PDA

Näytä koko versio sivusta : Halo

Sivut : 1 [2]

Pohjoisvirta
22.12.2008, 19:30
Ihme ettei kukaan ole kommentoinnut?

Halolla on kyllä videon perusteella, liikkuvuus hyvässä kondiksessa =)

Carina
22.12.2008, 20:41
Voi ku sä olit niin hellusen vakavana tossa videossa :) Koskas sä Halo tuut sieltä patonkimaasta takasin meidän kiusattavaksi voikkaan???

veltsu82
22.12.2008, 20:54

Liikkuvuus kuin kissalla, ulkomuodoista puhumattakaan :kuola: Näitä lisää :D
Hienosti tehty viteo.. tuosta löysin itellekin jotain uusia liikkeitä liikkuvuuden parantamiseksi. Tack!

Halo
22.12.2008, 21:19
Meikäläinen on ainakin tällaisten jumppavideoiden vankkumaton kannattaja!:rock::D

Itsekin tykkään katsella muiden videoita tosi paljon, on jo pidempään ollut tarkoitus kuvata omista treeneistä jotain juttuja, mutta vähän hankalaa kun yksin treenaa.

Lol, meinasin valittaa klippiä postatessani, miten poikkeuksellisen kankea olin tuona päivänä. Jalat oli ihan tönköt edellispäivän jalkatreenistä, eikä leg swingit meinanneet millään nousta.

Ma 22.12.

Sali, circuit lyhyet sarjat (*4, 60s lepo liikkeiden välillä)
DB swing 8*16 / 8, 8, 8*18
DB snatch from hang 5, 5, 5, 5*14
Penkki 6, 6, 6, 6* ~40 (en tiedä mitä tanko painaa)
Goblet squat 10, 10, 10, 10*26
Leuat jalat penkillä 8, 8, 8, 8

Kävely yht. ~1h 20 min
Venyttely 25 min

En jaksa alkaa kääntämään noita liikkeiden nimiä suomeksi, suurimmasta osasta ei ole hajuakaan. Ihan hyvä treeni, ehkä vielä yksi kierros ois pitänyt puskea menemään. Huomenna on tiedossa pitkien sarjojen circuit, joka näytti paperilla aika ikävältä, joten ehkä ihan hyvä näin. DB swing on yksi mun uusista suosikkiliikkeistä, sopii tosi hyvin tällaisiin kuntopiireihin. Olen myös oppinut menemään salille sellaiseen aikaan, että saan yleensä tehdä ihan rauhassa kaikki lämmittelyt ja treenit, jee.

Edit.

Voi ku sä olit niin hellusen vakavana tossa videossa :) Koskas sä Halo tuut sieltä patonkimaasta takasin meidän kiusattavaksi voikkaan???

Lol, ei kauheesti kyl hymyilyttänyt :D Täältä lähdetään reissuun tammikuun 15. päivä, tuun takaisin Pariisin, Lontoon ja Dublinin kautta. 11 päivää reissussa, tällä hetkellä suurimmat huolenaiheet on, että a) mistä saan ruokaa matkan aikana ja b) miten saan treenattua. :rolleyes: Sen jälkeen tietysti heti ahkerana voikkaan, en oo tehnyt MITÄÄN akrobaattista koko syksyn aikana, voi olla pikkusen masentavaa tulla takas.

Liikkuvuus kuin kissalla, ulkomuodoista puhumattakaan :kuola: Näitä lisää :D
Hienosti tehty viteo.. tuosta löysin itellekin jotain uusia liikkeitä liikkuvuuden parantamiseksi. Tack!

Haha, tänks :D Mukavaa jos löytyi jotain uutta, jos kiinnostaa liikkuvuuden parantaminen, niin suosittelen lämpimästi Eric Cresseyn ja Mike Robertsonin Magnificent Mobility-DVDtä. Minultahan ette tätä kuulleet, mutta tuon vissiin löytää netistäkin...

Pohjoisvirta
22.12.2008, 21:32
Lol, meinasin valittaa klippiä postatessani, miten poikkeuksellisen kankea olin tuona päivänä. Jalat oli ihan tönköt edellispäivän jalkatreenistä, eikä leg swingit meinanneet millään nousta.

Mielenkiintoista, suhteellisen "kivuttoman" oloisesti kuitenkin videolla liikehdit... :thumbs:

K.A
22.12.2008, 21:56
Itsekin tykkään katsella muiden videoita tosi paljon, on jo pidempään ollut tarkoitus kuvata omista treeneistä jotain juttuja, mutta vähän hankalaa kun yksin treenaa.

Mä olen justiinsakin erikoistunut noihin jumppa-videoihin (http://www.youtube.com/watch?v=MIohJZ-rhyk).:o:hmm:

Jumppa-video harrastuksen myötä olen alkanut myös harkita siirtymistä aerobiceihin ja venyttelytunneille yms. Tosin spinning-tuntien takarivissä on kuulema parhaat maisemat. Osaako kukaan sanoa mitään varmaa? Pohjoisvirta? Veltsu82? CARINA!?!:D

veltsu82
22.12.2008, 22:50
Mä olen justiinsakin erikoistunut noihin jumppa-videoihin (http://www.youtube.com/watch?v=MIohJZ-rhyk).:o:hmm:

Jumppa-video harrastuksen myötä olen alkanut myös harkita siirtymistä aerobiceihin ja venyttelytunneille yms. Tosin spinning-tuntien takarivissä on kuulema parhaat maisemat. Osaako kukaan sanoa mitään varmaa? Pohjoisvirta? Veltsu82? CARINA!?!:D

Aivan hyvinhän toi mies veti tuossa jumppavideolla.. hieman ehkä kankean näköistä - syystäkin? :eek: Tuossa videolla ei vaan ollu oikein mitään etuusia muuvsseja liikkuvuuden parantamiseksi, mutta väliäkö tuolla :) Takarivissä on juu kuulemma yleensä se parhain paikka jumpata tai spinnata, koska näkee hyvin ottaa mallia muista kokeneemmista ja hyväksi on todettu!! Eipä tuossa muuta syytä käsittääkseni ole? :lol: Ei muutaku keppi käteen ja jumppaamaan... eiku siis tä? :sweat:

Halo
22.12.2008, 22:51

Lol :lol:

Just ostin sattumoisin säärystimet, enää hikinauha ja stringbody, niin voin tehdä oman aerobicvideon :D

veltsu82
22.12.2008, 22:57
jos kiinnostaa liikkuvuuden parantaminen, niin suosittelen lämpimästi Eric Cresseyn ja Mike Robertsonin Magnificent Mobility-DVDtä. Minultahan ette tätä kuulleet, mutta tuon vissiin löytää netistäkin...

