PDA

Näytä koko versio sivusta : Fast leffamainos 2

Vege
29.10.2007, 15:32
Elokuvateatterissa pyörii parhaillaan tämän vuoden toinen Fast-mainosvideo. Videon voi katsella myös fastin sivuilla: www.fast.fi
Täällä verkossa videon laatu on hieman huono, koska elokuvateattereihin se tehtiin toisella tekniikalla, eikä sen kääntäminen nettiin onnistunut kovin hyvin. Olisi pitänyt tehdä flashit uusiksi jne.
Kyllä siitä kuitenkin selvän saa.

Suurkiitos videolla esiintyville urheilijoille, hoiditte homman hienosti!

Rekola
29.10.2007, 16:27
Nyt joudun esittämään vähän rakentavaa kritiikkiä. Ääntäminen ei ole ihan selvää
lopussa kun taustaääni toteaa tuotteen nimen. Kuulostaan enemmän masu plussalta kuin muscle plussalta

Big Evil
29.10.2007, 19:02
Ihan sama täällä, Masu+ ei vakuuttanut.

Muuten ihan helvetin hyvää settiä. Ensimmäinen oli hyvä, tämä on paljon parempi. Tekemisen meininkiä.

JaniP
30.10.2007, 00:06
Hyvä pätkä:rock:.. Toihan on kauheen kokonen sälli toi Jarno Rosberg:eek: Kyl tommosta pätkää kelpaa leffateatterissa rullata:thumbs: Hyvä pojat!

Hulkki
30.10.2007, 00:46
Toihan on kauheen kokonen sälli toi Jarno Rosberg:eek:Hehe, arvaapa oliko "hauskaa" olla kuvattavana täydessä off-seasonkunnossa vitivalkoisena, kun vierellä oli kisakireä ja hyvin ruskettunut Classicin SM-voittaja, ja toisella puolella meikäläistä 5 cm pidempi ja useamman kilon painavampi nyrkkeilijä (jolla siis suurin osa lihasmassasta yläkropassa)... :lol:

Vege
30.10.2007, 07:13
Hyvä pätkä:rock:.. Toihan on kauheen kokonen sälli toi Jarno Rosberg:eek: Kyl tommosta pätkää kelpaa leffateatterissa rullata:thumbs: Hyvä pojat!

Rosberg on muistaakseni 195 cm pitkä ja painaa tuossa kohtaa lähes 110 kg. Tehnyt jo pidempään rankasti punttia, tavoitteena nostaa paino 115 kiloon! Aiemmin Jarno otteli alle 91 kiloisissa ja oli koko ajan nälässä, koska oli pituuteensa nähden alipainoinen. Nyt aikoo superraskaaseen.

Juttelin Henkan (Jarnon treenikaveri) kanssa, joka sanoi, että rupeaa olemaan vaikeaa pitää pistehanskoja kun tulevat kyynärpäät niin kipeiksi Jarnon iskuista. Saas nähdä mitä vastustajat tykkäävät seuraavissa matseissa.:confused:

JaniP
30.10.2007, 09:10
Hehe, arvaapa oliko "hauskaa" olla kuvattavana täydessä off-seasonkunnossa vitivalkoisena, kun vierellä oli kisakireä ja hyvin ruskettunut Classicin SM-voittaja, ja toisella puolella meikäläistä 5 cm pidempi ja useamman kilon painavampi nyrkkeilijä (jolla siis suurin osa lihasmassasta yläkropassa)... :lol:

No, no :warning: Eipäs nyt olla vaatimattomia, kyl äijä tosi kovalta näytti, tosin valkoselta kuin mikä :lol::lol:

Halo
30.10.2007, 09:29
Kuulostaan enemmän masu plussalta kuin muscle plussalta

Heh, näin mäkin sen kuulin :lol:

Tony
30.10.2007, 09:57
Ihan hauskanen ja toimiva pätkä. Tarpeeksi lyhyt ja kovan näkösiä ukkoja kuvassa. Masu plussaa en kyl osta kun ei sopinut vatsalle mut useimmat kaverit sitä naukkailee. :rolleyes:

Grift
30.10.2007, 17:14
Hyvin tehty mainospätkä. Omaa korvaa ei tuo masul plus häirinny. Toivottavasti tulee lisää samanlaisia videoita.

Hulkki
30.10.2007, 19:19
kyl äijä tosi kovalta näytti, tosin valkoselta kuin mikä :lol::lol:Uskoisitko, että meikäläisellä oli snadisti Dream Tania päällä noissa kuvauksissa? :lol:

JaniP
30.10.2007, 20:23
Uskoisitko, että meikäläisellä oli snadisti Dream Tania päällä noissa kuvauksissa? :lol:

hahahahah, jumantsukka sä oot albiino:lol: Oliks sul tosiaan pikkasen DT:tä päällä ja silti noin valkonen? :lol: No onneks rusketusta ei oikeesti tarvii muualla ku kisalavalla;)

Hulkki
30.10.2007, 20:33
Oliks sul tosiaan pikkasen DT:tä päällä ja silti noin valkonen? :lol:Oli oli. Heitettiin mulle ja Petterille kevyt kerros Dream Tania about puoli tuntia ennen kuvauksia, ja lopputulos näkyy videolla :D
Petterillä oli siis kisojen jäljiltä vielä hyvä pohjaväri, meikäläinen taas oli normaaliin tapaani kalmanvalkoinen jopa tuon DT-kiekan jälkeen. Olin tosin vieläkin valkoisempi ennen Dream Tania, jos tuo nyt on ylipäätään mahdollista. Lumisokeus meinaa iskeä joka kerta kun katsoo peiliin :lol:

Tony
30.10.2007, 21:47
Kyllä se on poijaat niin, että kun on valkoiseksi syntynyt niin valkoisena pysytään ja ollaan siitä ylpeitä. :thumbs:

Hulkki
31.10.2007, 01:25
Kyllä se on poijaat niin, että kun on valkoiseksi syntynyt niin valkoisena pysytään ja ollaan siitä ylpeitä. :thumbs:Ääh, kyllä meikäläiselle kelpaisi aivan mainiosti jonkinlainen ikirusketus ja hieman tummempi hipiä, mutta toisaalta koska en oikeasti rusketu vaikka makaisin solkussa viikkotolkulla, en jaksa väkisin tapella luontaista kalmavalkoista väriäni vastaan. Kisoihin sitten maalilla värit päälle.

Joni
31.10.2007, 09:29
Hyvää oli mun mielestä se koripalloilu, päärynäpalloon lyöminen ja Petterin vatsaposetukset.

Negatiivista tuosta löytys myös.

Vege
31.10.2007, 10:39
Hyvää oli mun mielestä se koripalloilu, päärynäpalloon lyöminen ja Petterin vatsaposetukset.

Negatiivista tuosta löytys myös.

Anna tulla vaan, ehkä sitten osaamme tehdä paremman seuraavaksi.:)

Palaute on yleisesti ollut meillepäin todella positiivista, joten jatkoa seuraa näihin videoihin. Työstämme parhaillaan videota Fast Channeliin tuon videon tekemisestä. Oli aika vahvaa repeilyä ajoittain...:D

Joni
31.10.2007, 11:19
Anna tulla vaan, ehkä sitten osaamme tehdä paremman seuraavaksi.:)

Mun mielestä Hulkki ei sovi tuohon puhujaksi. Ei millään pahalla tarkotettuna, mutta se ärrävika ei kuulosta hyvältä mainoksessa.
Vuorosanat oli huonoja. Sellaisia korneja, kuten vanhoissa suomalaisissa elokuvissa. Myöskin ne elkeet, kuten bodaripeukku ja tule mukaan-sormiosoittelu menevät tuon korni-termin piikkiin.

