PDA

Näytä koko versio sivusta : NGV:n kuvat

NGV
17.01.2008, 20:54
Joku ilmeisesti pyysi jotain kuvia tännekin foorumille, niin pitää sitten laittaa. Aloitin punttitreenit 2004 syksyllä 14-vuotiaana jolloin oli kertynyt ihan mukavasti ylämääräistä vyörärölle. Ennen tuota en ollut pahemmin mitään liikuntaa harrastanut, mitä nyt yhden kauden pelasin korista, josta muuten plakkariin jäi ainut mitalli, jonka olen urheilusta saavuttanut, joku pronssi kauden jälkeen. Ennen tuota pelasin muistaakseni yhden kesän jalkapalloa ja sen jälkeen hiipui innostus urheiluun ja liikuntaan tyystin.

14-vuotiaana tuttu otti salille mukaan ja innostuin taas liikunnasta. Ensin tosin ainut tavoite oli vaan laihuttaa ja olla laiha, koska suurimman osan elämästäni olen viettänyt putte possuna ja olen sitä edelleenkin. Paino tippui noin 8kk:ssa 84 kg --> 58 kg. 2005 syksyn skabojen jälkeen lähti kipinä treenata kovempaa ja saavuttaa lihaksikaampi fysiikka ja sillä tiellä ollaan vieläkin.

Mitä treenaamiseen tulee, niin 2 ensimmäistä vuotta tahkoin perus 4-5-jakoisilla ohjelmilla. Reidet kasvoivat, mutta yläkroppa ei suostunut vastaamaan laisinkaan treeniin. 06 syksyllä aloin kokeilemaan tiheämpää treeni frekvenssiä ja jopa yläkroppaankin tuli ainakin läskiä, jos ei muuta. :lol:

Laitan muutaman kuvan näiden muutamien vuosien varrelta, koska kaikki eivät ole varmaan niitä nähneet.

2004 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/nein20nein20nein.jpg) 82 kg
2005 Marraskuu aamupaino 62 kg tuplat takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/Marraskuu18051.jpg)
2006 Lokakuu aamupaino 71,6 kg tuplat takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_6410.jpg)
2007 Kesäkuu aamupaino 80,5 kg
Rinta sivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/ngvrintasivulta.jpg)
Tuplat takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/NGVtuplattakaa.jpg)
2008 aamupaino 88,5 kg
Tuplat edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7749.jpg)
Tuplat takaa 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7754.jpg)
Leveä Selkä 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7755.jpg)
Leveä selkä 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7759.jpg)
Tuplat takaa 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7758.jpg)
Rinta sivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7751.jpg)
Ojentaja pose 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7752.jpg)
Ojentaja pose 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7761.jpg)
Ei näin... (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_7762.jpg)

Otin kuvat heti treenin jälkeen joten sen takia olen hikinen ruma sika kuvissa. Lupaan, että sitten kun otan dietin lopetus kuvat, että ainakin tukka on siistimmin, hikeä vähemmän ja varmaan poseerauksetkin tulevat olemaan parempia.

T1000
18.01.2008, 10:53
Joku ilmeisesti pyysi jotain kuvia tännekin foorumille, niin pitää sitten laittaa. Aloitin punttitreenit 2004 syksyllä 14-vuotiaana jolloin oli kertynyt ihan mukavasti ylämääräistä vyörärölle.

Ihan hyvä muodonmuutos tullut tosta 14-vuotiaasta:D. Kehityksestä on vaikea muiden vuosien osalta sanoa mitään kun noissa uusissa kuvissa on kuitenkin aika paljon läskiä (sori suorasta puheesta). Välidieetin jälkeen sen sitten paremmin näkee.:thumbs:

Timbe
18.01.2008, 11:30
NGV:llä näyttäisi olevan sama vika/ominaisuus kuin itselläkin (ja varmaan monilla muillakin) eli sitä löysää ylimääräistä tulee aika helposti. Nyt kannattaisi dieetillä vetää semmoseen siistiin biitsikuntoon joka vaatii varmaan 10-15 kilon tiputuksen. Aikaahaan siihen menee helposti 20-30 viikkoa. Siitä sitten rupeat hakemaan semmoista sopivaa hiilarimäärää jolla saat kehitystä aikaan muttei läskiä tulisi kuitenkaan kauheasti. Hyvänä muistisääntönä voisi pitää sitä, että vatsalihakset erottuvat (tästä kunnosta kun lähtee diettaamaan kisakuntoon niin ei tarte hätäillä). Mulla on toiminut ihan kohtuu hyvin nyt viimeisen puolen vuoden ajan, että 4-6 viikkoa n.+500 kcal ja sit pari viikkoa n.-1000 kcal. Nämä siis vinkkeinä ihan muillekin kuin änkkärille.

Kisalavoille voi tulla pikkasen kiire jos meinaat syksyllä mennä (itse siirtäisin tavoitetta vielä parin vuoden päähän :) ), mutta kovasti vaan tsemiä treeneihiin ja dieettiin :thumbs:

NGV
18.01.2008, 13:36
Nyt kannattaisi dieetillä vetää semmoseen siistiin biitsikuntoon joka vaatii varmaan 10-15 kilon tiputuksen.
Olen juuri nyt diettaamassa sitä 10 kiloa pois ja aikaa on varattu 14 viikkoa ja jos tarvitaan lisää, niin sitten 2-4 viikkoa lisää aikaa.

Kisalavoille voi tulla pikkasen kiire jos meinaat syksyllä mennä (itse siirtäisin tavoitetta vielä parin vuoden päähän :) ),
Syksyllä? Siis tämän vuoden syksyllä? En ole menossa tämän vuoden syksyn kisoihin, vaan jos olen menossa niin ensi vuoden syksyn skaboihin. Tämäkään ei ole sata varmaa. Ajattelin, että olisi mukavempaa päästä ennen inttiä junnu skaboihin, koska ikinä ei tiedä kauanko intissä menee aikaa ja miten sielä lihas palaa.

Kehityksestä on vaikea muiden vuosien osalta sanoa mitään kun noissa uusissa kuvissa on kuitenkin aika paljon läskiä (sori suorasta puheesta).
No shit? Kyllä tuo tiedossa ja ei tuohon mikään ihme nero tarvitse olla, jotta tuon voisi kertoa.

Timbe
18.01.2008, 15:40
Mistähän mä olin saanut päähäni tämän vuoden syksyn, noh puolentoista vuoden päästä sinne varmasti voikin mennä jo ihan nätissä kunnossa :)

Sähän saat intissä sitten treenivapaata kun olet SM-tason "urheilija" jos kisoissa pyörähdät :)

NGV
18.01.2008, 15:55
Mistähän mä olin saanut päähäni tämän vuoden syksyn, noh puolentoista vuoden päästä sinne varmasti voikin mennä jo ihan nätissä kunnossa :)
Joo ei vielä täksi vuodeksi mitään suunitelmia ollut.

T1000
18.01.2008, 16:30
No shit? Kyllä tuo tiedossa ja ei tuohon mikään ihme nero tarvitse olla, jotta tuon voisi kertoa.

Juu, ei nero tarttekaan olla ja tajuan että tajuat itsekin tilanteesi. Meinasin vaan
etten pysty kommentoimaan noita kuvia.:piis:

NGV
18.01.2008, 20:12
Meinasin vaan
etten pysty kommentoimaan noita kuvia.
Sehän on se oleellisin asia. :D

Lasarus
19.01.2008, 19:39
Todella kova muutos tuohon 14 vuotiaana otettuun kuvaan :thumbs:. Nyt vaan läskit pois ja lavalle niin saadaan Hulkki 2 :lol:

NGV
19.01.2008, 22:14
Todella kova muutos tuohon 14 vuotiaana otettuun kuvaan :thumbs:. Nyt vaan läskit pois ja lavalle niin saadaan Hulkki 2 :lol:
Läskiä kyllä poltetaan, mutta jos lavalle menen, niin se tapahtuu joko -09 tai -11 riippuen miten nyt menee kaikki kohdilleen. Mielelläni menisin jo ensi vuoden syksynä kisaamaan ja sitten inttiin. Jos näin tekisin, ei tarvitsisi murehtia intin jälkeen kisaamista vaan voisin treenata 4-6 vuotta jonka jälkeen sitten lähtisin kattelemaan minkälaista on meno ikäloppujen sarjassa.

juuso_
20.01.2008, 00:03
kylläpä on massooo :D kuinkas pitkä oot? 4kg painat enemmän kun minä

Hulkki
20.01.2008, 00:13
kuinkas pitkä oot?NGV:n pituus löytyy profiilista.

juuso_
20.01.2008, 00:33
No niimpä näkyykin :D

NGV
20.01.2008, 15:01
kylläpä on massooo :D kuinkas pitkä oot? 4kg painat enemmän kun minä
En ole aivan varma tuosta pituudesta joten tuo profiilin pituus voi heittää jopa muutamalla sentilläkin. Olen suunilleen yhtä pitkä kuin Antikaisen Mika, pitäisi varmaan joskus mitata virallinen tulos, koska viime mittauksesta on jo 4 vuotta aikaa.

NGV
01.06.2008, 22:04
Juu lyhyesti virsi kaunis. 20 viikkoa tuli projektille yhteensä mittaa joista 4 meni ihan hukkaan jonkun fakin lomareissun tähden. Ilman reissua olisi paino ollut 2-3 kg kireämpi. Paino siis tippui noin 12 kg. Uudella vaa'alla paino on noin 2 kg enemmä joten alku paino oli n. 91 kg ja nyt vaaka näytti 79 kg. 2-3 kg olisi näkynyt ihan mukavasti, mutta ei mahda mitään. Salille tultaessani Marika Lähde huusi heti, että paita pois.. Noh jengiä oli meikäläisen kuvaksissa enemmän kuin laki sallii. Varmaan kymmen kunta eukkoa ja ukkoa sekä mm. taisi Jerry Ossikin käydä heilumassa. Kysyin Antikaiselta, että pitäisikö jatkaa diettiä noin 4-8 viikkoa ja vastaus oli kielteinen. Nyt sitten äärimmäisen rauhallisesti kehittämään ja pää tavoiteena on saada yläkroppa.

http://www.power.1g.fi/kuvat/1.6.2008+NGV%2C+Classic+Gym+Lahti/

salanana: ngv

http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/01062008046.jpg

Ja rauhallisesta painon lisäämisestä... Noh se jäi lyhyeen. :lol2:

Hulkki
01.06.2008, 22:38
Ok, täytyy nostaa hattua Näkkärille ihan kunnon dieetin vetämisestä. Vaikka tuo dieetin loppukondis ei olekaan vielä edes erityisen tiukka, ovat rasvat silti näissä kuvissa ensimmäistä kertaa sellaisella tasolla, että ensimmäisten treenivuosien tuloksena syntynyt lihasmassa näkyy sieltä ylimääräisen alta. Aiemmin fysiikasta on ollut mahdoton sanoa melkeinpä mitään ihan rasvakerroksen paksuuden johdosta. Nyt näkee selvästi, että ympäri kroppaa on jo kertynyt lihasta, ja selkä näyttäisi olevan muuhun lihaksistoon nähden ainoa suurempi heikkous. Junnuklassikkiin lihasta ja tasapuolisuutta on IMO oikein hyvin, kunhan tuosta kuorii vielä rasvat päältä pois. Kisadieetille tosin ei kannata ainakaan yhtään tuota rasvaisemmasta kunnosta lähteä, joten ennen ensi vuoden kisadieettiä suosittelen kyllä vetämään vielä toisenkin kunnon välidieetin pahimpien ylimääräisten karistamiseksi.

Videoiden perusteella posetustakin on yksi jos toinenkin kerta harjoiteltu (tai sitten vain katseltu Cutlerin kisavideoita vähän turhan monta kertaa), tosin omaan makuuni tuossa mennään jo hieman liian pro-asenteella (esim. viilataan käsiä takareisien kohdalla ennen tuplat takaa -posea vaikka vatsapalikatkaan eivät vielä kunnolla erotu - saati sitten takareisien viivat). Mutta kunhan tuosta hieman rajoittaa sitä "pakko olla hoocee" -intoa pois, uskoisin Näkkärin erottuvan poseerauksen saralla selvästi edukseen ensi syksynä junnuklassikissa.

:thumbs:

Rautateemu
01.06.2008, 22:50
Hyvä Näggäri! Vaikka välillä tuntuu sun asenne menevän jo ylilyönnin puolelle, niin kova työ näkyy. Alkaa olla jo mukavasti lihasta, ja jalat varsinkin on melkoisen kovat. Lihasta alkaa olla jo mukavasti junnukisoihin.:thumbs:

P.S. Huomaanko pientä pelonhäivää vanhus-Mikan silmissä? Sanopa Mikalle terkkuja, että kohta meidän "nuorukaisten" lisäksi myös junnun pyyhkii hänestä ohi:D:p

jarijari
01.06.2008, 23:31
Hienosti läskit tirisseet! En ole ihan varma, mutta tarttuuko näkkäriin melko helposti tuota läskiä?