Kiitti vinkistä, täytyy kaivella. En kuullut keltään.. iha ite löysin :o

Lol :lol:

Just ostin sattumoisin säärystimet, enää hikinauha ja stringbody, niin voin tehdä oman aerobicvideon :D

Kuulostaa hyvältä! Etenkin toi lihavoitu.. tiedä sitte mikä se on, mut hyvältä kuulostaa :thumbs: Ja nyt nukkumaan :)

K.A
22.12.2008, 23:52

No jopas nyt!!! Ihan kuin joku korkeampi voima yrittäisi viestittää, että sun pitää tehdä aerobicvideo noissa varusteissa ja postata se youtubeen tai johonkin meidän nähtäväksi. Kyllä tässä nyt täytyy olla kyse jostain ylempien tahojen tahdosta, oikeasta jouluihmeestä!:eek: Niille ei kyllä parane pistää vastaan ja usko pois mä tiedän. Kerran pistin vastaan noille äänille ja ei ollut kivaa eli nyt vaan koko setti kasaan ja kamera laulamaan. Mä olenkin justiinsa alkanut erikoistumaan myös noihin amatööriaerobicvideoihin!

Aivan hyvinhän toi mies veti tuossa jumppavideolla.. hieman ehkä kankean näköistä - syystäkin?

Todennäköiseti teki jumppasalin lattialle ns. napaseudun Nakke Nakuttajat:D

Tuossa videolla ei vaan ollu oikein mitään etuusia muuvsseja liikkuvuuden parantamiseksi, mutta väliäkö tuolla :)

Sä vissiin venyttelet säännöllisesti vapaa-ajalla?

Ei muutaku keppi käteen ja jumppaamaan... eiku siis tä? :sweat:

Löysin myös keppijumpaa (http://www.youtube.com/watch?v=NQOkEEeM8E8&feature=related)!!! Näyttää aika kivalta vaihtelulta, mutta jotenkin olen arkaillut tuollaisen kanssa sen jälkeen, kun tanssin salilla sarjojen välissä ja mulle naurettiin...:( Mutta vielä mä niille näytän...:evil:

Artemis_
23.12.2008, 00:02
Mä olenkin justiinsa alkanut erikoistumaan myös noihin amatööriaerobicvideoihin!

Kohta onkin läjässä studioryhmä joka hoitaaa kaikki kuvauksista editointiin :eek: Voi onko tää nyt niinku joku kahdestaan kuvaajan ja kuvattavan hoidettava kuvaus-sessio vai-mitenk-se-nyt-taas-oikein-menikän? ::confused:

MK76
23.12.2008, 00:20
No jopas nyt!!! Ihan kuin joku korkeampi voima yrittäisi viestittää, että sun pitää tehdä aerobicvideo noissa varusteissa ja postata se youtubeen tai johonkin meidän nähtäväksi. Kyllä tässä nyt täytyy olla kyse jostain ylempien tahojen tahdosta, oikeasta jouluihmeestä!:eek: Niille ei kyllä parane pistää vastaan ja usko pois mä tiedän. Kerran pistin vastaan noille äänille ja ei ollut kivaa eli nyt vaan koko setti kasaan ja kamera laulamaan. Mä olenkin justiinsa alkanut erikoistumaan myös noihin amatööriaerobicvideoihin!

Todennäköiseti teki jumppasalin lattialle ns. napaseudun Nakke Nakuttajat:D

Sä vissiin venyttelet säännöllisesti vapaa-ajalla?

Löysin myös keppijumpaa (http://www.youtube.com/watch?v=NQOkEEeM8E8&feature=related)!!! Näyttää aika kivalta vaihtelulta, mutta jotenkin olen arkaillut tuollaisen kanssa sen jälkeen, kun tanssin salilla sarjojen välissä ja mulle naurettiin...:( Mutta vielä mä niille näytän...:evil:

Ei saameri mikä keppijumppa.:D

Carina
23.12.2008, 09:10

Joo kansa vaatii K.A:n juNppavideota napapaidassa :hmm: Pyydä kauniimpipuolisko piiskuriksi ja kuvaajamestariksi :lol:

Halo
27.12.2008, 14:18
Voi lol teidän jumppavideoiden kanssa :D.

Ti 23.12.

Sali, circuit pitkät sarjat (~1h 15 min)

Burpee 20
Karhukävely eteen ja taakse 15 m
Lankku 60s
RMV 25*30 kg
Wall squat 60s
High pull 25*~15 kg
Crunch hold 60s
*6

Olin reippaana tyttönä kirjoittanut treenivihkooni "6-7 rundia" tämän treenin kohdalle. Ekan rundin jälkeen yliviivasin ton seiskan :hmm:. Ehkä yksi inhottavimmista ja rankimmista treeneistä, joita olen tehnyt, ja se kesti kau-an. Loppua kohden alkoi tosissaan olemaan puhti poissa ja viimeiset kiekat meni pelkällä tahdonvoimalla, mutta sain pidettyä samat painot vikoillakin rundeilla. Tuli muuten vedeltyä sellaiset kevyet 150 romanialaista, takareidet oli vähän kipeät seuraavana päivänä :D.

Jouluaattona ainoaksi treeniksi jäi ~1h kävely, meinasin tehdä jonkun intervallin ja venyttelyn, mutta väsytti ihan sikana joten otin pienet päikkärit. Se jouluspagaatti jäi siis tekemättä :(. Aattoilta sujui mukavasti kansainvälisissä merkeissä 2 madagascarilaisen ja 1 bulgarialaisen kanssa Ikeasta ostamiani lihapullia, näkkäriä, korvapuusteja ja Maraboun suklaata syöden :D.

To 25.12.

Intervalli 20 min (30s burpee / 30s jumping jacks / 30s lepo *8)
Kävely 1h

Pe 26.12.

Kävely 1h

Käppäilin salille huomatakseni tietysti, että se on suljettu, joten pidensin vähän kävelylenkkiä. Olin suunnitellut tekeväni jonkun kotitreenin, mutta loppupäivän laiskotti niin sairaasti, että tyydyin vaan syömään hyvin :p.

La 27.12.

