PDA

Näytä koko versio sivusta : Katan treenailut

Sivut : 1 [2]

kata
09.12.2008, 19:03
9.12

Jalat

Prässi 190kg x12, 210kgx15
SJMV 65kg 2x10
Askelkyykkykävely, kp 2x15kg 20 askelta
Pohkeet tg-prässissä 100kg 15+25 rp

Ensimmäinen jalkatreeni uudesta ohjelmasta, joten oli hieman hakemista painojen kanssa. Seuraavalle kerralle prässiin ja askelkyykkyihin isommat painot. Pohkeissa oli älytön kipu ja pumppi! Painoja ei ainakaan voi lisätä. Ensin 15 toistoa, minkä jälkeen n.5 sekuntin tauoilla 5x5. Ja kyllä oli käveleminen vaikeaa. SJmavessa alaselkä jumii pahasti, mikä vaikeuttaa liikkeen tekoa (ja montaa muutakin asiaa). Venyttelyä ja hierontaa tarvisi lisätä.

kata
12.12.2008, 07:05
11.12 Torstai

Rinta-olat-kädet

Vinopenkki kp 17,5kg 12/10
Viparit sivulle 10kg 2x8
Pystysoutu kp 2x12,5kg 12/14
Dippi 7/6
Hauis kp 15kgx6, 12,5kgx12

Painojen nostamisen sijaan koitan keskittyä tekemään sarjat tehokkaammin, esim. hitaammat negatiiviset. Vaikka tulee vain vähän sarjoja, niin saa niillä lihakset silti kipeiksi.

kata
15.12.2008, 17:46
15.12 Maanantai

Jalat

Prässi 200kgx12, 210kgx15
SJMV 60kg 2x12
Askelkyykky kp 2x17,5kg x20
Pohkeet tg-prässissä 90kg 15+30 rp AUTS!!

Vatsat 2x:
taljassa 15 +
Pallolla vinoja + pito

No nyt näköjään sekoitin treenien järjestystä, ei voi mitään. Huomena selkää ja olkia. Muutenkin kummallista kun on päässyt tekemään näin vähän treenejä. Ja sama 3-4 kertaa viikossa jatkuu koko kuun. Vielä olisi ennen joululomaa 7 työpäivää putkeen, mistä viimeinen 12 tuntinen sekä yhden isomman koulujutun palautus. Tästä hyvästä joululomaa onkin jopa 10 päivää. Ennen töihin paluuta vielä kolmeksi yöksi Viroon hyvän ystävän kanssa, kivaa!

kata
17.12.2008, 17:31
16.12 Tiistai

Selkä + olat

Penkkileuat 12+13rp
T-tankosoutu 45kg 2x12
Viparit sivulle istuen 6kg 1x12
Arnold-punnerrus kp 12,5kg 2x12
Takaolat kp 6kg 2x12

Leuat oli pakko vaihtaa penkkileukoihin, ei tällä ruholla enää montaa putkeen kiskota. Kevennyskumit on joululahjalistalla, joten josko joulun jälkeen niiden avulla menisi paremmin. Liikkeissä olen koittanut muistaa keskittyä tekniikkaan, vaikuttaa ihmeen paljon.

kata
19.12.2008, 11:02
18.12 Torstai

Rinta, olat ja kädet

Vinopenkki (jalat penkillä) kp 17,5kg 2x12
Viparit yhdellä kädellä 10kg 2x8
Pystysoutu kp 2x12,5kg 12 / 14
Dippi 2x6
Hauis kp 15kg x 5, 12,5kg x 12

Hauiskäännössä voisi tehdä toisen sarjan istuen ja pienemmillä painoilla. Meinaa tekniikka kärsiä seisten tehdessä. Nyt joulun alla töissä on ollut jatkuvasti jotain lahjasuklaita tai keksejä pöydässä. Yleensä olen pelkästään jätskiaddikti, mutta nyt huomaan olevani myös sokerikoukussa. On niin tottunut saamaan ne päivittäiset suklaa-keksi annokset, että ei meinaa pärjätä ilman. Tammikuun pari ensimmäistä viikkoa voi olla aika tärinää :D Onneksi kokemuksen mukaan pari viikkoa riittää ja sen jälkeen ei enää tee mieli mitään herkkuja (paitsi vaniljajätskiä...)