Jonas
01.06.2008, 23:45
Hyvin on laihtunut. Siellähän on oikeen hoikka poika nyt entiseen verrattuna :D

Jatkis
02.06.2008, 09:01
Ihan hienosti on laardia karissut. 12 kiloa on jo ihan reipas määrä. Ei olisi 2-3 kilon lisälaihdutus vielä tuonut juurikaan näkyviä muutoksia noissa rasvoissa, joten turhaan huolit sitä asiaa. Jos sun mielestä pitkä dieettaaminen on mukavaa, niin sitten massaa lisää. Muutoin eri suunnitelmat, koska tuostakin kunnosta on vielä hurjan pitkä matka siihen kuuluisaan kilpailukuntoon. Varmaan toiset 12 kiloa lähtisi ja se on taas ~viiden kuukauden onnistuneen dieetin päässä. Kannattaa vähän ajatella näitä seikkoja mikäli on kilpailut tähtäimessä ja varmasti olet ajatellutkin. Pointsit etureiskojen massoista!

nikke1
02.06.2008, 09:37
onhan ihra palanu ihan mukavasti, mut kyl sitä on viä jäljelläkin. ja jos kisailla meinaat ni se pitää polttaa pois kuitenki joten ei varmaan ole kovin fiksu veto aloittaa mitää massakausia tähän väliin. klassikki on vähä sellanen laji et siinne ei mahu millään ihan tolkuttomilla massoilla, joten kiree pitää olla. mut eiköhän se siitä suttaannu:thumbs:

Hitmän
02.06.2008, 10:34
Very nice indeed Änkkäri:thumbs:
Nyt vaan sitte biitsille iskemään naisia;)Mä pistän sitte privaa vielä niistä kimppatreeneistä ni voidaan sopii jokskuks viikoks jos sulle ei tää viikko käy.

NGV
02.06.2008, 17:03
Ok, täytyy nostaa hattua Näkkärille ihan kunnon dieetin vetämisestä. Vaikka tuo dieetin loppukondis ei olekaan vielä edes erityisen tiukka, ovat rasvat silti näissä kuvissa ensimmäistä kertaa sellaisella tasolla, että ensimmäisten treenivuosien tuloksena syntynyt lihasmassa näkyy sieltä ylimääräisen alta. Aiemmin fysiikasta on ollut mahdoton sanoa melkeinpä mitään ihan rasvakerroksen paksuuden johdosta. Nyt näkee selvästi, että ympäri kroppaa on jo kertynyt lihasta, ja selkä näyttäisi olevan muuhun lihaksistoon nähden ainoa suurempi heikkous. Junnuklassikkiin lihasta ja tasapuolisuutta on IMO oikein hyvin, kunhan tuosta kuorii vielä rasvat päältä pois. Kisadieetille tosin ei kannata ainakaan yhtään tuota rasvaisemmasta kunnosta lähteä, joten ennen ensi vuoden kisadieettiä suosittelen kyllä vetämään vielä toisenkin kunnon välidieetin pahimpien ylimääräisten karistamiseksi.
Kiitos todella paljon. Omasta mielestäni rinta ja selkä ovat mun heikot kohdat. Seuraavan puolen vuoden ajan yritän kehittää varsinkin noita lihasryhmiä. Ajattelin aloittaa välidietin joulu-tammikuu akselilla ja se on sitten niin pitkä, että saadaan edes ok lähtö kunto diettiin. Tälläisestä kunnosta olisi ihan hyvä lähteä 20-25 viikon kisadietti projektiin vai pitäisikö tästäkin ottaa 5 kg veke?

Videoiden perusteella posetustakin on yksi jos toinenkin kerta harjoiteltu (tai sitten vain katseltu Cutlerin kisavideoita vähän turhan monta kertaa), tosin omaan makuuni tuossa mennään jo hieman liian pro-asenteella (esim. viilataan käsiä takareisien kohdalla ennen tuplat takaa -posea vaikka vatsapalikatkaan eivät vielä kunnolla erotu - saati sitten takareisien viivat). Mutta kunhan tuosta hieman rajoittaa sitä "pakko olla hoocee" -intoa pois, uskoisin Näkkärin erottuvan poseerauksen saralla selvästi edukseen ensi syksynä junnuklassikissa.

Poseeraus on aina ollut se asia jota olen pyrkinyt kisoissa katsomaan ja kiinnittänyt siihen huomiota. Kyllähän noita voi harjoitella vaikka perse ei kutseilla olekaan ja vatsassa vielä monta kerrosta läskiä. Sitä kun ei voi ikinä harjoitella liikaa. Niin ja kyllä Cutlerin pätkät on tullu tutuksi, mutta myös yllätys yllätys sinunkin poseerausta on tullut katsottua muiden joukossa. Poseeraamisesta ja esiintymisestä ei tule jäämään kiinni. Antikainenkin hieman ihmetteli poseerauksen taitoa. Vielä kun sen saa viilattua ja siirtymisiä vähän harjoiteltua, niin eiköhän se tästä.

Hyvä Näggäri! Vaikka välillä tuntuu sun asenne menevän jo ylilyönnin puolelle, niin kova työ näkyy. Alkaa olla jo mukavasti lihasta, ja jalat varsinkin on melkoisen kovat. Lihasta alkaa olla jo mukavasti junnukisoihin.:thumbs:
Kiitos. Kyllä tässä saa vielä ihmeitä tapahtua yläkropan osalta. Vaikka itse suhteelisen negatiivinen olen, niin jos vähän ajattelen yli positiivisesti, niin voisin veikata, että voin ehkä jotenkin pistää muille junnuille kampoihin reisiosastolla. Yläkerta onkin sitten jo toinen tarina joka tulee työn alle.

P.S. Huomaanko pientä pelonhäivää vanhus-Mikan silmissä? Sanopa Mikalle terkkuja, että kohta meidän "nuorukaisten" lisäksi myös junnun pyyhkii hänestä ohi:D:p
Heh heh!:D
Pitää muista sanoa, kun miestä näen seuraavan kerran.

En ole ihan varma, mutta tarttuuko näkkäriin melko helposti tuota läskiä? Tartuu melko hyvin tuota läskiä. Olen melkein koko ikäni ollut putte possu ja keho on tottunut korkeaan rasva %.

12 kiloa on jo ihan reipas määrä. Ei olisi 2-3 kilon lisälaihdutus vielä tuonut juurikaan näkyviä muutoksia noissa rasvoissa, joten turhaan huolit sitä asiaa. Jos sun mielestä pitkä dieettaaminen on mukavaa, niin sitten massaa lisää. Muutoin eri suunnitelmat, koska tuostakin kunnosta on vielä hurjan pitkä matka siihen kuuluisaan kilpailukuntoon. Varmaan toiset 12 kiloa lähtisi ja se on taas ~viiden kuukauden onnistuneen dieetin päässä. Kannattaa vähän ajatella näitä seikkoja mikäli on kilpailut tähtäimessä ja varmasti olet ajatellutkin. Pointsit etureiskojen massoista!
Kyllä se jossain oisi pakostikin näkynyt se 2-3 kg. 16 viikossa joo lähti tuon verran. Ajattelin nyt äärimmäisen rauhallisesti nostaa painoa ja yrittää kehittää heikkoja kohtia. Pitkällä dietillä on omat hyvät ja haitta puolensa. Saa vääntää 11-12 treeniä nolla kaloreilla ja juosta mäkiä sali tuttujen kanssa mielin määrin, mutta lihastahan noissa lähtee enemmän kuin esim. vähän lyhyemmissä dieteissä. Miten voin saada pointseja etureisistä Mr. Etureideltä? :lol:

ja jos kisailla meinaat ni se pitää polttaa pois kuitenki joten ei varmaan ole kovin fiksu veto aloittaa mitää massakausia tähän väliin. klassikki on vähä sellanen laji et siinne ei mahu millään ihan tolkuttomilla massoilla, joten kiree pitää olla. mut eiköhän se siitä suttaannu:thumbs:
Rauhallisesti ruvetaan nostamaan painoa. Tammikuuhun menessä olisi tavoiteena niin, että paino ois maksimissaan noussut 6 kg. Enempää ei juuri ole varaa. Meikäläiseen mahtuu reilusti 10 kg lisää lihaa. Tästä kondiksesta lähtee helposti 15 kg edes siedettävään kisa kondikseen ja saan painaa 74 kg junnuisa tai oikeastaan 74,5. :p

Nyt vaan sitte biitsille iskemään naisia;)Mä pistän sitte privaa vielä niistä kimppatreeneistä ni voidaan sopii jokskuks viikoks jos sulle ei tää viikko käy.
Seuraavat 1,5 vuotta viihdytään aika tiukasti salilla, koululla ja töissä. Pistäppä privaa tulemaan.

Hulkki
02.06.2008, 18:49
Tälläisestä kunnosta olisi ihan hyvä lähteä 20-25 viikon kisadietti projektiin vai pitäisikö tästäkin ottaa 5 kg veke?Riippuu ihan mitä hakee. Itse dieettaisin kyllä tuostakin selvästi alemmaksi rasvat ennen edes kisadieetille lähtöä, mutta toisaalta jos lihaskato ei pelota tai tavoitteet kireyden suhteen ovat säädetty junnusarjan mukaan, voisi tuostakin kunnosta varmaan lähteä kisoihin dieettaamaan. Siinä vain sitten menisi se 20+ viikkoa, ja dieetistä tulee oikeasti rankkaa vasta kun rasvaprosentti alkaa olla paljon alempana kuin mihin nyt dieettasit. Eli ei ole mielestäni kauhean hyvä idea lähteä kisadieetille tilanteesta, josta joutuu pudottamaan reilusti yli 10 kiloa kisakuntoon. Suosittelen siis vetämään vielä toisen ihan kunnon välidieetin ennen varsinaista kisadieettiä, jotta voit lähteä noin 16-20-viikkoiselle kisadieetille sellaisesta kondiksesta, jossa esim. vatsapalikat jo jotakuinkin erottuvat.

NGV
02.06.2008, 18:55
Itse ajattelin lähteä joulu-tammikuu akselilla välidietille ja sen jälkeen sitten kisadietti. Varmaan 12-16 viikkoa riittää välidietiksi, riippuen toki siitä miten nyt seuraava puoli vuotta menee. Nyt kuitenkin pitäisi yläkertaan saada lihaa varsinkin rinta-selkä akselille. Tässä olen miettinyt millaista treeniohjelmaa lähtisin toteuttamaan, olisiko vinkkejä toteuttamiseen?

Esim.
Ma: Alakroppa
Ti: Yläkroppa
To: Yläkroppa/rinta, selkä
Pe: Alakroppa
La: Yläkroppa/rinta, selkä/show-lihas mättö

Kannataisiko EDT:tä kokeilla?

Megamies
02.06.2008, 20:02
Eikö oisi kokeilemisen arvoinen joku perus jakokin? Jalat kun ovat edellä niin kerran viikkoon vaan kunnolla. Esim.
1. Rinta+Yläselkä
2. Olkapäät+hauis+ojentaja
3. Jalat
4. Rinta+Yläselkä

Tuolleenhan esimerkiksi saat paljon paremmin kehitettyä niitä heikkoja lihas ryhmiäsi kun reenaat yhtenä päivänä juurikin niitä etkä muuta. Jalkoja saat entisestää kehitettyä kerran viikkossa reenaamalla ja toisaalta kun et hakkaa niitä 2xviikossa niin jalkojen palautumis prosessi ei syö, materiaalia tuosta heikkojen lihasryhmien kehittämisestä. Nyt on sorkittu muurahaispesää kepillä :D.

Hulkki
02.06.2008, 20:17
Eikö oisi kokeilemisen arvoinen joku perus jakokin?1. Moneen osaan jaettu treeni nimenomaan ei ole mitään perustreeniä, vaan hifistellympää advanced hommaa. Sen sijaan esim. 1-2-jakoiset ohjelmat ovat lähes väkisinkin perustreeniä.

2. Näkkärille tosin sopisi varmasti paremmin jalkojen treenaaminen vain kerran viikkoon, juurikin Megamiehen mainitsemista syistä.

Megamies
02.06.2008, 20:26
1. Moneen osaan jaettu treeni nimenomaan ei ole mitään perustreeniä, vaan hifistellympää advanced hommaa. Sen sijaan esim. 1-2-jakoiset ohjelmat ovat lähes väkisinkin perustreeniä.

