PDA

Näytä koko versio sivusta : Konan kuvat

Konan
05.12.2007, 16:23
------------------------------------------------------------------
Kuvat erotettu omaksi ketjukseen Konan(in) treenipäivyristä (http://www.musclemarket.fi/forum/showthread.php?t=173).
-Hulkki
------------------------------------------------------------------

Kuvaketjuni tarkoitus on, että pystyisin seuraamaan kehitystäni mahdollisimman monen ihmisen näkökulmasta. Syynä tähän on se, että pitemmän päälle oman kehityksen arviointi on erittäin vaikeaa, koska oma silmä tottuu ja turtuu näkemään samaa kroppaa päivästä toiseen. Joten osa puutteista/kehityksestä voi jäädä huomaamatta. Siispä toivoisin kriittistä suhtautumista kuviini ja myöskin pitämään mielessä sen, että treenitaustaa on takana kaksi vuotta.

Tulen jatkossa päivittämään kuvaosiota dieetin päätöskuvilla ja sen jälkeen tarpeen mukaan. Treeniaiheisia kuvia tulette näkemään enemmän tuolla treenipäivyrin puolella.

Pullistelua...

Omppu
05.12.2007, 17:05
Sinulla nuo olkapäät jaksavat turvota aika mukavasti, ottaen vielä huomioon suhteellisen lyhyen treenitaustan. Viparivideossa ne eivät tosin tule esille kovin edukseen. :p Mainitsit tuosta kreatiinista, niin ainakin minun käsitykseni mukaan se vaikuttaa enemmän nimenomaan pidemmissä sarjoissa. Sattuuhan noita huonojakin päiviä, kuten muistat varmaan oman parin viikon takaisen surkuhupaisan esimerkkini.

Joku kokeneempi voisi muuten kommentoida tuota aikaisempaa prässiklippiä, nimittäin itse olen pohtinut sitä oikeaa syvyyttä. Itsellä takareidet ovat luonnostaan pirun kireät, mutta jostakin syystä pääsen prässissä jalat kapealla, omasta mielestäni, tosi syvälle ja liike tuntuu menevän hyvin etureisille. Toiset taas tuntuisivat olevan sitä mieltä, ettei jalkaprässissä ole syytä mennä turhan syvälle, ettei jännitys siirry etureisiltä perseelle ym. - miten on?

Konan
11.12.2007, 22:12
Tästä tulikin mieleen että lasketko kalorit oikeen vaakaa käyttäen vai ihan silmänmääräisesti? Ja paljonko niitä kaloreita oikeen tuli dieetillä (tai siis kuinka vähän)?

Kaloreita tulee päivästä riippuen TODELLA karkeasti 2200-2500. Pudotin kaloreita tonnilla aika nopeaan tahtiin, eli jo tuossa ekan viikon lopussa menin rankasti miinuksilla. Huolehdin kuitenkin proteiinin saannista että ei vaan kato pääse käymään. Ja ihan silmämääräisesti mennään, hiilarit pyrin mittaamaan jokaiselle ruoalle vaalla, mutta proteiinit menee aika näppituntumalla.

Tiistai 11.12.2007 - Jalat (voima)

Kyykky 4x6x100

Prässi 2x8x270

Ja sitten tulikin pähä setä häätämään salilta pois. Jäi tästä treenistä vähän paha maku suuhun, koska en millään kerinnyt vääntämään koko treeniä ennen salin sulkemisaikaa. Yleensä on saanut treenailla vielä 15min ihan rauhassa, mutta nyt tultiin heit häätämään pois. Pitää huomenna käydä vääntämässä jalat aamulla, ja yläkroppa illalla, muuten tämä menee ihan lepsuiluksi.

Laitetaan P-open kuvia tähän näytille. Eli en muuttanut treenejäni ollenkaan P-openin takia, sen takia kireystaso on aika löysä. Bulkilla ollaan menty ja näyttäisi että lihastakin on tänä ööö 4kk aikana tullut.

Tuttisoturi
11.12.2007, 22:34
Oho, hyvä muutos 4kk:n aikana! Tuota, olikos aikaisempaa treenitaustaa? Tuntuu jotenkin et lihasmuistilla on ollut osuutta asiaan :)

Konan
11.12.2007, 22:37
On ollut aikaisempaa treenitaustaa. Nimittäin noin 12 kuukautta ;)

Konan
11.12.2007, 22:59
Poseerauksissa edelleen parannettavaa. En saa tuplissa kunnolla olkapäitä esiin ja sitten latsit jää aina levittämättä.