kata
20.12.2008, 10:33
19.12 Perjantai

Jalat

Prässi 210kg x12, 220kg x15
SJMV 60kg 2x12
Askelkykky kp 2x17,5kg x20
Pohkeet tg-prässissä 80kg 20+30 rp

Alaselkä jumittelee edelleenkin. Ei mikään ihme, eipä sen eteen ole mitään tehtykään. Suorin jaloin mave menee täysin selän ehdoilla. Pohjeliike on aivan sairasta :sweat: On jo ekan 20:n toiston jälkeen pohkeet ihan pumpissa ja vielä pitää jatkaa 30. Teen edelleen viiden sarjoissa, eli viisi toistoa ja pari hengitystä ja taas lisää.

kata
23.12.2008, 21:47
23.12 Tiistai

Kaukajärvellä selkää ja olkia

Penkkileuat 15+15 rp
Kulmasoutu 45kg (?) 2x12
Pystypunnerrus kp 16kg 10, 10+2
Viparit istuen 7kgx12, 5kgx15
Takaolat kp 5kgx12, 7kgx12

Kiva kun oli treenikaveri mukana, niin sai tehtyä kunnolla pystypunnerruksen. Treenin jälkeen pieni lepo ja illalla luovutamaan verta. Nyt on hemppariarvot kohdillaan niin pystyi menemään. Vähän jännittää joulunajan treenit, kun salit on kiinni ja pyhien jälkeen 4 päivää menee Tallinnassa. Jää kolmeen kertaan väkisinkin. Ehkä reissussa kävely ja tanssiminen kävisi treenistä, pitää siis harrastaa niitä molempia ahkerasti. :D

Hyvää joulua kaikille!!

kata
25.12.2008, 15:37
24.12 Keskiviikko

Jalat

Joulujumppailua Lahdessa porukoitten työpaikan salilla.

Prässi 200kgx15, 220kgx15
Ghr lattialla (käsillä avustus alhaalla) 2x12
Askelkyykky kp 18,5kgx2 x20
Pohkeet prässissä 100kg 20+30rp

Loppupäivä hyvää ruokaa kauniisti kodistellussa kodissa (eli porukoilla). Kiva päästä valmiiseen pöytään <3 Joulupukki oli taas hyvin antelias ja toi lahjaksi mm. pari erivahvuista vastuskumia. Pääsee heti kokeilemaan selkätreenissä miten leuat kulkee niiden avulla.

kata
26.12.2008, 22:41
26.12 Perjantai

Rinta, olat ja kädet

Ensimmäinen treeni meidän talon kerhohuoneen "punttisalilla".

Penkki 40kg x12, 42,5kg 7+2
Viparit yhdellä kädellä 11kg 8/10
Pystysoutu kp 2x12,5kg 2x12
Hauiskääntö kp 15kg x6, 10kg (istuen) x12
Kapeapunnerrus x12 + vetokumeilla ojentajia

Hieman meni soveltamiseksi treenit. Vinopenkin sijasta tein todella pitkästä aikaa penkkiä. Ihan hauskaa, vaikka oikea etuolkapää vihloi toisessa sarjassa. Penkki myös heilui siihen tahtiin, että syvät vatsat tuli hoidettua samalla. Dipin sijasta tein myös ojentajia nyt näin.

Huomena aamulla kolmeksi yöksi Tallinnaan.

kata
31.12.2008, 21:27
31.12 Keskiviikko

Selkä ja olat

Sovellettua treeniä talon kuntosalilla

Vetokumileuat 30 rp
Kulmasoutu 40kgx15, 45kgx15
Pystypunnerrus tangolla 20kgx12, 25kgx12
Viparit istuen 6kg x12
Viparit taakse 6kg 2x12

Viikko vielä ja koulun sali avaa ovet ja huomena alkaa dieetti. Ihanaa, rutiineja arkeen, niitä on taas kaivattukin!

