PDA

Näytä koko versio sivusta : Ninnun treenit

Sivut : [1] 2 3

Ninnu
08.05.2008, 22:18
Aattelin minäkin nyt sitten laitella tänne oman treenipäiväkirjan, kun oon nyt aikani muiden treenejä täältä lukenut!

Tällä hetkellä pientä välidieettiä pukkaa... -12 kg pitäisi lähteä! Enää siis vain vajaa 10 kiloa jäljellä ;) Ja jos ne sais syksyyn mennessä pudotettua, niin olisin tyytyväinen!

Tällä hetkellä treenailen semmoisella kiertävällä ohjelmalla..voisiko sitä kenties 3-jakoseksi kutsua! hmm :rolleyes: Aerobista tulee näin dieetin alkuvaiheessa tehtyä vielä vähän eli vain kerran viikkoon! (2 viikkoa siis vasta dieetattu) Kaloritkin vaihtelevat tällä hetkellä 2700:sta kalorista 2200:n treenipäivistä riippuen! Joten vielä ainakin saa hyvin syötyä, vaikka kalorit ovatkin reilusta 3000:sta tippuneet jonkin verran alaspäin!

Tänään on siis ollut lepopäivä...pyhitin sen ainoastaan venyttelylle, sillä edellisten jalkatreenien jäljiltä ovat varsinkin takareidet olleet ihan jumissa...myös olkapäät ovat olleet kovilla, joten nekin ovat oikutelleet varsinkin tänään! :) Myöskin lonkan koukistajaa on venytelty, kun se tuppaa jumittamaan ja varsinkin takakyykyssä haittaamaan tarpeeksi alas kyykkäystä! :(

Ninnu
09.05.2008, 20:49
Tänäänpäs onkin ollut sitten vauhtia ja vaarallisia tilanteita, sillä lähdettiin porukalla töistä suoraan kokeilemaan curlingia Oulunkylään.. Kyllä siinä pikkasen hikikin tuli, kun harjailit jäätä kaksi tuntia putkeen ja heittelit niitä kiviä sinne sun tänne! :)

Työkavereiden lähtiessä baariin, minä-tyttö se suunnistin vielä salille tekemään yläkropan reeniä...vähän kyllä mietitytti, että mahtaako kulkea sen jäällä röhnötyksen jälkeen...varsinkin kun olkapääkin on vielä hieman jumissa...Kyllä se kuitenkin suht hyvin meni, kun supersarjoilla painoin menemään... ;)

Tältä se sitten näytti:

1. Vinopenkki käsipainoilla: 9/8 kg, 7/12 kg, 2x8/12 kg, 10/8 kg
Yhdenkädensoutu: 8/ 15 kg, 2x8/30 kg, 2x8/25 kg
2. Vinopenkkikone: 12/10 kg, 4x8/35kg, 15/10 kg
Ylätalja rusetilla: 12/30 kg, 4x8/50 kg, 12/30 kg
3. Viparit sivulle: 3x10/7 kg, 10/6 kg, 12/3 kg
Pohkeet istuen: 2x15/35 kg, 2x15/40 kg

Tämän päivän dieettikalorit ovat olleet n. 2500! voipi kyllä olla, että iltapalalla syön vielä 100 kcal lisää, kun kulutus on kuitenkin ollut jäällä liukastelun takia kovempaa!
Mutta nyt sitä ruokaa, että huomenna jaksaa viedä läpi jalkatreenin! :thumbs:

Ninnu
10.05.2008, 17:20
Nonni...nyt on sitten tän päivän jalkatreenikin viety läpi! Vähän oli hakemista painojen kanssa, varsinkin kyykyssä. Mutta hyvin se meni! Sarjapainotkin kasvaa vielä, joten dieetti ei ole ainakaan niitä häirinnyt!
Ainoastaan hieman jäi harmittamaan se, että kyykyissä en vieläkään mielestäni päässyt tarpeeksi alas!

Eli tältä taas näytti:

1. Takakyykky leveällä 10/20 kg, 4/55 kg, 4/57,5 kg, 4/60 kg, 4/60 kg
2. Maastaveto 5/40 kg, 5/60 kg, 5/62,5 kg, 5/62,5 kg
3. Jalkaprässi 12/80 kg, 8/190 kg, 8/200 kg, 8/200 kg, 8/200 kg
4. Yhdenjalan kyykky 6/10 kg, 6/20 kg, 6/20 kg, 6/20 kg, 12/10 kg (ja vasemmalle jalalle 16 toistoa ilman painoa, kun tuntuu reisi olevan oikeaa himpun verran pienempi)
Reisikoukistusta maaten tein myös yhden pumppailu sarjan odotellessani prässin vapautumista eli sitä 1x8/20 kg..

Ja koska paino on pudonnut kahdessa viikossa jo 3 kiloa, on aika nostaa kaloreita...ettei pikku muskelit häviä! ;) Samaan aikaan lisäilen sitten vielä toisen aerobisen ohjelmistoon! Nyt kun on tullut poljettua spinningiä kerran viikkoon, niin toinen aerobinen sijoittuu sitten kerran kymmeneen päivään! Täytyy vielä kehitellä joku mukava aerobinenharjoite, mitä tehdä, kun juoksu ei aivan ole mun laji ja spinningissäkään ei halua alvariinsa rampata...ehkäpä kohta saa jo niitä kauan odotettuja intervalleja käydä koittamassa! :D

Ninnu
11.05.2008, 20:50
Uh-huh! Olipas päivä!

Kun aamulla kello herätti töihin klo 5 aamulla, niin ei todellakaan olisi kiinnostanut nousta sängystä! Kaiken lisäksi tuli niin kiire metroon, että aamupuuron syöntikin jäi kesken! :( Ei siis auttanut muu kuin pakata loppu puuro-mustikkamehukeitto-raejuusto-mössö mukaan ja syödä loput metrossa matkalla töihin! :D Onneksi puoli seitsemän aikaan sunnuntai aamuna metrossa ei ole paljoa kanssamatkustajia...oli se mun puuromössö sen verran hirveän näköstä! (lilan värinen mössö raejuusto klimpeillä) :lol:

Sen kymmenen tunnin aikana, jonka tänään olin töissä en tainnut herätä ollenkaan..ja kävin koko päivän kamalaa vääntöä itseni kanssa, että minkä aerobisen teen vielä päivän päätteeksi! Olin ottanut spinning-kamat mukaan töihin, mutta vähän myös pieni happihyppely käväisi mielessäni! Tiesin kuitenkin, että jos menen töistä kotiin ja sitten vasta aikomuksena lähteä ulkoilemaan, jäisi se tekemättä...sen verran väsynyt olin!

Elikkäs suunta kohti Elixiaa ja spinning-kengät jalkaan! Oli kyllä mukava vaihteeksi olla jonkun muun tunnilla, eikä itse ohjaamassa...sai hyvällä omalla tunnolla heittää aivot narikkaan ja vaan polkea "eteenpäin"... Samalla kävin myös haistelemassa uusia ideoita omaan spinning-ohjelmaani, joka sekin pitäisi ehtiä tehdä tässä joku päivä..Ehkä sitten joskus vapaapäivänä..ensi perjantaina, vai milloin se oli? :confused:

No vaikka se spinnu olikin omaa tuntiani huomattavasti iisimpi, huomasin että väsymys ja edellisen päivän jalkatreeni painoivat kyllä ankarasti päälle! Sisulla puskin kuitenkin tunnin läpi ja kotiin päästyäni kaaduin sohvalle! Olo oli heikko ja nälkä kurni vatsassa! Onneksi niitä kaloreita sentään nostettiin 150 kcal, joten hyvällä omalla tunnolla popsin kunnon mätöt naamariin ja olokin koheni!

Huomenna aion kyllä nukkua piiiiiiiiiitkäääääään, ennen yläkropan voimareeniä...toivottavasti väsymys on kadonnut ja voimat palautuneet siihen mennessä! :thumbs:

Ninnu
12.05.2008, 21:10
Jee! Loistava päivä....koska se oli vapaa (töistä)!

Nukuin yöllä jopa 11 tuntia ja aamulla olo oli selvästikin levännyt..ei enää väsyttänyt eikä heikottanut samalla lailla kuin illalla!

Yläkropan treeni kulki mainiosti...liekö 150 kalorin nostolla ruokiin ollut pieni vaikutus!? Ja tältä siis näytti..

1. Lattiapunnerrus: 10/20 kg, 6/35 kg, 3x6/37,5 kg
2. Räkkileuat: 8, 4x6/12,5 kg, 6

Supersarjat:
3. Vinopenkki tangolla: 8/20 kg, 6/32,5 kg, 2x6/30 kg
Rintatuettu t-tankosoutu: 10/25 kg, 3x6/40 kg, 12/25 kg
4. Viparit sivulle: 2x8/6 kg, 2x10/5 kg
Hauiskääntö hammer-otteella: 3x8/9 kg, 4/9 kg, 6/6 kg
Ja lopuksi pari pumppisarjaa hauikselle: 12/6 kg, 15/6 kg

Tänään sitten sainkin luvan lähteä koittamaan intervallitreenejä! JEE!!! :lol:
Aion siis todellakin spurtata täysiä pitkin Puotilan pusikoita!:D Varsinkin, kun virtaa tuntuu vielä riittävän!

Tällä hetkellä syön siis aika reilusti, mutta mikäs siinä popsiessa kerta paino tippuu tasaiseen tahtiin! :thumbs: Tältä ne kalorit sitten näyttävät:

Alakropan voimapäivänä: 2750 kcal
Alakropan pitkien sarjojen päivänä: 2850 kcal
Yläkropan treenipäivänä: 2650 kcal
Aerobisena päivänä: 2550 kcal
Lepopäivänä: 2350 kcal
2 treenin päivänä: 2850-2950 kcal (tähän kahden treenin päivään ei ole vielä tarvinnut ryhtyä) :rock:

Nyt siis 4 punttia ja 2 aerobista viikkoon..hyvin menee!:D

Huomenna sitten totaalilepo! (no, paitsi tietty töitä):rolleyes:

Wemmah
12.05.2008, 23:41
Heipsan Ninnu, tulinpas nyt sitten kurkkimaan sun päivyriä :)

Mun omani löytyy osoitteesta http://wemmah.wordpress.com/ . ;)

Nähtäillään taas! :)

Ninnu
13.05.2008, 20:49
Moi Wemmah!

Mukavaa, kun pistäydyit! Kävin kattomassa sunkin blogia...hienolta näyttää! :thumbs:

Ninnu
13.05.2008, 22:16
Jepulis...eli tänään on ollut sitten treenistä lepoa (töitä 10 h) , elikkäs kalorit siinä 2350!
Hassua on ollut se, että nälkä ei ole ollut yhtään!!! Ei siis kertaakaan...ja oikeastaan on joutunut oikein väkipakolla syömään ateriansa!
Yleensä ruoka ei maistu samanlailla mulle silloin, kun oon väsynyt! Mutta tänään olen ollut myös kumman pirteä..ei ole myöskään yhtään siis väsyttänyt!
Tietty kaiken kukkuraksi makeanhimo yllätti mut päivällä...ja ensimmäistä kertaa dieetin aikana!!:( Nyt olis kyllä mennyt alas ne banaanijogurtitkin, mitä Teemu eilen heilutteli mun nenän edessä salilla ennen treeniä!:kuola:

Mut joo...se noista ruokalöpinöistä! Ettei tuu huutia, että naiset puhuu vaan liikaa ruoasta ja niiden kaloreista! :D

Huomenna sitten taas yläkropan voimailua! Jos se selkä siitä vaikka joku päivä kasvais! :)

Rautateemu
14.05.2008, 09:41
Nonni! Nyt alkaa Niinallekin löytyä oikeat liikkeet ja tekniikat! Dieetilläkin voimat kasvaa:thumbs:.

Ninnu
14.05.2008, 22:33
Nonni! Nyt alkaa Niinallekin löytyä oikeat liikkeet ja tekniikat! Dieetilläkin voimat kasvaa:thumbs:.

Heh! Ei ois pitäny tommosta tokasta, kun just tänään kun yritin niitä sarjapainoja nostella, niin heikoks jäi! :D

No, mut pistetään se väsymyksen piikkiin...koska jos eilen höpöttelin ettei oo nälkä, eikä väsytä, niin tänään on ollut molempia!

Ja yritin siis hieman nostella myös sarjapainoja, mutta en ollut itse aivan tyytyväinen! Kaikenlisäksi kaloritkin taas remontissa eli vielä täytyy hakea niitä hyviä kaloreita...nyt siis tipautin noista aikaisemmista 100 kcal/päivä! Saa nähdä mites nyt käy... :lol:

Tänään siis tuli tehtyä hieman yläroppaa...

1. Pystypunnerrus tangolla istuen 10/20 kg, 5/32,5 kg, 6/30 kg, 5/30 kg, 6/30 kg (tökki pahasti tämä liike)

2. Räkkileuat 6, 3x5/15 kg, 8

Superit:
3. Kulmasoutu tangolla 8/33 kg, 2x8/48 kg, 7/48 kg, 8/48 kg, 12/33 kg
Penkkipunnerrus käsipainoilla 8/8 kg, 3x8/14 kg, 7/14 kg

4. Hauiskääntö käsipainoilla 10/10 kg, 7/10 kg, 2x8/9 kg
Takaolkapääsoutu 2x12/40 kg, 2X15/30 kg

Mulla on niin herkkä hipiä, että nivuset on taas mustana noista lisäpainoista...eli jos joku tietää hyvän keinon estää noi kivuliaat mustelmat, niin viestiä vaan tänne päin! Räkkileukoja vedettäessäkin se ketjun hankaaminen tuottaa kamalaa tuskaa..varsinkin tänään, kun sarjapainot nousi siinä liikkeessä!

Mutta huomenna aamulla sitten koipirääkkiä tiedossa..

Rautateemu
15.05.2008, 14:51
Heh! Ei ois pitäny tommosta tokasta, kun just tänään kun yritin niitä sarjapainoja nostella, niin heikoks jäi! :D

No, mut pistetään se väsymyksen piikkiin...koska jos eilen höpöttelin ettei oo nälkä, eikä väsytä, niin tänään on ollut molempia!

Ja yritin siis hieman nostella myös sarjapainoja, mutta en ollut itse aivan tyytyväinen! Kaikenlisäksi kaloritkin taas remontissa eli vielä täytyy hakea niitä hyviä kaloreita...nyt siis tipautin noista aikaisemmista 100 kcal/päivä! Saa nähdä mites nyt käy... :lol:Pystypunnerruksesa sen verta tiukkaa, että yritä nyt pari viikkoa ainakin pitää noi painot, jos saat vaikka toiston pari enempi yhteensä, niin hyvä. Samoin käsipainoliikkeissä yli 10kg:n painoissa nousee 2kg kerralla, joten muista että on aika kova hyppäys.

Mulla on niin herkkä hipiä, että nivuset on taas mustana noista lisäpainoista...eli jos joku tietää hyvän keinon estää noi kivuliaat mustelmat, niin viestiä vaan tänne päin! Räkkileukoja vedettäessäkin se ketjun hankaaminen tuottaa kamalaa tuskaa..varsinkin tänään, kun sarjapainot nousi siinä liikkeessä!

Junttityyliin vaan pitkähihainen lanteille.

Ninnu
15.05.2008, 23:02
Samoin käsipainoliikkeissä yli 10kg:n painoissa nousee 2kg kerralla, joten muista että on aika kova hyppäys.

Juu, juu...siinähän yrität toppuutella mua! :D

Kuiteskin tänään jalkareenissä virtaa riitti ja PAINOT NOUSI!!!! :rock: :rock: Mä taidan alkaa olee kohta aina dieetillä, kun kulkee reenit näin hyvin! :D

Ja näin mentiin...

1. Etukyykky: 8/20 kg, 3x8/40 kg, 15/30 kg
2. Jalkaprässi: 4x15/180 kg, 25/130 kg
3. Suorinjaloin maastaveto: 8/40 kg, 3x8/60 kg
4. Askelkyykyt eteenpäin: 18/12 kg, 16/12 kg
5. Askelkyykyt paikoillaan taaksepäin: 12/12 kg, 16

Huomenna sitten niitä mäkijuoksuja...:thumbs:

Ninnu
16.05.2008, 00:56
Ai niin tytsyt!

Muistakaa syödä riittävän nopeasti treenien jälkeen, ettei käy niin kuin mulle tänään! 1,5 h treenien jälkeen ja laatta meinas lentää...onneksi ruoka pelasti mut! :D Ei olekkaan ennen ottanut treenit näin koville! :rock:

Ninnu
16.05.2008, 14:29
Tänään kävinkin sitten juoksentelemassa niitä mäkiä! Puhetta oli ollut Teemun kanssa, että alkuun voisi ottaa askelkyykkyjä ja loikkiakin, mutta eilisen jalkatreenin jälkeen perse ja takareidet olivat niin hellinä, että tyydyin vain hölkkäilemään alkulämpöinä.

Treenin kulku:

Alkuun n. 5 min reipasta kävelyä. Sitten 15 minuuttia hölkkäilyä ja nopeat venyttelyt!
Sitten lähdettiinkin tälle "maasto-osiolle" :lol:. Ensiksi 3 mäkeä spurtaten ylös ja yksi tasamaa spurtti, n. 150 m. Hölkkäilyä välissä..Näiden neljän spurtin jälkeen meinasi lähteä taju, koska juoksin niin kovaa.. :rock: Reipasta kävelyä ja itsensä kasailua väliin ja lopuksi vielä 3 spurttia kaikkein pisimpään ja vittumaisimpaan mäkeen! :D Tässä mäessä sain jopa kannustuksia viereisellä penkillä istuneilta papoilta, jotka kuulemma entisinä urheilijoina tiesivät jalkani vahvoiksi! :thumbs: Ihania pappoja, tuli itsellekin oikein hyvä mieli, kun papat hurrasivat vieressä! :D Koko lenkkiin aikaa meni n. tunti!

Kamala hikihän siinä tuli, mutta oli mukava käydä moneen vuoteen taas juoksemassa mäkiä! Oikein haikeana mietti niitä aikoja, kun pelasi tosissaan fudista ja niitä mäkiä juostiin joka viikko! Haikeana mietti myös sitä kadotettua aerobista kuntoa, joka silloin joskus oli! Mutta päätinkin lähteä metsästämään sitä kuntoa tämän kesän aikana, kerta oikein luvan kanssa saa nyt näitä mäkiä viikottain juosta! :)

Wemmah
17.05.2008, 11:17
Tässä mäessä sain jopa kannustuksia viereisellä penkillä istuneilta papoilta, jotka kuulemma entisinä urheilijoina tiesivät jalkani vahvoiksi! :thumbs: Ihania pappoja, tuli itsellekin oikein hyvä mieli, kun papat hurrasivat vieressä! :D

Ihania :), jossain sentään (Kontulan pusikoissa??) on kannustava ilmapiiri :thumbs:

Ninnu
17.05.2008, 19:55
Ihania :), jossain sentään (Kontulan pusikoissa??) on kannustava ilmapiiri :thumbs:

Jep..siellä Puotila-MeriRastila akselilla juoksentelin.. :)

Ninnu
18.05.2008, 20:54
Eilisen lepopäivän jälkeen taas reeniä..

Supereilla mentiin:

1. Dippi omapaino: 6, 6, 5 1/2 :D
Ylätaljaveto eteen: 12/30 kg, 6/55 kg, 10/50 kg, 8/50 kg, 12/30 kg

2. Pystypunnerrus käsipainoilla: 8/8 kg, 7/12 kg, 8/12 kg, 5/12 kg, 10/10 kg:lol:
Hauiskääntö alataljassa: 10/35 kg, 8/35 kg, 10/30 kg, 12/25 kg

3. Pystysoutu taljassa: 10/30 kg, 3x12/25 kg
Takaolkapääsoutu: 3x12/40 kg, 15/30 kg

Mukavaa pumppailua oli...huomenna samalla meiningillä yläroppaa, jos nukkumatti ei kidnappaa mua aamulla :D

Rautateemu
19.05.2008, 00:16
1. Etukyykky: 8/20 kg, 3x8/40 kg, 15/30 kg
2. Jalkaprässi: 4x15/180 kg, 25/130 kg
3. Suorinjaloin maastaveto: 8/40 kg, 3x8/60 kg
4. Askelkyykyt eteenpäin: 18/12 kg, 16/12 kg
5. Askelkyykyt paikoillaan taaksepäin: 12/12 kg, 16

Huomenna sitten niitä mäkijuoksuja...:thumbs:

Älähän hurjastele noiden jalkatreenivolyymien kanssa, koska sulla on nyt koipia rasittavaa aerobistakin mukana.

Ninnu
19.05.2008, 06:53
Älähän hurjastele noiden jalkatreenivolyymien kanssa, koska sulla on nyt koipia rasittavaa aerobistakin mukana.

Ookei...mä yritän himmata, jos pystyn! :lol:

Aurora
19.05.2008, 08:53
Jep..siellä Puotila-MeriRastila akselilla juoksentelin.. :)

Hei, tuttuja maisemia! Samoilla kulmilla sitä juostaan täälläkin. :) Saanko udella tarkemmin, että mitä reittejä pitkin noi sun juoksulenkit kulkee ja etenkin noiden pitkien mäkien sijainti kiinnostaa.

Ninnu
19.05.2008, 23:15
Hei, tuttuja maisemia! Samoilla kulmilla sitä juostaan täälläkin. :) Saanko udella tarkemmin, että mitä reittejä pitkin noi sun juoksulenkit kulkee ja etenkin noiden pitkien mäkien sijainti kiinnostaa.

Mä juoksentelen yleensä sieltä Puotilan rannasta Meri-Rastilan puolelle, kun se ulkoilutie kiertää sen lahdenpoukaman siitä! Siinä matkalla on muutama hyvä mäki mun mielestä! Ja sit siinä Puotilan kartanon lähistöllä (meren puolella) on pari mäkee, mitä oon juoksennellut. Myös Puotilantien varresta alkaa semmoset kivirappuset, joita oon joskus hyppinyt, mutta ne ei oo mitenkään kauheen pitkät! Mutta kyllä siinä hengästyy, kun ne täysillä tikkaa ylös! :D

Ninnu
19.05.2008, 23:31
No siis kyllähän se nukkumatti tietenkin mut kidnappas..niin kuin joka ikinen aamu! :D Mutta ehdin kuin ehdinkin salille ennen töitä..Ei ollut oikein vaihtoehtojakaan, kun muuten oltiin sitten siellä töissä 13 h putkeen! ILMAN TAUKOJA!!!
Aamulla olin kyllä niin unessa vielä salillakin (juuri sängystä nousseena), että päätin vaan pumppailla hieman pienemmillä painoilla kuin yleensä! Pohkeet jätin kokonaan väliin, koska ne ovat olleet aika jumissa ja huomenna on taas juoksentelua luvassa...

Supereita siis...

1. Vinopenkki käsipainoilla: 3x12/10 kg
Yhden käden soutu: 3x8/25 kg

2. Vinopenkkikone: 8/10 kg, 3x12/30 kg, 15/15 kg
Räkkileuat ilman lisäpainoa: 12,10,10

3. Viparit sivulle: 15/5 kg 3x12/5 kg, 12/3 kg AUTS!

Lämmittelyineen tähän settiin meni noin 40 min. Olin tyytyväinen, vaikka olo olikin puoliuninen!
Huomenna sitten taas juoksentelua ja ehkäpä jopa pientä kuntopiiriä! :lol:

Aurora
20.05.2008, 08:05
Mä juoksentelen yleensä sieltä Puotilan rannasta Meri-Rastilan puolelle, kun se ulkoilutie kiertää sen lahdenpoukaman siitä! Siinä matkalla on muutama hyvä mäki mun mielestä! Ja sit siinä Puotilan kartanon lähistöllä (meren puolella) on pari mäkee, mitä oon juoksennellut. Myös Puotilantien varresta alkaa semmoset kivirappuset, joita oon joskus hyppinyt, mutta ne ei oo mitenkään kauheen pitkät! Mutta kyllä siinä hengästyy, kun ne täysillä tikkaa ylös! :D
Ihan samaa reittiä menen minäkin! :) Niitä siirtolapuutarhan ympärillä olevia mäkiä on tosiaan hyvä juosta. Välillä jatkat matkaa sitä puotilan rantapolkua kohti Mellunmäkeä tai jopa Mustavuorta, ja siellähän vasta niitä kunnon mäkiä on. :evil: :sweat:

Oon joskus hyppinyt niitä Puotilantien portaita, mutta nykyään teen porras- ja loikkatreenit yhdessä, joten olen siellä Puotilan kentällä. Sieltä löytyy myös hyvät portaat: suht lyhyet (alle 30 askelmaa), mutta jyrkät.

Ninnu
20.05.2008, 21:22
Oon joskus hyppinyt niitä Puotilantien portaita, mutta nykyään teen porras- ja loikkatreenit yhdessä, joten olen siellä Puotilan kentällä. Sieltä löytyy myös hyvät portaat: suht lyhyet (alle 30 askelmaa), mutta jyrkät.

Niitä Puotilan kentän portaita en olekkaan käynyt juoksentelemassa..täytyypi koittaa joku kerta, kun kuitenkin ihan vieressä asun! :)

Ninnu
20.05.2008, 21:37
Tän päivän reeneihin kuului sitten sitä intervallia ja päälle pikku lihaskunto! Teemun kanssa startattiin GB:ltä ja juoksenneltiin siinä Arabian rannan "kukkuloilla". :D
Alkuun otettiin semmonen mukava alkulämpö hölkkäillen! Sitten hieman askelkyykkyjä eteenpäin, erilaisia loikkia ja pikku venyttelyt! Lopuksi mäkijuoksua. En enää ees muista kuinka monta kertaa juostiin se loputtooooomaaaaan pitkä mäki ylös! (ehkä joku 4? pidempää osiota ja muutama lyhyempi) :confused: No kuiteskin...multahan loppu siis paukut jo alkumetreillä, kun alettiin mäkiä juosta! Teemu se vaan spurttasi edellä, kun mä laahustin kieli vyön alla perässä! :p
No lihaskunnossa mä sitten tsemppasin ja tein viisi kierrosta, kun Teemu teki vaan kolme! Hih! :lol: Vaikka Teemu tähän totesikin, että olihan hänellä isommat painotkin....no joo-o...onhan Teemu nyt mua isompi muutenkin! ;)

Eli lihaskunto:

Yhteen kierrokseen kuului siis leuat (mulla vetokumikevennetyt), punnerrukset ja kulmasoutu käsipainoilla (mulla 10 kg)! Toistoja tehtiin niin paljon, kun suht kevyesti meni! Eli mulla n. 12-20 toistoa!

On se kyllä ihme, että juoksu tökkii ja tuntuu ettei jaksa..mutta lihaskuntoa vois tehä lähes loputtomiin... :lol:

Ninnu
21.05.2008, 23:32
Oon tässä tänään hieman pohdiskellut, että oonkohan mä oikeesti dieetillä vai bulkilla, kun voimat ne senkun vaan kasvaa! Tai sitten toi mun mieletön draivi johtuu siitä vihreä tee uutteesta, mitä nappailen aina ennen treenejä! hyi helevetti, että se on pahaa!! :lol:
No kuiteskin tänään treenit meni LOISTAVASTI!!! Harmi vaan, että lisäpainovyö oli suutarilla, joten jouduin tekemään räkkileukoja ilman painoja. Tein sitten pidempää sarjaa ja päälle lisäksi parit ylätaljat! Mielettömän iloiseksi tulin siitä, että sain penkkipunnerruksessa käsipainoilla ja kulmasoudussa nostettua taas painoja!! :rock: Vaikka se 2 kilon hyppäys käsipainoissa onkin suuri...vai miten se oikein meni, Teemu? :D Hihi...

No joo...tältä siis näytti:

1. Pystypunnerrus tangolla istuen: (hyvin ylpeä siitä, että nämä painot säilyivät läpi sarjojen) 10/20 kg, 3x6/32,5 kg, 5/32,5 kg
2. Räkkileuat: 12, 12, 10
3. Ylätaljaveto eteen: 8/50 kg, 8/50 kg

Superit:

4. Kulmasoutu tangolla: 10/33 kg, 4x6/50,5 kg, 15/38 kg :rock:
Penkkipunnerrus käsipainoilla: 6/16 kg, 5/16 kg, 6/16 kg 10/14 kg (ystävällinen herrasmies tuli tässä hieman auttamaan painot käsille, kun ei tää enää ite jaksanu puntata niitä ylös! Kiitos hänelle ;) )
5. Hauiskääntö käsipainoilla: 8/7 kg, 10/10 kg, 3x8/10 kg
Takaolkapääsoutu taljassa: 4x20/30 kg

Huomenna on sitten onneks töistä vapaata, niin saa levätä ennen jalkojen voimailua! Ja huomenna on myös kauan odotettu hieronta! JEE!!!!:lol:

Jonna1983
22.05.2008, 07:23
Tuosta vihreäteeuutteesta: mistäs oot hommannut sitä? Minkä kokonen purkki ja paljonko hintaa? Ilmeisesti ihan toimivaa kamaa...?:D

Ninnu
22.05.2008, 09:11
Tuosta vihreäteeuutteesta: mistäs oot hommannut sitä? Minkä kokonen purkki ja paljonko hintaa? Ilmeisesti ihan toimivaa kamaa...?:D

Itseasiassa tuo Isoahon Teemu tilaili sitä meille...
Ja onhan tuo ihan toimivaa kamaa ja tosi riittoisaa, kun pari grammaa on tuo annosmäärä! Mut siis oikeesti aivan järkyttävän pahaa! :lol:

Rautateemu
22.05.2008, 09:53
Itseasiassa tuo Isoahon Teemu tilaili sitä meille ...
Ja onhan tuo ihan toimivaa kamaa ja tosi riittoisaa, kun pari grammaa on tuo annosmäärä! Mut siis oikeesti aivan järkyttävän pahaa! :lol:

Vihreäteekonsentraatti on tulossa Musclemarketiin. Pitäsi tulla sekä kapseleina, että jauheina. Pitäisi olla myös erittäin stydiä (korkeat plyphenoli ja EGCG -pitoisuudet). Aikaisemmin kun tuota vihreäteeuutetta ei ole Suomesta halvalla saanut, varsinkaan jauhemaisena.