Näytin parille työkaverille tuon myös ja pyysin jotain sanomaan. Toinen ei käy salilla ollenkaan ja ei oikein osannut sanoa tuosta mitään. Piti ihan ok mainoksena. Kerto asiansa hyvin tosin kuulemma jäi epäselväksi, että haluttiinko sillä mainostaa harjoittelua vai sitä palautusjuomaa. Ko. henkilö myöskin tyypillisesti omaa negatiivisen kuvan nuista lisäravinteista.

Toinen työkaveri käy salilla ja käyttää jopa palkkariakin. Kommentti oli: "En sano mitään. Hirvee myötähäpeä."

Mä pidin siitä eka mainoksesta enemmän. Se alku oli aivan loistava, näytetyt liikkeet oli hyviä ja meininki oli jotenkin ihailtavan tylyä. Loppua kohti se kyllä meni sitten paljon huonommaksi.

Tässä uudemmassa ehkä paras kohta oli se Petterin vatsaposettelu, koska se oli niin, no hankala keksiä nyt sitä termiä, mutta käytän niinkin pienimuotoista kuin "ylivoimaista". Se aiheuttaa ainakin mulla tietynlaista ihailua ja jotain mitä ei itsellä ole, mutta voisi olla tavoiteltavaa.
Ne huonot vuorosanat sitten latistaa tuota fiilistä aika paljon.

Jos "normaalit" ihmiset tätä katsovat teatterissa ja nauravat niin nauravatko ne ivallisesti vai sen takia koska se on hauska? Musta tuntuu, että ivallisesti ja sitten koen itse häpeää, koska kuitenkin leimaannun tuohon salilla käyvään väkeen tavallisten ihmisten silmissä.

Vois melkeen tehdä näiden "tavisten" kesken isommankin gallupin täällä töissä.

Vege
31.10.2007, 12:06
Mun mielestä Hulkki ei sovi tuohon puhujaksi. Ei millään pahalla tarkotettuna, mutta se ärrävika ei kuulosta hyvältä mainoksessa.
Vuorosanat oli huonoja. Sellaisia korneja, kuten vanhoissa suomalaisissa elokuvissa. Myöskin ne elkeet, kuten bodaripeukku ja tule mukaan-sormiosoittelu menevät tuon korni-termin piikkiin.

Näytin parille työkaverille tuon myös ja pyysin jotain sanomaan. Toinen ei käy salilla ollenkaan ja ei oikein osannut sanoa tuosta mitään. Piti ihan ok mainoksena. Kerto asiansa hyvin tosin kuulemma jäi epäselväksi, että haluttiinko sillä mainostaa harjoittelua vai sitä palautusjuomaa. Ko. henkilö myöskin tyypillisesti omaa negatiivisen kuvan nuista lisäravinteista.

Toinen työkaveri käy salilla ja käyttää jopa palkkariakin. Kommentti oli: "En sano mitään. Hirvee myötähäpeä."

Mä pidin siitä eka mainoksesta enemmän. Se alku oli aivan loistava, näytetyt liikkeet oli hyviä ja meininki oli jotenkin ihailtavan tylyä. Loppua kohti se kyllä meni sitten paljon huonommaksi.

Tässä uudemmassa ehkä paras kohta oli se Petterin vatsaposettelu, koska se oli niin, no hankala keksiä nyt sitä termiä, mutta käytän niinkin pienimuotoista kuin "ylivoimaista". Se aiheuttaa ainakin mulla tietynlaista ihailua ja jotain mitä ei itsellä ole, mutta voisi olla tavoiteltavaa.
Ne huonot vuorosanat sitten latistaa tuota fiilistä aika paljon.

Jos "normaalit" ihmiset tätä katsovat teatterissa ja nauravat niin nauravatko ne ivallisesti vai sen takia koska se on hauska? Musta tuntuu, että ivallisesti ja sitten koen itse häpeää, koska kuitenkin leimaannun tuohon salilla käyvään väkeen tavallisten ihmisten silmissä.

Vois melkeen tehdä näiden "tavisten" kesken isommankin gallupin täällä töissä.

Kiitos palautteesta. Oletko mainosalalla vai ns. kadunmies? Meitä kiinnostaa aina, että miltä pohjalta palautetta annetaan. Kaikki palaute on siis arvokasta, mutta on mielenkiintoista tietää taustoja.

Kuka on muuten sanonut, että tälle on naurettu?

Janne
31.10.2007, 12:09
Muistetaanhaan sit mainoksesta puhuttaessa, että vaikutus on aika erilainen, kun katsoja näkee lyhyen pätkän elokuvateatterissa

- isolta kankaalta
- ilman ennakkovaroituista
- todennäköisesti vain kerran (jossei käy ahkeraan leffassa)

kuin omalta koneelta katsottuna, tietynlaisin ennakkoasentein (millaiset ne onkaan) varautuneena, moneen kertaan katsoen ja analysoiden.

Eikä siis mitään arvolatauksia suuntaan tai toiseen, kunhan muistutan että medialla ja havainnointitilanteella on vaikutus katselukokemukseen.

Joni
31.10.2007, 12:25
Kiitos palautteesta. Oletko mainosalalla vai ns. kadunmies? Meitä kiinnostaa aina, että miltä pohjalta palautetta annetaan. Kaikki palaute on siis arvokasta, mutta on mielenkiintoista tietää taustoja.

Kuka on muuten sanonut, että tälle on naurettu?

Mä oon ihan tavan tallaaja vaan.

Naurusta niin lähinnä se mitä oli ensimmäisestä mainoksesta jotkut kirjoittaneet nähtyään mainoksen elokuvissa ja kertoivat miten muut olivat siihen reagoineet.

Itse näin sen ensimmäisen teatterissa ja muistan, että jonkin verran se hilpeyttä herätti. En tiedä sitten oliko se hyvällä tavalla hauska vai huonolla.

Meesucky
31.10.2007, 13:36
Ihan hauska mainos. Tsemppiä.

Mullakin jotenkin iskee nimenomaan se myötähäpeä, jotenkin näkisin mieluummin esim. vauhdikkaan pätkän erilajien edustajista tositoimissa ja tähän päälle sitten palkkarimainos tms. podaripeukut yms "kliseet" vois jättää väliin...

Vege
31.10.2007, 13:41
Mä oon ihan tavan tallaaja vaan.

Naurusta niin lähinnä se mitä oli ensimmäisestä mainoksesta jotkut kirjoittaneet nähtyään mainoksen elokuvissa ja kertoivat miten muut olivat siihen reagoineet.

Itse näin sen ensimmäisen teatterissa ja muistan, että jonkin verran se hilpeyttä herätti. En tiedä sitten oliko se hyvällä tavalla hauska vai huonolla.

Tavantallaajan mielipide meille onkin tärkeämpi. Ei noilla mainoksilla ole tarkoitus mitään mainosalan oscar-palkintoja voittaakaan.

Naurusta: Yleensä mainos toimii, jos se saa aikaan ihmisillä tunnereaktion. Ensimmäisen mainoksen jälkeen myynti on noussut, joten ei siitä ainakaan haittaa ollut. Tälle toiselle nauraminen saattaa olla vaikeampaa, vieressähän saattaa leffateatterissa istua vaikkapa nyrkkeilijä :D

Kun itse olin katsomassa Transformersia sen ensimmäisen mainoksen aikana, panin merkille, että ihmiset pulisivat melkoisesti meidän mainokseen saakka. Sen alettua tuli hiljaista hetkeksi. Noin 200 ihmisestä 2-3 hörähtivät. Ei siis mitään isompaa naurua. Sama oli Die Hardissa, siellä tosin oli joku humalassa huutelemassa muutenkin.

Meesucky
31.10.2007, 13:43
Minkä leffojen yhteydessä tää mainos näkyy?

