Näytä koko versio sivusta : FAST lisäravinteet
Teidän mielipiteet näistä fastin erinomaisista lisäravinteista ? :thumbs:
Ehdottomasti yksi parhaimmista urheiluravinnesarjoista. Luotettava merkki, luotettava tavarantoimittaja ja tehokkaat tuotteet:)
Jonsteri
17.09.2007, 10:16
Fastin tuotteiden kohdalla väittäisin, että hallussani on PROFX Zero Carb Protein Drinkin ja PROFX -proteiini-energiapatukka 75g:n syömisen ja juomisen Suomen ennätys. Kaiken järjen mukaan molempia tuotteita pitäisi tulla jo korvista mutta kun ei tule niin ei tule. Ameriikkalaisia roheiineja on tullut vedeltyä joten herkkuperseily on päässyt valloilleen mutta ei ole em. tuotteiden voittaneita.
Fastille tiedoksi, että mikäli näiden valmistaminen lopetetaan, meikäläiselle viestiä niin tulen hamstraamaan trukkilavalliset molempia!
Fast:lla mäkin aloitin vuostuhannen alussa. Päivittäinen setti oli muistaakseni 1 annos massaa, 1 annos whey+:aa, ja 1 annos whey3:sta. Muuten tuli syötyä enimmäkseen eineksiä ja muuta sontaa, mutta toki katsoin, että energiaa ja proteiinia tulee tarpeeksi. Lihat kasvo mukavasti ja noista päivistä mulle jäi sellanen luottavainen olo noista fastin ravinteista. Lisäksi tuotteet ovat kehittyneet melkoisesti noista päivistä. Sillon käytettiin vielä niitä valkoisia "pölynimuripusseja". Pienoinen pettymys oli kun nämä muovipussit tulivat pahvipussien tilalle..
Fastia menee täälläkin ja tyytyväinen olen ollut, proteiinina menee päivittäin Hera80 neutraali+mansikka jauhot, palkkari on sama, varsin hyvän makuista verrattuna halvimpiin sotkujauhoihin
Myös Fastin kreatiinia on tullu käytettyä kuureina mutta siitä ei hirveemmin ole ollu ainakaan minulla hyötyä muuta kuin pientä painon nousua nestekertymänä ja kuumeilua, tämäkin taitaa olla yksilökohtaista.
Fastissa pysyn jatkossakin :thumbs:
Oman treenauksen alkuaikoina tuli käytettyä ainoastaan fastia. Nyt taas fastin käyttö on todella satunnaista. Koen saavani toiselta valmistajalta parempaa hinta/laatu-suhdetta.
Patukoita kyllä tulee nykyäänkin ostettua silloin tällöin.
Itse olen alkanut treenauksen alussa käyttämään ja mielestäni toimi aivan loistavasti.Tälläkin hetkellä menee patukoita ja ProFX protsku juomaa alas, tämä uusi ProFX oli mielestäni uusi FAST:in menestys tai ns. "hittituote". Myös muut uudet tuotteet kuten PUMP+,BURNER ja AC-C ovat tuoneet taas valmistajan osaamisen takaisin markkinoille.
Itse olen käyttänyt Muscle+ , siihen olin yhdessä vaiheessakin hyvin kiintynyt kun maku oli niin loistava.Myös kreatiinia on mennyt muutama parisadan gramman purkki,tehon kyllä huomasi heti treeneissä kun rauta tuntui kevyemmältä. Tarkoituksena vielä AC-C koittaa kun tästä saadaan ensin tämä bulkki kausi alta. :)
Hullu inkkari
18.09.2007, 22:31
Onko / kuinka paljon Mass2:ssa maitojauhetta ja kuinka suuri osa tuotteen sisältämästä proteiinista tulee varsinaisesta lisätystä proteiinijauhosta?
Pacifique
19.09.2007, 15:04
Onko / kuinka paljon Mass2:ssa maitojauhetta ja kuinka suuri osa tuotteen sisältämästä proteiinista tulee varsinaisesta lisätystä proteiinijauhosta?
Pari vuotta sitten tuota tuli vedeltyä ja mun mielestä siinä ei ollut maitojauhetta ollenkaan, vaan proteiini tuli suoraan herakonsentraatista. Muutenhan se on samaa tavaraa kuin Mass Blast, mutta Blastissa on osa prodesta maitojauhetta.
Ja sitten kysymys Fastin pojille, koska tuota maustettua maitoprotskua tulee kauppoihin? Hulkin blogista löysin nuo maistelut, jotka tapahtuivat heinäkuun alussa. Alkaa nämä normaalit heran maut tökkiä, odotankin jo vesi kielellä noita spesiaalimakuja. :p
- Ananas
- Appelsiini
- Caramel
- Minttusuklaa
- Tuttifrutti
- Vadelma
Muscle Market Info
19.09.2007, 15:54
Maitojauhetta (hyla) on erittäin vähän ja sekin vähä on maun takia. Kun palkkarijauheessa on maitojauhetta, on jauhe veteen sekoitettuna saman makuista kuin esim. heraproteiini maitoon sekoitettuna. Maitojauheen proteiini on tietenkin maitoproteiinia (80% kaseiini, 20% heraa), joten ihan toimivaa tavaraa.
Muscle Market Info
19.09.2007, 15:59
Ja sitten kysymys Fastin pojille, koska tuota maustettua maitoprotskua tulee kauppoihin? Hulkin blogista löysin nuo maistelut, jotka tapahtuivat heinäkuun alussa. Alkaa nämä normaalit heran maut tökkiä, odotankin jo vesi kielellä noita spesiaalimakuja. :p
- Ananas
- Appelsiini
- Caramel
- Minttusuklaa
- Tuttifrutti
- Vadelma
Maustamisprojekti on käynnissä ja alkuun maitoproteiinia tehdään mansikan, suklaan, vaniljan, minttusuklaan ja ananaksen makuisina. Myöhemmin makuja tuodaan lisää, jos nuo maut saavat hyvän vastaanoton. Uudet maut erovat jonkin verran Fast-sarjan nykyisistä, koska niissä käytetään eri aromeita. Testeissä uusia makuja on kehuttu!
Muscle Market Info
19.09.2007, 16:18
Oman treenauksen alkuaikoina tuli käytettyä ainoastaan fastia. Nyt taas fastin käyttö on todella satunnaista. Koen saavani toiselta valmistajalta parempaa hinta/laatu-suhdetta.
Patukoita kyllä tulee nykyäänkin ostettua silloin tällöin.
Hinta-asiaan on tulossa vaihtoehto, sillä parhaillaan Muscle Marketille kehitetään omaa tuotesarjaa, jossa mm. heraa pakataan isompiin pusseihin. Tällöin hinta suhteessa pienempiin pakkauksiin laskee. Alustavasti pakkauskooksi on pohdittu 4-5 kg pusseja proteiineilla. Tulossa on myös aminohappoja, mm. arginiinia, leusiinia, tauriinia jne... Näissäkin hinta tulee olemaan erittäin kilpailukykyinen, koska tulevat suoraan Muskelimarketin myyntiin (ei kauppoihin).
Ihan mielenkiinnosta kyselen mitä tapahtui black line tuotesarjalle? HT-R on näköjään saanut uuden punamustan ulkonäön ja se on liitetty redlineen.. Miksi näin? :confused:
Muscle Market Info
19.09.2007, 16:30
Ihan mielenkiinnosta kyselen mitä tapahtui black line tuotesarjalle? HT-R on näköjään saanut uuden punamustan ulkonäön ja se on liitetty redlineen.. Miksi näin? :confused:
Tämä oli ihan käytännön sanelema juttu. Fast-sarjassa oli kolmen värisiä pusseja; punaisia, vihreitä ja mustia. Kun paperi-muovipussit vaihdettiin kestävämpiin täysmuovisiin, kasvoi pussien värikohtainen minimitilausmäärä niin suureksi, että mustia ei enää voinut tilata (liian pitkä kiertoaika). Vain etiketti on enää mustapohjainen.
Tämä oli ihan käytännön sanelema juttu. Fast-sarjassa oli kolmen värisiä pusseja; punaisia, vihreitä ja mustia. Kun paperi-muovipussit vaihdettiin kestävämpiin täysmuovisiin, kasvoi pussien värikohtainen minimitilausmäärä niin suureksi, että mustia ei enää voinut tilata (liian pitkä kiertoaika). Vain etiketti on enää mustapohjainen.
Ok. Tiedän, että monet on tästä toista mieltä, mutta meitsi jäi kaipailemaan niitä vanhoja pusseja. Niistä oli kätevämpi ottaa jauhetta ja tavallaan pysyivät myös kiinni paremmin avonaisena kuin nämä nykyiset.
Muscle Market Info
19.09.2007, 20:39
Ok. Tiedän, että monet on tästä toista mieltä, mutta meitsi jäi kaipailemaan niitä vanhoja pusseja. Niistä oli kätevämpi ottaa jauhetta ja tavallaan pysyivät myös kiinni paremmin avonaisena kuin nämä nykyiset.
Kummassakin pussissa on omat hyvät puolensa. Tuotteita on kuitenkin yhä enemmän myös marketeissa, jossa niitä saattaa puristella "sata tai tuhat" ihmistä. Nykyinen pussi kestää melkein potkimistakin, kun taas vanhoja hajoili esim kuljetuksessa.
Vinkki sulkemiseen: paperiliitin toimii hyvin, kun pussin ensin leikkaa ihan yläreunasta ja sitten taittaa parin sentin matkalta.
Huom. Vanhassa pussissakin oli muovia, paperipintojen välissä. Tämä uusi pussi voidaan polttaa ilman haittoja ja kierrättää.
Laadukkaita tuotteita, ei voi muuta sanoa. Itse käytän PROFX-tuotesarjaa, palautumisjuomia jne. Suosittelen.
Hey c'mon! Onko nämä Fastin tuotteet oikeasti näin ylivoimaisia, kuin jengi täällä kehuu vai eikö kukaan ole vaan koskaan koittanut mitään muuta? Vähän perusteluja kaipailen tv-shop tyylisen hehkuttamisen lisäksi.
Rautateemu
19.09.2007, 21:07
Hey c'mon! Onko nämä Fastin tuotteet oikeasti näin ylivoimaisia, kuin jengi täällä kehuu vai eikö kukaan ole vaan koskaan koittanut mitään muuta? Vähän perusteluja kaipailen tv-shop tyylisen hehkuttamisen lisäksi.
No ehkä jengi vaan on tykännyt Fastin tuotteista. Ei kai siinä mitään väärää ole.
Muscle Market Info
19.09.2007, 21:15
Toivottavaa onkin positiivinen palaute. Rakentavaa kritiikkiä otetaan vastaan, mutta kenenkään kilpailijankaan tuotteita ei täällä saa haukkua. Jos haluaa kehua muita merkkejä, sen voi tehdä kyseisen merkin foorumilla tai suoraan yritykselle. Monia foorumeita on vaivannut se, että niistä on muodostunut loanheittopaikkoja. Tästä foorumista ei sellaista päästetä tulemaan.