Ninnu
22.05.2008, 21:06
Jos siis eilen oli aivan MAHTAVA REENI, niin tänään se olikin sitten jotain aivan muuta...oikeastaan melkein joka ikinen liike kusi...kyykky pahiten! :mad: Kyykkyä tehdessä meinasin oikein raivostua, kun junnasin vaan kolmosen toistoilla...sit piti luovuttaa ja keventää painoja... Ja koska kyykky oli ensimmäinen liike, niin siinähän oli jo ehtineet ne hermot mennä ja KAIKKI OLI PILALLA!!!! :D maastanosto ja yhden jalan kyykyt meni semi-hyvin...prässistä en viitti ees puhua! :D
Onneks oli se hieronta sentään treenien jälkeen. Yläkroppa on nyt koluttu läpi ja lonkan koukistajat venytetty! Eli jotain positiivista tapahtui sentään tänään! :thumbs:

Näin se (paska)reeni siis eteni: :lol:

1. Takakyykky: 8/20 kg, 5/40 kg, 3/62,5 kg, 4/62,5 kg, 5/55 kg, 2x6/55 kg
2. Maastanosto: 8/20 kg, 5/62,5 kg, 2x5/65 kg, 8/50 kg
3. Jalkaprässi: 10/80 kg, 8/210 kg, 3x205 kg
4. Yhden jalan kyykky: 10/10 kg, 8/20 kg, 2x10/20 kg, 15/10 kg

Huomenna sitten lepopäivä, että lihakset saa olla rauhassa hieronnan jäljiltä! Lauantaina onkin sitten vuorossa fitnessleiri GB:llä! Jos joku muukin täältä on sinne tulossa, niin nähdäänpi siellä! :)

Rautateemu
22.05.2008, 22:02
Vois ottaa pienen kevennyksen kyykyssä ja raskaissa jalkaliikkeissä ennen yläkroppaa. Parin kierron jälkeen kevennys kuitenkin tarpeen muissakin liikkeissä.

Ninnu
23.05.2008, 09:24
Vois ottaa pienen kevennyksen kyykyssä ja raskaissa jalkaliikkeissä ennen yläkroppaa. Parin kierron jälkeen kevennys kuitenkin tarpeen muissakin liikkeissä.

Juu, otetaan vaan! Tuntuu kyllä siltä, ettei kohta enää sarjapainot nouse jalkareeneissä! Ja kyllä musta niiden pitäis tässä vaiheessa dieettiä vielä nousta! :) Tai ainakin haluaisin, et nousis... :D
Selkä muutes aivan mustelmilla hieronnasta! :lol:

Nimim: Puotilan Panda :D

Tintsu
23.05.2008, 11:24

Ei saakeli, en mä sitten sinne uskalla mennä! :eek:

Rautateemu
23.05.2008, 15:56
Juu, otetaan vaan! Tuntuu kyllä siltä, ettei kohta enää sarjapainot nouse jalkareeneissä! Ja kyllä musta niiden pitäis tässä vaiheessa dieettiä vielä nousta! :)
Tai ainakin haluaisin, et nousis... :D

Juu, kyllä vielä saattaa hetken nousta, mutta niisä liikkeissä joissa saa kropan painosta ja nesteistä eniten tukea, tulee usein jumitusta. Etenkin kyykyt ja raskaat punnerruksetkin. Vetävät liikkeet toimii dieetillä usein paremmin.

Nimim: Puotilan Panda :D Joni on sitten pikkuisen painaltanut selkää:D Tai sitten sulle tulee helposti mustelmia.

Ninnu
23.05.2008, 18:11
Ei saakeli, en mä sitten sinne uskalla mennä! :eek:

Mulla oli selkä vaan niin jumissa, ni joutu runnoo ihan huolella! Ja kuten Teemu totes, niin mustelmii mulle kyllä tulee helposti! Esim. jo lisäpainovyöstä mulla on jo nivuset aina ihan mustana! :D Mut niin tais olla sullakin? Ja etukyykkyjen jälkeen olkapäät! :lol: Jengi luulee aina, et mua on hakattu, kun joku paikka aina hiertymillä tai mustana!! :D

Ninnu
23.05.2008, 18:18
Juu, kyllä vielä saattaa hetken nousta, mutta niisä liikkeissä joissa saa kropan painosta ja nesteistä eniten tukea, tulee usein jumitusta. Etenkin kyykyt ja raskaat punnerruksetkin. Vetävät liikkeet toimii dieetillä usein paremmin.

Joni on sitten pikkuisen painaltanut selkää:D Tai sitten sulle tulee helposti mustelmia.

Joo..vois vaikka aatella tän kierron jälkeen jaloille sitä kevennystä?! Yläropan reenit kyllä kulkee vielä paremmin kuin koskaan! :rock:

Ja vähänkö sattui, kun hierottiin mun kaulan lihaksia..auts! Ja lisäks mulla on nyt semmonen koko selän musta tatuointi! :D Noooo..eipä tartte hetkeen ainakaan toppi päällä painella kartsalla menemään! :lol:

Wemmah
23.05.2008, 19:09
Oho sulle kyllä sitten tulee mustelmia helposti, kyllä mullaki on pienet aina sen runnomisen jälkeen mut ei mitään koko selän tatskaa :D Mavettamisen jälkeen on kyllä noi sääret aina ihan minihame kunnossa :lol:

Ninnu
23.05.2008, 22:30
Oho sulle kyllä sitten tulee mustelmia helposti, kyllä mullaki on pienet aina sen runnomisen jälkeen mut ei mitään koko selän tatskaa :D Mavettamisen jälkeen on kyllä noi sääret aina ihan minihame kunnossa :lol:

Tai semmosta pientä verenpurkaumaa ja pikkumustelmaa selkä täys! :) No, eiköhän ne siitä lähde pois...pääasia, että selkä vaan pelittää! :thumbs:
Mulla on kanssa aina maven jäljiltä polvet ihan kolhuilla! :D

Ninnu
24.05.2008, 23:25
Tänään olinkin sitten GB:llä katsastamassa fitnessleirin antimia ja kyllähän sieltä pari uutta, hyvää vinkkiä mukaankin tarttui..

Leirin päätteeksi tein vielä oman treenin! Ensiksi oli tarkoitus tehdä yläkroppaa, mutta koska GB on salina mulle hieman vieraampi (vaikka välillä oon siellä vieraillutkin), niin päätin tehdä ihan lihaskuntotreenin viime hetken päähänpistona! Ja aattelin, että teen sitten "oikean" treenin kotosalla Meijerillä, jossa välineet ja paikat on tuttuja ja turvallisia! :D

Lihaskuntoa tein siis 3 erilaista kierrosta ja jokaista viisi kertaa!

1. kierros:
Kulmasoutu tangolla 5x15-20/30 kg
Punnerrukset 5x12-15
Räkkileuat 5x8-10

2. kierros:
Hauis käsipainoilla: 5x12-15/7-9 kg
Viparit: 5x12-15/4-5 kg
T-tankosoutu: 5x12/25 kg

3. kierros:
Ylätalja: 5x12/40 kg
Vatsarutistus: 5x15/35 kg
Pystysoutu: 5x10-12/25 kg

Tein siis aina yhden kierroksen kerrallaan viisi kertaa läpi...esim. kulmasoutu,punnerrukset ja leuat putkeen ja sitten pieni tauko..ja sitten taas alusta! Kun eka kierros oli tehty viisi kertaa läpi siirryin seuraavaan kierrokseen jne.

Aika selkäpainotteiseksihan tuo meni, mutta oikein kivasti kuitenkin selässä kutkutti! :lol: Ja aikaa tähän meni vain n. 40 min.. :)

Ja huomenna sitten vasta ohjelman mukaan omalla salilla! ;)

Ninnu
25.05.2008, 22:45
Noh...taisin huijata teitä...ja itseäni! Sillä en päässyt tänään salille! :( (arvatkaapa kuinka otti päähän) Suunnitteilla oli kyllä kovasti mennä, mutta sitten tuli mutkia matkaan ja oli pakko siirtää treeni huomiseen!
Joten huomenna on siis vuorossa kahden treenin päivä...!!! Aamulla kukon laulun aikaan ylös sängystä ja salille..sitten illalla "oikeiden töiden" jälkeen meen vielä pitämään spinning-tuntia! :lol: Mä vaan oon sen verran hajamielinen ohjaaja, että teen mun tuntini näköjään edellisenä yönä..:D
Haastavan huomisesta voi myös tehdä se, että tipautan kaloreita -150 kcal/päivä! Kun ei se hemmetin paino enää tipu, perskules!

Saas nähä kuin ämmän huomenna käy...;)

Wemmah
26.05.2008, 09:26
(arvatkaapa kuinka otti päähän)

No compromise, tiedän tunteen :lol: :Puupää:

Tsemppiä kaloritiputukseen :)!

Ninnu
26.05.2008, 21:07
No compromise, tiedän tunteen :lol: :Puupää:

Tsemppiä kaloritiputukseen :)!

Kiitti tsempistä Wemmah!

Elikkäs tänään, kun kello soi 5.30...niin parin kirosanan saattelemana pääsin kuin pääsinkin ylös sängystä! :D Seitsemän jälkeen olinkin jo Ruoholahdessa reenailemassa.. Pidän tätä itseltäni suurena saavutuksena, sillä aamutreenit ovat yleensä olleet mulle todella nihkeitä...lähinnä jo siksi, että sängyssä uinuminen kiinnostaa aamuisin enemmän! :lol: Mutta olenkin jo hieman suunnitellut, että huomenna menisin samoihin aikoihin reenailemaan jalkoja kuin tänään...Sillä huomenna olisi aivan ihanaa jos pääsisi jo ihmisten aikoihin kotiin lepäilemään! Tässä lähiaikoina, kun kaava on lähinnä ollut töihin, treeneihin ja nukkumaan jne. Pahemmin muuhun siis ei ole jäänyt aikaa! :) Joten jos yhden illan saisin itselleni, olisin tyytyväinen!

Illalla töiden jälkeen suuntasin sitten Kauniaisiin ja pitämään omaa spinning-tuntia! 55 min, 1-tason tunti, mutta kyllä siinä taas hiki tuli! Ja hienosti asiakkaat oli taas mukana..polkivat kuin viimestä päivää! :D

Kaloreista sen verran, että tänään popsin noin 2650 kcal..eli silti suht hyvissä ruoissa mennään..vaikka mun pasta-annos, jota juuri syön näyttääkin musta kauhian pieneltä! :D Jaoin tänään ruoat vähän pienempiin aterioihin, jotta sain syötyä useammin..eli tänään tulee yhteensä syötyä 6 ateriaa plus 2 palkkista...päivä on kuitenkin ollut sen verran pitkä, etten halunnut nälässä olla!

Tältä nyt kuiteskin aamun salitreeni näytti!

1. Lattiapunnerrus: 10/20 kg, 8/35 kg, 2x6/40 kg, 5/40 kg :thumbs:

2. Ylätalja: (sillä lisäpainovyö tais edelleen olla suutarilla, niin ei voinut tehdä räkkileukoja! 12/30, 5/55 kg, 2x6/55 kg

Superit:

3. Vinopenkki tangolla: 8/20 kg, 8/30 kg, 8/32,5 kg, 4/35 kg (vähän oli painojen kanssa hakemista)
T-tankosoutu: 10/15 kg, 3x6/42,5 kg

4. Viparit sivulle: 10/7 kg, 2x8/7 kg, 8/6 kg, 10/3 kg AUTS!
Hauis hammer-otteella: 7/10 kg, 3x8/10 kg, 8/7 kg

Huomenna sitten niitä jalkoja...pitkät sarjat, mutta kevyesti...

Rautateemu
26.05.2008, 22:19
Kaloreista sen verran, että tänään popsin noin 2650 kcal..eli silti suht hyvissä ruoissa mennään..vaikka mun pasta-annos, jota juuri syön näyttääkin musta kauhian pieneltä! :D Jaoin tänään ruoat vähän pienempiin aterioihin, jotta sain syötyä useammin..eli tänään tulee yhteensä syötyä 6 ateriaa plus 2 palkkista...päivä on kuitenkin ollut sen verran pitkä, etten halunnut nälässä olla!

Just noin, kauemmin hereillä, useampi ateria.:thumbs:

Ninnu
26.05.2008, 22:34
Jep...silti ollaan nyt nälässä! :D Pakko lähtee nukkuu jos vaikka helpottais!

Ninnu
27.05.2008, 20:13
Hehee..jos eilen uhkasin lähteä taas kukon laulun aikaan salille, niin toisin kävi. Tänään, kun kello herätti klo 5.30, niin paiskasin sen tylysti kiinni! Eilinen oli varmaankin vaatinut sen verran veronsa, että olo on ollut tosi löysä ja väsynyt koko päivän! Kuitenkin kevyttä jalkajumppaa kävin tekemässä alkuillasta.. (jaloilla meneillään siis kevennykset). Vähän menoa haittasi vasemman polven ajoittainen vihlonta! Perskules..ois parempi sen nyt vaan pysyä koossa...dieettiä vielä paljon edessä! :mad:

1. Etukyykky: 8/20 kg, 3x10/30 kg
2. Jalkaprässi: 12/80 kg, 3x20/150 kg
3. Maastaveto suorinjaloin: 8/40 kg, 3x10/50 kg
4. Askelkyykyt kävellen: 3x18/8 kg

Kalorit ovat tänään olleet kevyestä treenistä johtuen poikkeuksellisesti 2500. Vielä ei ainakaan nälkä ole pahemmin vaivannut! Hyvä niin...
Huomenna lepoooooooo....:lol:

Ninnu
29.05.2008, 21:56
Yritin tänään (kuin myös niiiiiin monena muunakin aamuna) nousta klo 5.15 treenaamaan...No tiettyhän siinä kävi niin, että tunnin torkuttelin kelloa ja sitten luovutin ja päätin nukkua vielä tunnin! Eli se niistä aamutreeneistä! :lol:

Koska töiden jälkeen oli kiire Sipooseen hurjastelemaan moottoripyörillä, oli treenit pakko tehdä illalla! Ja koska en enää jaksanut raahautua Ruoholahteen asti, päätin käydä tekemässä yläkerran pumpin Elixiassa! Jossa olen edelleenkin kannattaja-jäsenenä! :thumbs:

Tämä treeni itseasiassa sopi suht hyvin Elixiaan, sillä kaikki liikkeet pystyi tekemään ilman mitään venkslauksia! Pohdinkin, että dieetin edetessä saatanpa jopa käydä useammin siellä tekemässä pikku jumppaa! :)

Mutta tämän päivän reenit siis (supereita kaikki):

1. Dippi: 3x6
Ylätalja: 12/30 kg, 3x8/55 kg, 15/35 kg

2. Pystypunnerrus käsipainoilla: 8/8 kg, 5/12,5 kg, 2x6/12,5 kg, 8/10 kg :rock:
Hauis alataljassa: 3x10/35 kg, 12/30 kg

3. Pystysoutu taljassa: 3x12/30 kg, 20/25 kg
Takaolkapääsoutu: 3x15/40 kg, 20/30 kg

Tän jälkeen kädet ja olkapäät olikin ihan höttöä...hyvä reeni, hyvä mieli! :thumbs: Varsinkin, kun pari edellistä päivää on hieman mennyt nälkää nähden ja ehkä pikkusen on alkanut tuo vannekin kiristää ajoittain päätä! :D

Huomenna sitten juoksemaan mäkiä...jota odotan jo kovasti! Oispa oikein ihana ilma!!! :lol:

Sooja
29.05.2008, 22:49
Yritin tänään (kuin myös niiiiiin monena muunakin aamuna) nousta klo 5.15 treenaamaan...No tiettyhän siinä kävi niin, että tunnin torkuttelin kelloa ja sitten luovutin ja päätin nukkua vielä tunnin! Eli se niistä aamutreeneistä! :lol:

Hei, mulla on sama strategia! Melkein joka aamu kello soittaa about tuntia aiemmin, et JOS vaikka jaksais aamuhölkällä. *Piiiiiiiiiip* siitä mitään ikinä tule...pari torkkua ja sitten kellon siirto "normaali" aikaan. Yks kymmenestä ehkä onnistuu... :thumbs:

Ninnu
29.05.2008, 22:59
Hei, mulla on sama strategia! Melkein joka aamu kello soittaa about tuntia aiemmin, et JOS vaikka jaksais aamuhölkällä. *Piiiiiiiiiip* siitä mitään ikinä tule...pari torkkua ja sitten kellon siirto "normaali" aikaan. Yks kymmenestä ehkä onnistuu... :thumbs:

Joo...ei noi aamuherätykset oo oikein mun juttu! Yhdeksään tai kymmeneen pääsen vielä salille suht vaivattomasti! Mutta seitsemältä tai kasilta jos pitäis joka aamu yrittää, niin ei tuu mitään! :D

Ninnu
30.05.2008, 21:01
Tänään koko päivä on ollut oikeastaan aika ärsyttävä! Aamulla väsytti ihan turkasesti, kun piti nousta kuuden maissa töihin! (aikasemminkin tietty vois mennä nukkumaan :p ) No tottakai, että päivä olisi oikein täydellinen, niin nälkä on vaivannut koko ajan! Myös heti syömisen jälkeen! (kcal 2300 tänään) Myös musta tuntui, että en herännyt koko päivänä...ja heti kun pääsinkin töistä kotiin, kutsui sänky!! Pienet päikkärit ja olo oli entistä tahmeampi ja nälkäisempi!!! :lol:

Ja siis juokseminenhan ei kiinnostanut yhtään!!! Olin päättänyt, että seitsemän aikaan lähtisin juoksemaan..oli pakko!!! Kuitenkaan Puotilan rantsu ei kiinnostanut, joten otin auton alle ja suunnistin kotokulmille Sipooseen! Koska vanhempani asustavat edelleen Sipoon maisemissa ja oikeastaan suoraan heidän takapihaltaan lähtee pururata, oli kivempi juoksennella siellä!

Juoksin siis 6,5 km, jonka aikana tein n. 100 metrin mäkeen 5 spurttia sekä yhdet tunnustelu loikat! Polvet tosin totesivat, että loikat saa jäädä tältä päivältä! Vasen polvi edelleen vihottelee! :mad: Siinä samalla mä vähän katsastelin, kun oravat hyppi puissa ja pikku siilit lyllersi rämeikössä! AIVAN LOISTAVAA!!!!! :thumbs: Aikaa treeniin meni n. 55 min.
En siis kadu tätä treeniä yhtään! Jos olo oli kamala ennen treeniä ja mikään ei huvittanut, niin yks kunnon lenkki autto kyllä asiaa! Ja nimenomaan, kun sen teki paikassa, joka on itselleen rakas! Tulen todellakin tekemään tästä lähtien kaikki mun lenkit Sipoon metsissä, jos vaan tilanteet sen sallivat!
Täytyypä yrittää muistaa tää fiilis ens kerralla, kun mikään ei taas huvita! :D

Wemmah
31.05.2008, 12:31
Kivan positiivisesti kirjoitettu Ninnu :thumbs:

Ninnu
31.05.2008, 22:11
Kivan positiivisesti kirjoitettu Ninnu :thumbs:

Mitäköhän kohtaa tossa tekstissä mahdoit tarkottaa? :D Kun musta se näyttää ihan valitukselta koko teksti! :lol:

Mut joo...tänään näin :

1. Vinopenkki kp: 8/7 kg, 7/14 kg, 2x8/14 kg :rock:
Yhdenkäden soutu: 8/30 kg, 2x10/25 kg

2. Vinopenkkikone: 10/15 kg, 7/37,5 kg, 8/37,5 kg, 10/35 kg, 20/10 kg
Ylätalja rusetilla: 12/30 kg, 6/55 kg, 8/50 kg, 10/50 kg, 10/40 kg

3. Viparit sivulle: 10/6 kg, 2x12/5 kg, 15/3 kg
Pohkeet istuen: 2x15/45 kg, 15/40 kg

Rautateemu
01.06.2008, 11:45
Mitäköhän kohtaa tossa tekstissä mahdoit tarkottaa? :D Kun musta se näyttää ihan valitukselta koko teksti! :lol:

Mut joo...tänään näin :

1. Vinopenkki kp: 8/7 kg, 7/14 kg, 2x8/14 kg :rock:

Niinan treenipainot senkun nousee!!!:rock::thumbs:

Wemmah
01.06.2008, 13:02

Eikun meinasin että kuitenkin huonoistakin jutuista huolimatta ajattelit myös positiivisesti :)

Ninnu
01.06.2008, 20:05
Eikun meinasin että kuitenkin huonoistakin jutuista huolimatta ajattelit myös positiivisesti :)

Juu...pakko se on yrittää ajatella välillä positiivisestikkin! ;) Nyt onneks masu (ja kroppa) jo tottunut pikku hiljaa kalorin pudotukseen! Ei oo enää niin nälkä! Joskus heinäkuussa sitten seuraavaksi varmaan fixataan taas kaloreita...siihen asti mennään näillä! Varmaankin hieman muutosta toki treeneihin tulee! Luultavasti yksi aerobinen jossain vaiheessa lisää! :rock:

Ninnu
01.06.2008, 20:06
Niinan treenipainot senkun nousee!!!:rock::thumbs:

Juu,juu! Niin kauan yritetään painoja puskea ylöspäin, kun vaan voimia riittää! :D

Ninnu
01.06.2008, 20:14
Tänään siis kevyttä jalkajumppaa! Oon nyt pyrkinyt keventämään hieman jalkatreenejä, kun kuiteskin tota jumppaa tulee jaloille näin dieetillä hieman enemmän! Tänään vasen polvi oli jo hieman parempi, ei enää kipuillut niin paljoa! Ens viikosta sitten jalkoja taas ehkä himpun verran kovempaa! :D

Näin mentiin...

1. Takakyykky: 10/20 kg, 4x10/45 kg (ja niin alas kuin suinkin vaan pääsin...myös pohkeet hieman tukossa :lol:)
2. Maastanosto: 8/40 kg, 2x10/50 kg, 8/50 kg
3. Jalkaprässi: 12/80 kg, 4x15/150 kg
4: Yhden jalan kyykky: 10, 3x10/16 kg

Huomenna sitten ohjaamaan spinningiä...rentoa! :thumbs:

Ninnu
02.06.2008, 21:28
55 min spinningiä...eiliset jalkatreenit alla!! Kävely pikkasen vaikeeta. Joka askeleella reisissä ja perseessä mukava poltto sekä veto ihan veks! Mutta mikä parasta TÄYSILLÄ MENTIIN!!!!! :rock:

Ja pistinpä tänään oikein ranttaliksi ja söin jopa yhden jäätelön! (laskettu tietty kaloreihin mukaan) :lol:

Ninnu
03.06.2008, 22:40
Tänään onkin nuo jalat olleet sitten ihan jumissa! Täytyypi harkita taas hierojan luona käyntiä, kun ei tunnu tuo venyttely enää riittävän hyvin tehota! Oli kyllä hirveän hyvä, kun tein toissapäivänä semmosta KEVYTTÄ JALKAJUMPPAA! Ei juuri tunnu missään...ei! :lol: Vessanpöntöllekkin pitää taas istahtaa ottaen ensin jostain tukea! :D

Tosin aamulla, kun maha edellä :lol: yritin pyörähtää sängystä ylös, - koska jalat ei toiminu - totesin, että se on sitten lepopäivän paikka! Tosin 11 h duunia on pitänyt kyllä huolen siitä, ettei aivan totaalilevossa ole oltu! Ja kaikenlisäksi kauhea karkkinälkä on vaivannut koko päivän! :kuola: Ja siis kyllä, tunnustan: söin tänään ruisleipää vielä toisellakin aterialla! Ei vaan pystyny syömään viljaa pelkästään yhtä kertaa! Mutta annan itselleni anteeksi, sillä se oli vain 50 g! :D

Kolme toivomusta huomiselle: että huomenna jalat on jo paremmat, nälkä eikä makeanhimo yllätä ja että treenit menis putkeen! :D

Ninnu
04.06.2008, 19:03
Liekö eilinen työvuoro ja aivan liian lyhyet yöunet syynä siihen, että tänään treeneissä painot tuntu aivan liian painavilta ja muutenkin olo väsyneeltä! Joten jouduin nöyrtymään ja tiputtamaan painoja... :(

1. Pystypunnerrus tangolla istuen: 8/20 kg, 3x5/35 kg, 7/32,5 kg
2. Räkkileuat: 8, 5/17,5 kg, 2x5/15 kg, 8

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 10/33 kg, 6/48 kg, 10/43 kg, 8/43 kg, 12/33 kg
Penkkipunnerrus kp: 10/9 kg, 3x10/14 kg

4. Hauis kp: 2x8/10 kg, 5/9 kg, 12/6 kg
Takaolkapääsoutu: 3x15/35 kg

Tein muutes tänään myös uuden löydön citymarketin kuivahyllyiltä! Nimittäin täysjyvä couscous!!!! Sitä, kanaa ja kasviksia sekä hemmetisti mausteita! Ai, että kun oli hyvää!!!! :lol:

Ninnu
05.06.2008, 22:08
Hyvin nukutun yön jälkeen treenikin kulki taas paremmin. Tosin räkkileuat vaihdoin keskenkaiken ylätaljaan, sillä nivuset oli jo mustana edellisistä leuanvedoista lisäpainovyöllä, joten nyt niihin sattui niin paljon, ettei vaan enää pystynyt! Turhaa se oli siinä jumittaa, jos leuanveto tuntuu nivusissa, eikä selässä ollenkaan! :)

1. Lattiapunnerrus: 10/20 kg, 6/40 kg, 2x8/40 kg
2. Räkkileuat: 8, 6/15 kg
3. Ylätalja: 2x8/50 kg, 10/35 kg
4. Vinopenkkipunnerrus tangolla: 8/20 kg, 5/32,5 kg, 2x6/32,5 kg
5. Rintatuettu t-tankosoutu: 10/15, 5/45 kg, 6/45 kg, 5/45 kg 12/15 kg :rock:

Superit:

6. Viparit sivulle: 2x8/6 kg, 10/5 kg, 12/3 kg
Hauiskääntö hammerina: 10/6 kg, 8/10 kg, 7/10 kg, 7/9 kg, 12/6 kg

Ja vielä jäi varaa... :thumbs:

Ninnu
06.06.2008, 19:42
Jalkoja hieman reenailtiin! Näin jälkeenpäin mietittynä ois voinu, ehkä hiukan kovempaakin treenata ja hieman isommilla painoilla... Mut turha se on enää jossitella..:)

1. Etukyykky: 10/20 kg, 4x10/35 kg
2. Prässi: 15/80 lg, 4x15/180 kg
3. Suorinjaloin maastaveto: 8/40 kg, 2x8/60 kg, 8/50 kg
4. Askelkyykyt kävellen: 3x24/10 kg

Huomenna sitten aerobista! Jos saan illan aikana pyörän kondikseen, niin polkasen sillä töihin! N. 8 km suunta! Ja nyt aion kauniin päivän kunniaksi hakea kaupasta yhden mehujään :kuola: kerta kaloritkin antaa vielä myöten (tänään 2600 kcal). :lol:

Ninnu
07.06.2008, 16:37
No niinhän siinä taas kävi, että aamulla kun kello soi, niin tunti lisäaikaa ja pää takas tyynyyn.Eli pyörä jäi kellariin ja töihin mentiin metrolla! :D
Nyt iltapäivällä kävin sitten juoksentelemassa tuolla meiän rannassa hieman spurtteja. Aika takkusta juoksua kyllä oli, kun eilinen jalkatreeni painoi vielä jaloissa. Ja jos eilen menin valittamaan Teemulle treeneissä, että mikään jalkatreeni ei enää tunnu etureisissä, niin tänään kyllä tuntui!!!! :thumbs: Etureidet ollut ihan puupökkelöt! No hyvä tietää, että kyllä ne jalkatreenit vielä uppoaa, vaikka sillä hetkellä, kun treeniä tekee ei tuntuisikaan oikein miltään.

Elikkäs 50 min lenkkeilyä oli tän päivän saldo. Lenkin aikana 6 lyhyttä (valotolppien väli) spurttia (niin paljon, kun puupökkelöjaloista lähtee), pikkasen venyttelyä ja loppuun 15 min reipasta kävelyä! Sykkeet oli max 174 ja keskiarvoltaan 127! Kuuma tuli ja etureidet ei enää taida liikkua! :rock:

Ninnu
08.06.2008, 01:32
Kyllä ne etureidet liikkuikin sitten sen verran, että Tintsun kanssa lähdettiin hieman tanssahtelemaan Helsingin yöhön. Ei sentään lapasesta lähtenyt, vaikka hieman sitä pelkäsinkin.

