PDA

Näytä koko versio sivusta : Cirpun treenailut

Cirppu
22.07.2008, 21:46
Jospa tää pykäis jonkinlaista treenipäivyriä tänne, niin näkisi mitä on tullu tehtyä :)

Salitreenejä on nyt tullut tasaisesti se kolme kappaletta viikkoa kohden ja lisäksi rutkasti lenkkiä AD/HD-koiran kanssa ja hölkkä/rullaluistelulenkki/aamulenkki kerran viikossa. Elopaino on huhtikuun kisoista noussut 61 kiloon, mutta oma silmä ja perstuntuma sanoopi, että kroppa on tiiviimpi kuin dieetille lähdettäessä. Olisko jopa jokunen gramma lihaakin tullut..?? :eek:

2-jakoinen vetävät/työntävät treenisysteemi menee silleen, että 1. viikko toistot 12-15 ja sarjat paria toistoa vajaiksi, 2. viikko toistot kympin luokkaa ja vieläkin vähän vajaat sarjat ja 3. viikko sit 6 toiston luokkaa ja failureen saakka. Neljäs viikko lepuutetaan :)

Tänään alkoi uusi treenijakso. Voimat eivät ole viime kesän/syksyn tasolla, mutta enpä jaksa siitä mitään ressiä ottaa.

22.7. VETÄVÄT (12-15 reps)

- fillaria melkein 10min alkuun ja yläkropan vetreytystä kepin kera -

- SJMV 12,12,12*65kg
- ylätalja suoralla tangolla, hidas negatiivinen 15,14,13*45kg
- reiden koukistus maaten, hidas negatiivinen 12*30kg, 12,12*25kg
- alataljasoutu yhdellä kädellä 15,15,14*20kg
- kulmasoutu pumppaillen, kp 15,15*18kg + viparit taakse kp 15,15*6kg
- vatsarutistus pallolla 15,15,15 + hauiskääntö vinopenkissä, kp 15,15,15*6kg

+ fillaria loppuun 10min

Miia-Maria
23.07.2008, 08:30
Heips! Kiva kun alat jälleen päivittelemään treenejä! :) Näyttää hyvältä tuo sun uusi treenisysteemi. Itsekin teen tällä hetkellä 3 salitreeniä per viikkoon (+paaljon aerobista) ja tähän asti oon tehnyt ihan yläkroppa/jalat-jaolla. Miettinyt myös tuota työntävät/vetävät-jakoa, tois kyllä vaihtelua. Sitä tuntuu niin jämähtävän samoihin kuvioihin.. Vaihteletko viikkoja niin, että jollain viikolla työntävät tulee 2krt viikossa ja vetävät 1krt viikossa ja toisinpäin? Vai miten olet tämän toteuttanut käytännössä?

Cirppu
23.07.2008, 15:17
Heips! Kiva kun alat jälleen päivittelemään treenejä! :) Näyttää hyvältä tuo sun uusi treenisysteemi. Itsekin teen tällä hetkellä 3 salitreeniä per viikkoon (+paaljon aerobista) ja tähän asti oon tehnyt ihan yläkroppa/jalat-jaolla. Miettinyt myös tuota työntävät/vetävät-jakoa, tois kyllä vaihtelua. Sitä tuntuu niin jämähtävän samoihin kuvioihin.. Vaihteletko viikkoja niin, että jollain viikolla työntävät tulee 2krt viikossa ja vetävät 1krt viikossa ja toisinpäin? Vai miten olet tämän toteuttanut käytännössä?
Jee, kiitos :) Mä olen tykännyt tosta vetävät/työntävät -jaosta kovastikin ja oikeastaan siinä menee automaattisesti niin, että joka toinen viikko tulee työntävät kaksi kertaa ja joka toinen vetävät kaksi kertaa :) Mä pyrin välttämään jämähtämistä vaihtelemalla liikkeitä aika ajoin, mutta kummasti sitä tuppaa suosimaan niitä tiettyjä :p