Jonna1983
01.01.2009, 16:03
[B]

Viikko vielä ja koulun sali avaa ovet ja huomena alkaa dieetti. Ihanaa, rutiineja arkeen, niitä on taas kaivattukin!

Mitäs varten sä diettailet? Ihanko huvikseen vai joko kisoihin?

kata
03.01.2009, 10:35
Mitäs varten sä diettailet? Ihanko huvikseen vai joko kisoihin?

Moi Jonna! Ihan huvikseni, tai oikeastaan pakosta dieettailen :D Että mahtuisi taas vaatteisiin.

2.1 Perjantai

Rinta, olat + kädet Kaukajärvellä

Vinopenkki kp 17,5kg 2x12
Viparit sivulle yhdellä kädellä 10kg 2x8
Pystysoutu tangolla 25kg 2x12
Dippi 2x6
Hauiskääntö vinopenkissä kp 10kg x8, suoralla penkillä x12

Ex-Tavis
03.01.2009, 12:38
Moikka!

Mun oli ihan pakko tulla morjestamaan sua tänne ja kertomaan, että näin joululomalla aivan sattumalta vuonna 2007 julkaistun (Iltalehden tai -sanomien?) artikkelin, joka kertoi fitnessliiton leiristä ja jossa myös sä olit siinä kuvassa oikein nättinä. :) Oli kyllä hassua kun etsin takan sytykettä mökin lehtipinoista ja silmiini sattui ko. juttu.

Ei mulla muuta sitten ollutkaan. :D Ai niin, hyvää uutta vuotta ja treeni-iloa!

sandra-
03.01.2009, 15:21
Tuun uteleen tänne Katan päivyriin, että mitäs Ex-Taviksen treeneihin kuuluu, kun et oo pitkään aikaan päivitelly? :)

kata
04.01.2009, 10:30
Moikka!

Mun oli ihan pakko tulla morjestamaan sua tänne ja kertomaan, että näin joululomalla aivan sattumalta vuonna 2007 julkaistun (Iltalehden tai -sanomien?) artikkelin, joka kertoi fitnessliiton leiristä ja jossa myös sä olit siinä kuvassa oikein nättinä. :) Oli kyllä hassua kun etsin takan sytykettä mökin lehtipinoista ja silmiini sattui ko. juttu.

Ei mulla muuta sitten ollutkaan. :D Ai niin, hyvää uutta vuotta ja treeni-iloa!

Moikka X!!

Hassua, en edes muista tienneeni tuollaisesta lehtijutusta :D Kiitos, sinulle myös oikein hyvää uutta vuotta ja antoisia treenejä!

3.1 Lauantai

Jalat Kaukajärvellä

Prässi 165kg 2x12
GHR -10 2x12
Askelkyykky kp 2x 17,5kg x20
Pohkeet prässissä 100kg 50 rp
Pito

Kaukiksen prässi on (edelleen) järkky. Heiluu vaakatasossa ja sykettä nostaa eniten huoli pysyykö se kasassa. Painoista joutui tinkimään kunnolla, mutta silti aamulla tuntui vähän etureisissä. Ilmeisesti tasapainon pitäminen tuo liikkeeseen jotain extratehoa :D

kata
08.01.2009, 23:13
6.1 Tiistai

Selkä + olat talon salilla

Leuat kumeilla 30 rp
Kulmasoutu 40-45kg 2x12
Viparit istuen 6kg 2x12
Viparit taakse 6kg 2x12
Pystypunnerrus tangolla 25kg 2x12

Kummat painot, enkä tiedä tangon tarkkaa painoa. Luvut ilmoitettu suunnilleen sinnepäin.