Oivalsin myös erään tärkeän asian tässä illan aikana! Eli sen, että olen vetänyt aivan liian tiukkaa linjaa itseni kanssa nyt ennen dieettiä! Ja nyt, kun olen dieetillä ja pitäisi vielä tiukentaa, niin se tuntuu ylivoimaiselta, kun muut nauttii kesästä ja herkuista! Näitä tuntoja sitä pohdittiin baarikärpäsen vessan ovella...kiitos Peter, että pistit tämmösen pikkusen fitness-pimun vähän funtsimaan asioita! ;)

Ninnu
08.06.2008, 16:58
Eräs duracell pupu herätti mut aamulla hihkumalla, että "nyt Elixiaan ohjatulle venyttelytunnille!" Ja niinpä sitä sitten lähdettiin Tiinan kanssa venyttelemään! Ennen sitä tein myös oman treenin Elixian rauhassa.

Ja näinpä se sitten meni, supereita kaikki:

1. Dippi: 6,6,5
Ylätalja: 15/30 kg, 2x8/55 kg, 7/55 kg kg, 15/35 kg

2. Pystypunnerrus käsipainoilla: 8/8 kg, 6/12,5 kg, 5/12,5 kg, 2x8/10 kg
Hauis alataljassa: 8/40 kg, 2x10/35 kg, 12/30 kg

3. Pystysoutu taljassa: 12/40 kg, 12/35 kg, 12/30 kg, 15/22,5 kg
Takaolkapääsoutu: 12/40 kg, 12/35 kg, 12/30 kg, 25/22,5 kg

Vikassa superi-parissa alkoi tuntumaan olkapäissä niin paljon, että jouduin sitten tekemään ihan pudotussarjoja! Ja vaikka pudottelinkin painoja aina n. 5 kg kerrallaan, niin olkapääpumppi sen kun vaan lisääntyi! Mutta mukavata oli! :thumbs:

Treenin jälkeen vielä 10 min kuntopyörää ja sitten 55 min venyttelyä..Oikein makiata teki varsinkin jaloille tuo venyttelytunti! Ja me pikku potarit, kun siellä oikein ähellettiin niin rakas ohjaajamme Riku meinas jo näyttää meille ovea, kun ei tajuttu pitää turpaamme kiinni! :warning: Hmmm...eilenkin illalla tais meillä Tintsun kanssa olla sama ongelma...että hölötettiin liikaa! Mutta joo..onneks saatiin olla tunnilla loppuun asti, niin paikatkin hieman veny! Kiitos Riku! :D

Huomenna ois sitten taas spinning-päivä...ja huomisesta lähtien myös aerobisen treenikerrat nousee...eli ensi viikosta lähtien se ois sitten 4 punttii ja 3 aerobista viikko! :lol: Saas nähä kuin ämmän käy... :D

Ninnu
09.06.2008, 19:48
No ämmän kävi sit niin, että tänään iski nuha! TAAAAAS!!!! :( En tiiä, et onko jotain allergiaa vai mitä, mutta olo on ollut aika tukkonen! Joten spinningit jäi väliin ja päätin pitää lepopäivän! Oon myös suunnitellut, että jos alottaisi sen kevennetyn viikon yläkropalle nyt, kun se kuitenkin on edessä! Varsinkin, kun treeni on ollut nyt lähiaikoina hieman takkuisempaa kuin ennen!

Täytyykin nyt oikein suunnitella tän viikon treenit huolella, kun lähiaikoina noi aerobiset on mennyt vähän fiilispohjalta. Eli aerobisen päivänä on tehny sitä mikä on tuntunut silloin kivalta! :)

Rautateemu
09.06.2008, 20:00
Näitä tuntoja sitä pohdittiin baarikärpäsen vessan ovella...kiitos Peter, että pistit tämmösen pikkusen fitness-pimun vähän funtsimaan asioita! ;) Et kuitenkaan mennyt avautumaan enää vessanpöntölle:p

Oon myös suunnitellut, että jos alottaisi sen kevennetyn viikon yläkropalle nyt, kun se kuitenkin on edessä! Varsinkin, kun treeni on ollut nyt lähiaikoina hieman takkuisempaa kuin ennen!

Jos pitäisit sen 5 päivää kevyttä sekä jaloille että yläkropalle? Eli yksi kierto. About ohjelman mukaisesti liikkeitä (pienimmät pumppiliikkeet pois kkonaan), mutta kevyitä (ei mitään "Tiinakevyitä") sarjoja 8-10 ja 10-15 sarjoilla. Max. 3 sarjaa/ liike. Tekniikka mukavan hyvänä. Eli reilusti treenipainoja pois. Sitten vielä 25-30 päivää kunnon treeniä, ja reippaampi kevennys.

Ninnu
09.06.2008, 21:48
sarjoja 8-10 ja 10-15 sarjoilla. Max. 3 sarjaa/ liike.

Hmmm..mitäköhän tuo nyt meinaa tarkoittaa???? ;)

Ninnu
09.06.2008, 22:16
sarjoja 8-10 ja 10-15 sarjoilla. Max. 3 sarjaa/ liike.

Piti hetken pähkäillä tätä, mutta joo..kyllä mä sen kekkasin... se on siis niin, että ensiksi tehdään 8-10 sarjaa, sitten 10-15 sarjaa ja sitten päälle vähän niin kuin pakkotoistoiksi 3 sarjaa!!! ;):lol::D Mukavata olla tällä kevyellä viikolla... :thumbs:

Tintsu
10.06.2008, 07:47
Hyvää syntymäpäivää Niinaaaaaa!!!! :D

Rautateemu
10.06.2008, 09:11
Piti hetken pähkäillä tätä, mutta joo..kyllä mä sen kekkasin... se on siis niin, että ensiksi tehdään 8-10 sarjaa, sitten 10-15 sarjaa ja sitten päälle vähän niin kuin pakkotoistoiksi 3 sarjaa!!! ;):lol::D Mukavata olla tällä kevyellä viikolla... :thumbs:

Eiku perskeles, ajatushärötys mulla!:D 8-10 tai 10-15 sarjoja kevyillä painoilla. Ei siis 8-10 sarjaa, ainakaan per liike:lol:

Ota siis 3 seuraavaa punttitreeniä mukavan kevyesti jumpaten..

Jatkis
10.06.2008, 09:28
Teukka on oikeesti tulossa vanhaksi kun noin paljon sekoilee ;)

Rautateemu
10.06.2008, 09:35
Teukka on oikeesti tulossa vanhaksi kun noin paljon sekoilee ;)

Mä oon jo vanha...

Wemmah
10.06.2008, 10:46
Hyvää synttäriä ;) Ootko säkin kaksonen? osanottoni :lol:

http://www.pcuk.org/output/branches/312/images/funny-animals-01-laughing-horse%5B1%5D.jpg

Ninnu
10.06.2008, 22:01
Hyvää syntymäpäivää Niinaaaaaa!!!! :D

Kiitti Tintti! Tässähän alkaa olee jo vanha narttu! :D

Ninnu
10.06.2008, 22:03
Eiku perskeles, ajatushärötys mulla!:D 8-10 tai 10-15 sarjoja kevyillä painoilla. Ei siis 8-10 sarjaa, ainakaan per liike:lol:

Ota siis 3 seuraavaa punttitreeniä mukavan kevyesti jumpaten..

No, kyllä mä tiesin mitä tarkotit...kunhan kiusasin..hihi! :lol:;)

Ninnu
10.06.2008, 22:06
Hyvää synttäriä ;) Ootko säkin kaksonen? osanottoni :lol:

http://www.pcuk.org/output/branches/312/images/funny-animals-01-laughing-horse%5B1%5D.jpg

Jeps..kaksosia ollaan! Mutta erittäin ylpeitä siitä...:D Välillä ihania,mukavia ja rakastettavia ja välillä tiukkoja ja tulisia.. :evil:

Ninnu
10.06.2008, 22:16
Mut siis asiaan...eli pumppailua kevyillä painoilla...Ei ihan niin kuin Teemu oli kirjottanut.. :D Ihan vaan supereita ja kolmosen sarjoja...Oliko kevyttä? Njooo...en oo varma...ehkä semi-kevyttä?! :thumbs:

1. Vinopenkki kp: 3x15 8 kg
Yhdenkäden kulmasoutu kp: 2x12/10 kg, 12/8kg

2. Vinopenkkikone: 15/10 kg, 15/15 kg, 15/10 kg
Ylätalja rusetilla: 15/35 kg, 12/35 kg, 15/30 kg

3. Viparit sivulle: 3x15/4 kg
Pohkeet istuen: 3x15/25 kg

Nuha on hävinnyt sateiden myötä..eli allergiaa tais olla! Kurkku vielä hieman karhea! Huomenna aattelin treenaa kahdesti...jalkoja kevyesti ja sit mietin et jos menis vaikka boxingiin, kun ei oo aikoihin tullut oltua! Jännä nähdä vaan, et onko "taidot" enää tallella vai tuleeko turpaan! :lol:

Ninnu
10.06.2008, 22:20
Ai niin..olinhan mä tänään oikein ahkerakin ja tein treenin päälle vielä muutaman sarjan erilaisia vatsalihashöpötyksiä sekä oikein venyttelinkin! :D

Rautateemu
10.06.2008, 23:52
Mut siis asiaan...eli pumppailua kevyillä painoilla...Ei ihan niin kuin Teemu oli kirjottanut.. :D Ihan vaan supereita ja kolmosen sarjoja...Oliko kevyttä? Njooo...en oo varma...ehkä semi-kevyttä?! :thumbs:

1. Vinopenkki kp: 3x15 8 kg
Yhdenkäden kulmasoutu kp: 2x12/10 kg, 12/8kg

2. Vinopenkkikone: 15/10 kg, 15/15 kg, 15/10 kg
Ylätalja rusetilla: 15/35 kg, 12/35 kg, 15/30 kg

3. Viparit sivulle: 3x15/4 kg
Pohkeet istuen: 3x15/25 kg

Siis 15 sarjoja ja vuorosarjahässäkkää? Ihan hyvältähän tuo näyttää, kunhan et ota liian kovaa, kun kevennystä jo kaipailit. Tuolleen fiksusti voi lyhentää kevyemmät jumpat. Tää on bodausta, ei rakettitiedettä.

Ninnu
11.06.2008, 06:41
Siis 15 sarjoja ja vuorosarjahässäkkää? Ihan hyvältähän tuo näyttää, kunhan et ota liian kovaa, kun kevennystä jo kaipailit. Tuolleen fiksusti voi lyhentää kevyemmät jumpat. Tää on bodausta, ei rakettitiedettä.

Se kevennys tais olla joku päähänpisto, kun oli niin tukkonen olo jostain allergiasta tms. Nyt taas ei tekis mieli yhtään keventää enää! :D Mut joo...yritän kevyesti vielä tän -ja huomisen päivän! :thumbs:

Ninnu
11.06.2008, 19:01
Koska tänään otettiin punteissa vielä kevyesti, päätin mennä tekemään jalkatreenin Elixiaan! Kevyttä jalkajumppaa siellä voi vielä harrastaakin, mutta kovat treenit on syytä tehdä muualla! Ja koska tänään piti treenata kahdesti ja spinningi meni sopivasti tuolla salilla oli järkevää mennä sinne! (Boxing tuulella en ihan ollut, vaikka sitä eilen uhkailinkin)

Alkuun siis kevyet jalkajumpat...

1. Takakyykky: 3x10/40 kg
2. Maastanosto: 3x8/45 kg
3. Prässi: 3x15/100 kg + kelkka (ehkä joku 30-40 kg)
4. Yhdenjalan kyykyt: 3x10/10 kg

Ton jalkaprässin tein ihan kantapäät ilmassa eli vain päkijöillä nostelin, että sais enempi tuntumaa etureisiin....jep,jep...ei se niissä kovastikkaan tuntunut...ens viikolla sitten lisää painoa, kun treenataan taas kovaa!

Jalkareenin jälkeen spinniin....45 min täysii! :rock: Eli nyt onkin sitten ihan vetelä olo...
Huomenna sitten taas jotain kevyttä höpöhöpö-jumppaa :lol:...jotain yläkroppaa...vai mitä se oli? Pää ihan tyhjä tällä nartulla eli ruokaa ja unta seuraavaksi, jos vaikka "selviäis" huomiseks! ;):thumbs:

Ninnu
12.06.2008, 13:09
Tänään päivä on alkanut kehnosti! Sain tietää, että joudun tekemään remontin kylppäriini..toisin sanoen purkamaan sen maantasalle! Siitäkös se aamulla oikein riemu repes!!! Olin aivan raivona!! :mad: Ja jos tämä remontti sattuu tulemaan juuri kesälomaksi, niin hiphei...helvetin hyvää kesälomaa evakossa! Siinähän sitten dieettikin vaikeutuu jos joutuu muualle muuttamaan...

Ihan raivon vallassa lähdin sitten rantsuun hieman kävelemään...yritin kyllä juostakkin, mutta yleensä jos mua vituttaa, niin mä en pysty purkamaan kiukkuani treeniin! Vaan yleensä treenikin kärsii siitä! No oikeasti olin suunnitellutkin kävelyä, joten ei se ihan läskiks mennyt! Joutseniakin näin poikasineen Puotilan rantsussa. Eli reipasta kävelyä n. 6 km, 45 min! Suht jees!

Ja kun eilen mainitsin, että tänään oisin tehnyt yläkroppaa niin muistin treenit väärin..oli aerobisen vuoro! On niin paljon menoa ja meininkiä, ettei pysty muistamaan, että mikä reeni on vuorossa ellei tarkista! Tai sit mulla on vaan laho pää.. ;)

No positiivista tässä päivässä on ollut se, että paino on tippunut taas hieman :rock: , saan uuden kylppärin kuiteskin joskus (vaikka en ala edes miettimään mihin vararikkoon joudun sen takia) ja juhannusta on suunniteltu hyvän ystävän kanssa! Kiitti Tarja, et sait tän raivottaren taas paremmalle tuulelle!!! :D

Ja siis huomenna sitä yläkroppaa...tarkistin kalenterista ;)

Wemmah
12.06.2008, 16:27
Onko sulla omistuskämppä sitten kun joudut itte rempan maksamaan? vai ootko kenties yrittäny omatekoista uima-allasta siitä tms :D!!

Ninnu
12.06.2008, 23:39
Onko sulla omistuskämppä sitten kun joudut itte rempan maksamaan? vai ootko kenties yrittäny omatekoista uima-allasta siitä tms :D!!

Jepulis, velkakierteessä ollaan....ja kohta hieman isommassa... ;)

Ninnu
13.06.2008, 19:13
Tänään on ollut ihan kauhean väsynyt olo...salilla hieman sitten piristyin, mutta kyllä Teemun piti välillä tulla herättelemään, että "hei haloo..toimintaa!!!" :)

Tämmönen kevyt treeni sitten:

1. Pystypunnerrus tangolla istuen: 3x10/25 kg
2. Räkkileuat: 3x10

Superit:

3. Pekkipunnerrus kp: 10/9 kg, 10/10 kg, 12/10 kg
Kulmasoutu tangolla: 3x10/33 kg

4. Hauis kp: 4x12/7 kg
Takaolkapääsoutu: 4x15/35 kg

Huomenna sitten jotain aerobista fiiliksen mukaan....ehkäpä jopa lihaskuntoa! :thumbs:

Stash
14.06.2008, 09:03
Täytyykin tulla vastakyselylle. :) Ilmeisesti tosiaan sun ruokamäärät on vielä ihan kohtuullisella tasolla, millaista systeemiä käytät? Entä kauanko kiristelyjä vielä on luvassa, onko ihan kisatavoitteitakin?

Ninnu
14.06.2008, 10:25
Täytyykin tulla vastakyselylle. :) Ilmeisesti tosiaan sun ruokamäärät on vielä ihan kohtuullisella tasolla, millaista systeemiä käytät? Entä kauanko kiristelyjä vielä on luvassa, onko ihan kisatavoitteitakin?

No mä olen nyt dieetannut n. 2 kk ja -5 kg lähtenyt...Alussa tietty tippui enemmän, kun nesteet lähti! Vielä olisi tarkoitus syyskuuhun asti kiristellä ja n. 8 kg pitäisi vielä tiputtaa! Hiljaa hyvä tulee, ettei lihakset häviä! :)
Noista ruoista sen verran, että ennen dieetille ryhtymistä söin n. 3000-3500 kcal treenipäivästä riippuen eli nyt dieetillä ei sitten hirveästi ole tarvinnut ainakaan vielä nälkää nähdä!

Tällä hetkellä syön siis yläkropan päivinä n. 2300-2400 kcal, aerobisina 2300, jalkatreenipäivinä 2600-2700 kcal ja kahden treenin päivinä 2600!

Tämä on ihan tällä hetkellä siis välidieetti ja kisoihin vasta sitten kun lihaa on tarpeeksi! :)

Ninnu
14.06.2008, 20:58
Toteutin uhkaukseni ja tein tänään lihaskuntoa...no eipä duunin jälkeen tonne sateeseen ois kiinnostanutkaan mennä juoksemaan! Olin jo aamulla päättänyt, että jos kerta teen lihaskunnon, niin teen sen myös kovaa! Eli mulla oli kolme ns. batteria, mitkä jokaisen tein neljä kertaa läpi. Jokaisen kierroksen välissä minuutin palautus eikä yhtään enempää! Reeni musana Ensiferumia antamassa potkua...kiitti "Höpö", et kerroit mulle hyvät mättö-biisit! ;)

1. Batteri:
Räkkileuat: 4x12
Heilurihacki: 4X15/5 kg
Vatsat Meijerin uudella höpöhöpö-laitteella: 4x25/10 kg

2. Batteri:
Ylätalja: 4x15/35 kg
Viparit: 4x15/4 kg
Punnerrukset...ei mitään naisten!!!! :evil: 4x15

3. Batteri:
Ojentaja taljassa: 4x15/20 kg
Hauis taljassa: 4x15/20 kg
Yhdenjalan kyykky: 4x15/10 kg

No taas näin jälkeenpäin aateltuna ois kai voinu mennä hieman kovempaakin! Kyllä toi kakkosbatteri otti lopussa hieman koville, mutta toivuin siitä aika nopeasti...ens lihaskuntoon sitten ilmeisesti lisää painoja.. Täytyis oikein joku kerta katsoa, että kuinka kauan sitä jaksais tehdä lihaskuntoa putkeen, kunnes ois ihan poikki! Ku tuntuu et voisin tehdä sitä aina vaan...

Tähän treeniin aikaa meni siis 37 min!!!!!! :rock: :rock:

Ninnu
15.06.2008, 21:06
Koska nyt lähiaikoina sunnuntait ovat olleet mun ainoat vapaapäivät töistä, on kiva että saa vaan löhöillä aamupäivät ja mennä salille vasta sitten joskus myöhempään illalla! Tosi väsyttävähän tää mun työrupeama on ollut, mutta onneksi kohta oikein 5 päivän juhannusloma, mitä odotankin innolla!! :lol:

Tänään vuorossa oli siis yläkropan voimailua! Tosin eilinen tuntui hieman yläkropassa eli räkkileuat, eikä t-soutu oikein kulkeneet halutulla tavalla! Lattiapunnerruksessa sain onneksi lisättyä vielä sarjapainoja ja varaakin jäi! Mutta kyllä kohta alkaa näyttää siltä, että aika maksimi dieetti-sarjapainoissa mennään...enää ei samalla tavalla painot enää nouse! Pää ei tietystikään anna periksi tässä asiassa vielä, mutta kaipa se on kohta pakko nöyrtyä ja tajuta se tosiasia että nää on nyt ne painot millä mennään! :(

Tänään siis näin:

1. Lattiapunnerrus: 10/20 kg, 8/42,5 kg, 7/42,5 kg 5/42,5 kg
2. Räkkileuat: 8, 2x5/15 kg
3. Ylätalja: 2x8/50 kg (nää tein siksi, kun räkkileuat ei oikein kulkeneet)

Superit:

4. Vinopenkki tangolla: 10/20 kg, 5/32,5 kg, 6/32,5 kg, 5/32,5 kg
t-soutu: 8/15 kg, 2x5/45 kg, 7/35 kg, 10/15 kg

5. Viparit: 4x8/6 kg
Hauis hammer-otteella: 2x8/9 kg, 6/9 kg, 10/7 kg

Huomenna sitten spinningiä...

Ninnu
16.06.2008, 20:36
Pientä väsymystä on ollut tänään ilmassa...onneks pieni vihreän teen nappailu on auttanut asiaa ja piristänyt ajoittain! Päivän saldo: 55 min spinningiä hyvillä sykkeillä!

Nyt syömään ja nukkumaan, ettei univaje kasva entisestään! Huomenna sitten 2 treeniä edessä...yläkroppa ja jalat! KÄÄK! ;)

Ninnu
17.06.2008, 10:04
Päätin tämän yläkropan pumppailun tehdä läheisessä Elixia-kuntokeskuksessa! :D Aamulla puoli yhdeksän aikaan pyörä alle ja eikun menoksi! Matkaa salille kertyy n. 1,5 km eli siinä samalla tuli sitten tehtyä alkuveryttelytkin! Ja koska en halunnut tuhlata liikaa aikaa Elixiassa notkumiseen, pistin vitos vaihteen päälle ja treeni tulikin tehtyä n. 30 minuutissa! :rock: Ja kauhia hiki, tottakai! :sweat:

Supereita kaikki:

1. Dippi: 6, 5, 5 (hieman olkapää tykkäs huono tänään dipistä:()
Ylätalja: 3x8/50

2. Pystypunnerrus kp: 10/7 kg, 12/10 kg, 2x10/10 kg
Hauis alataljassa: 10/15 kg, 3x12/30 kg

3. Pystysoutu taljassa: 10/30 kg, 2x12/25 kg, 12/20 kg
Takaolkapääsoutu: 12/40 kg, 3x12/35 kg

Tarkotuksella pistin ihan himpun verran pienempiä painoja, jotta saisin kunnolla tuntumaan treenin ja jokainen toisto menisi puhtaasti! Ainoastaan tossa vikassa superissa piti taas nöyrtyä, sillä ei vaan enää pystynyt pitämään samoja painoja...sen verran otti olkapäät tuntumaa! Oikein hyvä treeni! :thumbs:

Nyt lepoa ja ruokaa ja iltapäivällä vuorossa jalkojen volyymi....!!! :evil:

Ninnu
18.06.2008, 00:22
Jaahas....aamun olkapäävammat oli tipotiessään iltapäivän treeniin päästäessä eli jalkojen volyymia siis oli tarjolla....ja sitähän tehtiin :rock: :

1. Etukyykky: 10/20 kg, 3x8/40 kg
2. Prässi: 10/80 kg, 3x15/180
3. Suorinjaloin mave: 6/40 kg, 8/60 kg, 2x8/55 kg
4. Askelkyykyt eteenpäin: 2x24/20 kg
5. Askelkyykyt eteenpäin paikoillaan: 16/20 kg, 20/20 kg

Hieman pelkäsin aamulla, että kuinkahan sitä jaksaa kahdet treenit, joista toinen on vieläpä jalkatreeni sekä työt päälle! Mutta hyvinhän ne treenit kulki...olen erittäin tyytyväinen molempiin treeneihin pitkästä aikaa! Kellokin on jo yli puolen yön, mutta virtaa vielä riittää!!! :rock:

Mutta huomenna sitten ansaittua lepoa...eli aamulla hieronta (lausutaan jalkojen rääkkäys) ja loppupäivä köllöttelyä! :) :) Se onkin hyvä levätä huominen, sillä torstaina reenataan taas tuplasti... :lol:

Ninnu
18.06.2008, 12:54
Tän päivän "työt" onkin sitten jo tehty...EI TARVINNUT MUUTA kuin makoilla hieronta pöydällä hierottavana! No ihan makoilukshan se ei mennyt, kun sattu niin pirusti varsinkin pohkeisiin ja sisäreisiin! Kyllä siinä hieman valitettiin ja vähän enemmän kiroiltiin, kun Joni oikein kiusasi jumi paikkoja! :D

Tämän sateisen loppupäivän aionkin pyhittää kodin kunnossa pidolle sekä löhöilylle...Ostin oikein herkkuruokaakin illaksi eli loimulohta...taidanpa tehdä siitä oikein jonkun maukkaan salaatin! :lol: :lol:

Ninnu
19.06.2008, 11:03
Eikun pyörä alle ja aamujumpalle! Pientä väsymystä oli havaittavissa, mutta niinhän mulla aamuisin aina! :D Hieman eri painoilla mentiin, kun oli hieman eri laitteetkin nääs... ;) Alkuun siis pakolliset veryttelymuuvit ja sitten töihin:

Supereita:

1. Vinopenkki kp: 10/7 kg, 3x8/12,5 kg
Yhdenkäden kulmasoutu kp: 3x8/15 kg

2. Vinopenkkikone: 3x8/25 kg (pientä pinnistelyä tässä, kun en tiiä et paljon se ite hökötys painoi! ;) )
Ylätalja rusetilla: 10/30 kg, 8/55 kg, 7/55 kg, 10/50 kg

3. Viparit sivulle: 2x12/6 kg, 2x12/5 kg, 10/3kg
Pohkeet istuen: 4x15/30 kg (säästelin hieman pohkeita, koska tänään ois vielä intervallia tiedossa)

Lopuksi sitten 10 min tiukkaa tikkausta crossarilla ja pyörällä takaisin kotiin..(kotimatka kestää noin 5 min eli mitään hurjia matkoja ei ole poljettu :D)

Taas tuli kyllä huomattua, että noi aamutreenit ei oo oikein mun juttu...tai ehkä ne olis jos saisin itseni ensimmäisellä herätyskellon soitolla ylös! Minkäs teet, jos olet niin aamu-uninen..hihi :lol: En ikinä voisi tehdä niin kuin tuo Stash, jonka juttuja kävin tuossa lukemassa. Herännyt klo 4 aamulla treenaamaan! Hullu nainen! ;):lol::D

Ninnu
19.06.2008, 14:24
Iltapäivällä lähdettiinkin Teemun kanssa juoksemaan intervallia Puotilan rantaan. Alkuun pientä hölkkää, askelkyykkyjä loivaan mäkeen ja rentoja loikkia...tai pitäisikö sanoa loikahduksia! :lol: :p

Sen jälkeen itse työ eli 8 kertaa reilu 100 m mäki ylös spurtaten sekä 4 lyhempää, n. 50 m vetoa spurtaten!

Päälle pientä hölkkää ja venyttelyt...aikaa reeniin meni n. 45 min! Oli mukavaa ja treenin jälkeen oli hyvä mieli!

Tästä onkin hyvä sitten pakata kamat ja lähteä ajelemaan kohti mökkiä juhannuksen viettoon! Varmaankin päivittelen tapahtumia vasta sunnuntaina, mutta alustavasti olen suunnitellut juhannustreeneiksi huomiselle kävelylenkin, la köllöttelyä ja su intervallia! Ja mikä parasta...huomenna SYÖDÄÄN!!!!! Eli kohtuudella popsin mitä vain, enkä sen kummemmin kaloreita laske..(jos vaan pystyn olla laskematta! :D) Olenkin haaveillut jo sämpylöistä, grilliherkuista ja uusista perunoista! :kuola: Hyvää juhannusta kaikille! :thumbs:

Ninnu
22.06.2008, 20:47
Jeps...eli juhannus tuli ja meni...

Viime perjantaina kävelin ihan vaan metsässä koiran kanssa! Pientä haastavuutta siihen antoi melkein umpeen kasvanut polku...eli metikössä siis rämmittiin! :)

Tänään olikin sitten intervallien vuoro...alkuun lämmittelyt, askelkyykyt ja parit "tuntuma-juoksut" mäkeen... Sitten 8 spurttia loivaan, n. 100 m pitkään mäkeen minuutin palautuksilla. Loppuun vielä 5 hieman lyhyempää, n. 50 m. spurttia samaiseen mäkeen! Yhteensä aikaa meni n. 30 minuuttia.

En tiiä, oliko syynä juhannuksen löhöily vai mikä, mutta helvetin pahaolo tuli! Loppuun joitain venyttely-yrityksiä ja sitten makoilemaan...Ei tehnyt ees ruokaa mieli!

Ehkä huomenna paremmalla onnella...

Ninnu
24.06.2008, 00:02
Kun reenit kusee, niin ne kans kusee!:mad:

Tulokset puhukoon puolestaan:

1. Takakyykky:10/20 kg, 3x8/45 kg, 8/40 kg (luulin laittaneeni 50 kg, mut siinä unenpöpperössä olin katsonut iiiiiiihaaaaaaaan vääriin. Arvaattekos kasvattiko se raivoa?) :mad:
2. Maastanosto: 3x6/55 kg
3. Prässi: 10/80 kg, 4x10/190 kg
4. Yhdenjalan kyykky: 3x10/28 kg

Arvoitus: Kuinka ympätä kuuteen päivään kahdeksan treeniä, kun viisi niistä päivistä on iltavuoroa?!
Vastaus: Ensin vähän kiroillaan, sitten toivotaan että loma jo alkaisi! Sitten kaivellaan kalenteria esille ja yritetään läntätä sinne treenejä suhtkoht järkevästi! Sen jälkeen toivotaan, että pää kestää lopun viikkoa eikä väsy yllätä! :thumbs: (no eilen tää suunnitelma ei tosin näyttänyt näinkään kirkkaalta :lol: )

Huomenna vuorossa siis juoksentelua unenpöpperössä ja yläropan jumppaa!!! Onnistumisprosentti 50-50! :rolleyes:

PS: Tänään on ollut nälkä...en tiiä onko hyvä vai huono... ;)

Rautateemu
24.06.2008, 02:14
Kun reenit kusee, niin ne kans kusee!:mad:

Tulokset puhukoon puolestaan:

1. Takakyykky:10/20 kg, 3x8/45 kg, 8/40 kg (luulin laittaneeni 50 kg, mut siinä unenpöpperössä olin katsonut iiiiiiihaaaaaaaan vääriin. Arvaattekos kasvattiko se raivoa?) :mad:
2. Maastanosto: 3x6/55 kg
3. Prässi: 10/80 kg, 4x10/190 kg
4. Yhdenjalan kyykky: 3x10/28 kg
Juhannusjuoksut painaa?

