Näytä koko versio sivusta : Soojan treenit
Ehkäpä minäkin uskaltaudun julkistaa treenailut. Ruokapäiväkirjaa aina välillä kirjoittelen ja siihen tulee lyhyesti laitettua myös päivän liikkumiset. Jos nyt tulisi pidettyä paremmin kirjaa.
Olen 20-vuotias opiskelija. Harrastanut pienestä asti kaikenlaista tanhun ja kung fun välillä. ;) Vuosi sitten tammikuussa aloitin ensimmäistä kertaa salilla käymisen ja sille tielle jäin. Innostajana myös avomieheni, joka myös intohimoisesti harrastaa "puntilla käyntiä".
Motivaattorina toimii lähinnä oma ilo omasta kropasta. Kuulun niihin, jotka eivät kai koskaan tule täysin sinuiksi sen kanssa. Liikaa mietin sitä, tiedän.
Eilen oli venyttelypäivä ja illalla olisi tarkoitus mennä tekemään rinta-hauis-olkapää -reeni.
Tän hetkinen ohjelma on 4-jakoinen.
1. Jalat, (vatsa)
2. Olkapäät, ojentajat
3. Selkä, vatsa
4. Rinta, hauis, olkapäät
Meni eilen sali aika myöhäseen, eikä se sitten oikein kulkenutkaan.
Lämppäriks pyöräilin 5 min + vatsoja ja punnerruksia.
Penkki 3x12
Hauiskääntö mutkatangolla 3x5
Vinopenkki käsipainot 2x8
Rintalihaslaite 3x10 (En muista nimee..?)
Keskitetty hauiskääntö 3x10
Vipunostot sivulle 3x15
Mulla on painoissa todella suuria vaihteluita lihasryhmissä. Jotkut tulee aivan perässä. Mm. rintalihakset ovat mulla tosi heikot, kun on niin vaikeeta saada niihin tuntumaa, etenkin penkissä. Vapailla painoilla ja sillä laitteella (butterfly?!) opettelen. ;) Muuten olen huomannut viimeisen kolmen kuukauden aikana huimaa kehitystä. (Alkuhuumaa, jee!) Alkaa suurimmaksi osaksi tulla liikeradat tutuiksi.
Nyt viikonloppu töitä, ei ehdi salille ollenkaan..