Näytä koko versio sivusta : Meikäläiseen kohdistuva paskanjauhanta nettiforumeilla
UFS Forumilla (http://forum.ufs.fi/showthread.php?p=165729#post165729) on näköjään päätetty virheellisin tiedoin lähteä kritisoimaan sitä, että en tehnyt penkkiä syksyllä 2006 Fastin Training Academy -kuvauksissa. Tuolla painotetaan Miken sanoja "vaikka töitä oltiin tekemässä".
Koska nuo alkuperäiset viestit aiheesta on poistettu jo Pakkotoistolta, ei tuolla ilmeisesti ole kukaan selvillä siitä, että vaikka Mike olikin kuvauksissa töissä ja hänellä kyllä palkka juoksi, minä ja Faidra olimme suostuneet hommaan mukaan täysin vapaaehtoispohjalta emmekä saaneet hommasta mitään rahallista korvausta. Fastin suunnasta nimenomaan painotettiin, että nuo kuvaukset ovat meille ihan vapaaehtoinen juttu eikä sponssidiilimme sitä varsinaisesti edellytä.
Mitä tulee tuohon penkkijuttuun, olin jo etukäteen selventänyt että kaikki muu on ok, mutta penkkiä en periaatteesta tee. Ja tämä sopi Fastin porukalle, kuulemma oli jopa hyväkin ettei tehty samanlaista "rinnalle penkkiä" -opasta kuin kaikki muutkin, vaan jätettiin se penkki kokonaan pois ja näytettiin vinopenkkiä, yms.
Muutenkin on mielestäni kohtalaisen käsittämätöntä, kuinka yhden lihaksettoman klassikkikynäniskan tekemiset voivat oikeasti aiheuttaa niin kauheaa kalabaliikkia. Moni kuittaa tämän sillä, että jos itseään on niin kovasti esille tuonut ja julkisuuteen tyrkyttänyt, pitää kestää myös negatiivinen huomio ja kritiikki. Tämä ei vain ole kovinkaan looginen perustelu, sillä vaikka olenkin ollut netissä melko vahvasti esillä, en ole itseäni kuitenkaan minnekään koskaan tyrkyttänyt.
Esimerkiksi kaikki nämä Fastin promojutut, blogit, mainokset yms. olen tehnyt koska Fastilta on niitä ehdotettu. Miken kuviin en koskaan itse ollut tyrkyllä, vaan Mike pyysi minua kuvauksiin. Supermassan DVD:lle minua pyydettiin, ja aluksi jopa kieltäydyin hommasta koska olin treenannut jalat samalla viikolla jo kaksi kertaa. TV-haastatteluun minua pyydettiin aivan puun takaa. Mihinkään lehtijuttuihin tai -kuvauksiin en ole itseäni tyrkyttänyt, vaan olen jopa kieltäytynyt paristakin haastattelusta eri lehtiin. Eli en ole missään vaiheessa pyytänyt julkisuutta (edes tässä omassa pikku bodyskenessämme), ja meikäläisen naamaa ja tekemisiä on mielestäni ängetty aivan turhaan joka puolelle viimeisen vuoden ajan, mutta siltikin porukka tuntuu kuvittelevan että olen oikein pyrkimällä pyrkinyt tuomaan itseäni enemmän esille.
Monessa yhteydessä toitotetaan "tietäväisenä" sitä, kuinka se Hulkki on oikeastaan aika paskassa kunnossa eikä sillä lihasta ole, jne. Ihanko totta? Tätä olen itsekin sanonut koko ajan. Haastan kenet tahansa löytämään viimeisen 4-5 vuoden ajalta yhdenkin ainoan tilanteen tai keskustelun, jossa olen muka väittänyt olevani kovassa kunnossa. Teininä toki pidin itseäni helvetin kovakuntoisena treenaajana ja uhosin kovaan ääneen monessakin paikassa, mutta tuon innostuksen laannuttua olen viimeisen ~5 vuoden ajan painottanut olevani mielestäni varsinkin treenitaustaan suhteutettuna tolkuttoman huonossa kunnossa. Kisoissa kireys oli ihan OK, mutta sitä lihasta puuttuu niin paljon että olen jopa klassikkistandardein heinäseiväs.
Treeniasioista puhuttaessa perustelen kantani jämptisti enkä taivu tuulen mukana kovinkaan helposti, ja tästä johtuen vastaukseni esim. treenikysymyksiin ovat usein tylyn suoraviivaisia. Ja tämän johdosta minun väitetään olevan ylimielinen, että minulta puuttuu nöyryyttä, etten ole koskaan väärässä, tms. Ilmeisesti minun pitäisi olla samaa mieltä kaikkien muiden kanssa treeni- ja ravintojutuista, ja unohtaa se, että olen lukenut ja nähnyt käytännössä paljon vankempaa todistusaineistoa eri treenimenetelmistä ja -tavoista joita olen tuon todistusaineiston johdosta itsekin ryhtynyt käyttämään. Jos vain menisin kiltisti tuulen mukana enkä kyseenalaistaisi "näin tehdään, koska näin on vain aina tehty" -tyylisiä perusteluja, olisi kaikki ilmeisesti hyvin eikä kenenkään tarvitsisi väittää meikäläistä ylimieliseksi jne.
Näitä samankaltaisia juttuja, joista jengi heittää tauotta paskaa niskaani, on paljonkin. En edes jaksa käsitellä kaikkia, mutta yleisellä tasolla on vain ihmeteltävä miksi ihmisiä jaksaa edes kiinnostaa meikäläisen sanomiset tai tekemiset niin paljon? En uskoakseni vahingoita ketään treenaamalla niin kuin treenaan? Eikä ketään ole uskoakseni pakotettu lukemaan meikäläisen juttuja, saati sitten olemaan samaa mieltä kanssani?
Joskus vain tuntuu aivan käsittämättömältä, kuinka epäloogista ihmisten käyttäytyminen varsinkin netissä oikein on.
UFS Forumilla (http://forum.ufs.fi/showthread.php?p=165729#post165729) on näköjään päätetty virheellisin tiedoin lähteä kritisoimaan sitä, että en tehnyt penkkiä syksyllä 2006 Fastin Training Academy -kuvauksissa. Tuolla painotetaan Miken sanoja "vaikka töitä oltiin tekemässä".
Koska nuo alkuperäiset viestit aiheesta on poistettu jo Pakkotoistolta, ei tuolla ilmeisesti ole kukaan selvillä siitä, että vaikka Mike olikin kuvauksissa töissä ja hänellä kyllä palkka juoksi, minä ja Faidra olimme suostuneet hommaan mukaan täysin vapaaehtoispohjalta emmekä saaneet hommasta mitään rahallista korvausta. Fastin suunnasta nimenomaan painotettiin, että nuo kuvaukset ovat meille ihan vapaaehtoinen juttu eikä sponssidiilimme sitä varsinaisesti edellytä.
Mitä tulee tuohon penkkijuttuun, olin jo etukäteen selventänyt että kaikki muu on ok, mutta penkkiä en periaatteesta tee. Ja tämä sopi Fastin porukalle, kuulemma oli jopa hyväkin ettei tehty samanlaista "rinnalle penkkiä" -opasta kuin kaikki muutkin, vaan jätettiin se penkki kokonaan pois ja näytettiin vinopenkkiä, yms.
Muutenkin on mielestäni kohtalaisen käsittämätöntä, kuinka yhden lihaksettoman klassikkikynäniskan tekemiset voivat oikeasti aiheuttaa niin kauheaa kalabaliikkia. Moni kuittaa tämän sillä, että jos itseään on niin kovasti esille tuonut ja julkisuuteen tyrkyttänyt, pitää kestää myös negatiivinen huomio ja kritiikki. Tämä ei vain ole kovinkaan looginen perustelu, sillä vaikka olenkin ollut netissä melko vahvasti esillä, en ole itseäni kuitenkaan minnekään koskaan tyrkyttänyt.
Esimerkiksi kaikki nämä Fastin promojutut, blogit, mainokset yms. olen tehnyt koska Fastilta on niitä ehdotettu. Miken kuviin en koskaan itse ollut tyrkyllä, vaan Mike pyysi minua kuvauksiin. Supermassan DVD:lle minua pyydettiin, ja aluksi jopa kieltäydyin hommasta koska olin treenannut jalat samalla viikolla jo kaksi kertaa. TV-haastatteluun minua pyydettiin aivan puun takaa. Mihinkään lehtijuttuihin tai -kuvauksiin en ole itseäni tyrkyttänyt, vaan olen jopa kieltäytynyt paristakin haastattelusta eri lehtiin. Eli en ole missään vaiheessa pyytänyt julkisuutta (edes tässä omassa pikku bodyskenessämme), ja meikäläisen naamaa ja tekemisiä on mielestäni ängetty aivan turhaan joka puolelle viimeisen vuoden ajan, mutta siltikin porukka tuntuu kuvittelevan että olen oikein pyrkimällä pyrkinyt tuomaan itseäni enemmän esille.
Monessa yhteydessä toitotetaan "tietäväisenä" sitä, kuinka se Hulkki on oikeastaan aika paskassa kunnossa eikä sillä lihasta ole, jne. Ihanko totta? Tätä olen itsekin sanonut koko ajan. Haastan kenet tahansa löytämään viimeisen 4-5 vuoden ajalta yhdenkin ainoan tilanteen tai keskustelun, jossa olen muka väittänyt olevani kovassa kunnossa. Teininä toki pidin itseäni helvetin kovakuntoisena treenaajana ja uhosin kovaan ääneen monessakin paikassa, mutta tuon innostuksen laannuttua olen viimeisen ~5 vuoden ajan painottanut olevani mielestäni varsinkin treenitaustaan suhteutettuna tolkuttoman huonossa kunnossa. Kisoissa kireys oli ihan OK, mutta sitä lihasta puuttuu niin paljon että olen jopa klassikkistandardein heinäseiväs.
Treeniasioista puhuttaessa perustelen kantani jämptisti enkä taivu tuulen mukana kovinkaan helposti, ja tästä johtuen vastaukseni esim. treenikysymyksiin ovat usein tylyn suoraviivaisia. Ja tämän johdosta minun väitetään olevan ylimielinen, että minulta puuttuu nöyryyttä, etten ole koskaan väärässä, tms. Ilmeisesti minun pitäisi olla samaa mieltä kaikkien muiden kanssa treeni- ja ravintojutuista, ja unohtaa se, että olen lukenut ja nähnyt käytännössä paljon vankempaa todistusaineistoa eri treenimenetelmistä ja -tavoista joita olen tuon todistusaineiston johdosta itsekin ryhtynyt käyttämään. Jos vain menisin kiltisti tuulen mukana enkä kyseenalaistaisi "näin tehdään, koska näin on vain aina tehty" -tyylisiä perusteluja, olisi kaikki ilmeisesti hyvin eikä kenenkään tarvitsisi väittää meikäläistä ylimieliseksi jne.