Arvoitus: Kuinka ympätä kuuteen päivään kahdeksan treeniä, kun viisi niistä päivistä on iltavuoroa?!
Vastaus: Ensin vähän kiroillaan, sitten toivotaan että loma jo alkaisi! Sitten kaivellaan kalenteria esille ja yritetään läntätä sinne treenejä suhtkoht järkevästi! Sen jälkeen toivotaan, että pää kestää lopun viikkoa eikä väsy yllätä! :thumbs: (no eilen tää suunnitelma ei tosin näyttänyt näinkään kirkkaalta :lol: )

http://www.fast.fi/?mid=554

Ninnu
24.06.2008, 23:40
Juhannusjuoksut painaa?

Juu...kaikki juhannuksen juoksut painaa.. ;)

Tänään, kun oli sitten tarkoitus tehdä lenkki + yläroppaa, niin toisin kävi...

Aamulla heräsin siihen, kun oikea reisi kramppasi ja ulkona satoi kaatamalla vettä...laitoin siis suosiolla herätyskelloa eteenpäin ja siirsin juoksut huomiselle! Yläropan jumppaa tosin kävin tekemässä...

1. Pystypunnerrus tangolla istuen: 10/20 kg, 3x5/35 kg, 4/35 kg
2. Räkkileuat: 6, 3x6/10 kg

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 8/33 kg, 3x8/48 kg, 7/48 kg
Penkkipunnerrus kp: 10/7 kg, 2x6/16 kg, 10/14 kg

4. Hauis kp: 2x8/10 kg, 7/10 kg
Takaolkapäät: 2x12/40 kg, 12/35 kg, 15/35 kg

Huomasin, että voimia ei enää ole yhtä paljon kuin aikaisemmin...ehkä sitä joutuu nyt sitten nöyrtymään painojen alla..:)

Tämmönen vielä tähän loppuun päivän reeneistä..

Ninnu
25.06.2008, 13:12
Oispa tää viikko jo ohi! Mä oon nyt juossut kaikki päivät salin ja töiden väliä...ainoastaan käynyt kotona nukkumassa sekä vaihtamassa treenikassiin uudet kuteet ja eväät! Ja lähes poikkeuksetta, kun joku on kysynyt mua jonnekkin olen kieltäytynyt...tai sitten en oo jaksannut edes vastata! Oho! :( Joten tytöt ja poijaat...ens viikolla sitten on ehkä aikaa! Sitten mä lähen mihinkä vaan! :)

Tän päivän saldo oli 45 min juoksentelua Puotilassa! Joutu hieman pistää töppöstä toisen eteen, kun oli...ylläriylläri...kiire töihin!!!

Joten nyt täytyy lähtee pistää taas niitä pirun eväitä pakettiin ja sit toivotaan et ehditään sinne työmaalle! Hihi! :rolleyes:

Ninnu
26.06.2008, 13:45
Tänään onkin ollut aika mukava päivä, vaikka kello herättikin jo 4.30 ja unia oli takana vain 4 h! Ihmeen pirteä olen silti ollut...(vaikka unohdin ottaa aamulla vihreää teetä ja guaranaa) Ehkä tuohon pirteyteen on ollut syynä se, että tänään on ehtinyt jo tapahtua kaikkea pientä mukavaa! ;)

Treeninä tänään oli yläkropan voimailua, joka menikin aika mallikkaasti! Vaikkakin mulla on tuo rintalastan yläosa ollutkin ihan lukossa ja kipeä jo muutaman päivän..se vaan poksuu ja paukkuu, kun yritän sitä venyttää! Tuo naksauttelu kyllä helpottaa sitä tunnetta tuossa rinnassa! Ja harvoin mä höllään treeniä sen takia, että johonkin sattuu. Oikeastaan jonkun jäsenen täytyy mennä sijoiltaan ennen kuin liike loppuu! :) Kuiteskin tänään tuo "paine" rinnassa oli vinopenkissä ja T-soudun alas viennissä sen verran ärsyttävää, että pumppailiin niitä ihan suht pienillä painoilla! Jopa lattiapunnerrus meni suht ookei... Sit mää vähän muutenkin vaihtelin liikkeitä eli räkkileuat ylätaljaan! Syynä lähinnä se, että jotenkin ne räkkileuat on tuntuneet lähiaikoina vaikeilta ja ylätaljassa saan tuntumaa paremmin! Ja oikeastaan mua muuteskin huvitti tehä taljaa just tänään!! :D

Näin mentiin...

1. Lattiapunnerrus: 10/20 kg, 2x4/45 kg, 2x6/42,5
2. Ylätalja: 10/35 kg, 3x8/50 kg, 7/50 kg, 10/35 kg

Superit:

3. Vinopenkki tangolla: 8/20 kg, 6/30 kg, 10/30 kg, 8/30 kg
T-tankosoutu: 10/15 kg, 5/40 kg, 2x10/30 kg, 15/15 kg

4. Viparit sivulle: 8/7 kg, 3x8/6 kg
Hauis vasara-otteella: 8/10 kg, 8/9 kg, 6/9 kg, 7/9 kg

Oli oikein mukava, kun treenin päätteeksi selässä kivasti pisteli ja kädet oli höttöä...Vaihtelua noille huonoille treeneille! :thumbs:

Tästä ei oikeastaan voi lähteä muuta kuin syömään ja päiväunille!!!! Ihanaa!!! :lol:

Faidra
26.06.2008, 15:48
Täällähän on innostunutta meininkiä! Hauska toi sun tyyli kirjoittaa ja päättää jokainen lause huutomerkkiin :D

Sisukas oot, kun painat menemään tuollaisella raivolla vaikka on vuorotyö. :) Enpä tiedä pystyisinkö samaan! Välillä teettää hankaluuksia jo ihan perus-päivätyönkin kanssa kun meinaa virta loppua kesken eikä saa tehtyä kaikkea mitä haluais ja pitäis tehdä...

Ninnu
26.06.2008, 16:14
Täällähän on innostunutta meininkiä! Hauska toi sun tyyli kirjoittaa ja päättää jokainen lause huutomerkkiin :D

Sisukas oot, kun painat menemään tuollaisella raivolla vaikka on vuorotyö. :) Enpä tiedä pystyisinkö samaan! Välillä teettää hankaluuksia jo ihan perus-päivätyönkin kanssa kun meinaa virta loppua kesken eikä saa tehtyä kaikkea mitä haluais ja pitäis tehdä...

Hih! En ollutkaan huomannut tuommoista huutomerkki-juttua ennen kuin mainitsit. <- Huomatkaa piste!!! :D :lol:

Ja kyllä mä voin tunnustaa, että tämä viikko on ollut aika vaikea noiden töiden ja treenien yhteensovittamisen kannalta! Mutta, kun on ne treenit jo kalenteriin valmiiksi laittanut ja suunnitellut niin se on tehtävä!!! Ja Teemu nyt muutenkin on valmentajana semmonen IHAN KAUHIA orjapiiskuri... :evil: :lol: ;) No ei kai...Temppa on ihan paras!! :p

Faidra
26.06.2008, 16:42
Hoho, mulle se vaan sanoo että relax broccoli princess :D Oon tämmönen stressipeikko ja meinasi jo ahdistus iskeä, kun on niin kauan vääntänyt suht alhaisilla kaloreilla ja mikään ei enää pelitä. Ei kroppa eikä pää ;) Nyt on taas virtaa ja hyvä niin... koska maanantaina jatketaan GET LEAN -projektia :evil:

Kiva että täällä on lauma Teemun pikku jumppaenkeleitä. Sitten kun alkaa kaikkien treenipäivikset näyttää täsmälleen samalta ja treenit tulee liukuhihnalla täsmälleen samoina word-tiedostoina niin pistetään julkinen protesti pystyyn. :lol:

Ninnu
27.06.2008, 00:40
Hoho, mulle se vaan sanoo että relax broccoli princess :D Oon tämmönen stressipeikko ja meinasi jo ahdistus iskeä, kun on niin kauan vääntänyt suht alhaisilla kaloreilla ja mikään ei enää pelitä. Ei kroppa eikä pää ;) Nyt on taas virtaa ja hyvä niin... koska maanantaina jatketaan GET LEAN -projektia :evil:

Heh...hyvä jos sulla virtaa riittää! Meikäläinen meinaan tuli juuri töistä ja aika takkusta touhua oli kyllä. Kun on herännyt 4.30 aamulla ja nukkunut päivällä vain 1,5 h päikkärit (mulle lyhyt aika :D ) ei oikein meinannut pysyä tolpillaan enää iltasella! Kaiken lisäksi nälkä hieman vaivasi ja juuri tänään teki töissä vaikeaa pistää ruokia esille (kokkailen siis ammatikseni), kun olisi vaan halunnut syödä ne kaikki!!! :lol: Pidin kuiteskin pintani ja puputin pahimpaan nälkään rahkasörsseleitäni! :thumbs:

Rinta on ollut edelleen kipeä. Sekin on oikeastaan vähän vaivannut mieltä. Osteopaatille täytyy tästä päästä pikimiten. Ensihätään olen yrittänyt venytellä sitä lähes tauotta :D . Oon hieman semmonen, että jos johonkin paikkaan sattuu, niin yritän väenvängällä venyttää tms. sitä, jotta kipu lakkaisi. Ärsyttävän juuri tästä kivusta tekee se, että se tuntuu hieman jopa syvään hengittäessä. Tietty itseaiheutettu rintalastan "rääkkäys" on saattanut ärsyttää sitä lisää. Niinpä aion levätä yön yli ja katsoa aamulla tilannetta uudestaan. Onneksi huomenna olisi vuorossa jalkatreeni, mikä ei kuormita niinkään paljoa yläkroppaa.

Mutta nyt nukkumaan..johan tässä on taas valvottu! Huomisen, kun vielä jaksaa, niin sitten on LOMA!!!!!!! :rock: :lol:

Jonna1983
27.06.2008, 09:01
Kannattaa juurikin mennä joko osteopaatille tai sit kiropraktikolle. Vähän kuulostaa samalta vaivalta kuin mulla oli (tai on oikeestaan vieläkin..) eli siel on rintalastassa jotkut nikamat pois paikoiltaan. Naksuttelu auttaa kummasti. Onneks mulla on kotona oma naksauttelija pahimpaan hätään :D Pitäis kyl itekkin käydä kirolla ihan kunnon käsittelyssä..

Ninnu
27.06.2008, 10:32
Kannattaa juurikin mennä joko osteopaatille tai sit kiropraktikolle. Vähän kuulostaa samalta vaivalta kuin mulla oli (tai on oikeestaan vieläkin..) eli siel on rintalastassa jotkut nikamat pois paikoiltaan. Naksuttelu auttaa kummasti. Onneks mulla on kotona oma naksauttelija pahimpaan hätään :D Pitäis kyl itekkin käydä kirolla ihan kunnon käsittelyssä..

Tai mulla se kipu tuntuu ihan vähän rintalastan yläpuolella. Ja, kun olen hieman etukumarassa, jalat pikkusen koukussa ja venytän käsiä sivuille, niin se kipu tuntuu enemmän oikealla puolella. Ja mun mielestä hieman myös niin kuin rintalihaksessa! Nyt yön yli nukkuneena se on jo hieman parempi, enkä aio sille nyt ite tehdä juuri mitään tänään. Annan olla rauhassa jos ei enempää ärtyisi!

Mun osteopaattikin on nyt lomalla, mutta onneks sen lande on aivan meidän vieressä joten täytyy nyt, kun loma alkaa niin käydä moikkaamassa sitä siellä! :)

Ninnu
28.06.2008, 00:31
Loma alko nyt!!! Ja on sitä odotettukkin. Oikeastaan oon ihan loppu ja levon tarpeessa! Treenit tietty jatkuu normaaliin tapaan, mutta onneks ei töihin tartte hetkeen mennä! :rock:

Hyvin nukutun (panadol comp tainnutetun) yön jälkeen rintalastakin oli paljon parempi. Ehkä vielä pikkusen jäykähkö, mutta ei enää niin kauhean kipeä!
Joten päivällä painelin sitten -aikataulu syistä- Elixiaan tekemään jalkatreeniä!

Ja oli muutes eka ja vika kerta, kun jalkatreenin väännän siellä! Jos nyt joku Elixian ohjaaja tätä lukee, niin miettikää herran jestas, et millasia harjoitteita te niillä teidän asiakkailla oikeesti teetätte!!! Eikö olisi yksinkertaisempaa opettaa niille aloittelijoille perusasiat -ja tekniikat ja sitten mietiskellä jotain AIVAN KUMMALLISIA vääntöliikkeitä! Siis kuka muka tekee punnerruksia ylösalas käännetyn bosun päällä ja jokaisen punnerruksen jälkeen sen piti ns. hypätä siinä bosun päällä ylöspäin bosu käsissä punnerrus asennossa! Aivan typerää! Jos siinä jotain keskikehonhallintaa yritettiin saada mukaan, niin tekis normi punnerruksien lisäks sitten niitä vatsalihaksia tms. Tai ristikkäistaljatyöntöä, niin että vuoroin toinen jalka on ilmassa tai takana ilmassa tms. TYPERÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Ai niin, mä oon siis dieetillä ja ärsyynnyn nykyään kaikesta! :D Eritoten siitä, että tää dieetti ei etene mihinkään!

Mutta nyt siis omiin treeneihin, jotka meni silleen suht hyvin! Vaikka ärsyyntynyt Elixian ohjaajalle olinkin pelkästään sen asiakkaan puolesta, joka siitäkin paskasta maksaa! Ai niin, ja ohjaaja ei ees näytä kuntosaliohjaajalta vaan ihan joltain muulta...

SIIS TREENIT:

1. Etukyykky: 6/45 kg, 2x 10/42,5 kg, 8/42,5 kg
2. Prässi: 10/90 kg, 15/160 kg, 3x15/180 kg
3. Sjmv: 10/40 kg, 8/60 kg, 7/60 kg, 8/55 kg
4. Askelkyykyt eteen korokkeelle: 20/24 kg, 2x16/24 kg

Huomenna spinnaa (taas sinne Elixiaan ;)) ja lenkkiä iltasella...

Wemmah
28.06.2008, 11:37
Jos siinä jotain keskikehonhallintaa yritettiin saada mukaan, niin tekis normi punnerruksien lisäks sitten niitä vatsalihaksia tms. Tai ristikkäistaljatyöntöä, niin että vuoroin toinen jalka on ilmassa tai takana ilmassa tms. TYPERÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Niin eikös tuo ole jotain funktionaalista harjoittelua joka on nyt niin muodissa mun käsittääkseni, varsinkin kai noilla PT kursseilla noita opetetaan, oon vaan muutamalta tyypiltä kuullut...

Hei mitäs kummaa, teillä on Tintsun kans molemmilla rintalastat jumissa?? Ehkä sunkin pitäis vaihtaa tollaseen Elixian kuntovalmentajaan :D

:vitsivitsi: :piis::p:piis:

Ninnu
28.06.2008, 15:13
Niin eikös tuo ole jotain funktionaalista harjoittelua joka on nyt niin muodissa mun käsittääkseni, varsinkin kai noilla PT kursseilla noita opetetaan, oon vaan muutamalta tyypiltä kuullut...

Hei mitäs kummaa, teillä on Tintsun kans molemmilla rintalastat jumissa?? Ehkä sunkin pitäis vaihtaa tollaseen Elixian kuntovalmentajaan :D

:vitsivitsi: :piis::p:piis:

No se funktionaalinen treeni on mun mielestä aivan eri asia, kun ne liikkeet, mitä mä näin tehtävän! Olin varma, et sen miesraukan selkä katkeaa tms, kun siinä sätki menemään! Mun vahva mielipide on, että jos salille tulee aloittelija, niin sille pitäis ehdottomasti ensin opettaa perusliikkeet eikä mitään vetkutuksia! Niin varmasti myös asiakas saa heti parhaan mahdollisen hyödyn irti treeneistään. Sitten, kun homma on hallinnassa voidaan siirtyä hilavitkutuksiin. :lol:

Mulla onneks rintalasta jo onneks ihan hyvä taas...pieni lepo sille teki hyvää. Ja mähän kuitenkin pystyn dippiä tekemään, joten luulen, että itselläni ne jumit on enempi tuolla rintalihaksessa ja selän puolella. Juurikin tuossa Jonin (hieroja) kanssa jutskasin ja sekin pohti, että oiskohan mulla selässä jumia sen verran, että kiristää myös rinnan puolelle! Eli osteopaatin lisäksi myös hierojalle ollaan menossa. Ja nyt, kun on loma niin olen luvannut itselleni, että panostan venyttelyyn tuplasti. :thumbs:

Tämän päivän aamutreeneistä sen verran, että kyllähän sinne IHAAAAAN KAAMEAAAN :lol: Elixiaan sitten Tintsun kanssa paineltiin! Spinning 45 min oli homman nimi ja loppuun tehtiin vielä pikkusen erilaisia vatsavitkutuksia! :)

Illalla sitten Puotilan luontoon juoksemaan ellei turtumus iske jalkoihin ja päädyn tekemään Meijerille lihaskuntoa! Ihan fiiliksen mukaan siis...koska NYT ON LOMA, NIIN MÄ EN OTA RESSIIIIIII!!!!:rock:

Ai niih...Wemmah, tuohon viimeseen lausahdukseesi en ota edes kantaa! ;)

Rautateemu
28.06.2008, 15:29
Nyt kun on loma, jaksat varmasti treenatakin paremmin:rock::thumbs:. Muista sitten oikeesti myös levätä.

Ninnu
28.06.2008, 15:32
Nyt kun on loma, jaksat varmasti treenatakin paremmin:rock::thumbs:. Muista sitten oikeesti myös levätä.

Mää oon just menossa päikkäreille! :thumbs: Kuhan eka vetäsen herkkupasta-mätöt naamariin! :lol: Päivälliseksi luvassa uunilohta ja fetaa...nam,nam! :kuola: Lomalla ehtii "herkutella" ...ja levätä:D

Ninnu
28.06.2008, 20:59
Njooh...päikkärit jäi hieman lyhyeks, sillä etu-ja takareisiä kuumotteli niin paljon! Eilinen jalkatreeni ja spinnu alla, niin jalat ihan jumissa!

Siitä huolimatta tää puki lenkkarit taas jalkaan ja lähti kuulostelemaan, että mitä ne jalat tykkäis pikku lenkkeilystä. Alkuun kävelin reippaasti n. 10 min, sitten tasasykkeistä hölköttelyä 35 min. Ja nimenomaan hölköttelyä eli kovin kovaa ei menty. Mutu-tuntumalla arvioiden sykkeet siinä 130-140. Kaikki tiukat mäet kävelin ylös. Loppuun vielä 15 min kävelyä. Ei mikään kauhee raivo treeni, mutta hemmetin onnistunut! Mieli oli hyvä! Ja mikäs tuolla rantsussa onkaan juoksennella näin nättinä kesäiltana! Yks ystävällinen hevarikin tarjos mulle matkalla autokyytiä kotiin, mutta enhän mä nyt voinut mihkään lähteä...mullahan oli reenit kesken!!! :lol: Juoksentelinkohan nyt onneni ohi?! ;)

Huomenna sitten vuorossa ois yläroppaa ja intervallia! :rock: Nyt löhöömään sohvalle ja tuijottelemaan alennusmyynneistä ostettuja leffoja sekä venyttelemään! :)

Mr. Jones
28.06.2008, 23:26
Tiukkaa treeniä ja hienoa kehitystä Ninnu!
Täytynee alkaa itsekin tehostaa treenejä ettet mene voimissa ohi!;)

-Jonne

Ninnu
29.06.2008, 01:02

-Jonne

Kiitti, Jonne! :) No vielä sulla tuskin on pelkoa siitä, että menisin ohi voimissa...kohta taas pudotellaan kaloreja, niin musta tulee pieni ja heikko! Hihi! :lol: Tai pitäisköhän sanoa, että pieni ja pippurinen?! ;)

Ninnu
29.06.2008, 14:44
Huonosti nukutun yön :( jälkeen lähdin tekemään yläkropan pumppia. Kyllähän se ihan hyvin meni, vaikka hieman sekasin olinkin. Onneks Teemu oli vieressä vahtimassa mun sähläilyä. :p

Supereita siis:

1. Dippi: 5, 6, 6
Ylätalja: 10/30 kg, 2x8/50 kg, 7/50 kg, 10/30 kg (tossa taljassa oli mun mielestä joku vika, kun se paino niin paljon tänään. :lol: )

2. Pystypunnerrus kp: 8/12 kg, 6/12 kg, 8/10 kg
Hauis alataljassa: 8/35 kg, 2x12/30 kg

3. Takaolkapääsoutu: 12/40 kg, 2x15/35 kg, 20/30 kg
Pystysoutu taljassa: 8/35 kg, 3x12/25 kg

Nyt pikku päikkärit, kodin kunnostusta ja sitten illalla intervalleja. Yritän pitää tuon intervallitreenin tänään suht lyhyenä eli jos 20 minuuttiin sais sen tehtyä, niin hyvä ois! Ja voipi olla, että tasamaa spurtteja ois luvassa...näin olen meinannut! Saas nähä kuin käy! :D

Ai niih! Painokin oli pudonnut! JEE!!! :rock: taas ollaan melkein kilon verran kevyempiä. :)

Ninnu
29.06.2008, 21:43
Mulla on ollut koko illan ihan kaamea päänsärky. Luultavasti migreeniä pukkaa! Siitä huolimatta otin pyörän alle ja poljin tolle läheiselle urheilukentälle. Multa matkaa sinne ehkä 300 m, että tunnustan: mua laiskotti!

Siellä ensin pikku alkulämmöt ja sitten spurtteja jalkapallokentällä. Juoksin 6 kertaa sivurajalta sivurajalle. Näin 15 vuotta jalkapalloa pelanneena en tietenkään just nyt pysty muistamaan niitä kentän strategisia mittoja, mut kuiteskin! :D Ne kuusi pyrähdystä siis NIIN KOVAA KUN JALOISTA LÄHTI!!! :rock: Välissä palauttelut kävellen. Ja sitten taas pyörän selkään ja takaisin kotiin. Päänsärky ei tosin lieventynyt yhtään. Ja kaikkeen tähän meni reilu 15 min.

Huomenna pitänee pitää lepopäivä, sillä on taidettu treenata jo 8 päivää putkeen ellen ihan väärin muista. :rolleyes: Huomenna myös kalorit tipahtaa 200:lla/pva ja mukaan kuvioihin tulee tankkauspäivät. Vähän mua kyllä huominen jänskittää, kun on lepo ja kalorit vaan 1900. :( Mutta kauheesti myös ootan niitä tankkauspäiviä, että saan syödä pikkusen jädee ja kauraleipää, mun suurinta herkkua! :D

Rautateemu
30.06.2008, 18:16

-Jonne

Kaikki naiset menee tuollaisen kestävyysurheilijan ohi voimissa.

Ninnu
01.07.2008, 19:11
Jos vähän kaikki muu tällä hetkellä elämässä kenkuttaa ja menee päin persettä niin REENIT EI! Siitä voi siis ainakin iloita. :D Nyt on pari päivää siis menty taas hieman alemmilla kaloreilla eli eilen (lepopäivänä) oli 1900 kcal ja tänään, kun on 2 treeniä, niin 2400 kcal. Eilinen ei ollut oikeastaan yhtään paha päivä, vaikka pelkäsinkin, että nälkä iskee. Oikeastaan mulla ei ollut, kun pikkusen "tyhjä olo" koko päivän.
Ilman treeniä oli tosin vaikeuksia olla. Koko ajan pohdin, että lähtiskö lenkille tai spinnaamaan, mutta sitten aina joku pieni ääni mun sisällä karjas, että LEPÄÄ!! :lol: Lepo kannatti, sillä tänään tehtiin taas ennätyksiä esim. pohjeprässissä ja kp kulmasoudussa. Ja molempiin jäi vielä varaa. :lol:

Supereita kaikki taas:

1. Vinopenkki kp: 8/8 kg, 6/14 kg, 7/14 kg, 6/14 kg, 8/10 kg
Yhdenkäden kulmasoutu kp: 9/18 kg, 10/18 kg, 8/18 kg

2. Vinopenkkikone: 10/10 kg, 3x8/32,5 kg, 10/15 kg
Ylätalja: 10/30 kg, 3x8/50 kg, 15/30 kg

3. Viparit sivulle: 4x12/5 kg (ehkä liian helppoa)
Pohkeet istuen: 2x15/50 kg, 15/45 kg, 15/40 kg :rock:

No täytyy myöntää, et pikkusen tuli heikko olo tän treenin jälkeen, kun oli vaan "aamupala" alla. (jonka söin juuri herättyäni klo 13 :lol: )

Illalla olisi vielä tarkoitus lähteä polkemaan pyörää tuonne ulkoilmaan. Retkikaveriksi sain tuon Wemmahn, jonka kanssa pohdittiin että jos tunnin lenkki poljettaisiin...siitä myöhemmin lisää ;)

PS. Niin joo..teinhän mä puntin jälkeen n. 10 min crossari-ajelunkin. :)

Ninnu
01.07.2008, 22:57
About klo 21 lähdettiin Wemmahn kanssa pyöräilemään kohti Sipoota. Tästä Puotilastahan Sipoon rajalle ei ole kuin muutaman kilometrin matka. Semmonen mukava, arviolta 15 km lenkki heitettiin maalaismaisemissa. Pikku juomatauko pidettiin matkalla. Ja kaikkeen tähänhän meiltä meni vain 65 min. :thumbs:

Ja vaikka polkiessa ei oikein tuntunut missään, niin kun laskeuduin pyörän selästä maahan, niin jopas reisissä tuntui. Oikein mukava lenkki! Kiitos seurasta Wemmah! Kyllä tää voitti sen spinning-tunnin, jolle olin aluksi menossa! :D

Ja koska tänään on lähes poikkeuksetta ollut koko ajan nälkä, täytyypi lähteä taas syömään...että jaksaa huomenna jalkatreenin. :) Positiivista on ollut se, että paino on taas tipahtanut! :rock: No kyllä ketuttais, jos tällä treenimäärällä ei ois...;)

Wemmah
02.07.2008, 11:07
^ Kiitos kun olit suunnannäyttäjänä, hauskaahan tuo oli ;) ja nähtiin heppoja, ihanaa :)! heheh, ja meinasin saada sydärin siinä yhdessä mäessä, ha ha

Ninnu
02.07.2008, 14:17
^ Kiitos kun olit suunnannäyttäjänä, hauskaahan tuo oli ;) ja nähtiin heppoja, ihanaa :)! heheh, ja meinasin saada sydärin siinä yhdessä mäessä, ha ha

No onneks sulla oli oma spinning-ohjaaja mukana, joka huusi mäessä aina tempoa! :) Ja oli kivaa nähä heppoja! :)

Ninnu
02.07.2008, 14:35
Aamulla ei ois yhtään huvittanut lähteä salille, kun oli vähän huono olo ja päätä särki huonosti nukutun yön jälkeen. Mutta kyllä se oikein mallikkaasti lopuksi kulki koko treeni. Pieni etureisi pumppikin saatiin aikaseks, vaikka suurin osa treenistä menikin perseen puolelle. :lol: Teemu oli mukana tsemppaamassa ja huutamassa "perkelettä", joka kyllä saa mut vaan naureskelemaan kesken treenin. Sori, Teemu! :D ;)

1. Takakyykky: 10/20 kg, 6/40 kg, 6/50 kg, 2x8/55 kg, 2x7/55 kg
2. Maastanosto: 6/50 kg, 2x5/65 kg, 10/50 kg
3. Prässi: 10/80 kg, 8/210 kg, 2x10/210 kg, 15/155 kg :rock:
4. Yhdenjalan kyykky: 10/10 kg, 3x10/32 kg

Loppuun vielä askelkyykkyjä ilman painoja, joihin kyllä ensin sanoin etten tee, ku jalat oli jo niin höttöä! Hihi, tein mä silti...:lol:

Illalla ois vielä tiedossa pikkunen kävelylenkki Sipoon maisemissa ja venyttelyä...