Vege
31.10.2007, 13:44
Muistetaanhaan sit mainoksesta puhuttaessa, että vaikutus on aika erilainen, kun katsoja näkee lyhyen pätkän elokuvateatterissa

- isolta kankaalta
- ilman ennakkovaroituista
- todennäköisesti vain kerran (jossei käy ahkeraan leffassa)

kuin omalta koneelta katsottuna, tietynlaisin ennakkoasentein (millaiset ne onkaan) varautuneena, moneen kertaan katsoen ja analysoiden.

Eikä siis mitään arvolatauksia suuntaan tai toiseen, kunhan muistutan että medialla ja havainnointitilanteella on vaikutus katselukokemukseen.

Juuri näin, mainosta pitäisi arvioida sen oikeassa ympäristössä.

Vege
31.10.2007, 13:45
Minkä leffojen yhteydessä tää mainos näkyy?

Kaikissa Finnkinon teattereissa, kaikissa näytöksissä.

Meesucky
31.10.2007, 13:47
Kaikissa Finnkinon teattereissa, kaikissa näytöksissä.Jees huomenna sitten pääsee näkemään isolta kankaalta tämän :thumbs:

Vege
31.10.2007, 13:52
Jees huomenna sitten pääsee näkemään isolta kankaalta tämän :thumbs:

Pistä ihmeessä havaintoja tänne! Mainonta on vaikea laji, joten kaikki palaute otetaan tosiaan avosylin vastaa (risut ja ruusut). Joskus itse nauroin Sotkan Patjanvaihtoviikko-mainokselle. Ovat kuitenkin kuulemma myyneet todella paljon patjoja niiden kampanjoiden aikana. Nauru ei siis ainakaan aina ole huono merkki.

Carina
31.10.2007, 14:41
Mielenkiinnosta kysyn, että oletteko tehneet nämä mainokset ihan omalla porukalla vai onko käytössä ollut mainostoimistoa?

Meesucky
31.10.2007, 15:47
Pistä ihmeessä havaintoja tänne! Mainonta on vaikea laji, joten kaikki palaute otetaan tosiaan avosylin vastaa (risut ja ruusut). Joskus itse nauroin Sotkan Patjanvaihtoviikko-mainokselle. Ovat kuitenkin kuulemma myyneet todella paljon patjoja niiden kampanjoiden aikana. Nauru ei siis ainakaan aina ole huono merkki.Tottahan toki. Eniten kiinnostaa muun yleisön reaktiot. Itse kun olen jo nähnyt mainoksen ja osaan odottaa sitä.

Hulkki
31.10.2007, 15:52
Mun mielestä Hulkki ei sovi tuohon puhujaksi. Ei millään pahalla tarkotettuna, mutta se ärrävika ei kuulosta hyvältä mainoksessa.Tässä on lisäksi ainakin omasta mielestäni se juttu, että vaikka olenkin ehkä hyvin pienen porukan (lähinnä bodyskeneä seuraavat ja esim. bodausaiheisia nettisivustoja lukevat treenaajat) piirissä keskimääräistä tunnetumpi hahmo, ei kukaan muu tiedä meikäläisestä mitään. Ja vaikka olenkin hieman keskivertoa kaduntallaajaa lihaksikkaampi, löytyisi Fastinkin rosterista IMO paljon edustavampia urheilijoita toimimaan suurelle kansalle kohdistetuissa mainoksissa. Meikäläisellä kuitenkin suuri osa tästä omasta bodyskenen tunnettuudestakin on seurausta aivan muista tekijöistä kuin esim. kisameriiteistäni tai fysiikastani, eikä valtavirtaan kohdistetussa mainonnassa ole näistä jutuista vastaavaa hyötyä. Toki olen ihan mielelläni ollut mukana kaikissa näissä mainoskuvauksissa yms. mihin on Fastin puolelta kysytty, vaikka en itse ehkä itseäni mainokseen ensimmäisenä valitsisikaan.

PS. Itse pidän tuosta ärräviastani, vaikka se ilmeisesti muita haittaakin :D

flex_87
31.10.2007, 17:05
Hahhah Hulkki on kaamea bulkki monsteri. :eek: heh hyvissä massoissa mies. aivan mahtava video. :thumbs: ja maso plussa toimii.:)

Tony
31.10.2007, 17:23
Kyllä minä näkisin nämä mainokset niin, että lähinnä ne ovat hauskoja hyvällä tavalla.

Hulkki nimeomaan sopii puhumaan sillä hän on tarpeeksi persoonallinen ja mitä sitä R-vikaa peittelemään/häpeilemään.Typeräähän se olisi sillä eihän se edes ole vika vaan ominaisuus ja tuo persoonallista ilmettä.

Ehkä jossain leffateatterissa voidaan hihitellä kun on jengiä ja kaverit ympärillä, mutta kun katsotaan kyseistä pätkää yksin kotona niin ei enää ihan niin paljon nauratakkaan vaan vähän saattaa hymyilyttää ja sitä moni alkaa miettimään, että olisko hienoa olla tuon näköinen/kuntoinen + treenaaminen vois olla ihan hyvä vaihtoehto. Varsinkin nuorempiin sankareihin vetoaa varmasti ja vetoaa muihinkin sen tyyppisiin ihmisiin joilla on taipumusta ja kiinnostusta liikuntaan ja urheiluun.

Ihan varmasti toimii mainoksena ja lisää FAST-tuotteiden myyntiä ja sehän se varsinainen tarkoitus taitaa ollakkin.

BodyX
31.10.2007, 17:48
Huomiota herättävä ja hymyilyttävä mainos. Uskon, että ko. mainoksella on positiivinen vaikutus myynteihin (Toivottavasti;):)

Ranko
31.10.2007, 21:40
Jonin tekstin myötä päätin itsekin kantaa korteni kekoon tässä keskustelussa. Itsekin pidän mainosta erittäin kornina ja olen pyytänyt myös muutamaa kaveria katsomaan sen. Kavereiden mielipiteet ovat olleet erittäin lähellä omaani. Jonin tekstistä olenkin samaa mieltä melkeinpä kaiken kanssa.

Elokuvateatterissa olen mainoksen aikana kuullut hihittelyä ja mm. kommentin "Ei v****, toi on HULKKI!" Uskon, että Hulkki on oiva valinta mainoksen keulahahmoksi, koska monesta porukasta löytyy yksi henkilö, joka tunnistaa hänet. Mainoksen toimivuudesta en kuitenkaan osaa sanoa mitään. Myynnin nousu toki kertoo jotain.

Sergey
31.10.2007, 22:07
No vaikuttaahan tuo mainos kieltämättä hiukan "tekemällä tehdyltä". Ei se kuitenkaan sitä tosiasiaa poista, että samalla mainos osaa myös olla hauska muullakin kuin ivallisella tavalla. Ja tuskin kukaan voikaan vaatia, että hulkki tai kukaan muukaan bodailija osaisi näytellä yhtä hyvin kuin alan ammattilaiset. Näin ainakin omasta mielestäni.

Tarvitsee katsoa millasta reaktiota mainos herättää paikallisessa kinossa. :)

Joni
01.11.2007, 08:28
Sehän on pääasia, että ihmiset huomaavat sen mainoksen. Erityisesti hiljentyminen elokuvateatterissa kuulostaa hyvältä merkiltä. Tais niin käydä silloinkin, kun itse sen ekan näin (?).

