Näytä koko versio sivusta : Keskustelua Janne P:n blogista
Jonsteri
12.10.2007, 08:29
Noniin, kutsuhuutoon on vastattu ja Onkiniemen Liharekalla on oma blogi vihdoin pystyssä! Iso :thumbs: siitä Fastin tiimille.
Videot on varsinkin tykkiä tavaraa, niitä lisää! Olisiko opetusvideoissa mitään ideaa? Käytäisiin parit tekniikat läpi per sessio. Vois lähteä vaikka jostain tälläsistä (http://www.youtube.com/watch?v=Zs-KbV5pQxk) peruslikkeistä. :D
Heitänpä heti alkuun parit kysymykset:
1. Vastus Suomen kamaralla tuntuu olevan tiukassa painihommissa. Heitäpä top3 Suomesta kaikista painoluokista ketkä pysyvät kyydissä pisimpään?
2. Entä ulkomaanelävistä?
3. Top3 kovinta matsia urasi aikana?
4. Reenimäärät ovat epäinhimillisiä varsinkin verrattuna unen määrään ja kiireeseen. Onko koskaan tuntunut, että ylikunto kolkuttelisi oven takana? Jos kyllä, niin miten olet toiminut?
5. Löytyykö käymistäsi vapaaottelumatseista videota tahi kuvia? Vai ehtikö kuvaaja edes virittämään kameraa? :D
Moroo,
1. Olen siitä onnekkaassa asemassa, että kovin vastus tulee vastaan joka kerta kun kotisalin tatamille astuu. Oman seuramme Marko Helen on viime vuosina pitänyt aika suvereenisti ykköspaikkaa Suomessa, ja on lisäksi toistaiseksi ainoa kilpailija, joka on voittanut lukkopainin EM-kilpailut kahdesti.
Kakkoseksi asettaisin Hangon Tony Bäckmanin. Batman on todella kova luu puvun kanssa (siis BJJ) painittaessa, ja ollut mulle tosi vaikea vastus. Ilman gitä (eli lukkopaini) mulla ei ole ollut kunniaa Tonya kohdata, joten siitä en osaa sanoa, mutta takki päällä Tonyn laittaa kenet tahansa Suomesta tai Euroopasta koville, tästä osoituksena puolen tusinaa SM-kultaa.
Kolmas paikka "meikän painajaiset top3"-listalla menee Turun Finnfighter's Gymin Sauli Heilimölle. Kilpaluissa emme ole osuneet vastakkain, mutta useat treenieksursiot Turkuun ja niiden yhteydessä sparrailu ovat osoittaneet Saukin olevan kivenkova sekä gin kanssa että ilman.
2. Tähän riittänee kun katsoo MM-kilpailujen mitalitaulukkoa ? ;) Euroopassa kovin vastus on eittämättä Puolan Karol Bedorf, jonka kanssa ottelimme keväällä lukkopainin EM-kilpailujen finaalissa. BJJ:n puolella pitää mainita ainakin Ranskan Laurent Verger, jolle tammikuussa hävisin purppuravöiden EM-finaalin tuomaripäätöksellä.
3. Kovin ottelu, lähinnä henkisesti, oli lukkopainin EM-finaali em. Bedorfin kanssa maaliskuussa Turussa. Karol oli sarjani selkeä ennakkosuosikki, ja omalta osaltani jo finaaliin pääsyä pidettiin yllätyksenä. Tuntui, että Euroopan mestaruus on niin lähellä ja samalla niin kaukana. Onneksi pystyin pelaamaan omaa peliäni ja itse ottelu ei lopulta edes ollut kauhean vaikea.
Kakkosena tulee otteluni tämän vuoden MM-kilpailuissa Marcio "Pe De Pano" Cruzia vastaan. Cruz oli oli v.2003 maailmanmestari ja 2005 2., joten hän oli sarjan selkeitä ennakkosuosikkeja, kun meikäläisen katsottiin olevan sarjassa lähinnä turistipaikalla. Pystyin kuitenkin pitämään ottelun tasaisena ja estämään Cruzin lukotusyritykset, ja varsinainen otteluaika päättyi 0-0, mitä voitiin jo pitää yllätyksenä. Jatkoajalla jouduin taipumaan luovutukseen sivukuristuksessa, n. 14 minuutin ottelun jälkeen.