Kotitreeni (10+50 min)

pistoolikyykky av. 5, 5 / 5, 5
plank step-off 10, 10 / 10, 10

inverted row 7, 7 / 7, 7
mountain climbers 30, 20 / lunge w/ twist 8, 8

punnerrus 12, 12 / 12, 10
sivuhyppely 30, 30 / 30, 30

knee to floor 8, 8 / 10, 10
burpee 15, 15 / 15, 15

alternating plank 10, 10 / 10, 10
squat jumps 15, 15 / 15, 15

Käppäilin salilleni huomatakseni TAAS, että se on suljettu, joten arvoin kasaan jonkinnäköisen kotitreenin. Se näytti paperilla niin helpolta... :rolleyes: Olin ihan rikki tämän jälkeen, pitää kirjoittaa treenivihkoon ylös mitä tein, jotta voin tehdä tän treenin matkoillakin. Tein siis kutakin liikeparia vuorotellen 2 kertaa, jonka jälkeen siirryin seuraavaan liikepariin. Kun olin tehnyt vikan liikeparin, koko homma alkoi alusta.

Pistoolikyykkyjä tein pöydänkulmasta käsillä auttaen (paljon), ja plank step-off on jalat tuolilla tehtävä lankkupito, josta vuorotellen toisella jalalla kosketetaan lattiaa. Inverted rowsit tein pöydänkulmasta roikkuen, tekniikka oli vähän sinnepäin kun se on niin rankka liike. Mountain climbersit vaihdoin seuraavalla kierroksella askelkyykkyihin kun oikea lonkankoukistaja alkoi protestoimaan. Knee-to-floor on tosiaan ns. helpotettu yhden jalan kyykky (nosta toisen jalan kantapää melkein takareiteen kiinni, sitten kyykkää niin alas, että ilmassa olevan jalan polvi koskettaa maata), ja alternating plank oli sikarankka lankkupito, jossa vastakkaiset jalka ja käsi nostetaan vuorotellen ilmaan.

Sellaista tänään, ehkä selviän vielä illalla kävelylle ja venyttelemään. Jos tähtäis nyt vaikka siihen uudenvuoden spagaattiin :D.

Halo
29.12.2008, 13:12
Su 28.12.

AM: Aerobic 40 min :D

PM: Kävely 50 min + venyttely 20 min

Olin ajatellut tekeväni jonkun intervallin, mutta jalat oli ihan rikki edellispäivän yhden jalan kyykyistä. Mietin sitten, että tekisin jotain matalasykkeisempää cardiota, ja noista teidän jumppavideoista inspiroituneena päätin sitten vetää pienet aerobictreenit :D. Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikä tahansa aerobic; tein Billy Blanksin Tae Bo Cardio Workoutin (http://www.youtube.com/watch?v=GP-ADSVstD0)! Kyllä tuossa hien sai pintaan, vaikkei mikään rankka hyppelyjuttu olekaan. Väsyneitä jalkoja kyllä hapotti pikatahtiin potkiminen. Meinasin tehdä tämän "treenin" (http://www.youtube.com/watch?v=1rfuNK1_ipk), mutta pokka ei pitänyt :lol:. Ehkä ens kerralla (laitan sen stringbodyn ja legwarmersit päälle tota varten!:evil:)

Ma 29.12.

Sali (30+25+15 min)

Mave kp 5*26
DB swing 5*20
Etukyykky kp 5*16
1-käden pystäri 5*10
Bulgarian squat 5*10
*5

Treenin ideana oli tehdä 5 eri liikettä, 5 toistoa kussakin, niin monta kierrosta kuin vain 25 minuutissa ehtii. Mulla on etureidet ja pakarat aivan älyttömän tönköt lauantain jäljiltä, joten en ahnehtinut painojen kanssa. Salilla oli myös tungosta, joten välillä sai odotella vuoroaan, muuten olisin varmaan pitänyt vähän tiukempaa tahtia. Isommat painot olisi voinut ottaa melkein joka liikkeeseen, mutta 26 kilosta seuraavat kässärit on 35 kiloa (ja tänään oli niin paljon jengiä, ettei tangolle ollut tilaa), ja 18-kiloisista toinen oli rikki :hmm:. No, sellaista se joskus on, eiköhän tämä riittänyt tälle päivälle. Huomisen treeni näyttäisi aika kammottavalta, toivottavasti olisin huomenna vähän paremmin palautunut.

Salilta kotiinpäin käppäillessä kävi jotain huvittavaa, joten piti ihan ensi töikseni kotiin tullessa ottaa kuva.
2292

Sain näissä releissä silmäniskun ja lentosuukon joltain autoilevalta nuorelta mieheltä :lol:. Ranskalaiset on ihan sekopäitä. Salille mentäessä ja sieltä tullessa mulla on aina jotkut kaameat retkut päällä, mutta toivotaan, että niiden alta kuoriutuu bona fide fitnesskissa kesään mennessä :D.

paapo
29.12.2008, 16:37
Mukavaa, että ranskalaisetkin miehet ymmärtävät naiskauneuden päälle.. :)

Halo
01.01.2009, 19:57
Eipä nuo patongit muuta katso kuin hiusväriä :rolleyes:.

Ti 30.12.

Kävely 1h

Lykkäsin nerokkaasti salia seuraavalle päivälle...

Ke 31.12.

Kävely 1h*2

...mutta kuinkas kävikään. Fiksu patonki pitää toki salin kokonaan suljettuna uudenvuodenaattona, ja 1. ja 2. päivinä aukioloajat on kerrassaan nerokkaat 17-19. Huomionarvoista on myös, että 30. päivän aukioloaika oli 8:30-12:00, 16:00-20:30. Mikähän toi 4h siesta tossa välissä on? Nämä ei tietenkään selviä mistään muualta kuin salin ovessa olevasta lapusta, joten jos asuisin yhtään kauempana ko. paikasta, olisin voinut harmistua turhasta reissusta. Päivän liikunnaksi jäi siis käppäily kauppaan ja käppäily suljetulle salille josta jatkoin reippailua.

To 1.1.

Sali (25+40+30 min)

25 Walking lunges
20 Pulldowns
50 Box jumps,
20 Cable Hip Pull-Through
25 1-k. ranskalainen kp
60 Plank
30 DB swings
30 Cable Crunches
30 Yard farmers walk
30 Räjähtävä punnerrus
20 Pulldowns
25 Walking lunges

Nämä tehtiin kaikki peräjälkeen, tarkoitus oli vetää treeni läpi niin nopsaa kuin mahdollista. Jotkut liikkeet oli vähän säätämistä kun ei tiennyt mitkä painot ottaa käyttöön. Ei ihan mun suosikkitreenilistalla, mutta ihan hauska ja nopealta tuntuva treeni, jossa muutama uusi liike.

Treenin aikana imailin palkkaria, olen niiiin onnellinen kun vihdoin löysin ja sain ostettua oikean sheikkerin. Tähän asti käytössä oli paikallista Pirkka-laatua oleva mikseri, jota ei todellakaan ole tarkoitettu prodejuomille (tai seinille lentäneistä roiskeista päätellen minkään juoman sheikkaamiseen). Jännä miten pienistä asioista voi tulla niin hyvä mieli :).
2305

Halo
02.01.2009, 22:33
Pe 2.1.

