PDA

Näytä koko versio sivusta : angelon treenipäiväkirja

angelo
01.02.2008, 09:59
Mie siirryn myös tänne pitämään treenipäiväkirjaa :)
Harjoittelen parhaillaan juoksua toukokuun Naisten kymppiin, eli aerobisilla harjoituksilla on tän kevään aikana hitusen isompi rooli treenien ohessa. Salilla koitan silti samalla saada kehitystä aikaan ;) Mitat on tällä hetkellä 166cm/55kg. Lihasta tähän kroppaan sais tarttua tulevien vuosien aikana muutama kilo - haaveena on sellainen sopivan lihaksikas ja timmi kroppa. Nyt keskityn vaan pitämään säännöllisen treenin kiinni elämänrytmissä!
Tässä tämän hetkinen viikko-ohjelma:

Maanantai
- Juoksulenkki

Tiistai
Salitreeni
1. Rinta, olkapää, ojentaja
- penkki 2*8
- ristikkäistalja 2*8
- pystypunnerrus 2*8
- viparit sivulle 2*8
- takaolkapääsoutu 2*8
- ranskalainen punnerrus taljassa 2*8
- yhden käden punnerrus taljassa 2*8

Keskiviikko
LEPOPÄIVÄ

Torstai
- Juoksulenkki
- Jalkojen nostot 3*15
- Voimapyörä max

Perjantai
Salitreeni
1. Selkä, hauis
- ylätalja 3*8
- alatalja 3*8
- kulmasoutu 2*8
- hauiskääntö tanko 2*8
- hauiskääntö istuen scott 2*8

Lauantai
- Juoksulenkki
- Vatsarutistukset laitteessa 3*15

Sunnuntai
Salitreeni
3. Jalat, pakarat, pohkeet
- kyykky 3*8
- askelkyykky smith 2*10
- reiden ojennus 2*10
- reiden koukistus maaten 2*10
- pohjenousut hack 3*10
- vartalon kierrot kepillä 2min

Kommentteja ja rakentavaa palautetta saa miulle antaa vapaasti :)

Tuomari
01.02.2008, 11:32
Ihan hyvältä ohjelma näyttää. Kuusi kertaa treeniä viikossa voi olla kova tahti. Kuuntele kroppaasi ja pidä välillä kevyitä viikkoja.

Tsemppiä treeneihin :thumbs:

Korjaa ihmeessä toi profiili. Väität siellä olevas mies. :warning:

angelo
01.02.2008, 12:43
^ Oho, hyvä kun sanoit - en mä mikään transu ole :D Juu tarkoitus onkin tässä tarkastella omaa jaksamista ja jos tuo kuusi kertaa/vko tuntuu liian raskaalta niin pitää karsia jostain. Kiitos tsempistä! :)

angelo
02.02.2008, 14:58
Perjantai

2. Selkä, hauis
- ylätalja laitteessa 10*45kg, 2*8*50kg
- alatalja 10*30kg, 2*8*35kg
- kulmasoutu yhdellä kädellä 2*6*25kg
- hauiskääntö tanko 2*8*10kg
- hauiskääntö talja 2*8*10kg

Illalla lähdettiin baariin katsomaan Amin Asikaisen matsia ja ilta sitten vähän venähtikin :o Tänään ois ollut lenkkipäivä, mutta enköhän mä anna kropan vaan palautua eilisestä treenistä ja yöllisistä jamituksista. On nimittäin aika heikko olo (juon alkoholia todella harvoin ja näinä harvoina kertoina on juomisella aika tuskalliset seuraukset :D)

Huomenna sitten jalkatreeniä :rock:

angelo
05.02.2008, 08:22
Maanantai
3. Jalat, pakarat, pohkeet
- kyykky 3*8*20kg (+tanko 30kg)
- askelkyykky smith 3*8*20kg (+tanko 30kg)
- reiden ojennus 2*10*50kg
- reiden koukistus maaten 2*10*35kg
- pohkeet hack 1*10*20kg 2*10*30kg (+kelkka 35kg)
- vartalon kierto kepillä 2min

angelo
10.02.2008, 14:08
Alkoi ilmeisesti ylikuntoa pukkaamaan tuossa torstaina kun olo on ollut niin voimaton, kiukkuinen ja heikko + koko ajan väsyttää ja palelee. Oon nyt ottanut muutaman päivän ihan iisisti ja tänään on jo vähän helpompi olo. Tein aamulla 30min juoksulenkin, mutta salitreeniä en jaksais vielä tehdä - tunnen sen. Mulla taitaa toi kiukkuisuus ja mielialan heilahtelut olla ensimmäisiä ylirasituksen oireita. Kyllä mä tota osasin periaatteessa odottaakkin... en oo aiemmin liikkunut niin paljon kun muutamana viimeviikkona ja sen lisäksi oon ollut koko ajan miinuskaloreilla. Oon vaan niin pirun hyvä kusettamaan itseäni :mad:

Noh... nyt otetaan tästä taas uusi oppimiskokemus takataskuun ja matka jatkuu. Aion nyt keskittyä VAAN ja AINOASTAAN tähän kestävyysharjoitteluun ja riittävään syömiseen - punttiharrastus jatkukoon sitten kun olen läpäissyt sen 10km:n juoksuretken toukokuussa :) Mä en osaa näköjään käydä puntilla "vaan vähän" tai "kevyesti" ylläpitomielessä - tietyn ajan kuluttua mua käy aina vituttamaan se "hinkuttaminen" kun voisin tehdä myös täysillä. Tiedän, en ole tässä asiassa ihan terve ja sen takia opettelenkin nyt kärsivällisyyttä siirtämällä saliharjoittelut suosiolla sinne kesän alkuun. Mikä kiire mulla on mihinkään? Nyt pysähdyn tähän hetkeen ja elän päivän kerrallaan. Mä tiedän järjellä, ettei ole mahdollista samaan aikaan kasvattaa lihasta, pienentää rasvaprosenttia ja harjoitella 10km:n juoksukoitokseen (samalla kun syömiset on luokkaa 1500kcal/vrk) - tai vaikka olisikin, niin noi asiat on keskenään aika ristiriidassa ja lopputulos on todennäköisesti ylirasitustila ja pettyminen itseensä. Pieni realistisuus olis tervetullutta tähän päähän :rolleyes: No onneks mä tajusin tällä kertaa tarpeeks ajoissa ja sain palautetta myös avopuolisolta, jonka kanssa sitten punnittiin tätä tilannetta ja päätettiin yhdessä, että keskityn nyt vaan yhteen asiaan kerrallaan.

Jatkan täällä taas sitten kun aurinko paistaa ja ulkona on lämmin - entistä vahvempana ;)