Näitä samankaltaisia juttuja, joista jengi heittää tauotta paskaa niskaani, on paljonkin. En edes jaksa käsitellä kaikkia, mutta yleisellä tasolla on vain ihmeteltävä miksi ihmisiä jaksaa edes kiinnostaa meikäläisen sanomiset tai tekemiset niin paljon? En uskoakseni vahingoita ketään treenaamalla niin kuin treenaan? Eikä ketään ole uskoakseni pakotettu lukemaan meikäläisen juttuja, saati sitten olemaan samaa mieltä kanssani?
Joskus vain tuntuu aivan käsittämättömältä, kuinka epäloogista ihmisten käyttäytyminen varsinkin netissä oikein on.
Älä välitä noista räkyttäjistä Hulkki, karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Kyllä 95% sinut tuntevista tietää sinun olevan fiksu ja rehti jätkä. Olet vastaanottanut body-yhteisöltä saamasi suosion nöyrästi ja jaksanut kaikille tietojasi jakaa pyytteettä.
Ne jotka sinua nyt mollaavat kaivavat vain kuoppaa itselleen. Ei se meidän tekemä FTA treeniopas penkkipunnerrusta edes kaivannut, sehän on paska liike muille kuin penkkipunnertajille ;) Hoisit kuvaukset kunnialla, niin kuin muutkin työt, joita olet meille tehnyt.
Vege, Fastin toimistolta
Hardcore
09.09.2007, 15:49
Kateellisten panettelua :)
Treeniasiat on kuitenkin juuri se mikä kiinnostaa lukijoita eniten ja on vain hyvä että sanot suoraan mikä toimii ja mikä ei. Jos lukee sun kirjoituksia eri vuosilta niin huomaa, että sä olet kokeillut todella paljon erilaisia treenisysteemejä läpi, ja tulokset on kehittyneet eri tavalla. Juniorit pystyy säästämään vuosia siinä kun eivät lähde heti alussa treenaamaan väärällä tavalla. Samoin sulla on ravinnosta ja lihashuollosta niin käsittämätön määrä tietoa, että oletko harkinnut missään vaiheessa jonkinlaista kirjaprojektia tai vastaavaa? Jos kaikki sun hallussa oleva tieto saataisiin samojen kansien väliin niin siinä olisi kaikkien aikojen treenipaketti ainakin aloitteleville kehonrakentajille. Mun mielestä sun kannattaa aina säilyttää oma linja koska tulokset puhuu puolestaan. Kateellisten roskajutuista ei kannata välittää.
Treeniasiat on kuitenkin juuri se mikä kiinnostaa lukijoita eniten ja on vain hyvä että sanot suoraan mikä toimii ja mikä ei.No tuossahan se homma kun onkin, eli jostain syystä jengi kuvittelee meikäläisen toitottavan suurin piirtein että "VAIN se ja se juttu voi toimia, kaikki muu on paskaa", tms. Todellisuudessa olen kuitenkin ainakin yrittänyt painottaa, että melkeinpä mikä tahansa treenitapa VOI toimia, mutta toki myös sitten tuonut esille niitä tapoja jotka mm. omien kokemusteni ja urheiluvalmennustieteen mukaan parhaiten toimivat. Perustelen omat väittämäni vahvasanaisesti, mutta se ei tarkoita, että väittäisin puoltamieni metodien olevan AINOAT, jotka toimivat.oletko harkinnut missään vaiheessa jonkinlaista kirjaprojektia tai vastaavaa?Itse asiassa mm. Fastin suunnasta on kerran tuota kyseltykin, mutta moinen projekti ei ole mielestäni ajankohtainen vielä vuosiin. Meikäläisellä on vielä yksinkertaisesti aivan liikaa opittavaa treenaamisesta, eikä tässä vaiheessa olisi IMO kauhean uskottavaa, kun 24-vuotias lihakseton kynäniska jota kukaan ei netin ulkopuolella tunne, rupeaisi suoltamaan ulos treenikirjaa. Ikää, kilpailumeriittejä ja varsinkin treenivuosia täytyy mielestäni olla paljon enemmän, ennen kuin voin realistisesti edes harkita kirjan kirjoittamista.Jos kaikki sun hallussa oleva tieto saataisiin samojen kansien väliin niin siinä olisi kaikkien aikojen treenipaketti ainakin aloitteleville kehonrakentajille.Ei aloittelijoille tarvitse IMO sen kummempia kirjoja kenenkään kirjoittaa, sillä ensimmäiset treenivuodet kehitystä tulee hyvin yksinkertaisella ja suoraviivaisella perustreenillä, kunhan vain osataan ja viitsitään tehdä työtä sen kehityksen eteen.
Meikäläisen kiinnostuksenkohteet ovat jo vuosia olleet aivan muualla, kuin aloittelijoiden suoraviivaisessa perustreenissä, ja opiskelemani treeni- ja ravintoasiat soveltuvatkin pikemminkin kilpailuihin tähtäävälle jo joitain vuosia treenanneelle naturaalille, kuin aloittelevalle treenaajalle.
Melkosen selkeää kateellisuutta. Ei yhtään muuta :) Keep it rokkenroll
Samaa mieltä, että kateelliset vinkuu. Ja se täytyy sanoa, että ite ainakin tykkään lukea sun kirjotuksia juuri sen takia, että siinä yhdistyy teoria ja käytännön kokemus. Tietää, että äijä on lukenu paljon ja treenannut paljon. Minua ainakin sinun tekstit, vinkit ym. on vaan innostanu lähtemään päivästä toiseen heilutteleen naruja salille. Jatka vaan Hulkki samaan malliin. Eläkä välitä kaiken maailman idiooteista mitä täällä netissä varsinkin pyörii.
Tuo kateellisuusjuttu ei vain jotenkin kuulosta kauhean loogiselta omaan korvaani, koska jos unohdetaan vaikkapa nettijulkisuus, mistä helvetistä ihmiset oikein ovat meikäläiselle kateellisia? Klassikkikynäniskasarjan SM-hopeasta, jonka senkin sain tuurilla koska voitin vaparikierroksen eikä lajin taso ollut vielä kuin aikaisessa kehitysvaiheessa? Ja jos fysiikasta puhutaan, olen aivan heinäseiväs jopa heinäseiväsklassikkiin, joten tuskinpa kauhean moni voi kehonrakennuksillisista "saavutuksistani" oikeasti kateellinen olla.
Enemmänkin tuntuu yleensä siltä, että Suomessa ei siedetä minkäänlaista erilaisuutta. Jos naama näkyy esim. nettipalstoilla tai vaikkapa lisäravinnemainoksissa, on heti rikkonut salaista maahantuijottelun sääntöä ja ansaitsee kivityksen. Jos ei tykkää ryypätä tai juhlia baareissa yömyöhään, vaan käyttää mieluummin aikansa esim. treenaamiseen, on rikkonut salaista harmaan keskinkertaisuuden ja muista poikkeamattomuuden sääntöä ja ansaitsee kivityksen. Pitäisi vain sulautua harmaaseen masentuneeseen massaan ja tuijotella maahan perjantaipromillet veressä aivan kuten kaikki muutkin.
Oot tietynsortin julkkis. Sen mukana tulee kaikenmaailman lieveilmiöitä. Jos teet jotain poikkeavaa niin se vielä ruokkii sitä. Kuuluu vaan asiaan.
Kaiken muun mä vielä ymmärrän, mutta sitä penkkijuttua en edelleenkään :D
No muista Hulkki, että on kuitenkin niitäkin jotka arvostavat sua just sen erilaisuuden ja lajille omistautumisen takia.
Rautateemu
19.09.2007, 08:27
Oot tietynsortin julkkis. Sen mukana tulee kaikenmaailman lieveilmiöitä. Jos teet jotain poikkeavaa niin se vielä ruokkii sitä. Kuuluu vaan asiaan.
Kaiken muun mä vielä ymmärrän, mutta sitä penkkijuttua en edelleenkään :D
En mäkään ymmärrä tota penkkikammoa, mutta täytyyhän sitä erilainen saada olla:D
Täytyy sanoa, että Hulkki on ollut meikäläiselle ihan selkeesti suurin innoittaja treenejä koskien. Paljon on tullut vinkkejä, jotka selkeästi toimivat. Kiitos siitä, jatka samaan malliin :rock:!
Aina vaan löytyy joku, joka jaksaa valittaa. Niin se vain on. Niin kuin ZachH sanoi, niin paljon olen itsekin saanut todella hyödyllisiä vinkkejä, kiitos Hulkille siitä. On oikeasti mukavaa, että on ihmisiä, jotka haluavat jakaa tietojaan muiden samoista asioista kiinnostuneiden kanssa. Ja mitä väliä on jollain "penkkikammolla"? Omasta mielestäni ei mitään, jokainen treenaa tavallaan.
"VAIN se ja se juttu voi toimia, kaikki muu on paskaa"
Aivan! Jos joku saarnaa jonkin asian nimeen ja toinen saarnaa toisen asian nimeen ja sanovat, että tällä tulee kehitystä ja käyttävät tuota VAIN sanaa, pitäisi heti epäillä. Äijät eivät saa kehitystä juuri sen takia mitä tekevät vaan saavat kehitystä siitä huolimatta mitä tekevät, näin se pitäisi katsoa.
Aina vaan löytyy joku, joka jaksaa valittaa.Valittajia aina löytyy ja moneen lähtöön, niitä kun ei voi välttää.
niin paljon olen itsekin saanut todella hyödyllisiä vinkkejä, kiitos Hulkille siitä.
Samat sanat.
En mäkään ymmärrä tota penkkikammoa, mutta täytyyhän sitä erilainen saada olla
Noh jos ei muuta niin erottuu ainakin selkeästi massasta ja Hulkki antaa tällä kuvan siitä, että mies tekee asiat sillä tavalla miten itse parhaaksi näkee eikä kulje muiden mukana ja tee mitä muut, koska muutkin ovat aina niin tehneet.
Ei ny varmaan kannata siihen penkkiläppään takertua. En ymmärrä monia muitakaa asioita maailmassa.
Ja mitä väliä on jollain "penkkikammolla"? Omasta mielestäni ei mitään, jokainen treenaa tavallaan.
Mielestäni Hulkki on perustellut hyvin sen, miksi hän korvasi penkin muilla liikkeillä. Valittajatkin voisivat kokeilla vaihtoehtoisia tapoja treenata sen ainaisen valittamisen sijaan. ;)
Jenkeissä menestykseen suhtaudutaan siten, että yritetään itse pyrkiä samaan kuin ne jotka menestyvät. Paiskotaan duunia ja ajatellaan "joskun minä olen yhtä hyvä, kova, rikas,menestyksekäs ym" Suomessa se on sitä, että vittuillaan ja puhutaan pahaa, miksi ihmeessä?
Syy on kateus!
Paljon helpompaa vain vähätellä ja moittia.