Ninnu
03.07.2008, 15:20
Jeps, eli vois sanoa että eilinen jalkatreeni osu ja uppos. Sillä tänään treenin jäljet tuntuu tietysti siellä takalistossa, joka on aivan liekeissä. Mutta myös takareisissä, alaselässä, keskiselässä, yläselässä, hartioissa, kyljissä ja vatsalihaksissa. :rock: :D MUTTA EI ETUREISISSÄ!!! TAATANA! :mad:

No, mä sitten päätin lähteä kuiteskin vähän ulkoilemaan (pienessä vesisateessa se on huisin mukavaa ;)) En ajatellutkaan juoksemista, sillä sen verran vaappumista jo mun kävely oli...perse ku on koko ajan krampissa. :lol: Eli siis lyllerrys-kävelylenkillä kävin...oikeesti tuohon matkaan multa menee reippaasti kävellen n. 40 min...tänään siis 65 min. :D

Mutta nyt voi siis enää yrittää tankata hyvin ja venytellä pikkasen paikkoja auki, sillä illalla mennään taas!!! :rock:Oonkin sattumoisin huomannut, että Elixiassa menee tänään semmonen lihaskunto-tyyppinen kickpower-tunti. Ja koska mä tykkään muutenkin boxingista jne, niin luulen, että tää tunti on aivan loistava! Ainakin sen pitävä ohjaaja on...eli tulossa on siis menoa ja meninkiä!!!:thumbs: Toivottavasti siis peppu pysyy kasassa loppupäivän...:lol:

Ninnu
03.07.2008, 21:42
Kickpower olikin varsinainen vauhti-tunti, niin kuin olin odottanutkin. Potkuja, lyöntejä ja lihaskuntoa. Kuuma tuli ja hiki virtasi. 55 min sitä olikin ihan riittävästi, kerta jalatkin oli "hieman" tönköt jo valmiiksi. :D

Huomenna sitten olisi tarjolla yläkropan voimaa, joten jalatkin saa kaipaamaansa lepoa. Sain myös tänään tietää, että joudun ensi viikolla muuttamaan pois kotoa remontin alta, joten hieman menee dieetin treenit fixailuksi, mutta eiköhän siitäkin selvitä. Luultavasti "kotisaliksi" tulee hetkellisesti, joku Itä-Helsingin sali, sillä Sipoosta on ehkä liian pitkä matka Ruoholahteen...Mutta katsoo nyt, miten tässä käy...:)

Rautateemu
03.07.2008, 21:50
Jeps, eli vois sanoa että eilinen jalkatreeni osu ja uppos. Sillä tänään treenin jäljet tuntuu tietysti siellä takalistossa, joka on aivan liekeissä. Mutta myös takareisissä, alaselässä, keskiselässä, yläselässä, hartioissa, kyljissä ja vatsalihaksissa. :rock: :D MUTTA EI ETUREISISSÄ!!! TAATANA! :mad:
Hei, se treeni OLIKIN perälle ja takareisille.
Kyykky, maastaveto, yhdenjalankyykky.. kaikki
"posterior chainia" eli kropan takaosaa ja vatsalihaksia rasittavia liikkeitä. Varsinkin isoilla painoilla tehtäessä.

Ninnu
03.07.2008, 21:53
Hei, se treeni OLIKIN perälle ja takareisille.
Kyykky, maastaveto, yhdenjalankyykky.. kaikki
"posterior chainia" eli kropan takaosaa ja vatsalihaksia rasittavia liikkeitä. Varsinkin isoilla painoilla tehtäessä.

Juu..tää tietää, että etureisipainotteiset reenit on volyymipäivänä, mutta kun ennen kaikki tuntu etureisissä ja nyt ei enää mikään! :(
Mutta hyvin kyllä otti persukselle..kävelen nyt kun joku ankka...vaapun vaan menemään :lol:

Aurora
03.07.2008, 21:57
Luultavasti "kotisaliksi" tulee hetkellisesti, joku Itä-Helsingin sali, sillä Sipoosta on ehkä liian pitkä matka Ruoholahteen...Mutta katsoo nyt, miten tässä käy...:)
Tulepas testaamaan Myllypuron Blue Fitness! Tilava ja iso sali eikä koskaan ole ahdasta. Kaikki perusjutut löytyy ja vähän ekstraakin. Myös hyviä spinningtunteja ja kivoja ohjaajia (kuten minä!). :D

Ninnu
03.07.2008, 22:04
Tulepas testaamaan Myllypuron Blue Fitness! Tilava ja iso sali eikä koskaan ole ahdasta. Kaikki perusjutut löytyy ja vähän ekstraakin. Myös hyviä spinningtunteja ja kivoja ohjaajia (kuten minä!). :D

Niin joo..olinkin tuon Myllypuron unohtanutkin...joskus olen siellä käynytkin sekä salilla, että spinningissä. :) Jalkapallo aikoina tietty enemmän viettänyt aikaa siellä hallien puolella.

Hyvä, kun vihjasit..täytyykin käydä tsekkaamassa, jos löytyisi joku kiva kesätarjous meikäläiselle. ;)

Ninnu
04.07.2008, 22:47
Noh...tän päivän voimailut menikin sitten pumppailuks...mut ei se mitään! :D

Eilinen nyrkkeily/potku-tunti oli sen verran hyvin vieny multa mehut, että voimat oli ihan lopussa. Ja mua myös sattui aivan joka paikkaan.. Aamulla jouduin kierähtää sängystä ylös, koska niin jumissa olin.

Päivän reenit:

1. Pystypunnerrus tangolla istuen: 10/20 kg, 2x8/30 kg, 7/30 kg
2. Räkkileuat: 10,10,10

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 8/33 kg, 10/43 kg, 2x8/43 kg
Penkkipunnerrus kp: 8/8 kg, 10/14 kg, 8/14 kg, 12/12 kg

4. Hauis kp: 6/9 kg, 2x12/7 kg (hyvin tuntui, vaikka oli noinkin pienet painot) :thumbs:
Takaolkapäät: 20/35 kg, 15/35 kg, 15/30 kg

Huomenna vuorossa sitten spinningiä ja illalla ehkä hölköttelyä mökkimaisemissa. Hetkellisesti siis siirrän treenini Saloon, josta olenkin löytänyt tietääkseni ihan hyvän salin. Saa siis mökkeillä ja samalla treenata! :thumbs: Jos pystyn (kone toimii metikössä), niin päivittelen tänne päivän tapahtumia! :)

Ninnu
09.07.2008, 19:44
No nyt sitä on taas palailtu mökiltä ja treenitkin siirretty (ainakin hetkellisesti) takaisin Helsinkiin. Hieman huomisesta alkaen joutuu pähkäilemään juurikin niitä treenipaikkoja, kun kotona alkaa remontti eikä siellä voi oikein asua. Samalla tää dieettikin vaikeutuu...eikö sillä, etteikö jo nyt ois tarpeeks vaikeeta. Joka päivä oon käyny kauheeta taistelua itseni kanssa, että hiilarit pysyisi rajoissa. Ja oikeesti se on alkanut turhauttaa mua totisesti parina viimeisenä viikkona!

Tässä kuitenkin pikakatsaus siihen, mitä on tullut tehtyä "poissa ollessa".

Lauantai 5.7

Piti mennä spinnaa ja kävelee jne., mutta edellisen illan tyttöjen leffa-ilta venyikin niin pitkäksi, että eihän sitä sitten mihinkään päästy, kerta piti vielä samana iltanakin ajaa mökille ja lähteä kesäteatteriin jne. :warning: No, en ota ressii menneestä!

Sunnuntai 6.7

Suuntasin sunnuntaina sitten kulkuni Salon gym&fitness centeriin. Hieman piti treeniä venkslata, kerta laitteet oli erilaisia ja joitain laitteita ei ollut. Kuiteskin siitä olin iloinen, että "kyykkäys-paikka" oli tosi hyvä!! Ja samoissa telineissä pysty tekemään lattiapunnerrusta vielä paremmin! :D

1. Lattiapunnerrus: 10/20 kg, 5/45 kg, 6/45 kg, 5/45 kg, 6/40 kg
2. Ylätalja: 10/30 kg, 3x8/50 kg, 10/35 kg

Superit:

3. Vinopenkki kp: 8/8kg, 9/12,5 kg, 7/12,5 kg, 10/12,5 kg
"Rintatuettu soutu istuen": 10/20 kg, 10/40 kg, 2x8/50 kg, 12/20 kg

4. Viparit sivulle: 10/6 kg, 2x8/6 kg, 10/6 kg, 12/3 kg
Hauis hammerina: 8/10 kg, 7/10 kg, 10/9 kg, 8/ 9 kg

Loppuun vielä crossailua joku 10 min.

Maanantai 7.7

Jalkapäivä Salon salilla. No nyt muutes osu ja uppos etureisiin. :D Olin siitä oikein hyvilläni. Pientä pahan olon tunnetta oli ilmassa jo prässin aikana..puskin kuitenkin treenin läpi ilman oksuja! :thumbs:

1. Etukyykky: 8/20 kg, 8/50 kg, 8/45 kg, 7/45 kg, 10/40 kg
2. Prässi: 15/130 kg, 3x15/180 kg
3. Sjmv: 8/40 kg, 5/60 kg, 5/55 kg, 8/50 kg (vähän alaselkä kenkkuili, niin piti luovuttaa painoissa)
4. Askelkyykyt paikallaan: 3x16/20 kg

Illalla vielä n. 7 km reipasta kävelyä metsäpolulla koirien kanssa

Tiistai 8.7

Aamulla aikaisin tutuksi tulleelle Salon salille spinningiin. Joku easy 60 min oli kyseessä, mutta meikäläisellähän on spinnussa vain on ja off-asento eli taas täysillä mentiin!!! :rock: Hyvältä tunnilta olikin loistava suunnistaa suoraan osteopaatin käsittelyyn. Vähän niksauteltiin rinta-ja selkärankaa..toivottavasti jumit taas hetkeksi häipyy. Tuon käsittelyn jälkeen pitää hetki ottaa iisisti eli tämä päivä onkin ollut lepoa..mitä nyt illalla tiedossa vielä jotakin pientä pesukoneen bodausta kylppäristä ja kodin suojaamista ennen remonttia! :thumbs: Ehkä se siitä...ei jaksais ressaa, mut kummasti treeni, dieetti, huonot yö unet ja tää remppa vaan vaikuttaa!

Rautateemu
10.07.2008, 08:36
Tiistai 8.7

Aamulla aikaisin tutuksi tulleelle Salon salille spinningiin. Joku easy 60 min oli kyseessä, mutta meikäläisellähän on spinnussa vain on ja off-asento eli taas täysillä mentiin!!! :rock: Hyvältä tunnilta olikin loistava suunnistaa suoraan osteopaatin käsittelyyn. Vähän niksauteltiin rinta-ja selkärankaa..toivottavasti jumit taas hetkeksi häipyy.

Eli sellaista kevyempää vaihdetta ei ole:D Toivottavasti osteopaatti sai sun rankaa auki.

Ninnu
10.07.2008, 10:47
Eli sellaista kevyempää vaihdetta ei ole:D Toivottavasti osteopaatti sai sun rankaa auki.

Noup, täysillä mennään aina, kun pyörän selkään päästään! :D Enkä mä tiiä haluanko ees alkaa himmailee kerta tykkään siitä spinningistä niin paljon! Nyt viimesen viikon aikana on tullut oikein ikävä spinnua...ennen sitä vaan käytiin polkemassa varmaan 4-5 kertaa viikossa. :D Nyt on asiat toisin... Mutta oon tossa kans pohdiskellut, että jos ottais nyt treeniohjelmaan yhden spinnun lisää eli kävis polkemassa pari kertaa viikossa jos suinkin ehtii. :lol:

Ninnu
10.07.2008, 19:26
1. Dippi: 7, 6, 5 ja päälle pumpit "dippi-hökötyksessä" (vähän samanlailla, kun penkiltä tehtynä...mikä lie oikee nimi :D
2. Ylätalja: 10/30 kg, 2x8/50 kg, 7/50 kg, 9/40 kg

Superit:

3. Pystypunnerrus kp: 10/8 kg, 10/12 kg, 6/11 kg, 9/11 kg :rock:
Hauis alataljassa: 12/35 kg, 8/35 kg, 12/30 kg

4. Takaolkapäät: 3x15/35 kg, 15/30 kg
Pystysoutu taljassa: 10/30 kg, 12/25 kg, 10/25 kg, 12/20 kg

Hyvä reeni oli! :thumbs:

Vielä illalla hölköttelemään maastoon...sitä ennen kuitenkin hiukka lepoo ja ruokaaaaa!!!!! :D

Tintsu
10.07.2008, 19:38
Niina on kiristynyt, jee! Oot kyllä niin tunnollisesti ja ahkerasti vetänyt dieettiä, että ihmekös tuo...:thumbs:

Ninnu
10.07.2008, 20:31
Niina on kiristynyt, jee! Oot kyllä niin tunnollisesti ja ahkerasti vetänyt dieettiä, että ihmekös tuo...:thumbs:

Hehee... Kiitos Tiina! :)

Just tänään Tintsulle salilla sanoinkin, et se johtuu vaan siitä, että söin viikonloppuna vähän mutu-tuntumalla, kun vaa'asta loppu patterit! :D No joo..onneks silmä on jo harjaantunu niin, et pystyy aika hyvin syömään ilman vaakaakin hetkellisesti, jos tulee tommosia mutkia matkaan! :thumbs:

Ninnu
10.07.2008, 20:38
Ai niin...hihii :) Huijasin teitä....ja itseäni...en jaksakkaan lähtee lenkille enää..vaan yritän päästä aikasin nukkumaan, kerrankin.

Onneks mun aerobiset treenit ei oo sidottuna päiviin, kuhan tulee järkevästi 4 kertaa viikossa. Eli fiilis pohjalta... ;)

Rautateemu
10.07.2008, 23:09

Juu näkee ihan viikoittain edistymisen:rock:

Ninnu
11.07.2008, 17:49
Juu näkee ihan viikoittain edistymisen:rock:

No, mä luulen että tästä se dieetti vasta oikeesti alkaa! Eilisten treenien jälkeen tulin tänne koto-Sipooseen ja söin tutuksi tulleen pasta-jauheliha-kasvis annoksen raejuustolla höystettynä. Meni 45 min ja mulla oli aivan tajuton nälkä..siis niin nälkä, että oikein heikotti!! No eipä auttanut muuta kuin painella jääkaapille ja vetästä perään iltapala, joka oli kaloreiltaan n. 320. No eihän se nälkä siitä pahemmin kadonnut, joten oli pakko painella sänkyyn ja yrittää nukkua. Ja koska nukkumisestakaan ei oikein tullut mitään, niin pyöriskelin sängyssä puol yötä ja heräilin pari kertaa.

Kuiteskin tänään on jotakin saatu myös aikaan. Koska jouduin osteopatian takia siirtämään treenejä oli tämän päivän treenit aika samantapaiset kuin eiliset. Hieman pienempiä painoja joutu käyttämään, sillä olkapäät oli ottaneet hittiä eilisestä sen verran, että tänään tuntui!! :thumbs:

1. Vinopenkki kp: 10/8 kg, 10/12,5 kg, 9/12,5 kg, 8/12,5 kg
Yhdenkäden soutu kp: 8/20 kg, 8/17,5 kg, 8/17,5 kg

2. Ylätalja: 8/35 kg, 3x8/50 kg, 10/35 kg

3. Vinopenkkikone: 8/10 kg, 6/30 kg, 2x6/25 kg

4. Viparit: 2x12/6 kg, 2x12/5 kg
Pohkeet istuen: 15/40 kg, 3x15/45 kg

Ihan kaikki ei nyt mennyt supereina, sillä joku lahna istui vinopenkkikoneessa kodin kuvalehteä lukien, ja koska mä olin hyvällä päällä, annoin hänelle lukurauhan! :D (Olin siis Elixiassa)

Vielä iltaiset aerobiset tekemättä...mutta tänään mä kyllä ne teen!!! Mä lupaan!!:p :piis:

Ninnu
11.07.2008, 22:18
Eilen illalla päätin, että heti herättyäni syön aamupalan, oottelen hetken ja painelen lenkille! No tiiätte varmaan, et toisin kävi! :D Heräsin meinaan klo 12.30, söin ja surffailin netissä. Sitten pakotin itseni pakkaamaan treenikamat kassiin, taas vähän söin ja ajelin Puotilaan katsomaan kuinka remontti edistyy. Sitten menin kauppaan ja vasta sieltä Elixiaan tekemään tuon edellä mainitun treenin, sillä en jaksanut ajaa enää Ruoholahteen. Treenien jälkeen tulin Sipooseen, taas söin ja "yritin" tehdä uutta spinning-ohjelmaa sunnuntaiksi! :D Ja vasta, kun kello oli 21.20 päätin lähteä tekemään aerobisen! Eli näin kauan sain venytettyä sen tekemistä! :lol:

Ja koska intervallit on ärsyttäneet mua lähiaikoina, päätin kiusata itseäni mäkijuoksulla. Alkuun 10 min hölkkäilyä eli n. 2 km tuolla metikössä pururadalla. Sitten 8 spurttia n. 100 m mäkeen 80 sek palautuksilla. Päälle vielä 3 lyhyempää nykäsyä arviolta 50 m. Kävellen kotiin (500 m :D ) ja kotona vielä 4x3 leukoja! Juoksuihin meni n. 35 min. SE OLI SIINÄ!! :lol: Olipas harvinaisen ärsyttävää... :hmm:

Aurora
12.07.2008, 00:17
..."yritin" tehdä uutta spinning-ohjelmaa sunnuntaiksi! :D
Ohjaatko sä spinnua? Missäs päin? Polkeminen on kyllä kivaa ja hyvää vaihtelua juoksulenkkeihin ja muihin loikkimisiin yms.! :)

Ninnu
12.07.2008, 10:26
Ohjaatko sä spinnua? Missäs päin? Polkeminen on kyllä kivaa ja hyvää vaihtelua juoksulenkkeihin ja muihin loikkimisiin yms.! :)

Joo, ohjailen. Nyt kesän vielä tuolla Kauniaisissa, mutta syksyn ohjaukset ovat vielä hieman auki. Yritän kuitenkin siirtyä nyt vähän lähemmäs ohjaamaan, kerta kuitenkin Puotilassa asun. Kauniaisissa mulla on ollut ihan vakkaritunnit, mutta syksystä lähtien meinasin tehdä vaan sijaisuuksia. :)

Ninnu
12.07.2008, 19:00
Koipiliineja....

1. Takakyykky: 8/30 kg, 5/50 kg, 2x7/55 kg, 8/50 kg, 6/50 kg
2. Maastanosto: 6/40 kg, 6/50 kg, 7/50 kg, 8/50 kg
3. Prässi: 10/80 kg, 15/190 kg, 2x15/200 kg, 12/200 kg
4. Yhdenjalan kyykky: 10/10 kg, 6/36 kg, 8/36 kg, 10/36 kg

Semi-jees treeni...alaselkä ollut vähän jumissa, niin otin maastanostot rauhassa..kummallista kyllä, selkä ei enää treenin jälkeen jumittanut eli tais hyvin lihakset lämmetä. Prässissä en uskaltanut ihan tajuttomia painoja pistää, kun ei ollut ketään joka olis voinut varmistaa. No, jaloissa riittää potkua enemmän kuin ennen...Jee! :lol:

Tänään onkin sitten tankkauspäivä ja kalorit 2700 korvilla, hiilarii saa rauhassa popsia 400 g verran! Eli nyt takaisin syömään! :D

Ninnu
13.07.2008, 21:21
Hyvänä spinning-ohjaajana sain mun uuden ohjelman valmiiksi 2 tuntia ennen h-hetkeä! Hyvä minä! :D Sata lasissa mentiin 55 min. Olin tehnyt semmosen intervallityyppisen spinning-tunnin eli aina 2 työvaihetta ja lepo. Olin aikaansaannokseeni hyvin tyytyväinen. Ja meikäläinenhän hikoili tunnin aikana kuin pieni sika. :sweat: :lol: Mut niin hikoili onneks asiakkaatkin. :thumbs:

Saavuin salille sen verran hyvissä ajoin, että jumppailin kevyesti ennen spinnua...jotain vatsoja, hauiksia ja leukoja väänsin. :)

Huomenna menenkin sitten päivällä kyläilemään GB:lle ja illasta olisi ohjelmassa vielä (näillä näkymin) metsälenkkiä vanhan lapsuuden kaverin kanssa. ;)

MassFuture
13.07.2008, 21:34
dodiin.. mahtaa tulla mukavia hetkiä teille

Ninnu
14.07.2008, 17:15
GB:llä kävin tänään katsastelemassa meininkiä. Hauskaa oli vaihteeksi treenailla muuallakin kuin Mayor'silla. Vähän ehkä höpötykseksi meinasi Teemun kanssa mennä, mutta saatiin me jotain aikaiseksikin! :D

1. Pystypunnerrus tangolla istuen: 6/25 kg, 4/35 kg, 5/32,5 kg, 4/32,5 kg, 8/27,5 kg

2. Leuat: 3x3 , 3 negatiivisia ja ties kuinka monta vetokumilla...:rolleyes:

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 8/35 kg, 3x8/40? kg
Penkki kp: 10/9 kg, 8/15 kg, 2x7/15 kg

4. Takaolkapäät taljassa istuen: 15/35 kg, 3x15/30 kg
Hauis kp: 10/6 kg, 8/10 kg, 3x7/9 kg (ihan hauis ei ollut tänään messissä, mut ens kerralla paremmalla onnella)

Nyt sitten ruokaa koneeseen ja lenkille! :)

Ninnu
14.07.2008, 20:37
Nää naiset ei oo sokerista, ei!! :D 45 minuutin reipas kävelylenkki Sipoon maisemissa pienessä tihku sateessa lapsuuden kaverin Heidin kanssa. Sykkeet mulla n. 130. Otettiin vielä pikku Nela messiin, joten pientä vastustakin saatiin, kun mäessä työnnettiin rattaita ylös! :sweat:

Ninnu
15.07.2008, 21:49
Tänään onkin sitten ollut vähän kaikki paikat "kipeenä" eilisestä! Varsinkin ranne ja molempien käsien forkkuja on jomottanut ärsyttävästi. Myöskin rinta on taas jymähtänyt pieneen "jumi"-tilaan.

Vaikkakaan en eilen tehnyt paljoa mitään, (kerta vieläkin lomailen) olin illalla aivan sippi jo kymmeneltä! Sänkyyn pääsin puolen yön aikaan ja siitä sitten mennä tuhisin 13 h putkeen!! :D Heräilin mukavasti klo 13 tänään siihen, kun naapuri alkoi leikkaamaan ruohoa ja päristelemään koneensa kanssa! Siinä sitten pohdin, että yrittääköhän mun kroppa kertoa kenties mulle jotain?! Että, kevennä nainen, kevennä!! :confused: Jotenkas tää viikko mennään vielä loppuun normaalisti, jos suinkin vaan jaksetaan ja sitten alkaa viikon mittainen kevennys!

Tänään illalla kävin vielä ohjaamassa spinningiä 55 min. Vaikkakin kyseessä oli se mun intervalli-spinning, otin itse hieman rauhallisemmin!

Huomenna onkin sitten taas kahden treenin päivä. Aamupäivästä lähdetään Teemun ja Tintsun kanssa Satsiin aerobickaa. Wemmahkin liittyy seuraan jos löytää vaan oikeanlaiset tossut kaapistaan! :lol: Eli nyt vaan kaikki pienet bodarit...ja miksei vähän isommatkin hakemaan Satsista ilmaista treenipassia ja huomenna Ruoholahteen klo 11.30!! Kyllä...tajusit oikein!! TÄMÄ OLI HAASTE!! :D

Rautateemu
16.07.2008, 01:13
Huomenna onkin sitten taas kahden treenin päivä. Aamupäivästä lähdetään Teemun ja Tintsun kanssa Satsiin aerobickaa. Wemmahkin liittyy seuraan jos löytää vaan oikeanlaiset tossut kaapistaan! :lol:

Kannattaisko sittenkin pitää vain 1 treenin päivä? Toi haipulse on oikeesti aika kuolemantekotunti. Saattaapi olla, jotta jos ei noutaja vielä siinä tule, niin illan punttitreenin jälkeen heräät Töölön sairaalasta teholta:p:evil:

Wemmukka mukaan! Lainatkaa sille kengät.

Ninnu
16.07.2008, 14:21
Kannattaisko sittenkin pitää vain 1 treenin päivä? Toi haipulse on oikeesti aika kuolemantekotunti. Saattaapi olla, jotta jos ei noutaja vielä siinä tule, niin illan punttitreenin jälkeen heräät Töölön sairaalasta teholta:p:evil:

No, mä soitan sitten jos joudun Töölööseen! :D Sillä aikataulusyistä tänään kyllä treenataan kahdesti! En kuitenkaan aio tehdä ihan raskaimpaa yläkropan treeniä tänään, vaan säästän sen loppuviikkoon ja käyn tänään illalla tekemässä vain yläkerran pumpin!

Ja olihan tuo Hi-pulse (55 min) tosi raskas tunti. Tiinan, Teemun ja Anun kanssa heilutettiin jalkaa kohti kattoa ja loikittiin sinne sun tänne. Tämmösen vanhan futarin polvet ja pohkeet ei ihan kyllä tykännyt kaikista liikkeistä. Mutta todellakin hiki tuli ja loppua kohden reisiin todellakin kertyi maitohappoa! Ihan kiva oli käydä kokeilemassa, mutta kerta riittää! Pitäydyn mielummin siellä mun kickpower-boxing tunneissa! :lol:

Nyt päikkäreille, että jaksaa taas... ;) Ruokaa lisää unen jälkeen, sillä vielä se ei näköjään ole kovin vastaanottavainen ravinnon suhteen noinkin kovan treenin jälkeen. Tietty pienen setin sain vedettyä, mutta väkipakolla en ala popsimaan...muuten lentää laatta!! :lol:

Wemmah
16.07.2008, 17:25
Toi haipulse on oikeesti aika kuolemantekotunti. Saattaapi olla, jotta jos ei noutaja vielä

Ton jälkeen en kyllä uskalla sille tunnille ikinä!!!

Juu tosiaan ei sieltä kaapinperältä semmosia airopikki kenkiä löydy, vaan salilätysköjä :D.

Ninnu
16.07.2008, 18:25

Juu tosiaan ei sieltä kaapinperältä semmosia airopikki kenkiä löydy, vaan salilätysköjä :D.

No, oli se aika tappotunti kyllä...mä en oikeastaan uskaltanu himmata yhtään, muuten ois varmaan taju lähtenyt! :D Eikä ne askel-meiningitkään ollu hirveesti mun mieleen...aina käsi osoitti eri suuntaan, kun jalka! :D Mut kokeiltu nyt on, joten se riittää ainakin hetkeksi. Ehkä sitten vois taas koittaa uudestaan, kun kalorit on kohdillaan, mutta näiden kaloreiden kanssa se on silkkaa itsemurhaa. Mua on väsyttänyt ihan perkuleesti koko loppupäivän ja nälkä on ollut tajuton. Mutta vielä mä sitkeästi aion sen toisenkin treenin tänään tehdä...nih! :rock:

Rautateemu
16.07.2008, 18:48

Juu tosiaan ei sieltä kaapinperältä semmosia airopikki kenkiä löydy, vaan salilätysköjä .

No ihan normaalit juoksukengät on hyvät, sillä tuolla ei juuri ole kuvioita. aeropiccitossut tai juoksulenkkart, muttei painotossuja (tuloo jalat kipeiks).

No, oli se aika tappotunti kyllä...mä en oikeastaan uskaltanu himmata yhtään, muuten ois varmaan taju lähtenyt! :D Eikä ne askel-meiningitkään ollu hirveesti mun mieleen...aina käsi osoitti eri suuntaan, kun jalka! :D Mut kokeiltu nyt on, joten se riittää ainakin hetkeksi. Ehkä sitten vois taas koittaa uudestaan, kun kalorit on kohdillaan, mutta näiden kaloreiden kanssa se on silkkaa itsemurhaa. Mua on väsyttänyt ihan perkuleesti koko loppupäivän ja nälkä on ollut tajuton. Mutta vielä mä sitkeästi aion sen toisenkin treenin tänään tehdä...nih! :rock:

No kevennä sit reilusti punteista ens viikolla. Ninnukka näytti kyllä tekevänki kuolemaa siellä tunnilla:lol:. En edes uskaltanu kysyä miten voit (sorge).

Ninnu
16.07.2008, 22:10
No kevennä sit reilusti punteista ens viikolla. Ninnukka näytti kyllä tekevänki kuolemaa siellä tunnilla:lol:. En edes uskaltanu kysyä miten voit (sorge).

No toiset ne oli messissä heti tunnin alusta asti...ja toiset ne ehti vasta "loppuveryttelyihin" mukaan... :lol: Ja, joo...kalorit ehkä turhan alhaset tollaselle tunnille, mut sitkeesti vedettiin...:rock:

Niin kuin myös tää päivän toinen treeni....semmosta semi-kevyttä pumppailuu

1. Dippi: 8,7,6
Ylätalja: 12/30 kg, 3x10/45 kg

2. Pystypunnerrus kp: 8/7 kg, 3x10/10 kg
Hauis alataljassa: 3x12/30 kg

3. Pystysoutu taljassa: 12/30 kg, 2x12/25 kg
Takaolkapääsoutu: 2x15/40 kg, 15/35 kg

Rautateemu
16.07.2008, 22:45
No toiset ne oli messissä heti tunnin alusta asti...ja toiset ne ehti vasta "loppuveryttelyihin" mukaan... :lol: Ja, joo...kalorit ehkä turhan alhaset tollaselle tunnille, mut sitkeesti vedettiin...:rock:

Kun myöhästy sen alkuverryttelyn, niin täyty vetää sitten kohtuu mukavalla tempolla;). Ihan täysiä en viittiny, kun en oo vuoteen käyny kuin nyt 2 tunnilla, enkä tiennyt vielä tuosta hipulsesta tarkkaan millanen on (vain siis kuullut muutamalta). Pulsetunneilla kävin joskus paljonkin.