2. Näkkärille tosin sopisi varmasti paremmin jalkojen treenaaminen vain kerran viikkoon, juurikin Megamiehen mainitsemista syistä.
No en tiiä onko tuommonen 5xviikossa tehtävä supercyber 2/3 jakonenkaa sitten ihan perus jakosta. Vanhemmilta reenajilta meet kysyy niin nää 3-5 jakoset on kuulemma sitä perusohjelmaa, no ei siitä sen enempää. Sainpaha yhen pisteen kuitenkin tuosta jalka sektorista, se ainakin tunnostaa varsin loogiselta. Vielä kun mies on polvia valitellu niin en oikein tiedä onko viisasta tuhota ne jo 18v iässä, ainakin itellä korjautui kun nyt kerran viikkoon teen. Tuo "Näkkäri" kyllä pistää suupielet joka kerta ylöspäin, kun toisen suurin idoli sanoo näkkäriksi :lol:.

Hulkki
02.06.2008, 20:32
No en tiiä onko tuommonen 5xviikossa tehtävä supercyber 2/3 jakonenkaa sitten ihan perus jakosta. Vanhemmilta reenajilta meet kysyy niin nää 3-5 jakoset on kuulemma sitä perusohjelmaa, no ei siitä sen enempää.Olen selittänyt tämänkin myytin virheellisyyden jo monta kertaa, mm. Body-lehdessäkin. Eli nuo monijakoiset ohjelmat ovat viimeisen 20-30 vuoden aikana kovasti yleistynyt ilmiö, mutta jos mennään oikeasti old school -vuosiin (eli jonnekin yli 40-50 vuoden taakse), olivat treeniohjelmat salitreenaajilla lähes säännönmukaisesti 1-3-jakoisia. Et siis ole puhunut riittävän vanhojen treenaajien kanssa, vaan nimenomaan näiden viimeisimmän 20-30 vuoden trendin seuraajien kanssa. ;)Tuo "Näkkäri" kyllä pistää suupielet joka kerta ylöspäin, kun toisen suurin idoli sanoo näkkäriksi :lol:.Eipä tuo mikään meikäläisen keksimä nimike ole, mielestäni aika moni muukin on esim. Pakkotoistolla samaa nimeä Änkkäristä = Näkkäristä käyttänyt.

Edit. Ja tuosta jalkatreenijutusta selvennettäköön vielä sen verran, että jalkojen treenaamisesta kahdesti viikkoon on toki ehdottomasti hyötyä dieetillä, koska energiankulutuskin on sitä kautta suurempaa. Mutta jos jalat kehittyvät lihasryhmänä yläkroppaa paremmin, kannattaisi plussakaloreilla keskittää aika, energia ja palautumisresurssit siihen yläkroppaan.

Megamies
02.06.2008, 20:45
Olen selittänyt tämänkin myytin virheellisyyden jo monta kertaa, mm. Body-lehdessäkin. Eli nuo monijakoiset ohjelmat ovat viimeisen 20-30 vuoden aikana kovasti yleistynyt ilmiö, mutta jos mennään oikeasti old school -vuosiin (eli jonnekin yli 40-50 vuoden taakse), olivat treeniohjelmat salitreenaajilla lähes poikkeuksetta 1-3-jakoisia. Et siis ole puhunut riittävän vanhojen treenaajien kanssa, vaan nimenomaan näiden viimeisimmän 20-30 vuoden trendin seuraajien kanssa. ;)
No nuo "saarnat" oon moneen kerta lukenutkin, siksi jo eka viestiin pistinkin "sorkitaa muurahaispesää". Kun tiesin vannoutuneiden 2-jakos miesten hyökkäyksen. En tosiaan ole tainnut tarpeeksi vanhojen kanssa jutella kun tuo hoitokodin porukkakaan ei käy tuossa salilla. Tuohan eka ehdotelma oli 3-jakoinen, lisukkeena tuo yksi heikkojen lihasrymien tekeminen. Onko tuossa sitten jotain väärää/huonoa? Nakataan vaikka toinen versio niin kumpi oisi parempi?
1. Yläruumis Keskittyen Rinta+Yläselkä
2. Jalat
3. Yläruumis Keskittyen Rinta+Yläselkä
TAI
1. Yläruumis
2. Jalat
3. Rinta+Yläselkä

Näitähän varmaan tuhat variaatiota saa keksittyä, päästä hullu jännityksestä ja pistä oma ehdotelma?

Hulkki
02.06.2008, 20:47
Tuohan eka ehdotelma oli 3-jakoinen, lisukkeena tuo yksi heikkojen lihasrymien tekeminen. Onko tuossa sitten jotain väärää/huonoa?En ottanut kantaa ehdotelmasi hyvyyteen tai huonouteen, vaan tuo ykköspointtini viittasi ihan perustreenin määritelmään. Kakkospointissani olin samaa mieltä kanssasi siitä, että jalkoja Näkkärin tuskin kannattaa kahta kertaa viikossa treenata, vaan on parempi tehdä yksi jalkatreeni viikkoon ja loppuaika sitten yläkroppaa.

NGV
02.06.2008, 21:15
Eli kerta viikkoon jalat? Oisko tällänen mittää:

Ma: Alakroppa (4-6)
Ti: Yläkroppa (8-10) (ajatelin ottaa voimapainotteisessa penkkiä, kulmasoutua ja alakroppa treenissä tulee jo tarpeeksi alaselälle rasisuta, joten tuohon tuollainen kevyempi)
To: Yläkroppa (4-6)
La: Rinta+Selkä/Yläkroppa (10-12) tai EDT

Kuulostaako yhtää paremmalta?

quiz
02.06.2008, 22:55
hyvä dietti NGV! :thumbs:

jarijari
03.06.2008, 07:29
MA: Jalat (Voima) ja yläkroppa (Voima)

KE: Yläkroppa

PE: Yläkroppa (Pidemmät sarjat) ja jalat (kevyemmin, nopeuskyykky/hyppelyt tms. jalkojen herättelyä maanantain voimatreeniä ajatellen)

Oma ehdotus perustreeniin. Jalat kovaa vain kerran viikossa. Sulla on vähän samanlaista ongelmaa kuin minullakin; ei ole tarpeeksi lihasta tai voimaa. Ehkä enemmän hyötyä olisi treenata vaan perusliikkeitä eikä sotkeutua noihin EDT-juttuihin, vielä ;)

K.A
03.06.2008, 10:57
Kuulostaako yhtää paremmalta?

Ei. Mutta tämän te saatoitte jo tietääkin.;)

Laitoin äänet täysille, eikä teidän poseerauksissanne kuulunut murinaa tai jeebadia!?! Ovatko kaiuttimeni hajalla?

Hulkki
03.06.2008, 14:57
Toiselta forumilta poimittua:Voin sanoa, että jopa meikäläisen idoli kehui kunnon dietin vetämisestä toisella foorumilla.En näköjään kirjoittanut aiempia kommenttejani tähän threadiin riittävän selvästi. Propseja annoin ihan kunnollisesta dieettirupeamasta, eli duunin tekemisestä yhteensä 16 viikon ajan rasvan polttamiseksi. Dieetin loppukuntoon nuo kommenttini eivät liittyneet, vaan henk. kohtaisesti olen sitä mieltä, että tuota dieettiä olisi kannattanut jatkaa vielä 4-8 viikkoa koska nyt ei edes vatsapalikat erottuneet dieetin päätteeksi. :piis:

Jatkis
03.06.2008, 15:41
koska nyt ei edes vatsapalikat erottuneet dieetin päätteeksi. :piis:

Miks niitten vatsapalikoiden pitäisi näkyä välidieetin päätteeksi? Entäs jos on sellaiset surkeat vatsat niinkuin meikäläisellä, että vatsapalat näkyy vasta jotenkin kisakunnossa? Onko vatsapalikat joku onnistuneen välidieetin mittari? :)

K.A
03.06.2008, 16:20
Propseja annoin ihan kunnollisesta dieettirupeamasta, eli duunin tekemisestä yhteensä 16 viikon ajan rasvan polttamiseksi.

Eikös Naistenvessa ollut 20 viikkoa dieetillä, joista yksi viikko meni Intiassa, eli siis 20-1=19? Taidan muutenkin olla hiukan simppeli, kun en ymmärrä miten viikon loma vie dieettiä 4 viikkoa takapakkia?:confused:

Tuttisoturi
03.06.2008, 17:50
Hitto kun näkkäri näytti kultsalla niin perkeleen isolta ja sit ajattelin, että tuolla asenteella ja bodymunkki elämäntavoilla, niin nyt jumalauta on Hulkki x 2, niin pirun kiree ja iso munkki, mutta hieman petyin. Oliskohan sitten, se lomareissu verottanut loppukondiksesta sen verran vai voiko jo tosiaan sanoa geeneissä olevan jotain mätää? No mut näkkäri vie syksyllä 2009 muita kun pässiä narussa!

NGV
03.06.2008, 17:54
Ei. Mutta tämän te saatoitte jo tietääkin.;)

Laitoin äänet täysille, eikä teidän poseerauksissanne kuulunut murinaa tai jeebadia!?! Ovatko kaiuttimeni hajalla?
Kuulostaako 17-jakoinen UltraHCYatesColemanArnold ohjelma paremmalta?:D
Ei tainu ääniä koko videossa.

Miks niitten vatsapalikoiden pitäisi näkyä välidieetin päätteeksi? Entäs jos on sellaiset surkeat vatsat niinkuin meikäläisellä, että vatsapalat näkyy vasta jotenkin kisakunnossa? Onko vatsapalikat joku onnistuneen välidieetin mittari? :)
Eikö ne muka oikeasti näkynyt missään? Ja nopean aineenvaihdunnan ja optimaalisten palikoiden omaaville henkilöille ne vatsapalikoiden näkyminen on ehoton must.

vaan henk. kohtaisesti olen sitä mieltä, että tuota dieettiä olisi kannattanut jatkaa vielä 4-8 viikkoa koska nyt ei edes vatsapalikat erottuneet dieetin päätteeksi.
Tuo 4 viikkoa oli minullakin mielessä. Antikainen väkersi, että dietit on tältä kertaa diettailtu. Olisi tosin ollut edessä kaloreiden pudottaminen eli 2 x treenipäivät oltaisiin väänetty noin 2000 kcal:lla.:kuola:

Eikös Naistenvessa ollut 20 viikkoa dieetillä, joista yksi viikko meni Intiassa, eli siis 20-1=19? Taidan muutenkin olla hiukan simppeli, kun en ymmärrä miten viikon loma vie dieettiä 4 viikkoa takapakkia? Naistenvessa oli noin 1,7 viikkoa reissussa ja 2 viikkoa meni niitä loman ajalla saatujen kilojen tappamiseen.

Hulkki
03.06.2008, 18:33
Miks niitten vatsapalikoiden pitäisi näkyä välidieetin päätteeksi? Entäs jos on sellaiset surkeat vatsat niinkuin meikäläisellä, että vatsapalat näkyy vasta jotenkin kisakunnossa? Onko vatsapalikat joku onnistuneen välidieetin mittari? :)Tiedät varsin hyvin, että viittasin rasvaprosenttiin.Eikös Naistenvessa ollut 20 viikkoa dieetillä, joista yksi viikko meni Intiassa, eli siis 20-1=19? Taidan muutenkin olla hiukan simppeli, kun en ymmärrä miten viikon loma vie dieettiä 4 viikkoa takapakkia?:confused:Ööh, en ole tuosta tarkasta dieettiviikkojen määrästä tosiaan ihan varma, Pakkotoistolla Näkkäri vain jotain selitti 16 viikosta. Ilmeisesti todellinen dieettiviikkojen määrä olikin siis 18?

K.A
03.06.2008, 19:41
Kuulostaako 17-jakoinen UltraHCYatesColemanArnold ohjelma paremmalta?:D

Ei kun peruskolmijakoinen, asenteella.;)

Ööh, en ole tuosta tarkasta dieettiviikkojen määrästä tosiaan ihan varma, Pakkotoistolla Näkkäri vain jotain selitti 16 viikosta. Ilmeisesti todellinen dieettiviikkojen määrä olikin siis 18?

Se on placebo-pihalla...:D

NGV
03.06.2008, 20:10
Ei kun peruskolmijakoinen, asenteella.;)
3-jakoinen tuotti ihan hyvää tulosta, kun sitä kokeilin vähän reilu puol vuotta. Mavessa tuli noin 40 kg lisää, etukyykyssä joku 20-25 ja syvyys parani oleellisesti ja penkki joku 10 kg. Ainut vaan, että veivasin 2 on 1 off eli liian tiheä frekvenssi ukon makuun. Toimi paremmin kuin perus 4-5-jakoset.

Oisko kellään muilla ideoita yläkerran ja varsinkin rinta-selkä akselin kehitykseen?