Fyysisesti raskain otteluni lienee 2004 Finnish Openissa, jossa ensimmäisellä kierroksella ottelin tanskalaisen Trey Hooperin kanssa. Olin tuolloin pahasti alipainoinen raskaaseen sarjaan, ja meillä oli painoeroa hieman yli 20kg. Minulla ei ollut tuolloin pelissäni aivan kaikki kikkoja mitä nyt, ja tuntui etten saa yön mustaa etelä-tanskalaista liikutettua mihinkään. Varsinainen otteluaika päättyi 0-0, samoin ensimmäinen jatkoaika. Toisella jatkoajalla Trey paiskasi minut kunnon WWE-tyylisellä slammilla niin että ilmat lähtivät ja tähtiä näkyi, ja siirtyi pistejohtoon. Onneki sain kaivettua itseni alta back mountiin, josta saadut pisteet siirsivät puolestaan mut johtoon ja riittivät ottelun voittoon.
4. Ylirasituksen kanssa saa aina olla tarkkana. Ehkä varsinaista elimistön ylikuntoa ennemmin alkavat yksittäiset paikat prakata, esim. selkä alkaa mennä jumiin tai kyynärvarret kipuilla. Tällöin ei ole muuta ratkaisua kuin keventää harjoittelua pariksi päiväksi. Levon tärkeyden suhteen alkaa tulla viisaammaksi, eikä nykyään enää kerry aikaisemman kaltaisia 25 päivän treeniputkia..
5.Hmm, pitäisi vähän etsiä. Ainakin Fight Festival 16:ssa käyty ottelu pitäisi olla jossain olemassa (VHS-muodossa :D), täytyy katsoa jos sen saisi joskus digitaaliseen muotoon ja vaikka treenipäivyriin.
Lempeä Härkä
28.10.2007, 08:28
Hei
Mä oon Janne Pietiläisen suuri fani. Kävin sua eilen katsomassa sun työpaikallakin, mutta ethän sä tällästä lihavaa poikaa oikein noteerannut.
Tsemppii tuleviin kisoihin ja hymyillään kun tavataan. =)
Tämä informatiivinen sisäpiirivitsi varmaan kiinnosti ulkopuolisia kuin kilo turvetta :warning: , mutta vastaan silti että sanasi lämmittävät sydäntäni kun Auran ABC-huoltiksen pizzanpaistouunin hehkuvat vastukset :sweat:
kaarlorandleman
30.10.2007, 23:22
Moroo Janne!
Kerrotko hieman ruokailuistasi, eli miten noin iso ukko pysyy isona vaikka treenimäärät on hurjia ja aerobistakin on paljon mukana?
Mitä lisäravinteita käytät ?
Pysyhän mukana !
Kerrotko hieman ruokailuistasi, eli miten noin iso ukko pysyy isona vaikka treenimäärät on hurjia ja aerobistakin on paljon mukana?
Mitä lisäravinteita käytät ?
Aivan loistava kysymys. Mielenkiinnolla odotan vastausta!
Kjeh, Jonin sarkasmi viitannee siihen että mä en tunne tunnetusti ole kovin pedantti jokaisen suupalan ja rasvagramman suhteen.
Eipä tuossa ravinnossa mitään isoja salaisuuksia ole. Korkean kehonpainon ja kohtuullisen suurten harjoitusmäärien myötä energiankulutus on aika kova, joten tärkein haaste on syödä riittävän paljon. Tämä mahdollistaa sen, että ruoka-aineiden kanssa ei tarvitse paljon nipottaa, ja vähemmänkin "puhdasta" ruokaa menee aika paljon.
Pyrin syömään läpi päivän 2-3 tunnin välein, kohtuullisia annoksia kerrallaan. Kaloreita en päivittäin laske (joskus olen laskeskellut että kulutus olisi lepopäivänä n. 4000kcal, 1 treenin päivänä n. 4500-4700kcal ja 2.treenin päivänä 5000-5500kcal).