Muscle Market Info
19.09.2007, 21:20
Fastin tuotteiden kohdalla väittäisin, että hallussani on PROFX Zero Carb Protein Drinkin ja PROFX -proteiini-energiapatukka 75g:n syömisen ja juomisen Suomen ennätys. Kaiken järjen mukaan molempia tuotteita pitäisi tulla jo korvista mutta kun ei tule niin ei tule. Ameriikkalaisia roheiineja on tullut vedeltyä joten herkkuperseily on päässyt valloilleen mutta ei ole em. tuotteiden voittaneita.
Fastille tiedoksi, että mikäli näiden valmistaminen lopetetaan, meikäläiselle viestiä niin tulen hamstraamaan trukkilavalliset molempia!
Onko Jonsteri tulossa Lahden Fitness Expoon? Siellä voisimme sinut palkita tuosta Suomen ennätyksestä. Fast aikoo jakaa siellä muutaman tuhat pulloa Profx-juomaa ilmaiseksi, joten kyllä sinulle yksi 12-pack kuuluu suorituksestasi ;)
On tullut kokeiltua lähes kaikkia saatavilla olevia.
Mä tykkään enemmän purkki- kuin pussikamasta. Jos pussitettua tuotetta tulee jostain syystä ostettua, niin yleensä säilön nekin vanhoihin purnukoihin. Ovat siistimpiä käyttää ja mukavampia säilyttää kun pysyvät kuosissaan. Purkit antavat mun mielestä tuotteesta myös laadukkaamman mielikuvan, mutta ymmärrän toki, että kustannussyistäkin pussukoita halutaan käyttää. Ja lähinnä jenkkituotteita on itse viime vuosina tullut käytettyä.
Faidra http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat2/mari_sydan.gifs:
-ProFX juomat, käytän päivittäin jatkuvasti
-ProFX mini caramel, varsinkin joskus kun sattuu aivan just valmistettuja patukoita, ne SULAA suuhun... ei tarvii karkkia enää :)
-Whey+ suklaa, riittävän mieto eikä tule äklötystä, kun en tykkää liian suklaisista protskuista
-HT-R kahvi, palautusjuoma jossa kerrankin on mun kokoiselle ihmiselle just sopivassa suhteessa kaikkea ja vielä lisäksi maku johon en ole kyllästynyt vielä vuodenkaan jälkeen
-uusi minttusuklaa joka on tulossa, lähes tajunnanräjäyttävä kokemus jo yhdellä maistatuksella (tätä veisin kyllä äitillekin) :D
-omegat, käytössä joka päivä ja mielestäni ihan ehdoton lisä kenen tahansa ruokavalioon
-BCAA:t, edistää palautumista
-glutamiini, eipä ole tarvinnut kärsiä flunssista kun tätä käyttää joka päivä (tässä uusi purkki on muuten parempi kuin vanha 500g pakkaus)
-Burner, hyvä lisä dieetillä, ei tuu tärinöitä mutta pistää ainakin treenissä hikoilemaan -> lämmöntuotto kiihtyy
-AC-C, treenissä riittää virtaa paremmin loppuun asti, jotenkin sellanen "terävämpi" olo treenatessa, käytän lähinnä kovilla viikoilla buustaamaan pidempiä treenejä
Pump+:sta en oikein osaa sanoa. Oon aloittanut sen ottamisen jo useampaan otteeseen, mut sitten aina unohdan ja eipä sitä vaikutusta näe jos ei säännöllisesti tuotetta käytä. Joko tämä tai kreatiini pitäisi kyllä ottaa taas käyttöön säännöllisesti, jotta osaisi sanoa toimivatko ne minulla. Pelkkä kreatiini on ainakin aikaisemmin kyllä tuonut potkua treeneihin, mutta nyt en ole sitä käyttänyt hetkeen lisänä, silloin tulee automaattisesti kun otan HT-R:ää treenin jälkeen - eli ei joka treenin jälkeen, sillä käytän myös ProFX-juomia palkkareina.
Varmaan mun kommenteista helposti ajatellaan, että se nyt puhuu vaan kun on kerta sponssiurheilija. Mutta samapa tuo... miksi oisin ikinä hinkunut Fastin tiimiin jos en uskoisi tuotteisiin. :) Hyviä ja laadukkaita perustuotteita, joilla mielestäni kuka hyvänsä säännöllisesti urheileva voi täydentää ruokavaliotaan.
Mulla tuoteideoita riittäis varsinkin erityisesti makeanhimon riivaamille naisille suunnattuihin tuotteisiin... katsotaan missä vaiheessa Fast taipuu painostuksen alla, hehe. :D
Ei nuo uudet pussit minusta ole hankalia. Asenne ratkaisee. ;)
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/kaisa_hera.jpg
Itse käytän Reco2 palautusjuomana, kreatiinia ja omega3. Recon mausta tykkään ainakin siitä vadelmasta, koska se ei ole liian voimakkaan makuinen. :)
Toisena ongelmana on sitten laktoosipitoisuus, suurimmassa osassa tuotteita on laktoosia niin paljon ettei pysty käyttämään tuotteita. Onko Fast:lle tulossa laktoositonta tuotetta?
Tuosta Ac-c:sta on sanottava, että kovimmalla massakaudella, tämän vuoden tammi-maaliskuussa oli käytössä. Todella hyvä tuote, vaikkakin vähän kihelmöi. Johtunee HMB:stä, vai oliko siinä Niasiiniakin?
Vai olisko kihelmöintiin sittenkin syynä beeta-alaniini...?
Onko mitään hajua miten alas tuon perusheran kilohinta putoaisi?
Niin ja tuo hyvänmakuinen maitoisolaatti (ilman mitään helvetin maitojauheita) kuulostaa todella hyvältä.
Muscle Market Info
20.09.2007, 21:25
Itse käytän Reco2 palautusjuomana, kreatiinia ja omega3. Recon mausta tykkään ainakin siitä vadelmasta, koska se ei ole liian voimakkaan makuinen. :)
Toisena ongelmana on sitten laktoosipitoisuus, suurimmassa osassa tuotteita on laktoosia niin paljon ettei pysty käyttämään tuotteita. Onko Fast:lle tulossa laktoositonta tuotetta?
Mainitsemasi Reco2 on vähälaktoosinen. Täysin laktoosittomia jauheita on todella vähän, koska maitopohjaisissa tuotteissa on aina hiukan laktoosia. Isolaatti-pohjaiset heratuotteet (esim Whey+) ovat vähälaktoosisia. Profx-Recovery ja Zero Carb ovat laktoosittomia.
Muscle Market Info
20.09.2007, 21:27
Tuosta Ac-c:sta on sanottava, että kovimmalla massakaudella, tämän vuoden tammi-maaliskuussa oli käytössä. Todella hyvä tuote, vaikkakin vähän kihelmöi. Johtunee HMB:stä, vai oliko siinä Niasiiniakin?
Kihelmöinti johtuu beeta-alaniinista. Hienoa kuulla, että ACC toimii sinullakin!:thumbs:
Muscle Market Info
20.09.2007, 21:34
Onko mitään hajua miten alas tuon perusheran kilohinta putoaisi?
Niin ja tuo hyvänmakuinen maitoisolaatti (ilman mitään helvetin maitojauheita) kuulostaa todella hyvältä.
Sen verran voi tässä vaiheessa paljastaa, että isoissa pakkauksissa (4-5 kg) heran hinnat tulevat olemaan todella kilpailukykyiset.
Muscle Market Info
20.09.2007, 21:37
Mä tykkään enemmän purkki- kuin pussikamasta. Jos pussitettua tuotetta tulee jostain syystä ostettua, niin yleensä säilön nekin vanhoihin purnukoihin. Ovat siistimpiä käyttää ja mukavampia säilyttää kun pysyvät kuosissaan. Purkit antavat mun mielestä tuotteesta myös laadukkaamman mielikuvan, mutta ymmärrän toki, että kustannussyistäkin pussukoita halutaan käyttää. Ja lähinnä jenkkituotteita on itse viime vuosina tullut käytettyä.
Yksi syy, miksi Fast-tuotteissa ei käytetä purkkeja kuin tabuissa, on luontoystävällisyys. Pussit voidaan polttaa ilman haitallisia päästöjä, myös uudet.
Yksi syy, miksi Fast-tuotteissa ei käytetä purkkeja kuin tabuissa, on luontoystävällisyys.
Tämä on tosiaan hyvä syy, vaikka itse olenkin toivottoman huono ekoilija :o . Onneksi egoilu sentään vielä sujuu. Silloin tällöin ;)
Fastin tuotteet ovat varmasti laadukkaita, mutta omasta mielestäni turhan kalliita ja näin ollen en niitä käytä. Hinta kysymys tulee eteen ihmisillä, jotka ovat ns. suur-kuluttajia ja joista luulisi suurimman asiakaskunnankin löytyvän.
Toivottavasti hinnat laskevat tämän netti-kaupan kautta ja saadan kunnollinen "mitä enemmän ostat-sitä halvemmalla saat" tarjous aikaan.
Kuten sanottu satunnaiskäyttäjälle hinta ei merkitse niin paljoa, mutta kun on suur-kuluttaja niin alkaa houkuttelemaan jos saa lähes vastaava tuotetaa lähes puolet halvemmalla...
:thumbs:
Sen verran voi tässä vaiheessa paljastaa, että isoissa pakkauksissa (4-5 kg) heran hinnat tulevat olemaan todella kilpailukykyiset.
Entäs onko tuosta uudesta maitoisolaatista tulossa myös noita suurempia pakkauksia?? Ja onko tuolle isojen herapakkauksien saapumiselle markkinoille jonkinlaista aikataulua heittää, noin niinkuin suurinpiirtein. Kuukausi, kaksi kuukautta, puoli vuotta???
Muscle Market Info
27.09.2007, 14:38
Toivottavasti hinnat laskevat tämän netti-kaupan kautta ja saadan kunnollinen "mitä enemmän ostat-sitä halvemmalla saat" tarjous aikaan.
Hintatietoja ja klubiehtoja julkistetaan lähiaikoina. Tuohon mainitsemaasi suuntaan mennään hinnoittelussa.
fastin tuotteita olen käyttänyt jo vuosia[yrittää laskea sormista],ja hyvin ovat maistuneet.:rock:
Maustamisprojekti on käynnissä ja alkuun maitoproteiinia tehdään mansikan, suklaan, vaniljan, minttusuklaan ja ananaksen makuisina. Myöhemmin makuja tuodaan lisää, jos nuo maut saavat hyvän vastaanoton. Uudet maut erovat jonkin verran Fast-sarjan nykyisistä, koska niissä käytetään eri aromeita. Testeissä uusia makuja on kehuttu!
lääh,kuolaa tippuu paidalle ja lattialle.....
fast whey3 ja fast whey+ vaikuttavat kovasti samanlaisilta paitsi hinnaltaan. Onko todella hintaeron arvoista ostaa whey+:aa tuon whey3:n sijasta?
