Näytä koko versio sivusta : AamuUsvan treenailut
AamuUsva
13.02.2008, 21:39
Treenannut olen vuodesta 2000 asti, taukoja on tullut matkan varrelle elämän heitellessä välillä alaspäin ja sitten taas ylöspäin =)
Tällä hetkellä treenit sujuu hyvin 4-jakoisella ohjelmalla:
1. pvä reidet ja vatsat
2. pvä olkapäät ja ojentajat
3. pvä selkä ja hauis
4. pvä rinta, hauis ja vatsat
+ 2/ 3 aerobista
Voi olla, että tässä viikon kahden sisään tuun muuttamaan ohjelman. Noi päivät ei oo mitenkään kiveen kirjoitettu, elikkäs saatan tehdä erijärjestyksessä viikon aikana noi treenit, kuin ne on nyt tuohon kirjoitettu.
Huomenna ystävänpäivän kunniaksi aattelin itseni raahata jo heti aamusta 7.30 perfectbody tunnille, illalla, kun on muuta menoa ;)
Syöminen on reilassa, sillä se on tarkoin suunniteltu.
Mittoja tähän väliin eli oon 168/ 60 ja ikää 26v
Saa kommentoida ja antaa vinkkejä :)
AamuUsva
15.02.2008, 10:57
Ei sitä nyt noin vaan saada yökukkujasta aamuihmistä ;)
Tunti jäi väliin, mutta eipä se kuulkaas haittaa yhtään! Havahduin eilen yhteen juttuun ja nyt olen suntaamassa viikonloppuna kunnon treenailuihin. Jänskättää vähän tuleva viikonloppu.
Tänne sit raporttia mitä viikonlopun aikana olen oppinut =)
Toivottavasti on innostava ja kannustava viikonloppu! Tsemppiä treeneihin :) Kiva kun laitoit mailia, aloitti mukavasti minunkin viikonloppuni!
AamuUsva
18.02.2008, 13:42
Faidra Kiva, kun kävit kurkkaamassa päikkyäni :)
Leirillä sain hurjasti uutta kokemusta ja innostusta sali treeniini. Ihan huippua olla kaltaistensa ihmisten kanssa heiluttamassa rautaa. Oli muuten tehokas 2 päiväinen treeni. Tiesinkin jo ennen leirille lähtöäni, että kehitettävää on vielä ja paljon, mutta nyt on sellainen olo, et haluan tehdä vielä lisää ja vielä paremmin liikkeet. Esimerkiksi tämä rintavarustus kaipaa enempi huomiota, jotta saisin siihen paksuutta. Kun, ei siinä muutenkaan paljoon mitään ole :o Ja takapuolen, kun sais timmimmäksi...
Tänään on palauttava päivä, jonka tärkeydestä puhuttiin leirillä.
Ja kokeilimpa tänään heti protskupuuroa :kuola: Helpottaa kummasti aamupala touhuja, kun pistää vaan puuron sekaan proteiinit, eikä ala juomaan sitä erikseen drinksuna. Tuli tässä mieleeni, että onkohan proteiinista haittaa lapsille? Teen kuiteskin lapselleni, että itselleni puuron aamuisin niin jospa antaisinkin samaa myös hänelle. Nyt ei ole kyseessä mikään vauva vaan kolmasluokkalainen, joka harrastaa liikuntaa 4-5krt/ vko.
Nyt ylös ulos ja lenkille.
AamuUsva
18.02.2008, 21:07
Tänään oon palautellut itseäni.
Aamupäivästä 60min lenkki ja illalla 1,5h lenkki koiran ja kaverin kanssa.
AamuUsva
19.02.2008, 19:37
19.2
Aamulla lenkki koirien kanssa 60min
Illalla rintatreeni ja vatsat
Vinopenkki kp
Penkki tangolla
Vipunostot rinnalle
Nyt sai rinta kyytiä! Jos kerran mulle ei oo suotu tissejä niin muokataan sitten ne lihakset:)
Jalat on kipeet viikonlopun treenileiristä...