Jatkis
03.06.2008, 21:05
Eikö ne muka oikeasti näkynyt missään?

Eipä juurikaan näkyneet. Treenaatko änkkä muuten paljonkin vatsoja?

dysseldorf
04.06.2008, 15:40
Ihan hyvin se rasva on tirissyt:) olen sillä kannalla että vielä oisit ottanut 10-15kiloa pois niin olisit jossain 7-8 rasvoissa siitä ois ollut paljon parempi taas lähteä LIHATALKOISIIN!:rock: mutta jos koutsi sanoo että dieettiä ei enää jatketa nii parempi uskoo :)

NGV
04.06.2008, 16:08
Eipä juurikaan näkyneet. Treenaatko änkkä muuten paljonkin vatsoja?
Siis sinua tarkoitin vai vastasitko jo. Anyway tulee aika paljon laimin lyötyä vatsa treeniä. Voimapyörää ja vatsoja muuten joku 4-10 sarjaan viiikossa.

Ihan hyvin se rasva on tirissyt olen sillä kannalla että vielä oisit ottanut 10-15kiloa pois niin olisit jossain 7-8 rasvoissa siitä ois ollut paljon parempi taas lähteä LIHATALKOISIIN!
Tuo tarkoittaisi toista 20 viikkoa dietti rupeamaan eli karkeasti noin 40 dietti viikkoa putkeen. Ja ei tässä enään kunnon lihatalkoita juuri pysty pitämään, jos meinaa kisaamaan lähteä ja mun rasvat pitää siitä suht hyvän huolen.

mutta jos koutsi sanoo että dieettiä ei enää jatketa nii parempi uskoo
Eipä se meikäläisen koutsi ole, mutta ylimääräisistä silmäpareista on aina hyötyä yhdessä, jos toisessakin asiassa varsinkin jos silmäpareilla sattuu olemaan suht törkeästi kokemusta.

Propofol
05.06.2008, 21:55
Olipas mukava katsella kuvat, jossa pojasta kasvaa mies! :eek:... harmittaa vaan kun minä olin "nuori" niin ei mitää tikikameroita ollu ees keksitty... saati cd-levyjä :D... televisiota....radiota.....puhelinta........pyörää ..........tulta... jooh, :thumbs:

NGV
06.06.2008, 15:56
Olipas mukava katsella kuvat, jossa pojasta kasvaa mies! :eek:... harmittaa vaan kun minä olin "nuori" niin ei mitää tikikameroita ollu ees keksitty... saati cd-levyjä :D... televisiota....radiota.....puhelinta........pyörää ..........tulta... jooh, :thumbs:
Vielä menee kymmen vuotta, niin sitten noin voi sanoa. BTW eikös niitä televisiota kutsuttu teikän nuoruudessä näköradioksi.:lol:

NGV
30.07.2008, 20:45
Otin eilen illalla ennen nukkumaan menoa uudella kameralla yhden tuplat takaa otoksen. Vertailun vuoksi tässä samassa paikasta otettu tuplat takaa. Eka 2006 syksyllä ja toinen otettu eilen:

http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_6389.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0004.jpg

Eipä noissa mitään eroa ole. Toisessa vähän enemmän vaan läskiä ja kuvan laatu pikkasen parempi.

Ratakierros
30.07.2008, 21:07
Eipä noissa mitään eroa ole. Toisessa vähän enemmän vaan läskiä ja kuvan laatu pikkasen parempi.

Hohhhoijaaaa :hmm:

koubi
30.07.2008, 22:12

no nainpa, nakeehan tosta nyt sokeekin etta piffia on tullut hyvin olkapaihin, hauberiin, selkaankin jonkin verran joten kylla sa nakkari scheissea jauhat.
Tsemppia reeneihin:rock:

lipa
31.07.2008, 11:46
kehitystä havaittavissa :thumbs: tsemiä reeneihin

NGV
31.07.2008, 12:49
Mitä tuohon muuta voisi sanoa. Pakko painaa kovempaa ei auta muu.

Tsemppia reeneihin :rock:
Kiitos vaan, sitä tarvitaan.

Megamies
31.07.2008, 20:47
No onhan tuossa karvaa takareisissä :D. Ee vaitiskaa onhan sitä tullu kehitystä selvästikkin, kova yrityshän sulla on päällä se ei oo siitä kiinni. Ajan kans tullee iso mies vielä.

NGV
31.07.2008, 21:55
No onhan tuossa karvaa takareisissä :D
Kato kekkonen niin onkin. Onhan sekin jo jotain kehitystä. :D

Ajan kans tullee iso mies vielä.
Tuskin.

abcdefg
01.08.2008, 19:09
Sinuna muuttaisin treeni systeemit kokonaan voima painotteisesta pumppi painotteiseen toistot 8-12 alueelle. Itse ainakin huomasin että kun pyrin treenaamaan voima painotteisesti, kehitys junnasi paikoillaan melkein nivelet ja jänteet ottivat enemmän hittiä kuin itse lihakset.

NGV
01.08.2008, 20:38
Sinuna muuttaisin treeni systeemit kokonaan voima painotteisesta pumppi painotteiseen toistot 8-12 alueelle. Itse ainakin huomasin että kun pyrin treenaamaan voima painotteisesti, kehitys junnasi paikoillaan melkein nivelet ja jänteet ottivat enemmän hittiä kuin itse lihakset.
Miksi ottaa yksi, kun voi saada molemmat? 2-jakoisilla ym. "frekvenssi" ohjelmilla voi laittaa samalle viikolla niitä raskaita voimatreenejä (4-6) ja noita pumppi treenejä (8-12).

Jonna1983
02.08.2008, 11:17
Miksi ottaa yksi, kun voi saada molemmat? 2-jakoisilla ym. "frekvenssi" ohjelmilla voi laittaa samalle viikolla niitä raskaita voimatreenejä (4-6) ja noita pumppi treenejä (8-12).

Jeps, samaa mieltä Änkkärin kanssa. Ite vaihdoin kans ihan äskettäin 2-jakoseen ja treenaan eka kierron toistoille 4-8, toisen kierron toistoilla 8-12 ja kolmannen 12 -->. Mulla ainakin keho tarttee selkeesti "yllätyksiä" kehittyäkseen..

Termis
08.09.2008, 22:48
Mun mielestä änkkäri on ollu 18-vuotias jo viimeset 3 vuotta. Kuinka vanha NGV nyt onkaan?

Rautateemu
09.09.2008, 01:07
mun mielestä änkkäri on ollu 18-vuotias jo viimeset 3 vuotta. Kuinka vanha ngv nyt onkaan?

18+3=18

Hitmän
09.09.2008, 07:47
Mun mielestä änkkäri on ollu 18-vuotias jo viimeset 3 vuotta. Kuinka vanha NGV nyt onkaan?

Kyllä se nyt on 18 ja 3 vuotta sitten oli 15;)

NGV
09.09.2008, 09:05
Kyllä se nyt on 18 ja 3 vuotta sitten oli 15;)
Näinhän se on.

Termis
09.09.2008, 21:17
18+3=18

Näin mäki laskin. :confused:

NGV
10.09.2008, 14:29
Näin mäki laskin. :confused:
Termiksellä tainu jäädä matikka vähän vähemmälle aikoinaan.:D

NGV
23.11.2008, 19:08
Jees, taas on aika tullut päivittää kuvathreadia. Viimeisen 25 viikon aikana olen yrittänyt painoittaa yläkroppaa ja etenkin selkää. 3 viikkoa noista olin miinuksella. Aamupaino oli tänään siinä 83,3 pintaan eli noin 5 kg on noussut paino sitten kevään dietin. Kyllä tuo poseeraus on hankalaa ilman peiliä ja varsinkin etuposeeraukset ovat todella huonot ilman peilin avustusta. Ensi viikolla olisi tarkoitus aloittaa joku 8-12 viikon esidietti jolla saisin pahimmat bulkki pöhöt pois. Omaan silmään tämä +kausi oli maltillisin ja ei läskiä tullut ihan niin kohtuuttomasti kuten aikaisemmin on tullut. Toki rasvaa on tullut, mutta omaa silmään ei läheskään niin paljon.

Etu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0519.jpg)
Sivu anatominen 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0520.jpg)
taka anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0522.jpg)
Sivu anatominen 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0523.jpg)
Tuplat edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0524.jpg)
Leveä selkä edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0526.jpg)
Rinta sivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0527.jpg)
Tuplat takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0530.jpg)
Leveä selkä takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0531.jpg)
Ojentaja poseeraus (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0532.jpg)
Extra pose 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0528.jpg)
Extra pose 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0534.jpg)
Extra pose 3 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0536.jpg)

JeiS
23.11.2008, 20:47
Poset näyttää todella hyvältä. Lihaa näyttää olevan paljon myös. Nuo koivet ovat aivat järjettömät tukit!! :eek: Hyvä paketti tosta varmasti saadaan kisoihin aikaseksi! Tsemppiä treeneihin ja dieetille!! :thumbs:

Artemis_
23.11.2008, 20:47
Käys vinkumassa mun kuvatheadissa.:D:piis:

Äijähän on iso kun lato :eek:

NGV
23.11.2008, 20:54
Poset näyttää todella hyvältä. Lihaa näyttää olevan paljon myös. Nuo koivet ovat aivat järjettömät tukit!! :eek: Hyvä paketti tosta varmasti saadaan kisoihin aikaseksi! Tsemppiä treeneihin ja dieetille!! :thumbs:
Etuposeeraukset ovat aivan susia. Kyllä se vaikeampaa on vetää ilman peiliä ja tämä seikka pitää ottaa huomioon, sitten kisadietillä posetreeneissä. Kiitos vaan.

Äijähän on iso kun lato :eek:
Teillä päin visiin onkin sitten pieniä latoja.:lol:

MassFuture
23.11.2008, 20:59
ei vaan semmosia 100 hehtaarin kokoisia sisäoppilaitoksia.. Mutta sir. NGV täytyy myöntää, vaikka olet mitätön pikku itkevä kynis, niin mie sanon IMO sie oot suuri. Äläkä väitä vastaan, ettetkö olisi suuri.

Koktail
23.11.2008, 21:11
Jalat ovat mielestäni paras alueesi, etureidet korostuvat itsestään etuposeissa.

Selkä näyttää osassa poseista huomattavasti paremmalta kuin muissa. Taka-asennoissa tuo taakse päin nojaaminen luo kuvan hyvästä selästä, mutta mielestäni etuasennoissa selän leveys jotenkin "häviää", ja näyttää pitkältä muuhun ruumiiseen verrattuna. Mutta onhan noita asentoja aikaa hioa, sullahan oli ilmeisesti joku valmentamassa/neuvomassa noiden kanssa?

Edit
Kyllähän tietenkin vyötärö vaikuttaa tuohon, rasvaahan joka tapauksessa lähtee dietillä vyötäröltä.

veltsu82
23.11.2008, 21:11
Hyvältä näyttää! Näkee heti, että rasvojen alla on hyvin lihaakin. Kintuissa on kyllä hyvin kokoa. Kyykätty on :thumbs:

NGV
23.11.2008, 21:28
ei vaan semmosia 100 hehtaarin kokoisia sisäoppilaitoksia.. Mutta sir. NGV täytyy myöntää, vaikka olet mitätön pikku itkevä kynis, niin mie sanon IMO sie oot suuri. Äläkä väitä vastaan, ettetkö olisi suuri.
Ehdotan, että sir. tulevaisuuden massa hirmu käy optikolla, voisi tehdä ihan terää.:D

Jalat ovat mielestäni paras alueesi, etureidet korostuvat itsestään etuposeissa.
No shit? Tuota olen kuullut viimeiset pari vuotta melkein kaikilta.

Selkä näyttää osassa poseista huomattavasti paremmalta kuin muissa. Taka-asennoissa tuo taakse päin nojaaminen luo kuvan hyvästä selästä, mutta mielestäni etuasennoissa selän leveys jotenkin "häviää", ja näyttää pitkältä muuhun ruumiiseen verrattuna.
Vika on poseerauksessa, liiallisesta rasvassa + latsit lähtevät turhan ylhäältä leviämään.
sullahan oli ilmeisesti joku valmentamassa/neuvomassa noiden kanssa?
Kyllä mulla on muutama silmäpari auttamassa.

Kyllähän tietenkin vyötärö vaikuttaa tuohon, rasvaahan joka tapauksessa lähtee dietillä vyötäröltä.
Toivottavasti pienenee tai ainakin sais luvan pienentyä.