Pacifique
28.09.2007, 23:14
Onko todella hintaeron arvoista ostaa whey+:aa tuon whey3:n sijasta?
Whey+ on kokonaan isolaattia. Eli jos on laktoosi ongelmia niin ehkä sitten, mutta yhtä hyvin kehityt kun ostat Hera80 proteiinia palautusjuomaan tai välipalaksi. American Pro Whey on myös toimivaa tavaraa, siitä on hyvä tarjous tuolla kaupan puolella. :cool:
Morjens! Kyllä nyt täytyy sanoa että hyvältä vaikuttaa. Kokeilin juurikin noita perusversioita aikaisemmin, ja nyt on tulossa maustetut tuotteet markkinoille! Loistava homma ja tuskin maltan ostaa omani verkkostoresta. :rock:
Muscle Market Info
29.09.2007, 11:04
Whey+ on kokonaan isolaattia. Eli jos on laktoosi ongelmia niin ehkä sitten, mutta yhtä hyvin kehityt kun ostat Hera80 proteiinia palautusjuomaan tai välipalaksi. American Pro Whey on myös toimivaa tavaraa, siitä on hyvä tarjous tuolla kaupan puolella. :cool:
Juuri näin. Whey+ on vähälaktoosinen ja vähärasvainen. Eli jos haluat välttää laktoosia ja rasvaa, on se perusteltu valinta. Whey3 sisältää hiukan hydrolysoitua heraa, mutta Hera80 ja Pro Whey ajavat saman asian. Eniten myytyjä tuotteita ovat Hera80 ja Pro Whey. Kaupassa on tosiaan erittäin hyvä tarjous juuri nyt.
Juuri näin. Whey+ on vähälaktoosinen ja vähärasvainen. Eli jos haluat välttää laktoosia ja rasvaa, on se perusteltu valinta. Whey3 sisältää hiukan hydrolysoitua heraa, mutta Hera80 ja Pro Whey ajavat saman asian. Eniten myytyjä tuotteita ovat Hera80 ja Pro Whey. Kaupassa on tosiaan erittäin hyvä tarjous juuri nyt.
Sisältääkö whey+ hydrolysoitua heraa? Jos niin kuinka iso osa tuotteesta on sitä?
Jonsteri
01.10.2007, 20:50
Tästä tulee nykyään kotopuolessa sen verran sanomista, että tulen tänne hakemaan hyväksyntää. :D
Paljonhan on ollut puhetta mikä on oikea hetki rouhia kreatiinia, ottaa palautusjuomaa yms. Nyt kysymys kuuluukin: Mikä on oikea hetki syödä roheiinipatukka? Molempia alla olevia löytyy hyllystä, joten molemmille tarvittaisiin sopiva hetki.
http://www.musclemarket.fi/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=66
http://www.musclemarket.fi/catalog/product_info.php?products_id=76
Ps. Se, että ei syödä patukoita ollenkaan EI ole vaihtoehto. :D
Eiköhän protskupatukoiden funktio ole toimia terveellisinä välipalavaihtoehtoina esim. mäkkärisafkalle ynnä muulle shaitille, mitä ihmiset nyt yleensä nälän yllättäessä syövät.
Rautateemu
01.10.2007, 21:14
Tästä tulee nykyään kotopuolessa sen verran sanomista, että tulen tänne hakemaan hyväksyntää. :D
Paljonhan on ollut puhetta mikä on oikea hetki rouhia kreatiinia, ottaa palautusjuomaa yms. Nyt kysymys kuuluukin: Mikä on oikea hetki syödä roheiinipatukka? Molempia alla olevia löytyy hyllystä, joten molemmille tarvittaisiin sopiva hetki.
http://www.musclemarket.fi/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=66
http://www.musclemarket.fi/catalog/product_info.php?products_id=76
Ps. Se, että ei syödä patukoita ollenkaan EI ole vaihtoehto. :D
Parastahan on hiukan mäsäyttää kovien treenien jälkeen. Välillä silloin tällöin itsekin vetäsen prodepatukan palkkarin jälkeen massalla, tai esim. kevytjätskiä + herprodea sekaan. Nyt ajattelin muuttaa palkkaria massakaudella niin, että treenin jälkeen n. 50g prodea, ja 40-50g hiilaria maltosta.. sen jälkeen 15-30 minsaa matkalla himaan muutama kymmenen grammaa irtaria (korkevolyymisen treenin, rankan lihaskunnon/juoksutreenin tai jalkatreenin jälkeen jopa hiukan enempi). Täytyy kehittää esim joku purkki, johon laittaa sitten karkkpussista ja vetäsee naamaan.. siinä sitten muutaman gramman tarkkudella mässyt (ja ehkä vähä ekstraa päälle, jos herkkunälkä yllättää;)).
Jonsteri
01.10.2007, 22:06
Eiköhän protskupatukoiden funktio ole toimia terveellisinä välipalavaihtoehtoina esim. mäkkärisafkalle ynnä muulle shaitille, mitä ihmiset nyt yleensä nälän yllättäessä syövät.
Jes! Sieltä se tuli! Jos kotiväki sattumoisin päätyy tänne lukemaan tätä tekstiä niin nyt voin sanoa, että Hulkkikin pitää näitä terveellisinä! :D
Mielestäni aamupala ei silti ole sama asia kuin välipala, eikä protskupatukoiden funktio ole kuitenkaan korvata oikeaa ruokaa niillä aterioilla joilla sitä kuuluisi syödä. :)
Ts. protskupatukka välipalana silloin tällöin, mutta monta patukkaa joka päivä ja esim. aamupalan korvaajana... silkkaa laiskuutta/herkkuperseilyä. :)
edit: Ainiin, unohtui:
Eiköhän protskupatukoiden funktio ole toimia terveellisinä välipalavaihtoehtoina esim. mäkkärisafkalle ynnä muulle shaitille, mitä ihmiset nyt yleensä nälän yllättäessä syövät.Se on niin kiinni siitä mitä haluaa nähdä :lol:
jotkut noista maistuu ihan hyvältä ja tuottaa mielihyvää ja aiheuttaa kylläisyyttä. vähentää mielihaluja tuhoisampien herkkujen syömiseen. siinä mielessä terveyttä edistävää. maku on noissa tärkeintä ja se, että se saavutetaan kohtalaisilla ravintoarvoilla. mauttomia patukoita en ostaisi, vaikka olisi kuinka terveellisiä.
Ei kai oikeasti ole mitään järkeä korvata välipalaa patukoilla. Suotta tieten tahtoen sokeria ja huonoja rasvoja syö. Patukoille on mielestäni käyttöä vain, kun ei ole parempaa ruokaa saatavilla. Tai sitten jos haluaa tankata vähän ylimääräisiä kaloreita.
Itse olen kokenut Muscle+, Creatine ja Hera80 tuotteet ihan käyttökelpoisiksi ja tuloksiakin tuoviksi tuotteiksi. Soija protsku on maustamattomuutensa takia vaan niin hirveen makusta et on vaikee hörppiä sitä, eikä se kökköinen maku tunnu peittyvän millään vaikka sekoittaisi mehuun tai muuhunkin kuin pelkkään veteen..
Jonsteri
10.10.2007, 07:05
Ei nyt varsinaisesti lisäravinne mutta nuo Fastin rannesiteet kyllä rokkaa ku hirvi! Vaimon reenikassista lainasin salilla ja olivat kyllä jämäkän tuntuiset vaikka olivat puolta lyhyemmät kuin vanhat siteet. Tosin entiset tukivat yhtä paljon kuin rullaisi metrin Edamia ranteiden ympärille.
Muscle Market Info
10.10.2007, 08:01
Itse olen kokenut Muscle+, Creatine ja Hera80 tuotteet ihan käyttökelpoisiksi ja tuloksiakin tuoviksi tuotteiksi. Soija protsku on maustamattomuutensa takia vaan niin hirveen makusta et on vaikee hörppiä sitä, eikä se kökköinen maku tunnu peittyvän millään vaikka sekoittaisi mehuun tai muuhunkin kuin pelkkään veteen..
Niin on kokenut moni muukin, nuo kolme tuotetta ovat olleet Suomen myyntilistan kärjessä jo pitkään. Soijaa on tulossa ainakin suklaalla maustettuna verkkokauppaan. Makutesteissä se oli yllättävän hyvää!
Niin on kokenut moni muukin, nuo kolme tuotetta ovat olleet Suomen myyntilistan kärjessä jo pitkään. Soijaa on tulossa ainakin suklaalla maustettuna verkkokauppaan. Makutesteissä se oli yllättävän hyvää!
Mä testailin tuota Muscle+ tuotetta about pari vuotta sitten ja vatsa ei sietänyt sitä.. Maltoa, kreatiinia ja tavallista heraa se kestää sekoituksena ilman mitään oireita eli onko mitään ajatusta miksi näin?
Olen ajattelut taas kokeilla kreatiiniakin pitkän tauon jälkeen ja siitäkin täytyy sanoa, että en ole havainnut mitään vaikutuksia: ei tehon kasvua eikä edes nesteen kertymistä lihaksiin. Mahtaako kreatiini toimia ollenkaan jos siihen ei usko? :p
Hera80 meni yhdessä vaiheessa runsaasti. Onhan se hinnaltaan ihan ok, mutta sisältää kohtalaisesti rasvaa ja laktoosia. Tosin tuosta laktoosista mulle ei mitään harmeja tulekkaan. Siirryin hera80:stä whey3:een ja siitä whey+. Nyt vaikuttaa siltä, että löysin hyvän tuotteen.
Pacifique
10.10.2007, 13:01
Mä testailin tuota Muscle+ tuotetta about pari vuotta sitten ja vatsa ei sietänyt sitä.. Maltoa, kreatiinia ja tavallista heraa se kestää sekoituksena ilman mitään oireita eli onko mitään ajatusta miksi näin?
