Näytä koko versio sivusta : Mitä tuotteita kaupan omaan sarjaan?
Muscle Market Info
14.11.2007, 16:22
Nyt alamme olla valmiita polkaisemaan Muscle Marketin oman ravintotuotesarjan markkinoille. Toivoisimme teiltä vinkkiä, että mitä tuotteita olisitte valmiita täältä tilaamaan, jos saisitte niitä todella sopivaan hintaan? Ainakin herakonsentraattia, kreatiinia ja maltoa olemme kaavailleet.
Aluksi voimme ottaa uuteen sarjaan 5-6 tuotetta, joten voisitte laittaa siitä määrästä ehdotuksia. Siis mitkä 5-6 tuotetta teitä kiinnostaisi eniten?
Juuri nuo perustuotteet sekä joku maitoproteiini ilman mitään maitojauheita. Mahdollisesti myös hifimpi isolaatti vähän isommassa pakkauksessa voisi kiinnostaa.
hulluhitsari
14.11.2007, 20:36
Juuri nuo perustuotteet sekä joku maitoproteiini ilman mitään maitojauheita. Mahdollisesti myös hifimpi isolaatti vähän isommassa pakkauksessa voisi kiinnostaa.
Itsekkin olisin maitoproteiinin kannalla :thumbs:
Edellä mainittujen lisäksi halpa BCAA, mahdollisesti jauhemaisena.
CFM heraisolaatti, kalaöljykapselit joissa väh. 500mg EPA+DHA per kapseli.
Raksa-Pena
15.11.2007, 11:04
Joo tuo edullinen BCAA ja tehokkaat kalakapselit ois hyvät.
Hot Chili
15.11.2007, 14:01
Hera-isolaattia nyt ainakin pitäisi olla, hydrolysoitu menee varmaan turhan kalliiksi. Esimerkiksi nyt Muscle Marketista ei löydy mitään hyvää proteiinia palkkariin, minun mielipide, ja eiköhän tuo nyt ole kuitenkin se yleisin proteiinijauheen käyttömuoto.
Valmiita palautusjuomia näyttää olevan, mutta minä ainakin tykkään sekoitella itse omat palkkarit.
Maitoprodea ja heraa sekä maltoa.
Kalaöljyt kilpailukykyiseen hintaan.
Creatiin vielä lisäksi niin 5 ehdotusta kasassa.
Näillä pärjää pitkälle.
Rautateemu
16.11.2007, 02:30
Hera-isolaattia nyt ainakin pitäisi olla, hydrolysoitu menee varmaan turhan kalliiksi. Esimerkiksi nyt Muscle Marketista ei löydy mitään hyvää proteiinia palkkariin, minun mielipide, ja eiköhän tuo nyt ole kuitenkin se yleisin proteiinijauheen käyttömuoto.
Valmiita palautusjuomia näyttää olevan, mutta minä ainakin tykkään sekoitella itse omat palkkarit.
Löytyy jo Whey+. Käytän sitä itse, koska teen myös omat palkkarit. Joskus toki käytän Reco2:sta pohjana.
Mutta laadukas hydrolysaatti olisi jees, samoin BCAA:t jauheena palkkariin tai treeniä ennen otettavaksi.
Hot Chili
16.11.2007, 07:22
Löytyy jo Whey+. Käytän sitä itse, koska teen myös omat palkkarit. Joskus toki käytän Reco2:sta pohjana.
Mutta laadukas hydrolysaatti olisi jees, samoin BCAA:t jauheena palkkariin tai treeniä ennen otettavaksi.
Ai, niinpäs onkin, ei sattunut silmään, vaikka tuotetta etsinkin. Voisi ehkä laittaa testiin, mutta hinta nyt on mitä on. Tuossa on sekoitettu mikrosuodatettua ja hydrolysoitua heraisolaattia, mikä ilmeisesti nostaa hintaa. Jos kaupassa olisi tuollainen 25 euron mikrosuodatettu, ionivaihdettu (ja mitä niitä termejä nyt onkaan) heraisolaatti, niin minusta saisitte tilaajan.
Dr Muscle
16.11.2007, 12:06
Leusiini jauheena voisi olla kova sana täälläkin.
whey+ on kallis enkä näe siinä mitään hyötyä normaaliin isolaattiin verrattuna.
Muscle Market Info
16.11.2007, 12:40
whey+ on kallis enkä näe siinä mitään hyötyä normaaliin isolaattiin verrattuna.