7.1 Keskiviikko

Jalat Atalapassa

Prässi 200kg 2x12
SJMV 60kg 2x10
Askelkyykky kp 2x15kg x20
Pohkeet prässissä 100kg 50 rp
Vatsat taljassa 3x15
Keppiä ja vähän selän ojentajia

Pitkästä aikaa taas koulun salilla! Tuntui kumman raskaalle, ehkä heti vaikuttaa kun on tehnyt eri paikoissa. Lopuksi venyttelin selkää ja alkoi tuntua kipua vasemman lapaluun ja selkärangan välissä. Kipu paheni iltaa myöten ja nukkuminen oli tuskaa kun ei voinut paljoakaan liikkua. Nyt alkaa olemaan jo hieman parempi. Kummallista, että alkoi kevyen venyttelyn jälkeen ja kipu paheni vähitellen. Huomena kokeilemaan miten onnistuu rinnan ja käsien treenaus.

kata
11.01.2009, 20:12
Selän kipeytymien takia olikin hyvä aika pitää kevyt viikko, joten...

9.1 Perjantai

Kevyt rinta-olat-kädet Atalpassa + vähän soutua ja venyttelyä

10.1 Lauantai

TAJU-maratonissa
Kuntotanssi
Pilates
Venyttely

11.1 Sunnuntai

Kevyt selkä-olat talon salilla

Dieetti on lähtenyt normaaliin tapaan. Ekojen päivien aikana tippui kilon ja tällä viikolla se on tullut takaisin. Tällä viikolla syömisten kanssa on ollut muutenikin ongelmia. Ei ole ollut yhtään nälkä ja töissä on ruokailujen välit venynyt. Eli vanhan kaavan mukaan mennään: kun kaloreita tulee vähemmän, niin paino nousee :D Ensi viikolla pitää pitää jotain safkaa mukana kentällä, niin tulee syötyä tarpeeksi.

Tytsy_
12.01.2009, 00:05
Heips! Mua jäi vaivaamaan et minkälainen liike on "leuat kumeilla" kun en oo ennen moisesta kuullut? :o :)

kata
12.01.2009, 13:17
Heips! Mua jäi vaivaamaan et minkälainen liike on "leuat kumeilla" kun en oo ennen moisesta kuullut? :o :)

Tarkemmin ottaen kyseessähän oli leuat vastuskumilla. Eli kumi tankoon kiinni, polvi lenksusta sisälle ja eiku kiskoman. Keventää mukavasti talvibulkkista kehoa :)

12.1 Maanantai

Kevyesti jalat Atalpassa

Nyt loppu keventelyt ja eikun tositoimiin :D

Jonna1983
12.01.2009, 14:44
Molskis! Oon keskiviikkona tulossa sinne suunnalle. Mulla on klo 12 aika valkulle ja sen jälkeen meen heti treenaan varmaan Wolfille ku se on siinä lähellä. Onko sulla minkälainen päivä sillon? Mun juna lähtee kolmen aikaan eli aika pikatreenin joudun heittämään..

kata
12.01.2009, 16:35
Molskis! Oon keskiviikkona tulossa sinne suunnalle. Mulla on klo 12 aika valkulle ja sen jälkeen meen heti treenaan varmaan Wolfille ku se on siinä lähellä. Onko sulla minkälainen päivä sillon? Mun juna lähtee kolmen aikaan eli aika pikatreenin joudun heittämään..

Moi!!
Ja voi itku, mä oon töissä 17 asti :( Jos joku päivä ehdit vaikka yöksi Tampereelle, niin tehdään sellainen tyttöjen treeni-ilta, pyydetään Anne yms. mukaan.

Pohjoisvirta
13.01.2009, 10:49
Kata:lla on ollut tärkeä merkitys elämässäni, naene, joka on viisas, kaunis ja sosiaalinen.

Mihin ryhtyykin, varmasti saa järkeiltyä.

Nainen, joka olemukseltaan on hyvin lähellä enkeliä =)

Tytsy_
13.01.2009, 12:22
Jeps, kiitos vastauksesta, täytyypäs kokeilla... :)

kata
14.01.2009, 20:31
Pohjoisvirta <3 Kiitos! Voi kun kauniisti sanottu.

