Näytä koko versio sivusta : Hipon treenit
Siis tässä hiukan historiaani: Treenaillut ennen nakkisotaa yleisurheilun puolella 800:lla metrillä.
-98 aloitin nekkauksen, jossa pärjäsin SM-tasolle asti. Taisi tuossa lajissa vierähtää about 4 vuotta.
Siirryin sen jälkeen puntti puolelle kokonaisuudessaan ja olipa mielessä kisaamisetkin, kun tuota kisaviettiä on siunaantunut.:evil:
Moottoripyöräonnettomuudessa nilkkani telottua (olipa tuossa lähellä nilkan amputoiminenkin):(vuonna 2003 jouduin miettimään asiat uuteen järjestykseen ja sain haudata haaveet kilpailumielessä urheilemisesta.
Treenaamista en ole lopettanut vaan kovaa edelleenkin yritetään vääntää.
Punttia treenaan 5-6 krt viikossa ja pakollista Aerobista tulee joka päivä, kun tallille kävelen ja pois(matkaa 4,5km yhteen suuntaan) niin ja ratsastan hevosen.
Siis tässä hiukan historiaani: Treenaillut ennen nakkisotaa yleisurheilun puolella 800:lla metrillä.
Sulla on sitten ihan samaa treenihistoriaa kuin mulla. Kasisatanen oli minunkin lempimatkoja yleisurheiluaikoinani eli kuusi vuotta sitten, kun touhun lopetin!
susannah
09.03.2008, 17:59
-98 aloitin nekkauksen, jossa pärjäsin SM-tasolle asti. Taisi tuossa lajissa vierähtää about 4 vuotta.
Siirryin sen jälkeen puntti puolelle kokonaisuudessaan ja olipa mielessä kisaamisetkin, kun tuota kisaviettiä on siunaantunut.:evil:
Moottoripyöräonnettomuudessa nilkkani telottua (olipa tuossa lähellä nilkan amputoiminenkin):(vuonna 2003 jouduin miettimään asiat uuteen järjestykseen ja sain haudata haaveet kilpailumielessä urheilemisesta.
Treenaamista en ole lopettanut vaan kovaa edelleenkin yritetään vääntää.
Punttia treenaan 5-6 krt viikossa ja pakollista Aerobista tulee joka päivä, kun tallille kävelen ja pois(matkaa 4,5km yhteen suuntaan) niin ja ratsastan hevosen.
Yo man!
Täällä sitä rillutellaan vai...:rock:
Hipolle halit hih...kiva ku tulee tuttuja foorumiin..
tulis jo pääsiäinen jolloin lomaa ois tiedossa:eek:
Sulla on sitten ihan samaa treenihistoriaa kuin mulla. Kasisatanen oli minunkin lempimatkoja yleisurheiluaikoinani eli kuusi vuotta sitten, kun touhun lopetin!
Seurojani oli JoensuunKataja ja HKV.
Yo man!
Täällä sitä rillutellaan vai...:rock:
Hipolle halit hih...kiva ku tulee tuttuja foorumiin..
tulis jo pääsiäinen jolloin lomaa ois tiedossa:eek:
JOu vaan gimuli;)
Siinähän sulle onkin hyvää treeniä, kun mun puolesta tuon hevosen liikutat:D
Meikäläinen teki oikein himopumppitreenin olkapäille (olipas sana):
Lämppäriksi vatsakuntopiiri
Pystynostot (lämmittely liike) 12*3 23,5 kg
Viparit sivulle 3*8 8kg + 1sarja 8*1 9kg
Viparit sivulle maaten 3*8 5 kg tämä on uusi juttu, mutta toimii:thumbs:
Viparit taakse 3*12 2,5 kgPystysoutu 3*8 20 kg
Viparit eteen 3*15 5kg tämä liike on mulle semmoinen , joss lähtee vikatkin fiilikset o-päistä :lol:
Voin lämpimästi suositella salimusaksi Suomalaista Hevy-bändiä, kun:Hellcity13...siinä viilikset kasvaa. Toimii!!
Meikäläisellä menee tässä muutama päivä ihan löhöllessä, kun leikkauksesta toipumassa, mutta ensi viikolla ajattelin jo kevyesti (hampaat irvessä)alkaa treenaamaan ainaskin yläkroppaa.
Olen tässä syönyt noin kuukauden verran Muscle + ja huomasin että paino nousi 3kg.Miten tuo tuote on teihin vaikuttanut ?Onko tehokas?VAi voisitteko suositella jotain muuta tuotetta?Lisäksi syön Omegaa,Kreatiinia ja vitamiineja.
Ex-Tavis
14.03.2008, 20:49
Meikäläisellä menee tässä muutama päivä ihan löhöllessä, kun leikkauksesta toipumassa, mutta ensi viikolla ajattelin jo kevyesti (hampaat irvessä)alkaa treenaamaan ainaskin yläkroppaa.
