PDA

Näytä koko versio sivusta : Pauskun päivyri

Pausku
30.01.2008, 19:59
Okei, eli olen 23-vuotias urheilullinen nainen, salihommista olen ollut intoutunut jo aika pitkään, aiemmin enemmän ja vähemmän vaihtelevasti, pikkuhiljaa löytäen tekniikat ja treenaamisen ilon mitä se parhaimmillaan mulle on. Salin lisäksi harrastan krav magaa, lenkkeilyä ja silloin tällöin uintia.

Tällä hetkellä hoidatan ylioiennutta rintarankaani kiropraktikon "hellässä huomassa" (:D) ja opiskelen fysioterapeutiksi. aiemmin olen valmistunut kosmetologiksi.

Tavoitteista sen verran, että haaveissa olis bf, mutta ennen kaikkea terve, tasapainoinen keho, jossa on lihasta keskivertopodia enemmän :lol:

Hieman hidasta tapuilemista nää treenit, kun ei arvaa kovin rankkaa vielä vetää ettei ranka jumahda. Eilen kuitenkin tein vähän jalka ja selkäjumppaa:

Leveä jalkakyykky 15*20kg, 12*30kg, 12*35kg, 12*35kg
jalkaprässi 15*40kg (en tiedä paljon kelkka painaa), 15*80kg, 10*90kg, 10*90kg
ylätalja eteen 12*35kg, 12*35kg, 10*40kg, 8*40kg
kunnolla lavat yhteen puristaen ylätalja rusetilla 12*25kg*4
askelkyykky kävellen, 7kg painoilla 12*3
suorin jaloin maastaveto 20*20kg, 12*30kg, 10*40kg, 8*40kg

kesää kohden aion vähän kiristellä, vaikka oonkin tyytyväinen kroppaani. pientä viilausta silti ;) maga menee usein aerobisesta, sitä tulee 3h/vko, salilla tulee yleensä käytyä nyt tällä hetkellä 3 tai 4krt/vko ja lenkkejä heittelen ja uimassa käyn silloin tällöin. lenkkejä kyllä paljon useemmin kun uintia. uinnissa vielä oon vähän kömpelö :lol: ja otti se kyllä ekoilla kerroilla nyt jokin aika sitten kurjasti rintarankaankin. viime kerralla kyllä meni ihan hyvin melki kilsa puoleen tuntiin, harjoittelemallahan se siittä sitten, vai mitä?

Pausku
31.01.2008, 19:23
Tämän päivän päivitystä:

koulupäivän jälkeen kävin 45 min kävelyllä, ja kaduin lähtöä heti kolmannen askeleen kohdalla. Aivan älyttömän liukasta!!! Olis joskus kiva kuulla auramiehiltä, että onko niillä jokin erityinen kikka jolla ne kiillottaa kadut aivan tajuttoman liukkaiksi!!! epäilen ainakin että on ja jossain piilokameroita: askel, askel, WWOOOOPPSS...! :rolleyes:

Lenkiltä palailtuani värjäsin yhden kaverin kulmakarvat kotosalla ja lähdin sitten kiireesti vapaaehtoisiin maga-harkkoihin. Ja törmäsin pukkarissa Kata Tunturiin!! voi että miten kaunis se on! ja aivan täyttä rautaa koko bodi. Moikkasin kataa ja esittelin itseni mutta myös häpesin silmät päästäni, kun pitkä päivä oli jo tehnyt tehtävänsä ulkoiselle habitukselleni ja kata sen sijaan oli aivan älyttömän hehkeän näköinen, kaunis, jopa treenien jälkeen! se meni ihan potkunyrkkeilemään tatamille, pienelle porukalle meitä magaajia oli sitten verholla eroteltu toinen puoli.

Ai jösses mikä treeni... potkuja potkuja, lyöntejä ja punnerruksia, vatsaa, kyykkyjä ja pystypainia. Jouduin, tai sain (:sweat:) treenata yhden ison kaverin kanssa. En itsekään kovin lyhyt ole, mutta voimatasot ehkä nyt oli vähän eri luokkaa :lol: kerran tuli mitsin kulma päin näköä, mutta ei edes poski punota. potkuja mun pitää kyllä treenata ja paljon!!! lyönnit mulla on hyvät, mutta potkuissa ei tunnu olevan ruutia yhtään. :o

Huomenna aamusta salille!

Pausku
01.02.2008, 10:17
Tänään kävin siis salilla vääntämässä selkää ja vatsaa. Pyöräilyä ja keppijumppaa alkuun, pientä verryttelyä ja HUUH sitten huppari nurkkaan ja treenaamaan! :sweat:

ylätalja 12*30kg*2, 12*35kg, 10*35kg, 8*35kg
ylätalja leuanveto otteella 15*30kg, 10*35kg, 10*35kg, 8*35kg
ylätalja rusetilla (kevyt!!) 12*25kg*3
vatsoja roomalaisessa, vatsapenkissä ja penkiltä jalkojen (+lopussa pepun nosto penkiltä)
Taljassa vatsaa kunnon puristuksin 15*35kg*4
Kulmasoutu kp 12*11,5kg, 12*11,5kg, 10*11,5kg, 10*11,5kg
säkkipuolella vielä kyljet+vähän vatsoja.

Iltapäivällä teen vielä hölkkälenkin, tarkoitus olis vetää 45min, illalla illanistujaiset ohjelmassa meillä kotosalla. saa sitten vähän herkutella, ainakin itse tekemääni sokeritonta juustokakkua on pakko ottaa!! :kuola:

Hei, kyllä tännekin saa kirjoitella! Jos tätä joku käy lukemassa :lol:

sladdi
12.02.2008, 07:57
Voishan tänne sen verran kirjottaa että tää treenipäivyri on väärällä osiolla:D