Pitää kyllä mainita, että itsellenikään ei tuo muscle+ palkkari sovi. Olen sitä n.3-4 kertaa parin vuoden aikana ostanut, mutta aina menee pakki totaalisen sekaisin vaikka kuinka hitaasti hörppisi. Laktoosin määrä tuossa on vielä todella maltillinen, eikä esim. Hera80 (korkeampi laktoosi)tuote aiheuta palkkarina käytettynä vastaavaa. :confused:
Olen ajattelut taas kokeilla kreatiiniakin pitkän tauon jälkeen ja siitäkin täytyy sanoa, että en ole havainnut mitään vaikutuksia: ei tehon kasvua eikä edes nesteen kertymistä lihaksiin. Mahtaako kreatiini toimia ollenkaan jos siihen ei usko? :p
Vaikka en olekkaan Fastin henkilökuntaa, niin pitää vielä kysyä, että oletko kokeillut n.10g annostuksella kreatiinia? Noissa pakkauksissa on aina noita 3g suosituksia. Vasta isommalla annostuksella ja jatkuvalla joka päiväisellä käytöllä olen huomannut pientä eroa punnerrusliikkeissä muutamien toistojen verran. Eron huomaa parhaiten kun on kuukauden pari ollut käyttämättä ja aloittaa taas.. Ainoa mikä tuossa v*tuttaa on tuo nesteen kerääntyminen kasvoihin. :mad: :roinapöhö: Siksi pidänkin välillä taukoa tuotteen käytöstä, koska naama alkaa muistuttaa lähinnä possua.. :D
Pitää kyllä mainita, että itsellenikään ei tuo muscle+ palkkari sovi. Olen sitä n.3-4 kertaa parin vuoden aikana ostanut, mutta aina menee pakki totaalisen sekaisin vaikka kuinka hitaasti hörppisi. Laktoosin määrä tuossa on vielä todella maltillinen, eikä esim. Hera80 (korkeampi laktoosi)tuote aiheuta palkkarina käytettynä vastaavaa. :confused:
Vaikka en olekkaan Fastin henkilökuntaa, niin pitää vielä kysyä, että oletko kokeillut n.10g annostuksella kreatiinia? Noissa pakkauksissa on aina noita 3g suosituksia. Vasta isommalla annostuksella ja jatkuvalla joka päiväisellä käytöllä olen huomannut pientä eroa punnerrusliikkeissä muutamien toistojen verran. Eron huomaa parhaiten kun on kuukauden pari ollut käyttämättä ja aloittaa taas.. Ainoa mikä tuossa v*tuttaa on tuo nesteen kerääntyminen kasvoihin. :mad: :roinapöhö: Siksi pidänkin välillä taukoa tuotteen käytöstä, koska naama alkaa muistuttaa lähinnä possua.. :D
Jees.. Pieniä annoksia olen ottanut. Ensin tankkaus ja sitten 2-5grammaa per päivä. Voi olla siitä sitten. Täytyy nyt harkita vielä, että tarviiko kreaa vai ei. En ole sitä koskaan kovin tärkeässä osassa pitänyt joten..
Hypätääs aiheesta toiseen eli kuinka hyvänä/tärkeänä hankintana näkisitte BCAA kapsuja tai vastaavaa? Mulla menee tuota FAST whey+:aa pari-kolme annosta päivässä, että eiköhän siitäkin haaraketjuisia tule ihan mukavasti..?
GetRipped
11.10.2007, 09:37
Onko jollain tota ACC:tä? Onko hyvä?
ACC:tä?
Tuotteen nauttiminen itsessään on jo urheilusuoritus ja vaatii noin yhden pussillisen ajan totuttelua :D.
Mutta hyvää jauhoo se on, mainitsin vaan että voi etukäteen varautua :evil:
Kovin kiisteltyjä aineosia sisältää tuokin perushöttöjen lisäksi. Tiedä sitten toimivuudesta kun en ole kokeillut, mutta itselläni ei tarvetta tuollaiselle ainakaan ole ennenkuin ruokavalio on muuten täydellisen hiottu.
Muscle Market Info
15.10.2007, 21:15
Palaute ACC:tä on 90% positiivinen. Mitä pidempään on treenannut, sitä paremmin tuntuu toimivan. Siis sen vaikutus tuntuu lihaksissa lisääntyneenä suorituskykynä, jos on lihakset. Se ei kuitenkaan ole vasta-alkajatuote.
Jokunen pussi testailtu tuota ACC.tä ja yksi harvoista lisäravinteista joista olen kokenut konkreettisen hyödyn.
Jos vielä joskus oikeesti punteilla rupeen treeneen, niin AC-C:n otan välittömästi käyttöön.
Ite kans käytän tota ac-c:tä säännöllisesti! TOIMII:thumbs: Lihasarkuus vähentynyt ja palautuminen parantunut selvästi. Kannattaa koittaa:)
zuperduper
18.01.2008, 17:51
Millos näitä maustettuja maitoproteiineja ja muita uusia makuja on tulossa myyntiin? en malta odottaa että saan iskeä hampaani moisiin :kuola:
Muscle Market Info
22.01.2008, 15:46
Millos näitä maustettuja maitoproteiineja ja muita uusia makuja on tulossa myyntiin? en malta odottaa että saan iskeä hampaani moisiin :kuola:
Vielä vähän aikaa pitää odotella. Tulossa on myös 4 kg herakonsentraatti vain nettikauppaan, beeta-alaniini ja vihreätee-jauhe...
vihreätee jauhetta odotellessa :) keväämmällä oli tarkoitus tilata sitä briteistä mutta jos tätä odottelisi. :thumbs:
Itselläni kreatiini kiistatta toimii ja lihakset pakkautuu nesteestä. Mutta, onko joillakin ihmisillä luonnostaan enemmän kreatiinia kropassa, jolloin siitä ei lisäravinteena ole juuri hyötyä?
Aika karu muutos vaihtaa n. kymmenen perättäisen Massblast purkin jälkeen Muscle+:ssaan.
Haljuu litkuu..
En tiedä mistä tätä olisi pitänny kysyä joten kysyn täältä..
Eli olen nyt jonku aikaa käyttäny palautusjuomana RECO2, mutta tarkoituksena olisi tuon pussin jälkeen sekoittaa omat palautusjuomat mihin ajattelin laittaa: 1annos= 30g hera80, 30g malto6 suhde 1:1 + kreatiini.
Onko tuo sopiva annos vai pitäiskö tuohon lisätä vielä jotain muuta?
Ja toisena kysymyksenä että ajattelin myös hankkia maito90 ilta protskuksi ja myös yhdeksi välipalaksi, eli onko tuossa mitään järkeä vai onko sama jos syö purkin raejuustoa tuon sijaan? tämmöstä annosta ajattelin: 1dl maito90, 4dl rasvatonmaito, vähän kaakaota
Megamies
01.02.2008, 14:25
Eli olen nyt jonku aikaa käyttäny palautusjuomana RECO2, mutta tarkoituksena olisi tuon pussin jälkeen sekoittaa omat palautusjuomat mihin ajattelin laittaa: 1annos= 30g hera80, 30g malto6 suhde 1:1 + kreatiini.
Ja toisena kysymyksenä että ajattelin myös hankkia maito90 ilta protskuksi ja myös yhdeksi välipalaksi, eli onko tuossa mitään järkeä vai onko sama jos syö purkin raejuustoa tuon sijaan? tämmöstä annosta ajattelin: 1dl maito90, 4dl rasvatonmaito, vähän kaakaota
Paljokkos painat? Hillaria vois olla ainaki tuplasti enempi suhteessa 1:2 (30/60). Välipaloina tavallinen ruoka hyvä jos vaan pystyt syömään jos on estettä niin lisäravinne korvaa sen hyvin, tuokin hera80 käy siihen lisä proteinin tarpeeseen niin voit vaikka veteenkin laittaa.
Painan tällä hetkellä noin 81kg ja pituutta löytyy 178cm mutta tarkotus ois dietata vielä 70-75 kg asti ollu tässä 15 viikkoa jo dietillä ja paino pudonnu 102->81kg.
Eli koitan välttää ylimääräisiä hiilareita.
Että jos illalla alkaa syömään jotain proteiinia niin hera80 ajaa saman asian ku maito90?
Megamies
01.02.2008, 18:46
Painan tällä hetkellä noin 81kg ja pituutta löytyy 178cm mutta tarkotus ois dietata vielä 70-75 kg asti ollu tässä 15 viikkoa jo dietillä ja paino pudonnu 102->81kg.
Eli koitan välttää ylimääräisiä hiilareita.
Että jos illalla alkaa syömään jotain proteiinia niin hera80 ajaa saman asian ku maito90?
Yötä vasten parempi vois olla hitaanpana tuo maito prode jos päivällä käytät niin sitte tuo hera80. Suositteleisin päivälläkin rahkaa, tonnikalaa, raejuustoo jne... niin tavallinen ruoka on aina tavan evästä. En kyllä reenin jälkeisestä ateriasta tinkis hiilaria liikaa vaikka painoo hilaatki alas. 60g ei oo liikaa ja 30g protsuka vois olla hyvä.
Miten onko noissa lisäravinteissa hera, malto, maito, kreatiini mitään aspartaamia?
Jos on niin paljonko niitä kärsii syödä ennenkun ylittyy se suositeltava määrä vuorokaudessa eli 40 mg/painokilo? (noin luin ainakin wikipedijasta) painoa löytyy noin 80kg, lisäksi tulee päivässä juotua/syötyä noin 1litra vähäkalorista mehukeittoa josta siis saan ainakin vähän tuota aspartaamia.
FAST:lle kysymys!
Ajattelin tilata tänään tuolta ton 4 pussia mausteheraa "osta 4, maksa 3 tajouksella" ja yhden laatikon ProFX proteiinipatukoita (75g/kpl), niin kuinka monta patukkaa tossa laatikkossa siis on? Ja onko tuo 51 euroa/laatikko se -15% hinta, vai pitääkö liittyä Muscle clubiin, että saa -15% alennuksen?
Ajattelin tilata tänään tuolta ton 4 pussia mausteheraa "osta 4, maksa 3 tajouksella" ja yhden laatikon ProFX proteiinipatukoita (75g/kpl), niin kuinka monta patukkaa tossa laatikkossa siis on?Tuotetiedoista (http://www.musclemarket.fi/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=82) löytyy tuollainen maininta:
Pakkauskoko: laatikko (sis. 24 kpl x 75 g)
ViltsuOmassa herapussissani(hera80) lukee aspartaamiton.
Mikä on veteen sekoitettuna Fastin lisäravinnejauheiden säilyvyys? Eli jos aamulla sekoittaa sheikkeriin valmiiksi välipalaprotskun, niin kuinka kauan se on repun pohjalla juomakelpoista?
Megamies
09.02.2008, 16:31
Mikä on veteen sekoitettuna Fastin lisäravinnejauheiden säilyvyys? Eli jos aamulla sekoittaa sheikkeriin valmiiksi välipalaprotskun, niin kuinka kauan se on repun pohjalla juomakelpoista?
No kyllä kai se ainakin yhden päivän.
panumies
09.02.2008, 19:01
Se suurella todennäköisyydellä aukeaa sinne reppuun ja sitte sitä vasta onkin hauskaa :D
Eiköhän sitä mahollisuus ole aina vettä jostain saada tai sitten kantaa mukana erikseen ja sekoittaa sitten kun tarvitsee.
Muscle Market Info
20.02.2008, 20:17
FAST:lle kysymys!
Ajattelin tilata tänään tuolta ton 4 pussia mausteheraa "osta 4, maksa 3 tajouksella" ja yhden laatikon ProFX proteiinipatukoita (75g/kpl), niin kuinka monta patukkaa tossa laatikkossa siis on? Ja onko tuo 51 euroa/laatikko se -15% hinta, vai pitääkö liittyä Muscle clubiin, että saa -15% alennuksen?
Tarjoukset ovat kaikille, niistä vaan ei saa klubialennusta, jonka muuten saa kaikista tilauksista klubiehtojen mukaisesti. 75 gramman patukoiden laatikossa on 24 patukkaa ja 51 euroa on tarjoushinta.