Hulkki on saavuttanut helvetin paljon ja nuorena vielä. Olet näin päällisinpuolin voittanut kaiken mihin olet ryhtynyt. Opiskelet Helsingin kauppakorkeakoulussa ja TKK:lla Tuotantotaloutta, siihen ei ihan jokainen jamppa pysty. Olet pirun lahjakas ja toivon, että salaa tuolla mielesi perukoilla tiedät sen. Ja ennen kaikkea sulla ei ole noussut kusi päähän. Toivotan sinulle kaikkea hyvää :rock:
Ok, ei nyt kuitenkaan tehdä tästä mitään "Hyvä Hulkki, jee jee" -threadia. Tarkoitukseni oli alunperin vain ihmetellä tuota paskanjauhantaa ja oikaista pari juttua joiden pohjalta sitä jauhantaa harrastetaan. :piis:
Rautateemu
25.09.2007, 00:45
Noh jos ei muuta niin erottuu ainakin selkeästi massasta ja Hulkki antaa tällä kuvan siitä, että mies tekee asiat sillä tavalla miten itse parhaaksi näkee eikä kulje muiden mukana ja tee mitä muut, koska muutkin ovat aina niin tehneet.
Joo, ei sun Änkäri mulle tarvii on tota selitellä. Luuletko etten ole kuullut "penkkiä en tee, - voiman osto on *, - mä häviin kaikille, sekä Hulkin 10-vuotissuunnitelmat treenaamisessa ja syömisessä (tarkemmin suunniteltu kuin Neuvostoliitossa aikanaan)" jo monta kertaa? Hulkki aiheutta jo persoonana keskustelua ja jakaa mielipiteissä leireihin. Ja netti on sitten niiden Hulkin tapaisista asioista/ persoonista ahdistuneiden frustraatioden purkupaikka, sekä muuten vaan ilkeiden paskanjauhajoiden ihmeellinen maailma..
Kun lopetat, Hulkki, sen provoomisen ja selittelyn, niin paskanjauhantakin loppuu. Korjaan.. vähenee ;)
Kun lopetat, Hulkki, sen provoomisen ja selittelynHaluaisitko selventää hieman, mitä näillä tarkoitat?
Tarkoitan, että tällaiset selittelyketjut ja jatkuva respondaaminen esim. tähän todella typerään penkkiasiaan tapaavat pistää vettä myllyyn. Anna mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos. Kyllä se jauhaminen siitä laantuu kun jengi huomaa, ettei saa toivottua (?) reaktiota aikaiseksi. Toki tiedän, että itseään koskevia asioita on vaikea olla kommentoimatta. Kyseessä lienee jonkinlainen alkukantainen puolustusmekanismi ;) . Mutta jos todella haluaa juttujen loppuvan, niin nähdäkseni this is the only way.
EDIT: Niin ja tuolla provoamisella tarkoitin käytännössä samaa asiaa; jengi provosoituu sun asiallisistakin vastauksista, koska haluavat lisää draamaa.
Mun mielestä, ja tämä on tosiaan vain yhden ihmisen yksittäinen mielipide, Hulkki perustelee viestinsä hyvin. Ongelma on oikeastaan toisaalla. Hulkilla on niin paljon tietoa eri treenitekniikoista ja ruokavalioista, että tavallinen normipunttaaja saattaa säikähtää detaljien määrää, ja kun Hulkki vielä usein höystää kirjoituksiaan amerikkalaisista lähteistä poimituilla vierasperäisillä sanoilla, niin joku saattaa kokea tämän hämmentävänä. Eli harva meistä oikeastaan pystyy keskustelemaan yhtä korkealla tasolla, ja yhtä täsmällisesti, ja sen vuoksi Hulkin treenaaminen voi joskus vaikuttaa liian tieteelliseltä. Kuitenkin jos näihin yksityiskohtiin malttaa perehtyä, niin varmasti on saatavilla kokemukseen perustuvaa tietoa. Mielestäni siis useimmat Hulkin dissaajat eivät malta edes lukea kunnolla mistä Hulkki kirjoittaa, ja sitten he lähtevät ahdistuneena sanallisiin purkauksiin kun haluaisivat kaikki treenisysteemit valmiina itselleen. Hulkki, menikö tämä arvio yhtään sinne päin mitä itse olet kokenut vuosien varrella? :D
panumies
29.09.2007, 16:29
Mun mielestä, ja tämä on tosiaan vain yhden ihmisen yksittäinen mielipide, Hulkki perustelee viestinsä hyvin. Ongelma on oikeastaan toisaalla. Hulkilla on niin paljon tietoa eri treenitekniikoista ja ruokavalioista, että tavallinen normipunttaaja saattaa säikähtää detaljien määrää, ja kun Hulkki vielä usein höystää kirjoituksiaan amerikkalaisista lähteistä poimituilla vierasperäisillä sanoilla, niin joku saattaa kokea tämän hämmentävänä. Eli harva meistä oikeastaan pystyy keskustelemaan yhtä korkealla tasolla, ja yhtä täsmällisesti, ja sen vuoksi Hulkin treenaaminen voi joskus vaikuttaa liian tieteelliseltä. Kuitenkin jos näihin yksityiskohtiin malttaa perehtyä, niin varmasti on saatavilla kokemukseen perustuvaa tietoa. Mielestäni siis useimmat Hulkin dissaajat eivät malta edes lukea kunnolla mistä Hulkki kirjoittaa, ja sitten he lähtevät ahdistuneena sanallisiin purkauksiin kun haluaisivat kaikki treenisysteemit valmiina itselleen. Hulkki, menikö tämä arvio yhtään sinne päin mitä itse olet kokenut vuosien varrella? :D
Itsellä on ihan täysin samat ajatukset. Hulkki on treeniopissa kyllä sen verran peruspunttaajaa korkeammalla, ettei ole ihmekkään jos jollakin välillä palaa käpy silkasta kateudesta. :o
Hyvä on ollut huomata että muissa medioissa, esim. fta, fast channel, on samat jutut kerrottu ymmärrettävästi normaalille ihmisellekkin.
En ymmärrä miten kukaan voi olla kiinnostuneempi jonkun toisen treenimetodeista,ruokavaliosta,elämäntyylistä/valinnoista tai treeniliikkeistä kuin omista treeneistään!? Kuka näitä asioita oikein vatvoo? Joku jolla ei ole elämää eikä omia treenejä ollenkaan. Hulksterin roolissa jättäisin kaikki pötypuheet ym omaan arvoonsa.
Kateellisten ja liikaa aikaa omaavien ihmisten panettelua. :) Mitäs noista. Big up man!
Tarkoitan, että tällaiset selittelyketjut ja jatkuva respondaaminen esim. tähän todella typerään penkkiasiaan tapaavat pistää vettä myllyyn. Anna mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos. Kyllä se jauhaminen siitä laantuu kun jengi huomaa, ettei saa toivottua (?) reaktiota aikaiseksi. Toki tiedän, että itseään koskevia asioita on vaikea olla kommentoimatta. Kyseessä lienee jonkinlainen alkukantainen puolustusmekanismi ;) . Mutta jos todella haluaa juttujen loppuvan, niin nähdäkseni this is the only way.
Näin juuri.
-v- :piis:
Meesucky
31.10.2007, 15:51
En ymmärrä miten kukaan voi olla kiinnostuneempi jonkun toisen treenimetodeista,ruokavaliosta,elämäntyylistä/valinnoista tai treeniliikkeistä kuin omista treeneistään!? Kuka näitä asioita oikein vatvoo? Joku jolla ei ole elämää eikä omia treenejä ollenkaan. Hulksterin roolissa jättäisin kaikki pötypuheet ym omaan arvoonsa.Aika lailla samoja mietteitä itselläni :piis:
Wintikka
11.11.2007, 20:36
Jeps, ei kannata tarttua jengin provoihin, ne vaan innostuu niistä! Noi on "kuuluisuuden kiroja, jotka pitää vaan kestää...
WannaBeCBB
18.01.2008, 14:08
Hulkki taitaa toimia Muscle Forumin moderaattorina, kun linkki sivustoon, missä häntä kritisoitiin oli poistettu. Myös koko linkin kirvoittama keskustelu, missä Hulkia ei arvosteltu, oli poistettu. Minusta Hulkin nahka on aika ohut...
Artemis_
18.01.2008, 14:15
Hulkki taitaa toimia Muscle Forumin moderaattorina, kun linkki sivustoon, missä häntä kritisoitiin oli poistettu. Myös koko linkin kirvoittama keskustelu, missä Hulkia ei arvosteltu, oli poistettu. Minusta Hulkin nahka on aika ohut...
Nytkö vasta huomasit Hulkin modepuuhat?
Ja ihan aiheesta kyllä poisti viestejä ja lukitsi keskustelun. Ei tuommoista totaalipaskaa tarvitse kenekään kuunnella.
Kyseinen threadi on myös poistettu tältä kyseiseltä palstalta. Ilmeisesti asianomainen ymmärsi, että tuosta voi tulla myös oikeudellisia seuraamuksia.
Hulkki taitaa toimia Muscle Forumin moderaattorina, kun linkki sivustoon, missä häntä kritisoitiin oli poistettu. Myös koko linkin kirvoittama keskustelu, missä Hulkia ei arvosteltu, oli poistettu. Minusta Hulkin nahka on aika ohut...Täysin perättömät julkiset roinaussyytökset eivät uskoakseni ole kritiikkiä, vaan herjausta/kunnianloukkaus, joista voidaan tehdä rikosilmoitus/tutkintapyyntö. Artemiksen sanoin totaalipaskaa siis.
Herra WannabeCBB voisi kenties perustella hieman, miksi minun tulisi sietää tai sallia linkitys moisiin perättömiin syytöksiin, joiden taustalla ei ole mitään muuta kuin täydellisen naurettava väittämä siitä, että koska minulla on yhdessä poseerauskuvassa naama punaisena, olen muka roinaaja. Pitäisi varmaan kuvata videolle tuollainen vastaava tilanne, kun ensin en jännitä yhtäkään lihasta ja naama on ihan normivärinen ja -paineinen, ja sitten otan esim. tiukan most muscular -poseerauksen, jännitän lihaksia äärimmilleen 15-20 sekunnin ajan, ja pidätän hengitystäni tehostaakseni tuota paineistusefektiä. Kyseisen roinasyyttelijän logiikan mukaanhan muuttuisin naturaalista roinaajaksi tuon 15-20 sekunnin aikana, kun naama muuttuisi tuon paineistuksen johdosta punaisemmaksi. :lol:
Jos joku esittää minua kohtaan asiallisesti perusteltua kritiikkiä (eikä vain huutele jonkun kuvan perusteella, että toi on isompi kuin mä, eli se roinaa, tms), sallin tietenkin keskustelun ja pyrin osallistumaan siihen itsekin, mutta tuollainen "naama posekuvassa punainen --> vetää roinaa" -vittuilu ei ole millään tasolla asiallista kritiikkiä, vaan mustamaalausta / herjausta / kunnianloukkaus.