AamuUsva
21.02.2008, 11:10
Eilen 20.2
10min pyöränpäällä ja venytykset. Puhdas käsipäivä. Lopuksi vielä crosstrainerilla 10min ja venytykset.
Huomasin eilen, että taidan olla allerginen heralle, kääk, mitä mä nyt voin syödä? Vatsa turpos, kuin jalkapallo! Oonhan mä heraa jo syönyt vaikka kuinka paljon, mutta nyt vasta yhdistin miksi vatsani turpoaa. Katotaan, kuinka tänään käy, kun teen palautusjuoman.
AamuUsva
21.02.2008, 22:59
21.2
Takakyykky
MAVE
pakarat taljassa
selänojennus
Jalat ja pakarat sai kyytiä, taas tietää ja tuntee tehneensä töitä :)
Tällainen "pikatreeni", koska olin "vierailulla" kaverin duunipaikan salilla. Olisi ihan unelmaduuni mulle, koska sali ja jumppatunnit kuuluu työpäivään, vaikka hän ei tee työkseen mitään mikä liittyisi jumppaamiseen Ei muuta, kuin työhakemusta sisään ;)
Tänään tipahti postiluukusta Faidran laittama posti ISO KIITOS sinulle! Oot aivan ihana ihminen, kun jaksat tuolla tavalla tehdä hyväntekeväisyyttä!! :rock: Koita olla eksymättä sinne Lontooseen. Itse tykkäsin kaupunkina Lontoosta, kun tein opinnäytetyötäni siellä. Metrolinjoissa meni hetki, kun tajusi miten se toimii ja se ruoka oli ihan kauheeta, sä tunnuitkin onneksesi varustautumaan omilla eväillä reissuun, fiksu valinta.
AamuUsva
25.02.2008, 14:19
Viikonloppu meni lepäillessä ja sama jatkuu. Ollaan sitten koko perheen voimin kipeinä, minä kuumeessa ja tyttö oksennustaudissa, et sillai täällä. Josko loppuviikosta treenailemaan pääsis. En tykkää yhtään olla paikallaan, pitäis koko aika tehdä jotain.
AamuUsva
01.03.2008, 22:27
En oo päässyt salille ollenkaan. Perjantaina työpaivän päätteeksi olin kovasti menossa salille, mutta suunnitelmiini tuli yllättävä käänne...
Mut huijattiin lähtemään ikeaan, mutta kotona odottikin ruusukimppu ja kortti! Mua kosittiin! Kortissa mua ei kosittu vaan siinä oli toimintaohjeet... Illan kulusta en sen enempää kerro.
Arkiastui kuiteskin jo heti la klo 07 ihanan romanttisen illan jälkeen.
Oli paistettava pullaa tyttöjen korispelin buffaan, kun kerran olen rahastonhoitajana/ yleisenähäslääjänä joukkueessa. Huomenna taas peli. Ehkä sitä su iltana pääsisi itse salille.
onnea kosinnan johdosta!... jäi vaan epäselväksi,mitä vastasit:)
AamuUsva
04.03.2008, 21:19
3.3 Maanantai alkoi hyvin
Reidet ja vatsat:
Prässi 110kg
Reiden ojennus 65kg
Reiden loitonnus 60kg
Reiden koukistus 45 kg
Vatsat pallolla
Jalkojen ojennukset penkillä
Ja tietenkin venyttelyt
Sisäreisillä on tehty töitä, kun tuntuu hiukan kiristystä ;)
AamuUsva
08.03.2008, 23:02
Salilla on tullut käytyä ja tehtyä treeniohjelman mukaisesti kaikki mitä viikkoon kuuluukin =) Mielettömän hyvä fiilis itsellään, kun asiat menee niinkuin on suunnitellutkin! Hyvä minä! Sen vuoksi en ole tännetkään ehtinyt raportoimaan treenejäni.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.