Kävely 40 min

Sali (25+40+20 min)

1a) Mave kp 24
1b) Etunojapunnerrus
1c) Etukyykky kp 16

Ensin 10 toistoa, sitten 9, 8, 7...2, 1. Tahti piti pitää suht tiukkana, mutta treeni meinasi mennä paskanjauhannaksi, kun eräs vanhempi herra tuli juttelemaan. Yleensä jengi vaan nyökkäilee tyhjä katse silmissä, kun kerron olevani Suomesta, mutta tämä papparainen yllätti sanomalla "Päivää!" Kävi ilmi, että hän asui Helsingissä kolme vuotta joskus 90-luvun alussa :D.

Alaselkä oli maveista ihan liekeissä, ja yritin pitää tauot suht lyhyinä, mutta papparainen hyökkäsi aika sitkeästi sarjojen välissä selittämään mm. hiihtoretkistään Suomenlahdella :lol:. Olisin mielelläni jutellut enemmänkin, jos olisin saanut välillä puheenvuoron. Kovasti hän kuitenkin kehui ranskan taitojani, vaikka sain sanotuksi ehkä kymmenisen sanaa :rolleyes:.

Treeniä ennen kävin pienellä kävelyllä kaupassa. Huomasin tilejä tarkistellessani, että käytettävissä on parisenkymmentä euroa, ennen kuin opintolaina pelastaa ensi viikolla. Mitä syötävää siis kaupasta viikonlopuksi?

2317

Mm. 40 kananmunaa ja pussi sipuleita, 4,75€! Onneksi satun tykkäämään munista :D. Kassaneiti tosin vilkaisi ostoksia vähän jännästi.

2318

Treenin jälkeen kokkailin taas quinoaa. Oon vaihtanut kaikki riisit, pastat sun muut tärkkelykset tähän "alkuviljaan" (joka on oikesti siemen, jännää!), ja tuota tulee syötyä lähinnä salitreenien jälkeen. Näyttää pelottavalta puurolta, mutta maistuu hyvältä ja toimii ruoissa ihan samalla tavalla kuin riisi, ravintoarvot vaan on paremmat. Lukekaa täältä (http://whfoods.org/genpage.php?tname=foodspice&dbid=142), jos ette usko!

2319

Mélange Gourmet de Dinde et Quinoa à la Halo
(Halon Kurmee-Kalkkuna-Quinoa-Pöpero)

1. 40 g quinoaa (keitä 20 min)
2. 120 g kalkkunaa (paista ja kuutioi)
3. tomaatti ja sipuli (kuutioi ja kuullota pannulla)

(375.25kcal P37.3g (40%) / H34.1g (36%) / R9.6g(24%)

Kaikki sekaisin, päälle merisuolaa. On muuten hyvää, om nom. Arvoihin laskettu mukaan ~1 tl voita paistamiseen. Täyttää nälkäisimmänkin punttimimmin vatsan, tosin kaipaisi ehkä jotain vihreää näyttääkseen vähän paremmalta... Mutta ulkonäöstä huolimatta täyttä kurmeeta! Ranskankielinen nimi saa kyllä kaiken kuulostamaan paremmalta :cool:.

Ps. Otan noita kuvia vaan treeniblogia varten, oikeasti elän patongilla, etanoilla ja viinillä!

Halo
03.01.2009, 21:47
La 3.1.

Kävely 1 h

Intervalli (10+18 min)

30s burpee
30s jumping jack
30s lepo
*12

Kävelin aamulla salin ovelle huomatakseni, että se on kiinni! Mikä näitä patonkeja oikeasti vaivaa näiden aukioloaikojen kanssa? Tästäkään ei ollut mitään ilmoitusta missään. Tein sitten reippaan kävelylenkin shakeri ja treenivihko kädessä, samalla miettien millä nasevilla sanankäänteillä voisin valittaa asiasta ranskaksi :hmm:.

Illemmalla tein sitten kotona intervallitreenin, tuon jälkeen olin kyllä aivan loppu. Hypin menemään pelkissä sukissa, koska välillä on hyvä olla ilman kenkiä, mutta tämä treeni ei ehkä ollut se fiksuin tapa totuttaa jalkapohjia kengättömiin oloihin. Meinasin väsyneenä muljauttaa nilkan, ja toinen jalkapohja ärtyi hetkellisesti hyppelystä, mutta nyt on ihan ok tuntuinen.

Käytössä oli muuten tämä loistava Workout Timer (http://www.speedbagforum.com/timer.html), teen kaikki koti-intervallini tuon avulla. Tuohon saa ohjelmoitua kaikki omat treenit valmiiksi, erittäin näpsäkkä ajastin. (Kiitos Henkalle linkistä!)

Hannu J
04.01.2009, 01:11
Eiks siellä salilla oo puhelinta johon vois soittaa niin tietäis?

Halo
05.01.2009, 18:32
Kai siellä on, mutta kun siellä harvemmin on ketään paikalla, vaikka sali olisikin auki. Omistaja pyörii aina ties missä, ovet on auki, mutta paikka ihan tyhjä... No, ihan sama, enää pari viikkoa tuolla luukussa treenailua! \o/

Su 4.1.

Kävely + sprintit (30+20+10)

Venyttely 30 min

Kävin pitkästä aikaa sprinttailemassa, mikäs sen parempaa tekemistä kun ulkona on lämmin ja aurinko paistaa. Juoksin ratikkaradalla, kun se on jostain syystä ainoa paikka, josta täällä löytyy nurmikkoa. Oli muuten hyvä paikka juosta, paitsi ennen joka sprinttiä piti tarkistaa, ettei tram aja päälle mistään suunnasta :rolleyes:. Vetelin sellaisia 40-100m sprinttejä ehkä 70-80% tehoilla. Kotona illalla sitten venyt päälle.

Ma 5.1.

Sali, yläkropan vetävät ja vatsat (25+35+15)

Ylätalja köydellä 4*8
DB row 2*12*14
Alatalja vastaote 3*10
Reverse hypers 15
Cable rope curls 2*8
Zottman curls 2*10
Rev. curls 10
Hanging leg raise 10
Cable crunch 2*30
Ryssäkierrot 2*jotain
+ 10 min venyttelyt

Sellaista tänään ohjelmassa, ihan hauska treeni, vaikka jotkut reverse curlsit ei mun mielestä kuulu naisilla ehkä kaikista hyödyllisimpien liikkeiden joukkoon. No, tehdään mitä ohjelmassa lukee, kun kerran sellainen on annettu! Onhan tää mielenkiintoinen kokeilu, en ole vuosiin noudattanut mitään valmiita treeniohjelmia.