Hyvältä näyttää! Näkee heti, että rasvojen alla on hyvin lihaakin. Kintuissa on kyllä hyvin kokoa. Kyykätty on
Kiitos vaan. Kyllä sitä kyykkyä on joskus tullu harrastettua, mutta en tiiä onko niistä mitään mainittavaa hyötyä ollu.:hmm:

J.Stallion
24.11.2008, 11:29
Meikäläisen silmään heittämällä paras + kausi mikä sulla on ollut :thumbs:

:IMHO: Maven ja kyykyn eri muotoja voikin sitten aivan huoletta skipata jotta jäisi enemmän palautumis reservejä. Tätä kautta voisi ehkä saada paremman kehityksen show lihaksiin selästä puhumattakaan.:IMHO:

Mut oot sä vaa kone... ihan oikeasti :D

NGV
24.11.2008, 11:45
Meikäläisen silmään heittämällä paras + kausi mikä sulla on ollut :thumbs:
En tiedä paras, mutta tieto siitä, että ensi vuonna pitäisi lavalle mennä vähän skarppasi. Syklittäminen toimii mulle ihan kohtalaisen hyvin vaikka en kokeilutkaan kuin 10 + 3-. :D

:IMHO: Maven ja kyykyn eri muotoja voikin sitten aivan huoletta skipata jotta jäisi enemmän palautumis reservejä. Tätä kautta voisi ehkä saada paremman kehityksen show lihaksiin selästä puhumattakaan.:IMHO:
Voisin melkeen tuossa esidietin ja kisadietin välisen ajan toteuttaa tuota. Ainut vaan, että tykkään tehdä noita liikkeitä ja jos jätän ne pois tuntuu, että en treenaisi juuri lainkaan.

Mut oot sä vaa kone... ihan oikeasti :D
Mikä ihmeen kone. :D

MassFuture
24.11.2008, 15:53
semmonen höyrykone, jossa joskus tukkeentuu hornit.. Pyydä nokikolari kylään ;)

NSJ
24.11.2008, 16:11
Ootko itse huomannu että sulle näyttäis IMO tarttuvan enemmän voima kuin liha?

NGV
24.11.2008, 16:34
Ootko itse huomannu että sulle näyttäis IMO tarttuvan enemmän voima kuin liha?
Kyllä tuota on tullut huomattua, mitä en ihmettele laisinkaan.

abcdefg
24.11.2008, 19:08
Rintaan hartiapankkiin ja ojentajan lyhkäiseen päähän on tullut kehitystä, elikkä treeni systeemi niiden osalta toimii.
Rasva prosentti kannattaa pitää massa kaudellakin normaalina siinä 15-19% huomaa kehityksenkin itse paremmin kun ei ole liian paljon rasvaa lihojen päällä. Rasva prosentti on silloin suht normaalilla tasolla kun leuan alla ei ole kaksois leukaa ainakin sen olen itsellä huomannut, että jos leuan alla on pelikaanin pussin alkua niin rasva prosentti huitelee yli 20%, joten sen normaalin rasva prosentin toteamiseksi ei tarvita mittaria, leuan alla on se mittari ainakin itsellä.

Megamies
24.11.2008, 20:52
Kyllä tuota on tullut huomattua, mitä en ihmettele laisinkaan.
Mitä meinaat tehdä asialle? Toimiiko nämä nyt käyttämäsi ohjelmat paremmin tuohon voiman hankkimiseen kuin lihaksen? Meinaatko kopasta muuta, Koirankakkaako meinasit armyn päälle?

NGV
24.11.2008, 21:02
Mitä meinaat tehdä asialle? Toimiiko nämä nyt käyttämäsi ohjelmat paremmin tuohon voiman hankkimiseen kuin lihaksen?
En tiedä mitä meinaan asialle tehdä, ei ole paljoa tehtävissä. Melkein kaikki ohjelmat natikkana toimii paremmin voimatason nostamiseen kuin lihaksen hankkimiseen.

HaGle
24.03.2009, 19:15
Millonkas saadaan uusia kuvia??

NGV
09.04.2009, 20:46
Takakyykky: 155 kg x 4, 165 kg x 4, 175 kg x 4, 135 kg x 20
Etukyykky (vipuvarsi): 150 kg x 10, 200 kg x 8, 270 kg x 20 --> 200 kg x 10 (vajaita toistoja)
1a Pohje vaaka-hackissa: 145 kg 3x10
1b Vatsat koneessa: 96 kg 3x15

Varsin mainiosti sujui kyykky. Kyykyn viimeinen sarja oli kyllä ehkä vaativin sarja koko treenissä. Tosin kyllä tuo 135 kg tuntui todella kevyeltä verrattuna tuohon 175. Saipahan reidet ja alaselän hapoille.

Treeniaika: 55 min

NGV
09.04.2009, 21:00
1a Kapea penkki: 105 kg 2x4, 85 kg x 13
1b Takaolkapää koneessa: 82 kg x 15, 15, 14 --> 63 kg x 11 --> 45,5 kg x 10
Pystysoutu taljassa: 54,5 kg x 15, 68 kg x 20, 73 kg x 13+4RP+4RP
2a Ranskalainen taljassa: 54,5 kg x 15, 63 kg x 15, 68 kg x 14 --> 50 KG X 6+2PT
2b Vipunostot roiukkuen-kp: 22,5 kg x 10, 10, 12
Vipunostot taljassa: 9 kg 3x20

Oikea rinta oli todella jumissa. Kapeasta penkistä ei oikeastaan tullut yhtikäs mitään. Pystypunnerusta aloin tekemään ja sitten totesin, että ei tästä tule yhtikäs mitään. Tänään siis tälläinen hilavitkutin treeni lähes täysin. Meikäläisen kone on edelleen rikki ja en oikeastaan tiedä milloin saan sen takaisin. Tullut vietettyä vähemmän aikaa netissä ja enemmän aikaa kavereiden ym. kanssa tehden kaiken näköistä hauskaa. Nyt pitäisi sitten alkaakkin lukemaan pääsykokeisiin, eli eipä sillä koneella muutenkaan tekisi mitään. Noh, eiköhän sitä viimeisien vuosien aikana tullu roikuttua foorumeilla ihan tarpeeksi ja jääny vähän varastoon. :lol:

Treeniaika: 59 min

Millonkas saadaan uusia kuvia??
Noh, vähän riippuu saanko koneen kuntoon ja milloin. Otan varmaan kuvia tuossa toukokuun alussa eli kisadietin alkukuvat silloin kyseessä, jos siis lähden skabaamaan.

Orez
09.04.2009, 21:38
jos siis lähden skabaamaan.

Mitenkäs tässä nyt näin jahkaillaan? Kisalisenssikin lunastamisen deadline menee kohta umpeen... mukaan vaan! :)

Megamies
10.04.2009, 09:32
Mahtaa kai ne olla jo pojalla väärässä paikassa nämäki reenit, jätä se akka oot jo liian sekasi! :)

NGV
12.04.2009, 22:09
Mitenkäs tässä nyt näin jahkaillaan? Kisalisenssikin lunastamisen deadline menee kohta umpeen... mukaan vaan! :)
Ööh, maksoin oman lisenssini jo 2.1 eli noin viisi kuukautta aikaisemmin kuin se olisi pitänyt.

Mahtaa kai ne olla jo pojalla väärässä paikassa nämäki reenit, jätä se akka oot jo liian sekasi!
Kyllähän tuon akan (lue: pääsykoekirja) haluaisi jättää, mutta kun ei vaan voi. Noh ei tässä enään mee ku vajaa kuukausi niin se "akka" dumpataan. Sitä tosin en vielä tiedä millä mielin se dumpataan, riippuu pitkälti lohkeeko opiskelupaikka vai ei.:D

koubi
12.04.2009, 22:45
Kyllähän tuon akan (lue: pääsykoekirja) haluaisi jättää, mutta kun ei vaan voi. Noh ei tässä enään mee ku vajaa kuukausi niin se "akka" dumpataan. Sitä tosin en vielä tiedä millä mielin se dumpataan, riippuu pitkälti lohkeeko opiskelupaikka vai ei.:D

Ehdin jo "huolestua":lol:.
Minne mies hakee?

mardu
13.04.2009, 08:38
Otan varmaan kuvia tuossa toukokuun alussa eli kisadietin alkukuvat silloin kyseessä, jos siis lähden skabaamaan.

Eikö tässä vaiheessa kevättä olisi jo korkea aika tehdä päätös siitä, että kisaako vai ei? Varmasti lopputuloskin on parempi kun lyö päätöksen lukkoon ja painaa 110% höyryllä kohti päämäärää sen sijaan, että miettii noustako lavalle vai ei.

NGV
15.04.2009, 21:42
Ehdin jo "huolestua":lol:.
Minne mies hakee?
Haen Lahden AMK:hon ja Savollinnaan OKL:ään.

Eikö tässä vaiheessa kevättä olisi jo korkea aika tehdä päätös siitä, että kisaako vai ei? Varmasti lopputuloskin on parempi kun lyö päätöksen lukkoon ja painaa 110% höyryllä kohti päämäärää sen sijaan, että miettii noustako lavalle vai ei.
Totta.

NGV
31.05.2009, 13:45
22 weeks out 81,8 kg

-Etu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0966.jpg)
- Tuplat edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0970.jpg)
- Leveä selkä edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0971.jpg)
- Rintasivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0972.jpg)
- Tuplat takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0974.jpg)
- Leveä selkä takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0975.jpg)
- Ojentaja pose (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0976.jpg)
- Vatsa ja reidet (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0977.jpg)
-Extra pose (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0978.jpg)

18 weeks + 1 day out 78,4 kg

- Etu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1023.jpg)
- Sivu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1025.jpg)
- Taka anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1026.jpg)
- Sivu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1027.jpg)
- Tuplat edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1028.jpg)
- Leveä selkä edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1030.jpg)
- Rintasivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1031.jpg)
- Tuplat takaa 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1033.jpg)
- Tuplat takaa 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1035.jpg)
- Leveä selkä takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1036.jpg)
- Ojentaja pose (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1038.jpg)
- Vatsa ja reidet (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1041.jpg)
- Extra pose (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1042.jpg)

TJR
31.05.2009, 14:31
Jotenkin tuttu tuo viimeinen extra pose;)

Big Evil
31.05.2009, 16:06
Koko ukko kehittynyt hyvin, eikä rasvaa todellakaan ole mitenkään älyttömästi. Hyvin on lähtenyt palamaan. Kohta saapuu lynkkauspataljoona paikalle, mutta ne nyt tekevät tehtävänsä, oli kunto mikä tahansa ;)

Hienoa kehitystä ja tsemppiä treeneihin Jumalaati! HÖRPS!

NGV
31.05.2009, 18:03
Jotenkin tuttu tuo viimeinen extra pose;)
Heh, heh. :D

Koko ukko kehittynyt hyvin, eikä rasvaa todellakaan ole mitenkään älyttömästi. Hyvin on lähtenyt palamaan.
Vielä kun vaan palaisi, niin olisin varsin tyytyväinen. Vielä kohtuullisen vähällä olen päässyt, tiedän, että en tule helpolla pääsemään mitä pitemmälle taival etenee.

Kohta saapuu lynkkauspataljoona paikalle, mutta ne nyt tekevät tehtävänsä, oli kunto mikä tahansa;)
Mikäs pataljoona se sellainen on? :confused:.......:piis:

Hienoa kehitystä ja tsemppiä treeneihin Jumalaati! HÖRPS!
Tanjuu.

Hulkki
31.05.2009, 19:09
Aiempiin dieetteihin verrattuna huomattavasti parempi lähtökunto ja junioriksi melko tasainen lihaksisto. Nyt vain rasvaa viikko viikolta pois, ja paljon posetreeniä, niin voit saada Expoon lavalle varsin kilpailukykyisen paketin.

Pohjoisvirta
31.05.2009, 19:30
Perkeleen hyvältä näyttää!

e:
Mielenkiintoista nähdä, millaisen kisakunnon saat aikaan!

Tuttisoturi
31.05.2009, 19:37
Nyt alkaa olemaan jo yllättävän hyvä kondis, nyt ainakin tiedetään kuka vie junnu skabat syksyllä! :rock:

Megamies
31.05.2009, 20:03
Tsemppivä dietin runttaukseen!

NGV
31.05.2009, 20:10
Aiempiin dieetteihin verrattuna huomattavasti parempi lähtökunto ja junioriksi melko tasainen lihaksisto. Nyt vain rasvaa viikko viikolta pois, ja paljon posetreeniä, niin voit saada Expoon lavalle varsin kilpailukykyisen paketin.
Kiitos. Posetreeniä pitää alkaa tuon "papan" kanssa veivaamaan. Samalla voisi myös laittaa pikku hiljaa sen vaparin kondikseen. Tiiän tulee olemaan rankkaa, mutta eiköhän sitä jotenkin hengissä perille päästä. Kiitos.