Hulkki
11.12.2007, 23:20
Poseerauksissa edelleen parannettavaa. En saa tuplissa kunnolla olkapäitä esiin ja sitten latsit jää aina levittämättä.Ihan hyvin nuo olkapäät tuossa on mukana; jos enemmän pyöreyttä tuohon kohtaan tuplissa haluaisi niin lisää lihasta sitten vain.

Konan
11.12.2007, 23:23
Totuus... :D

Tuttisoturi
11.12.2007, 23:27
No onhan se 12kk jo hyvin, itse treenannut vasta vuoden vaihteessa 17kk. Eli treenitaustani ei ole huikea :D

Konan
31.12.2007, 18:01
Tässä olisi Pakkotoisto-Open 2007 -kilpailua varten ottamani aloitus- ja lopetuskuvat, joilla on siis väliä n. 5 kk. Ensimmäiset kuvat ovat elokuun ensimmäisinä päivinä otetut, uudemmat tänään. Selkä ja reidet ovat näköjään levinneet, kuten myös maha ja persekin. :D Laskin, että plussakaloritreeniä tuli 4 kk eli laskin aiemmin väärin.

Hulkki
31.12.2007, 19:21
Ihan selkeästi tuossa on lihasta tullut aika tasaisesti ympäri kroppaa, vaikka samalla toki rasvatkin snadisti nousseet. Valot vain tulevat eri suunnasta noissa kuvissa, joten aivan yksi yhteen vertailu ei onnistu :D

Omppu
31.12.2007, 20:05
Tietää taas, kenen selkärangasta tuo kuvanotto tapahtui. :hmm: Olisiko sinulla Hulkki muuten heittää mitään yleisiä ohjeita tuota valojen suuntausta ajatellen?

EDIT: Ja ai niin. Osaisitko heittää Konan rasvaprosentista mitään villiä veikkausta noiden kuvien perusteella? Itse taidettiin ajatella jotain n. 15-16 % olevan.

Hulkki
01.01.2008, 02:28
Tietää taas, kenen selkärangasta tuo kuvanotto tapahtui. :hmm: Olisiko sinulla Hulkki muuten heittää mitään yleisiä ohjeita tuota valojen suuntausta ajatellen?Valot aina suoraan yläviistosta, eikä mistään sivulta tai alhaalta. Ei kuitenkaan täysin ylhäältä alaspäin, koska silloin syntyy hulluja varjoja ja jopa 50-kiloinen ukko näyttää kauhealta bodarilta. Mieluummin kohtuullisen rehelliset mutta myös pikkiriikkiset varjot tuottavat valot, pienessä kulmassa ylhäältä edestäpäin (esim. kattovalo kameran ja kuvattavan välissä).EDIT: Ja ai niin. Osaisitko heittää Konan rasvaprosentista mitään villiä veikkausta noiden kuvien perusteella? Itse taidettiin ajatella jotain n. 15-16 % olevan.Kauhean tarkkaan ei kyllä kykene sanomaan, mutta pihdeillä tulisi todennäköisesti juuri tuota luokkaa mitä olette itsekin arvioineet.

PS. Eikös tuo nimimerkki ole Konan, eikä Kona? Pitäisi siis sanoa Konanin treenipäivyri, Konanin rasvaprosentti, jne, eikä Konan rasvaprosentti. Hieman hämäävää tuo käyttämänne taivutus.

Omppu
01.01.2008, 11:18
Joo, kiitos tipeistä.

PS. Eikös tuo nimimerkki ole Konan, eikä Kona? Pitäisi siis sanoa Konanin treenipäivyri, Konanin rasvaprosentti, jne, eikä Konan rasvaprosentti. Hieman hämäävää tuo käyttämänne taivutus.

Siis itseä hämää, kun tuo nimimerkki on täällä Konan ja Pakkiksella (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/member.php?u=41198) Kona, siitä tuo moka.

Hmm, minun pitäisi varmaan perustaa joskus oma treenipäivyri, ettei tule floodattua tätä offtopicilla. En vaan usko, että nykyisellään dieettitreeneissäni olisi mitään kauhean kiinnostavaa, niin saavat toistaiseksi pysyä omana ilonani.

Tuttisoturi
01.01.2008, 19:52
Joo, kiitos tipeistä.

Siis itseä hämää, kun tuo nimimerkki on täällä Konan ja Pakkiksella (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/member.php?u=41198) Kona, siitä tuo moka.