14.1 Keskiviikko

Rinta-olat-kädet Atalpassa

Vinopenkki 17,5kg 2x8
Viparit istuen 6kg 2x12
Dippi 2x5
Hausikääntö kp 12,5kg 10 /12

Olipas raskasta keventelyn jälkeen. Pikkasen meni treeni taas juttelun puolelle kun näki salilla pitkästä aikaa kivoja tuttuja :)

Pohjoisvirta
14.01.2009, 22:08
Pohjoisvirta <3 Kiitos! Voi kun kauniisti sanottu.

Ollos hyvä =)

kata
20.01.2009, 06:44
17.1 Lauantai

Selkä ja olat Atalpassa

19.1 Maanantai

Jalat+vatsat Atalpassa

Prässi 210kg 10 /12
SJMV 65kg 2x8
Askelkyykkykävelyä kp 2x17,5kg, x 20
Pohkeet tg-prässissä 90kg 30 rp
Vatsat taljassa x 2
Kierto lp 10kg x 2

Pitäisi hiljalleen ottaa aerobisia ja säännöllisiä venyttelyitä mukaan ohjelmaan. Jotenkin jäi joululomalla. Pääsin show-tanssikurssille, joten sinne ainakin. Sen lisäksi pitää katsoa joku toinen tunti. Yliopistoliikunnasta löytyisi vaikka mitä kivoja kursseja, mutta menee tällä lukukaudella pahasti töiden kanssa päällekäin. Onneksi ne eivät ole ainoita vaihtoehtoja.

kata
21.01.2009, 20:20
20.1 Tiistai

Rinta, olat ja kädet

Vinopenkki kp 17,5kg 2x12
Viparit yhdellä kädellä 9kg 2x8
Dippi 2x6
Hauiskääntö kp 12,5kg x12, 15kg x6

Taas jäin vähän suustani kiinni. Atalapassa olen nyt tutustunut pariin tosissaan treenaavaan tyttöön. On siellä muutama kiva poikakin, mutta on se vaan niin kiva päästä välillä höpisemään tyttöjen kanssa. Vaikka eihän sinne toki mennä puhumaan vaan treenaamaan :D Suukapula voisi olla se mun juttu treenikassin vakiovarusteeksi :rolleyes:

kata
25.01.2009, 22:52
22.1 Torstai

Selkä+olat

Leuat kumeilla 25 rp
T-tankosoutu 45kg 2x12
Viparit sivulle istuen 6kg 2x12
Pystypunnerrus (arnold) 2x12
Viparit taakse kp 6kg 2x12

24.1 Lauantai

Show-tanssi 55´

Jalat

Prässi 210kg 2x12
SJMV 60kgx12, 65kgx10
Askelkyykkykävely kp 17,5kgx2, 20
Pohkeet tg-prässissä 90kg x40 rp

Olipa kivaa olla taas tanssitunnilla! Pääsisipä viikossa vielä toisellekin. Puntti sen sijaan sujui vähän tahmeasti. En ole edes satavarma toistoista ja painoista, sen siitä saa kun koittaa muistella kaikkea näin jälkikäteen :) Kirjoittamisinto aina hiipuu, jos ei ole mitään erityistä tapahtunut.

Aurora
26.01.2009, 15:44
Minäpä haastan sut kertomaan itsestäsi! Ohjeet mun päiväkirjassa (http://www.musclemarket.fi/forum/showpost.php?p=38325&postcount=322).

kata
26.01.2009, 20:42
Minäpä haastan sut kertomaan itsestäsi! Ohjeet mun päiväkirjassa (http://www.musclemarket.fi/forum/showpost.php?p=38325&postcount=322).

Auroran haastamana lähden mukaan, hauska!

Ohjeet:
1.Link to person who tagged you.
2.Post the rules on your blog.
3.Write six random things about yourself.
4.Tag six people at the end of your post and link to them.
5.Let each person know they ve been tagged and leave a comment on their blog.
6.Let the tagger know when your entry is up.

Otin teemaksi valita asioita, jotka alkavat K:lla
6 asiaa minusta

1. Kuntoilu
Kuntoilu on kuulunut elämään eri muodoissa lähes aina. Nyt puntilla on käyty seitsemän vuotta, jonka ohessa on vaihdellut erilaiset jumpat. Erityisen hauskaa on kokeilla eri lajeja ja suosikkina myös ilta-aerobiset hyvässä tanssipaikassa. Kuntoilu on elämäntapa ja teen sitä rakkaudesta liikuntaan, vaikka edelleen kisaamishaave onkin taustalla.