Kuitenkin siksi lähinnä kritisoin joitakin asioita, koska mun mielestä nuissa mainoksissa on ollut tähän asti aina jokin/joitain todella hyviä kohtia, jotka on sitten "lamautettu" muilla hieman epäonnistuneimmilla osuuksilla. Joten olisi mukava nähdä semmonen täysin hätkähdyttävä ja vakuuttava mainos. En tiedä onko se mahdollista, mutta ajatuksena ainakin :)

Hulkki on mun mielestä hyvä puhumaan. Ainakin sen Fastin seminaarin perusteella. Eikä mua siellä, eikä noissa aikuisviih... ööö opetusvideoissa haittaa Hulkin ärrävika yhtään. Tuossa mainoksessa se vaan pisti korvaan. Ehkä sen takia enimmäkseen, että ne vuorosanat oli huonot.

Jonsteri
01.11.2007, 09:56
Jos mä tekisin mainoksen niin kolmanteen versioon muutettas seuraavat asiat:

1. Fastin tiimistä löytyy helkkarin kovaa edustajaa monesta eri lajista. Lisää näitä siihen mainokseen. Nyt toisessa oli jo ihan hyvin tätäkin mutta tosiaan klippiä eri lajeista. Täten saadaan vielä paremmin esiin miten monipuoliseen harjoitteluun Fastin tuotteet sopivat. Eli siis Fastin urheilijat tekemään sitä mitä parhaiten osaavat. Nämä lausahdukset ja kehoitukset kun eivät irtoa niin kuin ammattinäyttelijältä niin mielestäni ne pois.

2. Pari numeroa lisää HC-meinikiä. Eli esmes Palanto vetää isoo kovaa treeniä (http://www.youtube.com/watch?v=5Q4IMbeALc8), Pietiläinen heittää lentävää käsilukkoa (http://www.youtube.com/watch?v=Zs-KbV5pQxk), Hulkmania rykii HC-maastavetoa (http://www.youtube.com/watch?v=CqPLIJ7YyLk), Fitness-tytöt jumppaa (http://www.youtube.com/watch?v=h1Rt8AG8xWs) jne jne.

Elikkä tarvitsisi vielä hieman lisää sellaista tekemisen meininkiä. Siitäkään ei tarvitsisi huolestua, että mainokset karkottaisivat Fastin (ainakin minun ymmärtämää) kohdeyleisöä, sillä näissä klipeissä CBB-pojat eivät ole 150kg teurasnautoja, kamppailulajeissa ei lyödä päätä irti ja fitness-kisaajat eivät ole tavallisen kansan silmissä yök-lihaksikkaita. Ts. omasta mielestäni mainoksen pitäisi vielä enemmän herättää katsojassa sellaista pikkulapsen intoa että "hitsivitsi, pakko päästä podaamaan/kamppailemaan/fitnesstämään ja heti huomenna!". Ehkä vähän vaikea selittää mitä tarkoitan mutta jokainen varmasti muistaa sen kun pikkupoikana näki Miami Vicen alkutunnarin (http://www.youtube.com/watch?v=nGw9e0kRWhI) niin oli pakko vetää isin aurinkolasit, pastellinvärinen pikkutakki ja purjehduskengät (http://www.miami-vice.org/pictures/donjohnson/05.jpg) (ilman sukkia) päälle ja lähtee vetämään polkuautolla pitkin kyliä!

Mari
01.11.2007, 10:01
:lol:

Jonsterille :thumbs:

Itsehän en tosin ole vielä uutta mainosta nähnyt, joten en kommentoi siitä sen enempää.

Edit: kauan se muuten pyörii leffassa, jos vaikka tulis siellä käytyä?

Dr Muscle
01.11.2007, 11:53
Hyvä ja hieno mainos, eilen näin oikein leffassa. Ainut kommentti mitä voisi parantaa olisi ehkä laittaa lisää tuotteita, niitä kun saisi samaan mainosaikaan muitakin kuin yhden samalla rahalla. Luulisi että yleisö jaksaisi poimia enemmän kuin yhden tonne pääkoppaan. Ja mikä ettei samaan vielä osoite tonne Channelille. Liika info on toki miinusta. Ehkä jotain vakuuttavuutta tuolle viimeiselle massaa voimaa -lauseelle voisi myös laittaa pistämällä muutaman tutkimusviitteen siihen perään tms.

Faidra
01.11.2007, 12:27
Mari, se uusi mainos on Fastin etusivulle linkitettynä. Vai olikos se niin ettet pääse töistä katsomaan?

Pyörii leffassa varmaan taas kuukauden? Vois kyllä mennä käymään, kiinnostaa yleisön reaktiot. :)

kata
01.11.2007, 17:03
Jos mä tekisin mainoksen niin kolmanteen versioon muutettas seuraavat asiat:

1. Fastin tiimistä löytyy helkkarin kovaa edustajaa monesta eri lajista. Lisää näitä siihen mainokseen. Nyt toisessa oli jo ihan hyvin tätäkin mutta tosiaan klippiä eri lajeista. Täten saadaan vielä paremmin esiin miten monipuoliseen harjoitteluun Fastin tuotteet sopivat. Eli siis Fastin urheilijat tekemään sitä mitä parhaiten osaavat.

Elikkä tarvitsisi vielä hieman lisää sellaista tekemisen meininkiä. Siitäkään ei tarvitsisi huolestua, että mainokset karkottaisivat Fastin (ainakin minun ymmärtämää) kohdeyleisöä, sillä näissä klipeissä CBB-pojat eivät ole 150kg teurasnautoja, kamppailulajeissa ei lyödä päätä irti ja fitness-kisaajat eivät ole tavallisen kansan silmissä yök-lihaksikkaita. Ts. omasta mielestäni mainoksen pitäisi vielä enemmän herättää katsojassa sellaista pikkulapsen intoa että "hitsivitsi, pakko päästä podaamaan/kamppailemaan/fitnesstämään ja heti huomenna!"

Jonsteri puhuu asiaa. Fastin tiimissä on hyviä urheilullisia esikuvia kaikille. Ja munkin mielestä voisi painottaa tekemistä. Esimerkiksi Hulkkia on viihdyttävä jo pelkästään katsoa :D, ei sillä että sen puheessakaan mitään vikaa olisi jos löytyy hyvät replat.

Mari
01.11.2007, 17:29
Mari, se uusi mainos on Fastin etusivulle linkitettynä. Vai olikos se niin ettet pääse töistä katsomaan?

Juujuujuu, töissä ei pääse mihinkään videojuttuihin käsiksi. Kotona voin kyllä ton kattoo, mutta jotenki tekis mieli nähä valkokankaalta mieluummin.

Vege
02.11.2007, 08:47
Mielenkiinnosta kysyn, että oletteko tehneet nämä mainokset ihan omalla porukalla vai onko käytössä ollut mainostoimistoa?

Sama "house band" tekee videot kuin muunkin Fast-viestinnän. Seuraavissa pätkissä on uskoakseni mukana uusia kasvoja ja lajeja. Ainakin Palanto ja Pietiläinen sopisivat hienosti mukaan jos kehtaavat lähteä...

On hienoa saada asiallista palautetta/kritiikkiä, kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille!

Meesucky
02.11.2007, 08:57
Tottahan toki. Eniten kiinnostaa muun yleisön reaktiot. Itse kun olen jo nähnyt mainoksen ja osaan odottaa sitä.Ei minkäänlaisia reaktioita. Naama peruslukemilla oli yleisö. :confused:

Vege
02.11.2007, 12:09
Ei minkäänlaisia reaktioita. Naama peruslukemilla oli yleisö. :confused:

Aika usein tuossa mainosten aikana jutellaan aika paljon. Miten oli siinä näytöksessä, hiljenikö yleisö mainoksen alettua vai jatkuiko juttelu? Vai oliko koko ajan hiljaista?

