Näytä koko versio sivusta : Fiilikset kisan jälkeen?
Ens alkuun haluan toivottaa erittäin paljon onnea kaikille niille, jotka Lahdessa kisasivat, sijoituksesta riippumatta!!!!
Olisi kiva kuulla, mitkä fiilikset nyt on, kun päämäärä on saavutettu? Mitä suunnitelmia tulevaan ja mitä asioita opitte tai mitä olisi pitänyt tehdä toisin / korjata?
Olo on väsynyt, mutta onnellinen.
Sijoitus oli kunnon mukainen ja kyyti kylmää, mutta sitä Turun kisan onnenkantamoistahan tässä on ehditty ihmettelemään ja naureskelemaan moneen kertaan :lol:
Kaikenkaikkiaan helpottunut ja hyvä fiilis kun pitkä ja raskas projekti on ohi ja massu täys hyvää ruokaa :D paljon tästä taas opittiin ja monta asiaa olisi voinut tehdä toisin. Parempaan en nyt pystynyt, omat rajat tuli kyllä saavutettua niin henkisesti kuin fyysisestikin...
Välillä on helvetin hyvä fiilis, välillä orpo olo, välillä nolottaa ja sit taas hymyilyttää tämä tunteiden vuoristorata, jota ajeltiin jo kauan ennen kisaa ja näköjään sen jälkeenkin.
Tämän viikon kun olen himassa oleskellut itsekseni pakkolevossa, syöden ja juoden, niin yhden asian olen todennut... treenaaminen se vaan on minun elämäni rakkaus :p
Kisarintamalla ei tältä suunnalta tule tapahtumaan mitään moneen vuoteen. Haaveita on kyllä, mutta nähtäväksi jää toteutuuko ne koskaan...
Sijoituksista huolimatta, ONNITTELUT kaikille kisaajille upeista suorituksista!! :rock:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.