Olen tässä syönyt noin kuukauden verran Muscle + ja huomasin että paino nousi 3kg.Miten tuo tuote on teihin vaikuttanut ?Onko tehokas?VAi voisitteko suositella jotain muuta tuotetta?Lisäksi syön Omegaa,Kreatiinia ja vitamiineja.
Jollet ole mitenkään muuttanut syömisiäsi tai liikuntaa tämän kuukauden aikana ja siis vain lisännyt Muscle+ ruokavalioosi, olet saanut lisää kaloreita (ja jos niitä on saatu liikaa kulutukseesi nähden, lihoo). Muscle+ sisältää nopeaa hiilaria ja proteiinia, joten sitä ei kannata syödä muuten kuin treenin jälkeen. Toisaalta, jos olet yhtäkkiä alottanut treenin 3kg voit saada treenin aikaansaamasta nesteenkertymisestä lihaksiin.
Se, onko tuo tuote tehokas, niin sanoisin että mikä tahansa vastaava tuote(esim. erikseen ostettuna hera ja malto, jotka sekoitat itse) tai jopa kiinteästä ruoasta saadut kalorit toimivat samalla (tai lähes samalla) tavalla. Palautusjuoman käyttö voi nopeuttaa palautumista, mutta siitä ei sinänsä ole suoranaista muuta etua kuin se, että se on kätevä tapa saada nopeasti treenin jälkeen keho pois kataboliasta (lihasta purkava tila jonka treeni aiheuttaa).
Kiitos...itse asiassa olen miettinyt kun itselläno on maltoa,kretsua ja heraa, että teen itse sekoituksen.Nut en mitään mussuta kun en treenaakkaan.Tuota Musclea olen käyttänyt palauttavana ja öyjuomana.
ke-su menee sairaslomalla, mutta mannantaina aloittelen jo yläkropan treenejä..saas nähä mitä haavat tykkää...jalkatreenit jätän loppuviikolle.
Kreatiinia ja vitamiineja.
Oletko sulkenut pois kreatiinin mahdollisen painoa lisäävän vaikutuksen? Sehän ilmeisesti kerää hiukan nestettä elimistöön jolloin paino voi nousta.
Sitä kun olen syönyt ilman tuota ns.massanlisääjää, niin ei paino noussut.
Täytyy tuumailla.
Tänään tuli hiukan treenailtua kevyesti:
kuntopyörää 20 min aikas kovalla vastuksella
vatsoja 4 erinlaista liikettä 20*4
pitkiä sarjoja olkapäille vipareita ja pystynostot.
Jalka ei vielä ainasskaan vihotellut.
ti oli pelkkää kävelyä kainalosauvoilla pulisen tuntia...kyllä tää tästä.
keskiviikko
Tänään aerobinen treeni fillarointia 60min.
Meikäläisellä ongelmia koipeliinin kanssa, joten tyssäsi treenit vallan.
Ei auta kun ottaa relasti ja ehkäpä käväistä lekurissa...
susannah
24.03.2008, 13:56
Joo näin se on parasta ottaa relasti vaan, jotta paranis tuo leikattu jalka!!
Eilen perjantaina aloittelin tauon jälkeen raahallisesti..Vatsoja erillaisia yhteensä 150 kpl.Jumppa Gymstickillä yläkropalle.
Poljin kuntopyörää noin 15 min.
Hermosärky häiritsee yät ja päivät...
Tänään lauantaina Kävelin kyynärsauvan kanssa 15 min...niin ja pilkoin puitatunnin verran.Siinä tuli alaselkätreeni.
Jalka edel.hermosärkyä.
Kohta on hermosärkyä yläpäässäkin:(
Jos sitä huomenna kerkeäisi palkkahallinnonkoeluvuista salilla piipahtamaan.
Lauantaina oli vielä virtaa :/, niin että tein Gymsticillä yläkroppatreenin ja polkasin 15 min fillarilla..jalkaa ajatellen sopiva aika.
susannah
31.03.2008, 16:46
juu ei mitään puhettakaan luuhailuista..silkkaa urheilua tää elämä:)
Tulipa tuota sitten aloitettua treenaaminen jo, vaikkin alkroppa ei paljon treenailla..kipsin takia..mutta asiaan:rolleyes:
Tiistain suunnittelin ensin että nyt aloitan ne pitkät sarjat, mutta toisin kävin.
Tein pelkän ojentajatreenin:
lämppäriksi pull overia 10 * 3 10kg
kick pack 10 * 3 5kg
pyramiidina taljassa 1 * 14 30 kg
1 * 12 35 kg
1 * 10 40 kg
1 * 8 45 kg
1 * 6 50 kg
1 * 4 55 kg
Muuta en sitten kerennyt kun piti juosta..kinkata budjettientunnille.:p
Tulipa tuota sitten aloitettua treenaaminen jo, vaikkin alkroppa ei paljon treenailla..kipsin takia..mutta asiaan:rolleyes:
Tiistain suunnittelin ensin että nyt aloitan ne pitkät sarjat, mutta toisin kävin.