Perkeleen hyvältä näyttää!

e:
Mielenkiintoista nähdä, millaisen kisakunnon saat aikaan!
Älä sekota tuota alakerran poikaa tähän hommaan. :piis::D:piis:
Saa nähdä saanko pidettyä edes sun mielenkiinnon yllä tällä kisadietillä.

Nyt alkaa olemaan jo yllättävän hyvä kondis, nyt ainakin tiedetään kuka vie junnu skabat syksyllä!
Ihan rehellisesti sanottuna, tulen skabaamaan maksimissaan toiseksi viimeisestä sijasta. Tiedän, että kulta vääntö tulee olemaan teikäläisen ja Orezin välillä, mutta kyllä se pronssikin olisi ihan kova sana.

Tsemppivä dietin runttaukseen!
Tattista! Millos se Mega palaa taas Lahe-seudulle? Sais hyvää runttaus seuraa.

Pohjoisvirta
31.05.2009, 20:14
Älä sekota tuota alakerran poikaa tähän hommaan. :piis::D:piis:

Korjataan, hyvältä näyttää! :piis: :D :piis:

Saa nähdä saanko pidettyä edes sun mielenkiinnon yllä tällä kisadietillä.

Aika näyttää!

Megamies
31.05.2009, 20:42
Tattista! Millos se Mega palaa taas Lahe-seudulle? Sais hyvää runttaus seuraa.
Menee vielä varmaan joku aika täällä, Pohjoinen on kesällä kova juttu. En osaa vielä sanoa päivää millon tulen takaisin. Hyvässä porukassa on mukava harrastella...

Jatkis
01.06.2009, 06:46
Rasvatilanteesta on kyllä Änkkärin kohdalla annettava plussaa. Tuosta on jopa mahdollista saada tosi tiukka kunto syksyksi. Nyt vaan malttia siihen touhuun, rauhallisella tahdilla ne tulokset tulee esiin. Ei pidä ahnehtia liikaa kerralla ja tehdä hommasta turhan "hooceetä". Tsemppiä nyt ja jatkossa!

ps. Ihme vääntöä teillä junnuilla noista kisasijoituksista. Aivan turhaa tuollainen. Saisitte nyt vaan ne kondikset kohdalleen kisaa varten. Siinä jo luulisi riittävästi paineita olevan. Loppupeleissä se on aivan sama mikä sijoitus sieltä kisasta tulee, kunhan on vain saanut kunnon mahdollisimman hyväksi. Sen pitäisi se paras palkinto jo olla itsessään.

Anne
01.06.2009, 08:27
Olinpa positiivisesti yllättynyt kunnon osalta tässä vaiheessa. Hyvä, Änkkis :thumbs:

Natu79
01.06.2009, 10:12
ps. Ihme vääntöä teillä junnuilla noista kisasijoituksista. Aivan turhaa tuollainen. Saisitte nyt vaan ne kondikset kohdalleen kisaa varten. Siinä jo luulisi riittävästi paineita olevan. Loppupeleissä se on aivan sama mikä sijoitus sieltä kisasta tulee, kunhan on vain saanut kunnon mahdollisimman hyväksi. Sen pitäisi se paras palkinto jo olla itsessään.

Samaa mieltä Jatkiksen kanssa. Täysin turha spekuloida sijoituksia, kun kyseessä on ensimmäinen JUNNUKISA. Tärkeintä on päästä mahdollisimman hyvään kuntoon ja oppia matkan varrella mahdollisimman paljon. Sitten lopussa lavalle pitämään hauskaa. :)

Änkkärin lähtökuntohan yllätti muuten todella positiivisesti! :thumbs:

NGV
01.06.2009, 12:40
Menee vielä varmaan joku aika täällä, Pohjoinen on kesällä kova juttu. En osaa vielä sanoa päivää millon tulen takaisin. Hyvässä porukassa on mukava harrastella...
Yritäppä palata sieltä tänne kauniisee etelän maaha. Pittää jollai saada ukko tänne, opettelen vaikka ulkoota teijä pohjose murtee, jos se yhtää lohuttais. :D

Rasvatilanteesta on kyllä Änkkärin kohdalla annettava plussaa. Tuosta on jopa mahdollista saada tosi tiukka kunto syksyksi. Nyt vaan malttia siihen touhuun, rauhallisella tahdilla ne tulokset tulee esiin. Ei pidä ahnehtia liikaa kerralla ja tehdä hommasta turhan "hooceetä". Tsemppiä nyt ja jatkossa!
Tää veti kyllä meikäläisen hiljaseksi. Meinaan kun tekstin takana on Mr. Ripped himself, niin varmaan tietää mistä puhuu. Itse kuitenkin olisin tyytyväinen edes ok-junnu kireyteen. Pikku hiljaa teen töitä ja työn määrää lisäillään. Olen aika vähällä päässyt tähän asti. Joku 10-20 min crossaria treenin yhteydessä ja salitreenejä vaan 4 ja nekin 4-jakosella. Joka toine lepopäivä olen tehnyt 30 min aerobisen ja joka toinen kevyen kävelylenkin. Tiedän, että joudun jossain vaiheessa raatamaan kovempaa. Nyt on vähä kroppa vetinen, kun tuli lauantaina syötyä kuin nälkiintynyt hevonen konsanaan, koska tuollaisia päiviä tuskin eteen tulee. Harvemmin jengi kahta kertaa lukiosta kirjottaa veke itseänsä.

Loppupeleissä se on aivan sama mikä sijoitus sieltä kisasta tulee, kunhan on vain saanut kunnon mahdollisimman hyväksi. Sen pitäisi se paras palkinto jo olla itsessään.
Nimen omaan. Itselleni kuitenkin olisi plussaa jos koti kisassa pääsisi finaaleihin ja esittämään vaparin. Sen kun saan saavutettua, ei muuten sijotuksella ole minkään taivaan merkitystä. Itseäni minä sinne lähden voittamaan, en muita.

Olinpa positiivisesti yllättynyt kunnon osalta tässä vaiheessa. Hyvä, Änkkis
Tanjuu.

Änkkärin lähtökuntohan yllätti muuten todella positiivisesti!
Kerran näinkin.

Hevoskuiskaaja
01.06.2009, 18:09
Ufsilla on hyvä vertailukuva, jossa änkkäri ja hulkki 19v on vierekkäin. :thumbs:

Kova kondis NGV.

NGV
01.06.2009, 20:04
Ufsilla on hyvä vertailukuva, jossa änkkäri ja hulkki 19v on vierekkäin. :thumbs:

Kova kondis NGV.
Kuka edes kehtaa tuollaiste tehdä. Pitää käydä tsekkaamassa.

Hulkki
02.06.2009, 11:46
Ihan hauska tuo vertailukuva (tosin vajaa 15 cm pituusero ei tuossa näy). Meikäläisellä ei olisi kyllä ollut tuon ikäisenä vielä mitään asiaa kisalavoille, mutta Näkkärillä alkaa tosiaan olla jo aika hyvä paketti varsinkin junnusarjaan kasassa (olettaen että dieetti vielä onnistuu).

Carita
02.06.2009, 11:59
Hienoa motivaatiota ja kannustusta Näkkärille :rock:. Mii like! Tsemiäää, you can do it!

Sebastian
02.06.2009, 12:11
Kuka edes kehtaa tuollaiste tehdä. Pitää käydä tsekkaamassa.

:cool:

Ihan hauska tuo vertailukuva (tosin vajaa 15 cm pituusero ei tuossa näy).

Joo ja onhan teillä kuvien ottamisen aikaan eroa treenivuosissa/treenitavoissa NGV:n hyväksi jne. Selityksiä (hyviäkin sellaisisa) aina löytyy, mutta se ei poista sitä mitä itsekin sanoit, että 19-vuotiaalla NGV:llä on kovempi paketti kasassa kuin 19-vuotiaalla Hulkilla. Se taas tarkoittaa vain sitä, että NGV:n on tehtävä himpskutin kovaa duunia tulevaisuudessa, jottei tilanne ole kääntynyt toisin päin vuoteen 2016 mennessä, jolloin NGV on 26-vuotias :evil:

Tsemppiä treeneihin!

Hulkki
02.06.2009, 12:39
NGV:n on tehtävä himpskutin kovaa duunia tulevaisuudessa, jottei tilanne ole kääntynyt toisin päin vuoteen 2016 mennessä, jolloin NGV on 26-vuotias :evil:Öööh, mitäs ihmeellistä meikäläinen on 26-vuotiaana tehnyt? 25-vuotiaana tuli kyllä viime vuonna kisattua muutamaankin otteeseen. :D

Sebastian
02.06.2009, 13:38
Öööh, mitäs ihmeellistä meikäläinen on 26-vuotiaana tehnyt? 25-vuotiaana tuli kyllä viime vuonna kisattua muutamaankin otteeseen. :D

Viittasin vaan siihen kondikseen, joka teikäläisellä on tällä hetkellä, 26-vuotiaana :)

Tsemppiä treeneihin NGV!

NGV
05.06.2009, 19:50
Ihan hauska tuo vertailukuva (tosin vajaa 15 cm pituusero ei tuossa näy). Meikäläisellä ei olisi kyllä ollut tuon ikäisenä vielä mitään asiaa kisalavoille, mutta Näkkärillä alkaa tosiaan olla jo aika hyvä paketti varsinkin junnusarjaan kasassa (olettaen että dieetti vielä onnistuu).
Rehellisyyden nimissä ei meikäläiselläkään ole mitään asiaa kisalavoille. Pitää kuitenkin tuollainen hieno tilaisuus käyttää, kun sellainen kerta on.

Se taas tarkoittaa vain sitä, että NGV:n on tehtävä himpskutin kovaa duunia tulevaisuudessa, jottei tilanne ole kääntynyt toisin päin vuoteen 2016 mennessä,
Eipä taida himpskutisti duunin tekeminenkään auttaa...

Artemis_
05.06.2009, 22:00
Yeah :rock:

K.A
05.06.2009, 23:34

Rehellisyyden nimissä ei meikäläiselläkään ole mitään asiaa kisalavoille. Pitää kuitenkin tuollainen hieno tilaisuus käyttää, kun sellainen kerta on.

Eipä taida himpskutisti duunin tekeminenkään auttaa...

Onkos tässä threadissä menossa joku geenifriikkien "ole vaatimaton ja muista kehua toista geenifriikkiä" -kilpailu?:D

NGV
06.06.2009, 09:17
Onkos tässä threadissä menossa joku geenifriikkien "ole vaatimaton ja muista kehua toista geenifriikkiä" -kilpailu?:D
Vai jonkin näköinen nöyristely kilpailu? :D

raVen
06.06.2009, 11:05
Vai jonkin näköinen nöyristely kilpailu? :DNiin, nöyristely ja sitten syksyllä se varsinainen kilpailu :piis:

Megamies
06.06.2009, 11:38
"Veljekset" koittaa selvitää paremmuuttaan! :lol:

NGV
06.06.2009, 11:46
Niin, nöyristely ja sitten syksyllä se varsinainen kilpailu :piis:
Kyllä kokoajan ollaan nöyriä ja pää maassa. Sitten ehkä jaksaa sen 15 minuuttia vääntää pepsodent hymyä ja ainakin edes esittää jotain muuta kuin nöyrää.:rolleyes:

K.A
06.06.2009, 12:00
"Veljekset" koittaa selvitää paremmuuttaan! :lol:

Odotan sitä, kun päästään siihen kummalla on paremmin kehittyneet/isomat pakaralihakset...

Aiemman perusteella odottelen jotain tällaista:

Iso-Näkkäri: "Kyllä näkkärillä on paljon pienempi perse kuin meikäläisellä 18-vuotiaana."

Pikku-Hulkki: "Rehellisyyden nimissä ei meikäläisen jättipakaroilla ole mitään asiaa Hulkin pienen pepun rinnalle."

Ps. Tuo sigu jotenkin sopii tuohon liitteeseen.

Artemis_
06.06.2009, 12:07
:lol: Voi lollero taas:D

Jatkis
06.06.2009, 14:21
Kysynpä vaan, että miksi tuota liitekuvaa on klikattu jo melkein 20 kertaa???:confused:

lehtine
06.06.2009, 14:51
Kysynpä vaan, että miksi tuota liitekuvaa on klikattu jo melkein 20 kertaa???:confused:

14 ei ole edes melkein 20. Ja iteki varmaan painoit :D ..

velax
14.06.2009, 09:51
Olen sivusta seurannut vaiheitasi monta vuotta Pakkiksen alkuajoista lähtien ja on aivan pakko sanoa, että käsittämätön jätkä olet:thumbs: Hienoon kuntoon olet itsesi saanut, onnittelut siitä, mutta harvoin olen missään törmännyt noin sisukkaaseen nuorukaiseen. Mitä enemmän vittuilua sait osaksesi, sitä lujemmin sinä treenasit. Ja se vittuilun määrä ei ollut vähäistä (vaikka joiltain osin kyllä itseaiheutettuakin:D) Kannattaa olla ylpeä itsestäsi, kävi niissä kisoissa sitten miten tahansa.