Kroppa tuntuu taas pettävän, kun jouduin lonkankoukistajan ärhentelyn takia muokkaamaan vähän noita vatsaliikkeitä. Oon varmaan tehnyt liikaa lankkuja, mountain climberseita ja burpeeta... :hmm: Eilinen venyttelykään ei ehkä ollut fiksuin veto, mutta silloin toi lonkankoukistaja tuntui lähinnä jäykältä eikä kipeältä. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Lisäksi otin tänään taas kuntoseurauskuvia, mulla on hartioiden seudulla aikamoista epäbalanssia. Toinen roikkuu useamman sentin alempana kuin toinen :(. Pakko päästä äkkiä jonnekin osteopaatille tms. kun tulen takaisin Suomeen.

Posekuvia en viitsi postailla, mutta laitetaan nyt jotain.

2324

Aurora
26.01.2009, 15:46
Sut on haastettu kertomaan itsestäsi! Ohjeet (http://www.musclemarket.fi/forum/showpost.php?p=38325&postcount=322).

Pohjoisvirta
26.01.2009, 20:14
Halolla persaus hyvä + muutoinkin linjakas bodi...

=)

Halo
07.02.2009, 14:35
Moro!

Täällä taas pyörimässä, viime kerrasta onkin hetki aikaa. Edellisen päivityksen jälkeen kävin vetämässä muutamat treenit, jonka jälkeen tulikin käytännössä 3 viikon treenitauko. Reissasin Pariisissa, Lontoossa ja Dublinissa, ja salitreenit korvaantuivat kävelyllä - sitä tuli tehtyä PALJON.

2464

Reissun safkapuolen kanssa otin kyllä ihan rennosti, ajoittain tuli muiden ravinnonsaannista huolehdittua enemmän kuin omasta :) Reissuista ehkä joskus lisää juttua jossain muualla jos jaksan kirjoitella, matka oli kokonaisuudessaan erittäin hyvä kokemus mutta loppua kohden alkoi kyllä pieni matkaväsymys painamaan, ja viime viikon maanantaina 26.1. olin kyllä tosi iloinen päästessäni kotimaan kamaralle.

Olin kotona joskus 18 maissa illalla, ja seuraavana päivänä olikin iloinen fiilis mennä kello 9:ksi kouluun. Tiistaina 27.1. illalla selvisin salille ekaa kertaa pitkästä aikaa, ja tein ihan kevyttä koko kropan perusheiluttelua, jospa sitä vaikka taas tottuisi pikkuhiljaa salitreeniin.

Torstaina selvisin voimistelutreeneihin asti! Oli tosi mukava olla taas siellä, meidän käkättävää akkalaumaa (ja ujoja mutta kärsivällisiä miehiä) oli jo tosi ikävä <3 En ollut tosiaan tehnyt mitään voimisteluun viittaavaankaan koko 5kk vaihdon aikana, mutta siltakaadot, flikit ja puolivoltit sujuivat varmaan paremmin kuin ikinä treeneissä! Ois pitänyt ottaa videota todisteeksi, pelkkä flikki (ilman arabialaista) ei oo koskaan lähtenyt niin piukeasti. Arabialaisen kanssa testasin pari kertaa, se oli vielä vähän hakevaa, mutta olen kuitenkin tosi tyytyväinen, pelkäsin että takaisin tullessani en enää osais yhtään mitään.

Perjantaina aamulla kävin taas vetämässä koko kroppaa läpi, edelleen ihan improvisoiden ja suhteellisen kevyesti. Viikonlopun lepuutin sekä kroppaa että aivoja (lue = ei mitään järkeviä aktiviteetteja), ja maanantaina 2.2. aloitinkin taas salitreenit, jossa pitäisi olla jo jotain ideaa. Olen edelleen Precision Nutritionin Lean Eating (http://www.precisionnutrition.com/products/consultation-coaching/lean-eating-for-women)-ryhmässä, mutta olen tässä reissun aikana pudonnut vähän kärryiltä, joten aloitin treenit käytännössä samasta pisteestä kuin mihin jäin viimeksi. Viikon treenit näyttää tältä:

Ma: yläkropan vetävät
Ti: yläkropan työntävät
Ke: jalat
To: voimistelu
Pe: olkapäät, vatsat (+ hyvin lyhyt ja kevyt intervalli pulkkailun muodossa)
La: kävely 1 h
Su: koko kropan circuit

En jaksa alkaa sen tarkemmin kirjaamaan ylös noita tehtyjä treenejä, mutta voin sanoa että treenifiilis on noussut ehkä 300 kertaa siitä mitä se oli Ranskassa. Kontulan Kuntokellari on IMO paras sali ikinä, ja jo pelkästään se, että on tilaa vääntää, saa tytön iloiseksi. Miinuspuolena mainittakoon se, että 3 viikon tauon jälkeen salille palattaessa paikat tulevat KIPEIKSI. No, kai se tästä lähtee käyntiin.

Sain jo Kuntokellarilla eräältä tutulta isolta voimanostajakarpaasilta kommenttia nousseesta painosta ja levenneestä hanurista :D. Näin hänet viimeksi joskus toukokuussa, jolloin paino oli 57-58 tienoilla, kesän aikana se nousi pari kiloa ja nyt Ranskasta kotiin päästyäni elopainoa oli 62 kiloa, ylimääräistä on siis tullut. Olihan se tiedossa, enkä kyllä ole ottanut mitään stressiä asiasta, joskin nyt kun treenimotivaatiota on saanut vähän nousemaan, niin ehkä se painokin lähtee alaspäin. Katsotaan miten paljon jaksan panostaa asiaan, vaikka ajoittain onkin vähän läski olo, niin kyllä mä edelleen suht siistissä kunnossa olen.

No mutta sellaista taas tällä kertaa, lopputalveksi ja kevääksi tiedossa siis kohtuullisesti hikeä, toivottavasti selvitään ilman verta ja kyyneliä! Odotan kauhulla huomista circuitia, nyt on paikat ihan jumissa viikon treeneistä ja tänä iltana värjöttelen töissä viitisen tuntia ulkona, toivottavasti selvitään ilman paleltumista. A bientôt! :)

Edit: teen Auroran challengen vaikka huomenna paremmalla ajalla, tästä tuli muutenkin pieni romaani.

Halo
08.02.2009, 19:08
Su 8.2.

