PDA

Näytä koko versio sivusta : Burnerit dieetillä

Goldfinger
15.11.2007, 16:04
Mitä mieltä Hulkki, RautaTeme, Wilenius, Pernell olette erilaisten rasvanpoltto valmisteiden käytöstä dieetillä ?

* Käytättekö ko. valmisteita dieetin alusta saakka vai vasta viimeisillä
viikoilla ?

* Mitä valmisteita käytätte ( yrttiefe/ma huang , sida cordifolia )
--> Toimivimmat valmisteet ?

* Miten otatte burnerit
-> 30min ennen aerobista treeniä
-> Pitkin päivää esim 3xpvssä
-> Otatteko ennen puntti-treeniä myös vai vaan
aerobista varten

Kiitokset jo etukäteen asiantuntevista kommenteistanne.

BodyX
15.11.2007, 19:55
Kisaajien rasvanpolttoon liittyvät valmisteet kiinnostavat täälläkin. Mitkä valmisteet on käytännössä_koettu_hyväksi. Teoriaa ja spekulaatiota riittää, mutta käytännön kokemuksia olisi hauska kuulla. Ja tietysti se kiinnostaa, miten kilpailijat kokevat esim. efe-pohjaisten valmisteiden mahdolliset terveysriskit?

Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun on kuullut bodypuolen kilpailijoiden käyttävän efedriini-kofeiini-aspiriini komboja dieetin loppupuolella. Onko tämän tyyppiset yhdistelmät suosittuja myös Classic- puolella?

JaniP
16.11.2007, 10:27
Omasta kokemuksestani voin kertoa, et valitettavan harvat rasvanpolttotuotteet toimii:( On monelaista burnerimerkkiä tullu koitettua, mut pettymys on ollut suuri lähes joka kerta. En nyt ala mitään merkkejä tässä julkisesti haukkumaan, vaikka syytäkin ehkä joskus olis. No enivei.. ainoat mistä on ollu hyötyä ni on ns. termogeeniset burnerit. Kehon lämpötila nousee.. mikä jo itsessään lisää kalorien kulutusta.. Nostaa vireystasoa.. Niistä saa myös mukavaa lisäpotkua treeniin---> hiki lentää ihan sikana:sweat::lol: Samoin ruoat kannattaa maustaa tulisilla pippureilla ja mausteilla.. Tosin keho aika äkkiä tulisiin mausteihinkin tottuu, mut kuiteski selvää hyötyä oon noista saanu. Cla:takin tullu molemmilla kisadieeteillä popsittua isojakin määriä, mut aika pientä on ollu hyöty tuosta:( Kofeiinia aika reippasti menny kans. Yrttiefeä en oo dieetillä käyttäny.. Eikös se lasketa dopingiksi?
Dieetin alussa ainakin mun mielestä kannattaa välttää rasvanpolttajia kun muutenkin aika helposti lähtee läski palamaan.. Säästää mielummin niiden burnereiden tehon sinne dieetin lopulle. Loppuvaiheessa alkaa olemaan jo muutenkin aika väsy, jolloin on mukava saada vähän lisäpotkua treeniin ja jaksamiseen noista tuotteista.. Itse otin burnerin mukaan noin reilu 2kk ennen kisaa. Huom: tämä on sit vaan mun tapa tehdä asiat---> ei se ainut oikea tapa. Ja PS: tärkeintä on kummiski se et ollaan siellä miinuspuolella kalorienkulutuksessa.. Se on se paras rasvanpolttaja:piis:

Hulkki
16.11.2007, 15:33
Yrttiefeä en oo dieetillä käyttäny.. Eikös se lasketa dopingiksi?Ei lasketa kilpailujen ulkopuolella, eli kilpailupäivänä efedriini (ja täten myös yrttiefet kuten ma huang ja sida cordifolia) on kielletty aine mutta muulloin täysin sallittua tavaraa. Ja tämä on varmistettu suoraan ADT:n toimihenkilöiltä, vaikka saman asian saa selville kohtalaisen hyvin myös ADT:n kiellettyjen aineiden luettelosta (http://www.adt.fi/view.cfm?page=130AEF17-FCD5-4C8E-B69A-C589F2A68FF1).Dieetin alussa ainakin mun mielestä kannattaa välttää rasvanpolttajia kun muutenkin aika helposti lähtee läski palamaan.. Säästää mielummin niiden burnereiden tehon sinne dieetin lopulle. Loppuvaiheessa alkaa olemaan jo muutenkin aika väsy, jolloin on mukava saada vähän lisäpotkua treeniin ja jaksamiseen noista tuotteista..Jep, juurikin näin. Eli alkudieetti pitkälti ilman mitään burnereita, ja kun burneritkin sitten otetaan käyttöön, aloitetaan melko pienistä määristä ja lisäillään dieetin loppua kohden.

KRR
07.11.2008, 17:22
Ei ehkä ihan tähän threadiin kuulu, mutta vasta tänne rekkasin. anyway asiaan....

Nyt on dieetattu jo jonkin aikaa about 2kk ja tarkotuksena olis lisätä ruokavalioon jokin "avittaja". Vihreä tee ja jokin burner oli mielessä. Vai kannattaako käyttää vain suosiolla ainoastaan vihreää teetä? esim fast burner ja fast green tea