Proteiinia pyrin saamaan joka aterialla 30-50g, ensisijaisesti maitotuotteista ja protskujauhoista (olen vähän huono syömään lihaa). Hiilareita koitan vähän kohdistaa, siten että suurin osa otettaisiin aamulla ja toisaalta treenin molemmin puolin.
Lisäravinteista käytössä ovat
- ennen treeniä AC-C
- treenin jälkeen HT-R lisättynä sopivalla määrällä maltoa (tällai saa säädettyä palkkarin hiilarimäärän harjoitukseen sopivaksi, esim. lyhyt punttitreeni vs. 1,5h juoksutreeni)
- pitkin päivää Promix ja ProFX-patukat
- monivitamiini ja c-vitamiini
Ja kun Joni sitä kuitenkin kärttää niin joo, litran jogurtit ovat erinomaisia välipaloja :D (miten niin 60-80g sokeria..)
kaarlorandleman
01.11.2007, 17:40
Kerrohan Janne vielä lempilukkosi / -kuristuksesi ? Eli onko jotain tiettyä joka napsahtaa kuten triangeli Serimaalta ? :)
Kerrohan Janne vielä lempilukkosi / -kuristuksesi ? Eli onko jotain tiettyä joka napsahtaa kuten triangeli Serimaalta ? :)
Tähän ei uskalla sanoa mitään, pariin kikkakolmoseen olen tällä hetkellä mieltynyt, mutta lempitekniikoita niistä tulee vasta jos pystyn keväällä tekemään niitä onnistuneesti myös kisatatamilla :rolleyes:
Tervehdys!
Kerropa vähän esikuvistasi ja muista vaikuttajista kamppailulajien taustalla? Henkilöistä jotka ovat ajaneet sinut lajin pariin, sekä lajin ammattilaisista, jotka ovat kunnioituksesi ansainneet (toki varmaan suuri osa ammattilaisista, mutta onko jotain muiden ylitse nousevia?) ajan saatossa. Onko ensikipinät tulleet perinteiseen tapaan Rocky-leffoista sinun ollessa vielä äidin pikkutyttö, kenties kaveripiirin mukana ajautunut vähitellen skeneen vai onko tapahtunut eräänlainen jumalallinen tuleminen - Karelinin "uudelleensyntyminen" - eli kaikki oli kirjoitettu kohtalon nimikirjaimin tähtiin (Itse pidän tästä teoriasta. :p)?
Samin buddhalaisvaikutteista teoriaa täysin poissulkematta esitän hieman pragmaattisemman, länsimaisen tieteen toistaiseksi hyväksymän selityksen. Brassijutsun ja lukkopainin pariin päätymisestä lienee syyttäminen lajin ensimmäisen polven pioneeri Henri Prinziä. Olin aikanaan vapaaottelun (joka tuolloin kulki vielä shootfightingin nimellä) alkeiskurssilla, jonka treeneihin Henkka oli jostain syystä eksynyt. Pyyhittyään 1,5 tunnin ajan salin jokaisen lattian jokaisen nurkan, Henri totesi ihan pikkasen lakonisesti: "Jos haluat oppia oikeasti painimaan, tule ensi viikolla Onkiniemeen (=TJJK:n sali)".
Varsinaisia esikuvia mulla ei ole ikinä ollut, mitä nyt oman seuran pioneereja (Launis ja Helen) katsoo vieläkin vähän ylöspäin. Hilti-teamin pääjehu, ruotsalainen Rikard Anderson kyllä teki vaikutuksen järkyttävän hyvällä kontrollillaan niinä parina kertana kun olen päässyt hänen kanssaan painiskelemaan. Olen koittanut apinoida jotain juttuja häneltä.
On se vaan kone! :rock: Suuret onnittelut J-P:lle mestaruuksista! :thumbs: Seuraavaksi sitten täysillä keskittytmään lukkopainin vastaaviin kisoihin vai häh?