Jos joku nyt siis haluaa meikäläistä roinaajaksi syyttää, voi hän tehdä väittämänsä esimerkiksi tässä threadissa, kunhan perustelee väittämänsä edes jotakuinkin asiallisesti. Tällöin voin itsekin vastata keskusteluun ja kumota väittämät, koska en ole edelleenkään koskaan hormoneja käyttänyt. Noita perättömiä roinasyytöksiä täysin idioottimaisin perusteluin (tai useimmiten ilman minkäänlaisia perusteluja / todistusaineistoa) on nimittäin meikäläisestä tehty varsinkin moderoimattomilla paskaforumeilla jo vuodesta miekka ja kivi lähtien.
PS. Koska tuo "keskustelu" ja linkki siihen postitettiin tälle palstalla mitä todennäköisimmin vain toivossa saada noille sivuille lisää kävijöitä, on vain loogista kieltää kyseiselle sivulle linkitys ja ilmainen mainostus. Puhumattakaan siitä, että kyseessä on kilpaileva kaupallinen sivusto, jonne linkitys olisi muutenkin kielletty.
Otan Hulkki osaa, ei ole helppoa katsella tuollaista alatyylistä mustamaalausta. Nuo raukkamaiset tyypit eivät muuhun kykene, ja lopulta vahingoittavat itseään enemmän kuin niitä, joita yrittävät loukata.
Foorumeilla ihmisten kunnian tai yksityiselämän loukkaaminen on muuten lain edessä yhtä rangaistavaa kuin lehdissä tai muussa mediassa. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa...
Kiitos Hulkille ja muille moderaattoreille, että ovat pitäneet tämän foorumin asiallisena ja laadukkaana!
Vaikka mode+tiimikaveri olenkin ja siinä mielessä puolueellinen vastaamaan tällaiseen, en voi olla sanomatta tätä: nämä Hulkki-on-sitä-ja-tätä -jaarittelut tulevat todennäköisesti täysin niiden ihmisten suusta jotka eivät Hulkkia millään tasolla tunne. En sano että itsekään mikään paras ystävä olisin, mutta tuntuu silti käsittättömältä tuo paskanjauhannan määrä mihin ihmisillä tuntuu olevan joku kummallinen tarve vaikka mitä tahoja myöten. Että aikuiset ihmiset viitsii ryhtyä vastaavaan, en jaksa ymmärtää tuota. Mulla ei ole Hulkista mitään muuta kuin hyvää sanottavaa - hänhän on äärettömän hyväntahtoinen ihminen, joka pyyteettömästi on auttanut niin tajuttoman monia että ymmärtävätköhän ihmiset sitä alkuunkaan.
Ei tarvitse ketään palvoa, mutta ei mustamaalatakaan. Harvemmin omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen kokee tarvetta kenenkään muun lyttäämiseen.
Hardcore
18.01.2008, 15:50
täydellisen naurettava väittämä siitä, että koska minulla on yhdessä poseerauskuvassa naama punaisena, olen muka roinaaja.
ei siinä ketjussa kyllä mitään punaisesta naamasta puhuttu.
ei siinä ketjussa kyllä mitään punaisesta naamasta puhuttu.Pöhöistä puhuttiiin, ja viitattiin suoraan naamaan. Kuulemma naaman perusteella nähdään milloin kehossa on ulkopuolista hormoniapua käytössä - kyseinen roinasyyttelijähän voisi varmaankin mullistaa koko dopingtestaustoiminnan tuolla naamatunnistuksellaan :lol:
Hardcore
18.01.2008, 16:04
no bodipiireissä se että laihalla miehellä on yhtäkkiä selvästi naama turvoksissa on perinteisesti ollut merkki jostain muusta kuin kaurapuurosta :)
no bodipiireissä se että laihalla miehellä on yhtäkkiä selvästi naama turvoksissa on perinteisesti ollut merkki jostain muusta kuin kaurapuurosta :)Tuo kun on vain niin eri asia, kuin pätevä todistusaineisto, jota tarvitsisit voidaksesi tehdä noita julkisia roinaväitöksiäsi meikäläisestä laillisesti.
Ja aika mielenkiintoisesti kyllä määrittelet termin "yhtäkkiä", sillä tuo tässä tapauksessa viitattu posekuva otettiin yli vuoden mittaisen bulkkijakson jälkeen, kun olin viimeiset kuukaudet syönyt säännöllisesti jopa 5400 kaloria päivässä (mukaanlukien about 800 g hiilaria, joka tunnetusti aiheuttaa suurissa määrissä nautittuna nestepöhöä). Tuon lisäksi ei pitäisi olla kenellekään tekstejäni seuranneelle epäselvää, että käytän kreatiinia ympäri vuoden, ja nautin myös mineraalisuolaa melko tuhteja paukkuja monta kertaa päivässä nimenomaan noiden lihaspaineiden maksimoimiseksi.
Lisäksi tein osan noista poseerauksista maksimoiden yläkropassa olevan paineen, vetäen kunnolla ilmaa sisään ennen lihasten jännittämistä, pitäen jännityksen ja ilmat sisällä jopa yli 10 sekunnin ajan ennen kuin kuva otettiin. Kuka tahansa saisi naamastaan paineikkaan näköisen tekemällä noin.
Ja kun kerran käytät nyt tuota naaman painetta "todisteena" roinauksesta, kerro samalla miksi naamani ei ole paineinen kuin vain osassa noista samaan aikaan otetuista poseerauksista? Jos naamani paineisuus kerran johtuisi roinauksesta, eikös tuon paineen pitäisi olla yhtäläinen kaikissa poseerauksissa, eikä vain niissä, jotka otettiin kunnon pumpissa ja tietoisesti yläkehon paineet maksimoiden?
Esimerkiksi tässä heti treenin jälkeen otettu paineistamalla tehty ojentajaposeeraus:
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/u_kuvat/utti_02-12-2007i.jpg
Tässä taas uusintaotos rinta sivulta -poseerauksesta ilman vastaavaa paineistusta (huomaa että ranteeseen oli ilmestynyt suihkun jälkeen kello):
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/u_kuvat/utti_02-12-2007f.jpg
Tuossa pumppi päällä paineistaen tehdyssä ojentajaposeerauksessa naama näyttää kyllä melko paineiselta, kun taas ilman paineistusta tehdyssä rinta sivulta -poseerauksessa yläkropan ja naaman paineet näyttävät mielestäni aika normaaleilta.
Tuo "naama on paineinen --> kaveri roinaa" -pelleily ei yksinkertaisesti kestä loogista tarkastelua. Toki jos joku roinaa, seuraa tästä todennäköisesti myös kunnon pöhöt, mutta treenaaja, jolla on kropassa esim. posehetkellä hyvät paineet päällä, ei todellakaan ole automaattisesti roinaaja. Tämän pitäisi olla itsestään selvää logiikkaa jopa sinulle.
Mutta eipä lopeteta tähän, vaan jatketaan roinasyytöksesi kriittistä tarkastelua. Olen kirjoittanut mm. blogissani jo viime vuoden alussa maksaneeni Fitnessliiton kilpailulisenssin koko vuodelle 2007, vaikka en missään vaiheessa ollut edes aikeissa kilpailla vuonna 2007, vaan koska haluan periaatesyistä olla koko ajan ADT:n dopingvalvonnan alainen urheilija. Nuo 109 kilon aamupainossa otetut poseerauskuvat on otettu joulukuussa 2007, lisenssini ollessa voimassa (maksoin itse asiassa lisenssin vuodelle 2008 jo ennen vuodenvaihdetta, eli olen ollut kesästä 2006 lähtien joka ikinen päivä ADT:n dopingvalvonnan alainen urheilija). Ei vain mahdu päähäni, miksi olisin riskeerannut koko kilpaurani ja nimeni vetämällä roinaa, kun tiedän voivani joutua dopingtestiin minä päivänä hyvänsä? Ja toisaalta, jos olisin aikomuksissa roinata, miksi olisin esimerkiksi viime vuonna edes maksanut tuota lisenssiä lainkaan (50 euroa)? Tiesin kuitenkin jo syksyllä 2006, että kilpailisin seuraavan kerran aikaisintaan vuonna 2008. Blogistani ilmenee myös mm. se, että minulle tehtiin yllätystesti keväällä 2007, jonka tulos oli tietenkin negatiivinen.
Nuo perättömät roinasyytökset eivät yksinkertaisesti kestä minkäänlaista kriittistä tarkastelua, vaan ovat pelkkää herjausta ja mustamaalausta. Ja jos asiaa lähdetään puimaan poliisin kanssa, ei moisten perättömien syytösten tekijä ole kovinkaan vahvoilla.
PS. Nyt varmaan ties missä joku lukee nämäkin läpikohtaiset vastaukseni roinasyytöksiin, ja rupeaa sössöttämään että "kauheaa selittelyä, taisi osua arkaan paikkaan", tms. Tämäkin on vain täysin idioottimaista ja epäloogista ajattelua: tottakai osoitan roinasyyttelijöiden juttujen pätemättömyyden parhaani mukaan, koska nuo väitökset ovat jo alkujaan täysin perättömiä, ja tässä tapauksessa ne on helppo osoittaa paskapuheiksi. Yleisesti nimittäin tuo natuuden osoittaminen on käytännössä mahdotonta, sillä aina löytyy teoriassa jokin tapa huijata testausta tms, mistä johtuen bullshit-perustein tehtyjen syytösten kumoaminen onkin niin herkullista.
Foorumeilla ihmisten kunnian tai yksityiselämän loukkaaminen on muuten lain edessä yhtä rangaistavaa kuin lehdissä tai muussa mediassa. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa...
Todella hyvä huomio. Ihmisillä on valtaisa harhakäsitys siitä, että nimimerkkien takana saa kirjoittaa netissä ihan mitä vaan meuhaten sananvapaudesta (jonka sisällöstä myös suurella osalla on väärä käsitys..). Taitaapa nykyään olla jopa niin, että netissä julkaistua tietoa pidetään aikalailla yhtä saatavana kuin printtimediassa tai muussakin mediassa, millä taas on vaikutusta kunnianloukkausrikoksen törkeysarvioinnissa sekä haitta-arvioinnissa. Joten todellakin kannattaa miettiä, mitä siellä näppiksellä naputtelee, ja keskustella foorumeilla asiallisesti ja toisia kunnioittaen, vaikka välillä keskustelun tiimoilla tunteet kuumenevatkin. :thumbs:
..valmistumisen jälkeen vois keskittyä pelkästään näihin. :lol:
Voi luoja, mitäs seuraavaksi? Eikö kukaan ole oikeasti keksinyt syyttää Hulkkia samalla vielä Syntholin pumppaamisesta latseihin ja amfetamiinin käyttämisestä treenin vauhdittajaksi? Näkeehän sen nyt... kaikesta.
Mistähän sitä nyt aloittaisi. Mitä tulee tuohon Hulkin pitkään kirjoitukseen, niin siinä oli kattava lista perusteluista ja hauskaa kylläkin, noita riittäisi vielä ties miten paljon lisää, kun jaksaisi vaan kirjoittaa. Veljeni Konan kiteytti hyvin ajatukseni tässä eilen aiheesta heränneen keskustelun pohjalta. Hän sanoi jotenkin niin, että eikö kenellekään syytöksiään edes semivakavissaan esittävälle tule mieleen, kuinka läheltä pääsemme Hulkin elämää ja muutenkin tähän astista treeniuraa oikeastaan edes seuraamaan. Varsin hedelmällistä maaperää pikkuiselle sustahoroilulle.