Jonna1983
23.07.2008, 19:19
Tosi kiva, et alat taas päivitellä treenejäs! Mä oon kans meinannut alottaa ens viikolla tuon vetävät/työntävät-systeemin ja oon kovasti pohdiskellut miten se kannattaa toteuttaa, kun ajattelin kuitenkin treenata sen neljä kertaa viikkoon. Toi sun kolmelle erilaiselle treenijaksolle jaoteltu ohjelma vois olla aika hyvä. Mietityttää vaan se, et kannattaisko mun sit treenata kaks treeniä toistoilla 12-15, seuraavat kaks toistoilla 8-10 ja seuraavalla viikolla taas kaks treeniä toistoilla 4-6. VAI niin että tekisin aina yhden viikon yhtä toistomäärää, jolloin kroppa tehtäisiin läpi 2x esim toistoilla 12-15... Ääh, tää on vaikeeta..:D

Tsemppilöisii kuiteski sinne suunnalle! Ootkos syksyn kisoja tulossa katsomaan?

Cirppu
23.07.2008, 20:23
Tosi kiva, et alat taas päivitellä treenejäs! Mä oon kans meinannut alottaa ens viikolla tuon vetävät/työntävät-systeemin ja oon kovasti pohdiskellut miten se kannattaa toteuttaa, kun ajattelin kuitenkin treenata sen neljä kertaa viikkoon. Toi sun kolmelle erilaiselle treenijaksolle jaoteltu ohjelma vois olla aika hyvä. Mietityttää vaan se, et kannattaisko mun sit treenata kaks treeniä toistoilla 12-15, seuraavat kaks toistoilla 8-10 ja seuraavalla viikolla taas kaks treeniä toistoilla 4-6. VAI niin että tekisin aina yhden viikon yhtä toistomäärää, jolloin kroppa tehtäisiin läpi 2x esim toistoilla 12-15... Ääh, tää on vaikeeta..:D

Tsemppilöisii kuiteski sinne suunnalle! Ootkos syksyn kisoja tulossa katsomaan?
Ei muuten varmaan tommonenkaan zydeemi olis yhtään hullumpi eikä kroppa tottuis ainakaan mihinkään yhteen, vaan jokaisessa treenissä tulisi erilaista ärsykettä. Uskon, että mullakin syssymmällä tulee neljäs salitreeni mutta en ole vielä varma. Kahtellaan nyt. Jonkun tanssiharrastuksen haluaisin aloittaa, jos menisi hytkymään vaikka afroa :lol:

Tulen ehdottomasti Lahteen katsomaan skaboja ja odottelen kieli pitkällä naisten cbb-karkeloita. Vantaalta pamahtaa sellainen lihapaketti, ettei ole tosikaan.. Pidetään sitten yhteiset turpakäräjät kisakatsomossa :D

Cirppu
23.07.2008, 20:28
Ah, ihanan hikinen treeni hikiseen keskipäivään. Tänään pakotin itseni tekemään sarjat pitkinä ja sellaisilla painoilla, että oikeasti jaksan ja jää vähän varastoonkin. Etureidet huusivat hoosiannaa pitkistä, pumppailevista sarjoista ja muutenkin oikein nappiin mennyt treeni :thumbs:

TYÖNTÄVÄT (12-15reps)

- fillarilla salille 5min + salilla 5min -

- hack ilman pysäytyksiä 15,15,15*kelkka 50kg
- Arnold- pystypunnerrus kp 12,12,12*12kg
- bulgarialainen kyykky 10kg:n käsipainot käsissä, ilman pysäytyksiä 15,15,15
- vinopenkki laitteessa 12,12,12*10kg/sarvi
- dippi laiteessa 12*75kg, 12*70kg + viparit sivulle 15,15*6kg

..ja fillarilla kotio..

Miia-Maria
24.07.2008, 08:26
Jee, kiitos :) Mä olen tykännyt tosta vetävät/työntävät -jaosta kovastikin ja oikeastaan siinä menee automaattisesti niin, että joka toinen viikko tulee työntävät kaksi kertaa ja joka toinen vetävät kaksi kertaa :) Mä pyrin välttämään jämähtämistä vaihtelemalla liikkeitä aika ajoin, mutta kummasti sitä tuppaa suosimaan niitä tiettyjä :p

No niinhän se meneekin, enpä heti hoksannu..:lol: Täytyy kyllä kans jotain uutta kivaa kehitellä nyt syksyyn (kauhee puhua jo syksystä kun tuntuu, ettei oo kesääkää vielä ollut.. :D). Kiitos hyvästä ideasta! :)

Rautateemu
24.07.2008, 12:37
Ah, ihanan hikinen treeni hikiseen keskipäivään. Tänään pakotin itseni tekemään sarjat pitkinä ja sellaisilla painoilla, että oikeasti jaksan ja jää vähän varastoonkin. Etureidet huusivat hoosiannaa pitkistä, pumppailevista sarjoista ja muutenkin oikein nappiin mennyt treeni :thumbs:

TYÖNTÄVÄT (12-15reps)

- fillarilla salille 5min + salilla 5min -

- hack ilman pysäytyksiä 15,15,15*kelkka 50kg
- Arnold- pystypunnerrus kp 12,12,12*12kg
- bulgarialainen kyykky 10kg:n käsipainot käsissä, ilman pysäytyksiä 15,15,15
- vinopenkki laitteessa 12,12,12*10kg/sarvi
- dippi laiteessa 12*75kg, 12*70kg + viparit sivulle 15,15*6kg

..ja fillarilla kotio..
Nojaatko bulgarialaisessa eteenpäin, ja saat näin etureisille tuntuman? Mulla kyllä toi bulkaarialainen on pakara-takareisiliike, eli kropan takaosan liike (= vetävät).

Cirppu
25.07.2008, 23:05
Nojaatko bulgarialaisessa eteenpäin, ja saat näin etureisille tuntuman? Mulla kyllä toi bulkaarialainen on pakara-takareisiliike, eli kropan takaosan liike (= vetävät).
Nojaan melko voimakkaasti eteenpäin ja tuntuma parhaiten etureisi/sisäreisi/pakara-osastossa. Aika kokonaisvaltainen alakropan liike tuo tuntuu olevan ja olen tottunut sen tuona päivänä tekemään.

Cirppu
27.07.2008, 16:41
Voihan vinde mikä keli! Täytyy kyllä nolona tunnustaa, että kun lämpömittari näyttää tämmöisiä lukemia, niin treenimotivaatio kokee meikäläisellä aina pienoisen notkahduksen. Tai sanotaanko, että se salille suoriutuminen on vaikeampaa, mutta itse jumpat on menneet hiton hyvin :)

Eilen kävin reippaalla 45 minuutin aamuhölkällä ja tänään sitten viimeinen pitkien sarjojen treeni.

VETÄVÄT (supersarjoja 12-15 reps)

- fillarilla salille 5min ja salilla 5min -

- sjmv 12,12,12*65kg + ylätalja v-kahvalla, hidas nega 15,13,13*45kg
- reiden koukistus seisten 12,12,12*15kg + vaakasoutu laitteessa, yksi käsi kerrallaan 15,15,15*15kg/sarvi
TRIPLASARJA:
- pull down köydellä 15,15,15*35kg + takaolkapääsoutu köydellä 15,15,15*35kg + hauiskääntö taljassa 15,14,15*30kg
- vatsarutistus taljassa 15,15,15*45kg + keskitetty hauis 13,12,12*7kg

+ 10min fillarointia

Cirppu
29.07.2008, 10:03
Tänään piti mennä aamulenkille, mutta kas kun löysinkin itseni sängystä ysiltä, tunnin yli kellonsoiton nukkuneena :hmm:

Eilen sentään treenattiin ah niin hikisissä merkeissä.

TYÖNTÄVÄT (n. 10 reps)

- fillarilla salille 5min ja siellä vielä 5 min -

- hack-kyykky jalat kapealla 10,10,10*20kg + kelkka 50kg
- pystypunnerrus kp 10,10,10*14kg
- prässi 10,10,10*170kg + kelkka
- penkkipunnerrus-kone 9,9,9*15kg/sarvi
- dippi 9,9,9 + vinot vatsarutistukset leuanvetotangossa roikkuen 12,12,12
+ vähän viparikone-kokeilua ja 10min fillarointia päälle

Cirppu
31.07.2008, 19:43
Kaikennäköistä on tullut touhuttua ja suurimmat mehut on vieny työpäivät, jotka ovat alkaneet aamukuudelta - tarkoittaen heräämistä ennen viittä :eek:. Täysin epäinhimillistä :D Tänään pääsin taas treenin makuun, vaikka massukipu meinasi yrittää estää mun suunnitelmat.

VETÄVÄT (n. 10 reps)

- fillarilla salille 5min ja vielä 5min salilla -

- SJMV 10,10,10*70kg
- penkkileuat 10,10,10
- reiden koukistus maaten, hidas nega 10,10,10*30kg
- alataljasoutu kapealla lapiokahvalla 10,10,10*50kg
- kulmasoutu kp 10,10,10*26kg + viparit taakse etunojassa 10,10*7kg superina
- hauiskääntö seisten, kp 10,10*11kg + vatsarutistus taljassa 10,10*55kg

+ fillaria loppuun

Cirppu
01.08.2008, 22:13
Huoh mikä kiire olikaan vetää tän päiväinen treeni, mutta halusin ja oli PAKKO mennä salille. Hyvää settiä armottomasta univelasta huolimatta.

TYÖNTÄVÄT (N. 10 reps)

- fillaria alkuun jokusen minuutti -

- vaakahack 10,10,10*90kg ekaa kertaa koielin tuota masiinaa ja oikein hyvältä vaikutti :thumbs:
- pystypunnerrus koneessa 10,8,8*8kg/sarvi
- askelkyykky taakse, 16kg:n kilon käsipainot kädessä 10,10,10/jalka
- flyes ristikkäistaljassa 10,10,10*20kg/puoli
- ranskalainen punnerrus kahdella kp:lla 10,10*9kg + keppikierrot sivuvatsoille 2*50

Cirppu
06.08.2008, 21:08
Kostean ja huonovointisen viikonlopun jäljiltä uskaltauduin tiistaina vanhalle kotisalille Pitäjänmäkeen treenaamaan. Vetäviä lihoja eilen ja tänään rakkaalla kotisalilla Vantaalla työntävien lihojen treeni. Huomenna kyllä lenkille..

VETÄVÄT (6-8 reps)

- soutelua muutama minsa -

- romanialainen mave 7,7,7*80kg
- leuanveto v-kahvalla 7,7,7
- reiden koukistus maaten, todella hidas nega, yksi jalka kerrallaan 8*45kg, 7,6*50kg
- vaakasoutu yksi käsi kerrallaan 8,8,8*45kg + viparit taakse etunojassa 8,8,8*8kg
- pulldown pudotus-sarjat köydellä 35kg->30kg->25kg->20kg 3*7-12 + hauiskääntö taljassa 8,8,8*45kg
- ab-coaster 10,10,10

TYÖNTÄVÄT (6-8 reps)

- fillaria muutama minsa -

- prässi yhdellä jalalla 8,8,8*60kg + kelkka
- pystypunnerrus kp 6,6,6*18kg
- reiden ojennus 10,10,10*30kg + etukyykky-kokeilu 10,10,10*tanko superina
- penkkipunnerrus-kone 8*15kg/sarvi, 6*17,5kg/sarvi
- viparit ristikkäistaljassa, yksi käsi kerrallaan 8,8,7*15kg + ojentajat taljassa 7,6,6*50kg

kanhan
07.08.2008, 15:37
Mä oonkin käyny kyttääs tuolla sun vanhassa kisablogissa mut en ookkaan tajunnu täältä bongailla sua! Kiva kun aloit taas päivittelyn! Miten tuntuu nyt et oot palautunu tosta kisaprojektista? Onks treenipainot/voimatasot jo ihan ennallaan? Kuvia ois kans kiva joskus nähä ;) Sateisia syysterkkuja; pikkupaksu ja isopaksu :D

Cirppu
09.08.2008, 19:57
Mä oonkin käyny kyttääs tuolla sun vanhassa kisablogissa mut en ookkaan tajunnu täältä bongailla sua! Kiva kun aloit taas päivittelyn! Miten tuntuu nyt et oot palautunu tosta kisaprojektista? Onks treenipainot/voimatasot jo ihan ennallaan? Kuvia ois kans kiva joskus nähä ;) Sateisia syysterkkuja; pikkupaksu ja isopaksu :D
Hellouu!! Kiva kun olet kaipaillut :) Olen palautunut ihan ok kisaprojektista. Sanotaanko näin, että omaan panostamiseeni nähden (safka/treenipuoli), niin ihan jees. Tällä hetkellä menossa totaalinen motivaatioromahdus. Jotenkin olen ihan tyhjiin puristettu aina päivien jälkeen, ettei voimat riitä väkisin treenin tekoon. Usein on riittänyt, mutta esim tällä viikolla olo on ollut jatkuvasti poikkeuksellisen väsynyt :( Voimatasot eivät ole ihan palautuneet, mutta en jaksa olla siitä hirveän stressaantunut. Hitaasti tässä edetään :) Huomenna tekemään yksi oikein kova treeni ja ensi viikko neitipumppaillaan :D Mitäs pikkuneidille? Kai hälle on laitettu jo puolen kilon puntti käteen ihan vain ihmeteltäväksi ;)?

Cirppu
11.08.2008, 20:34
Eilen tuli tehtyä todella onnistunut kova treeni vetäville lihoille. Ainoastaan leuanveto kusi täysin, kun ruho painoi aevan liikaa ;). Tänään sitten olo onkin ollut kamala: kurkku kipuilee, ällöttää ja heikottaa. Huomisen työpäivänkin joutuu skippaamaan, kun makuuasento on ainoa suht miellyttävä. Mulla kun ei tuo kuume nouse kirveelläkään, niin kaikki mahdolliset pöpöt pysyy kropassa tiukasti :mad:

VETÄVÄT (6-8 reps)

- fillaria muutama minsa alkuun -

- SJMV 7,7,7*80kg (todella hyvä tuntuma takareiskoihin, aijaijai)
- leaut leveällä myötäotteella hikinen 5 -> penkkileuat korostetun kontrolloidusti 9,8
- reiden koukistus seisten, yksi jalka kerrallaan 8*20kg, 6,6*30kg
- kulmasoutu kp 8,8,7*30kg
- pulldown köydellä 10,10,10*45kg + hauiskääntö köydellä 8*40kg, 8,7*45kg
- vatsarutistus taljassa 10,10,10*50kg + lantionnostot penkillä 10,10,10

Cirppu
26.08.2008, 20:48
Treenipäivyri olikin vähän aikaa hissukseen, kun tuossa tuli podettua koko lepoviikko toivottavasti loppuvuoden flunssat pois. Olo li kyllä niin nuutunut, että oksat pois. Viime viikolla kävin ennen torstaista Savonlinnaan lähtöä tekemässä kolme kevyehköä treeniä, jotta saisi vähän aineenvaihduntaa liikkeelle ja veren virtaamaan. Kaksi treeniä tein yläkropalle ja yhden alakropalle. Treenit koostuivat supersarjoista, toistojen liikkuessa 10-15 pinnassa. Olipas muuten ihanaa treenata yksi päivä ihan pelkästään jalka/hanuri-osastoa, sillä mullahan kahteen jaettu treeniohjelma on mennyt vetävät/työntävät-jaolla. Uskon silti, että tämä jako, jossa jalkojen jompaa kumpaa puolta rasitetaan jokaisessa treenissä, kehittää alakroppaa loppupeileissä enemmän, eikä lepoa tule tuolle osastolle niin paljon. Mutta voisihan sitä välillä vähän vaihdellakin ja antaa kerran viikossa jaloille oikein kunnolla runtua :)

No niin, hääviikonlopun jälkihöyryissä kävin eilen pitkästä aikaa aamulenkillä. Man, it felt good! Kolme varttia hölköttelyä kivassa kelissä. Työpäivä meni jotenkin niin paljon pirteämmin, kun aamunavaus oli niin energinen :) Tänään sitten puntin pariin.

VETÄVÄT (n.12 reps)

- fillaria vajaa 10 min alkuun ja loppuun -

- sjmv 12,12,12*60kg ("pumppaustyyliin", jossa jätin suoristamatta vartalon ihan kokonaan yläasennossa ja pidin jännityksen kutkulleen takareisillä)
- ylätalja suoralla tangolla 15,13,12*50kg
- sumomave käsipainolla (vaimikäsenyton?) 12,12,12*28kg (liiiiian kevyttä)
- kulmasoutu kp 12,12,12*24kg
- reiden koukistus maaten 15,12,12*20kg (hidas nega ja räjähtävästi ylös -> järkky polte lelupainoilla)
- pulldown -pumppailu köydellä + takaolkapääsoutu köydellä SUPERINA 15,15,15*30kg
- hauiskääntö istuen, kp 10,10,9*10kg

koubi
26.08.2008, 22:07
täytyy kysyä että treenasitko tänään myyrin kuntokeskuksessa? siellä oli joku nuori fitnesstypy fastin paita päällä, ja liikkeetkin oli vissiin samat kun sulla tossa. Vai menikö ihan pieleen:D?

Cirppu
28.08.2008, 19:00
täytyy kysyä että treenasitko tänään myyrin kuntokeskuksessa? siellä oli joku nuori fitnesstypy fastin paita päällä, ja liikkeetkin oli vissiin samat kun sulla tossa. Vai menikö ihan pieleen:D?
Jees, it was MEEE :)

Cirppu
28.08.2008, 19:06
Juu-u. Eilen tuli tehtyä ihan mukava työntävien lihojen treeni, vaikka koko tyttöstä vaivaa nyt jonkinlainen väsymys/motivaatiohukka/mikälie. Sellaista palavaa intoa ei salitouhuun ole hetkeen ollut ja päätin nyt, ettei sit väkisin. Perkele. Ilmoittauduin R´nB -tanssikurssille (joo, se kirjoitetaan varmaan justiinsa noin.:rolleyes:) ja sit ajattelin keksiä vielä jotain muuta. Eli kerran viikossa tanssia, pari ylläpitävää punttia ja sit voisi vielä uimassa/hölkällä käydä kerta viikkoon. Plus lenkit koiran kanssa. Olin jo dieetillä päättänyt, että haluan aloittaa jonkun tanssin/muksmaks-lajin ja tuo tanssi tulee nyt vihdoin. Odotan sitä NIIN paljon. Varokaa - norsu tullee!!! :lol:

TYÖNTÄVÄT (12-15 reps)

- fillaria 10 min alkuun ja loppuun -

- Pystypunnerrus 13,12,11*12kg
- kyykky smithissä leveähköllä jalka-asennolla 15,15,15*20kg + smith 35kg
- penkki-kone 12,12,12*10kg/sarvi
- vaakahack jalat ihan kapeasti 12,12,12*80kg
- dippi-masiina 15*60kg, 15,15*65kg + viparit sivulle kp 15,15,15*6kg

Cirppu
03.09.2008, 20:54
Jaahnas, yyber rentouttavan mökkiviikonlopun jälkeen punottiin vähän reenisuunnitelmia ja tultiin siihen tulokseen, että nyt vedetään salilla sellaista ylläpitävää treeniä. Pari kertaa viikkoon yksijakoisella raskas treeni, jossa liikkeet tehdään liikepareina ihan. Toistot jotain kympin luokkaa. Kokeilin maanantaina tuota ekaa kertaa ja luoja, että piiputti hengitys- ja verenkiertoelimistöä ja muutenkin ihan tajuttoman tappavaa. Todella hyvä treeni ja vähän eri liikkietä kuin yleensä. Tänään kävin siis ekaa kertaa tanssitunnilla, josta tulee syksyksi ja talveksi joka keskiviikkoinen harrastus - kivvaa! Huomenna vuorossa viikon toinen puntti ja pe/la/su aerobista meininkiä.

MA-TREENI

- fillaria vajaa 10 min ja venyttelyä -

1.a pystypunnerrus kp 10,10,10*14kg
1.b leuanveto vastaotteella 6,6,5

2.a sissy-kyykky 20,20,20 (vaihtuu hackiin ensi kerralla)
2.b romanialainen mave 10,10,10*70kg

3.a kulmasoutu kahdella kp:lla 12,12,12*18kg/käsi
3.b penkki kp kaaripenkillä 10,8,6*18kg (täydellinen hyytyminen..)