Ninnu
18.07.2008, 00:37
Tänään onkin pohkeet olleet eilisestä sen verran hellänä, että kävelykin on taas vaivalloista. Niinpä päätinkin pitää lepopäivän tähän väliin. Mutta tuskinpa se jalkatreeni olisi taittunut näillä koivilla muutenkaan. Eli huomenna kuulostellaan vielä, että mitä pohkeet sanoo ja jos ne kramppaa vieläkin joka toisella askeleella, siirtyy jalkatreeni vielä päivällä eteenpäin! :D
Muutenkin olo on ollut tänään tosi väsynyt...2 treeniä edelliseltä päivältä alla ja päälle 4 tunnin yöunet. Eipä ihme että olo oli nuutunut ja herkkuja teki mieli koko päivän! Taatana! :(

Ninnu
18.07.2008, 19:07
Tosiaankin unet jääneet vähemmälle nyt muutamana päivänä. Lähinnä sen takia ettei uni tule ja on ihan liikaa muuta ajateltavaa tällä hetkellä. Joten päätin jatkaa lepoa vielä päivän-pari, jotta saisin unirytmin taas järjestykseen. Tälläkin hetkellä väsyttää aivan tajuttomasti, mutta vielä en anna periksi vaan valvon ainakin kymmeneen, jotta sais kunnon yöunet alle. Toivotaan, että onnistuu! :( Ensi viikosta alkaakin sitten kevyempi viikko!

Ninnu
19.07.2008, 21:08
Nyt on levätty 2 päivää ja sehän auttoi..

1. Etukyykky: 8/20 kg, 6/25 kg, 6/45 kg, 10/40 kg, 2x8/40 kg
2. Prässi: 10/80 kg, 10/130 kg, 15/180 kg, 15/190 kg, 2x15 200 kg
3. Sjmv: 7/40 kg, 7/55 kg, 8/55 kg, 7/55 kg, 10/45 kg
4. Askelkyykyt kävellen eteenpäin: 22/20 kg, 25/20 kg, 24/20 kg

Auts,auts sano etureidet ja peppu! Hyvä oli reeni ja hyvä oli sekin, että välillä kuuntelee omaa kroppaansa ja viitsii pysähtyä lepuuttelemaan itseään. Suuri kiitos tästä kyllä kuuluu Wemmah:lle, joka auttoi mua eilen taas löytämään uuden draivin treeneihin, kun sen hukkasin jossain vaiheessa! :)

Iltasella (yöllä?) ois vielä tarkotus mennä vähän käppäilemään Rastilaan Wemmahn kanssa. Molemmilla, kun jalkareenit teki sen verran höpöä tänään! Vähän jos siitä vetreytyis... :D

Ninnu
19.07.2008, 23:39
Vielä iltamyöhäsellä lähdettiin veryttelemään meiän raihnasia jalkoja Wemmahn kanssa Kallvikin rantamaisemiin. Reilu 30 min käveltiin, höpöteltiin ja kateltiin maisemia. Nähtiin myös pupujussi, sorsaperhe ja paaaaaljon nuorisoa kaljapullojen kanssa! :p

Nyt vielä syömään protskuu ja rasvaa sekä venyttelemään. Sitten pää tyynyyn, että jaksaa taas huomenna! :thumbs:

Ninnu
20.07.2008, 22:36
Ja salille siis...Yläropan voimailua oli tiedossa. Ojentajat väsyi aika hyvin tossa lattiapunnerruksessa, joten vinopenkki meni pumppailuks...mut ei se mitään! :D

1. Lattiapunnerrus: 10/25 kg, 7/30 kg, 6/45 kg, 5/45 kg, 6/45 kg
2. Leuat: alkuun räkkileukoja 6, sitten normi leuat 3x3, 2 ja negatiivisia 3

Superit:

3. Vinopenkki tangolla: 8/20 kg, 3x8/30 kg
T-soutu: 10/15 kg, 8/30 kg, 2x6/35 kg, 12/15 kg

4. Viparit sivulle: 2x8/6 kg, 2x8/5 kg, 10/3 kg
Hauis hammer-otteella: 10/6 kg, 3x8/10 kg, 7/10 kg

Sitten vähän välipalaa nassuun ja spinning-tuntia pitämään. Pienten teknisten ongelmien takia tunti olikin 45 min, mutta sitäkin hauskempaa oli. Mikki ei toiminut, laitteet ei toimineet, joten piti hakea tavallinen mankka ja autosta cd-kokoelma (yleensä soitan musiikin iPodin kautta)! :D No siinä sitä inspiroitiin tuntia biisi biisiltä! Onneks asiakkaat tykkäsivät tunnista silti! :lol:

Ja nyt vielä koiran kanssa ulos, mars! Huomenna sitten kevennellään...:)

Wemmah
21.07.2008, 16:17
Vielä iltamyöhäsellä lähdettiin veryttelemään meiän raihnasia jalkoja Wemmahn kanssa Kallvikin rantamaisemiin. Reilu 30 min käveltiin, höpöteltiin ja kateltiin maisemia. Nähtiin myös pupujussi, sorsaperhe ja paaaaaljon nuorisoa kaljapullojen kanssa! :p

Hih hii luontohetkiä!

Suuri kiitos tästä kyllä kuuluu Wemmah:lle, joka auttoi mua eilen taas löytämään uuden draivin treeneihin, kun sen hukkasin jossain vaiheessa!

Olipas kiva lukea tämä :) kiva että olin avuksi!

Ninnu
22.07.2008, 20:25
Kevyen viikon paska treeni ja ehdottomasti paska treeni fiilis... :mad:

1. Dippi penkiltä
2. Ylätalja
3. Vinopenkki kp.
4. Kulmasoutu kp.
5. Pystypunnerrus kp.
6. Hauis kp.
7. Viparit sivulle

Treenin jälkeen oli ihan "tyhjä" olo. Tuntu ettei olis tehny juuri mitään..ja vitutuskin oli ankara. Sataamiljoonaa "kotiin" ja purkamaan tuntoja Tintsulle mesessä. Hieman siitä olo parani...kyllä Tiina ymmärtää! :D

Illalla vielä aattelin kuiteskin polkea kuntopyörää ja hakata säkkiä! Mutta ennen sitä...ruokaa!!!

Rautateemu
22.07.2008, 20:45
Kyllä se siitä. Nyt voipi kroppa ja pää olla niin väsy, että tuntuu vaan paskalta.

Ninnu
23.07.2008, 11:38
Heh! Aamutreeni se sitten jatkoi huonojen treenien sarjaa! :D Oli tarkoitus juosta 6 km, mutta 3:n jälkeen mä olin jo ihan loppu. Ei vaan kertakaikkiaan paukut riittäneet. Toisaalta tommoset aamulenkit (suoraan sängystä ja prode naamariin) ei ookkaan ikinä olleet mun juttu. Täytyypi siis pohtia uusia aerobisia ja vähentää toi juoksentelu minimiin.

Tänään alkaa myös työt, joten täytyy toivoa että sieltä vaikka pääsis ajoissa, niin vois käydä heittämässä Meijerillä pienen lihaskunnon vielä iltamyöhällä!

Tintsu
23.07.2008, 15:30
Toisaalta tommoset aamulenkit (suoraan sängystä ja prode naamariin) ei ookkaan ikinä olleet mun juttu. Täytyypi siis pohtia uusia aerobisia ja vähentää toi juoksentelu minimiin.

Tänään alkaa myös työt, joten täytyy toivoa että sieltä vaikka pääsis ajoissa, niin vois käydä heittämässä Meijerillä pienen lihaskunnon vielä iltamyöhällä!

Hih, me ihmiset olemme niin erilaisia. Mä tuskin maltan nukkua, kun odotan aamulenkille pääsyä, mutta iltamyöhällä töiden jälkeen, jos pitäis treenaa niin moro. Ei tulis mitään ellei ihanihan pakko olis...:o

Tsemppiä työhön paluuseen! :thumbs:

Ninnu
24.07.2008, 10:45
Hih, me ihmiset olemme niin erilaisia. Mä tuskin maltan nukkua, kun odotan aamulenkille pääsyä, mutta iltamyöhällä töiden jälkeen, jos pitäis treenaa niin moro. Ei tulis mitään ellei ihanihan pakko olis...:o

Tsemppiä työhön paluuseen! :thumbs:

Ja, mä taas mieluummin aina kukun öisin ja treenaan mieluummin myöhään illalla. Tuntuu, että sillon on voimia paljon enemmän kuin aamusin.

Harmitti kyllä ihan hirmusesti, kun pääsin eilen töistä vasta yhentoista jälkeen, enkä ehtinyt enää millekkään salille! :( Tänään siis uusi yritys..

Ja huomenna yritän päästä klo 7 alkavaan spinningiin..KOSKA MÄ EN HALUA JUOSTA AAMUISIN!!!! :lol: :D

Wemmah
24.07.2008, 11:17
KOSKA MÄ EN HALUA JUOSTA AAMUISIN!!!! :lol: :D

Mut kato juoksu ja pyöräily on kaksi eri asiaa. :D

Ninnu
25.07.2008, 00:30
Mut kato juoksu ja pyöräily on kaksi eri asiaa. :D

No onhan ne! :D Saa nyt nähä taas kyllä, et päästäänkö sinne spinnuunkaan huomenna eli siis tänään. :lol: Sillä tämän päivän reenit näyttivät tällaiselta:

Koipireeni kevyillä painoilla :D

1. Takakyykky: 12/40 kg, 2x10/40 kg
2. Mave: 2x10/45 kg, 8/45 kg
3. Prässi: 10/80 kg, 10/130 kg, 3x12/150 kg
Ja koska vasenreisi näyttää musta pienemmältä kuin oikea :rolleyes: , niin sille sitten prässiä : 2x10/55 kg

4. Yhdenjalan kyykky: 3x12/20 kg

Sit vähän duunii välissä ja just sopivasti pääsin töistä klo 22.30, että ehdin Meijerille juuri ennen kuin ovet sulkeutuivat. Nopska lihaskunto oli homman nimi ja 3 rundii molempia "battereita" tai mitä nyt onkaan :lol:.

1. Vinopenkkikone: 2x20/10 kg, 15/10 kg
Kulmasoutu kp: 3x20/10 kg
Pystypunnerrus kp seisten? :confused: :15/5 kg, 10/4 kg, 12/3 kg

2. Ylätalja: 3x15/30 kg
Vatsahärveli: 3x20/10 kg
Punnerrukset: 3x12

Ja crossari on saanut kyytiä päivän aikana n. 30 min verran! Nih! :D ;) :p

Rautateemu
25.07.2008, 09:06
Sit vähän duunii välissä ja just sopivasti pääsin töistä klo 22.30, että ehdin Meijerille juuri ennen kuin ovet sulkeutuivat. Salin yöeläimet: Hulkki ja Ninnu:evil:
Nopska lihaskunto oli homman nimi ja 3 rundii molempia "battereita" tai mitä nyt onkaan :lol:.

Mad Broccii tai Red Bullii, vähän mistä mausta kukin tykkää:rock::p

Ninnu
25.07.2008, 11:24
No, koska tää "yöeläin" reenas niin myöhään illasta, ei tää tieteskään päässyt spinningiin klo 7 aamulla. Kello oli kyllä soimassa, mutta olen ilmeisesti läntännyt sen kiinni, sillä kun heräsin oli klo 10! :D

Ja koska kohta joutuu kääntää auton keulan kohti mökkiä, siirtyvät treenit viikonlopuksi Saloon. Jotain juoksentelua...yök!, salia ja loikkimista on pikkasen viikonlopun ohjelmistoon suunniteltu. Sunnuntai-iltana sen sitten näkee, kuinka suunnitelmat toteutui, kun niitä tänne päivittelen. :D Luultavasti (niin kuin aina) ne heittää ihan häränpyllyä! :lol:

Ninnu
25.07.2008, 21:09
Joten kuten sain netin toimimaan täällä mökillä...

Eli nyt illalla päätin lähteä koirien kanssa juoksentelemaan tuonne metsään. Tuolla tosi syvällä männikössä menee semmonen luontopolku, joka kiertää erään näköalakallion kautta. Se 3 km sitten rauhallisesti hölköttelin vanhemman koiran tahtiin. Takas mökille päästyämme otin vielä 10 lyhyttä mäkivetoa, olisko ollut n. 40-50 m settejä.

Nyt illalla on nälkä hieman vaivannut, joten eikun syömään! :D Ihan jopa 100 g kanaa ja 30 g riisiä ois tarjolla! :hmm: No, onneks iltapalalle on varattuna vielä reilu annos rahkaa, mansikoita, öljyä ja pähkinöitä. :lol:

Huomenna sitten aamusta Saloon tekemään kevyttä yläkropan reeniä... :)

Ninnu
26.07.2008, 14:34
Salossa reenailin tänään "kevyesti", sillä välillä unohtelin, et oli kevyt viikko! :lol: Ja muutenkin tais ajatukset olla hieman muualla, sillä esim. hauikset aloitin hammerina, mutta vikassa sarjassa huomasin tekeväni niitä normi-otteella...noh, eipä se haitannut menoa... :D

Alkuun 10 min crossarii.

1. Vinopenkki kp: 3x10/10 kg

2. Leuat vastaotteella: 3x3
Leuat myötä-otteella: 1 (surkeeta :lol: )
Negatiiviset leuat: 3

3. Hauis hammer kp: 2x10/8 kg
Hauis kp: 10/8 kg

4. Kulmasoutu tangolla: 10/33 kg, 2x8/43 kg

Superit:

5. Takaolkapääsoutu: 12/40 kg, 2x12/30 kg
Pystysoutu taljassa: 3x12/20 kg

6. Jalkojen/lantion nosto penkiltä: 3x12

Ja loppuun vielä 10 min käpöttelyä juoksumatolla..

Illalla ois vielä tarkoitus käydä kävelyllä, mutta sitä ennen uimaan!! :D

Ninnu
28.07.2008, 13:11
Pyörällä salille 15 min... (oli muutes siskon tyylikkäämpi pyörä alla, jossa ei ole vaihteita! Hieman sai polkee!!!!)

1. Lattiapunnerrus: 5/30 kg, 6/45 kg, 5/45 kg, 6/45 kg
2. Leuat: 4x3, räkkileuat 10

Superit:

3. T-tankosoutu: 10/15 kg, 3x6/35 kg, 12/15 kg
Vinopenkki tangolla: 10/20 kg, 6/30 kg, 6/32,5 kg, 5/35 kg, 3/40 kg :lol:

4. Hauis hammer: 3x8/10 kg, 6/10 kg
Viparit sivulle: 3x8/6 kg, 7/6 kg

Ja sit 15 min takasin pyörällä...ai, että mun reidet huusi hoosiannaa, kun kotiapäin oli pelkkää loivaa ylämäkee! :D

Tänään taas kalorit putos sadalla eli tän päivän kalorit 2000, hiilut n. 100! Ja olokin on sen mukainen! :o

Rautateemu
28.07.2008, 14:26
Nälästä, väsystä ja matalista kaloreista huolimatta on reenipainot edelleen hiljalleen nousussa:rock:

Ninnu
28.07.2008, 17:45
Nälästä, väsystä ja matalista kaloreista huolimatta on reenipainot edelleen hiljalleen nousussa:rock:

Juu..mä en anna periks! :D Sain tohon vinopenkkiin hyvän varmistajan, niin kokeilin vähän isompiakin painoja!

Ninnu
29.07.2008, 19:01
Ku kotona ei kone toimi, niin täytyy sitten töissä päivitellä reenejä. Eli aamulla kävin jalat jumppaamassa.

Alkulämpönä 15 min pyöräily (sillä vaihteettomalla pyörällä), kun poljin salille! :D

1. Etukyykky: 10/20 kg, 10/40 kg, 2x8/40 kg, 8/30 kg
2. Prässi: 10/80 kg, 15/180 kg, 3x12/200 kg
3. Sjmv: 8/40 kg, 2x6/60 kg, 6/55 kg, 8/50 kg
4. Askelkyykyt eteenpäin: 3x25/20 kg

Loppuun 15 min jolkottelua juoksumatolla, venyttelyt ja sillä perskuleen pyörällä takaisin kotiin. :D

Ninnu
30.07.2008, 19:26
No nyt ollaan sitten päästy ihan omaan kotiin. Ei enää Sipoota eikä keskustassa siskon luona asumista. Tietty remppa on vielä kesken, joten taloyhtiön saunatiloissa käydään vessassa ja suihkussa, mutta mitäs noista! Pääasia, että mulla on nyt kaikki mun kamat samassa paikkaa, eikä aina tartte etsiä treenikamoja tai kannella proteiinipurkkeja, eväitä tai vaatteita eri paikkoihin.

Mutta kävin mä siis reenaileekkin tänään, kun oli tylsää. Oikeastaan kävin tappamassa aikaa Meijerillä! :lol:

Eka pyörällä salille ja sitten pumppailua:

1. Penkkidippi: 2x10 (lämmittelyy)
2. Dippi: 6,6,5
3. Ylätalja: 10/30 kg, 7/55 kg, 2x8/50 kg, 12/30 kg

Superit:

4. Pystypunnerrus kp: 10/8 kg, 2x8/12 kg, 8/11 kg
Hauis alataljassa: 10/20 kg, 6/35 kg, 2x10/30 kg

5. Takaolkapääsoutu: 2x15/40 kg, 15/35 kg
Pystysoutu taljassa: 12/30 kg, 10/30 kg, 12/25 kg

6. Leuat: 3x2
7. Vatsoja Meijerin mahahärvelillä: 4x20/20 kg
8. Vatsarutistus: 3x15

Tänään mun mielestä treenipainot pumppailupäivälle oli hyvät ja painot nousi helposti siihen nähden, että pää oli ihan jumissa! :D Taitaa nää minimi hiilarit alkaa nyt vaikuttelee... :lol:

Lopuksi sitten pyörällä takas kotiin...

Ninnu
31.07.2008, 12:12
Lenkkeilyä Puotilan rannassa n. 45 min. Osa ajasta meni kyllä kävelyks, sillä oli niiiiiiin kuuma eikä tällä tietenkään ollut juomapulloa mukana! :D Mutta se aika , mikä juostiin juostiin kovaa!! :rock: Lähinnä mäet kävelin ylös, kun sykkeet tuppas nousemaan niin korkeelle.

Nyt sitten ruokaa naamariin ja Tintsun kaa rannalle makoilee. Illalla oiskin vielä vuorossa lihaskuntoa Teemun kaa! :)

Rautateemu
31.07.2008, 17:09
Lenkkeilyä Puotilan rannassa n. 45 min. Osa ajasta meni kyllä kävelyks, sillä oli niiiiiiin kuuma eikä tällä tietenkään ollut juomapulloa mukana! :D Mutta se aika , mikä juostiin juostiin kovaa!! :rock: Lähinnä mäet kävelin ylös, kun sykkeet tuppas nousemaan niin korkeelle.

Nyt sitten ruokaa naamariin ja Tintsun kaa rannalle makoilee. Illalla oiskin vielä vuorossa lihaskuntoa Teemun kaa! :)

Lihaskuntoa ja lihaskuntoa. Väsyttää... ei jaksa, on niin kaunis ilma:D (just kun nyt viikonlopusta alkaa loma, niin hyvä sää loppuu, ja tulee tietty paska ilma).

Ninnu
31.07.2008, 21:40
Lihaskuntoa ja lihaskuntoa. Väsyttää... ei jaksa, on niin kaunis ilma:D

Jaahas....täällä se on vaan vinkunut väsymystä! :D Mutta hyvin se Teemu silti väsystä huolimatta lihaskuntoa veti. Välillä kiroili ja sitten mentiin taas.. :lol:

Ekaa settii tehtiin 6 kierrosta, toistot 15-20

1. Vinopenkkikone
2. Kulmasoutu kp.
3. Pystypunnerrus seisten kp.
4. Pystysoutu

Toinen hässäkkä oli alakropalle, kierroksia 4, toistoja 10-16

1. Jännehypyt
2. Luisteluloikat...mulla semmoset askellukset, kun polvi ei tykkää niitä hyppiä
3. Askelkyykyt (Teemulla hiihtoloikat tms.)

Loppuun vielä 3 kierrosta vatsoja

1. Linkkarit
2. Vatsarutistukset

Hyvä oli reeni! :thumbs:

Rautateemu
01.08.2008, 09:03
3. Askelkyykyt (Teemulla hiihtoloikat tms.)

Askelkyykkyhypyt. Eli askelkyykyn kautta ponnistaen askelkyykkyyn. Aika häijysti hapotti. Alkuun tein muuten "polvetrintaan-hyppyjä". Lähti noi loikat yllättävän kimmoisasti näin vanhukseksi.

Ninnu
01.08.2008, 22:34
Vähän huono päivä ollut tänään...mutta kävin kuiteskin treenaamassa.

Supereita kaikki:

1. Vinopenkki kp: 8/8 kg, 3x8/14 kg
Yhden käden kulmasoutu kp: 3x10/16 kg

2. Vinopenkkikone: 8/10 kg, 3x8/30 kg
Ylätalja: 10/30 kg, 7/50 kg, 2x8/50 kg

3. Viparit sivulle: 3x8/6 kg
Pohkeet istuen: 12/45 kg, 2x12/40 kg

Ninnu
03.08.2008, 14:10
Eilen oli hieman pakko päästä tuulettamaan päätä Helsingin yöhön! Mukavaa menoa oli ja kaloreita en pahemmin laskeskellut eilen. Tietty hieman katsoi mitä söi eli kaksin käsin en kuiteskaan alkanut ruokaa rohmuamaan! :D

Tänään sitten kevyt paluu "arkeen", jonkun tunnin kävelylenkin jos tekis illemmalla ja siihen päälle venyttelyä! :)

Ninnu
05.08.2008, 00:02
Tänään on sitten nälkää nähty ihan kunnolla. Kalorit 2100 ja jalkatreeni alla. Muutenkin aamulla jouduin ottamaan kahvia, guaranaa ja vihreää teetä ettei pönttö ois niin jumissa.

Päivän saldo:

1. Takakyykky: 8/30 kg, 8/50 kg, 2x8/55 kg, 7/55 kg
2. Maastaveto: 5/50 kg, 3x5/65 kg
3. Prässi: 10/80 kg, 2x10/200 kg, 2x10/210 kg
4. Yhdenjalan kyykky: 10/10 kg, 8/36 kg, 2x8/40 kg

Loppuun 10 min juoksumatolla käpöttelyä...

Varaa painoihin jäi oikeastaan kaikissa liikkeissä. Prässiä en viitsinyt riskeerata, kun edelleen tuoreessa muistissa se, kun 200 kg tulee päälle! Muuten ihan jees reeni..ens kerralla enemmän romua tankoon! :thumbs:

Ninnu
05.08.2008, 21:06
Kuuppa ollu kyllä niin jumissa taas tänäänkin ja nälkä ollut ihan hirviä...Aamulla oli tarkoitus käydä lenkillä, mutta aattelin että toi tuuli viskaa mut mereen tuolla rantsussa, niin päädyin vaan pelkkään salitreeniin!

Aika tahmeaa treeniä oli, mutta suht hyvin suorittauduttiin. Armottomasti alkoi kyllä vituttamaan, kun penkkipunnerruksessa ei noussutkaan 16 kg käsipainot, eikä salilla näkynyt yhtään ihmistä joka ois mua voinut hieman jeesata nostamaan ne ylös. Hammasta purren tein sitten 14 kilon hantteleilla. Näin loppujen lopuksi katsottuna hyvä niin, sillä on ne paukut ollu nyt tällä viikolla aika loppu! Hyvä, kun en nukahtanut tänään seisaaltani töissä! :D Pomo päästikin mut jo aikasemmin kotiin...kai mä sit näytin jo niin zombielta! :p

1. Pystypunnerrus tangolla istuen: 8/20 kg, 3x5/35, 5/32,5 kg
2. Leuat: alkuun 8 räkkileukaa, sitten normeja 3x3, 2 ja negatiivisia 3

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 8/33 kg, 4x6/48 kg
Penkki kp: 8/10 kg, 7/14 kg, 8/14 kg, 6/14 kg

4. Hauiskääntö vinopenkissä kp: 7/10 kg, 5/10 kg, 7/9 kg (tää nyt meni ihan reisille :D )

Huomenna meinasin, että lähtis uimaan. Täytyy vaan ensin tutkia, että onko ne uimahallit jo avanneet ovensa.. ku ei viitti oikein tonne mereen lähtee polskimaan :lol:

Ninnu
06.08.2008, 21:25
Oli niin mukava ilma, että uiminen sai tältä päivältä jäädä ja aamupäivästä sovittiinkin reffit Wemmahn kanssa Puotilan rantaan, mistä lähdettiin yhdessä reippaalle kävelylenkille! Jokainen matkalla oleva mäen nyppylä spurtattiin ylös. Meikäläinen ainakin päästeli nää spurtit niin kovaa, kun jaloista lähti! :D Yhteensä siis 5 spurttia.

Sitten kotiin nopeasti suihkuun, syömään ja menoks kohti Korkeasaarta hyvän ystävän kanssa. Siellä me käveltiin n. 2,5 h ja kateltiin kaikenmaailman karvaturreja. Ruokailun kautta taas treenaamaan ja vuorossa oli yläkropan voima. Tälle salikeikalle lähtikin sitten oma sisko mukaan varmistelemaan sekä tutustumaan meidän saliin.

Tämmönen reeni siis...

1. Lattiapunnerrus: 8/20 kg, 8/47,5 kg, 2x6/50 kg :rock:
2. Leuat: alkuun 8 räkkileukaa lämppäriks, sitten 4x3, 2 ja negatiivisia 3
3. Rintatuettu t-tanko: 10/15 kg, 6/40 kg, 2x6/45 kg
4. Vinopenkki tangolla: 2/40 kg, 2x5/35 kg, 4/35 kg

Superit:

5. Viparit sivulle: 10/6 kg, 8/6 kg, 10/6 kg, 7/6 kg
Hauis hammerina: 5/11 kg, 8/10 kg, 6/10 kg, 7/10 kg (kappas, hauikset meni TAAS persilleen :lol:)

Huomenna sitten luvassa jotakin mukavaa aerobista...

Ninnu
08.08.2008, 09:36
Nyt alkaa kyllä tosissaan olla ikävä tankkauspäiviä. Ja semmoinen koittaa vasta sunnuntaina! Eiliset jalkatreenit vedin kuin unessa. Voimatkin oli aika loppu, siksi siis pienemmät painot...

1. Etukyykky: 10/20 kg, 5/30 kg, 2x8/40 kg, 7/40 kg
2. Prässi: 10/80 kg, 3x15/180 kg
3. Sjmv: 8/40 kg, 8/55 kg, 7/55 kg, 8/50 kg
4. Askelkyykyt eteenpäin: 25/20 kg, 24/20 kg, 26/20 kg

Ja koska mun jutut menee taas samalla kaavalla kuin ennen lomaa, alankin kohta pakkailemaan eväitä ja treenikamoja laukkuun ja suuntaan salin kautta töihin. Niin kuin koko tän alkuviikon sekä vielä huomisenkin... :D

Ninnu
08.08.2008, 23:19
Nopeesti kävin tekemässä tänään lihaskuntoa Ruoholahdessa. Yhtään ei huvittanut, kun voimat oli loppu ja väsytti. Mutta sain mä jotakin kuitenkin aikaseksi...

5 kierrosta yläkropan kuntoilua ja pää kun ei toiminut, niin tein samat liikkeet kuin viimekin kerralla. :D

1. Vinopenkkikone
2. Kulmasoutu kp
3. Pystypunnerrus seisten kp
4. Pystysoutu taljassa

Ja päälle crossarii, jonka jälkeen töihin kärvistelemään....on meinaan aika vittumaista olla ammatiltaan kokki, tehdä ruokaa muille ja olla itse dieetillä. Siinä sitä itsekuria koetellaan...:mad:

Mena
09.08.2008, 12:58
Luinpas melkein koko päikkysi läpi. Ihanan positiivinen meiniki!:)
Tsemppiä dieettiin!:thumbs:

Ninnu
09.08.2008, 17:38
Luinpas melkein koko päikkysi läpi. Ihanan positiivinen meiniki!:)
Tsemppiä dieettiin!:thumbs:

Ai kun kivaa, kun joku käy lukemassa! :D :lol:

Ja juuh..dieettiä vedellään. Tänään ollut taas superhyper-vaikea päivä ruokailujen suhteen, mutta treenit sentään kulki aivan loistavasti ja saatiin paljon treenikuvia! Niitäpä päivittelen tänne, kunhan ensin pääsen täältä töistä kotia oman koneen ääreen! :thumbs:

Ninnu
10.08.2008, 01:22
Vihdoinkin pääs töistä kotiin...ei tullutkaan oltua sitten kuin 11 h! :rock: Ennen töitä kävin vetämässä yläkropan pumpin Meijerillä ja paljon muuta ei sitten oo tänään tullut tehtyä! Aikamoinen nälkä taas ollut, kerta kalorit vain 2000 ja koko ajan liikkeellä. Tosta kun bussipysäkiltä hiippailin juuri kotia niin olo oli kuin kännissä ois hoiperrellut, sen verran on väsy ja nälkä. (Eli en siis poikennut kovastikkaan muusta Puotilan yöllisestä valtaväestöstä :lol: )

Tässä muutamana päivänä on tuntunut siltä, että voimat ois ihan lopussa. Enpä siis odottanut mitään huippusuorituksia tämänkään päivän treeneissä. Oikeastaan olin varautunut jopa tiputtamaan sarjapainoja tarvittaessa. Kuitenkin jostakin niitä voimia kuitenkin tänään löytyi yllättävän paljon ja pystypunnerruksessa, jossa välillä on ollut ongelmia tehdä kaikki sarjat 12 kilolla tuntuivat tosi iiseiltä. Eli ens kerralla taas lisää rautaa peliin! :rock: Mähän en luovu mun treenipainoista hevillä, vaikka kuinka dieetillä oisinkin. Oikeastaan heitän tankoon lisää ja lisää!! :p

Mut joo..tämmöstä tuli tehtyä...