Tein pelkän ojentajatreenin:
lämppäriksi pull overia 10 * 3 10kg
kick pack 10 * 3 5kg
pyramiidina taljassa 1 * 14 30 kg
1 * 12 35 kg
1 * 10 40 kg
1 * 8 45 kg
1 * 6 50 kg
1 * 4 55 kg
Muuta en sitten kerennyt kun piti juosta..kinkata budjettientunnille.:p
Keskiviikko unehtui elikkäs:
Yläselkä ylätalja 15 * 3 25 kg
suorin käsin alasveto taljassa 12 * 3 25 kg
yhden käden kulmasoutu puntilla 10 * 3 10 kg
selänkiertoja 2 * 60 kpl
haaberit pyramiidina putkeen 12 * 1 30 kg
12 * 1 35 kg
8 * 1 40 kg
6 * 2 45 kg
hauiskääntöjä puntilla vuorotellen 12 * 4 10 kg
sama, mutta vasaroina 12 * 4 10 kg
ja nyt kyllä riitti..ei kun kipin kapin palkkahallinnon kokeeseen.
Torstai. Nyt sen sitten tein ja siirryin niihin piiitkiiin sarjoihin.
Tänään oli pelkkä olkapäätreeni kokeiden luvun taolla.
Pystynosto 20 * 3 5 kg
viparit sivulle yksi käsi kr:lla 20 * 3 5kg
viparit eteen 20 * 3 5kg
Ja kyllä tuntukin treenin jälkeen mukavalta.
susannah
09.04.2008, 17:18
missäs sitä luuhataan, kun ei päivyriä päivitetä?? Mars punnuksille hop..paitsi joo se ti keissi i know..jibii kultsatapahtuma lähestyy:thumbs:
Eipä tästä meikäläisen treenaamisesta mitään tule,kun jalka turpoaa vähäisestäkin treenistä:(
Ensi viikolla mangneettikuviin ja jospa selviäis meikäläsen kohtalo..onko se sitten kaatopaikka vai jokin muu yhtä mielyttävä paikka...
Treenejä vaan kaikille:eek:
susannah
15.05.2008, 11:10
Labraan siitä, lähetteen olen jo tehnyt sulle :warning:
Täytyyhän tuon jalan tuosta mennä paremmax...damn. Onnex se MRI eli magneetti tulossa.
Ulkaltaakohan tänne enään tulla, kun on pitkällä tauolla ollut.
Siis taukoa punteista, mutta muuten kyllä olen liikkunut maatöitä,ojan kaivuuta hevosen liikutusta ynm.
Siis nilkasta löytyi epämääräistä repeämää ja osin katki akillesjänne..joten ilman pahempia heh..rehkimisiä yrittänyt olla.:p
Tänään reteesti polkasin töihin ja takas 24km, joka oli ihan sopivalenkki näin alkuun.
Vatsatreenit noin 300 kipaletta:D kaippa se tästä käynnistyy taas:eek:
susannah
04.06.2008, 07:18
wellcome back!! Vihdoinkin saadaan taas jauhaa treeneistäkin...Muista pikku hiljaa alkuun, ei liian kovvoo:p
Vaik sun nyrkkeilytaustalla on kyl vankka pohjakunto olemassa:rock:
Jou vaan..niin kait se pohjakunto tallella on, kun ei tuntunut pahalta fillaroid duuniin ja takas...mitä nyt nilkka turpoaa.
Tänään vedin olkapäätreenin lämittelynä 15* pystynostoja het perään 15* eteennosto het perään 15*pystysoutua ja tämä pari kertaa läpi.
Viparit sivulla yksi käsi kerralla, kun paremmin vaikuttaa ja heijaus jää pois. 10*8kg*3 ja 8*10*1.
Viparit eteen helv.hitaita laskuja ja kyllä tuntui. 15*3*5kg.
Takaolkapäät 15*3*3kg.Nämä tein nopeina sarjoina.
Loppuun vedin vatsoja muutama sata.
Huomenna taas polkemaan duuniin ja illalla hevostelemaan, kun tänään sain ruhtinaallisen vaparin hevoshommista.Huomenissa hauispäivä.)
Tänään niin naatti kun olin kuumuudessa polkenut töihin ja takas, että jäi salille meno tekemättä,mutta tulipa tuota liikuttua sen 26 km.
susannah
17.10.2008, 09:33
Missäs päivitykset luuraa?? Tiedän et treenaat hiki hatussa ja vieläpä millä salilla!! Harmi kun toi Horse Show tapahtuma mennöö sivu suun:(
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.