Mahtava fiilis! Hyvä Pynde, onnea!
Jonsteri
04.02.2008, 08:19
Uuuh! Kansa odottaa malttamattomana videota kisoista!
Tällä (http://www.youtube.com//watch?v=eHd813xvTwI) on fiilistelty katsomalla ripiitillä pätkän 15 ensimmäistä sekuntia. Ruåtsin poika laittanut jakoon vain sen verran matsista kun silloin vielä näytti hyvältä ja meni hyvin! :D Ei maar, aika vahvan näköstä menoa.
Terve Janne!
Teet voimatreeneissäsi penkkipunnerruksessa ja kapeassa penkissä paljon voimamaksimeita ja 2 sekä 3 toiston sarjoja, jopa ykkösiä. Minkä verran/millaisilla painoilla ja toistomäärillä lämmittelet ennen näiden kovien 1,2, ja 3 sarjojen ottamista?
Teen tosiaan punnerruksissa nyt hetken aikaa vähän maksimivoimatreeniä.
Yleislämpän (käsien pyörittelyt, hetkuttelut ja vetkuttelut, viparit kaikkii ilmansuuntiin yms.) jälkeen lämmittelysarjat saattavat mennä esim näin, jos penkkipunnerrus tehdään ensimmäisenä liikkeenä:
3*20*20
2*8*40
2*5*60
1*5*80
1*5*100
1*5*120
1*3*140
ja sitten päivän työsarjat, mitkä ne sitten ovatkaan. Jos teen penksun toisena liikkeenä, jätän alkupäästä hieman sarjoja pois ja menen ylös jyrkemmällä nousulla (esim 20, 50, 80, 110), koska tällöin lämppäsarjoilla ei kropan ollessa jo kunnolla lämmennyt ole niin paljon tarvetta pumpata verta kudoksiin, vaan hakea vain liikkeen koordinaatio kohdalleen.
ttiusanen
25.02.2008, 09:50
Oletko huomannut, että alaselkäsi olisi jäykistynyt raskaissa maastavedoissa niin, että se vaikuttaisi painiin?
Ei raskaat kyykyt ja vedot aina kyllä painitouhua suoranaisesti edistä. Erityisesti guard-tekniikoissa alaselän ja lantion lihasten olisi hyvä olla aika notkeassa kunnossa, ja raskas voimaharjoittelu kyllä jättää jälkensä vaikka kuinka koittaisi venytellä. Jonkinlaisena kompromissina teen noita liikkeitä aika vähän, ja ennen kisoja jätän hyvissä ajoin pois, jotta ennen viimeistelyharjoituksissa ja itse kilpailuissa paikat olisi mahdollisimman elastisessa kunnossa.
ttiusanen
25.02.2008, 19:06
Jepulis. Aloittelin itse tuossa vastikään bjj:n ja se kyllä tuli harvinaisen nopeasti selväksi, että mulla on alaselkä ja lantio todella jäykässä kunnossa. Kaipa nuo tuosta hieman vetreytyy painiessa ja venytellessä. Pitäisi vaan keksiä joku kompromissi tuon puntin kanssa, koska ainakin ne raskaat vedot ovat sellaisia, mistä en mielellään luopuisi.
hirvikolari
27.04.2008, 06:44
Oliko kiire cagea katsomaan vai ryyppäämään kun finaalin voitit noin ripeästi? Onneksi olkoon!
Kauhea kiire Stadiin häkkiä katsomaan, pakko nipistää muutama minuutti omasta otteluajasta :evil:
Kannatti, missattiin vain ensimmäinen matsi! :thumbs:
Jätkä lähti tossa shootissa liikkeelle ku lepakko helevetistä!
CookieMaster
29.04.2008, 21:02
On se vaan kova!
Eihän toi ole enää ees reilua muita kohtaan. Ei näyttäny sulla olevan mitään hätää, mutta vastustajalla oli hätä kun lukko oli kiinni. Olitko edes tosissas yrittämässä vai haitko vaan rutiinilla omas pois, kun oli sen verran helpon näköstä?:D
Onneksi olkoon mestari.:thumbs:
Jätkä lähti tossa shootissa liikkeelle ku lepakko helevetistä!