1. Dippi: 3x6 (ens kerralla lähtee kyllä jo lisäpainon kanssa :lol: )
Ylätalja: 10/30 kg, 7/55 kg, 2x8/50 kg, 10/35 kg

2. Pystypunnerrus kp: 8/8 kg, 3x8/12 kg, 8/11 kg
Hauis alataljassa: 6/20 kg, 2x10/35 kg, 2x12/30 kg

3. Pystysoutu taljassa: 12/30 kg, 2x15/25 kg, 12/25 kg

Mut joo..nälkä alkaa taas vaivaamaan niin on pakko kömpiä sänkyyn ja nukkumaan. Aamulla sitten spinningiin ja sieltä suoraan Kampin kiinalaiseen syömään hirmusesti riisiä ja kanaa! :D On meinaan tankkauspäivä! IHANAA!!! :lol:

Tän päivän treeneistä laitan kuvia näytille kunhan ne sähköpostiini kilahtaa! Armas siskoni oli meinaan paparazzina tämän päivän reeneissä... :)

Ninnu
10.08.2008, 16:17
Hiilarihumalassa täällä kirjottelen...tuli meinaan juuri vedettyä kiinalaisessa läjä kanaa ja riisiä. Ja sittenhän oli ihan pakko mennä hakemaan jädekiskalta vielä iso annos jäätelöä messiin. Vielä kun on hieman tota univajettakin, niin olo on kyllä erittäin hassu! :D Paras ystävänikin vaan nauroi mulle, kun olin ihan varma että oksennan metroon kotimatkalla. Sen verran tuli meinaan myös masu kipeäksi. Mutta siihen nähden olo on kyllä mitä erinomaisin, sillä vielä aamulla olin varma etten pysty edes kävelemään tota vajaata kilometriä Elixialle spinningiin...Ja varsinkin spinnun jälkeen olo oli kyllä kuin maantiejyrän alle jääneellä.

Elikkäs tän päivän urheilut oli siis 55 min spinningiä ja venyttelyä päälle. Ja ai, että mä arvostan kun ohjaaja on ammattitaitoinen. Sen kyllä huomaa jo kaukaa, kun ihminen osaa asiansa. SILLÄ TÄMÄN PÄIVÄINEN OHJAAJA EI OSANNUT!!! Mun teki mieli kävellä tunnilta ulos jo ensimmäisen 10 min jälkeen. Mutta kerta oli pakko tehdä treeni niin salissa pysyttiin, vaikka hammasta purren.

Illalla oiskin sitten tarkoitus mennä vielä pikku kävelylenkille. Mutta nyt lyllerrän kohti sänkyä, asettelen mun riisistä turvonneen mahani viereeni ja käyn päiväunille!!! Aivan loistavaa!!! :rock: :p

Huomenna sitten jotakin tooooooosi kevyttä jumppaa (ehkä vaan kävelyä). Ja sitten tiistaina taas täysillä!!! :lol:

Wemmah
11.08.2008, 13:13
Selvisitkö tankkauksesta? hehe.

Ninnu
11.08.2008, 14:11
Selvisitkö tankkauksesta? hehe.

Heh..kummasti tosi moni on tänään kysynyt tätä! :D Juu...selvitty on! :lol: Ja nyt on ihanan energinen olo taas. Tekis mieli oikein heti lähtee vääntämään jalkatreeniä, mutta koska tää oikeesti on ainut päivä jolloin voin ottaa iisisti tällä viikolla, niin yritän pysyä pöksyissäni. :lol:

Tuossa jo pienen kävelylenkin toki tein koiran kanssa, mutta ei mitään suurempaa. Oli kyllä niin kamala sade ja mulla niin makia olo ettei ois viitsinytkään enempää rehkiä! Illalla olen kyllä luvannut lähteä äidin kanssa pilatekseen makoilemaan.. :lol:

Ninnu
11.08.2008, 20:46
Illalla olen kyllä luvannut lähteä äidin kanssa pilatekseen makoilemaan.. :lol:

Lainaa itseään...

Eli pilatekseen tuli tänään mentyä..ihan vaan lepopäivän jumppana! Tietty jotakin crossaria ja leukoja säädin siinä menemään ennen tunnin alkua..
Mutta muuten oli kyllä ihan mukava tunti, eikä kyllä tullut makoiltua vaan oikeasti pohdittua miten se hengitys ja liikkeet nyt menikään. Ja uuttakin opittiin..eli semmonen liikesarja, joka teki oikein makiaa tolle rinnalle, joka tuppaa välillä jumittamaan. Tuntu oikein kuinka se rintalihas lähti aukenemaan. Aionkin tästä eteenpäin yrittää ottaa ohjelmistoon myös tommosta "höpö"-jumppaa, että sais vähän enempi kehonhallintaa ja liikkuvuutta. :thumbs:

Ninnu
12.08.2008, 13:33
No, aina ei voi voittaa ja siksipä tän päivänen jalkareeni menikin persilleen...kyykky ei kulkenut yhtään! :mad:

1. Takakyykky: 2x5/30, 5/57,5 kg, 5/55 kg, 6/55 kg, 2x10/50 kg
2. Mave: 6/50 kg, 5/65 kg, 2x6/65 kg
3. Prässi: 10/80 kg, 10/180 kg, 3x10/200 kg
4. Yhdenjalan kyykky: 10/10 kg, 3x8/40 kg

Loppuun vielä 15 min aerobista ja kunnon venyttelyt, kun jalat tuppaa olemaan ihan jumissa! :(

Ninnu
14.08.2008, 09:44
Eilen oli kyllä niin väsynyt päivä, että kun töistä yömyöhällä kotiuduin en enää jaksanut pahemmin koneella notkua! :D

Eilinen aamu alkoi siis sillä, kun oikea pohje kramppas ihan hullunlailla. No, siinä sitä sitten pohdittiin aamutuimaan, että kestääkö se pohje spinningin. Päätin kuitenkin lähteä koittamaan, sillä periaatteella että lähden pois sitten kesken tunnin jos kipu tuntuu liikaa. Njoh, kaikki 45 min tuli poljettua! :D

Sitten vaan hieman ruokaa massuun, metroon ja salin vaihto. Tietty tää puntti kusi siinä vaiheessa jo (mun mielestä) aikalailla, kun alkoi olla kauhea väsy ja nälkä, eikä oikein voimiakaan tuntunut olevan yhtään jäljellä! (Kahden treenin päivinä kalorit siis nykyään 2200 ja hiilut sen 150-180 g hujakoilla.) No, mut pumppailuks meni...

Supereita:

1. Vinopenkki kp: 8/8 kg, 6/14 kg, 2x10/12 kg
Yhdenkäden soutu kp: 8/18 kg, 2x8/16 kg

2. Vinopenkkikone: 8/10 kg, 9/30 kg, 2x8/30 kg
Ylätalja rusetilla: 10/30 kg, 8/45 kg, 2x10/45 kg

3. Viparit sivulle: 2x12/5 kg, 2x10/5 kg

Pohkeet jätin tekemättä, sillä kramppi tuntui jalassa vielä todella paljon. Itseasiassa pohjetta pisti koko loppupäivän...

Tänään taas on herätty jo yli tunti sitten, enkä siltikään ole vielä "hereillä"! :lol: Luultavasti tänään tehdään vaan reipas kävelylenkki, jos pohje ei enää kiukuttele, vaikkakin oikeasti suunnitelmissa oli tehdä tänäänkin kaksi treeniä ennen töitä. Mutta unet vei voiton ja oikeastaan sänky ja pikku unet houkuttelevat vieläkin! :D Saas nähä mihin tässä taas päätyy! :thumbs:

Rautateemu
14.08.2008, 11:57
Lainaa itseään...

Eli pilatekseen tuli tänään mentyä..ihan vaan lepopäivän jumppana! Tietty jotakin crossaria ja leukoja säädin siinä menemään ennen tunnin alkua..
Mutta muuten oli kyllä ihan mukava tunti, eikä kyllä tullut makoiltua vaan oikeasti pohdittua miten se hengitys ja liikkeet nyt menikään. Ja uuttakin opittiin..eli semmonen liikesarja, joka teki oikein makiaa tolle rinnalle, joka tuppaa välillä jumittamaan. Tuntu oikein kuinka se rintalihas lähti aukenemaan. Aionkin tästä eteenpäin yrittää ottaa ohjelmistoon myös tommosta "höpö"-jumppaa, että sais vähän enempi kehonhallintaa ja liikkuvuutta. :thumbs:

Tuohan on oikein hyödyllistä jumppaa.. kehonhuollolle aikaa jättää suurin osa meistä aivan liian vähän.

Ninnu
14.08.2008, 21:55
Njoh...tänään sitten menikin päivä levon ja hyötyliikunnan puolelle! Aamulla väsytti niin hirmusesti, että pähkäilin ainoastaan sinne kävelylle lähtemistä. Mutta koska taivaalta alkoikin tipahdella vettä ja postiluukusta kolahti uusi body-lehti, jäin siis sänkyyn peiton alle lueskelemaan sitä ja syömään cashewpähkinöitä! :D

Töihin sentään kävelin keskustasta sen pari kilsaa ja jos tuo vesisade on lakannut siihen mennessä, kun täältä pääsen niin kävelen ne pari kilsaa myös takaisin päin.

Mutta nyt takaisin sorvin ääreen...missä pojat laittelee jollekkin asiakkaalle herkkulohta! JA MÄ EN SAA SYÖDÄ YHTÄÄN!! :( :(

Ninnu
16.08.2008, 01:09
Päivän reeni: 15 h töitä ja 1700 kcal...että morjens mikä olo!! Nyt vaivun 7:ksi tunniksi koomaan ja aamulla pitäis taas treenata kahdesti...Siinä ei taida enää tosi psyykkauskaan auttaa...

Ninnu
16.08.2008, 17:54
Tänään piti mennä Itäkeskuksen Finnbodylle spinningiin, mutta koska metrot olivat myöhässä en enää ehtinyt tunnille! Ja ai, että se kiukutti...oikeastaan olin ihan raivona!! :mad: No siitä siis löntystelin sitten Elixiaan ja onneksi mulla sattui olemaan Ipodi mukana ja siinä omien spinning-tuntien musat ladattuna. Pidinpä siis itselleni sitten 45 minuutin spinning tunnin! :D

Muita treenejä en sitten ehtinytkään tehdä, kun piti lähteä töihin. Oikeastaan tän viikon treenit on menneet ihan sekasin ja 9 treenin sijasta ehdin luultavasti treenata vain 7 kertaa jos treenaan huomenna kahdesti!

Väsymys on ihan kamala ja oikeastaan aikasemmin tää dieetti ei oo vielä ärsyttänyt samallalailla kuin nyt! Ens viikosta toivottavasti pääsee jo normaaliin työrytmiin, niin ehkä se auttais!

Ninnu
17.08.2008, 16:18
Yläkropan voima oli tänään homman nimi ja koska Teemukin oli päässyt jo takaisin matkaltaan, niin se tuli hieman potkimaan mua persuksille! :D

Aamulla pisti taas "hieman" :lol: kiukuks, kun ois nukuttanut myöhäsen iltavuoron jälkeen ja kämppä oli remontin takia kaaoksessa eikä oikein mistään tullut mitään. Jääkaapissakaan ei ollut ruokaa, kun on tullut nyt töissä enempi syötyä...joten siinä kun raivosin hetken ja potkin remonttikamoja pois tieltä, tungin jäisiä realeja mikroon, niin pääsin vihdoin ja viimein matkaan! Naapurit taas hieman katteli, kun painelin menemään protskujuomat toisessa kädessä, ja toisessa 2 palaa realia! :D

Kaikesta huolimatta kuitenkin loistoreeni..

1. Lattiapunnerrus: 8/30 kg, 6/40 kg, 6/50 kg, 5/52,5 kg, 4/55 kg, 7/40 kg ja päälle naureskelua, kun loppupumppi meni ihan plörinäks... :lol:
2. Leuat

Superit:

3. Rintatuettu t-tankosoutu: 15/10 kg, 3x6/40 kg, 10/30 kg
4. Vinopenkki tangolla: Teemu lataili painoja ja minä tein...vaikeata tuo vinopenkki tangolla mulle...:hmm:

5. Hauis kp. hammerina: 5/11 kg ja salamana vaihto, kun ei kulkenut -> 5/10kg , 3x11/10 kg
6. Viparit: 4x8/6 kg, 10/5kg, 17/3 kg :thumbs:

Ja koska on taas tankkauspäivä, vetelin kupuuni antaumuksella pinaatilla täytettyjä tortellineja sekä jauheliha-tomaattikastiketta. Jaksaa sitten lähteä parin tunnin päästä taas polkee spinning-pyörää..Nih! :lol: Ja mikä parasta, kun reenaa tankkauspäivänä kahdesti saa syödäkkin enemmän...Hihii!! :rock:

Tintsu
17.08.2008, 16:33
Katselin tuossa, että sulla on voimat kasvaneet! :thumbs:

Ninnu
17.08.2008, 18:15
Katselin tuossa, että sulla on voimat kasvaneet! :thumbs:

Juuh..periks ei annata ja sisulla mennään eteenpäin. Innolla jo ootan, kun reilun kuukauden päästä dieetti loppuu, niin pääsee tosi toimiin ja kunnon rautojen pariin! :lol:

Ninnu
17.08.2008, 21:24
Kun nyt tän päiväsen yläkropan treenin jälkeen olin saanut murua rinnan alle menin hieman lepäilemään ennen illan treeniä. Ja kappas kummaa, sitä olin sitten aivan nukahtanut ja nukkunut onnellisesti spinning-tunnin ohi! :D No suurempia ressejä siitä ottamatta päätin lähteä ulos sauvakävelemään, kun oon sitä tossa muutamaan otteeseen miettinyt ja tänään Teemunkin kanssa oli siitä puhetta. Joskus aikaisemmin, vanhoina hyvinä aikoina, kun pelasi tosissaan sitä potkupalloa :D niin tuli koko joukkueen voimin aina sauvakäveltyä kerran viikossa semmoset 10 km, satoi tai paistoi! :)

Joten tämän loisto idean keksittyäni pistin tuulihousut jalkaan (virhe nro 1), sauvat käteen (virhe numero 2) ja lähdin ulos! 15 minuuttia taaperrettuani mulla oli niin kuuma ja nihkeä olo, kun ne perkuleen housut tarttu vaan ihoon kiinni ja se sauvailukaan ei enää kulkenut samallalailla kuin ennen. Oikeastaan, kun kiersin tota Puotilan rannan lenkkiä, mun ois tehnyt mieli heittää ne kepukat mereen ja jatkaa ilman niitä! :D Mutta koska olin luvannut itselleni, että ensin sauvakävellään ja vasta sitten saa jäätelöä tankkauspäivän kunniaksi oli pakko puskea eteenpäin. :p Alkuun siis 25 minuuttia keppikäpöttelyä, sitten n. 10 min viuhdoin siellä rantsussa tukkien kanssa pientä "lihaskuntoa" ja vetelin leukoja. Loppuun kävelyä 20 min kotiin niitä keppejä perässä raahaten! :D

Jokaisessa reenissä ei voi siis voittaa. Jos päivällä meni huippuhyvin, niin olishan se pitänyt tietää, että illalla ei välttämättä suoriuduta ihan samallalailla! Nyt kepit on takaisin siellä, missä ne kuuluvatkin olla eli vaatehuoneen nurkassa. Seuraavan kerran ne kaivellaan esille sieltä vasta, kun ensimmäiset räntäsateet koskettaa maata. Se on paras (lue vittumaisin) ilma sauvakävelylle. :D Semmosessa ilmassa me sitä ennenkin tehtiin... :lol:

Huomenna sitten luvassa jalkareeniä...Teemukin on luvannut tulla huutamaan tahtia viereen, kun meikäläinen vääntää etukyykkyä ja muita volyymiharjoitteita. Sitä siis jäädään odottelemaan... :thumbs:

Wemmah
17.08.2008, 23:27
4/55 kg

Hyvä!

On muuten ihanaa luettavaa tuo sun viimoinen kirjoitus, samat sanat kuin siinä viestissä jonka laitoin sulle ;):thumbs:

Rautateemu
18.08.2008, 00:55
Kun nyt tän päiväsen yläkropan treenin jälkeen olin saanut murua rinnan alle menin hieman lepäilemään ennen illan treeniä. Ja kappas kummaa, sitä olin sitten aivan nukahtanut ja nukkunut onnellisesti spinning-tunnin ohi! :D No suurempia ressejä siitä ottamatta päätin lähteä ulos sauvakävelemään, kun oon sitä tossa muutamaan otteeseen miettinyt ja tänään Teemunkin kanssa oli siitä puhetta. Dementiahiihto on hyvä laji. Niitä sauvoja pitäis tietty harjoitella käyttämään.

Ninnulla on dieetti mennyt varsin hyvin, on oppinut kropastaan ja syömisistään valtavasti, samoin saanut treenit toimimaan dieetilläkin. Kohta muutaman kilon pudotettua sitten lussakaloreille järkevällä tavalla, ja nuo nousseet treenipainot muuttamaan lihaksiksi:rock:

Ninnu
18.08.2008, 07:58
Hyvä!

On muuten ihanaa luettavaa tuo sun viimoinen kirjoitus, samat sanat kuin siinä viestissä jonka laitoin sulle ;):thumbs:

Kiitti Wemmah! Ja sullekkin samat sanat, mitä laitoin viestissä takas! Hihii! ;) Lähetään taas kävelemään joku päivä, kun on aikaa!! :lol:

Ninnu
18.08.2008, 08:04
Dementiahiihto on hyvä laji. Niitä sauvoja pitäis tietty harjoitella käyttämään.

Mä osasin ennen, mut näköjään en enää eilen! Mummotkin meinas taapertaa mun ohi tuolla kävelytiellä! :lol:

Ninnu
18.08.2008, 18:38
Jalkareeniä aamulla. Nää meiän reenit on näköjään kääntyneet niin, että nykyään Teemu on ajoissa ja mä myöhässä! :lol: No, tänään oli kyllä metron vika..valitettavasti joku oli jäänyt alle! :(

1. Etukyykky: 8/30 kg, 4x7-8/40 kg, 7/35 kg..ja kauheesti tekniikkaharjoittelua sekä selän ja rinnan asennon viilailua päälle...
2. Prässi: 10/180 kg, 10/200 kg, 2x10/210 kg, 10/180 kg hirmu hitaasti
3. Sjmv: 8/50 kg, 2x8/60 kg, 8/55 kg

4. Askelkyykyt eteenpäin: 30/20 kg
5. Askelkyykyt eteenpäin paino (2,5 kg) niskan takana polvea joka askeleella ylös ponnistaen.
6. Ja koska edellinen oli musta niin helppo :D lisättiin painoa 5 kiloon ja pidettiin sitä suorinkäsin pään päällä..ja taas polvia nosteltiin joka askeleella.
7. Lopuksi vielä normi askelkyykkykävelyt: 2/20 kg, kunnes jalat petti alta :lol: :lol: ja loppuun mentiin sisulla 28/10 kg

Voi kyllä sanoa, että etureisiin tuli kyllä semmonen pumppi että!! :D Hyvin reeni tuntu siellä missä pitikin! :thumbs:

Ninnu
19.08.2008, 16:46
Ja taas elämä hymyilee! :D Huomenna pääsee uuteen työpaikkaan ja loistavien, uusien työkaverien seuraan! Suurin syy, miksi vaihdoin työpaikkaa oli se, että edellisessä ei oikein ymmärretty mun treenejä eikä syömisiä. Itseasiassa multa kiellettiin omien eväiden valmistus! Noh, minä se topakkana tyttönä sanoin, että "morjens, meikäläisen elämäntapoihin ei tule muutosta".. ja lähdin kävelemään! Oikeastaan hirmu harva, varsinkin ravintola-alalla ymmärtää ylipäätään tätä fitness-touhua. Ja melkeinpä joka kerta joutuu selitellä syömisiään ja treenejään muille. Mä jaksan sitä kyllä hetken, mutta jos joutuu tekemään täydellisen analyysin joka ruokailulla muille, niin se alkaa potuttamaan! :hmm:

Huomenna kuiteskin aloitan jo uudessa paikassa, minne mua pyydettiin töihin. Ja mikä parasta, tää mun uusi päällikkö sanoi mulle tänään työvuoroja sovittaessa, että haluisitko tulla huomenna vasta klo 11, niin ehdit treenata ennen töitä!!! WHAT????? AIVAN LOISTAVAA!!!!! :rock: Kyllä mä rakastan mun uutta pomoa! :D

Hyvällä mielellä siis lähdin tänään treenaamaan. Oikeestihan mulla ois ollut puntista vapaata tänään, mutta tää päivä sopi mulle pumppailupäiväksi paremmin! :D Tietty hieman olkapäät oli jumissa su ja ma treeneistä, mutta kyllä se pystypunnerruskin kohtalaisesti kulki. Lopussa tuli ihan älytön pumppi käsiin ja musta tuntu, et ne oli jo ihan tönköt! :lol: Ikinä ennen tapahtunu semmosta...:D Ja mikä parasta, dippi lähti tänään lisäpainolla!

Supereita kaikki:

1. Dippi: 8, 5/5 kg, 5/5 kg :rock:
Ylätalja: 8/40 kg, 2x7/50 kg, 10/50 kg, 10/30 kg

2. Pystypunnerrus kp: 8/7 kg, 8/12 kg, 7/12 kg, 6/12 kg, 12/10 kg
Hauis alataljassa: 8/40 kg :rock:, 2x10/35 kg, 12/30 kg

3. Pystysoutu taljassa: 2x10/30 kg, 2x12/25 kg
Takaolkapääsoutu: 15/40 kg, 12/40 kg, 12/35 kg, 15/30 kg

Illalla vielä jotakin kevyttä aerobista...vielä en oo päättänyt, että mitä! :p

Rautateemu
19.08.2008, 18:58
Illalla vielä jotakin kevyttä aerobista...vielä en oo päättänyt, että mitä! :p Sauvakävelyä ilman paksuja tuulihousuja, ja nyt opettelet käyttämään niitä sauvoja:p kokeile nouseeko syke ylämäkeen. Tai käy kokeilemassa vetäsee niitä "henkeseleitä" kun urheilukenttä on siinä aivan vieressä. 8-10 hensua, ja kävele aina lyhyt pääty palautuksena. Ei täysiä, vaan rennon rullaavasti, mutta kunnon juoksuvauhtia silti.

Ninnu
19.08.2008, 20:57
Sauvakävelyä ilman paksuja tuulihousuja, ja nyt opettelet käyttämään niitä sauvoja:p kokeile nouseeko syke ylämäkeen. Tai käy kokeilemassa vetäsee niitä "henkeseleitä" kun urheilukenttä on siinä aivan vieressä. 8-10 hensua, ja kävele aina lyhyt pääty palautuksena. Ei täysiä, vaan rennon rullaavasti, mutta kunnon juoksuvauhtia silti.

Ks. edellinen viesti! Sauvat on siellä, missä niiden kuuluukin olla! :) :p

Mutta tänään tein semmosen kevyen pyörälenkin Herttoniemen Activelle Wemmahaa moikkaamaan. Siellä sitten jutusteltiin mukavia ja mä söin mun eväitä! Se oli vähän niin kuin semmoinen eväsretki Herttoniemeen! :D Sinne pyöräilin n. 15 min kauheaan vastatuuleen ja takasin kiersin vähän eri reittiä eli 20 minuutin matkan! Ei mikään hirmu reeni, mut ei niin pitänytkään olla! Etureidet vieläkin eilisestä niin saakutin jumissa. :)

Huomenna aamulla ennen töitä aattelin mennä juoksentelemaan niitä henkseleitä, kun on kerta puntista vapaapäivä! Illalla sitten on suunnitelmissa pientä loikkimista Rastilassa, jos vaan pääsen ajoissa lähtemään töistä! :)

Rautateemu
20.08.2008, 05:20
Ks. edellinen viesti! Sauvat on siellä, missä niiden kuuluukin olla! :) :p Sauvat käteen, ja etsimään niitä kadonneita suksia...

Etureidet vieläkin eilisestä niin saakutin jumissa. :)

Huomenna aamulla ennen töitä aattelin mennä juoksentelemaan niitä henkseleitä, kun on kerta puntista vapaapäivä! Illalla sitten on suunnitelmissa pientä loikkimista Rastilassa, jos vaan pääsen ajoissa lähtemään töistä! :)
Muista että kaikkien treenien ei tartte tai kannatakaan olla lihaksistoa kovasti rasittavia. Jos jalat on tohjona, niin ehkä jotain kevyempää jaloille. Varsinkin jos jo aamuinen treeni käy jalkoihin. Tai voihan sitä vetää jalat niin turraksi, ettei mikään tunnu missään:rolleyes:

Wemmah
20.08.2008, 06:51
Jos jalat on tohjona, niin ehkä jotain kevyempää jaloille.

Hei Temukka, äläs nyt vie mun loikkakaveria :p

Ninnu
20.08.2008, 08:35
Ei ne jalat nyt kovinkaan tohjona ole..ainoastaan pikkusen juntturassa maanantaista, joten nyt aamulla sitten lähdin juoksemaan niitä henkseleitä tohon kentälle. Ja täytyy taas tunnustaa ettei aamujuoksut oo kyllä yhtään mun juttu!! Kuudennen henkselin jälkeen mä olin jo ihan loppu ja silmissä sumeni! Joten loppuun tein sitten 5 lyhyempää (kentän lyhyet sivut) juoksua! :) Mutta kivasti siinä ainakin reidet hieman aukeni.

Ja toivottavasti illalla vain pääsen aikasin töistä, että ehdin Wemmahn mukaan loikkimaan! Pakko alkaa nyt kiinnittämään entistä enemmän huomiota siihen mitä tekee ja syö, sillä toi typerä paino vaan jojoilee!!! :eek:

Aurora
20.08.2008, 08:50
Pakko alkaa nyt kiinnittämään entistä enemmän huomiota siihen mitä tekee ja syö, sillä toi typerä paino vaan jojoilee!!! :eek:
Ihan samat ajatukset täällä päin. Mutta kun se ruoka on vain niin hyvää ja syöminen kivaa, kun taas laskeminen ja rajoittaminen ihan perseestä! :mad:

Tsemppiä loikkiin ja onnea ensimmäiseen työpäivään! :thumbs:

Ninnu
20.08.2008, 20:38
Ihan samat ajatukset täällä päin. Mutta kun se ruoka on vain niin hyvää ja syöminen kivaa, kun taas laskeminen ja rajoittaminen ihan perseestä! :mad:

Tsemppiä loikkiin ja onnea ensimmäiseen työpäivään! :thumbs:

No mulla on nyt suht tiukka ruokavalio meneillään..lähinnä välillä tulee hiilaria popsittua ehkä hieman liikaa! Mulla on nimittäin nyt dieetillä iskenyt tajuton leivän himo! :D Mitään makeaa tms. ei tee mieli, mutta tää haluu leipää...koko ajan. Vaalea tai tumma käntty...kaikki käy!!!!!! :lol: :p

Ja ensimmäinen työpäivä meni oikein hienosti...ehdin jopa tulla syömään pienen välipalan tässä välissä ja nyt suunnataan sitten kohti Rastilaa...toivottavasti pohkeet ei tukota, kun ne vähän siihen suuntaan oireilee! :)

Ma_ria
20.08.2008, 20:49
Oikeastaan hirmu harva, varsinkin ravintola-alalla ymmärtää ylipäätään tätä fitness-touhua.

Ainakin Pohjois-Karjalan aikuisopistossa voi opiskella dieettikokin erikoisammattitutkinnon. Hanki sellainen niin voit tehdä omat dieettisafkat siinä sivussa ilman ihmettelyjä. :D Itseasiassa toi olis aikas kiva tutkinto suorittaa...

Olitpa rohkea tyttö, kun otit hatkat. Niin sitä pitää! Mitäpä sitä sellaisia kuspäitä kumartamaan.

Ninnu
20.08.2008, 23:21
Ainakin Pohjois-Karjalan aikuisopistossa voi opiskella dieettikokin erikoisammattitutkinnon. Hanki sellainen niin voit tehdä omat dieettisafkat siinä sivussa ilman ihmettelyjä. :D Itseasiassa toi olis aikas kiva tutkinto suorittaa...

Joo..se oiskin hyvä juttu!! :lol:

Olitpa rohkea tyttö, kun otit hatkat. Niin sitä pitää! Mitäpä sitä sellaisia kuspäitä kumartamaan.