No jos Hulkki onkin vain kulissia? Kuka oikeasti jaksaisi omistaa elämänsä moisen teatterin sekä poikkeuksellisen taitavan ja järjestelmällisen kusettamisen pyörittämiseen edes harhauttaakseen - tai no, yrittääkseen harhauttaa - ADT:tä ja kaikkia muitakin siinä ohessa? Siinä tapauksessa tuon Utin todellakin tulisi olla Body-lehden sanoin "Uskomaton", sillä hän ei vain menestyisi hyvin treenaamisessa ja opiskeluissaan, vaan olisi kaiken lisäksi kadehdittavan lahjakas paskanjauhaja. Koska Suomen piirit ovat lisäksi vielä sen verran pienet, jotakin kautta kusahtaminen olisi luultavasti enemmän kuin todennäköistä, ainakin skenessämme näin poikkeuksellisen näkyvästä kilpailijasta puhuttaessa. Ja jos Hulkki rojuttelisi, ei hänen välttämättä tarvitsisi tehdä sitä edes "niin varovasti kuin nykyään", sillä en itse, eikä varmaan moni muukaan kilpailuja seuraava (body-)tavis, ainakaan ihmettelisi parempaakaan kehitystä tuolla omistautumisen tasolla. Ai niin, mutta sehän pelaakin vain varman päälle!
Mitäs sitten, kun vuosien pikkutarkka julkisuuskuvan ylläpito on mennyt aivan perseelleen? Nimeltä lähtee aivan kokonaan pohja, Hulkki on pahainen valehtelija. Luulisin, ettei impact taitaisi rajoittua vain välittömään kilpailukieltoon ja maineen menemiseen pelkissä bodypiireissä. Utti on pahainen valehtelija! On aivan eri tason juttu paljastua roinaajaksi silloin, kun on vuosia ja taas vuosia puhunut sinnikkäästi naturaalitreenauksen puolesta, kirjoittanut asiasta niin järkyttävästi, että tuskin kukaan on edes enää kärryillä, kuin silloin kun kyseessä on esimerkiksi treenimetodeistaan ja periaatteistaan, ympäröivästä elämästä nyt puhumattakaan, tavallista vaitonaisempi tapaus. Kuka riskeeraisi kaikkia pelkän Classic-menestyksen takia, kysynpä vain?
Olen itse sitä mieltä, että voisit Hulkki miltei harkita tuon pitkähkön tekstisi siirtämistä vähän muokattuna blogisi ohessa olevalle vastauspalstalle. Nimittäin sen verran absurdilla tahdilla olet joutunut copy/pastettamaan samoja, samoja ja vielä kerran samoja faktoja eri tahoille jo ties mistä vuodesta kivi ja keppi saakka ja vääntämään erikseen jokaiselle roinaamisestasi vakuuttuneelle mäntille sen oman sievän pikku kiskonpätkänsä, että alkaa jo huolestuttaa. Täytyy kuitenkin mainita, etten itse kuitenkaan jaksa olla täysin vakuuttunut, että kovinkaan moni seisoo todellisuudessa sanojensa takana: on varmasti vain kiva nähdä Hulkin provosoituvan, ihan aiheesta, moisesta fleimauksesta ja kirjoittavan vasta-argumentteja huuteluihin, jotka eivät sisällä ollenkaan mitään järkevää. Ei mitään järkevää... Ai että kun sattui sanoa tuollainen itsestään selvyys, sillä ei kukaan nyt tosissaan voi pitää tuota kaikkea järkevänä kritisointina. Mutta niin, harrastavathan jotkut tuota samaa paskaa tosielämässäkin, netissä kynnys nyt vain sattuu olemaan vielä alhaisempi.
Ei ole ollut enää aikoihin edes etäisestikään huvittavaa katsella tuota loanheiton määrää sivusta. Ja tuo bullshitti kun nyt ei todellakaan rajoitu vaan Hulkkiin, vaan esimerkiksi toiseen Suomen pienten bodypiirien pikkujulkkikseen, Sirénin Mikaan, joka on Hulkin tavoin vaikuttanut erittäin positiivisesti maamme, voisiko ilmaista, kehonrakennuskulttuuriin. Peruskoulun ATK-tukihenkilöt voisivat muuten oikeasti harkita blokkaavansa kakruilta pääsyn noille moderoimattomille keskustelufoorumeille.... Olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka moni tuon apinalauman edustajista on niitä aikuisia ihmisiä. Tai ehkä surullistakin.
Tämän pienen avautumiseni tarkoitus ei ollut nyt tuoda esille mitään mullistavia pointteja, vaan mainita vaan päällimmäisiä juttuja, jotka jokainen järkevä ihminen nyt varmasti tiedostaa. Sen verran kuitenkin on vain vituttanut tuo mustamaalauksen määrä, että oli pakko raapustaa jotakin. Enkä puhu nyt Hulkin Junior Fan Clubin Lieksan alajaoston edustajana. Kiitos ja anteeksi. :hmm:
Megamies
18.01.2008, 19:55
Sirénin Mika on aika avoimesti puhunut omista reeni taustoistaan pakkiksen puolella. Olen samaa mieltä muitten kanssa mutta julkisuuteen kun joutuu niin tälläistäkin joutuu kuulemaan. Hulkkikin varmaa ymmärtänee. Ihmeempihän se oiski jos ei yhtää vastarantalaista löytyisi.
Sirénin Mika on aika avoimesti puhunut omista reeni taustoistaan pakkiksen puolella.
Jep. Viittasin siis tuolla em. kohdallani kaikkiin niihin "Maikin toiminta menee jo sci-fi-sarja Star Trekin diktaattori Khaninkin ohitse ja se nyt on muutenkin juuri sellainen ylimielinen kusipää, joka bännii kaikki, jotka vähänkin uskaltaa arvostella systeemiä" -itkuraivareihin ja "foorumi on alunperin perustettu vain ja ainoastaan myöhemmin tulleen lisäravinnefirman myynnin puffaamista varten" -tyylin apinatason salaliittoteorioihin. En siis rojutteluun, kuten tässä Hulkin tapauksessa.
Mutta pysytelläänpä nyt Vihreään mieheen keskittyvässä paskanjauhannassa, korostin kyseistä kohtaa vain painottaakseni sitä, miten koko muodikas Hulkin dissausilmiö vituttaa juuri itseäni eniten periaatetasolla. Hulkin tilalle kun voisi laittaa kenet tahansa muunkin vähänkin omalla osa-alueellaan menestyneen (suomalaisen...) ihmisen, joka herättää kateutta ja/tai katkeruutta.
Ompulta hieno teksti, johon oli selvästikin laitettu ajatusta mukaan. Kiteyttää aika hyvin tuon netissä iäti jatkuneen roinasyyttelyilmiön.Olen samaa mieltä muitten kanssa mutta julkisuuteen kun joutuu niin tälläistäkin joutuu kuulemaan. Hulkkikin varmaa ymmärtänee.Et nyt taida ymmärtää sitä, että tuo perättömien roinasyytösten tekeminen julkisesti on laitonta. En todellakaan katso kovin suopeasti tuollaista paskaa, varsinkaan jos sen takana ei ole moderoimattoman angstikakaroiden loanheittopalstan (Suomi24) pellet.
Anyway, kävin juuri vetämässä jalkatreenin, ja treenin jälkeen tein sitten itsestäni 20 sekunnissa sustapöhösian:
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/muscleforum/naturoinari20s.jpg
Tässä tuo samainen prosessi vielä oikein videona:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/27Y1iasPdLE&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/27Y1iasPdLE&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Eli eiköhän tämä Hardcoreanssin idioottimainen pöhöpaskanjauhanta ollut nyt tässä. :piis::D:piis:
Raksa-Pena
18.01.2008, 21:18
:lol:
Hyvä konkreettinen esimerkki ja vielä videona. Tosin ainoa laji jossa voisin haastaa, niin se olis toi roinasian naamaluukki..toihan on vielä kohtuu siedettävä :D
Anyway, kävin juuri vetämässä jalkatreenin, ja treenin jälkeen tein sitten itsestäni 20 sekunnissa sustapöhösian:
Ei saatana. Tuo oli kyllä vähän sen oloinen, että olit koko treenin ajan ollut vitutus päällä, tulit pukukoppiin, huomasit että vieläkin vituttaa, ja tässä on tulos :D
Loistavaa itse ironiaa. Paras juttu aikoihin. Hyvä homma että tuolta jutulta katkaistaan siivet lopullisesti, että ei tule sitten kummittelemaan Hulkinkaan yksityiselämässä/netissä tulevaisuudessa.
Ompulta hyvää tekstiä ja pitkälti seuraa myös omaa ajatusmailmaani asiasta.
John Ross
18.01.2008, 21:46
Paha video kun piti oikein itsekin pidättää hengitystä :D
Tuli tässä sitten suoritettua vatsalihasreeni, kun tuon clipin katsoin. :D
Jaahas, siinä oli vähän aikaa sitten eräällä palstalla nii-iin "hyvät" perusteet jonka mukaan Hulkki on naamastakin päätellen hormoni possu.
Luulisi että ihminen joka tuollaista paskaa kirjoittaa haluaisi edes jotenkin pysyä asiassa, kyllä naaman saa turvoksiin ilman
ylimääräisiä androgeenejäkin, siinä menetti kirjoittaja uskottavuutensa, olipa kyseisen jutun sittemmin poistanutkin foorumilta.
Tuollainen kirjoittelu on vaarallista ja se ruokkii tietämättömien ihmisten syvimpiä ennakkoluuloja ja harhakäsityksiä.
Jos naaman turvotusta pidetään merkkinä aineiden käytöstä niin meilläkin on työpaikalla maanantai aamuisin puolet porukasta
täysiä andro-bodareita, kyllä sellaista nestepöhöä on nähtävissä...
Tavallinen suomalainen liikkumaton kansa tietää että kaikki bodarit käyttää aineita, kaikilla nyrkkeilijöillä on aivovamma,
japanilaiset autot on ruosteherkkiä, rasvakastike ja pottumuusi on terveysruokaa, saunan jälkeen kuuluu juoda olutta...
Nämät tavalliset liikkumattomat sauvakävelijät ovat rakentaneet kovan peruskuntonsa jo ala-asteen liikuntatunneilla, ja se
auttaa heidät selviämään läpi elämän, ei siinä tarvita mitään epätervettä kuntosali harjoittelua.
Hulkki rupeaa olemaan tunnetuimpia nimiä koko suomessa niiden keskuudessa jotka lihaskunto tyyppistä harjoittelua
tekevät ja nettiyhteyden omistavat. Tähän porukkaan mahtuu enemmän sikoja kuin helmiä, jokin suomi24 tai vastaavat
törkyfoorumit ovat suurimmaksi osaksi provoilijoiden ja keskenkasvuisten purnaus palstoja joiden sisällölle ei kannata
painoarvoa antaa varsinkaan siten että niiden viestiketjuja jollain toisella palstalla yrittäisi oikaista.