Joo, piti oikein itsekin videolta katsoa, näyttikö se shootti todella niin nopealta kuin milltä se tuntui. Näyttihän se.
Jatkossakin lienee parasta lähteä syöksymään jalkoihin heti ensimmäisellä minuutilla, jotta ehtii perille ennen otteluajan päättymistä! :sweat:
Olitko edes tosissas yrittämässä vai haitko vaan rutiinilla omas pois, kun oli sen verran helpon näköstä?:D
Onneksi olkoon mestari.:thumbs:
Danke schön!
Eipä näihin kotimaisiinkaan matseihin auta takki auki lähteä, tehokkain tapa antaa vastustajalle liikaa tasoitusta on aliarviointi..
hirvikolari
07.06.2008, 13:24
http://www.bjjliitto.fi/forum/viewtopic.php?p=1104&sid=fafccea15af6f627339b4cef016b94c6#1104
Jos en tuosta aivan päin peetä ymmärrä, niin Janne P on BJJ Purppuravöiden läskisarjan MM-hopeamitalisti!! ON SE KOVA!!
Onneksi olkoon MM-hopeasta!! :rock:
Onnittelut jälleen kerran erinomaisista suorituksista. Ei ehkä kaikki ymmärräkään kuinka kovista karkeloista taas oli kyse. Kova luu olet. Jatka samaan malliin.
Ja samalla, kun tätä tulee nostettua sankarin huomattavaksi, olisin kysellyt että minkälaista verryttelyä ja valmistautumista (kisapaikalla) käytät suorituksiin? Sanomattakin selvä, että tunnollinen harjoittelija ja ammatti-ihminen osaa hommansa myös tässä tilanteessa. Onko aikojen saatossa muodostunut jonkinlainen tietty rutiini mihin luotat, vai katseletko päivän fiiliksen mukaan mitä kroppa tarvitsee ollakseen valmis taistoon?
Kiitos paljon.
Kilpailupäivän valmistautumisessa luotan vahvasti rutiinehin. Varsinaisia taikauskoisia rituaaleja en myönnä omaavani, mutta stressaantuneena ja jännittyneenä (mun kilpailujännitykseni on tuttujen kesken muodostunut jo käsitteeksi) tuttujen kaavojen toistaminen luo turvallisuuden tunnetta ja antaa uskoa, että ehkä tämä sittenkin tästä.
Mikäli kilpailuaikataulu sen sallii (eli ottelut iltapäivällä), valmistautumiseeni kuuluu aamuverryttely, joka tehdään useita tunteja ennen otteluita, esimerkiksi kotimaan kisoissa ennen kilpailupaikkakunnalle lähtemistä. Tämä koostuu 20-30min kevyestä hölkkälenkistä ja muutaman minuutin pikaisesta venyttelystä. Olen huomannut tämän oikein hyödylliseksi, itse kilpailupaikalla tehtävässä verryttelyssä kroppa lämpiää huomattavasti nopeammin ja perusteellisemmin. Pieni hikoaminen aamulla jättää myös kilpailupäiväksi hyvän fiiliksen ja helpottaa kilpailustressiä.
Itse ottelua edeltävässä verryttelyssä ei ole juuri mitään poikkeuksellista, korkeintaan se, että teen senkin melko pitkän kaavan mukaan, varaten aikaa vähintään tunnin. Treeneistä tuttuja juoksu- ja hyppelydrillejä rutiiniksi muodostuneessa järjestyksessä, (lähinnä dynaamista) venyttelyä, kyykkyjä omalla painolla maitohappoaineenvaihdunnan herättämiseksi, jonkinlaisia leuanvetoja jos kisapaikka sen sallii, erilaisia puristeluja näppien ja forkkujen lämmittämiseksi.