Sali, kompleksit (28+19+20+15)

RMV
Muscle clean from hang
Push press
Etukyykky

+ loppuun 20 min venyttelyä

Toistot 4 per liike, kaikki liikkeet putkeen laskematta tankoa alas. Rundin jälkeen 1,5-2 min lepo, 8 kierrosta. Painoa tangossa oli 30 kg + pienet lukot, mitä ne nyt sitten painaakaan. Salille mennessä ei kiinnostanut kyllä pätkääkään, mutta sain jotenkuten tsempattua itseäni.

Tein tänään PIZZAA, tässäpä teille ohjeita. Hullu resepti on alunperin Pakkikselta, muokkailin sitä vähäsen.

Hiilariton Pizza

400g naudan paistijauhelihaa
1 muna
1-2 rkl pellavansiemenrouhetta
1 sipuli
3 kynttä valkosipulia
paljon mausteita

2477
Sekoita ainekset.

2478
Levitä pellille ja painele tiukaksi ja ohueksi, pohja pysyy kyllä kasassa vaikka tässä vaiheessa ei näytäkään siltä.

Paista pohjaa 200 asteessa 5-10 min.

2479
Päällystä haluamillasi täytteillä; itse käytin ketsuppia (kun ei ollut tomaattipyrettä), tomaattia, paprikaa, mozzarellaa, fetaa, edamia, oliiveja ja aurinkokuivattuja tomaatteja.

2480
Paista uunissa vielä 10-20 min, ihaile lopputulosta (ja pizzan ympärillä lilluvaa rasvarengasta).

2481
Koita säästää jotain seuraavallekin päivälle.

OM NOM. Oli oikeasti hyvää, helppoa ja yllättävän nopeaa. Tätä teen jatkossakin.

Halo
10.02.2009, 19:06
Ma 9.2.

Kävely 1 h

Vaatekaapin järjestely 3h

Miehet: kyllä, se lasketaan treeniksi jos on niin paljon vaatteita ja kenkiä kuin mulla on. Meinasi jo hermo mennä kun vaatteet oli ihan miten sattuu; tyhjensin kaikki kaapit sängylle ja alkuun juttu näytti mission impossiblelta. Muutama tunti myöhemmin lopputulos oli ihan kelvollinen. Mulla on vielä pari kaappia vaatteita noiden lisäksi, ja kaikki vaatteet on nyt järjestetty luokan ja tyylin mukaan. Organisointinatsi, minäkö?

2484

Ti 10.2.

Kävely 1 h

Sali, circuit (35+35+15 min)

1a) Thruster squat
1b) Punnerrukset
1c) Renegade row
2a) Askelkyykky taljassa
2b) Vatsarutistus taljassa
2c) Hyppelyä
2d) Pulldown taljassa

Tein tänään jotain historiallisesti merkittävää; kävin AAMULENKILLÄ, ihan hetken mielijohteesta. Oli muuten aika HC-kävely; otin lenkin alle vitskut ja BCAA-drinksun jonka maustoin mansikkamakujauheella (joka muuten on kirkkaan pinkkiä) ja kanelilla (oli ihan hyvää, oon alkanut tunkea tota kanelia joka paikkaan). No, siitä on piiiitkä aika kun olen viimeksi ottanut aamulla herätessäni pelkästään jotain nestemäistä, ja vaikka en yleensä ole herkkävatsainen, niin 10 min käppäilyn jälkeen alkoi tulemaan vähän huono olo. Parinkymmenen minuutin kohdalla vedin sitten tylysti tien sivuun ja oksensin hankeen. Onneksi olin maustanut sen prodejuoman, eipähän jäänyt paha maku suuhun!

Alkoi siinä ykäillessäni melkein naurattamaan, kun en oo ikinä oksentanut treeneissä, mutta nyt sitten onnistun sen tekemään aamuKÄVELYLLÄ. Olin varmaan aika sekopäinen näky; joku hullu nainen laattaa kirkkaan pinkkiä oksennusta ja hihittelee itsekseen! :lol: Tämän episodin jälkeen olo olikin huomattavasti parempi, ja pääsin omin jaloin kunnialla kotiin asti.

Salitreenikin sujui ihan hyvin, olosuhteisiin nähden. Unohdin jo toista kertaa treenivihon kotiin, viimeksi oli vain 4 liikettä jotka onnistuin just ja just muistamaan, mutta tällä kertaa meni vähän metsään. Ensin vitutti aika lailla kun en muistanut mitä kaikkea piti tehdä, ajattelin jo tekeväni pelkän soutuintervallin, mutta sit kaikki salitreenit ois pitänyt loppuviikosta tehdä peräkkäisinä päivinä. Improvisoin sitten jonkinnäköisen kuntopiirijumpan, tein kolme kierrosta molempia circuitteja, toistot siinä 10-15 tienoilla. Palautukset pidin lyhyinä, jotain 30-45 s. Sykkeet oli ihan hyvät, kun sykemittari sanoo että kulutin reilu 500 kcal tolla treenillä.

Challengevastaus tulossa vielä tänään...

Halo
10.02.2009, 19:56
No niin, vastaillaas sit Auroran heittämään haasteeseen.

Ohjeet:
1.Link to the person who tagged you.
2.Post the rules on your blog.
3.Write six random things about yourself.
4.Tag six people at the end of your post and link to them.
5.Let each person know they ve been tagged and leave a comment on their blog.
6.Let the tagger know when your entry is up.

6 satunnaista asiaa minusta:

1. Koti

Vaikka tykkäänkin ajoittain käydä ulkona tanssimassa, olen pohjimmiltani kyllä koti-ihminen. Viihdyn loistavasti omassa mahtavassa seurassani, tosin saa tänne muitakin tulla. Paras tapa viettää iltaa on mielestäni kokkailla hyvää ruokaa hyvässä seurassa, katsella leffoja ja keskustella syvällisiä (tai pinnallisia, ihan sama).

2. Kotivaatteet

2486

Kuten sanottu, viihdyn hyvin kotona. Himassa kuuluu ottaa rennosti, ja täällä se kyllä päällepäinkin; en ole koskaan kotona normaaleissa vaatteissa. Jos vietän kotona farkut jalassa pidempään kuin muutamia minuutteja, on mulla varmasti vieraita, muuten en vaivautuisi. Pyjamahousuille, shortseille, topeille ja vanhoille kulahtaneille paidoille on omistettu useampi hylly mun vaatekaapista, ja kotisukat ovat oma osastonsa. Pidän erillään myös nukkumiseen tarkoitetut vaatteet ja hereillä ollessa pidettävät vaatteet :D

3. Ruoanlaitto

2487

Tykkään kokata, leipoa ja kokeilla eri juttuja, kuten täältäkin blogista joskus ehkä huomaa. En seuraa valmiita reseptejä yleensä muuten kuin leipoessa, ja silloinkin tykkään soveltaa. Bravuureitani ovat mm. makaronilaatikko, fetakana välimeren kasvisten kanssa, rahkaletut ja tietysti ne prodemuffinsit.