Klubiin kyllä kannattaa liittyä, jos tilaa enemmän tai kimpassa kavereiden kanssa.
Ihan kohta saadaan ulos se 4 kg herakonsentraatti. Se on eri tavaraa kuin Hera80, myös maultaan. Laadultaan vastaavaa kuitenkin. Tarkemmat tiedot lähiaikoina, kahden viikon sisällä.
Muscle Market Info
20.02.2008, 20:26
Reco2 on hiilaria enemmän kuin prodea, joten saman suhteen saat kun sekoitat suhteella 1:2 (prode/hh). Siis jos haluat samantyyppisen juoman. Recossa on heraisolaattia, kun hera80 on konsentraattia, jossa hiukan rasvaa ja laktoosia. Jos ne eivät haittaa, vaikutus on lähes vastaava. Vatsasi kertoo totuuden. Jos haluat täsmälleen Recon kaltaisen juoman, voit tehdä sen maltosta ja Whey+:sta. Kreatiinia Recossa ei ole.
Raejuuston ja Maito90-proteiinin vaikutus lienee aika sama, jälleen kannattaa kuunnella vatsaa. Proteiini molemmissa on maidosta.
Heips, kuin paljon on ProFX Low-Carb patukoissa laktoosia? Ilmeisesti laktoosittomia eivät ole, mutta voiko luokitella vähälaktoosiseksi?
Heips, kuin paljon on ProFX Low-Carb patukoissa laktoosia? Ilmeisesti laktoosittomia eivät ole, mutta voiko luokitella vähälaktoosiseksi?
Laktoosimäärä patukoissa:
- Sitruunajuustokakku 4 %
- Pähkinä-nougat 0,9 %
- Banaani 4,6 %
- Toffee 4,6 %
http://www.fast.fi/index.php?mid=411
Miksi ProFX juomat maksaa enemmä musclemarketissa, kuin esim. kuntosaleilla??
Tällä hetkellä uppoaa todella hyvin noi juomat ja tekis mieli tilata postitse joku jymyloota, mutta salillakin prodet halvempia.
muskle marketissa kaikki maksaa enemmän kun kaupoissa tai gymeillä.
Muscle Market Info
17.04.2008, 10:46
muskle marketissa kaikki maksaa enemmän kun kaupoissa tai gymeillä.
Tätä pitää hiukan kommentoida:
Muscle Marketissa ei varmasti ole sen kalliimpaa kuin muuallakaan. Meillä on esimerkiksi hyviä tarjouksia:
http://www.musclemarket.fi/catalog/
Lisäksi klubilaiset saavat alennuksia (myös tarjoustuotteista!):
http://www.musclemarket.fi/catalog/product_info.php?products_id=85
Markettiin on kehitteillä oma edullinen sarja, No Brand:
http://www.musclemarket.fi/catalog/index.php?manufacturers_id=21
Tässä sarjassa herakonsentraatti valmiina, seuraavaksi tulevat Green Tea -jauhe ja Taurine-jauhe.
Pullojuomista ei voi niiden painon takia antaa alennuksia, koska kuljettaminen on niin kallista. Patukoissa sen sijaan on 15% alennus laatikottain ostettuna.
esimerkkinä heitän, reco 2 maksaa muscle marketissa 27.9e jos ei oo klupilainen ja sama jauho nimeltämainitsemattomassa tavaratalossa 19.9e. pullojuomatkin kaupassa 0.8-1e halvempia.
Mitä tuotteita suosittelette 18-vuotiaalle jo pari vuotta salitaustaa omaavalle treenaajalle? Nyt menty kuukausi Mass2:lla.
Megamies
24.04.2008, 14:29
Mitä tuotteita suosittelette 18-vuotiaalle jo pari vuotta salitaustaa omaavalle treenaajalle? Nyt menty kuukausi Mass2:lla.
Maitorahka, tonnikala, riisi, kana....
Mistäs noita low-carb patukoita kannattaa haeskella? Paikalisessa prismassa ei ainakaan näkyny, enkä oo kyllä muissakaan kaupoissa kyseisiin tuotteisiin törmänny. Tarkoitus olisi ostaa pari maistiaiskappaletta ja jos maku mielyttää niin tilata kevääksi täältä laatikollinen+ muuta kamaa.
Muscle Market Info
24.04.2008, 20:36
Mistäs noita low-carb patukoita kannattaa haeskella? Paikalisessa prismassa ei ainakaan näkyny, enkä oo kyllä muissakaan kaupoissa kyseisiin tuotteisiin törmänny. Tarkoitus olisi ostaa pari maistiaiskappaletta ja jos maku mielyttää niin tilata kevääksi täältä laatikollinen+ muuta kamaa.
Onko teillä päin Citymarkettia tai luontaistuotekauppaa? Myös monilla saleilla noita myydään. Niistä voisi löytyä. Nuo ovat kyllä maultaan lo-carb prodepatukoiden parhaasta päästä. Sitten on henkilökohtainen asia mistä mausta eniten tykkää.
Muscle Market Info
24.04.2008, 20:40
esimerkkinä heitän, reco 2 maksaa muscle marketissa 27.9e jos ei oo klupilainen ja sama jauho nimeltämainitsemattomassa tavaratalossa 19.9e. pullojuomatkin kaupassa 0.8-1e halvempia.
Jep, tuossa olet oikeassa. Eräs halpakauppa painaa joitakin tuotteita todella halvalla vielä jonkin aikaa (ovat kohta nostamassa hintoja kuulemma). Sieltä vaan ei saa läheskään kaikkea mitä täältä.
Muscle Market Info
25.04.2008, 12:13
Kreatiinimonohydraatti (Fast Creatine) on takuuvarmasti toimiva tuote. Riittävä annostus on 3-5 grammaa päivässä, treenin jälkeen MASS2:n joukossa otettuna. Lepopäivinä ei tarvitse ottaa.
Lisäksi iltaproteiini voisi olla hyödyllinen, jos on tarvetta lisäproteiinille. Tuohon käyttöön edullinen ja todella hyvänmakuinen on NoBrand -sarjan Whey, jota voi sekoittaa maitoon esimerkiksi 30 grammaa. Maidossa imeytyminen on hitaampaa illalla nautittuna, joten yöllä unessa saadaan parempi vaste proteiinisynteesiin.
Kumpaa suosittelettte ihan normaalii palautumisee muscle+ vai reco2?
Muscle Market Info
23.05.2008, 14:07
Kumpaa suosittelettte ihan normaalii palautumisee muscle+ vai reco2?Reco2 sisältää suhteessa enemmän hiilihydraattia kuin Muscle+, jossa proteiinin osuus taas on hieman suurempi. Reco2 sopiikin mm. paljon energiaa kuluttaville urheilijoille jotka harjoittelevat määrällisesti paljon, sekä toisaalta massankasvua tavoitteleville salitreenaajille.
Muscle+ sisältää myös kreatiinia, mistä johtuen Muscle+ soveltuu erityisen hyvin mm. voima- ja keholajien harrastajille. Varsinkin rasvanpolttoa tavoittelevalle salitreenaajalle Muscle+ on hyvä vaihtoehto.
Hyvän makuinen on tuo No Brand hera palkkarissa.
taivaskäsi
28.05.2008, 13:38
mitä projektille tällä hetkellä kuuluu, onkos tulossa kauppojen hyllyille?
Muscle Market Info
28.05.2008, 13:54
mitä projektille tällä hetkellä kuuluu, onkos tulossa kauppojen hyllyille?
On kuulemma aikaa vievää hommaa saada uusia makuja markkinoille. Nyt siellä alkaa olla valmista ja ensimmäisenä tulee Fast Heraan uudet maut parin-kolmen kuukauden päästä tai viimeistään Expoon. Sitten perässä seuraan maitoprodea ja muuta. Vielä hieman malttia, kun pääsimme ennakolta uusia makuja testaamaan voimme sanoa, että TÄTÄ HYVÄÄ KANNATTAA ODOTTAA.
-weider-
28.05.2008, 15:48
On kuulemma aikaa vievää hommaa saada uusia makuja markkinoille. Nyt siellä alkaa olla valmista ja ensimmäisenä tulee Fast Heraan uudet maut parin-kolmen kuukauden päästä tai viimeistään Expoon. Sitten perässä seuraan maitoprodea ja muuta. Vielä hieman malttia, kun pääsimme ennakolta uusia makuja testaamaan voimme sanoa, että TÄTÄ HYVÄÄ KANNATTAA ODOTTAA.
Ja sitä myös odotetaan suurella innolla! :thumbs:
taivaskäsi
28.05.2008, 16:54
mahtava homma että jo noin pian tuleepi Heraan uusia makuja. :thumbs:
Muistelin että aikoinaan FAST tuotteisiin kuului Viking Power niminen palautusjuoma (nykyinen muscle+?). Tätä sai banaani-vanilja maulla. Mietinkin tässä että onko kyseinen maku poistunut kokonaan valikoimistanne? Omasta mielestäni tuo oli parhaimman makuista palautusjuomaa mitä olen kitusiini kaatanut :)
Samoin joskus taisi olla jotain kahvin- tai cappuchinonmakuista (olikohan Mass2:sta). Oli kans aivan parasta.
-weider-
11.06.2008, 20:54
Meitsiä taas kiinnostaa mihin katosi fastin vitamiinivalmiste.Koskaan en sitä ostanut, mutta sitten se katosi markkinoilta.. Mihin meni ja miksi?
Lihasnippu
12.06.2008, 07:00
Mass2:n kahvia löytyy tosi harvasta paikasta, mutta kait sitä vielä tehdään kun muscle marketissa sitä on. Kahvina ei taida muissa mauissa ollakaan, en ole ikinä ainakaan nähnyt.
HT-R:ssä löytyy kahvin maku.
Mass2:n kahvia löytyy tosi harvasta paikasta, mutta kait sitä vielä tehdään kun muscle marketissa sitä on. Kahvina ei taida muissa mauissa ollakaan, en ole ikinä ainakaan nähnyt.
Enpä tajunnut tuolta katsoakaan. Samapa se kun en tuota valmistetta kuitenkaan käytä. Jotain perus heraproteenia kun saisi tuon makuisena niin olisin tyytyväinen.
Kannattaako tuota Fastin Creatinea ottaa se jokapäiväinen 5g annos, vaikka käyttäisikin jo Muscle+ -palkkaria, joka myös sisältää kreatiinia (tosin aika niukasti). Eli tuleeko kreatiinia liikaa päivittäin jos käyttää molempia tuotteita?
Kannattaako tuota Fastin Creatinea ottaa se jokapäiväinen 5g annos, vaikka käyttäisikin jo Muscle+ -palkkaria, joka myös sisältää kreatiinia (tosin aika niukasti). Eli tuleeko kreatiinia liikaa päivittäin jos käyttää molempia tuotteita?
Ei tule liikaa.
Ei tule liikaa.
Loistavaa. Eikun Creatine- purkkia ostoskoriin.