Hmm, minun pitäisi varmaan perustaa joskus oma treenipäivyri, ettei tule floodattua tätä offtopicilla. En vaan usko, että nykyisellään dieettitreeneissäni olisi mitään kauhean kiinnostavaa, niin saavat toistaiseksi pysyä omana ilonani.
Dieettitreenit juuri ovat kiinnostavampia kuin off-season treenit IMO. Dieetillä treenataan 2 kertaa päivään ja tehdään mielenkiintoisia/vaihtelevia HIIT treenejä joissa voi käyttää paljon mielikuvitusta yms. :thumbs: Tämä tosin on vain minun mielipide, dieetillä vielä isona plussana voi laitella kehityskuvia jne.

Hulkki
01.01.2008, 20:33
Dieetillä treenataan 2 kertaa päivään ja tehdään mielenkiintoisia/vaihtelevia HIIT treenejäÖööh, ehkä kisadieetin loppupuoliskolla tehdään kahta (sali)treeniä päivässä, mutta aika harva double splitillä jollain normidieetillä treenaa. Esim. itsekään en aio tällä 4 kuukauden välidieetilläni kahta salitreeniä päivässä tehdä kuin vain ehkä viimeiset viikot, jollei paino laske ja rasva pala ilmankin.

Tuttisoturi
01.01.2008, 21:07
Öööh, ehkä kisadieetin loppupuoliskolla tehdään kahta (sali)treeniä päivässä, mutta aika harva double splitillä jollain normidieetillä treenaa. Esim. itsekään en aio tällä 4 kuukauden välidieetilläni kahta salitreeniä päivässä tehdä kuin vain ehkä viimeiset viikot, jollei paino laske ja rasva pala ilmankin.
No kyllä mä olen tuplatreenejä vetänyt joskus lyhyemmälläkin dieetillä esim. 12 viikon dieetillä. Lähinnä kokeilumielessä olen noita vedellyt ja minusta ovat paljon mukavempia kun ei tarvii salilla olla niin pitkään. Toki jos aikaa on, niin mikäs siinä - enemmän tehoja saa treeniin samalla.

Omppu
01.01.2008, 21:07
Joo, ihan normidieetillä tässä tosiaan ollaan, joku double split kuulostaisi siksi aika huimalta. Aika tylsää peruspuurtamista tämä suurimmaksi osaksi itsellä on, tosin joissakin liikkeissä onneksi sarjapainot kasvavat vähitellen. Mutta joissakin taas tuntuu puolestaan niin helvetin takkuiselta välillä. Huomautettakoon, että tässä on jo dieettiä kohta takana sellaiset 40 viikkoa. Mutta eiköhän se offtopicista, takaisin Konanin reeneihin.

Konan
07.06.2008, 01:37
Laitetaanpas eloa taas kuvathreadiin.

Eli treeniä on kohta takana se kaksi vuotta ja mitat on tällä hetkellä:

Pituus: 182cm
Paino: 85-87kg

Tasaisesti olen puurtanut duunia ilman sairastelua, ja sain välidieetin päätökseen tuossa vähän aikaa sitten, mutta karistettu läski on pikku hiljaa tullut takaisin, toivottavasti samalla vähän lihastakin.

Poseeraus taitoa sanoin parantavani vähän aikaa sitten, ja sitä olen pyrkinyt myöskin harjoittelemaan. Kuvat otin ilman uusintaottoja ellei kamera tärähtänyt (pl. tuplat edestä, jota ei huomattu kuvatessa), koska ei niitä poseja lavallakaan saa useampaan kertaan hakea. Yksi syy oli myös vihainen eukko noita kuvia ottamassa . Anatomisissa asennoissa ei ilmeisesti pidä jännittää kroppaa, koska siinä tarkastellaan vaan kropan symmetriaa ja mittasuhteita, mutta valaiskaa tietäväisemmät, jos on tarkempaa tietoa.

"Käännös oikealle:
Rento ja ryhdikäs asento.....
.....
.....Lihasten jännittäminen on kielletty. Kilpailijoita varoitetaan kerran, jos he eivät ole sääntöjen määräämässä asennossa. Toisesta varoituksesta kilpailijan sijoitusta voidaan laskea."