Juu..mulla on semmonen hieman topakampi luonne välillä, että jos ei hommat suju niin niistä sanotaan...ja jos hommat ei muutu, niin ne muutetaan tai sitten lähdetään pois! Nyt päätin lähteä, sillä se oli helppoa, kun kerta uusia töitäkin oli tarjottu! :)

Tietty tänään oli taas uudessa paikassa hieman kyselyä tästä mun ruokavaliosta jne., mutta suurin osa näistä mun uusista työtovereitakin käy salilla, joten ne ymmärtää mua oikein hyvin! :p Oikeastaan yks mun duunikaveri tuli tänään oikein hehkuttamaan mulle, kuinka hyvin sen tän päiväset salitreenit oli menneet! :D

Mutta nyt illalla (oikeastaan iltamyöhällä) käytiin Wemmahn kanssa juoksentelemassa Rastilassa. Mä en loikkinut, vaikka niin alkuun uhkailinkin. Vaan aluksi me käveltiin n. 15 min "alkulämpöinä", sitten pientä venyttelyä ja kevyitä vetoja loivaan, n. 60 m pitkään mäkeen! Wemmah lähti siitä loikkimaan ja mä jäin vielä juoksemaan mäkeä. Spurttasin tämän mäen ylös 6 kertaa...täysillä off course!! :rock: Sitten tein väliin kaksi sarjaa askelkyykkykävelyä, silleen kun viimeksikin Teemun kanssa treeneissä tehtiin eli alhaalta ylös ponnistaen ja polvea eteenpäin heilauttaen! :D Loppuun vielä 2 vetoa jyrkkään, vähän lyhyempään mäkeen!

Tässäpä kuvamatskua meiän "yökeikalta":lol:

Rautateemu
21.08.2008, 23:56
Aika hämärätä touhua:D

Ninnu
22.08.2008, 11:43
Aika hämärätä touhua:D

Kyllä vain...Wemmah ja mä, kun asutaan täällä idässä, niin on aina kaikenmoista hämärä hommaa meneillään!! :lol: :p

Wemmah
22.08.2008, 12:03
Kyllä vain...Wemmah ja mä, kun asutaan täällä idässä, niin on aina kaikenmoista hämärä hommaa meneillään!! :lol: :p

Todellakin! haha.

Ninnu
22.08.2008, 20:08
Päätin pitää eilisen kokonaan lepona (mitä nyt töissä kävin 9 h seisoskelemassa), sillä sen verran nuo juoksut ja jalkatreeni on mun jalkoja verottaneet. Eilen nilkat oli vielä aika kipeät, samoin pohkeet sekä etureidet kumman voimattomat! :rolleyes: Ja ihan oikeaan saumaan tuo lepo tulikin, sillä tänään on nilkat jo olleet paljon paremmat! Hassua eilisestä teki myös sen, että kun oli lepo, niin kaloritkin oli tietty alhaalla (1700 kcal), mutta nälkää ei oikeastaan pahemmin tuntunut missään vaiheessa. Vasta tänä aamuna meinasin kuolla nälkään! :lol: Oli niin nälkä, että oikein heikotti!

Aluksi olin päättänyt, että tänään treenaisin kahdesti! Mutta Joni oli niin ihqis, että se suostui ottamaan mut vielä illalla hierontaan, joten aerobinen treeni siirtyi tältä päivältä sunnuntaille! Mutta niin ihana Joni ei ollut, että se ois kohdellut mua silkkihansikkain...ja hyvä niin, sillä sen verran juntturassa olin. Vedet silmissä sain hierontapöydällä maata, kun Joni hiero mun selän, rinnan, kaulan ja kädet! Auts!! :o Mutta nyt on ainakin availtu taas paikkoja ja jospa toi rintakin taas pelittäis hetken paremmin! Täytyy vaan yrittää vastasuudessa ottaa enempi itteään niskasta kiinni ja kiinnittää lisää huomiota tohon lihashuoltoon!

Mutta tämmönen oli siis päivän reeni...

1. Vinopenkki kp: 8/8 kg, 7/14 kg, 2x8/14 kg
Yhdenkäden soutu: 3x8/18 kg

2. Vinopenkkikone: 10/20 kg, 7/40 kg, 2x8/40 kg
Ylätalja: 10/30 kg, 8/50 kg, 8/55kg, 7/55kg, 10/35 kg

3. Viparit sivulle: 12/6 kg, 11/6 kg, 11/5 kg, 15/4 kg
Vatsat: 4x20/20 kg

Oikeesti viparien kaveriks ois kuulunut pohkeet, mutta koska ne on olleet niin kipeet, niin päätin säästellä niitä....ja vatsahan on tällä hetkellä ainut paikka, mikä ei oo jumissa, niin aattelin että jos sinnekkin jonkun pikku krampin sais aikaseks! :D

Muuten mulla on ollut koko päivän vähän nuutunut olo, niin myös tässä treenissä. Kuitenkin sisulla taas päätin lisätä hiukan sarjapainoja ja niinhän siinä kävi, että nousihan se 5 kiloa enemmän esim. tossa vinopenkkikoneessa! :D Vipareissa tosin tuli sitten täysi hyytyminen... :lol:

Wemmah
23.08.2008, 00:09
Mutta niin ihana Joni ei ollut, että se ois kohdellut mua silkkihansikkain...ja hyvä niin, sillä sen verran juntturassa olin. Vedet silmissä sain hierontapöydällä maata, kun Joni hiero mun selän, rinnan, kaulan ja kädet! Auts!!

Helvata mulla olis sama koetus maanantaina..:thumbs:

Ninnu
23.08.2008, 07:44
Helvata mulla olis sama koetus maanantaina..:thumbs:

Ota nenäliinat valmiiks mukaan jos tuntuu, et paikat on kovin juntturassa! :) Mä oisin niitä ainakin tarvinnut eilen... :) Sen verran kipeetä teki...

Ninnu
24.08.2008, 00:09
Mua siis ottaa niin pannuun, että jouduin olemaan tänään töissä taas yömyöhälle, enkä ehtinyt enää salille! :mad: Luulin, että olisin päässyt aikasemmin töistä, mutta eeeehei...päivän reeni oli siis 11 h töitä...WIDDU!
Saa nyt nähä, et treenaanko huomenna sitten kaksi vai peräti kolme kertaa...

Ninnu
24.08.2008, 21:09
HKL on tänään vaikeuttanut mun treenaamista huomattavasti, sillä metrot on törttöilleet koko päivän! No, jotain mielenkiintoistakin kuulin siinä sivussa, kun metrossa 3 nuorta, n. 15-vuotiasta tyttöä tuli istumaan mun viereen. Kova puheenaihe oli ruoka ja kalorit! Hetken heitä kuunneltuani, ilmeni että ilmeisesti yksi heistä sairasti anoreksiaa ja joutui sen takia käymään jossain "hoitolaitoksessa" vahdittavana syömisistään sekä punnituksessa. Ja se tapa, millä tämä tyttö kertoi näille muille suhteestaan ruokaan oli kyllä erittäin sairas! Esim. kuinka he piilottavat ruokansa tai yrittävät kuluttaa koko ajan kaloreita etteivät lihoisi. Pahinta tästä asiasta mun mielestä kuitenki teki sen, että nämä kaverit kertoivat keinoja, mitä voisi yrittää tehdä kalorien kuluttamiseksi! Itse siinä omia eväitäni mupeltaen mietin vaan, että tietäispä toi tyttö, että meikäläisen täytyy tänään syödä melkein 3000 kcal, kun on tankkauspäivä! Sille nimittäin kuulemani perusteella jo 150 kcal:kin oli liikaa! :o

No, mutta sitten treeniin...Eli olin taas niin hienosti suunnitellut, että aamulla spinnu, illalla jalat! Ja paskat....oikeasti se meni niin, että aamulla unta, iltapäivällä jalat ja spinnu! Oonkin nyt suosiolla päättänyt, että ihan aikaiset aamutreenit saa jäädä, kun ei niistä kuiteskaan mitään tule!

Jalkatreenistä sen verran, että viimeksi puhuttiin Teemun kanssa, että jos ihan suosiolla vaan tiputtais sarjapainoja ja kyykkäis sitten ihan pohjasta ja hyvällä tekniikalla! Ja niinpäs sitten tänään tein...pienensin reilusti painoja ja hioin tekniikkaa! Prässissäkään en laittanut ihan maksimipainoja, kun etureidet ollu lähiaikoina tosi voimattomat...niin myös tänään ja muutenkin ne kyllä sai hittiä ihan ilman isojakin painoja! :lol:

Tämmöstä siis:

1. Takakyykky: 2x5/30 kg, (lämmittelyä), 6/50 kg, 7/50 kg, 7/45 kg, 6/45 kg, 8/40 kg

2. Mave: 5/50 kg, 5/65 kg, 2x5/67,5 kg :rock: hiljalleen ne painot sieltä vaan nousee :D

3. Prässi: 10/130 kg, 4x10/200 kg

4. Yhdenjalan kyykky: 10/20 kg, 2x6/40 kg, 8/36 kg

Sitten Meijeriltä suoraan Elixiaan spinningiin...alkuun oli tarkotus tehä vaan semmonen palauttava treeni, mutta oli niin hyvä ohjaaja ja musa, niin unohdin himmailla ja täysillä taas mentiin koko 45 min! :rock:

Sitten tuo Teemu väläytteli vielä tänään tommosta ideaa, että jos laskis noita kaloreita. Ensimmäinen kerta dieetillä, kun mun täytyy oikein sulatella tätä ja yrittää tsempata itteäni siihen! :D Sen mukaan huomenna nimittäin ois 1800 kcal, aerobinen treeni ja vähintään 12 h töitä tiedossa! Ei kiva...:(
Nyt varsinkin nälkä on ollut koko ajan ja oikein tuntuu kuinka nesteet on taas kerran hävinneet kropasta! Vessassa saan rampata jatkuvasti, mikä tietty kiristää pantaa entisestään, sillä himassa ei edelleenkään ole vessaa, kun toi kylppäriremppa vaan kestää ja kestää...Se on meinaan hemmetin hauskaa herätä joka yö tonne taloyhtiön saunaosastolle pissalle! :p

Että semmosta tällä kertaa...:lol:

Rautateemu
24.08.2008, 21:37
:

Sitten tuo Teemu väläytteli vielä tänään tommosta ideaa, että jos laskis noita kaloreita. Ensimmäinen kerta dieetillä, kun mun täytyy oikein sulatella tätä ja yrittää tsempata itteäni siihen! :D Sen mukaan huomenna nimittäin ois 1800 kcal, aerobinen treeni ja vähintään 12 h töitä tiedossa! Ei kiva...:(
Nyt varsinkin nälkä on ollut koko ajan ja oikein tuntuu kuinka nesteet on taas kerran hävinneet kropasta! Vessassa saan rampata jatkuvasti, mikä tietty kiristää pantaa entisestään, sillä himassa ei edelleenkään ole vessaa, kun toi kylppäriremppa vaan kestää ja kestää...Se on meinaan hemmetin hauskaa herätä joka yö tonne taloyhtiön saunaosastolle pissalle! :p

Siis vain -100 kcal, eikä joka päivältä. Kun teet oikeesti myös ruumiillisesti raskasta duunia, ja noin pitkiä päiviä, ei mielellään pelkästään lisää treenikertoja. Treeenejäkään ei kannata kauheasti pidentää, paitsi johonkin lihaskuntoon tai punttiin pidempi palautteluaerobinen. Ettet polta itteäs loppuun, muutama kilo enää, ehkä reilun kuukauden kestämistä. Kisadieetille sitten täytys lähetä niin tiukasta kunnosta, että nyt oltaisiin aika lähellä kisadieetinkin viimeisiä viikkoja. Kisadieetti mielellään alle 25-viikkoa, 20 viikoa olis hyvä.

Ninnu
25.08.2008, 21:48
Siis vain -100 kcal, eikä joka päivältä.

No, nyt mä oon jo ihan sekasin niistä kaloreista! :lol: Mut puhutaan niistä lisää sitten viikon lopulla, kun nähään!

Mutta tänään siis olikin töitä vain 10,5 h...eli suht helpolla selvittiin. :D Siitä sitten suoraan salille ja tarkotuksena oli tehdä lihaskunto! Mutta Meijerihän oli siis ihan tupaten täyteen ahdettu, kun sinne päästiin! Ensiksi aattelin, että teen vaan lihaskuntoa ns. supereina eli kahta liikettä kerrallaan ja eka "vuoropari" niin onnistuikin, mutta sitten ei vaan oikeastaan enää ollut tilaa ja mä päätin luovuttaa. Loppujen lopuksi päätinkin vaan tehdä aerobista ja päälle vatsoja! No ei se sinänsä haitannut, sillä tää päivä olikin tarkoitettu aerobiselle treenille!

Eli:

- 5x Ylätalja ja vatsahärveliä vuorotellen minuutin palautuksilla
- 15 min crossaria, kunnes pohjetta alko pistämään :D
- 20 min juoksumattoa
- 3x12 linkkareita
- 3x12 vatsarutistuksia

Ninnu
25.08.2008, 21:52
Ai nih! Sain vihdoin ja viimein ostettua viemäriputken pätkää (vaikka oisin voinu käydä nappaamassa sitä tuolta keskeneräisestä kylppäristäkin)! Nyt sitten alkaa putkirullailut! :D

Ninnu
26.08.2008, 23:04
Pelkäsin tänään, että joudun olemaan töissä joku 15 h, mutta onneksi vain 10:llä selvittiin! :D Jalat oli ihan muussina ja voimattomat töiden jälkeen, joten onneksi tiedossa ei ollut tänään jalkatreeniä!

Mutta oli muutenkin tosi väsynyt ja voimaton olo..onneks Wemmah tarjosi mulle banskua ennen treeniä, niin jaksoin hetken eteenpäin! Yläkropan voimatreenistä tuli kuitenkin pelkkää pumppailua, raskaat työpäivät on vieneet mun voimat! Ja vois sanoa, että ihan jäässä oli koko pää koko treenin ajan...olis vaan tehnyt mieli mennä nukkumaan patjoille Mayor´sin yläkertaan! :lol:

Mutta tämmöstä siis:

1. Pystypunnerrus tangolla: 10/20 kg, 5/30 kg, 2x7/30 kg, 6/30 kg
2. Leuat: 6-7x2 (menin laskuissa sekasin :D )

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 10/33 kg, 3x8/43 kg, 15/33 kg
Penkkipunnerrus kp: 10/9 kg, 3x10/14 kg, 15/10 kg

4. Hauis kp: 10/9 kg, 2x8/9 kg, 12/7 kg
Takaolkapää: 2x12/35 kg, 2x15/30 kg

Huomenna sitten joko spinningiä tai lepoa...vielä en oo päättänyt! Aamu näyttää miltä kropassa tuntuu! :)

Ja niih...Wemmah ystävällisesti otti musta treenikuvia, joten laitetaanpas pari myös tänne! :)

Rautateemu
26.08.2008, 23:56
Nuo oikeanpuoleisen kuvan oikeassa alakulmasssa näkyvät painot on sitten ne työsarjojen käsipainot:evil::D

Ninnu
27.08.2008, 07:43
Nuo oikeanpuoleisen kuvan oikeassa alakulmasssa näkyvät painot on sitten ne työsarjojen käsipainot:evil::D

Juu,juu! Noi 14 kilon hanttelit oli vaan lämmittelyä! :D :p

Ninnu
28.08.2008, 21:46
Jaahas..töitä on tullut taas tehtyä! N. 12-15 h per päivä! Sen takia myös tämän viikon syömiset ja treenit menneet aivan sekaisin. Ja väsymys on ollut valtava! Yleensä meillä töissä kaikki aina irvistää, kun otan välillä vihreetä teetä ja guaranaa, mutta tänään mua jopa kehotettiin ottamaan sitä! :D Ilmeisesti näytin sen verran fressiltä..hihi! :p

Tänään ei siis olla hirveesti ehditty treenaamaan, mutta eilen olin aktiivinen ja poljin pyörällä töihin! 9 km taittui mukavasti 35 minuutissa! :rock:

Huomenna sitten punttia..saas nähä kuin painot nousee, kun on ollut sen verran työputkea alla.. :)

Rautateemu
29.08.2008, 17:33
Tänään ainakin kesytit ne Gb:n 15kg:n hanttelit vinopenkissä:rock:

Ninnu
30.08.2008, 00:17
Tänään ainakin kesytit ne Gb:n 15kg:n hanttelit vinopenkissä:rock:

Joo, mä olin aivan varma, että ei ne nouse, kun kaikki rannesiteet yms. kamat oli Ruoholahdessa, kun tuli tämmönen äkkilähtö GB:lle...Mutta hyvä oli reeni, mitä nyt se lattiapunnerrus jäi hieman kaivelemaan. Ranteet ei vaan kestä niitä painoja ilman siteitä...

Tämmöstä:

1. 10/20 kg, 8/30 kg, 5/40 kg, 2/50 kg, 2/45 kg (että syö naista nää tulokset :D )
2. Leuat ja negatiiviset leuat

Superit:

3. Vinopenkki kp: 6/15 kg, 5/15 kg, 10/12,5 kg, 7/12,5 kg, 12/10 kg
T-soutu: 6/40 kg, 5/45 kg, 10/40 kg

4. Viparit sivulle: 8/6 kg, 3x12/5 kg
Hauis hammerina: 8/10 kg, 10/9kg, 8/9 kg, 10/9 kg

Ja sit koklailtiin vähän alataljasoutua mörssärikahvalla :lol:, räkkileukoja hammerina ja juoruiltiin! Enemmän, kyllä ehkä juoruiltiin... :p :lol::o

Nyt sitten vihdoin ja viimein kauhea työputki on takana päin ja viikonloppu on vapaa! Suunnitelmatkin on huomiselle harvinaisen selvät: ensin nukutaan niiiiiin pitkään kuin huvittaa (kaikki univelat pois) ja sitten lähetään äheltämään jalkareeniä...illalla sitten vielä joku kiva aerobinen!

Ninnu
30.08.2008, 18:09
No, siis tänäänhän nukuttiin aika pitkään ja siihen perään vielä päikkäritkin! Että teki terää!! Sitten hetken oloa mietittyäni tein (taas) viime hetken suunnitelman muutoksia eli päätin säästellä jalkoja vielä hetken ja vaihdoin tän päivän ja huomisen puntit päittäin! Eli tänään yläkropan punttia ja huomenna jalkoja sekä aerobiset tietty päälle!

Nyt päivällä kävin siis spinnailemassa 45 min ja täytyy tunnustaa, että tiukille otti...kyllä vielä huomasi, että väsy painaa! Nyt, kun on jo hieman saanut ruokaa massuun, niin voi levähtää hetken ja lähteä sitten Ruoholahteen bumbbailemaan! :lol:

Ninnu
30.08.2008, 22:52
Illan pumppailut, vaikka olo oli vieläkin tosi voimaton...

1. Dippi: 2x7/5 kg, 5/5 kg
Ylätalja: 8/40 kg, 3x8/50 kg

2. Pystypunnerrus kp: 8/12 kg, 6/12 kg, 12/10 kg
Hauis alataljassa: 10/35 kg, 8/35 kg, 10/30 kg

3. Takaolkapääsoutu: 3x12/35 kg
Pystypunnerrus taljassa: 2x10/30 kg, 12/25 kg

Ninnu
30.08.2008, 22:53
Ai niin...ja Teemu: 25 minuuttia aerobista illan treenin päälle! :p:D:lol:;)

Ninnu
31.08.2008, 20:56
"Aamulla", kun siinä klo 12 heräilin, niin tein herkku-aamupalan: pari paistettua munaa, realia (sitä uutta ja ihanaa), kasviksia, kinkkua ja mun omaa herkkurahkaa, johon kuuluu rahkaa, appelsiinia ja lesitiinia! Hemmetin hyvää...suosittelen! :kuola: (Ne Teemun suosittelemat puolukat on kyllä pannassa vieläkin...yök :lol: ) Siitä sitten metroon ja kohti Ruoholahtea jalkareeniä vääntämään!

Tämmöstä:

1. Etukyykky: 8/20 kg, 6/30 kg, 2x7/40 kg, 5/40 kg, 10/35 kg
2. Prässi: 10/80 kg, 20/180 kg, 2x15/200 kg, 15/180 kg
3. Sjmv: 8/50 kg, 8/60 kg, 2x6/65 kg
4. Askelkyykyt eteenpäin: 3x25/20 kg

Ja päälle 20 min. aerobista!

Siitä sitten eväitä mutustellen kohti Elixiaa ja 45 min spinningiin, jonka jälkeen vielä tein kuolemaa 15 minuuttisella core-tunnilla! (Ennen spinnun alkua vielä tein joitain leukoja, vipareita ja vatsoja, kun oli aikaa)

Et nyt vois sanoo, vaikka et viikon 9 reenii on täynnä! :rock: Illalla vielä aattelin venytellä ja putkirullailla sekä SYÖDÄ!! :thumbs:

Ninnu
01.09.2008, 22:03
Tänään olenkin sitten pitänyt hiljaiseloa treenien suhteen. Tosin koko päivän päässä pyöri vaikka minkälaisia treenisuunnitelmia, päätin kuitenkin pitää ihan vaan mukavan koti-illan siivoillen huushollia ja lihaksia huoltaen! :thumbs:

Oikeastaan hyvä, että maltoin olla tämän päivän, sillä etu -ja takareidet ovat aika juntturassa eilisestä treenimaratonista!

Vaikeeta tästä päivästä on hieman tehnyt tuo nälkä, sillä tänään tiputeltiin kaloreita kaikilta muilta paitsi kahden treenin päiviltä, joten koska on lepopäivä on kaloritkin olleet hirmu alhaset. Vain 1600 kcal! :eek:

Huomenna sitten taas kaksi reeniä...aamulla pikku lenkille ja illalla punttia...vähän tietty toi aamulenkki jännittää, et mitenköhän ämmän taas käy! :lol:

Ninnu
02.09.2008, 23:09
Tänään on kyllä ollut loistopäivä!! :D Vaikkakin aamulenkki jäi tekemättä, kun nukkumatti kidnappas mut! :lol:

Mutta töiden jälkeen lähin tekemään yläkropan punttia Teemun kanssa...Hauskat oli reenit! :thumbs:

1. Vinopenkki kp: 10/14 kg, 2x9/14 kg, 8/14 kg
Yhdenkäden soutu: tekniikka harjoittelua monilla eri painoilla :D

2. Ylätalja: 35/10 kg, 3x8/50 kg

3. Vinopenkkikone: 10/30 kg, 2x8/40 kg, 6/40 kg, 8/10 kg

4. Pohkeet: 2x12/40 kg, loppuun muutamat sarjat pumppailua, ku pohje meni jumiin :D
Viparit: 3x10/6 kg, 8/6 kg

Loppuun crossarii 10 min.

Sit, kun pääsi kotiin, niin nopeesti vähän evästä naamariin ja tekemään sitä aamulla välistä jäänyttä lenkkiä! Klo 21 starttasin tonne vesisateeseen...27 minuuttia tuli juostua! Keskisyke 157 ja maximi 174! :rock: Vähän siihen tarvittiin semmosta asenne musaakin messiin, että juoksu kulki! Mutta kyllä se niin on, että iltalenkit vesisateessa on enempi mun juttu! :rock:

Ninnu
03.09.2008, 17:30
Eilen illalla olin aivan poikki ja uni tulikin kuin napista painamalla! :) Pieni väsymys jatkuikin vielä aamulla, kun piti nousta sängystä tekemään jalkatreeniä! Myöskin selkä oli jumissa ja ristiselkää vihlo ärsyttävästi! Siinä sitä pohdin, että saas nähä tuleeko jalkareenistä mitään!

Teemu oli mun kanssa taas treenaamassa, joten päädyttiin tekemään alaselkää kuormittavia liikkeitä ihan pikku painoilla! Tai oikeastaan kaikissa liikkeissä oli hieman vähempi rautaa, sillä myös jalat oli tosi väsyneen tuntuiset!

Näin siis:

1. Takakyykky: 8/20 kg, 3x10/40 kg, 8/40 kg
2. Mave: 2x8/50 kg, 8/60 kg, 8/50 kg
3. Prässi: 10/180 kg, 3x10/200 kg
4. Yhdenjalan kyykky: 10, 3x8/32 kg, 10/20 kg

Loppuun vielä 15 min aerobista ja venyttelyä!

Nyt, kun sitten koko päivän on hillunut rakkaiden kummipoikien kanssa, niin on kyllä taas tosi väsy! Pientä hedariakin tuntuis pukkaavan! Eli tähän väliin pikku päikkärit ja sitten tonne raikkaaseen ulkoilmaan kävelemään semmosta ihan normi pk-lenkkiä sekä syvävenyttelyt päälle! :thumbs:

Ninnu
03.09.2008, 23:11
Täytyy tulla tänne valittamaan, mutta tää ilta on ollut ihan kamala! Se pikku hedari äityi ihan kunnon päänsäryks, joten kävelyt jäi välistä ja päikkäreitä tuli vedeltyä se melkein 4 h! :o Selkää juilii edelleen suhteellisen ärsyttävästi taas, vaikka jo hetken se tuntui paremmalta! :( Nyt vaan kipu on siirtynyt keskeltä ristiselkää, selän oikealle puolelle!

Mut eipä se mitään, vaikka vähän joka paikkaa särkee! Sen mä kyllä kestän! Mutta tää nälkä!!! Siis, että mulla on ollut nälkä! Sitten mä yritän tossa jotain teetä vedellä mahan täytteeks, että vähän helpottais...tietoisena tietty siitä, että sen teen takia joutuu luultavasti vessassa rampata koko yön! :(

Syvävenyttelyt ja putkirullailut sentään tein, että vähän sais ajatuksia veke tästä nälästä! Oispa jo aamu, et sais aamupalaa...:kuola:

Ninnu
04.09.2008, 13:05
Olo oli taas paljon parempi aamulla! Nälkä ja kivut olivat kadonneet...

Siitä sitten lähdin vierailulle Itäkeskuksen Finnbodylle! Spinningiä 45 minuuttia! Oli kyllä suht kova tunti, joten jalat oli taas kovilla! Loppu päivän yritän säästellä niitä jos vaan suinkin voin! :)

Wemmah
04.09.2008, 18:37
Olo oli taas paljon parempi aamulla! Nälkä ja kivut olivat kadonneet...

Kuiteskin vetelit kaikki mun guaraanat :P

Ninnu
05.09.2008, 00:25
Kuiteskin vetelit kaikki mun guaraanat :P

Tuu hakee nopeesti pois, ennen kuin katoaa parempiin suihin! :D :lol:

Ninnu
05.09.2008, 21:43
PÄivän reenit:

1. Pystypunnerrus tangolla: 7/30 kg, 8/30 kg, 7/32,5 kg, 6/32,5 kg
2. Leuat: räkkileukoja alkuun, sitten 4x3 ja negatiivisia 3

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 8/33 kg, 2x6/48 kg, 2x8/43 kg
Penkkipunnerrus kp: 10/10 kg, 2x10/16 kg, 8/16 kg :rock: :rock:

4. Hauis: 8/11 kg, 5/11 kg -> ja kun vasuri taas hyyty niin loppuun 3/10 kg, 8/10 kg, 12/7 kg
Takaolkapäät: 2x12/35 kg, 12/30 kg, 15/30 kg

Lopussa kädet hyyty ihan täysin, missä lie vika... :rolleyes: Nyt taas on jo hyytynyt koko narttu. Ois pitäny viel lähtee nyt illalla lenkille, mut mun silmät ei tahdo enää pysyä auki, joten mä luovutan ja kömmin sänkyyn... Nyt, kun sitä nukahtaa niin voi aamulla sit herätä tooooooosi aikasin tekemään pari reenii ennen töitä! No...ihan sama...vois kyllä vaihtaa taas reeni taktiikkaa ja yrittää kömpiä aamuisin sinne lenkille!!! :lol: Ni ei tarttis ressaa enää illalla..

Rautateemu
05.09.2008, 21:48
PÄivän reenit:

1. Pystypunnerrus tangolla: 7/30 kg, 8/30 kg, 7/32,5 kg, 6/32,5 kg
2. Leuat: räkkileukoja alkuun, sitten 4x3 ja negatiivisia 3

Superit:

3. Kulmasoutu tangolla: 8/33 kg, 2x6/48 kg, 2x8/43 kg
Penkkipunnerrus kp: 10/10 kg, 2x10/16 kg, 8/16 kg :rock: :rock:

4. Hauis: 8/11 kg, 5/11 kg -> ja kun vasuri taas hyyty niin loppuun 3/10 kg, 8/10 kg, 12/7 kg
Takaolkapäät: 2x12/35 kg, 12/30 kg, 15/30 kg

Lopussa kädet hyyty ihan täysin, missä lie vika... :rolleyes: Nyt taas on jo hyytynyt koko narttu. Ois pitäny viel lähtee nyt illalla lenkille, mut mun silmät ei tahdo enää pysyä auki, joten mä luovutan ja kömmin sänkyyn... Nyt, kun sitä nukahtaa niin voi aamulla sit herätä tooooooosi aikasin tekemään pari reenii ennen töitä! No...ihan sama...vois kyllä vaihtaa taas reeni taktiikkaa ja yrittää kömpiä aamuisin sinne lenkille!!! :lol: Ni ei tarttis ressaa enää illalla..

Nyt vaan LÄHDET sinne lenkille heti (vaikka lähes koko gramma kuaranaa poskeen, ja lasi vettä päälle), ja mietit sittten vasta ootko väsynyt. Tulee se unikin ehkä aiemmin illalla.