PDA

Näytä koko versio sivusta : Kysymyksiä tälläsestä reenistä palstan bodaajille :)

klli
29.01.2010, 08:27
Ihan mielenkiinnosta kiinnostais tietää mitä mieltä tääl pyörivät keharit.. (esim Hulkki ja Rautis) tälläsestä kehari reenistä? Ja varsinkin siitä kun lähes kaikki liikkeet suoritettu "from pins".. lähinnä varmaan ettei strech reflexii sais hyödynnettyä vaiko? Vähän itelle vieraampaa reenii niin...
http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#i-bodybuilder-program/phase-1-8212-shoulders/monday

Ja tuolta monday - saturday ... joka päivälle oma video kuvattu treenistä ja alla taulukot mitä tekee... Kiinnostavia pätkiä itsessäänkin mielestäni katsoo ton tason treenaamista, koska kyseessä ei ole sitä samaa mitä joka reeni videossa oon mielestäni nähnyt :P (voinee olla että vain mun silmään erikoista reenii)

Rautateemu
29.01.2010, 23:10
Tuossahan oli jo selitettykin, miksi treeni oli sellaista. Kannattaisi kysyä itse Thibaudeaulta, jos tarkemmin haluaa tietää.

“Training is my passion. I love everything about training. That's why I don't have ONE training methodology to my name but include every single type of methods that has been shown to work. I have too much respect for every single successful coach or athlete to dismiss any technique, program or system just because it doesn't sit well with my own personal likings and beliefs.”
http://www.christianthibaudeau.com/

Tuo lienee tarpeeksi jo selittää, miksi en halua edes yrittää tarkemmin tuoda mielipidettäni. Thibaudeauhan on kokenut ja menestynyt valmentaja, käynyt itsekin kisamassa, ja perustelee tuota änacondaa hyvin. Enhän minä ole tuon tason valkku.

klli
30.01.2010, 14:10
Ei mielestäni mielipiteen antajien pidä olla väkisin tasokkaampia kun toinen. Jos sattuu oleen kokemusta moisesta treenistä tai jostain sen osaalueesta niin ois ollut kiinnostusta onko tuottanut tulosta jne. Itse kun en ole kenenkään nähnyt toteuttavan moista niin tuloksia ei ole voinut nähdä/kysellä henk.koht.

Netissä kun jonkun näkee reenaavan niin usein tieto rajottuu sit siihen. Ei tiedä muita vaikuttavia tekijöitä jne. Esim miten samat koekaniinit reagois eri ohjelmiin. Useinhan kaikki reagoi hyvin juurikin alku ajan kunens keho tottuu moiseen. Sen takia kiinnostaa kokemukset ja mielipiteet ... ei saa olla liian suppee näkemys asioista joten kiinnostaa näkemykset kaikenlaisesta .. :)

Mutta joo tuo anaconda lisäravinteena ei kyllä kiinnosta...