Lähde: http://www.fitnessliitto.fi/?page=S_BM

Sarjapainoja olen saanut hilattua ylös ja olen myös monissa liikkeissä opetellut tekniikan kokonaan uudestaan ja samalla pudottanut painoja, mutta painot ovat nopeasti nousseet entisiin lukemiin jopa paremmalla tekniikalla. Tekniikan puhdistaminen näkyi erittäin hyvin esim. rintalihasten kasvuna.

Konan
07.06.2008, 01:38
Lisää...

Hulkki
07.06.2008, 01:45
Anatomisissa asennoissa ei ilmeisesti pidä jännittää kroppaa, koska siinä tarkastellaan vaan kropan symmetriaa ja mittasuhteita, mutta valaiskaa tietäväisemmät, jos on tarkempaa tietoa.

"Käännös oikealle:
Rento ja ryhdikäs asento.....
.....
.....Lihasten jännittäminen on kielletty. Kilpailijoita varoitetaan kerran, jos he eivät ole sääntöjen määräämässä asennossa. Toisesta varoituksesta kilpailijan sijoitusta voidaan laskea."

Lähde: http://www.fitnessliitto.fi/?page=S_BMTuo ei pidä paikkaansa, vaikka säännöissä lukeekin. Toki se on totta, että aktiivinen flexailu (kuten vaikkapa tuplahauisposeerauksessa) on käytännössä kielletty, mutta kyllä ne kaikki yleisöön ja tuomareihin päin olevat lihakset pidetään tasan tarkkaan jännitettynä (vaikkakin liikkumattomina) anatomisissa asennoissa. Joskus 1970-luvulla pidettiin kiinni siitä, että myöskään moista "passiivista" jännittämistä ei anatomisissa tapahtunut, mutta tuo nyt ei ole ollut enää käytäntö ainakaan 10-15 vuoteen. Toki jos joku vetää ihan överiksi nuo anatomiset, esim. pitää käsiä suurin piirtein vaakatasossa sivuilla, huomauttavat tuomarit asiasta. Mutta kunhan asento näyttää kilpailuin puitteisiin nähden "luonnolliselta", saa kaikkia lihaksia jännittää kyllä ihan niin paljon kuin ikinä jaksaa (kunhan pysyy liikkumattomana asennon aikana).

Etureidet näyttävät kovimmalta lihasryhmältä näiden kuvien perusteella.

Konan
12.06.2008, 03:57
Se tuntuikin "vähän" tyhmältä säännöltä, toisaalta en osannut kyseenalaistaa sääntöä ollenkaan. Pitää ruveta treenaamaan noita anatomisia oikein kunnolla, koska kuten Jatkis pakkiksella mainitsi, on niillä todella suuri merkitys kilpailussa menestymiseen. Kokeilin tuossa pitoharjoituksena anatominen edestä poseerausta, ja pakko myöntää, että on se vaan todella kovaa duunia pitää pakettia kasassa. Onko noihin jotain kikkoja tehdä hommaa helpommaksi? Allekirjoittaneella olkapäät ja selkä alkoi olla jo sen verran lopussa 10 min pidon jälkeen, että oksat pois.

Noista reisistä vielä sen verran, että etureidet ei ole saaneet lisää kokoa, mutta sisäreidet ovat kasvaneet aivan törkeästi :D. Rupean tahkoamaan vähäksi aikaa pitempää sarjaa, koska polvet ovat alkaneet vähän kipuilla, jos tekee vaan lyhyitä sarjoja. Olen koettanut liikkuvuusharjoittelulla ja hyvillä lämmittelyillä+lämmittimillä pitää polvia kunnossa, mutta ilmeisesti minun polvet nykyisillä tekniikoilla (hyvä kontrolloitu negatiivinen ja pienellä rykäisyllä positiivinen) ei tykkää hyvää, jos en säännöllisesti tee myös pitempää sarjaa. Toisaalta eniten olen saanut kokoa etureisiin, kun aloin tekemään pidempiä työsarjoja. Volyymitreenillä tuli taas enemmän voiman paskaa.

Jatkis
12.06.2008, 06:20
Kilpailijat on vertailtavana koko sen ajan, kun he ovat lavalla. Myös silloin kun ei olla itse vertailtavana. Nuo vertailujen ajat on helppo pitää ne asennot, koska yksi asento ei kestä kovinkaan montaa sekuntia. Rankkaa tästä hommasta tekee se, että miten on sen väliajan, kun ei itse ole vertailtavana. Se väliaika pitää ottaa niin rennosti kuin se vain on tietyissä rajoissa mahdollista. Se ehkäisee lihasten kramppailua ja puutumista.