Ei tavallinen harrastelija kuntoilija voi ymmärtää että joku henkilö on niin omistautunut asialle kuin esim. Hulkki.
On paljon nuoria joille FASTin yms. harjoituspäiväkirjat antavat lisäkipinää omaan harrastukseen. Näille henkilöille
voisi olla tarpeellista aina välillä muistuttaa että esim. Hulkin treeniohjelmaa ei kannata lähteä sellaisenaan kopioimaan,
siinä tulee äkkiä seinä vastaan. Puolet porukasta kopioi sen siitä huolimatta...Suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun, hehe.
Kun on paljon esillä niin paskaa tulee niskaan, ei kai tuollaisella apinoiden huutelulla niin ole väliä, suurin osa huudoista hukkuu
tänne nettiin.
Tuo naamanturvotusvideo oli sitä luokkaa että jos Spede vielä eläis ja sen näkis niin kääntyis kyllä haudassaan...
Niin, tämä kirjoitus oli siis kaikessa epäselvyydessään viheriäisen puolesta, ei vastaan.
jaykay82
18.01.2008, 22:34
Joo nyt vois WannaBeCBB lopettaa jo ton provoomisen kyllähän kaikki tietää että olet kyseisen juorun aloittaja ja pistit linkin omalle sivustollesi mainostaaksesi sitä.
Ei vain tommosen paskan jauhaminen onnistu ilman minkäännäköistä todistusaineistoa.
Mun mielestä Hulkkikin vois ihan tosissaan harkita sitä kunnianloukkaus syytettä tommosesta tahallisesta mustamaalamisesta oman hyödyn tavoittelemiseksi.
Mutta joo vois loppuu muutenkin tällänen asiaton keskustelu täällä. On muitakin foorumeita missä sitä paskaa voi jauhaa. Toivottavasti tää pysys edes jollain tavalla asiallisena foorumina.
jackball
19.01.2008, 19:01
Mikähän tämän Mannisen tarkoitus oli tuolla postilla? Tekee itsestään vain pellen kirjoittamalla tuollaista potaskaa. Luulisi moisen "asiantuntijan" tietävän, että kyllä tuohon Hulkin offseason-kuntoon pääsee ihan hyvin natuna, jos on omistautumista lajiin. Geneettisesti lahjakkaampi tuolla panostuksella olisi vielä paremmassakin lihassa ja ihan natuna.
Eiköhän vaan naureta kaikille kateellisille ihmisille ja jatketa elämää vanhaan tapaan :D
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/muscleforum/naturoinari20s.jpg
voisko tosta oikeanpuoleisesta kuvasta tehdä Hulkki-fanipaitoja? mä ostaisin heti!
voisko tosta oikeanpuoleisesta kuvasta tehdä Hulkki-fanipaitoja? mä ostaisin heti!Ei helvetti, siihen vielä joku teksti: "Classic Bodybuilding - terveellinen vaihtoehto" :lol:
Rautateemu
21.01.2008, 22:47
Ei helvetti, siihen vielä joku teksti: "Classic Bodybuilding - terveellinen vaihtoehto" :lol:
Täytys kyllä shopata tohon vähän lisää hartiota ja forkkuja:D
Artemis_
21.01.2008, 22:50
Täytys kyllä shopata tohon vähän lisää hartiota ja forkkuja:D
Jokuhan sen vois nopiaan tehdä.. :warning:
Millonhan paskapuhe lähti liikkeelle? Oliko just tuollon 2006?
Rautateemu
21.01.2008, 22:59
Millonhan paskapuhe lähti liikkeelle? Oliko just tuollon 2006?
Varmaan ennen Hulkin syntymää.. aina jengi jossain salin nurkassa ja jollain forumilla puhunut: "ei se naturaali voi olla":hmm:. Kun on tuollainen peroona ja kehitystäkin tulee, niin paskanjauhantaa riittää. Hulkin työmäärän ja panostuksen kun on nähnyt, niin sanon kyllä että tuskin kuitenkaan Hulkki on sieltä huippulahjakkaasta päästä lihasten hypertrofian suhteen (persettä ja epäkästä lukuunottamatta;):D). Enemmänkin olis voinut tuolla panostuksella kehittyä. Sitten kun joku huippulahjakas geenihirvitys (jota NGV manaa manalasta:D) panostaa samalla tavalla, tulee todellakin hurjan näköistä kehitystä. Ja ihan vaan syömällä ja punttia kolistelemalla!
Meikäläistä on syytetty ensimmäisen kerran horkan käytöstä jo 15-vuotiaana, ja netissä niin kauan kuin olen nimimerkillä Hulkki kirjoitellut (eli kutakuinkin vuosituhannen alusta saakka, en enää edes muista tarkkaan). Eipä tuossa siis mitään uutta ole, aina joku kakara tai muuten vain elämäänsä turhautunut idiootti jossain Suomi24:lla tai jopa vähän asiallisemmallakin palstalla saa päähänsä väittää meikäläistä roinaajaksi, homoksi, valehtelijaksi, jne. Vuosikausia tuo sama meno on jatkunut, ja todennäköisesti jatkuu niin kauan kuin nettiin kirjoittelen, jne.
Taitaa mennä sillä tavalla, että niin kauan kun tässä maailmassa joku viitsii punttiin tarttua niin aina löytyy myös joku, joka syyttää häntä roinaamisesta. joidenkin aivoissa lihasten kasvu on aina yhtä kuin hormonien käyttö.
jarijari
23.01.2008, 09:37
Taitaa mennä sillä tavalla, että niin kauan kun tässä maailmassa joku viitsii punttiin tarttua niin aina löytyy myös joku, joka syyttää häntä roinaamisesta. joidenkin aivoissa lihasten kasvu on aina yhtä kuin hormonien käyttö.
Näinhän se vähän on. Jos joku on paremmassa kunnossa kuin itse käyttää hän aivan varmasti horkkaa. Jopa minä ja treenikaverini saimme horkkasyytöksiä jo 17-vuotiaana. Kunto ei ollut kummoinen, mutta heti kun on pari pattia enemmän paidan alla keskivertotallaajaan nähden jonkun on helppo soittaa suutaan.
"Suomalaiset on niin kateellistä väkeä että heti jos täällä on jollain vähänkin massia päällä niin välittömästi alkaa joku läski vinkuun."
-Kummeli
;)
Sitten kun joku huippulahjakas geenihirvitys (jota NGV manaa manalasta:D) panostaa samalla tavalla, tulee todellakin hurjan näköistä kehitystä. Ja ihan vaan syömällä ja punttia kolistelemalla!
Joo manalassa manataan. :D
En ole nyt ihan varma, mutta jostain olen saanut kuvan, että näistä huippulahjakkaista kavereista vain harva omistaa semmoisen asenteen ja työmoraalin jolla voidaan se lahjakuus hyödyntää 100% ja puhun noin yleisesti kaikissa lajeissa. Voi olla että olen väärässä, mutta jos näin oikeasti on, niin se on aina ihan minkä tahansa lajin tappio. Tietenkin onnettomille ja lahjattomille puurtajille se on vain tasoitusta.
Sehän se on, tunnen muutaman tyypin joilla olis pontetiaalia ja lahjoja tähän lajiin, mutta ikävä kyllä ne lahjat ovat ainoastaan fyysisellä puolella. Tieto/taito, motivaatio ja ennen kaikkea kurinalaisuus puuttuu.
Dr Muscle
25.01.2008, 14:34
Meikäläistä on syytetty ensimmäisen kerran horkan käytöstä jo 15-vuotiaana, ja netissä niin kauan kuin olen nimimerkillä Hulkki kirjoitellut (eli kutakuinkin vuosituhannen alusta saakka, en enää edes muista tarkkaan).
Eiköhän sulla ole itsetunto niin kohdallaan, että loppupeleissä ei hetkauta negatiiviset kommentit suuntaan eikä toiseen pidemmällä tähtäimellä :) Julkisuuden kirouksien kanssa pitää vain oppia elämään.
RH-Ridge
01.02.2008, 11:59
Lueskelin kanssa nimeltämainitsematonta ketjua, jota jo ilmeisesti oli ehditty siistimään."Miksei Hulkki sitä ja tätä..." - ihmeellistä spekulointia. Yhteenvetona voisin sanoa, että sunnuntairoinaajat/baaripullistelijat ovat vain kateellisia kun eivät saavuta muutamassa vuodessa Hulkkia. Mielestäni Hulkin tekstejä on mukavan selkeää lukea ja poimia oivalluksia :p
Elkää nyt aivan noin tosissanne olko.. haloo! Meneeköhän vähän taas liian suuriin mittasuhteisiin..
Vaikka pienet huumorheitot ovatkin aina hyvästä, mielestäni on kuitenkin keskustelun tason kannalta aivan välttämättömänä , että asialliset tredit pidetään asiallisena ja niissä jotkut rajat on.
Ei kyllä käy kateeksi Hulkkia modena. Jos jotain poistaa, niin valitetaan, kun on poistettu eikä esim siirretty. Jos jotain siirretään, valitetaan kun on siirretty eikä poistettu. Jos kaiken annetaan olla, osa valittaa, kun asialliset ketjut pilataan eikä mitään siirretä tai poisteta...
Ei kyllä käy kateeksi Hulkkia modena. Jos jotain poistaa, niin valitetaan, kun on poistettu eikä esim siirretty. Jos jotain siirretään, valitetaan kun on siirretty eikä poistettu. Jos kaiken annetaan olla, osa valittaa, kun asialliset ketjut pilataan eikä mitään siirretä tai poisteta...Tämähän se ongelma juuri onkin. Tosin olen sen verran väsynyt, että olen tainnut pitää liian lepsua linjaa tämän viimeisimmän aiheen tiimoilta, koska palstan sääntöjenkin puitteissa ylläpidolla ja moderaattoreilla on kuitenkin se viimeinen sana ja päätösvalta. Tietty läpinäkyvyys ja rehtiys on vain hyvästä, mutta mitään demokratiaa nettiforumeista ei voida ryhtyä tekemään - siitä ei yksinkertaisesti tule mitään. Eli käytännössä meikäläisenkin täytyy valita kahden vaihtoehdon väliltä:
1) Moderoin palstaa parhaani mukaan ja poistan off-topicjutut, vaikka ne sisältäisivätkin myös meikäläiseen kohdistuvaa kritiikkiä. Tällöin haittapuolena on se, että jengi voi niin halutessaan aina mussuttaa neuvostoliittomeiningistä yms. epäreilusta pelistä.
2) Pyrin tekemään kaiken mahdollisimman läpinäkyvästi, eli jätän kaiken meikäläiseen kohdistuvan kritiikin näkyviin vaikka se olisi kuinka off-topiccia tai muuten asiatonta tahansa. Tällöin noita neuvostoliittokommentteja ei tule, mutta esim. Suoli24:n pellet voivat halutessaan kuluttaa kaiken aikani postittamalla tänne jatkuvasti meikäläiseen kohdistuvaa "kritiikkiä" (eli vaikkapa täysin perättömiäkin väittämiä), jotka joudun sitten aina siirtämään oikeaa threadiin ja vastailemaan niihin, jne.