Meesucky
02.11.2007, 13:03
Aika usein tuossa mainosten aikana jutellaan aika paljon. Miten oli siinä näytöksessä, hiljenikö yleisö mainoksen alettua vai jatkuiko juttelu? Vai oliko koko ajan hiljaista?Ehkä se oli enemmän semmosta hiljenemistä ihmetyksestä :D

ghostrider2
03.11.2007, 10:59
Hyvä mainos, jatkakaa samaan malliin:thumbs: Olisi mielenkiintoista päästä lukemaan Rosbergin Jarnon treeneistä blogin muodossa:)

quiz
03.11.2007, 14:14
aika kauhee mainos kyllä.

Hulkki
03.11.2007, 14:32
aika kauhee mainos kyllä.Palstan yleisen tavan mukaan vielä perustelut päälle, kiitos. ;)

Vege
03.11.2007, 16:41
Hyvä mainos, jatkakaa samaan malliin:thumbs: Olisi mielenkiintoista päästä lukemaan Rosbergin Jarnon treeneistä blogin muodossa:)

Jarnon treeneistä on tekeillä video. Tulette näkemään muutaman aika spesiaalin harjoituksen...

Hardcore
03.11.2007, 19:57
Palstan yleisen tavan mukaan vielä perustelut päälle, kiitos. ;)

oli vaan melko korni :hmm:

ghostrider2
03.11.2007, 21:15
Tuo on mukava kuulla.:) On jarnollakin muuten aika näyttävät lihat yläkropassa.:rock: Voisi luulla että kaikki kolme ukkoa videolla kilpailee samassa lajissa:evil:

quiz
03.11.2007, 21:21
tuote ei ilmeisesti ole heteroille suunnattu, kun mainoksessa ei ollut näitä ollenkaan:

http://homma.lnet.lut.fi/albums/viihde/chicks_luokkakuva.sized.jpg

Vege
04.11.2007, 09:12
quiz, jos sulla on tuon ryhmän yhteystiedot, laita tulemaan! Ehkä laitamme heidät seuraavaan mainokseen.

Profx-sivuilla tuota tyyliä hiukan jo on:
www.profx.fi

quiz
04.11.2007, 10:16
Profx-sivuilla tuota tyyliä hiukan jo on:
www.profx.fi
huomasin jo aiemmin.

Jailmo
04.11.2007, 10:34
Hyvä pätkähän tuo oli.:thumbs: Hulkki vei koriksessa muita ihan 6-0:) Ekan pätkän täydessä leffa teatterissa näin ja kyllähän siellä moni tuntui hulkin tietävän ja osasi ottaa pätkän hyvällä huumorilla. Mutta sitten myös edessäni istui mies jolta tuli se perus kommentti "On taidettu vetää vähän muutakin kuin kaurapuuroa" siinä vaiheessa kun hulkki sanoi ,että tältä näytti 15 vuotiaana ja tältä näyttää nyt.

quiz
04.11.2007, 10:49
huomasin jo aiemmin.
ja heti teki mieli ostaa lowcarb-patukoita. (paitsi sitä pähkinä-nougat)

Lazarus
06.11.2007, 09:21
Kyllähän tuo vähän myötähäpeää herättää, jotenkin siinä on vain osattu tehdä kaikki asiat just sillee sopivan kornisti, ettei se ihan vielä luiskahda huumorin puolelle.

Olen myös samaa mieltä, että televisio(tai elokuva)mainoksen spiikkeriksi ei puhevialla varustettu kaveri oikein sovi. HUOM! En tässä pilkkaa Hulkin puhevikaa vaan asiaan pitää suhtautua vähän samallalailla kun värisokeaan sähkömieheen. Ammattispiikkerillä on myös se artikulaatio hallussa, jolloin se Masu plus alkaa kuulostamaan siltä Muskelilta, kuten kai alunperin tarkoitus.

Kaikista eniten mainoksessa korvaani särähtää se: "Treenaus on hyvä harrastus"" WTF?!? Mikä ihmeen treenaus?

Pikkuveli treenaa vähintään tunnin päivässä parhaimmillaan jopa 5 tuntia. Pitäisiköhän hänellekkin suositella Muscle Plussaa, että hän saa enemmän irti harrastuksestaan; treenaamisesta. No, mä vähän epäilen että se pasuunan soiton TREENAUS ei niin hirveesti kuluta energiaa, että palautumiseen tarvittaisiin palautusjuomia.

Miksi se ei voisi olla urheilu tai liikunta, jos tuossa ei nyt haluta indikoida juttuja yhteen spesifiin lajiin. Tai vaihtakaa se tekemiseen. "Tekeminen on hyvä harrastus, tule mukaan!" Tuolla saadaan kohderyhmä vielä laajemmaksi!

Jonsteri
06.11.2007, 12:02
Kaikista eniten mainoksessa korvaani särähtää se: "Treenaus on hyvä harrastus"" WTF?!? Mikä ihmeen treenaus?

Pikkuveli treenaa vähintään tunnin päivässä parhaimmillaan jopa 5 tuntia. Pitäisiköhän hänellekkin suositella Muscle Plussaa, että hän saa enemmän irti harrastuksestaan; treenaamisesta. No, mä vähän epäilen että se pasuunan soiton TREENAUS ei niin hirveesti kuluta energiaa, että palautumiseen tarvittaisiin palautusjuomia.

Miksi se ei voisi olla urheilu tai liikunta, jos tuossa ei nyt haluta indikoida juttuja yhteen spesifiin lajiin. Tai vaihtakaa se tekemiseen. "Tekeminen on hyvä harrastus, tule mukaan!" Tuolla saadaan kohderyhmä vielä laajemmaksi!

Satuitko muuten katsomaan tuota mainosta tuota "Treenaus on hyvä harrastus" -lausahdusta pitemmälle? Mm. ymmärtämisongelmaisia varten tätä "treenausta" konkretisoitiin esimerkein mainoksen loppuosassa.

Toinen vaihtoehto olisi toki ollut tehdä nelituntinen mainos missä tuon "treenaus" -sana paikalla lueteltaisiin kaikki olemassa olevat hyvät harrastukset.

PS. Onko mahdollista saada Jarnolta yksityisopetusta boksaamiseen? Tai edes vinkkiä miten tuosta lyömisestä saa tuollaista rentoa ja viuhuvaa? Täytyisi saada nuo omat kädet piiskaamaan tuolla lailla sähäkästi. Nykyiset pajavasara-iskut ovat kuin hidastetusta elokuvasta.

Janne
06.11.2007, 13:03
PS. Onko mahdollista saada Jarnolta yksityisopetusta boksaamiseen? Tai edes vinkkiä miten tuosta lyömisestä saa tuollaista rentoa ja viuhuvaa? Täytyisi saada nuo omat kädet piiskaamaan tuolla lailla sähäkästi. Nykyiset pajavasara-iskut ovat kuin hidastetusta elokuvasta.

Ainakin yksi toinen Jarno opettaisi sut mielellään lyömään ja jopa potkimaan, jos joskus pääsisit treeneihin asti :lol: Pahoittelen off-topicia.

Jonsteri
06.11.2007, 13:11
Ainakin yksi toinen Jarno opettaisi sut mielellään lyömään ja jopa potkimaan, jos joskus pääsisit treeneihin asti :lol: Pahoittelen off-topicia.

No niin muttaku... :evil:

pekkapoika
06.11.2007, 13:35
Hyvä mainos. Miksi muuksi pitäisi sitten lazarus sanoa? Naturaalikehonrakennus/kuntosaliharjoittelu on fiksu harrastus:rolleyes: ?
Muutenkin, kun mukana on nyrkkeilijä, niin em.lausahdus ei tällöin etenkään sopisi tuohon. Sunnuntaina leffassa tuli tuo mainos, vieressä oli about 60v pariskunta, ja mainoksen jälkeen täti tokaisi: "ohhoh". Hymyilytti kyllä:D

Vege
06.11.2007, 13:57
Kyllähän tuo vähän myötähäpeää herättää, jotenkin siinä on vain osattu tehdä kaikki asiat just sillee sopivan kornisti, ettei se ihan vielä luiskahda huumorin puolelle.