2. Kassu + Kaverit
Tärkeää elämässäni on 5-vuotias sheltti nimeltä Kassu sekä muut ihanat ystäväni ja perheeni. Nautin ihmisten seurasta ja olen niin iloinen miten paljon olen saanutkaan tutustua kaikkiin mukaviin ja kiinnostaviin ihmisiin.

3. Koulu
Opiskeluinto löytyi vasta lukion jälkeen, mutta nyt sitä liekkiä ei varmaan sammuta enää mikään. Vaikka aikaa toivoisi olevan enemmän, niin uskon löytäväni itseni aina uudestaan jonkin oppilaitoksen kirjoilta.

4. Katu(nuoret)
Kiinnostus työskennellä kadulla nuorten parissa on alkanut vuodesta 2000, jolloin menin vapaaehtoiseksi katupäivystäjäksi. Nyt katusosiaalityöstä on tullut ammattini.

5. Kaksonen
Täältäkin löytyy horoskoopilta kaksonen. Ehkä se kertookin kaiken :p

6. Kone
Oliko elämää ennen tietokonetta ja nettiä? Sähköpostit tulee luettua parin tunnin välein, päiväkirja on verkossa, ja facebookissa näen päivittäin mitä kaverit tekee just nyt. Helpottaa kiireen keskellä yhteydenpitoa.

Haaste Ma_rialle, Jonna 1983:lle, Heinnille, Ex-tavikselle, Carinalle, NGV:lle
Jos ei ole vielä haastettu?

kata
27.01.2009, 21:05
26.1 Maanantai

Rinta-olat+kädet

Vinopenkki kp 17,5kg 12 / 10
Viparit käsi kerrallaan 9kg 2x8
Pystypunnerrus kp 2x12,5kg, 2x12
Dippi 6 / 5
Hauis kp seisten 15kgx6, istuen 10kgx12

Tuli keksittyä nopea tapa saada lisäpatti olkapäähän. Rokotus -> iso punainen möykky. En tiedä vaikuttiko se, että menin piikille suoraan (olka)treenin jälkeen, koska aikaisemmin ei ole samaa ilmiötä esiintynyt.

kata
28.01.2009, 21:37
28.1 Keskiviikko

Selkä, olat

T-tankosoutu 40kg 2x12
Viparit istuen pysäytyksellä 6kg 2x12
Arnold punnerrus kp 12,5kgx12, pystypunnerrus 15kg x10
VIparit taakse 6kg 2x12

Muistin juuri kirjoittaessa, että leuat jäi koska teen yleensä niitä kotona. Enää ei jaksa, joten huomiseen menee. Uutisissa tuli eläinten (karjan) kaltoinkohtelusta juttua, yksi asiosita mitä ei haluaisi edes ajatella. Voi olla, että lihan syönti vähentyy radikaalisti ja mukaan tarttuu vain luomuversioita.

Ja salilla näkyi taas bodymimmi miss H :) Eli tyttö joka on treenannut salilla alle vuoden, on mua vahvempi, lihaksikkaampi ja hyvissä, eli vähissä rasvoissa. Ja on vielä mukavakin, vähän olen kade ;)

Rautateemu
29.01.2009, 00:53
Muistin juuri kirjoittaessa, että leuat jäi koska teen yleensä niitä kotona. Enää ei jaksa, joten huomiseen menee. Uutisissa tuli eläinten (karjan) kaltoinkohtelusta juttua, yksi asiosita mitä ei haluaisi edes ajatella. Voi olla, että lihan syönti vähentyy radikaalisti ja mukaan tarttuu vain luomuversioita.:rock:

RRRROOCK!!!!

Ja Muu!

Nauta kiittää naudanystävää

kata
02.02.2009, 14:54
:rock:

RRRROOCK!!!!

Ja Muu!