Mitään lajitekniikoita en lämmittelyissä tee (syö vain itseluottamusta jos ei lämmittelyissä suju), vain mielikuvaharjoitteluna. Pyrin lämmitellessä eristämään itseni mahdollisimman hyvin ympäristöstä, keskustelen ihmisten kanssa mahdollisimman vähän ja käyn tulevaa ottelua läpi mielikuvaharjoittelun avulla.
Jonsteri
20.10.2008, 14:13
Onnea onnea onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa!! EM-kulta taskussa on hyvä olla. Kai kisoista on tulossa joitain raporttia ja kuva/videomatskua?
Juu, kyllä on tulossa materiaalia kun kilpailun jäljiltä saan vähän itseäni kasaan, tämä päivä mennyt Puolasta matkustaessa 60min yöunet alla :thumbs:
Blogissa nyt omien matsien tulokset ja linkkiä kuvagalleriaan.
hirvikolari
20.10.2008, 19:47
Voi veljet! Kultaa! EI OO ENÄÄ IHIMINE!
JudoHemmo_85
20.10.2008, 21:26
Onneksi olkoon!
Blogiin lisätty linkki finaaliotteluun videoon.
Kansa odottaa (edelleen) tarkempaa kisaraporttia!
Sua joutuu aina vaan kisasuoritusten jälkeen onnittelemaan, mut minkäs teet kun oot niin ylivoimanen. Lihavat onnittelut siis täältäkin!
Katoin sen sun elokuvan combat-tv:ltä. Veit kaikkia ku litran mittaa ja pässiä narussa. Sen lisäksi olit ilmeikäs kuin Steven Seagal! Se ei ole vähän se.
En oo enää oikein ajantasalla täällä intternetissä, kun nuo kisat on tainnu olla jo kuukausi takaperin. No eihän se silti onnistumisen painoarvoa laske yhtään.
Onneksi olkoon tuoreesta BJJ:n EM-hopeasta, arvokisamitaleja alkaa olla jo iso nippu. :thumbs:
Danke schön :)
Kisaraporttia ja matseja tulossa lähiaikoina.
Lyhyt kuvaus kisasta (ruskeavöiden avoin painoluokka):
1. matsi voitto kuristuksella n.2min
2. matsi voitto pistein 16-0
3. matsi voitto pistein 7-0
4. matsi semifinaali voitto polvilukolla n. 1min
5. finaali tappio kuristuksella n. 4min
Kolmannessa matsissa teloin polveani sen verran että seuraavana päivänä oteltu oma painoluokka jäi väliin.
Onnittelut täältäkin suunalta!
Ilmeisesti pitää liharekalla kiirettä, kun blogi ei ole päivittynyt kohta kuukauteen ja kisaraporttia, videoita ja niitä kuviakin ollaan odoteltu jo viikko.
Eipä sillä, kyllä täällä ymmärretään, että ihmisellä on varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin tyydyttää uteliaiden nettihörhöjen mielihaluja, mutta silti...
Eli päivitteleppä J-P blogia kunhan joudat. =)
Moro,
ihan aiheellista palautetta, blogi on tosiaan ollut kisojen jälkeen retuperällä. Vetoan siihen että työpuolella on ollut tosissaan kiirettä ja hieman kaaosta, mikä toivottavasti alkaa lähiaikoina hieman helpottaa.
Ennen lähipäivinä tulevaa varsinaista kisaraporttia tässä pahimpaan nälkään semifinaalimatsi:
http://www.youtube.com/watch?v=aXYcOYWaFTk
Pakko todeta että vastustaja ei meriittiensä perusteella ollut ihan helpoin mahdollinen, saavutuslistalta löytyi mm. Pan-Americanien (suurin vuosittainen BJJ-kilpailu Mundialien jälkeen) voitto ruskeavöiden sarjasta jo vuodelta 2007. Natsojakin oli vyöhön keretty lyömään täydet 4kpl, joten taisi olla kaverin viimeiset kisat ennen mustiin vöihin siirtymistä.
hirvikolari
08.06.2009, 22:16
Jahas, näemmä mennyt Jannella kisat "ihan kivasti". Selvästi hyötynyt tuosta hiljentyneestä päivitystahdista.
