PDA

Näytä koko versio sivusta : Treenitauosta..

rageon
29.02.2008, 22:44
Olen ylihuomenna lähdossä lomamatkalle ja ajattelin alunperin vetää tämän viikon extrakovaa ennen lomaa, mutta mitä vielä, sairastuin tietenkin influenssaan viime vkloppuna. 2,5 viikkoa tulee nyt lepoa, koska en halua bodata lomalla ja se on niin lyhyt aika, että tuskin kellään siinä ajassa tapahtuu isoja muutoksia suuntaan tai toiseen..

Mutta kiinnostaisi tietää muiden kokemuksista esim.missä vaiheessa alkaa peiliin katsoessa huomata, et alkaa kuihtumaan? Itselläni on juuri pisimmät tauot olleet 2vkon pituisia eikä pidempiä taukoja kukaan narsisti pitäisikään.

Kypck
01.03.2008, 18:16
Meikäläinen taas on ekspertti taukojen pitämisessä! Sanoisin että muutoksia huomaa ehkä n. kuukauden tauon jälkeen. Tai kuka huomaa ja kuka ei, kannattaa kysellä ennemmin joltain ulkopuoliselta kuin itseltään. Muutokset on kuitenkin niin hitaasti tapahtuvia, ettei itseään 100 kertaa päivässä peilaava narsisti niitä välttämättä huomaa. Voithan ottaa itsestäsi kuvan ennen taukoa ja tauon jälkeen ja sitten vertailla onko muutoksia tapahtunut.

edit. Ja riippuhan se tietysti siitäkin mitä tauon aikana tekee. Jos dokaat 2,5 viikkoa, niin varmaan jotain muutoksia jo ilmenee...

Oliver
08.03.2008, 00:39
Vaikka olen vaan noin vuoden treenannut, niin mulla oli 2kk tauko 5 kuukautta sitten ja kyllä täytyy sanoa että huomasin valtavan eron. Olin laihduttanut melko paljon, nojoo ehkä sekin joutui vähän siitä että ne 2kk en syönyt terveellisesti ja istuin koneen ääressä...

Onneksi se "vaihe" on ohi!