NGV
14.06.2009, 12:58
Olen sivusta seurannut vaiheitasi monta vuotta Pakkiksen alkuajoista lähtien ja on aivan pakko sanoa, että käsittämätön jätkä olet:thumbs: Hienoon kuntoon olet itsesi saanut, onnittelut siitä, mutta harvoin olen missään törmännyt noin sisukkaaseen nuorukaiseen. Mitä enemmän vittuilua sait osaksesi, sitä lujemmin sinä treenasit. Ja se vittuilun määrä ei ollut vähäistä (vaikka joiltain osin kyllä itseaiheutettuakin:D) Kannattaa olla ylpeä itsestäsi, kävi niissä kisoissa sitten miten tahansa.
En tiedä olenko käsittämätön, koska omasta mielestäni maailmassa on vaan todella harvoja asiota jotka ovat oikeasti ihmisen käsittämättömissä atmosfääreissä. Anyway, kiitos kuitenkin. Eipä minua ole koskaan ne kettuilut juuri liikkauttanut suuntaan eikä toiseen. Tiedän, että erilaisuudesta ja tietystä "innosta" joutuu maksamaan oman hintansa = paljon loskaa niskaan. Kun joku poikkeaa tavalla tai toisella muista ja erottuu räikeästi joukosta, saa tälläiset ihmiset muiden ihmisten haukut ja kettuilua osakseen ja tämä pätee ihan kaikkialle eikä ainoastaan netin syövereihin.

Rehellisesti sanottuna viimeisen 4 kuukauden aikana on olo ollut, ettei aina välillä jaksaisi treenata ja pidinkin tuon 8 viikkoisen +-kauden todella leppoisana aikana. Sain omasta mielestä ihan kohtuullisen hyvin pääkoppaa palauteltua. Tässä kisadietin alkumetreillä on ollut paljon päiviä jolloin ei huvittaisi tehdä juuri mitään muuta kuin istua sohvalla ja katsoa jotain DVD:tä iso kasa mysliä kädessä. Nyt alkaa jo päästä siihen dietti arkeen kiinni. Nälkä alkaa tulemaan, väsy painaa ja kohta joutaa treenaamaankin enemmän. Sitten kaupan päälle kun omasta mielestä kunto ei etene suuntaan eikä toiseen vaan junnaa paikoillaan, tekee se olon vielä ketuttavammaksi. Ainut positiivinen asia jolla vähän jaksaa uskoa omaan tekemiseen on sitten kun muut sanovat, että kunto on mennyt edes sentin verran eteenpäin. Eiköhän tässä jakseta painaa, tiesin jo alunperinkin, että tulee olemaan hyviä päiviä ja päiviä jolloin haluaisi kirota oman syntymäpäivänsä.
(purkaus päättyi, kiitti ja kuitti)

Pöösä
14.06.2009, 16:05
Kyllä kokoajan ollaan nöyrää ja pää maassa. Sitten ehkä jaksaa sen 15 minuuttia vääntää pepsodent hymyä ja ainakin edes esittää jotain muuta kuin nöyrää.:rolleyes:
Huutelen kovalla 0 kisadieetin kokemuksella, että naurattaa tää kurjuuden ja kamaluuden korostaminen.

On niin vitun hankalaa, nöyrää, karua, kurjaa ja raskasta. Ei saatana hymyillä vaan paskanmaku suussa painetaan menemään.

Hymyä.

Artemis_
14.06.2009, 16:23
Huutelen kovalla 0 kisadieetin kokemuksella, että naurattaa tää kurjuuden ja kamaluuden korostaminen.

On niin vitun hankalaa, nöyrää, karua, kurjaa ja raskasta. Ei saatana hymyillä vaan paskanmaku suussa painetaan menemään.

Hymyä.

:rock:

Jatkis
14.06.2009, 16:31

Tuohon nyt vaikuttaa tosi moni asia aina henkilön luonteesta lähtien. Dieetti pitää suunnitella järkevästi ja itselleen mahdollisimman sopivaksi. Eihän tämä touhu järkevää ole, mutta ei siitä tieten tahoen tuskaakaan pitäisi tehdä? Jos sillä asenteella lähtee, että kärsimystä tulee olemaan, niin yleensä se myös tulee olemaan sitä. Minulle sopii parhaiten rento asenne tuossa dieettipuolessa, vaikkakin päivät ovat yksitoikkoisia. Silti huumorilla on edetty. Asenne ratkaisee varmasti hyvinkin paljon. Änkkärin puolesta on aina tullut itsekin havaittua, että vähän turhan rankkaa tästä hommasta tehdään ja monella on ihan samat kuviot. En tiedä onko siitä mitään haittaa muutakuin se, että monet eivät sitä ymmärrä. Enkä ihmettele. Kukin tyylillään...

peksij
14.06.2009, 18:08
heh kyllähän se hauskalta kuulostaa kun 19vee kaveri on jo puheidensa mukaan itsensä loppuun polttanut ja ei enään jaksa, ehkä jotain tehdään väärin:confused:

NGV
14.06.2009, 18:29

Hymyä.
Et ymmärrä selvästikkään mitä haen tuolla. Se mitä hain takaa tai ainakin yritin hakea on se, että muuten koko ajan ollaan todella nöyriä eikä luulla itsestään juuri mitään. Eli meikäläisen perus asenne. Sitten lavalla pitäisi jaksaa se 15 minuuttia olla edes vähäsen itsevarmempia, että olisi itsellä mukavampi olo lavalla ja ei kärsisi lavaolemus/sijoitus liikaa oman tyhmyyden takia ja asenteen takia.
heh kyllähän se hauskalta kuulostaa kun 19vee kaveri on jo puheidensa mukaan itsensä loppuun polttanut ja ei enään jaksa, ehkä jotain tehdään väärin
On ala- ja ylämäkiä, on hyviä ja huonoja päiviä.

Änkkärin puolesta on aina tullut itsekin havaittua, että vähän turhan rankkaa tästä hommasta tehdään ja monella on ihan samat kuviot. En tiedä onko siitä mitään haittaa muutakuin se, että monet eivät sitä ymmärrä. Enkä ihmettele. Kukin tyylillään...
Rankkaa ja rankkaa. Enpä tiedä onko tämä sen rankempaa kuin kellään muullakaan. Tuon olen kyllä huomannut, mutta päivä kerrallaan ja niistä huonoistakin päivistä on vaan selvittävä ja käännettävä heikot hetket voiton hetkiksi. Ei sen kummoisempaa.

huumor
14.06.2009, 19:47
Et ymmärrä selvästikkään mitä haen tuolla. Se mitä hain takaa tai ainakin yritin hakea on se, että muuten koko ajan ollaan todella nöyriä eikä luulla itsestään juuri mitään. Eli meikäläisen perus asenne. Sitten lavalla pitäisi jaksaa se 15 minuuttia olla edes vähäsen itsevarmempia, että olisi itsellä mukavampi olo lavalla ja ei kärsisi lavaolemus/sijoitus liikaa oman tyhmyyden takia ja asenteen takia.

aivan turhaa tuo kokoaikainen nöyristely ja sen toitottaminen. tulee nyt väistämättä niin mieleen hulkin eka kisadietti että miltei vois luulla että osa pätkistä on kopioitu sieltä..

teet hommat ja otat rennosti, meet rannalta hakeen rusketusta ja öögaileen naisia :thumbs:

NGV
15.06.2009, 13:30
meet tilaamaan värejä jenkkilästä jotta saat vähän rusketusta ja öögaileen Cutlerin treenipätkiä :thumbs:
Mies puhuu vähän, mutta asiaa!:D:piis:

K.A
15.06.2009, 17:23
meet tilaamaan värejä jenkkilästä jotta saat vähän rusketusta ja öögaileen Cutlerin treenipätkiä

They call me schmoe (http://www.youtube.com/watch?v=b2Zt42Qtga0) and I like bodybuilders.

NGV
17.06.2009, 19:53
They call me schmoe (http://www.youtube.com/watch?v=b2Zt42Qtga0) and I like bodybuilders.
Oikein kiva pätkä, mutta ei noista videoista ole nyt kovinkaan paljon iloa, kun koneessa ei äänet toimi.:( ..... Ja hyvä niin...:piis::D:piis:

Siima3
28.06.2009, 00:25
Ensi viikolla varmaan tulee kuvia, mikäli saan viikossa nuo ylimääräiset nesteet karistettua veke.
Missä kuvat? Fanit odottaa kärsimättöminä.

Rautateemu
28.06.2009, 01:15
Oikein kiva pätkä, mutta ei noista videoista ole nyt kovinkaan paljon iloa, kun koneessa ei äänet toimi. ..... Ja hyvä niin...

Ensin hävisi ääni, nyt kuvatkin. Kohta lähtee varmaan tajukin :D

P.S. Tuu NGV GB:lle treenaamaan kesän aikana. Treenin jälkeen Pose Down Wileniuksen kanssa :rock:

paapo
28.06.2009, 12:08
Ensin hävisi ääni, nyt kuvatkin. Kohta lähtee varmaan tajukin :D

P.S. Tuu NGV GB:lle treenaamaan kesän aikana. Treenin jälkeen Pose Down Wileniuksen kanssa :rock:

Juuh ja tosta sessiosta sit pätkää Gym-TV:lle! :rock: :D

NGV
28.06.2009, 12:46
Ensi viikon lauantaina tulee kuvia.

Ensin hävisi ääni, nyt kuvatkin. Kohta lähtee varmaan tajukin
Itse asiassa viikko sitten maanantaina lähti taju jonnekin tuonpuoleiseen käymään ja olin vielä autonratissa. "Onneksi" mitään suurempaa ei käynyt vaikka herätessäni huomasin ajavani vastaantulijoiden ojan ja tien reunan puolessa välissä.

P.S. Tuu NGV GB:lle treenaamaan kesän aikana. Treenin jälkeen Pose Down Wileniuksen kanssa
Olen tässä ajatellut lähettää privaa/soittaa, että tulisin käväisemään siellä päin kesän aikana.

Juuh ja tosta sessiosta sit pätkää Gym-TV:lle!
LOL!:lol:

Megamies
29.06.2009, 15:41
Mäkin lähen kelkkaan... :D

Feari
05.07.2009, 22:50
Ooks kisaas tänä vuonna?

Pöösä
06.07.2009, 12:01
Ooks kisaas tänä vuonna?
Valot päälle. Saatana.

Megamies
06.07.2009, 13:05
Valot päälle. Saatana.

Hevoskuiskaaja
25.07.2009, 21:40
Monta lauantaina jo mennyt. :warning:

USam
26.07.2009, 09:37

Nii kuvituksia nyt kehiin vaan!

NGV
26.07.2009, 14:33
Mies on hyvä ja tulee salille ens lauantaina kuvaamaan. Kesä tekee ainakin meidän pienellä salilla, ettei lauantaisin juuri ole ketään treenailemassa salilla.

Nii kuvituksia nyt kehiin vaan!
Juu, eiköhän noita tule.

jay-c
08.08.2009, 21:10
Kuvia??

NGV
09.08.2009, 14:42
Kuvia tulee varmaan ensi viikolla tai sitä seuraavalla, ei ole oikein jaksanut omaa pääkoppaa vaivata kuvilla ja sun muilla. Perjantaina katsoin aamupainon ja oli tullut alas 9,1 kg eli aamupaino oli 72,7. Nyt perjantaista ja vielä tämä sunnuntai päivä on totaalilepoa ja olen syönyt jonkin verran plussan puoleisesti. Eli sellainen pieni totaali tauko, mikä oli todella suuri helpotus kropalle. Kun painelee riittävän monta viikkoa 4-5 tunnin yöunilla ja kohtuullisen matalilla kaloreilla kroppa menee niin ylikuntoon ettei yksinkertaisesti enään polta rasvaa. Olen vasta tällä kisadietillä ymmärtänyt oikeasti levon merkityksen ja hyvä niin. Huomenna taas alkaa treenit huiman 3 palauttelu päivän jälkeen ja sitten täydellä höyryllä kohti Expoa.

Hulkki
09.08.2009, 15:30
14 viikkoa ennen kisaa:
Ensi viikon lauantaina tulee kuvia.

10 viikkoa ennen kisaa:
Nii kuvituksia nyt kehiin vaan!Juu, eiköhän noita tule.