Tässä ketjussa on tarkoitus puhua uusista tuotteista kaupan omaan sarjaan. Joten pysytään aiheessa.
Hot Chili
16.11.2007, 14:58
Tästä olikin jo avattu oma ketju, mutta: vihreä tee -uutetta ostaisin mielelläni suomalaiselta taholta.
jaafetti
16.11.2007, 19:43
No toi vihreä-tee uute mistä on jo ollut juttuakin.
bcaa-jauhe .
Munanvalkuaisproteiini.
Proteiinit on lähes kaikki hera tai maitopohjaisia. Ehdottomasti jotain sellaisille jotka ei pysty käyttämään tai ei halua käyttää maitopohjaisia proteiineja. Soijaahan saa helposti mutta jotain vaihtoehtoa sille. Voisko soijaa saada maustettuna,esim joku vanilja vois käydä hyvin soijaan...
Jees, tässä lähtee toinen ääni vihreä tee-uutteelle, Bcaa-jauheelle, leusiinille ja vahvalle vitamiini/mineraalilisälle!
Jauhemmainen leusiini olisi mukava uutuus. Ja sitä kalaöljyä.
hulluhitsari
17.11.2007, 19:31
Tosiaan tuo vihreä tee uute olisi kyllä myös kovasana :thumbs:
toi vihree tee olis kyl tosi kova sana:thumbs:
Niin tuosta vihriä tee-uutteesta. Tuolla treeni puolella näyttäisi olevan kans ketju jossa sen saatavuutta kauppaan kysellään. Kyllähän sellainen voisi kiinnostaa mutta onkohan siinä joku juttu ettei sitä saa myydä suomessa. En siis tiedä mutta olisi kiva saada tähän vähän selvitystä esimerkiksi näiltä kavereilta ketkä sitä tilaavat englannista. Vai onko se siitä kiinni ettei kunnon vihreä tee-uutteetta vaan yksinkertaisesti saa suomesta. Itsekin voisin ostaa jos sitä suomesta saisi mutta tällä hetkellä en vaan jaksa alkaa sit englannista asti tilailemaan vai mistä sitä nyt saikaan. Ei ne mun treenit siihen vihreä tee-uutteeseen kaadu :D
Muscle Market Info
19.11.2007, 12:51
Niin tuosta vihriä tee-uutteesta. Tuolla treeni puolella näyttäisi olevan kans ketju jossa sen saatavuutta kauppaan kysellään. Kyllähän sellainen voisi kiinnostaa mutta onkohan siinä joku juttu ettei sitä saa myydä suomessa. En siis tiedä mutta olisi kiva saada tähän vähän selvitystä esimerkiksi näiltä kavereilta ketkä sitä tilaavat englannista. Vai onko se siitä kiinni ettei kunnon vihreä tee-uutteetta vaan yksinkertaisesti saa suomesta. Itsekin voisin ostaa jos sitä suomesta saisi mutta tällä hetkellä en vaan jaksa alkaa sit englannista asti tilailemaan vai mistä sitä nyt saikaan. Ei ne mun treenit siihen vihreä tee-uutteeseen kaadu :D
Vihreätee-uutetta selvitetään parhaillaan. Kiitos näistä vinkeistä, tähän suuntaan mennään valikoiman kanssa. Antaa tulla vaan lisää ideoita, jos löytyy!
Dr Muscle
20.11.2007, 17:01
Vihreällä teellä on kova tutkimusnäyttö kehon rasvojen vähennyksessä (hyödyn suhde haittoihin parempi kuin millään muulla aineella) eli sen suhteen voisi olla kova juttu tuo täällä varsinkin kun ei tuo vihreä tee kaikkia miellytä ja/tai ei sitä viitsi paljoa juoda.
Mä olen pitkään miettinyt, että eikö noista proteiinijauheista, voisi tehdä pienempiä myyntikappaleita? Eli vaikka 200g säkkejä, joita voisi sitten ostella erimakuisina. Minula tuntuu tuollaiset kilon pönikät kestävän sen verran kauan, että ehtii kyllästyä samaan makuun eikä huvittaisi kovin montaa ostaa pölyttymään, etenkin jos maku ei sitten miellytä ja jää käyttämättä.
Sellaiset settitarjouksetkin olisivat houkuttelevia eli esimerkiksi neljä 200g erimakuista proteiinijauhetta (tai palautusjuomajauhetta) suht edulliseen hintaan olisivat oivia. Silloin voisi testailla eri makuja ja löytää suosikkinsa ja ostaa sitä kenties enemmän.