Kannattaako tuota Fastin Creatinea ottaa se jokapäiväinen 5g annos, vaikka käyttäisikin jo Muscle+ -palkkaria, joka myös sisältää kreatiinia (tosin aika niukasti). Eli tuleeko kreatiinia liikaa päivittäin jos käyttää molempia tuotteita?Jos kreatiinimonohydraattia tulee yhteensä 5-10 grammaa päivässä, ollaan mielestäni täysin normaalilla ja turvallisella alueella. Se, mistä eri lähteistä (esim. Muscle+ ja erikseen Creatine) tuo kreatiinimonohydraatin yhteismäärä tulee, ei vaikuta asiaan.
Pakollisena disclaimerina sitten sanottakoon, että joidenkin tahojen mukaan kreatiinin käytöstä kannattaa pitää säännöllisesti muutaman viikon tauko, eikä käyttää tuotetta yhteen putkeen koko ajan.
Tuossa vielä oma vastaukseni kreatiinikysymykseen:
http://www.fast.fi/index.php?mid=501&a=show&id=264
Jos kreatiinimonohydraattia tulee yhteensä 5-10 grammaa päivässä, ollaan mielestäni täysin normaalilla ja turvallisella alueella. Se, mistä eri lähteistä (esim. Muscle+ ja erikseen Creatine) tuo kreatiinimonohydraatin yhteismäärä tulee, ei vaikuta asiaan.
Pakollisena disclaimerina sitten sanottakoon, että joidenkin tahojen mukaan kreatiinin käytöstä kannattaa pitää säännöllisesti muutaman viikon tauko, eikä käyttää tuotetta yhteen putkeen koko ajan.
Tuossa vielä oma vastaukseni kreatiinikysymykseen:
http://www.fast.fi/index.php?mid=501&a=show&id=264
Ok, kiitoksia kattavasta vastauksesta.
Megamies
15.06.2008, 17:03
Omasta mielestäni ihan hyvä systeemi tuokin "oikea" tapa. 5pv tankkaus 20g/päivä, sitten 1-2kk ~5g/päivä ja jos jossain palutusjuomissa on luonnostaa kreatiinia niin lisäksi vaan.
Tuon kuurin jälkeen semmonen parin viikon tauko tekee hyvää, itellä yleensä yksi harjoitus jakso ~1kk. Sitten taas pelkkä palautusjuoman kreatiini omasta mielestä mitään auta jos sitä ei vetele välipäivänäkin, tämän taki olen käytelly kreatiinittomia palautusjuomia. Kreatiinia ei voi nuilla menetelmillä saada liikaa, se on vähän niinkun auton tehotki -> Aina liian vähä!
Muscle Market Info
18.06.2008, 09:30
Muistelin että aikoinaan FAST tuotteisiin kuului Viking Power niminen palautusjuoma (nykyinen muscle+?). Tätä sai banaani-vanilja maulla. Mietinkin tässä että onko kyseinen maku poistunut kokonaan valikoimistanne? Omasta mielestäni tuo oli parhaimman makuista palautusjuomaa mitä olen kitusiini kaatanut :)
Fastilta kerrottiin, että banaani-vanilja ei myynyt tarpeeksi, jotta sitä olisi kannattanut pitää valikoimassa. Sillä oli toki omat vaki käyttäjänsä, joten pahoittelut heidän suuntaan. Maku-uudistus tuo mukanaan sellaisia uusia makuja kuin caramel ja minttu-suklaa. Vielä ei ole ihan varmaa mihin tuotteisiin ne tulevat, ainakin HERA80. Myös kaikki vanhat maut menevät uusiksi.
Meitsiä taas kiinnostaa mihin katosi fastin vitamiinivalmiste.Koskaan en sitä ostanut, mutta sitten se katosi markkinoilta.. Mihin meni ja miksi?
Vitamiineja myy niin moni firma, että siinäkään kuulemma ei myyntiä ollut tarpeeksi. Fastilla päätettiin keskittyä tablettipuolella eritysvalmisteiden kehitykseen ja siitä onkin seurannut monenlaista mielenkiintoista tuotetta, viimeisimpänä nuo: http://www.fast.fi/index.php?mid=665
Fastin erityisvalmisteissa on se hyvää, että ne kaikki perustuvat vankkaan tutkimustietoon, eikä heillä lupailla mitään utopistisia "500% testonousuja" kuten jotkut firmat tekevät.
Nyt tarvittais hieman apua Fast´n lisäravinteista.
Oon pyöritellyt päässäni kolmea tuotetta, jotka kiinnostaisivat.
Elikkäs...
+ BURNER
+ DIETMIX
+ RECO2
Tällä hetkellä treenit ovat elokuuhun asti painonpudotusta. Juoksu- ja kävelylenkkejä pääpainoisesti. Elokuussa astuu mukaan punttitreenit ja jatkaen tietenkin tuota aerobista, mutta ei enään niinkään painonpudotusta vaan kiinteytystä jne.
Ovatko nuo kaikki kolme tällä hetkellä ok vai Reco2 ja Burner riittäisivät pelkästään vai miten se olisi....? En ole aikasemmin käyttänyt mitään palautusjuomia tai muita lisäravinteita, joten apua tarvitaan:)
Mass 2 paakkuuntuu vaikka pussi on säilössä kuivassa ja viileässä paikassa. Mä oon varmaan taas ainoa jolla tämä ongelma.
Jos laittais pussin sisällön vaikkapa johonkin muovirasiaan niin voiskos auttaa paakkuuntumiseen...
ei enään niinkään painonpudotusta vaan kiinteytystä jne. Mikäs ero näillä on? Olettaen siis, että molemmissa tapauksissa halutaan pitää kiinni lihasmassasta. Tällöin nimittäin molemmissa on vain kyse rasvanpoltosta, vaikka varsinkin naistenlehdissä käytetään yhdestä ja samasta asiasta ties mitä erilaisia termejä (kiinteytyminen, laihdutus, painonpudotus, solakoituminen, jne) ja johdetaan täten ihmiset kuvittelemaan, että esimerkiksi "kiinteytymiseen" tarvitaan eri keinoja kuin "laihtumiseen".Ovatko nuo kaikki kolme tällä hetkellä ok vai Reco2 ja Burner riittäisivät pelkästään vai miten se olisi....?Burner on termogeeninen rasvanpolttoa edistämään tarkoitettu valmiste, kun taas Reco2 ja Dietmix ovat käytännössä proteiini/hiilarisekoituksia, ja sopivat siis miinuskaloridieetillä treenin ympärillä nautittavaksi.
Jos laittais pussin sisällön vaikkapa johonkin muovirasiaan niin voiskos auttaa paakkuuntumiseen...
miksi mun pitäis vielä sen jouhon kans urheilla kotona, enhän mä maitoakaan kaada purkista toiseen astiaan jossa se sitten säilytetään :confused:
Kumpaan kannattaa sekottaa reco2 veteen vai maitoon
Megamies
21.08.2008, 19:11
Kumpaan kannattaa sekottaa reco2 veteen vai maitoon
Veteen jos meinaat sen reenin päälle juoda...
Veteen jos meinaat sen reenin päälle juoda...Voi (rasvattomaan) maitoonkin sekoittaa ja silti vetää palkkarina, kunhan sekoitus nautitaan kylmänä.
Megamies
21.08.2008, 19:40
Voi (rasvattomaan) maitoonkin sekoittaa ja silti vetää palkkarina, kunhan sekoitus nautitaan kylmänä.
Ja minkä vaikutuksen tuo kylmyys tuossa sitten tekee? eikö lämmin olisi vaikka parempi kuin kylmä? Koska elimistön ei tarvitse lämmitellä niin kauaa.
Ja minkä vaikutuksen tuo kylmyys tuossa sitten tekee? eikö lämmin olisi vaikka parempi kuin kylmä? Koska elimistön ei tarvitse lämmitellä niin kauaa.Maito tuppaa pilaantumaan jos sitä istuttaa lämpimänä esim. sheikkerissä pari tuntia.
Onko muuten soija90 valmistettu ei-geenimanipuloidusta soijasta? En löytänyt ainakaan paketista mainintaa tästä.
Minkälaisia kokemuksia on promixistä? Itse otin viimeisempään tilauserään pussillisen testiksi.
Minkälaisia kokemuksia on promixistä? Itse otin viimeisempään tilauserään pussillisen testiksi.
No siinähän ei ole hiilareita juuri yhtään, niin siksipä olen käyttänyt sitä malto 6 kanssa. Siis painnon noston jälkeen ja iltaisin pelkästään proomixiä.
Maito tuppaa pilaantumaan jos sitä istuttaa lämpimänä esim. sheikkerissä pari tuntia.
ei maito noin nopeasti pilaannu.
varsinkin iskukuumennettu maito säilyy aikasta kauan lämpimänä. normaali maitokin kyllä paljon kauemmin kuin pari tuntia.
ja sellanen iskukuumennettu maitopurkkihan säilyy kuukausia lämpimänä ennen avaamista. ne puolen litran tölkit on käteviä.
Raksa-Pena
05.09.2008, 17:32
Iskukuumennettu maito vaan on yllättävän pahan makuista. Perus rasvatonmaito rokkaa. Ja ei se tosiaan ihan parissa tunnissa huonoksi mene, jossei nyt ihan saunassa ole. Parhaimman makuista toki kylmänä.
Iskukuumennettu maito vaan on yllättävän pahan makuista.
sitä on myös ei-hyla versiona, jos hylasta ei tykkää.
mun mielestä kaikki noi maidot maistuu hyvältä.
ostin X-nimistä proteiinia pussillisen ulkomaanmatkalla. tässä on kyllä tosi kätevä pakkaus. tällainen pussi, jossa on tällainen muovinen sulkija, joka oikeasti toimii.(toisin kuin UFS-proteiinien surkeat minigrip-pussit) kannattais Fastinkin siirtyä tällaisiin pusseihin.
moi toimiiko ja sopiiko tämä GREEN LINE 15 vuotiaalle: Palautumispaketti 2,9 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MALTO6
1 pussi DEXTRO
Megamies
08.09.2008, 20:40
moi toimiiko ja sopiiko tämä GREEN LINE 15 vuotiaalle: Palautumispaketti 2,9 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MALTO6
1 pussi DEXTRO
Luulempa että pelaa... 15-Vuotiaalle jopa perus hyvä ruoka valio on täysin riittävä alkuun ja kaiken perusta.
entä toimiiko pelkkä hera ja malto?
Megamies
08.09.2008, 20:53
Kyllä, en itse tuota dekstoorisia ostaisi. Oon pärjänny tähänki päivään ilman. Palautusjuoma tai tuommonen itse tehty palkkari Hera/malto on ihan järkevää ottaa reenin päälle. Mutta kun oot kuitenkin nuori kaiffari niin perus ravinto puolikin kuntoo, palautusjuomalla ei vielä Gotleriksi kasveta.
Toimii vallan hyvin, itse käytän dextroa lähinnä silloin, kun käytän kreatiinia palkkarissa.
Ok ja kiitoksia vinkeistä
Rautateemu
08.09.2008, 22:22
Eli pelkkä hera+malto on jees. Dekstroa voi laittaa vaikka 1/3-osa hiilarista, jos haluaa enempi makeutta. suuri määrä dekstroosia saattaa haitata imeytymistä (esim jos hiilaria on 100g ja dekstroa olisi puolet).
e: 100 on tietty monelle liikaa, mutta dekstroosia mieluiten vähempi kuin maltoa. Toi oli kärjistetty esimerkki (50g hiilaria palkkarissa on ihan hyvä, jos ei energiantarve oli kovin valtava)
Muscle Market Info
09.09.2008, 15:28
Onko muuten soija90 valmistettu ei-geenimanipuloidusta soijasta? En löytänyt ainakaan paketista mainintaa tästä.
Vastauksen tähän kysymykseen voit lukea tuolta:
http://www.fast.fi/index.php?mid=376#5
Itellä olis tämmönen kysymys tuosta soija90:stä, että vaikuttaako soijan sisältämä rautamäärä hemoglobiiniarvoon miten paljon? Itselläni on suht korkea hemoglobiiniarvo (166) ja tuota asiaa on pariin kertaan tullut pohdittua. Soija90 kun on suht edullinen ja ravintoarvoiltaan hyvä tuote, niin olisi harmi, jos tuotetta ei voisi raudan takia ostaa.
Muscle Market Info
09.09.2008, 17:29
Itellä olis tämmönen kysymys tuosta soija90:stä, että vaikuttaako soijan sisältämä rautamäärä hemoglobiiniarvoon miten paljon? Itselläni on suht korkea hemoglobiiniarvo (166) ja tuota asiaa on pariin kertaan tullut pohdittua. Soija90 kun on suht edullinen ja ravintoarvoiltaan hyvä tuote, niin olisi harmi, jos tuotetta ei voisi raudan takia ostaa.
En ole koskaan kuullut, että soija nostaisi hemoglobiinia liian korkeaksi vaikka se rautaa sisältääkin. Tämän voit tietenkin varmistaa sillä, että syöt soijaa jonkin aikaa ja tarkastat sitten hemoglobiinin. Jos jollain on parempaa tietoa asiasta niin täydentäkää tätä vastausta pliis.
Soija on tosiaan ravintoarvoiltaan hyvä tuote, ja hiukan aliarvostettu. Esimerkiksi 20 grammaa soijaproteiinia päivässä (muun proteiinin lisäksi) olisi terveellistä varsinkin jos treenataan kovempaa. Edellyttäen että vatsa ottaa vastaan papuja.
En ole koskaan kuullut, että soija nostaisi hemoglobiinia liian korkeaksi vaikka se rautaa sisältääkin. Tämän voit tietenkin varmistaa sillä, että syöt soijaa jonkin aikaa ja tarkastat sitten hemoglobiinin. Jos jollain on parempaa tietoa asiasta niin täydentäkää tätä vastausta pliis.
Soija on tosiaan ravintoarvoiltaan hyvä tuote, ja hiukan aliarvostettu. Esimerkiksi 20 grammaa soijaproteiinia päivässä (muun proteiinin lisäksi) olisi terveellistä varsinkin jos treenataan kovempaa. Edellyttäen että vatsa ottaa vastaan papuja.
Pitää sitten ostaa jossain vaiheessa pussi soijaa ja testata miten se vaikuttaa. Kuten sanoin, itellä on luonnotaankin aika hyvä hemoglobiiniarvo, niin aloin miettimään, että vaikuttaako soija90:n rautamäärä siihen mitenkään.
Minkä kans tota soijaa kandee sekottaa ja voiko sillä korvata heran ku toi soija näyttäs olevan aika halpaa?
Onko kellään tuo No brand tee-uute ilmastoinut voimakkaasti vatsaa?Itse olen sitä nyt syönyt 2x5ml päivässä ja tuntuu että vatsassa on ainakin 10 ilmakehää
Onko kellään tuo No brand tee-uute ilmastoinut voimakkaasti vatsaa?Itse olen sitä nyt syönyt 2x5ml päivässä ja tuntuu että vatsassa on ainakin 10 ilmakehääKuten olen moneen kertaan (kokemuksen syvällä rintaäänellä :D) varoitellut, vihreä tee -uutetta ei kannata ainakaan jauheena tyhjään vatsaan ottaa, vaan aina mielellään aterian yhteydessä. Helpottaa vatsaa huomattavasti.
Pitää sitten ostaa jossain vaiheessa pussi soijaa ja testata miten se vaikuttaa. Kuten sanoin, itellä on luonnotaankin aika hyvä hemoglobiiniarvo, niin aloin miettimään, että vaikuttaako soija90:n rautamäärä siihen mitenkään.
No soija sinällään estää jonkin verran raudan imeytymistä eli se ennemminkin laskee hemoglobiiniarvoja, jos se niihin jollakin tavalla joillakin ihmisillä vaikuttaa. Mutta nostamaan hemoglobiiniarvoja siitä ei ole eli aivan huoletta sitä käyttää voi siinä mielessä!
Itellä soijaprotskun lisäys välipala hera drinkkeihin vaikutti omasta mielestä ainakin lihaspumppiin. Eli reenin jälkeen oli kovempi pumppi sen jälkeen kun aloin tyhjentään kaappiin jäänyttä soijapussukkaa. Onko sen aminohappo koostumus jotenkin tuota edistävä? Arginiiniä tais olla ainakin heraa enemmän, mut voiko se vaikuttaa noin näkyvästi? Määränä oli semmonen 30g soija ja 30g heraprotskua sekasin.
Muscle Market Info
30.09.2008, 15:38
Itellä soijaprotskun lisäys välipala hera drinkkeihin vaikutti omasta mielestä ainakin lihaspumppiin. Eli reenin jälkeen oli kovempi pumppi sen jälkeen kun aloin tyhjentään kaappiin jäänyttä soijapussukkaa. Onko sen aminohappo koostumus jotenkin tuota edistävä? Arginiiniä tais olla ainakin heraa enemmän, mut voiko se vaikuttaa noin näkyvästi? Määränä oli semmonen 30g soija ja 30g heraprotskua sekasin.
Et ole ainoa, joka saa hyviä fiiliksiä soijan lisäämisestä heraan. Aminohappoprofiili muuttuu ja imeytyminen hidastuu, joka on hyväksi nopean aineenvaihdunnan omaaville.
Lisäksi on tutkimusnäyttöä muidenkin proteiinien yhdistämisestä heran kanssa: maitoproteiini-herayhdistelmä toimi eräässä tutkimuksessa pelkkää heraa paremmin. Maitoproteiini on siis melkein kokonaan kaseiinia, heraa siinä on 20%.
Sen sijaan soijan vaikutuksista raudan imeytymiseen huonontavasti en ole kuullut mitään aikaisemmin. Soijahan sisältää rautaa, ja vegaanit käyttävät sitä juuri hyvien ravintoarvojen vuoksi. jJoskus on kyllä puhuttu, että soijassa oleva rauta ei imeydy yhtä hyvin kuin esim lihasta.
-weider-
09.11.2008, 23:56
Power shake!!!! Aluksi olin erittäin innoissani tästä uudesta tuotteesta... mutta se hinta on vaan hävytön. Pitihän se arvata. :warning:
No muistan kyllä profx-palkkarinkin hinnan jossain Prismassa pari vuotta sitten 1,90€ ja nyt maksaa hävyttömät 3€ samassa paikassa... Tyhmää ei tietty ole pyytää, vaan maksaa...
-weider-
13.11.2008, 22:11
Tulipa sit ostettua tuollainen power shake mielenkiinnosta. Maksoi 2,90 eli onhan se hinnakas. Maku oli kyllä loistava. Maistuu täysin vanukkaalta. Parhaimman makuinen proteiini mitä olen maistanut. Nyt sitten mietityttää tuo sisältö eli voisko joku kertoa tarkalleen mitä tuo tuote sisältää (tuoteseloste oli epäselvä) ja mikä on käyttötarkoitus? Välipala? Palkkari? :confused:
Jaaha... mun kysymys ois varmaan sopinut tänne paremmin :rolleyes: No, kurkatkaa täältä (http://www.musclemarket.fi/forum/showthread.php?t=111&page=4) jos jaksatte :)
Muscle Market Info
17.11.2008, 09:41
Tulipa sit ostettua tuollainen power shake mielenkiinnosta. Maksoi 2,90 eli onhan se hinnakas. Maku oli kyllä loistava. Maistuu täysin vanukkaalta. Parhaimman makuinen proteiini mitä olen maistanut. Nyt sitten mietityttää tuo sisältö eli voisko joku kertoa tarkalleen mitä tuo tuote sisältää (tuoteseloste oli epäselvä) ja mikä on käyttötarkoitus? Välipala? Palkkari? :confused:
Jep, Power Shake saa kaikilta samaa palautetta mauistaan. Best Ever. Sisältö on hyvä ja simppeli, rasvatonta maitoa, maitoproteiinia, sokeria, vettä, aromia, stabilointiainetta. Samantyyppinen kuin Gainomax, tosin paljon enemmän proteiinia ja sama hiilarimäärä. Hyvä palkkari ja välipala. Protskut hiilarit melkein 1:1.
Palkkarin kun ei muuten ole pakko sisältää heraa, siitä on tutkimuksiakin, että maitoprode toimii samaan tapaan. Kannattaa kuunnella omaa kroppaa tässä palkkariasiassa. Välipalaksi tuo on hyvä, jos tarvitaan hiilarienergiaakin, proteiinin lisäksi.
Georgios
28.11.2008, 02:27
Jep, Power Shake saa kaikilta samaa palautetta mauistaan. Best Ever. Sisältö on hyvä ja simppeli, rasvatonta maitoa, maitoproteiinia, sokeria, vettä, aromia, stabilointiainetta. Samantyyppinen kuin Gainomax, tosin paljon enemmän proteiinia ja sama hiilarimäärä. Hyvä palkkari ja välipala. Protskut hiilarit melkein 1:1.
Tuleeko muscle markettiin myyntiin laatikko tavarana?
Jonsteri
28.11.2008, 10:00
Palkkarin kun ei muuten ole pakko sisältää heraa, siitä on tutkimuksiakin, että maitoprode toimii samaan tapaan. Kannattaa kuunnella omaa kroppaa tässä palkkariasiassa. Välipalaksi tuo on hyvä, jos tarvitaan hiilarienergiaakin, proteiinin lisäksi.
Kaltaiseni HC-urheilija käyttää Power Shakea myös kahvimaitona! Pysyy mieli virkeänä ja anabolia jyllää niin että takki vaan turpoo! :thumbs:
Tuttisoturi
28.11.2008, 10:33
Kaltaiseni HC-urheilija käyttää Power Shakea myös kahvimaitona! Pysyy mieli virkeänä ja anabolia jyllää niin että takki vaan turpoo! :thumbs:
No rasvatonta maitoahan saa halvemmallakin ;)
Jonsteri
28.11.2008, 10:54
Mutta se ei ole HC:ta!