Koska vaihtoehto 2 laskisi mielestäni palstan tasoa huomattavasti enemmän kuin vaihtoehto 1, on parempi tyytyä vaihtoehtoon 1.
heti kun hulkista tuli julkkis, niin siitä ruvettiin puhuu paskaa netissä.. kateelliset vaan puhuu susta paskaa.
Onko muute Hulkki julkkis? Tuleeko kaupungilla teinilikat pyytään nimmareita ja sekoo sut nähdessään?
Onko muute Hulkki julkkis? Tuleeko kaupungilla teinilikat pyytään nimmareita ja sekoo sut nähdessään?Lol, ei onneksi. Meikäläinen on kuitenkin vain bodyskeneä tiiviisti seuraavan porukan tiedossa, joten täysin tuntematon olen 99.999 prosentille ihmisistä (ja hyvä niin).
Lol, ei onneksi. Meikäläinen on kuitenkin vain bodyskeneä tiiviisti seuraavan porukan tiedossa, joten täysin tuntematon olen 99.999 prosentille ihmisistä (ja hyvä niin).
Hyvä, että on sentään jonkinlainen yksityisyys olemassa. Ainut mitä tarvitsee mahdollisesti sietää ovat juuri nämä netissä valittajat. Itseäni ainakin ottaisi hirveästi päähän, jos kadullakin tulisivat ihmiset valittamaan kaikista tekemisistäni.
Hyvä, että on sentään jonkinlainen yksityisyys olemassa. Ainut mitä tarvitsee mahdollisesti sietää ovat juuri nämä netissä valittajat. Itseäni ainakin ottaisi hirveästi päähän, jos kadullakin tulisivat ihmiset valittamaan kaikista tekemisistäni.Käytännössä juu, tosin periaatteessa kyllä arvostan 100x enemmän sellaista tyyppiä joka tulee sanomaan sanottavansa (vaikka sitten aivan perseestä revityn vittuilun) suoraan päin naamaa, nimettömän nettihuutelun sijaan. Lisäksi tuossa on sitten aina mahdollista selventää asioita tuollaiselle vittuilijalle - netissä (eli tässä tapauksessa Suoli24:lla ja osittain myös UFS forumilla) nuo vittuilut kun pohjautuvat 99 prosenttia ajasta johonkin väärinkäsitykseen tai suoranaiseen tietämättömyyteen. Lisäksi nuo nettivittuilijat usein vain lukevat jonkun meikäläisen puolihuolimattomasti kirjoittaman tekstin ja ottavat sen sitten täysin kirjaimellisesti (ja yleensä vielä käsittävät negatiivisimmalla mahdollisella tavalla) ja ryhtyvät huutelemaan saman tien sitten noita Hulkki on roinari / homo / valehtelija / raiskaaja / murhaaja / alieni / kusipää / jne -juttujaan kavereidensa säestyksellä. Ja ainoat paikat joissa olen itse paikalla noihin juttuihin vastaamassa, ovat Pakkotoisto ja Muscle Forum. Onko siis lainkaan yllättävää, että nimenomaan näissä paikoissa tuota huutelua ei tapahdu lähes ollenkaan, vaan kaikki loanheitto tapahtuu muilla forumeilla ja "forumeilla", joilla en varmasti ole huuteluihin vastaamassa? ;)
Käytännössä juu, tosin periaatteessa kyllä arvostan 100x enemmän sellaista tyyppiä joka tulee sanomaan sanottavansa (vaikka sitten aivan perseestä revityn vittuilun) suoraan päin naamaa, nimettömän nettihuutelun sijaan. Lisäksi tuossa on sitten aina mahdollista selventää asioita tuollaiselle vittuilijalle - netissä (eli tässä tapauksessa Suoli24:lla ja osittain myös UFS forumilla) nuo vittuilut kun pohjautuvat 99 prosenttia ajasta johonkin väärinkäsitykseen tai suoranaiseen tietämättömyyteen. Lisäksi nuo nettivittuilijat usein vain lukevat jonkun meikäläisen puolihuolimattomasti kirjoittaman tekstin ja ottavat sen sitten täysin kirjaimellisesti (ja yleensä vielä käsittävät negatiivisimmalla mahdollisella tavalla) ja ryhtyvät huutelemaan saman tien sitten noita Hulkki on roinari / homo / valehtelija / raiskaaja / murhaaja / alieni / kusipää / jne -juttujaan kavereidensa säestyksellä. Ja ainoat paikat joissa olen itse paikalla noihin juttuihin vastaamassa, ovat Pakkotoisto ja Muscle Forum. Onko siis lainkaan yllättävää, että nimenomaan näissä paikoissa tuota huutelua ei tapahdu lähes ollenkaan, vaan kaikki loanheitto tapahtuu muilla forumeilla ja "forumeilla", joilla en varmasti ole huuteluihin vastaamassa? ;)
Näinhän se on, rehellisyys on paras vaihtoehto. Se on kyllä hieman hölmöä, ettei Suomi24:lla ole mitään moderaattoreita. Jos olisi, niin ainakin treenipuolen viestimäärä putoaisi reilusti yli puolella nykyisestä. Aina silloin tällöin, kun sinne kirjoittelen, niin siellä on aina lähes samat viestit kuin aiemminkin (sisällöltään) eli tyyliin: "Hulkki on homo, Hulkki on paska, Hulkki on sitä, Hulkki on tätä". Ei sitä jaksa kuunnella, vaikka eihän asia itseäni koske ollenkaan, mutta se ottaa päähän, että jos itse haluaa keskustella pelkästään treenaamisesta, niin aina siellä ihmiset puhuvat vaan pelkkää paskaa. Suuri osa palstan viesteistä/ketjuista on yhtä sontaa, jonka voisi poistaa foorumilta saman tien.
Kagelberg84
21.09.2008, 01:38
Olen itsekin kuullut jopa CBB-kilpailijoilta, että CBB:N terävin kärki (wilenius, Teme ja Hulkki) vetää kasvua ym.
Itse en usko asian olevan näin, mutta toiset väittävät näin ihan tosissaan... Ärsyttää tuo paskanjauhanta, pitäkööt turpansa kiinni, niin kauan kuin testitulokset on puhtaita.
Olen itsekin kuullut jopa CBB-kilpailijoilta, että CBB:N terävin kärki (wilenius, Teme ja Hulkki) vetää kasvua ym.Lol, ei ole todellista! :lol:
Tuollaisten syytösten huutelu on muuten siinä mielessä varsin "kätevää", että niitä ei voi oikeastaan millään tavalla todistaa vääriksi. :rolleyes:
Pohjoisvirta
21.09.2008, 07:02
Haha, aika rahamies sais Utterson olla, jos kasvua vetelisi!
P.S. Tai mistäs mä Hulkin tilitietoja tiedän... :cool:
Joo, ei tosiaankaan kannata Virtamon juttuja kovin vakavissaan ottaa. Eihän Virtamo edes aio tehdä kenestäkään klassikki-kilpailijasta juttua lehteensä, muistaakseni selityksenä oli jotain vastaavaa mitä yllä on mainittu. Vai onko Probodyssa nähty CBB-ukosta juttua?
Edit. Banni näköjään koskikin varustenostajia, mutta eipä noita laihojapoikia ole silti näkynyt Probodyn palstoilla..
Virtamo on mielestäni monta kertaa kirjoittanut, että olisi halunnut tehdä muutamasta CBB-ukosta jutun, mutta heidän sponsorinsa on asian kieltänyt...
Itse kyllä ymmärän Virtamon näkemystä ja eiköhän hän ihan tarkoituksella ole vähän kärjistävään sävyyn kirjoittanut. Kuitenkin vanhan koulukunnan mies ja onhan tuolla classic-lavalla nähty semmoisia kavereita, joiden ei vielä lihasmassaansa tarvisi esitellä. Toki "oikean" kehonrakennuksen parissa on ihan sama ilmiö.
Steelheart
21.09.2008, 21:28
Olen itsekin kuullut jopa CBB-kilpailijoilta, että CBB:N terävin kärki (wilenius, Teme ja Hulkki) vetää kasvua ym.
Mun mielipide tähän (like anybody gives f**k) on se että jos Hulkki vetää kasvua niin Hulkilla on maailman paskimmat geenit kehonrakennuksen, siis paskemmat kun kellään muulla ikinä, mukaanlukien tytöt ja Ari Koivunen... mut vakavasti ottaen, olen tässä nyt viime vuodet seurannut Hulkin treenejä netin kautta ja sanotaanko niin että noilla treenimäärillä, tolla omistautumisella ja pitkäjänteisydellä jos Hulkki käyttäisi kasvua niin olisi erinäköinen jätkä, ajatuksena mielenkiintoinen, mutta...mä uskon sataprosenttisella varmuudella että Hulkki on natu, ja tehnyt aivan VITUSTI töitä joka lihaskilonsa eteen. Hulkin pitäis vetää dunkkuun niitä pellejä jotka kehtaa tulla inisemään napeista. Eri asia on sanoa että joku NÄYTTÄÄ siltä kun olis vetäny nappeja. Jos kyse ei ole turvonneesta naamasta tai finneistä selässä, niin se pitäis ottaa kohteliaisuutena. Eri asia on että väittää jonkun käyttäneen. Siinä yritetään vaan tehä itselleen parempi fiilis kun on ite niin paskassa kunnossa. Kyllä muakin vituttaa välillä kattoa sitä Hulkin treenamista kun huomaa että itellä ei ikinä riitä virta tollaseen, eikä se lihaskehityskään ole sitten samaa tasoa. Mutta en ikimaailmassa usko että Hulkki on roinaaja. Mutta ainahan noita spedejä löytyy jotka kehtaa aukoa tyhmää päätänsä...mut ei Hulkki varmaan enää niistä välitä, turhaahan se on. Onnea kisoihin, fuck that Tikka up!:rock::D
Mutta ainahan noita spedejä löytyy jotka kehtaa aukoa tyhmää päätänsä...mut ei Hulkki varmaan enää niistä välitä, turhaahan se on.Tosiaan, kyllähän nuo perättömät syytökset ja vihjailut edelleen aina vähän harmittavat, vaikka olen ensimmäisen kerran niistä joutunut kärsimään jo muistaakseni 15-vuotiaana. Vuosien varrella olen kuitenkin sen verran tajunnut, että aivan turha noita roinahuuteluita on sen kummemmin murehtia, koska niitä tulee varsinkin Suomen kaltaisessa maassa aina ja ikuisesti jostain löytymään. Loppukädessä teen kuitenkin tätä hommaa omaksi ilokseni, omasta henkilökohtaisesta kehittymisen halustani, ja siis itseäni varten. Loppukädessä siis nuo huutelut eivät vie meikäläiseltä mitään pois siitä mitä tästä kehonrakennusharrastuksesta ja elämäntavastani henkilökohtaisella tasolla saan irti.