4. Pelit

2485

Jos en ole koneella tai katso leffaa, niin näiden parissa se aika varmaan kuluukin. Kotoa löytyy vanha Xbox, PS2 ja PSP, ja tänä vuonna olis tarkoitus sijoittaa PS3:een. Sydäntä lähellä ovat mm. seikkailupelit (Tomb Raider, Prince of Persia), survival horror (Silent Hill, Resident Evil) Final Fantasyt ja FPS:it, joita en ole valitettavasti päässyt pitkään aikaan pelaamaan, koska läppäri on paska pelikone ja konsoliohjaimien tateilla on paska tähdätä :(.

5. Järjestys

Toi ylläoleva kuva mun pelihyllystä sai kiristelemään hampaita; nyt kun tiedän että ne pelit ei oo aakkosjärjestyksessä, mun on pakko käydä järkkäämässä ne kuntoon heti tämän postaamisen jälkeen :rolleyes:. Voisin kuluttaa päiväkausia aakkostaen DVD-kokoelmaani, järkätessäni tietokoneen tiedostoja aihepiirin ja ajan mukaan tai lajitellessani kenkiä värin ja käyttötarkoituksen mukaan. Hulluilla on halvat huvit?

6. Voimistelu

(http://www.youtube.com/watch?v=c0tY6Zv0cJU) Flikki (http://www.youtube.com/watch?v=c0tY6Zv0cJU)
Siltakaatoja (http://www.youtube.com/watch?v=lZhu7SR2gTk)

Tätä on harrastettu 8-vuotiaasta asti enemmän tai vähemmän, yleensä vähemmän. Perusnotkeustaso on aika korkea tuon pienenä jääneen voimistelupohjan takia, ja esim. siltakaadot onnistuu aina missä vaan, vaikka ilman lämmittelyjä. Osaan hyvin ne muutamat jutut mitkä opin jo lapsena, näin aikuisena uuden oppiminen on pikkuisen hankalampaa, yritys on silti kova.

Haaste heitetty raVenille!

Pohjoisvirta
11.02.2009, 14:23
1. Koti

Vaikka tykkäänkin ajoittain käydä ulkona tanssimassa, olen pohjimmiltani kyllä koti-ihminen. Viihdyn loistavasti omassa mahtavassa seurassani, tosin saa tänne muitakin tulla. Paras tapa viettää iltaa on mielestäni kokkailla hyvää ruokaa hyvässä seurassa, katsella leffoja ja keskustella syvällisiä (tai pinnallisia, ihan sama).

2. Kotivaatteet

2486

Kuten sanottu, viihdyn hyvin kotona. Himassa kuuluu ottaa rennosti, ja täällä se kyllä päällepäinkin; en ole koskaan kotona normaaleissa vaatteissa. Jos vietän kotona farkut jalassa pidempään kuin muutamia minuutteja, on mulla varmasti vieraita, muuten en vaivautuisi. Pyjamahousuille, shortseille, topeille ja vanhoille kulahtaneille paidoille on omistettu useampi hylly mun vaatekaapista, ja kotisukat ovat oma osastonsa. Pidän erillään myös nukkumiseen tarkoitetut vaatteet ja hereillä ollessa pidettävät vaatteet :D

Tuo on kuva on gyl parhautta... :D

P.S.
Ite olen useesti farkut jalassa, myös himas..
Ehkä olen sen verta jäykkä immeinen, kaavoihin kangistunu... :D
Ennen nukkumaanmano gyl silti luovun, farkuistani... h0h0

Halo
18.02.2009, 11:21
Yyh miks nää päivitysvälit venyy aina näin pitkiksi? En ees muista enää kunnolla mitä kaikkea tein viime kerran jälkeen kun en kovin tarkkaan oo merkkaillut mitään ylös tän viikon aikana... Joka tapauksessa unet on sattuneesta syystä olleet ihan liian vähissä ja se on vaikuttanut jaksamiseen. Salin puolella on mennyt ihan hyvin aina silloin kun oon sinne selvinnyt, mutta en viime viikollakaan jaksanut mennä niin usein kuin ois pitänyt. Oh well.

Tulokset treeneissä on nousseet ihan selkeästi, ja veikkaisin että tästä on kiittäminen Halon horkkatehdasta :evil:. Palkkarissa on tällä hetkellä proteiinin lisäksi BCAA:ta, kreatiinimonohydraattia ja beta-alaniinia (ja kanelia :D), ja salilla parantuneen jaksamisen huomaa kyllä. Ikävä kyllä myös kreatiinin aiheuttaman nesteen kerääntymisen huomaa, mutta sellaista se on.

Käykääs muuten nappaamassa lehtipisteistä ProBody-lehti (http://www.probody.fi/lehti_2009_1.php), siellä on mun kirjoittama artikkeli Primal Eating-ruokavaliosta eli ns. alkukantaisesta syömisestä, jos sellainen kiinnostaa :).

Ke 11.2.

Putkirullailu 20 min

To 12.2.

Voimistelu 1,5 h

Tein flikkiä yksin korotetulla patjalla, jee :). Laitetaanpa pieni pätkä treeneistä (http://www.youtube.com/watch?v=_KB9q_52yuM), nämä esimerkit nyt on sit kaikki viallisia. Videon ensimmäinen flikki pyörähtää lähes paikallaan, kun sen pitäisi liikkua reilummin taaksepäin. Toisessa flikissä yritän ponnistaa taaemmas, mutta mulla ei ehdi kädet kunnolla alle, eikä ne ole tiukkana. Lopun puolivoltti menee ihan nätisti, mutta mulla ei ole tarpeeksi vauhtia ja jään lopussa vaan seisovaan asentoon; tällä videolla (http://www.youtube.com/watch?v=edqCeeTpoV8) näkyy miten sen liikkeen pitäisi jatkua.

Oon kyllä tyytyväinen siihen, miten nää vaparitreenit on alkaneet; puolen vuoden voimistelemattomuuden jälkeen en ois uskonut tekeväni yksin flikkiä ihan näin nopeasti.

La 14.2.

Sali, circuit pitkät sarjat

1a) Soutusprintti 115m
1b) Lankkupito 45s
1c) RMV
1d) Wall squat hold 45-65s
1e) High pull
1f) Crunch hold on swiss ball 65s

Toistot c:ssä ja e:ssä oli 26, tein 5 kierrosta ja pidin mahdollisimman lyhyet palautukset. Loppuun venyttelin jonkun vartin.