Voi tietenkin pakkauksellisista yms. syistä olla hankalaa toteuttaa mutta jos joku myisi pienempiä pakkauksia, ostaisin heti koekäyttöön. Sekin on harmillista kun ei noita jauheita voi missään oikein maistaa, ei edes messuilla ole tullut vastaan. Pitäisiköhän koota porukkaa ja pitää palkkari/protskujauhemaistajaiset nyyttäriteemalla "tuo kaappisi sisältö" :D
Mä olen pitkään miettinyt, että eikö noista proteiinijauheista, voisi tehdä pienempiä myyntikappaleita? Eli vaikka 200g säkkejä, joita voisi sitten ostella erimakuisina. Minula tuntuu tuollaiset kilon pönikät kestävän sen verran kauan, että ehtii kyllästyä samaan makuun eikä huvittaisi kovin montaa ostaa pölyttymään, etenkin jos maku ei sitten miellytä ja jää käyttämättä.
Sellaiset settitarjouksetkin olisivat houkuttelevia eli esimerkiksi neljä 200g erimakuista proteiinijauhetta (tai palautusjuomajauhetta) suht edulliseen hintaan olisivat oivia. Silloin voisi testailla eri makuja ja löytää suosikkinsa ja ostaa sitä kenties enemmän.
Voi tietenkin pakkauksellisista yms. syistä olla hankalaa toteuttaa mutta jos joku myisi pienempiä pakkauksia, ostaisin heti koekäyttöön. Sekin on harmillista kun ei noita jauheita voi missään oikein maistaa, ei edes messuilla ole tullut vastaan. Pitäisiköhän koota porukkaa ja pitää palkkari/protskujauhemaistajaiset nyyttäriteemalla "tuo kaappisi sisältö" :D
Sellaiset annospussit(50g) protskua olis ihan jees joita saisi parilla eurolla tai kaupanpäällisinä tilauksiin. Saisi niitä makuja sillä lailla testailla.
Itse kun teen tilausta, niin olen sitten aivan erilainen. Protskuakin tulee ostettua se 10-20kg kerralla, jotta ei tarvitse heti tilata uudestaan, että omasta puolesta saisivat olla vielä kookkaampiakin pakkauksia. :D
Saisi tulla jokin No brandin kalaöljy säästöpakkaus. Sellainen 500-1000caps kerralla. Ei tartteis ostella noita pikkupurkkeja joista syö reilun viikon ja taas joutuu ostamaan uuden.
Muscle Market Info
28.05.2008, 13:35
Saisi tulla jokin No brandin kalaöljy säästöpakkaus. Sellainen 500-1000caps kerralla. Ei tartteis ostella noita pikkupurkkeja joista syö reilun viikon ja taas joutuu ostamaan uuden.
Pidetään mielessä tämä, kiitos vinkistä!
Kalaöljystä puheen ollen, tuolla näkyy taas eräs firma mainostavan kyseenalaisella tavalla tähän tyyliin:
"Halvoissa kalaöljykapseleissa on hapettumisenestoaineena lähes poikkeuksetta synteettinen dl-alfa-tokoferoli. Korkealaatuisiin kalaöljyvalmisteiisiin ei yleensä koskaan lisätä synteettistä dl-alfa-tokoferoli e-vitamiinia, vaan käytössä on joko rrr-alfa-tokoferoli tai d-alfa-tokoferoli. Mikäli löydät tuotteestasi dl-alfa-tokoferoli merkinnäin hapettumisenestoaineena, niin kyseessä on todennäköisesti halpa ja heikkolaatuinen tuote."
Muscle Marketin myymät FAST OMEGA3 kalaöljykapselit sisältävät d-alfa-tokoferolia, joten jos tuo herja oli tarkoitettu tähän suuntaan, niin ohi meni. Muutenkin huvittaa tuo, että koko ajan väitetään että kaikki on patentoitua, tällä kertaa KALAÖLJY. Seuraavaksi varmaan joku väittää patentoineensa LEHMÄN.