8 viikkoa ennen kisaa:
Kuvia tulee varmaan ensi viikolla tai sitä seuraavalla:rolleyes:

Tuttisoturi
09.08.2009, 15:33
Hehe, tuo on itseänikin aina välillä hymyilyttänyt, kun kuvia tulee "aina ensi viikolla". Sano näkkäri suoraan, et en vittu nyt kerkee ottamaan kuvia - tulkaa kattomaan tänne Lahteen se kondis, kuvia ei kuitenkaan tipu. Kato kun näkkäri on niin kovassa tikissä jo nyt, mutta eihän sitä nyt muille kerrota ja räjäyttää sit pankin Expossa voittamalla lyhyen sarjan SM-kultaa Antikaisen nenän alta ja vieden Overallin mennessään :rock:

peksij
09.08.2009, 16:23
no on kyllä oltava aivan jumalaton kiire jos ei kerkeä paria kuvaa ottamaan, kyllä se elämä vaan on joillain niin hektistä:lol: kyllä se dietti joillain on vaan on niin kovvoo hommoo:)

NGV
09.08.2009, 21:11
14 viikkoa ennen kisaa:

10 viikkoa ennen kisaa:

8 viikkoa ennen kisaa:
:rolleyes:
Hulkki tietää. :D

Hehe, tuo on itseänikin aina välillä hymyilyttänyt, kun kuvia tulee "aina ensi viikolla". Sano näkkäri suoraan, et en vittu nyt kerkee ottamaan kuvia - tulkaa kattomaan tänne Lahteen se kondis, kuvia ei kuitenkaan tipu.
Noh kyllä niitä tippuu ja olisi tippunut, mutta meidän salilla kun tuo jäsen määrä on huikea 50 ja risat ja heinäkuussa koko poppoo olikin melkein kesälomilla ja sain treenailla melkein aina salilla yksin. Nyt sattuikin sitten siinä mielessä huono ajankohta, että 3 päivää oli kropan "palauttelua" ja nyt on vähän nesteessä kroppa, koska tullut syötyä jonkin verran tämän 3 päivän aikana.

temppa
17.08.2009, 21:54
noh missä on kaikkien odottamat kuvat, vai joko on dietti vedetty puihin kun ei nimeäkään ole oulun tai lappeenrannan listoilla:confused:

pantteri
18.08.2009, 03:03
Juniorit ei kai karsi...?

Carita
18.08.2009, 07:21
noh missä on kaikkien odottamat kuvat, vai joko on dietti vedetty puihin kun ei nimeäkään ole oulun tai lappeenrannan listoilla:confused:

http://www.fitnessexpo.fi/classicbodybuilding_09.jsp

Tsemppiä Nikolle!

NGV
22.08.2009, 20:10
Niin paljon on kitisty, että kai se on vähän pakko laittaa kuvia. En ole jaksanut päivitellä treenejä ja muutenkin netissä heiluminen on jääny vaan pikaiseen selailuun, että mitä täällä on tapahtunut. Ei yksinkertaisesti aika + enegia ole riittänyt ylimääräiseen höyryämiseen ja hyvä niin. Poseerauksista sen verran, että kuvat ovat aina kuvia ja kuvassessio hoidettiin 3 minuutissa läpi, eli ykkösellä läpi. Videosta näkisi homman paremmin, mutta nettiin en videoita posetuksista laita.

- Etu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1109.jpg)
- Sivu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1110.jpg)
- Taka anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1111.jpg)
- Sivu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1112.jpg)

- Tuplat edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1113.jpg)
- Leveä selkä edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1114.jpg)
- Rinta sivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1115.jpg)
- Tuplat takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1116.jpg)
- Leveä selkä takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1117.jpg)
- Ojentaja poseeraus (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1118.jpg)
- Vatsa ja reidet (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1119.jpg)

- Extra pose 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1120.jpg)
- Extra pose 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1121.jpg)

paapo
22.08.2009, 20:29
Muistat sit vetää tuon "extra pose ykkösen" lavalla! :D

NGV
22.08.2009, 21:24
Muistat sit vetää tuon "extra pose ykkösen" lavalla! :D
Otan sen vaikka vaparin loppuun, jos sen pääsen esittämään.

paapo
22.08.2009, 22:00
Otan sen vaikka vaparin loppuun, jos sen pääsen esittämään.

Great! Pääset.:thumbs:

NGV
22.08.2009, 22:32
Great! Pääset.:thumbs:
En olisi niinkään varma asiasta. Yksi kaiffari vetää hirveitä itkuja alkukarsinnan jälkeen päkkärillä, kun ei päässyt finaaliin ja minun villi veikkaus on se, että se olen minä. Saapaha sitte mennä suoraan äiteen lihapatojen ääreen.:kuola:

Carita
23.08.2009, 11:54
En olisi niinkään varma asiasta. Yksi kaiffari vetää hirveitä itkuja alkukarsinnan jälkeen päkkärillä, kun ei päässyt finaaliin ja minun villi veikkaus on se, että se olen minä. Saapaha sitte mennä suoraan äiteen lihapatojen ääreen.:kuola:

Heiiii mikä toi asenne on :warning:. Nyt raivolla eteenpäin ja tsemii!

NGV
23.08.2009, 15:43
Heiiii mikä toi asenne on :warning:. Nyt raivolla eteenpäin ja tsemii!
Kiitos samoin.

rageon
23.08.2009, 16:07
Mä en kyllä haluis ainakaan nähdä tota sun Lervroneirvistystäs. Hirveen näkönen

paapo
23.08.2009, 17:55
Mä en kyllä haluis ainakaan nähdä tota sun Lervroneirvistystäs. Hirveen näkönen

Niin sen pitääkin olla.:D

toivajo
26.08.2009, 10:41
etureisissä on kyllä valtavasti massaa ikään nähden. Tsemppiä loppudieetillä! :)

NGV
26.08.2009, 14:39
Kiitos.

NGV
28.02.2011, 20:25
Jaahas vuosi tullu lusittua intissä. Nousi aika törkeesti paino kisojen jälkeen ja vielä kun olin 3 kk kipeänä enkä päässyt mitään silloin tekemään. Paino laski joku 6 kg intin aikana ja nyt tullu noin 3 kg ylöspäin. Aamupaino siinä 84,5 kg pintaa. Tässä nyt ainakin 10 viikkoa kunto kuuria tavoiteena cooperin tuloksen parantaminen. Jos nappaa niin ehkä muutama extra viikko ketona, jos mieli tekee sitten kesä kuntoon. Tavoite saada 10 viikossa paino sinne 77-78 nii ois mukavampi juoksennella.

http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0349.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0350.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0347.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0344.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0345.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0346.jpg

WhiteExorcist
01.03.2011, 16:58
Jäbä alkanut kaljuuntua!

matsku-
01.03.2011, 17:26
Itekin huomasin :D, eikäs tää jäbä vasta ollu nuoripojankloppi? Ajat muuttuneet.. minähän se olen

NGV
01.03.2011, 20:17
Jäbä alkanut kaljuuntua!
Vanhuus ei valitettavasti tule yksin. :lol:

Turisas
02.03.2011, 15:49
Taitaavat vaan siirtyä rinnan seudulle karvat.

NGV
03.03.2011, 14:56
Taitaavat vaan siirtyä rinnan seudulle karvat.
Jep päästä alemmaksi siirtyvät.. :lol:

Tuttisoturi
04.03.2011, 13:35
Höpötetään vähän tähänkin ketjuun. Mun mielestä melko mukiin menevä kondis, siihen nähden että juuri kotiuduit intistä. Nythän se bodaaminen vasta alkaa, sillä tämähän oli vain "ylläpito vuosi". Näkisin asian niin, että erityisesti selkä kaipaa nyt priorisointia tulevalla massakaudella. Siinä samallahan varmaan hauiksetkin saa omansa, jos selkää tahkoo hullun lailla. Ei mulla muuta.

NGV
05.03.2011, 12:29
Höpötetään vähän tähänkin ketjuun. Mun mielestä melko mukiin menevä kondis, siihen nähden että juuri kotiuduit intistä. Nythän se bodaaminen vasta alkaa, sillä tämähän oli vain "ylläpito vuosi". Näkisin asian niin, että erityisesti selkä kaipaa nyt priorisointia tulevalla massakaudella. Siinä samallahan varmaan hauiksetkin saa omansa, jos selkää tahkoo hullun lailla. Ei mulla muuta.
Kyllähän tuo selkä on ollut murhe kryyni jo pitkän aikaa ja se on ollut tiedossa. Nyt tässä pikku hiljaa pitää sille tehdä jotain. Joskus olen kuullut jonkun sanovan, että jos reidet on hyvät niin silloin harvoin on myös selkä niin hyvä suhteessa reisiin ja toistepäin. Syyksi selittettiin että molemmat ovat niin isoja lihasryhmiä. Tiiä sitte, heikkoutta se vaan on. :lol:

NGV
07.05.2011, 23:08
Jaahas tässä oisi tämän "juoksu projektin" kuvat. Paino tippui 84,5 kg:sta --> 78,3 kg. Huomisesta aamupainosta en tiedä, tuo oli siis viime viikon aamupaino. Ihan ok off-kunto. Nyt lähden keskittymään juoksun sijasta ihan kunnolla yläpellin rakentamiseen. Toki varmaan sisällytän jopa offilla yhden pk-lenkin ohjelmaan, ettei ihan gonahtamaan pääse. Tiedä että onko kovin fiksua, mutta ainakin pitää vähän tuota aerobista kuntoa yllä, enkä usko että se minua tappaa...

http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1059.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1060.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1061.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1062.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1063.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1064.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0778.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0777.jpg

Pohjoisvirta
07.05.2011, 23:39
Jaahas tässä oisi tämän "juoksu projektin" kuvat. Paino tippui 84,5 kg:sta --> 78,3 kg. Huomisesta aamupainosta en tiedä, tuo oli siis viime viikon aamupaino. Ihan ok off-kunto. Nyt lähden keskittymään juoksun sijasta ihan kunnolla yläpellin rakentamiseen. Toki varmaan sisällytän jopa offilla yhden pk-lenkin ohjelmaan, ettei ihan gonahtamaan pääse. Tiedä että onko kovin fiksua, mutta ainakin pitää vähän tuota aerobista kuntoa yllä, enkä usko että se minua tappaa...

http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1059.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1060.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1061.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1062.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1063.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_1064.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0778.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_0777.jpg

Mitä juttuja meinasit selälle.. ?
Liikkeitä tarkoitan.. ?

NGV
07.05.2011, 23:55
Mitä juttuja meinasit selälle.. ?
Liikkeitä tarkoitan.. ?
Jotain kivaa runtua. Vedon meinasin seuraavassa jaksossa korvata räkkivedolla. Varmaan sitte aika perus soutuja ja leuanvetoja.

NGV
11.04.2012, 23:56
Tuli räpsittyä muutama foto räppästyä. Aamupaino suunilleen kuvassa n. 82-83. Nyt olen vähän vetänyt lungimmin, mutta ensi viikolla starttaa dietti jolloin otetaan taas vähän itsestä niskasta kiinni. Treenit ovat kuitenkin sujuneet kohtuullisen hyvin vaikka elämässä ollut paljon muutakin kuin treenit, ainakin tänä keväänä. Koulu, ihmissuhteet, muut harrastukset ovat vähän vieneet aikaa, mutta silti näiden keskellä sain treenit kulkemaan. Niinhän sen pitäisi olla, että treeni on yksi osa elämää eikä koko elämä, ehkä teinipoikana näin asian eri tavalla, mutta ehkä pikku hiljaa alkaa löytymään kultainen keskitie hommaan.

Mitä tulee itse kehitykseen, niin voimat kehittynyt. Aikaisempiin kuviin eli viime vuoden helmikuussa otettuihin kuviin jossa painoa on n. 1 kg enemmän niin jotain näyttää kuitenkin tapahtuneen, tiiä sitten mitä. :D

- Etu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2386.jpg)
- Sivu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2389.jpg)
- Taka anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2390.jpg)
- Sivu anatominen (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2391.jpg)
- Tuplat edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2392.jpg)
- Leveä selkä edestä (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2393.jpg)
- Rinta sivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2395.jpg)
- Tuplat takaa (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2396.jpg)
- Leveä selkä takaa 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2398.jpg)
- Leveä selkä takaa 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2374.jpg)
- Ojentaja sivulta (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2400.jpg)
- Vatsa ja reidet (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2401.jpg)
- Extra pose 1 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2394.jpg)
- Extra pose 2 (http://i62.photobucket.com/albums/h100/Varjola/IMG_2402.jpg)

http://www.pakkotoisto.com/vip-kuvat/41097-ngv-49/#post3138135 --> linkki viime helmikuun kuntoon jolloin paino oli n. 1-2 kg enemmän.

Megamies
15.04.2012, 13:29
Hyvä jäpähä on kehittyny, painoo vaan lihaksella liikkeelle! Long live rock'n roll! :rock: