Silja
15.10.2008, 19:50
Tämän treenipäivyrin aloittamista on harkittu kauan,mutta tästä päivästä,15.10 se nyt alkakoon.Jäsentelen tässä tekemisiäni lähinnä itselleni,mutta mielellään otan vastaan myös kokeneempien kommentit. Alkuun vähän taustaa minusta.Olen alle 27-vuotias äiti-ihminen ja totaalisen hurahtanut punttitouhuun elokuussa 07. Treenaan salilla yleensä 3kertaa viikossa,uskoakseni hyvällä teholla.Treeniohjelmien noudattaminen taas tuottaa mulle jonkunverran vaikeuksia. Raskaat perusliikkeet mulla on treenin pohjana ja lähinnä "apuliikkeitä" muuntelen.Treenaan 2 jakoisella systeemillä alakroppa-yläkroppa vuorotellen,vatsat joka kerta. Lisäksi olen hurahtanut kavakuulailuun pari kuukautta sitten,kuulan kanssa riehun ihan itekseni tuolla pihalla(tosin ohjeistusta ja tietoa ammentaen) Niin ja juokseminen ja lenkkeily kuuluvat olennaisesti myös lajivalikoimaan. Lihaskasvu ,symmetrisyys ja vähempirasvaisuus ovat tavoitteitani. Laitan tähän nyt hiukan in body-mittaus tuloksiani,ovat tosin toukokuulta,mutta olen marraskuussa menossa uudestaan mittaukseen,joten onpahan sitten täällä valmiina jotta voi vertailla. ;) Painoni on ollut toukokuussa 08 70.4 ,pituus 163cm. Lihasmassa oli 30kg,rasvamassa 16.1kg rasvaprosentti 22.9%. Lihastasapaino oikea ja vasen käsi molemmat 3,02kg(symmetriset :lol:)keskivartalo 23,8kg,vasen jalka 8kg ja oikea 7,88kg.Lihasta oli siis mukavasti tuolloin mutta ylä ja alakropan välillä lievä epätasapaino jota olen nyt yrittänyt kuroa umpeen. Niin ja fitness-indeksini oli 90. Tässä oli aika paljonkin tätä taustatietoa,kiitos vain jos jaksoit lukea näin pitkälle,sitten tämän päivän reeneihin :Aamu 7lähdin pojan kanssa vaunuhölkkälenkille 40minsaa tasasella kevyellä tahdilla jonkajälkeen 12kilon kahvakuulalla työntöjä,tempauksia ja askelkyykkyä pihamaalla 20minuuttia. Teen sellaisia 25 sarjoja tuon kuulan kanssa.Että sellaiset treenit tänään,punttisalitreenit teen seuraavan kerran vasta lauantaina,elikkä vastaavanlaista höpötystä luvassa sitä ennen..