Vietin ystävänpäivää kokaten kavereille Välimerellistä fetakanaa uunikasvisten kanssa, jälkkäriksi tein höyrytettyjä banaaneja jätskin ja kotitekoisen kinuskikastikkeen kanssa... Tuli otettua yksi jos toinenkin, joten syömiset ei tänä iltana pysyneet kovin alkukantaisina :D. Safkat kelpasi kyllä!

2523

Ma 16.2.

Sali, circuit lyhyet sarjat (20+35+10 min)

1a) DB swing 8*18
1b) DB snatch from hang 5*16
1c) Penkki kp 6*12,5
1d) Etukyykky kp 10*12,5
1e) Smithleuat 8

Liikkeiden välillä ~60s lepo (joka vähän venyi loppua kohden kun kunto alkoi pettämään), sain tehtyä 5 kierrosta vaikka halusin lähteä kotiin jo kolmannen jälkeen. Jos oisin ollut liikkeellä jonain muuna aikana kuin aamulla vähäunisen yön jälkeen, niin oisin tehnyt b:n, c:n ja d:n isommilla painoilla, nyt meni lähinnä aerobiseksi.

Tän jälkeen pääsin osteopaatille! Oli kyllä jo aikakin, niskan seudulla oli isot jumit, rintarangan yläosa oli liian suora ja lantiossa oli jotain hämärää kiertoa. Heti käsittelyn jälkeen tuntui, että pystyy hengittämään paremmin, mutta illemmalla selkä tuntui jotenkin tosi raskaalta ja väsyneeltä, varmaan ihan normaalia. Tällä kertaa olin muutenkin varautunut; viimeksi käydessäni (varmaan joskus vuosi sit) en tietenkään tajunnut että siellä pyöritään alusvaatteisillaan, olin sit narustringit jalassa :D. Nyt oli vähän vähemmän kiusaantunut olo pyllistellessä ja taivutellessa, kun olin osannut laittaa päälle jotain pikkuisen peittävämpää.

Ti 17.2.

Sali, koko kroppa lyhyet sarjat (20+60 min)

1) Hack 5*6*20
2) Penkki 6*40, 4*6*35
3) Sumomave 5*6*50
4) Hauis tangolla 5*6*jotain
5) Partial dragon flag 5*8-12

Olin kaverin kanssa salilla, ja hyvä että olin; vaikka treeni venyikin, niin paremmin jaksoi kyllä tehdä kun kaveri kyttäsi vieressä. Hack oli hauska pitkästä aikaa, tankopenkki oli raskasta kun en oo sitä taas tehnyt moneen kuukauteen. Sumomave oli jotain ihan kauheaa hakemista, en oo varmaan ikinä tehnyt sumona tota. Tein isommilla painoilla alkuun yhden sarjan, mut oli pakko tiputtaa pienempiin ja hakea vaan tekniikkaa kohdilleen. Paskat kengät ja kipeät sisäreidet ei varmaan auttaneet liikeharjoittelussa... Oisin lähtenyt 3 vatsasarjan jälkeen kotiin, onneks kaveri oli mukana :rolleyes:.

2524
Tämän hetken läskipossukuntoa, kuvassa vielä jumittavat olkapäät ennen osteopaattikäyntiä. Paino oli tänä aamuna supernesteisenä 61,1, sitä ois tarkoitus hiilata vähän alaspäin seuraavina kuukausina. Katsotaan mitä sotasuunnitelmaa keksin alkaa vääntämään... Tänään aloitan kuitenkin taistelun laardia vastaan menemällä hiihtämään! Enpä ole käynyt hangessa suksien kanssa ainakaan 7 vuoteen, veikkaan että tästä tulee hauskaa :D:hmm:.

Pohjoisvirta
18.02.2009, 12:23
Käykääs muuten nappaamassa lehtipisteistä ProBody-lehti (http://www.probody.fi/lehti_2009_1.php), siellä on mun kirjoittama artikkeli Primal Eating-ruokavaliosta eli ns. alkukantaisesta syömisestä, jos sellainen kiinnostaa :).

Hyvin olit kirjoitellut ja toit tärkeitä pointteja esiin :thumbs:

Hannu J
18.02.2009, 20:41
Pitääkin jatkossa varoa ettei vahingossa päädy noiden sun videoiden taustalle nolaamaan itseään. :D

Halo
18.02.2009, 23:15
Ke 18.2.

Mäenlasku 1h

Piti tosiaan mennä hiihtämään, mutta laiskuuskohtaus ja väsy iski, joten päätettiin tehdä jotain leppoisampaa; mikäs sen mukavampaa kuin mäenlasku! Varsinkin kun olin kaverin kanssa sijoittanut isoon puhallettavaan renkaaseen, jolla molemmat pystyi laskemaan samaan aikaan.

2528

2529

2530

2531

Mukana menossa oli toki myös liukuri (maxi-malli, jotta meidänkin takamukset mahtuu), jolla ei montaa kertaa kuitenkaan laskettu... Syy tähän selviää helposti:

Video (http://www.youtube.com/watch?v=V8hG8xL6Rw8) :D (varoitus, sisältää lapsille sopimatonta kielenkäyttöä :o)

Mäki oli onneksi käytännössä ihan tyhjä ja saatiin rauhassa remuta; ihan hyvä, sillä toi rengas menee suht vauhdilla ja sitä ei paljoa ohjata. Hyvä hikikin saatiin pintaan kun juostiin aina mäki ylös. Ihan sopiva "treeni" tämän päivän päätteeksi!

paapo
18.02.2009, 23:25
Kunnon kohellusta! :lol: Videon inspiroimana huomenna mäkeen ;)

veltsu82
18.02.2009, 23:57
Vähän siistii :lol: Hyvät mäet! Jumaleuta, huomenna kauppaan ostamaan donitsi perseen alle ja vkl mäkeen! :kuola::D

Rautateemu
19.02.2009, 00:41
Ke 18.2.

Mäenlasku 1h

Toi on ihan parasta liikuntaa lajiin kuin lajiin:rock::thumbs::)

PikkuPaholainen
22.02.2009, 19:44
Nätin mallinen ja fiksun olonen tyttö olet! Tsemppiä treeneihin kovasti! Hauska se mäenlaskuvideo..pelkäsin yhes vaihees et menee päin lyhtypylvästä! :)

Halo
17.07.2009, 11:58
Niin, voisin tietysti täälläkin mainita, että pidän treenipäivyriä nykyään osoitteessa http://halo.gym-space.fi/ :)