Itse jännitin aivan liikaa tiettyjä lihaksia kun en ollut vertailtavana. Tässä parit ohjetta siitä, että miten itse tulen tekemään ensi kerralla nuo väliajat kun en ole vertailuissa.

1. Ota ryhdikäs asento. Rinta ulos. Hengitys pintahengitystä.
2. Jännitä vatsat, tosi tärkeää.
3. Jännitä etureidet, mutta ei ihan tappiinsa asti. Riippuu etureisien erottuvuudesta, kuinka kovasti kannattaa jännittää.
4. Älä jännitä käsiä, vaikuttaa melko paljon olkapäiden puutumiseen. Käsien jännittäminen ei juurikaan etuanatomisessa näy. Kädet vain roikkuu olkapäistä.
5. Naamataulu luontevasti, ei siinäkään kiristelyä.

Lyhyesti sanottuna mahdollisimman luonteva asento, missä selvitään mahdollisimman vähällä lihasten jännittämisellä. Etuanatomisella tulisi tuoda esiin kehon symmetria parhaalla mahdollisella tavalla.Tuossa asennossa ollaan siis yleensä suurin osa lavallaoloajasta, joten siitä pitää tehdä niin helppoa kuin suinkin. Muuten on loppukisat yhtä tuskaa ja vertailuissa ei saa parastaan ulos. Eli juuri silloin kun pitäisi.

Itse harjoittelin noita pitoja ennen kisoja, ja eivät varmaan auttaneet millään tavalla. Asento oli vain liian jännitetty. Kannattaa harjoitella se luonteva asento jos meinaa näyttää hyvältä lavalla koko kisan ajan ja päästä vertailuihin mahdollisimman monta kertaa. Tätä kautta pääsee paremmin esille.

Tämä ihan yleisesti, ei pelkästään Konanille.

Hulkki
12.06.2008, 17:14
Pitää ruveta treenaamaan noita anatomisia oikein kunnolla, koska kuten Jatkis pakkiksella mainitsi, on niillä todella suuri merkitys kilpailussa menestymiseen.Poseerausharjoittelu on toki poikkeuksellisen tärkeää varsinkin kisadieetillä, mutta sulla on vasta pari treenivuotta ylipäätään takana (eli todella monta vuotta perusmassan kasvatusta vielä edessä), joten ei noita posetuksia kannata tässä vaiheessa vielä hirveästi murehtia (IMO).Itse harjoittelin noita pitoja ennen kisoja, ja eivät varmaan auttaneet millään tavalla.Väittäisinpä, että olisit ollut ilman mitään poseeraus- ja pitoharjoittelua aivan kusessa siellä lavalla. Se, että poseeraus oli maltillisista harjoitusmääristäkin huolimatta lavalla odottamattoman hankalaa, ei tarkoita etteikö poseerausharjoittelu auttaisi. Sitä vain tarvitaan omien kokemusteni ja havaintojeni mukaan tunneissa mitattuna todella paljon, ennen kuin hommasta tulee edes jollain tavalla "helppoa" kisatilanteessa. About 100 tuntia on mielestäni hyvä minimimäärä poseerausharjoittelun määrälle kisadieetin aikana.

Konan
12.06.2008, 18:31
Poseerausharjoittelu on toki poikkeuksellisen tärkeää varsinkin kisadieetillä, mutta sulla on vasta pari treenivuotta ylipäätään takana (eli todella monta vuotta perusmassan kasvatusta vielä edessä), joten ei noita posetuksia kannata tässä vaiheessa vielä hirveästi murehtia (IMO).

Tietysti tuosta minun tekstistä saa sellaisen kuvan, että aloittaisin systemaattisesti tekemään jotain pitoharjoituksia, mutta idea tuossa "harjoittelussa" oli lähinnä saada nuo perusasennot kuntoon, jotka olivat päin honkia vieläkin. Uskon myös hartaasti siihen, että jos osaan kontrolloida kroppani lihaksia, niin tulee myös salin puolella parempia tuloksia. Tähän on kyllä myös parempia harjoittelumuotoja, mutta onpahan ainakin lajinomaisia harjoitteita :)

Toisaalta se, että alan tiedostamaan poseeraamisen tärkeyttä jo nyt edesauttaa myöhemmin, kun sen kisadieetin aika koittaa. Ei tarvitse ruveta sitten panikoimaan perusasioiden kanssa performanssi puolella, vaan voi keskittyä nimenomaan siihen viimeisteltyyn fysiikkaan, kun muutenkin jaksamisen määrä kisadieetillä on varmasti rajallista.