Nauta kiittää naudanystävää
Mietinkin, että pitää varmaan lueskella sinun ruokapuolen teksteja tarkemmin :)

Loppuviikon vatsatreeni ja pakkolepo
Mutta, keskiviikkona tullut kuvotus lihaa kohtaan koski torstaina jo ihan kaikkia ruokia. Syynä oksennustausti :( Ja niinkun luulin, etten enää tule kipeäksi. Vaikka flunssat ei olekaan muutamaan vuoteen suuremmin vaivannut niin viimeksi taisi olla juuri vatsatauti 2005 keväällä. Olin menossa iltavuoroon töihin ja ajattelin, että jos se olo siitä paranee. Sen jälkeen kun vessan lattialta nouseminenkin tuntui ylivoimaiselta työltä oli pakko soittaa pomolle, että ei taida tämä tyttö olla ihan työkunnossa. Mutta päivää enempää en toki saikkua ottanut. Koska enhän minä sairastu.

Perjantaina alkoi elämä voittamaan jo sen verran, että pystyi vähän juomaan tuoremehua ja piimää. Ja voin sanoa, että tuli kirottua ettei ottanut enempää saikkua. Miten sitä nuorempana paranikin nopeampaa? Oli aika heikko olo painaa pari yötä töissä viikonloppuna. Onneksi oli ihan kevyttä kaikin puolin. Positiivista (?) oli kuitenkin huomata, että vaikka viettää yhden päivän syömättä ja kolme sen jälkeen hyvin vähällä ruualla, niin paino pysyy silti samassa (-100g). Poikkeusolosuhteissa pelkällä nesteellä mä eläisin vuosia :cool:

2.2 Maanantai

Tänään taas treenaamaan. Tuli oltua niin heikossa hapessa, että vieläkin oli voimat pois ja pyörrytti. Vähän kevyempi jalkatreeni:

Prässi 190kg 10 /12
SJMV kp 2x25kg x12, 2x27,5kg x10
Askelkyykky korokkeelle kp 2x15kg x20
Pohkeet TG-prässissä 90kg 45rp
Vatsat taljassa 2x15
Kierto jalat ilmassa lp 10kg 2x15

kata
07.02.2009, 20:12
Ja vähän päivityksiä. Enää ei muista kunnolla painoja, mutta aika entiseen tahtiin, ehkä vieläkin vähän huonommin kun ennen sairastumista.

3.2 Tiistai

Rinta, olat ja kädet.
Ja jäin taas suustani kiinni. Nyt tuli jauhttua treenijuttujen lisäksi myös työjuttuja erään meidän salin voimamimmin kanssa. Paha yhdistelmä :D Onneksi omat treenit on niin lyhyet, että ei haittaa pidemmät tauot, kuhan ei pilaa muitten treenejä.

6.2 Perjantai

Selkä ja olat

7.2 Lauantai

Jalat

Suorinjaloin mave on ikuinen murhe. Tällä kertaa kokeilin salikaverin kehotuksesta yhdellä jalalla samaa. Ja oli hyvä! Tuntui takareidessä, ja tykkään myös siitä, että liikkeessä tarvitaan enemmän vartalonhallintaa. Nyt kun jumpat on jäänyt minimiin, niin kaikki hallinta/tasapaino yms. liikkeetkin on jäänyt tekemättä. Ei hyvä.

Luistelua erähengessä

Kaveri sai suostuteltua luistelemaan. Niinpä suunnistettiin kerrostaloviidakon läpi jäälle, missä saatiinkin olla yllätykseksi kaksin. Oli tosi kivaa! Pysyin pystyssäkin jopa poismenoon asti. Samalla pystyy myös juttelemaan. Juotiin vielä kahvit ulkona, ja ai että se on mukavampaa kuin kahvilassa nautittuna. Tämän sisäisen eräretkeilijän löytymisen jälkeen innostuttiin jopa visioimaan eväsretkeä hiihtoladuille. Luistelemasta vielä kotiin saunoman, on tullut nautittua vapaapäivästä täysillä.

kata
15.02.2009, 18:12
Ja mitäs sitä on tällä viikolla hassuteltu...