Muscle Market Info
29.11.2008, 18:05
No rasvatonta maitoahan saa halvemmallakin ;)
Power Shakessa on 10% proteiinia ja maidossa reilut 3%. Eli kyllä se kahvi "vahvempaa" on voimapirtelöllä terästettynä. Tulee todella maistuva vaniljaproteiinikahvi.
oli hapokkaan hintanen se power shake, ei taksikuskin budjetti anna myöten
On kyllä nuo uudet low-carb-patukat ihan sairaan hyviä. Vahinko vaan, että hinta on niin sikamainen. Ei pysty köyhä opiskelija noita ihan joka välissä ostelemaan.
Guerlainn
08.12.2008, 14:18
Millaisia kokemuksia on Green Tea-tuotteesta? :)
http://www.fast.fi/Tuotteet/green-tea.html
Millaisia kokemuksia on Green Tea-tuotteesta? :)
http://www.fast.fi/Tuotteet/green-tea.html
Tämä topic kannattaanee lukea: http://www.musclemarket.fi/forum/showthread.php?t=444
todella hyvää ainakin tuo suklaan makuinen power shake,jopa parempaa kuin gainomaxin vastaava
todella hyvää ainakin tuo suklaan makuinen power shake,jopa parempaa kuin gainomaxin vastaava
Komppaan, ihan törkeen hyvän makusta. :kuola: Kyllä tuo miusta on hintansa arvoista tavaraa.
Champion
15.02.2009, 12:49
todella hauskoja noi tuoteselosteet fastilla :)
varsinkin toi ht-r pistää silmään :D heh.
"Sopii erityisesti kokeneelle ja isokokoiselle voimaharjoittelijalle."
ihan ku ei olis p*ht**t jauhot ht-r:n pussis ku noin kovaa mainostekstiä. :D
Champion
15.02.2009, 12:50
pahoittelen mut oli vaan omaa hauskaa lukiessani noita. :)
ettei kukaan vaan luule liikoja kyseisestä tuotteesta :)
Rautateemu
16.02.2009, 03:30
pahoittelen mut oli vaan omaa hauskaa lukiessani noita. :)
ettei kukaan vaan luule liikoja kyseisestä tuotteesta :)
:confused:
Käytän tällä hetkellä palkkarina FAST:in Muscle+ about 1,5dl. Kannattaako teidän mielestä lisätä vielä ylimäärästä kreatiinia sen joukkoon? Oma painoni liikkunee noin 85kg tienoilla.
Käytän tällä hetkellä palkkarina FAST:in Muscle+ about 1,5dl. Kannattaako teidän mielestä lisätä vielä ylimäärästä kreatiinia sen joukkoon? Oma painoni liikkunee noin 85kg tienoilla.Muscle+ sisältää ihan hyvin kreatiinia, eli siinä mielessä et suoranaisesti tarvitse ylimääräistä. Toki voit kokeilla vaikuttaako treeneihin/palautumiseen, jos otat lisäksi 5g kreatiinia sellaisenaan palkkarissa.
Olisiko noita Power Shakeja mahdollista alkaa tekemään litran tötsissä? Sitten olisi sellainen "monikulttuurinen" vaihtoehto, joka huomioisi isot ja pienet. Myös 1,5l shakereille voisi olla kysyntää tietyissä piireissä.:D
::Ville::
21.05.2009, 11:05
Täytyi oikein rekisteröityä foorumille kun meni hermot.
Uusissa Fastin pusseissa käytettävä minigrip-sulku-systeemi on todella huono. En saanut pussia kiinni sitten millään. Usean minuutin puljauksen jälkeen palasin vanhaan hyväksi todettuun pussinsulkimeen. Suljinta ei ensinnäkään oikein nää, eli en tiedä meneekö sulkimen "huulet" kohdikkain, vai olenko vain mämmikoura. Suljinta on myös aika hankala sulkea "pussin läpi".
Minulla tuo pussi kestää kuitenkin aika pitkään, ja harmittaa että siinä on systeemi mikä ei mielestäni toimi.
Täytyi oikein rekisteröityä foorumille kun meni hermot.
Uusissa Fastin pusseissa käytettävä minigrip-sulku-systeemi on todella huono. En saanut pussia kiinni sitten millään. Usean minuutin puljauksen jälkeen palasin vanhaan hyväksi todettuun pussinsulkimeen. Suljinta ei ensinnäkään oikein nää, eli en tiedä meneekö sulkimen "huulet" kohdikkain, vai olenko vain mämmikoura. Suljinta on myös aika hankala sulkea "pussin läpi".
Minulla tuo pussi kestää kuitenkin aika pitkään, ja harmittaa että siinä on systeemi mikä ei mielestäni toimi.
Jep, toi systeemi on aika hanurista. Ite leikkaan saksilla ja rullaan sitten kiinni.
Tuossa tuli viikonloppuna hieman fiilisteltyä vanhoja aikoja ja tuli mieleen Fastin alkuperäinen Reco2. Oliko sitä maustettu ylipäätään mitenkään? Hyvää se ainakin oli ja olisi mukava saada se takaisin.
Entä mitä protskua oli se, jota myös "akkuhapoksi" kutsuttiin?
Kehitystä on kyllä tapahtunut kun ei vastaavan makuista enää saa. Hämärät muistikuvat on, että se oli todella karvaa/kitkerän makuista. Muistaako joku paremmin..
Kalaharin
01.10.2009, 10:14
Kyselisin, että mikäs se on nykyään lisäravinteiden myynnistä perittävä arvonlisävero?
Eikös lisäravinteet luokitella ruoaksi?
Fast info
01.10.2009, 10:22
Tuossa tuli viikonloppuna hieman fiilisteltyä vanhoja aikoja ja tuli mieleen Fastin alkuperäinen Reco2. Oliko sitä maustettu ylipäätään mitenkään? Hyvää se ainakin oli ja olisi mukava saada se takaisin.
Alkuperäinen RECO2-palautumisjuoma oli todellakin maustamaton, ainoastaan dekstroosi toi siihen mukavasti makeutta.
Entä mitä protskua oli se, jota myös "akkuhapoksi" kutsuttiin?
Kehitystä on kyllä tapahtunut kun ei vastaavan makuista enää saa. Hämärät muistikuvat on, että se oli todella karvaa/kitkerän makuista. Muistaako joku paremmin..
Kyseinen tuo oli hydrolysoitu heraproteiini-isolaatti, jota myös whey-saatanaksi kutsuttiin.
Fast info
01.10.2009, 10:26
Kyselisin, että mikäs se on nykyään lisäravinteiden myynnistä perittävä arvonlisävero?
Eikös lisäravinteet luokitella ruoaksi?
Elintarvikkeiden ja rehujen arvonlisävero on tästä päivästä lähtien 12 % entisen 17 %:n sijaan. Myöskin urheilijoille tarkoitetut ravintovalmisteet ja ravintolisät kuuluvat samaan segmenttiin. Tämän veromuutoksen jälkeen kuluttaja saa tuotteen 4,3 % halvemmalla verrattuna edelliseen verokantaan.
missä FAST- lisäravinteet valmistetaan? tavoitteena olisi löytää kotimainen lisäravinnevalmistaja, onko niitä edes? (sori jos menee mainosjauhannan puolelle)
missä FAST- lisäravinteet valmistetaan? tavoitteena olisi löytää kotimainen lisäravinnevalmistaja, onko niitä edes? (sori jos menee mainosjauhannan puolelle)
http://fast.emedia.fi/easydata/customers/funcfood/files/artikkelit/laadukasta_heraa_irlannista.pdf
En sitten tiedä,jos ovat vaihtaneet..
Kyselisin tuosta Mass2-jauheesta palkkarina (+sekaan lisäkreatiinia). Toimisiko? Aineenvaihdunta on aina ollut nopea ja siksi päädyin sitä ostamaan, mutta paketin kyljessä ei erityisemmin mainita palautusjuoma-soveltuvuudesta.
Rautateemu
26.03.2010, 09:42
Kyselisin tuosta Mass2-jauheesta palkkarina (+sekaan lisäkreatiinia). Toimisiko? Aineenvaihdunta on aina ollut nopea ja siksi päädyin sitä ostamaan, mutta paketin kyljessä ei erityisemmin mainita palautusjuoma-soveltuvuudesta.
Mass 2 sopii myös palautujuomaksi. Onhan siinä toki hiilaria runsaahkosti, mutta jos mennään isommilla hiilarimäärillä, sopii Mass 2 myös palautusjuomaksi hyvin. Kreatiinia voi itse siihen lisätä, samoin esim. glutamiinia. Prode-hiilaripitoisuuksia voi itse säätää lisäämällä vaikka Mass 2:seen vähän heraproteiinia (Whey+ tai Hera 80)
Mass 2 sopii myös palautujuomaksi. Onhan siinä toki hiilaria runsaahkosti, mutta jos mennään isommilla hiilarimäärillä, sopii Mass 2 myös palautusjuomaksi hyvin. Kreatiinia voi itse siihen lisätä, samoin esim. glutamiinia. Prode-hiilaripitoisuuksia voi itse säätää lisäämällä vaikka Mass 2:seen vähän heraproteiinia (Whey+ tai Hera 80)
Ok, kiitos! Ilmeisesti tuon suuren hiilarimäärän takia mass2 on juuri nopean aineenvaihdunnan omaavalle suunnattu.
masteri.
18.05.2010, 17:45
Minnekkäs tuo AC-C tuote on kadonnut? ei löydy fastin saitilta taikka musclemarketin kaupasta..
Fast info
24.05.2010, 08:13
AC-C:n valmistus on lopetettu. Fast-tuotekehitystiimi työstää parhaillaan uutta vastaavaa tuotetta AC-C:n korvaajaksi. Uuden tuotteen lanseerausajankohta ei ole vielä tiedossa.
Mikä olisi hyvä proteiini lisäravinne jonka voisi sekoittaa vaikka aamupuuroon?
Haluaisin lisätä proteiinia aamiaiseen, mutta mulla on hieman huono ruokahalu aamulla joten varsinaisen ruuan lisääminen ei oikein ole onnistunut.
Mikä olisi hyvä proteiini lisäravinne jonka voisi sekoittaa vaikka aamupuuroon?Esimerkiksi Hera80 soveltuu oikein hyvin tuohon tarkoitukseen. Makujahan on melko liuta:
http://www.fast.fi/Tuotteet/hera80.html
Millos se fastin uus(mikä on ollut nyt kokeilussa) tuote tulee markkinoille?
http://fast.emedia.fi/easydata/customers/funcfood/files/artikkelit/laadukasta_heraa_irlannista.pdf (http://www.flirtfair.fi/)
En sitten tiedä,jos ovat vaihtaneet..
Kuinka paljon valmistusmaa loppujen lopuksi vaikuttaa? Eikö tärkeämpää ole kuitenkin sisältö?
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.