Olen myös samaa mieltä, että televisio(tai elokuva)mainoksen spiikkeriksi ei puhevialla varustettu kaveri oikein sovi. HUOM! En tässä pilkkaa Hulkin puhevikaa vaan asiaan pitää suhtautua vähän samallalailla kun värisokeaan sähkömieheen. Ammattispiikkerillä on myös se artikulaatio hallussa, jolloin se Masu plus alkaa kuulostamaan siltä Muskelilta, kuten kai alunperin tarkoitus.

Lazarus, se slogan kuuluu TREENAAMINEN ON FIKSU HARRASTUS. Kun perään näytetään mitä treeniä tarkoitetaan, täytyy olla kuin piru raamatulla, jos ei ymmärrä mitä treeniä tarkoitetaan. Olemme saaneet todella paljon palautetta tuosta mainoksesta ja vain sinä olet ymmärtänyt että siinä tarkoitetaan jotain muuta (esim pasuunan soittoa) kuin fyysistä treenaamista:D

Hulkin "ärrävika" sopii tuohon kuin nenä päähän. Mainonnan viisauksiin kuuluu: erilaistu tai kuole. Mitä enemmän uskaltaa erilaistua, sitä enemmän suurella todennäköisyydellä myy.

Seuraavaan mainokseen ajateltiin ottaa lisää urheilijoita ja aksöniä...

Lazarus
06.11.2007, 14:14
Mainonnan viisauksiin kuuluu: erilaistu tai kuole. Mitä enemmän uskaltaa erilaistua, sitä enemmän suurella todennäköisyydellä myy.

Jos tuota käyttää periaatteena ja peukalosääntönä, niin ottakaapa seuraavaan mainokseen muutama sairaalloisen ylipainoinen kaveri, muutama vaikeasti kehitysvammainen treenari ja puhemieheksi änkyttävä mustalainen.

Erilaista? Ihan varmasti. Myyvää? Ylläolevaa lainausta perusteena käyttäen, varastot myydään tyhjäksi erittäin suurella todennäköisyydellä alle viikossa.

Vai oliskohan tuossa viisudessa vielä vähän hiomista?

Vege
06.11.2007, 14:40
Jos tuota käyttää periaatteena ja peukalosääntönä, niin ottakaapa seuraavaan mainokseen muutama sairaalloisen ylipainoinen kaveri, muutama vaikeasti kehitysvammainen treenari ja puhemieheksi änkyttävä mustalainen.

Erilaista? Ihan varmasti. Myyvää? Ylläolevaa lainausta perusteena käyttäen, varastot myydään tyhjäksi erittäin suurella todennäköisyydellä alle viikossa.

Vai oliskohan tuossa viisudessa vielä vähän hiomista?

Sinulla tuntuu olevan kova tarve vääntää asioista. Noin asiaa ei taaskaan ymmärtänyt todennäköisesti kuin sinä. Erilaistuminen mainonnassa ei tarkoita että aletaan esimerkiksi pilkata ylipainoisia, vammaisia tai änkyttäviä ihmisiä.

Jos tuo linjasi jatkuu vielä kerran, saat jatkaa "keskusteluasi" muualla. Viimeinen varoitus siis.:warning:

Carina
06.11.2007, 18:04
Kävin leffassa viikonloppuna ja mainoksen kuvanlaatu pisti silmään, eli kuva oli huomattavasti pikselisempi ja epätarkka kuin muut näytetyt mainokset. Onko tästä tullut palautetta aikaisemmin, varmaan ottanette myös tämän huomioon seuraavaa tehdessänne?

Lazarus
06.11.2007, 18:06
Sinulla tuntuu olevan kova tarve vääntää asioista. Noin asiaa ei taaskaan ymmärtänyt todennäköisesti kuin sinä. Erilaistuminen mainonnassa ei tarkoita että aletaan esimerkiksi pilkata ylipainoisia, vammaisia tai änkyttäviä ihmisiä.

Sain siis varoituksen, mutta otan silti riskin.

Esimerkkini oli hieman karrikoitu, mutta nyt se taidettiin ymmärtää hieman värin myös siellä päässä. Sanoinko, että noita mainitsemiani ihmisryhmiä pilkataan? En.

Vaan mainoksessahan voisi esimerkiksi olla ylipainoinen treenaaja. Senhän voisi nähdä kannusteena, että ylipainostenkin kannattaisi alkaa treenaamaan ja käyttämään Fastin tuotteita kuntoon pääsemisensä apuna. Fast lähtisi mukaan taistoon tuota uutta kansantautiamme vastaan.

Kehitysvammaisen urheilijan kautta voisi helposti näyttää periksiantamatonta ja sinnikästä asennetta liikuntaa kohtaan. Sen sijaan, että kehitysvammainen jäisi kotiin rypemään itsesääliinsä se menee salille treenaamaan ja treenin jälkeen väsyneenä, onnellisena ja itsensä voittaneena ottaa treenin päälle Muscle + palautumisjuomaa.

Treenaaja voisi yhtä hyvin olla romaani. Miksi ei? Samanlaisia ihmisiä hekin ovat kuin mekin. Mitä sitten jos hän änkyttäisi, puhevikahan saattaisi olla vain osa tämän romaanin persoonaa.

Mielestäni näillä elementeillä saataisiin aikaan varmasti uskottava ja taatusti erilainen mainos aikaiseksi, joka väistämättä erottuisi joukostaan. Eikö vain?

Mutta jostain syystä en usko, että näin ei tehdä.

Ranko
06.11.2007, 22:18
Treenaaja voisi yhtä hyvin olla romaani. Miksi ei?

Koska romaani on kirja.

quiz
06.11.2007, 22:29
Hulkin "ärrävika" sopii tuohon kuin nenä päähän. Mainonnan viisauksiin kuuluu: erilaistu tai kuole. Mitä enemmän uskaltaa erilaistua, sitä enemmän suurella todennäköisyydellä myy.

mitä uskallusta erilaistuminen vaatii, jos se kerran on noin yksinkertaista? erilaistuminen lisää varmasti myyntimahdollisuuksia, mutta samalla kasvattaa riskiä, että myynti jääkin tosi huonoksi.

seksi myy aina. en havainnut seksiä mainoksessa.

Rekola
07.11.2007, 12:31

Tuplakieltoja kannattaa välttää, voi käydä niin, että ei tule sanoneeksi mitään :)

Juu juu, kuten jo todettua seksiä lisää!

Halo
07.11.2007, 20:39
Ei ne timmit fitnessmimmit varmaan ainakaan haittaa tekisi seuraavassa mainoksessa :)

JaniP
07.11.2007, 22:21
Ei ne timmit fitnessmimmit varmaan ainakaan haittaa tekisi seuraavassa mainoksessa :)

KANNATETAAN!!!:thumbs:;)

quiz
07.11.2007, 22:32
ei oo pakko olla fitnessmimmejä.

Rautateemu
07.11.2007, 23:08
KANNATETAAN!!!:thumbs:;)

Halo sopivan niukoissa ja tiukoissa vaatteissa?:rock::D

Vege
08.11.2007, 07:47
Sain siis varoituksen, mutta otan silti riskin.

Esimerkkini oli hieman karrikoitu, mutta nyt se taidettiin ymmärtää hieman värin myös siellä päässä. Sanoinko, että noita mainitsemiani ihmisryhmiä pilkataan? En.

Vaan mainoksessahan voisi esimerkiksi olla ylipainoinen treenaaja. Senhän voisi nähdä kannusteena, että ylipainostenkin kannattaisi alkaa treenaamaan ja käyttämään Fastin tuotteita kuntoon pääsemisensä apuna. Fast lähtisi mukaan taistoon tuota uutta kansantautiamme vastaan.