9.2 Maanantai
Rinta-Olat-Kädet

11.2 Keskiviikko
Selkä

13.2 Perjantai
Rinta-olat-kädet + vatsoja

Vaihdoin perjantain ja lauantain treenit keskenään, sillä sain treeniseuraa Lahesta. Käytiin Äipän kanssa Sykkeellä treenailemassa. Haluaisi saada ylävartaloon voimaa ja kokeiltiin eri liikkeitä. Äippä teki elämän ensimmäistä kertaa vinopenkkiä ja viimenen sarja tuli 7kg:n käsipainoilla ja kevyesti. Voi että oon niin ylpeä :thumbs: Ja kateellinen, mun ekat sarjat tais olla 3-4kilolla. Pystypunnerrusta en ees halunnut tehdä kun ne pinkit painot ei meinannut millään mennä oikeeta liikerataa ylös.

14.2 Lauantai

Show-tanssi

Jalat

Paino tippui alkuviikolla 500g (mikä on hirmu paljon mun tahtiin :D). Ja heti sen jälkeen lauantaina tapahtui repsahdus. Piti laskea kaloreihin vähän kevyt-vanijajätskiä, mutta tuli syötyä muutama suklaasydän, suklaamansikoita ja nallekarkkeja. Ilmeisesti alitajunta meni shokkiin tästä suuresta pudotuksesta ja päätti kompensoida tilanteen.

Pohjoisvirta
16.02.2009, 19:37
Paino tippui alkuviikolla 500g (mikä on hirmu paljon mun tahtiin :D). Ja heti sen jälkeen lauantaina tapahtui repsahdus. Piti laskea kaloreihin vähän kevyt-vanijajätskiä, mutta tuli syötyä muutama suklaasydän, suklaamansikoita ja nallekarkkeja. Ilmeisesti alitajunta meni shokkiin tästä suuresta pudotuksesta ja päätti kompensoida tilanteen.

Hyvin kuvailtu!

P.S. =)

kata
24.02.2009, 06:39
Viime viikon tapahtumia:

16.2 Maanantai

Selkä-olat

18.2 keskiviikko

Rinta-olat-kädet

20.2 Perjantai

Jalat

21.2 Lauantai
Kaukajärvellä

Rinta-olat- kädet

Show-tanssi

Aika samaan kaavaan treenit menee, mutta punnerrusliikkeet tuntu kulkevan hyvin. Vinopenkkiä tein 20 kg:n käsipainoilla ja lauantaina pystypunnerrusta 17,5 kg:lla. Painojen ylössaaminen oli molemmissa vaikeeta, onneksi lauantaina oli treeniseuraa apuna. Oispa aina.... Viime viikolla dieetti meni syömisten suhteen ok, hirvee nälkä ja paino nousi vähän. Normi setti.

kata
08.03.2009, 16:04
Päivityksiä.

Kevyttä treeniä perjantaihin saakka, jonka jälkeen launtaina ja tänään sunnuntaina rinta-olka-kädet ja jalat.

Tällä viikolla junnannut dieetti vaihtui ketoon elämäni ensimmäistä kertaa. Minulla on ollut ennakkoluuloja ketoa kohtaan ja pelkoja päänsäryitä ja pahasta olosta. Itseasiassa ensimmäinen viikko sujui hyvin. Ei ole ollut nälkä ja päivisin ei väsytä. Ainoastaan treenetessa tuntuu voimattomuutta ja huimasta.

Hauskinta ekassa ketoilu viikossa oli painon laskeminen
Ketopäivät ma-pe, hiilaripäivän aamulla launtaina: -500g
Sunnuntaina hiilaripäivän jälkeisenä aamuna: -400g (eli yht. -900g).
Eli isoin pudotus tapahtui hiilaripäivänä. Siihen voi kyllä vaikuttaa 3 tunnin aerobinen Apollon tanssilattialla launtaina hiilarihumalassa :D. Tytöt sai houkuteltua katsomaan bändiä, joka olikin hyvä. Niin ja näkyihän siellä tuttujakin