Ja siinäkin mielessä tuo roinahuutelijoiden ja -syyttelijöiden noteeraaminen on täyttä ajanhaaskausta, koska jos joku saa päähänsä että "salettiin toi roinaa", on meikäläisen aika mahdotonta todistaa toisin. Vaikka olen mm. ihan oman periaatteeni vuoksi maksanut ympäri vuoden kilpailulisenssin vuodesta 2006 saakka (vaikka tiesin esim. 2007, etten kisaa koko vuonna) ollakseni aina dopingvalvonnan alainen urheilija, sanovat nämä syyttelijät että vedän riskillä, tai että meikäläistä ei testata tarpeeksi usein, tai jotain. Ja JOS meikäläistä jostain syystä sitten ryhdyttäisiinkin testaamaan vaikka joka viikko (mikä olisi aivan uskomattoman kallis härdelli - edes maailman tunnetuimpia olympiaurheilijoita ei testata noin tiuhaan tahtiin), selittäisivät nämä syyttelijät että "ihan sama, vedät kuitenkin kasvua, insua, yms. aineita jotka ei näy testissä". No mitäs sitten pitäisi tehdä? Nauhoittaa kaikki tekemisensä neljästä eri ilmansuunnasta 24 tuntia vuorokaudessa johonkin julkiseen webkameraan, jotta jengi näkisi mitä teen koko ajan? Mutta ei, eihän tuokaan riittäisi. Syyttelijät sanoisivat sitten, että roinat on sekoitettu syömääni ruokaan tai jotain... :rolleyes:
Voisivat nämä syyttelijät itse BTW miettiä, miten he itse todistaisivat oman naturaaliutensa, kun kerran tuntuvat sitä muilta vaativan. Veikkaisinpa, että kovin moni ei ole edes sitä Fitnessliiton lisenssiä maksanut, vaikka kuka tahansa voisi tuon tehdä ilman mitään kilpailemisvelvoitetta. Tuon kun maksaisi, olisi syyttelijä itsekin dopingvalvonnan alaisena kyseisen vuoden ajan. Mutta yleensähän nämä syyttelijät kuittaavat tuonkin sillä, että "ei se dopingtestaus mitään naturaaliutta takaa". Totta, ei takaakaan, mutta eipä takaa kyllä mikään muukaan. Tuo ympärivuotinen dopingvalvonta ja testattavana oleminen vain sattuu olemaan se paras ja oikeastaan ainoa keino edes jollakin tapaa osoittaa omaa avoimuuttaan/puhtauttaan urheilussa.
LittleDragon
21.09.2008, 23:12
Mun mielipide tähän (like anybody gives f**k) on se että jos Hulkki vetää kasvua niin Hulkilla on maailman paskimmat geenit kehonrakennuksen, siis paskemmat kun kellään muulla ikinä, mukaanlukien tytöt ja Ari Koivunen...
No onhan toi Hulkki niin järkyttävän kokoinen mörkö, etten sen puoleen ihmettele jos jotkut puhuu paskaa selän takana. Kyllä tuohon kuntoon pääsyyn vaaditaan väkisinkin lahjakkuutta lajiin, yhtään vähättelemättä miehen muita ominaisuuksia ja omistautumista, jotka ovat vaikuttaneet kehitykseen. Suurimmalle osalle ihmisistä Hulkin kunto natuna on IMO täysin tavoittamattomissa, riippumatta panostuksen määrästä. Kyllähän sen jo Hulkin nuoruusajan yleisurheilusaavutuksista näkee, että räjähtävyys ja nopeusominaisuudet ovat selvästi parempaa luokkaa kuin suurimmalla osalla ihmisistä. Missään lajissa, ei myöskään cbb:ssa pärjää, jos ei ole hyvät geenit lajiin. Että siinä mielessä en allekirjoita väittämääsi siitä, että jollain olisi auttamattomasti susihuonot geenit jos Hulkin massoihin pääsy vaatisi jonkin asteista dropitusta. Hulkki on self made man, mutta ei hänkään tuohon kuntoon ole varmasti päässyt vain järkyttävän panostuksensa ansiosta, kyllä geenitkin on pakko olla kunnossa, vähätteli mies itse niitä sitten miten paljon tahansa..
Steelheart
22.09.2008, 10:24
No onhan toi Hulkki niin järkyttävän kokoinen mörkö, etten sen puoleen ihmettele jos jotkut puhuu paskaa selän takana. Kyllä tuohon kuntoon pääsyyn vaaditaan väkisinkin lahjakkuutta lajiin, yhtään vähättelemättä miehen muita ominaisuuksia ja omistautumista, jotka ovat vaikuttaneet kehitykseen. Suurimmalle osalle ihmisistä Hulkin kunto natuna on IMO täysin tavoittamattomissa, riippumatta panostuksen määrästä. Kyllähän sen jo Hulkin nuoruusajan yleisurheilusaavutuksista näkee, että räjähtävyys ja nopeusominaisuudet ovat selvästi parempaa luokkaa kuin suurimmalla osalla ihmisistä. Missään lajissa, ei myöskään cbb:ssa pärjää, jos ei ole hyvät geenit lajiin. Että siinä mielessä en allekirjoita väittämääsi siitä, että jollain olisi auttamattomasti susihuonot geenit jos Hulkin massoihin pääsy vaatisi jonkin asteista dropitusta. Hulkki on self made man, mutta ei hänkään tuohon kuntoon ole varmasti päässyt vain järkyttävän panostuksensa ansiosta, kyllä geenitkin on pakko olla kunnossa, vähätteli mies itse niitä sitten miten paljon tahansa..
Sen kuvan olen kyllä saanut että Hulkki on tehnyt saatanasti työtä lihastensa eteen. En yritä tässä nyt yhtään sanoa että Hulkilla olis paskat geenit, en missään nimessä, melkeinpä päinvastoin, se nyt oli semmonen ajatusleikki pikemminkin. Tarkotin sitä että Hulkki on näyttänyt mihin kovalla työllä voi natuna päästä ja jos hän olis käyttänyt kasvua, ei olisi Hulkin noin kovaa ton lihasmassan eteen tarvinnut harjoitella. Jos tolla omistautumisella, rakenteella (luusto, lihasten muoto ja pituus) ja roinalla ei pääse Hulkkia isommaksi, niin sit on paskat geenit kehonrakennukseen, sitä mieltä olen vieläkin.
Pohjoisvirta
22.09.2008, 10:52
Sen kuvan olen kyllä saanut että Hulkki on tehnyt saatanasti työtä lihastensa eteen. En yritä tässä nyt yhtään sanoa että Hulkilla olis paskat geenit, en missään nimessä, melkeinpä päinvastoin, se nyt oli semmonen ajatusleikki pikemminkin. Tarkotin sitä että Hulkki on näyttänyt mihin kovalla työllä voi natuna päästä ja jos hän olis käyttänyt kasvua, ei olisi Hulkin noin kovaa ton lihasmassan eteen tarvinnut harjoitella. Jos tolla omistautumisella, rakenteella (luusto, lihasten muoto ja pituus) ja roinalla ei pääse Hulkkia isommaksi, niin sit on paskat geenit kehonrakennukseen, sitä mieltä olen vieläkin.
Metalli-Syrän puhelee tottuuksia!
Törmäsinpä tuollaiseen,kun etin leuanvetoon prosentti-taulukkoa.
Kuinka jollain voi olla pokkaa esiintyä toisena henkilönä,Vaikka kuinka netissä ollaan niin samat säännöt täällä pätee.:confused:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000653&posting=22000000037126418&view_mode=flat
E: Jos on oikea Hulkki niin unohtakaa tämä - tosin epäilen suuresti,koska Hulkki tuskin on vastannut suomi24:lle. :D
E: Jos on oikea Hulkki niin unohtakaa tämä - tosin epäilen suuresti,koska Hulkki tuskin on vastannut suomi24:lle. :DEn todellakaan kirjoita mitään Suomi24:lle, ja olen parhaani mukaan pyrkinyt välttelemään tuon koko vessanseinäforumin olemassaolon tiedostamistakin jo parin kolmen vuoden ajan.
-weider-
22.09.2008, 17:17
En todellakaan kirjoita mitään Suomi24:lle, ja olen parhaani mukaan pyrkinyt välttelemään tuon koko vessanseinäforumin olemassaolon tiedostamistakin jo parin kolmen vuoden ajan.
Mutta kuinka hyvä juttu se on, että tuollainen vessanseinä on olemassa. Jää se törky sinne. Eihän siellä muutenkaan käydä kuin hädän yllättäessä ja silloinkin valitaan mahdollisuuksien mukaan toinen wc.
ÄÄÄÄÄÄÄÄ tein sen virheen, että aloin lukea tuota s24-keskustelua ja heti alkoi vituttaa!
-weider-
22.09.2008, 22:18
Luin S24:sta ja siellä puhuttiin, että treenasit kaverisi bulkin eli Teron kanssa. Kuka on tuo Tero ja mitä hänelle kuuluu? Treenaako hänkin vielä? :confused:
Rautateemu
22.09.2008, 22:39
Valinta on selvä
Kirjoittanut: Hulkki*** 10.8.2008 klo 20.13
Leuanveto on 10x raskaampi liike kuin ylätalja. Ylätalja soveltuu lähinnä lämmittelyyn. Jos haluat yhtä ison selän kuin minulla, niin tee leukoja!
:D
Tuolla Hulkki*** :llä on kyllä ihan tiukka ote. Näihän se on!:lol:
P.S. Se on Hulkki*** eli 3 tähden Hulkki:rock:
E: Jos on oikea Hulkki niin unohtakaa tämä - tosin epäilen suuresti,koska Hulkki tuskin on vastannut suomi24:lle. :D
Tuonne on varmaan 30 ihmistä kirjoittanut hulkin nimellä, joten eipä tuo niin kummallista ole. Tuo on palstalla arkipäivää. Saa olla aika tietämätön jos luulee noita Hulkin itsensä kirjoittamiksi.
Tuonne on varmaan 30 ihmistä kirjoittanut hulkin nimellä, joten eipä tuo niin kummallista ole. Tuo on palstalla arkipäivää. Saa olla aika tietämätön jos luulee noita Hulkin itsensä kirjoittamiksi.
Kyllä minä sen tiesin,että ei se Hulkki ole,mutta siinä nyt sattui olemaan kaikki linkit yms. niin heräsi epäillys.
Kyllä minä sen tiesin,että ei se Hulkki ole,mutta siinä nyt sattui olemaan kaikki linkit yms. niin heräsi epäillys.
Ja hulkin tavaramerkki, eli itsekehukin oli mukana :P
Niin tosiaan - mietin hetken ennenkuin laitoin tuon,koska se olisi vähän noloa,jos se olisi ollutkin oikea Hulkki.
Viestin pointti olikin,että kuinka jollain on pokkaa esiintyä toisena ihmisenä.
Asiasta tietämättömille ihmisille tuosta saa sen kuvan,että Hulkilla olisi noussut kusi päähän.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.