Ja ehkä kaikkein tärkein pointti on se, että omasta mielestäni poseeraus kotioloissa on ihan hauskaa harjoittelua, joka ei sinällään vaadi paljoa palautumisresursseja satunnaisina lyhyinä harjoituksina, jos jaksamista muuten on. Eli ei tässä mistään syvästä "huolenaiheesta" ole kyse, pikemminkin sellaista omaksi iloksi tekemistä.

PS: Antakaa palaa vaan Jatkis ja Hulkki. Hyvää keskustelua.

Furion
16.06.2008, 17:54
Minnekäs se kristallipallon kokoinen telkkari on hävinnyt? Vai onko se vain tuon isomman telkkarin takana? :D Niin ja onhan tuota poijalle massaa tullut sitten viimenäkemän.

Konan
15.04.2010, 16:12
Pistetäänhän pitkästä aikaa päivitystä omaan tilanteeseen.

Paino on vuoden aikana liikkunut väliä 89kg - 98,3kg miinus- ja plussakalorikausien vaihtelun seurauksena. Tämän hetkinen paino on 93 kg.

Olen pystynyt treenaamaan jatkuvasti ja ilman loukkaantumisia. Katkoja progressiiviseen treeniin ja dieettejä ovat vaikeuttaneet vuoden aikana olleet muutot ja treeniympäristön vaihdokset. Kuitenkin käyrä on mennyt vahvasti ja tasaisesti ylöspäin. Tällä hetkellä olen dieetillä ja en ole ajatellut painoani enää nostaa yli 100 kilon johtuen työtehtävistä ja tulevasta OTO kamppailulaji harrastuksesta, jonka aikana tulen menemään melko ylläpitävästä, mutta siihenhän on vielä aikaa.

Nykyiset sarjapainot eivät ole isoja, mutta treenini painottuu hyvään tekniikkaan ja tuntumaan. Tärkeintä on ollut kuitenkin sarjapainojen tasainen nouseminen ja minulle sopivien treenitapojen löytäminen.

Kehitystä on tapahtunut merkittävästi lihasryhmissä joihin olen panostanut. Näitä ovat olleet pohkeet, takareidet, sivuolkapäät ja rinta, joka on edelleen merkittävästi jäljessä. Merkittävintä on kuitenkin, että olen VIHDOIN löytänyt oikean tavan treenata rintaa ja kohdistaa rasitus rintaan.

Kuvat paremmassa valossa on näpsäisty tänään ja tumma mordor-vuorilla otettu kuva on yli kuukausi sitten otettu. Dieetti on päällä 5-6 viikkoa ja ukko on tyhjä.

Rupesi ketuttamaan nuo paskat kuvat, joten kuntoseurantakuvat tulee viikon päästä tai aiemmin. Riippuu saanko nakitettua kuvaajan.

Konan
28.04.2010, 18:44
Selkää viikonlopulta. Kunto oli niin löysä mäsäytyksen jälkeen (5 kg painoa nesteinä), että en koe mukavaksi ajatukseksi laittaa löysiä kuvia, kun kunto oli kuitenkin kovempi. Laitetaan selkäpose kuitenkin!

Konan
28.04.2010, 19:15
Kaiken kukkuraksi laitoin vielä vinon kuvan. :thumbs:

Jatkis
29.04.2010, 18:46
Erikoinen on asento, mutta onhan tuolla selvät latsit löydettävissä.

LaggaV
29.04.2010, 20:35
Asennoista en osaa sanoa sen kummemmin mutta sen verran pitää kommentoida, että onhan tuossa aika erinäköinen äijä kun joskus vuonna ... perhokurssin juopotteluretkellä! :thumbs:

Tsemiä reeneihin!

Konan
30.04.2010, 22:54
Erikoinen on asento, mutta onhan tuolla selvät latsit löydettävissä.

Enemmänkin tuollainen leveä selkä ja tuplat takaa yhdistelmä. Nimikkopose tulevaisuudessa :)

Konan
30.04.2010, 22:56
Asennoista en osaa sanoa sen kummemmin mutta sen verran pitää kommentoida, että onhan tuossa aika erinäköinen äijä kun joskus vuonna ... perhokurssin juopotteluretkellä! :thumbs:

Tsemiä reeneihin!

Oi aikoja... joskus sama reissu uusiksi! Kovia treenejä sinnekkin. Läskiä on ainakin tullut :D