Muscle Market Info
28.05.2008, 13:49
Sekin on harmillista kun ei noita jauheita voi missään oikein maistaa, ei edes messuilla ole tullut vastaan. Pitäisiköhän koota porukkaa ja pitää palkkari/protskujauhemaistajaiset nyyttäriteemalla "tuo kaappisi sisältö" :D
Jos olet Lahden Fitness Expossa ensi syksynä, pääset maistamaan FASTin uusia heraproteiinimakuja. Koko makulinja menee uusiksi ja täysin uusiakin makuja on luvassa, mm. minttu-suklaa, caramel ja ananas. Ainakin neljää makua pääsee maistamaan...
Epätasapaino
24.07.2008, 16:46
Halpaa micellar caseiinia tai mahdollisesti ihan vaan maitoproteeinia ois jees saada. Ja tosiaan kalaöljyä isommissa purkeissa. Ja jotain puoli-ilmaista ainetta joka lupaa 30kg puhdasta lihasmassaa vuodessa. ;) ;D
jaafetti
24.07.2008, 20:17
Koko makulinja menee uusiksi ja täysin uusiakin makuja on luvassa, mm. minttu-suklaa, caramel ja ananas. Ainakin neljää makua pääsee maistamaan...
Kun meitä on sellaisiakin jotka syystä tai toisesta ei halua/voi käyttää maitopohjaisia proteiineja niin voisitteko pliiis maustaa sitä soijaakin.
Ja vielä enemmän pliiis jos saisi/löytyisi soijan "kaveriksi" vielä munanvalkuaisproiteiini sellaisenaan tai mixattuna soijan kanssa niin ostaisin heti :thumbs:
Eräällä toisella merkillä on tuo hera-soija-munanvalkuaisproteiini mutta siinä on heraa kuitenkin 55% , jos olis heraa max joku 30% niin saattas vielä käydäkin.
Koko makulinja menee uusiksi ja täysin uusiakin makuja on luvassa, mm. minttu-suklaa, caramel ja ananas. Ainakin neljää makua pääsee maistamaan..
Kun meitä on sellaisiakin jotka syystä tai toisesta ei halua/voi käyttää maitopohjaisia proteiineja niin voisitteko pliiis maustaa sitä soijaakin.
Ja vielä enemmän pliiis jos saisi/löytyisi soijan "kaveriksi" vielä munanvalkuaisproiteiini sellaisenaan tai mixattuna soijan kanssa niin ostaisin heti :thumbs:
Eräällä toisella merkillä on tuo hera-soija-munanvalkuaisproteiini mutta siinä on heraa kuitenkin 55% , jos olis heraa max joku 30% niin saattas vielä käydäkin.
Pääset varmaan helpommalla jos ostat itse makeutusaineita...enpä ole koskaan nähnyt valmiiksi maustettuja soija settejä, ei varmaan mikään makuelämys olisi/rupeisi tökkimään kuitenkin=parempi maustaa itse...
Kyllä monella firmalla löytyy maustettua soijaa.
Soijasta on syksymmällä tulossa makuversiot, mansikka ja suklaa. Ainakin omaan makuun kolahti hyvin ja tykkään kovasti. :)
Soijasta on syksymmällä tulossa makuversiot, mansikka ja suklaa. Ainakin omaan makuun kolahti hyvin ja tykkään kovasti. :)
huippu homma, vieläku siihen vatkattavuuteen sais parannusta ettei se olis niin paksua ja kokkereista. Saa melkeen 80heppasen perämoottorin laittaa sheikkeriin sekottamaan ja siltiki niitä klimppejä jää.
jaafetti
28.07.2008, 09:23
huippu homma, vieläku siihen vatkattavuuteen sais parannusta ettei se olis niin paksua ja kokkereista. Saa melkeen 80heppasen perämoottorin laittaa sheikkeriin sekottamaan ja siltiki niitä klimppejä jää.
Toi on ihan totta. On muutama muu merkki jotka sekottuvat huomattavasti helpommin kun Fast ja eivät jää ihan niin paksuksi - tohon kannatais kyllä kiinittää huomiota
jaafetti
07.10.2008, 19:47
Luulin pääseväni expossa maistelemaan/ostaamaan soijan makuversioita mutta eips. Milloin on tulossa markkinoille???
Muscle Market Info
13.10.2008, 07:47
Saimme omaan No Brand -tuotesarjaamme (http://www.musclemarket.fi/catalog/index.php?manufacturers_id=21) nyt myös arginiinin ja leusiinin myyntiin. Hintakin on varsin kilpailukykyinen.
Nonni!Tuosta ei paljon enää hintaa saa alemmas.:thumbs:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.