Kehitysvammaisen urheilijan kautta voisi helposti näyttää periksiantamatonta ja sinnikästä asennetta liikuntaa kohtaan. Sen sijaan, että kehitysvammainen jäisi kotiin rypemään itsesääliinsä se menee salille treenaamaan ja treenin jälkeen väsyneenä, onnellisena ja itsensä voittaneena ottaa treenin päälle Muscle + palautumisjuomaa.

Treenaaja voisi yhtä hyvin olla romaani. Miksi ei? Samanlaisia ihmisiä hekin ovat kuin mekin. Mitä sitten jos hän änkyttäisi, puhevikahan saattaisi olla vain osa tämän romaanin persoonaa.

Mielestäni näillä elementeillä saataisiin aikaan varmasti uskottava ja taatusti erilainen mainos aikaiseksi, joka väistämättä erottuisi joukostaan. Eikö vain?

Noin hienoihin ajatuksiin ei ole mitään kommentoitavaa.

Kun nyt otit tuon kehitysvammaisten asian puheeksi niin voin kertoa, että meillä on varastossa nuorimies töissä, jolla ei ole ihan samanlaisia valmiuksia työelämään kuin meillä ns. normaaleilla. Hän käy viikottain laittamassa esim Mass Blast etikettejä purkkeihin ja samalla nostattamassa meidän kaikkien mielialaa lapsenomaisella persoonallaan. Jos useampi pieni tai suurempi yritys pyrkisi työllistämään vajaakykyisiä, olisi heidän elämänsä sisäisesti rikkaampaa, ja työpaikkojen henki parempi. Näin uskon.

JaniP
08.11.2007, 09:37
Aamen:)

Halo
08.11.2007, 11:22

Heh, ajattelin kyllä Team Fastin mimmejä, mutta mikäs siinä jos niukoista ja tiukoista vaatteista päästään yksimielisyyteen :D

Rautateemu
08.11.2007, 14:20
Heh, ajattelin kyllä Team Fastin mimmejä, mutta mikäs siinä jos niukoista ja tiukoista vaatteista päästään yksimielisyyteen :D

Siis mitä useampi niukka ja tiukka-asusteinen mimmi, sitä parempi:D

Jonas
08.11.2007, 14:28
Ihan hyvä vaihteeks, ettei mainosteta seksillä. Omasta näkokulmastani olisi piristävää nähdä pitkästä aikaa räppivideo, jossa ei oo yhtään paljasta pintaa. Ei siksi, että tykkäisin räpistä vaan siksi että se olisi nykyisestä valtavirrasta poikkeavaa. Tämä räppiesimerkki siis siksi, että nykyään tätä pornoistumista näkee kaikkialla minne silmänsä kääntää. Varmaan kohta pampers mainoksessa "äiti" vaihtaa stringeissä vauvan vaipat.

Saa nähdä millo tulee ensimmäinen "ootko homo"-kommentti. :piis:

No minun mielestä mainokseen ois hyvä ottaa myös fitness-tyttöjä, mutta en halua että he keikistelevät jossain olemattomissa vaatteissa, vaan että he treenaisivat ihan kunnon perusmeiningillä vapailla painoilla. En usko kuitenkaan, että Fastin kohderyhmänä on vain miehet.

Hannu
08.11.2007, 16:26
Minä vähentäisin mainoksen esiintyjiä tai tekisin jokaisesta kolmesta oman mainoksen. Nyt tuo on liian tiivis ja hätäisen oloinen ja ensi kerran jälkeen jäi aika wtf olotila. Parempi leikkaus myös auttaisi.. Kuvan tekninen laatu taasen ei ehkä ihan ole 35mm filmiä mutta ajanee asiansa mainoksissa.

JaniP
08.11.2007, 18:14
Siis mitä useampi niukka ja tiukka-asusteinen mimmi, sitä parempi:D

Mehän voitais Teukan kans se seuraava fastin video ohjata kun molemmilla on selvä visio!!!:lol:

Rautateemu
08.11.2007, 18:25
Mehän voitais Teukan kans se seuraava fastin video ohjata kun molemmilla on selvä visio!!!:lol:

Tarkoititko nyt vaan selvä vai jopa selvänä?:D

quiz
08.11.2007, 18:34
No minun mielestä mainokseen ois hyvä ottaa myös fitness-tyttöjä, mutta en halua että he keikistelevät jossain olemattomissa vaatteissa, vaan että he treenaisivat ihan kunnon perusmeiningillä vapailla painoilla. En usko kuitenkaan, että Fastin kohderyhmänä on vain miehet.
miestenlehdissä on paljon kauniita naisia ja "yllättäen" myös naistenlehdissä paljon kauniita naisia. eli miehet on rumia eikä vaan myy mitään. ei niitä halua kukaan katsella.

Vege
08.11.2007, 19:24
miestenlehdissä on paljon kauniita naisia ja "yllättäen" myös naistenlehdissä paljon kauniita naisia. eli miehet on rumia eikä vaan myy mitään. ei niitä halua kukaan katsella.

Voihan se olla noinkin. Seuraavaksi EHKÄ laitetaan muutama bikini-neito hiplaamaan Hulkin paljasta yläbodia treenin päätteeksi Muscle plussaa hörpiessä, tosin saattaa olla että ihan siihen ei miehen pokka riitä?:D

Big Evil
08.11.2007, 20:43
Inspiraatiota seuraavaan pätkään:

http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery2/xmg119.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery1/m78.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery4/m478.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery4/m256.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery6/xmg141.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery8/mg334.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery8/xmg111.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery7/mg286.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery11/ar512.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery9/smg24.jpg

JaniP
08.11.2007, 20:52
Tarkoititko nyt vaan selvä vai jopa selvänä?:D
Selvänä, selvä visio!:lol:

Cantillon
14.11.2007, 14:34
Haha, äijät pistää ittensä likoon. Näyttäny olevan hauskaa kuvauksissa, hyvä et tulee tällasta vähemmän virallista kamaa!

http://www.fastchannel.fi/?viewkey=aafc66cc0879c71b5db5

Hulkin hauiskääntö on paras.

Holmi
15.11.2007, 12:03
Jep! munkin mielestä nuo "lisäpätkät" oli hauska lisä tuohon leffamainoksen nettiversioon.

Lisää tätä!

hookoo
15.11.2007, 13:35

Tässä uudemmassa ehkä paras kohta oli se Petterin vatsaposettelu

Jos "normaalit" ihmiset tätä katsovat teatterissa ja nauravat niin nauravatko ne ivallisesti vai sen takia koska se on hauska? Musta tuntuu, että ivallisesti

Näiltä osin olen melko samoilla linjoilla. Ei millään pahalla mutta se ensimmäinen mainos aiheutti aika ivallista naurua ja puhetta teatterissa, kun se kerran sattui tulemaan. Se ei oikein kuulosta hyvältä kun joku sanoo r-vialla höystettynä, että "treenaaminen on fiksu harrastus" ja näyttää bodypeukkua tai hauista perään.

Eli enemmän sitä karua nostelumeininkiä, se on se mikä saa ihmisissä jonkunnäköistä wow-efektiä aikaan. Oli myös hyvä tuoda esille, että noita ravinteita voi käyttää myös vaikka harrastaa muutakin kuin nostelua. Sitten kun jotenkin saisi taviksille viestitettyä, että tosiaan kaurapuurolla ja näillä lisäravinteilla kaverit ovat kasvaneet, kun jotain hormoonihörhökommentteja olin itse siitä viereltä kuulevinani teatterissa.