4.a dippi 10,10
4.b hauiskääntö mutkatangolla 12,12*20kg
4.c viparit sivulle 15,15*6kg
4.d vatsat tangossa roikkuen 10,10

Cirppu
08.09.2008, 18:45
Torstaina tuli todellakin käytyä puntilla ja treeni oli hyvinkin paljon samanlainen kuin maanantain treeni, mutta sissy-kyykyn vaihdoin hackiin, jota tein 3*10*60kg. Lauantaina kävin koiran kanssa vähän erilaisen lenkin. Kävelin tuohon metsään, jossa pinkaisin lähes täyteen juoksuun. Siellä kapealla polulla pingoin yli oksien ja juurakoiden jonkun aikaa, kunnes oli pakko vähän lepuuttaa. Noin minuutin, parin lepo ja uusi säntäys. Koira tuli vierellä kieli vyön alla roikkuen :lol: Tälläisiä juoksupyrähdyksiä otin yhteensä viitisen kappaletta, käpöttelin Jätemäen portaat ja juoksin sieltä mäeltäkin alas. Tuli kauhea juoksuvimma :evil: Ja hirveä adrenaliiniryöppy jälkikäteen :)

Eilen sunnuntaina kävin pitkästä aikaa vanhalla kotisalilla Pitäjänmäessä treenailemassa kimppatreenin miehen kanssa. Ruokalatuas kyseistä treeniä varten ei ollut "ihan" optimaalinen: aamupalan lisäksi vain hirveä läjä ravintolassa nautittuja Tapaksia. No, siinähän meinasi oksu ruveta kurkkimaan mavea tehdessä ja olo oli kaikinpuolin hutera = ei näin. En ole ikinä oikeastaan tehnyt kunnolla tuota perinteistä mavea ja nyt sitä vasta tajusi kuinka hemmetin raskas ja kuormittava liike se on (vaikka tekeekin vain 60 kilolla, köhköh..).

Su-Treeni

- lämmittelyksi crossaria reilu viisi minsaa ja kinesis-taljoilla venkoilua -

1a. Pystypunnerrus kp 10,10,10*15kg
1b. Leuanveto v-kahvalla 7,7,7

2a. mave 10,9*60kg
2b. hack 10,10*60kg + kelkka

3a. penkki kp 10,10*17kg
3b. kulmasoutu kahdella kp:lla 12,12*20kg

loppuun vajaa 10minsaa fillaria

paapo
08.09.2008, 18:54
..Melkoista HooCeetä tuo mave-hack liikepari!:sweat::rock:

Cirppu
09.09.2008, 20:16
..Melkoista HooCeetä tuo mave-hack liikepari!:sweat::rock:
Hoho, joo! Minun treeneissäni ei ole enää mitään HC:ta, mutta tuo kyllä kieltämättä nosti oksuntunteen kitalakeen :lol:

Cirppu
12.09.2008, 19:00
Hoho, nyt eletään jo perjantaita. Tiistaina kävin salilla tarkoituksena tyyliin polkea vain fillaria hiki hatussa, koska työpäivän uuvuttamana olo oli sellainen, että rikon vain itseni tankojen ja käsipainojen kanssa. Vartin siinä poljettuani ja muita treenaajia ihmetellessäni päätin tehdä hyvin pikaisen ja sekalaisen treenin liikepari-zydeemillä. Siis ihan sekalaisesti tein pitkiä ja polttavia sarjoja hauiksia, selkää, etureisi/pakara-osastoa, olkapäitä ja vatsaa. Treenin jälkeen olin kyllä tyytyväinen, kun sain sen rutistettua.

Keskiviikko meni taas danssatessa ja voi elämän kevät, että tällä kertaa oli vieläkin haastavampaa ja hauskempaa. An elephant has arrived to dance studio.. Oikeasti, tuo tanssilaji on niin nopea ja vaikea, että onnistun tekemään n.kolmasosan yhdestä liikkeestä, ennenkuin ollaan jo seuraavassa ja olen jäänyt jälkeen jo kolme liikettä :D Hikihän siinä tuli ja oli kivvoo.

Eilen reilu tunnin reipas kävelylenkki hurtan kanssa.

Tänään suoraan töistä salille ja taas sekalaista settiä:

PE-TREENI

- fillaria vajaa 10min ja venyttelyt -

1. Vaakahack 10,10*90kg
2. romanialainen mave 6,6*80kg

3a. penkki tangolla 8,8*45kg
3b. leuat vastaotteella 6,6

4a. pystypunnerrus koneessa 10,10*7,5kg/sarvi
4b. kulmasoutu powerSmithissä 12,12*40kg

5a. vatsarutistukset leuanvetotangossa roikkuen 11,11,10
5b. viparit sivulle 5kg:n kiekoilla eri kulmista 15,15,15