PDA

Näytä koko versio sivusta : Urheiluvoide

BodyX
17.07.2008, 20:33
Urheiluvoide/hevosvoide- niminen purkki tuli poistettua halpakaupasta. Ainesosina mainitaan: Kamfer, mentol ja arnikkiöljy. Hierotaan lihaksille, jänteille ja nivelille.

Onko kenelläkään kokemuksia ko. tuotteesta ja mahtaako tuo toimia alkuunkaan? Itse en oikein ymmärtänyt, mihin tuon voiteen pitäisi auttaa, mutta oli niin halpaa että piti ostaa:)

Propofol
18.07.2008, 08:37
Varmaankin samaa tavaraa kuin (hevos)linimentti?... moneen otteeseen tahkonut linimenttiä selkään, polviin ja pohkeisiin kun kipeet (suihkua/saunaa en suosittele heti laiton jälkeen)... mulla ainakin kivut häviää!

BodyX
19.07.2008, 11:15
Joo, ilmeisesti on samaa tavaraa. Minä olen laittanut tuota nyt parina treenipäivänä n. 1-2 tuntia treenin jälkeen ja varsin "viileä" tunne tulee kroppaan. Tuntuisi jossain määrin rentouttavan kyllä kroppaa. Ei ainakaan kovin kallis tuote ole:)

Preacher
21.07.2008, 21:39
Varmaankin samaa tavaraa kuin (hevos)linimentti?... moneen otteeseen tahkonut linimenttiä selkään, polviin ja pohkeisiin kun kipeet (suihkua/saunaa en suosittele heti laiton jälkeen)... mulla ainakin kivut häviää!

Samaa tavaraa olen käyttänyt lihas ja nivel vaivoihin. Hyvin auttaa, paremmin kuin perus kylmägeelit (ja mielettömästi halvempaa). Suosittelen;)