Edit: kaikkea mikä saattaa viitata stereotypiaan tyhmästä bodarista kannattaa välttää, se oli pointtini. Eli ei turhaa pullistelua tai machoilua vaan kuvattaisiin niitä urheilusuorituksia ja annettaisiin se kuva, että näillä teidän tuotteilla saa itsestänsä enemmän irti tms.

Vege
15.11.2007, 14:34
Edit: kaikkea mikä saattaa viitata stereotypiaan tyhmästä bodarista kannattaa välttää, se oli pointtini.

Olemme näyttäneet näitä videoita sadoille ihmisille, viimeksi erään suuren kauppaketjun vastaaville. Paikalla oli 90 henkeä bisnesmaailmasta, eikä kukaan saanut noista mainoksista mitään "tyhmäbodaristereotypiafiiliksiä" vaan toivoivat samaa lisää.

Voisiko olla niin, että katsojat peilaavat tuntemuksillaan minäkuvaansa?

hookoo
15.11.2007, 16:06
Olemme näyttäneet näitä videoita sadoille ihmisille, viimeksi erään suuren kauppaketjun vastaaville. Paikalla oli 90 henkeä bisnesmaailmasta, eikä kukaan saanut noista mainoksista mitään "tyhmäbodaristereotypiafiiliksiä" vaan toivoivat samaa lisää.

Voisiko olla niin, että katsojat peilaavat tuntemuksillaan minäkuvaansa?

Voi myös olla, että leffateatterissa on vähän nuorempaa sakkia kuin teidän bisnestapaamisissa. Kannattaisi varmaan joskus käydä koeistumassa jokin nuortenleffa missä se mainos tulee ja pälyillä sieltä vähän sitä oikean yleisön reaktiota. Itse siis treenaavana ja äijien edesottamuksia pitkin nettiä seuranneena pidän mainosta ihan hyvänä, mutta jokin siinä on mikä hörähdyksiä teatterissa tuntui aiheuttavan...

SJH
15.11.2007, 16:55
Voi myös olla, että leffateatterissa on vähän nuorempaa sakkia kuin teidän bisnestapaamisissa. Kannattaisi varmaan joskus käydä koeistumassa jokin nuortenleffa missä se mainos tulee ja pälyillä sieltä vähän sitä oikean yleisön reaktiota. Itse siis treenaavana ja äijien edesottamuksia pitkin nettiä seuranneena pidän mainosta ihan hyvänä, mutta jokin siinä on mikä hörähdyksiä teatterissa tuntui aiheuttavan...

Aivan.. esimerkiksi tuntuu ihmeelliseltä ettei kummassakaan mainoksessa tehdä penkkipunnerrusta. :D Itse 17v kaverina tiedän, että kyllä se on se penkki(tulos) joka suurinta osaa tän ikäsistä ja vähän nuoremmista eniten kiinnostaa.. Kyllä varmaan aika moni nuori leffassa hiljenis kun joku vetäisi 200kg sarjaa(mieluiten vielä siten että käytetään mahd. suuria(ulkomuodoltaan) kiekkoja ja paljon)

Vege
15.11.2007, 17:54
Aivan.. esimerkiksi tuntuu ihmeelliseltä ettei kummassakaan mainoksessa tehdä penkkipunnerrusta. :D Itse 17v kaverina tiedän, että kyllä se on se penkki(tulos) joka suurinta osaa tän ikäsistä ja vähän nuoremmista eniten kiinnostaa.. Kyllä varmaan aika moni nuori leffassa hiljenis kun joku vetäisi 200kg sarjaa(mieluiten vielä siten että käytetään mahd. suuria(ulkomuodoltaan) kiekkoja ja paljon)

Noinhan se varmaan on, mutta kun täytät 18 tai myöhemmin ymmärrät miksi sixpack toimii paremmin kuin 200 kg:n penkki. Nimittäin tyttöjen suuntaan;)

Vege
15.11.2007, 17:58
Itse siis treenaavana ja äijien edesottamuksia pitkin nettiä seuranneena pidän mainosta ihan hyvänä, mutta jokin siinä on mikä hörähdyksiä teatterissa tuntui aiheuttavan...

Aina kaikki uusia ja ihmeellinen naurattaa tai herättää muuten tunteita. Veikkaan, että tässä toisessa ei naureskella ihan niin paljon. Ja vaikka nauretaankin niin mikä mahtaa tulla ekana mieleen, jos on tarvetta palkkarille...

Hulkki
15.11.2007, 18:50
Aivan.. esimerkiksi tuntuu ihmeelliseltä ettei kummassakaan mainoksessa tehdä penkkipunnerrusta. :D Itse 17v kaverina tiedän, että kyllä se on se penkki(tulos) joka suurinta osaa tän ikäsistä ja vähän nuoremmista eniten kiinnostaa.. Kyllä varmaan aika moni nuori leffassa hiljenis kun joku vetäisi 200kg sarjaa(mieluiten vielä siten että käytetään mahd. suuria(ulkomuodoltaan) kiekkoja ja paljon)Mielestäni on vain hyvä, ettei tuota junnujen kohtalaisen typerää penamaksimin ja runkkupenkkaamisen palvontaa kannusteta lainkaan. :rolleyes:

quiz
15.11.2007, 19:41
luulis, että halutaan vain myydä tuotetta eikä valistaa ihmisiä. tämähän tarkoittaa juuri sitä, että jos 17v jannu ostaa muskeli plussaa, niin kohta hänkin jo vetää 200kg sarjaa penkistä. ihan selkeesti.

jos niinkuin miettii omia ostopäätöksiä teiniajoilta(ei liity urheiluravinteisiin vaan yleisesti), niin ei voi muuta todeta kuin että useita euroja on minun aivojani manipuloimalla jotkut ihmiset tienanneet. enkä vieläkään ole immuuni manipuloinnille.

hookoo
15.11.2007, 22:34
Aina kaikki uusia ja ihmeellinen naurattaa tai herättää muuten tunteita. Veikkaan, että tässä toisessa ei naureskella ihan niin paljon. Ja vaikka nauretaankin niin mikä mahtaa tulla ekana mieleen, jos on tarvetta palkkarille...

Jees, kyllähän noilla varmasti huomiota irtoaa ihan eri malliin kuin esim. katuvarsimainoksilla evon tyyliin. Tunnettuushan paranee vaikka videolla tanssisi Katri Helena ja lopussa juotaisiin masu plussaa, joten ehdottomasti kannattaa jonkinnäköisiä mainoksia siellä teatterissa veivata.

Ajattelin vain kantaa korteni kekoon, kun tuolla fast-telkkarin puolella niin kehoitettiin :)

SJH
17.11.2007, 11:34
Mielestäni on vain hyvä, ettei tuota junnujen kohtalaisen typerää penamaksimin ja runkkupenkkaamisen palvontaa kannusteta lainkaan. :rolleyes:

Tottahan tuo on, mietin vaan kun kyse on kuitenkin mainoksesta niin voitasiin saada tuolla lisää ostajia, mutta joo :P

kyösti
18.12.2007, 19:04
Mainos lähtee hyvin käyntiin ja musiikki on kohdallaan. Mielestäni on hyvä, että mainoksessa näytetään muutakin urheiluaktiviteettia kuin punttien nostelua. Erityisesti Hulkki koripalloa kuurmuuttamassa näyttää vauhdikkaalta ja antaa kaduntallaajille mielikuvan siitä, että kyseistä palkkaria voi nauttia vaikka harrastaisi muutakin liikuntaa kuin punttia, ja että saliharrastus ja muu liikunta eivät ole toisiaan poissulkevia. Myös mainoksen lopetus on ihan hyvä. (Kun tuote tulee näkyviin). Kyllä molemmilla kerroilla elokuvissa käydessäni mainos hiljensi ihmisiä ja selvästi mielenkiinto heräsi verrattuna muihin mainoksiin.