Eli onnea MM-kullasta, tarjoan sulle eerikin specialin jos joskus eksyt tännepäin.
Mistä löytyy infoa noista matseista, tuloksia yms? ENtäpä missä on mestarimies itse? Vielä rapakon takana?
edittiä: Ja niin, mikäli hirvikolarin postaukseen on uskominen niin Isot onnittelut "jiipparille" =)
hirvikolari
09.06.2009, 17:38
http://www.ibjjf.org/results/2009mundial.htm
Eli oman painoluokan kulta ja avoimen pronssi.
edit. löytyy Janne siis tuolta Brown Belt Adult kohdasta
Suuret onnittelut täältäkin Jannelle!!
Sä oot kyllä kova. Jumalauta.
Oot kyllä paras urheilija, mitä meikä tietää.
Spektaakkelimaisen hienoa, että jätkä jumppaa jossain Tampereella ja voittaa kaikki maailman mitalit. Muilla on treenikavereina kaiken maailman hienoja brasilialaisia nimiä ja sä reenaat noiden samojen rottanaamojen kanssa. Ja voitat kaikki.
Sanoinkuvaamattoman hienoa!
Onnittelut. Helvetin kova saavutus ja vieläpä "sivulajissa". :rock:
Moro,
Heti alkuun pahoittelut kun ei ole kuulunut. Kisojen jälkeen pysyttiin vielä pari päivää mestoilla Losissa, sen jälkeen vuorokausi meni matkustaessa ja sen jälkeiset päivät on koitettu toipua aikaerosta ja kisojen jälkeisestä jälkistressireaktiosta (esim. viime yönä zetaa 15h :rolleyes:).
Kisoista on vaikeaa todeta muuta kuin että melko nappiin meni. Viimeiset treenit antoivat viitteitä että pitäisi kyllä olla kondiksessa, paini kulki paremmin kuin ikinä ja jopa puntilla pystyin loppuun asti parantamaan tuloksia (mm. tavaramerkkiäni runkkupenaa 3*175 kaksi viikkoa ennen kisoja).
Avoimessa sarjassa kävi alussa hieman tuuriakin, sillä n. 90 ottelijan joukossa pääsin ensin arvalla 64 joukkoon, ja tämän jälkeen ensimmäisen vastustajan jättäessä tulematta ottelemaan (kaverin sarja oli -70kg, teki ilmeisesti jonkun johtopäätöksen kaavioiden julkaisun jälkeen) pääsin siis suoraan 32 joukkoon.
Avoimen ottelut menivät:
1. voitto pistein 6-0 (vastustaja 2008 -82.3kg 2.)
2. voitto jalkalukolla n.2min (vastustaja 2009 -82.3kg 3.)
3. voitto pistein 4-0
4. semifinaali tappio pistein 2-10 (vastustaja voitti avoimen sarjan, oli 2008 -100.5kg 1.)
Koska pronssista ei otella, tuloksena siis jaettu kolmas sija.
Omassa sarjassa:
1. voitto pistein 13-0 (heh, vastustaja Kroyler Leao oli itsensä Helio Gracien tyttärenpoika)
2. semifinaali voitto pistein 2-0
3. finaali voitto pistein 4-2
Ja raskaasta sarjasta kultaa.
Voin koittaa lähipäivinä kirjoitella lähipäivinä lisää joko tänne tai blogiin, kun alkaa ukko olla taas jotakuinkin tässä päivässä kiinni.
masteri.
19.09.2009, 16:38
Vähän näyttää yskivän toi jannen blogin päivittäminen :rolleyes:
hirvikolari
19.04.2010, 21:02
Fanclub toivottaa Jannelle paljon onnea blogin viimeisimman paivityksen vuosipaivan johdosta!
Fanclub toivottaa Jannelle paljon onnea blogin viimeisimman paivityksen vuosipaivan johdosta!Lool! :lol:
Thanks! Kuten vuosipäivien yhteydessä on tapana sanoa: "Olkoon tämä hieno vuosi ensimmäinen monista tulevista!" :thumbs:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.