Näytä koko versio sivusta : tatuoinnin ottaminen ja treenaus
tämmönen aihe tuli mieleen kun itse olen hankkimas tatskaa ja otan sen itse toisen hauiksen ympärin ja käyn salilla n.4 kertaa/viikko.. nii kysyisin kaun ihmiset on pitäny taukoo sen jälkee ku on ottanu tatskan??? ja onko siitä ollu haittaa myöhemmin salilla???
kiitos vastauksista etukäteen
Jos hauis oikeen kunnolla turpoaa, niin eikös tatuointi veny ihan muodottomaksi ;)
En ole ottanut itse, mutta eikö paranemisaika ihotyypistä riippuen 2–5 viikkoa.
hulluhitsari
24.09.2007, 20:02
Kertokaa toki myös minkälaista vaihtoehtoista treeniä voisi tuon lepokauden aikana tehdä , ettei kaverin tarvitse vain sormiaan pyöritellä :piis:
The Bone
26.09.2007, 19:42
Itsellehän noita kuvia jokunen on kertynyt; koskaan en ole taukoa moisten takia treeneistä pitänyt. Ei siinä oikeastaan muuta ole kuin välttää pahempaa hankaamista ettei kuvan päälle tuleva rupi lähde pois liian aikasin.
Esimerkkinä tuo oman selkäni peittävä kuva; pari päivää kuvan oton jälkeen olin jo thaiboxing treeneissä ähkimässä vatsalihaksia "hieman" paskaisella kehämatolla (olihan siinä tietenkin paita välissä)... :evil: Ja hyvin parani kuitenkin.:thumbs:
tämmönen aihe tuli mieleen kun itse olen hankkimas tatskaa ja otan sen itse toisen hauiksen ympärin ja käyn salilla n.4 kertaa/viikko.. nii kysyisin kaun ihmiset on pitäny taukoo sen jälkee ku on ottanu tatskan??? ja onko siitä ollu haittaa myöhemmin salilla???
kiitos vastauksista etukäteen
Itse taisin pitää varmaan päivän paussin sekä rinnassa, että selässä olevan tatuoinnin oton jälkeen.. Kunhan vaan rasvaat huolella ("basibact") voiteella.
Itse pidin varmaan toista viikkoo taukoa, kun otin tuohon olkavarteen. En tiedä tarviiko taukoo pitää kuinka pitkään, mutta itse pelkäsin että tatskan musteet levähtää jos iho venyy liikaa. Ei sitten mitään tietoo oliko turha pelko. Jotain jalkoja rupesin reenaan ekana ja sitten tosiaan vajaa pari viikkoo tatskan ottamisesta käsiäkin.
Mulla oli taukoa pari kolme päivää, kun otin selkään isohkon kuvan.. Tatska oli pari päivää sen verran arka, että jätin sit suosiolla reenit väliin.
juu itel tuli nyt pidettyy semmosen viiko verran tauokoo :)
Tuleekos noille tribaali-tatuoinneille ja muille paljon hintaa jos ottaa kerralla esim. selkään ja haubereihin oikeat kunnon isot tatuoinnit? Ajattelin hauberiin piikkilankaa ja selkään No Pain No Gain.
itse otin toisen hauiksen ympäri semmosen piikkiköynöksen nii siitä joutusin maksamaan 135€ :) mutta piikkilanka on kyllä halvempi :) selkään en sitten osaa sanoo paljo maksaa ja paljon riippu tatuoinin koosta :)
Mulla teki yks tuttu selkään isohkon tribalin ja se makso 80e. Oikea hinta ois ollu 200e ja se todellakin riippuu ihan sen kuvan koosta jne..
hulluhitsari
18.10.2007, 21:51
Tuleekos noille tribaali-tatuoinneille ja muille paljon hintaa jos ottaa kerralla esim. selkään ja haubereihin oikeat kunnon isot tatuoinnit? Ajattelin hauberiin piikkilankaa ja selkään No Pain No Gain.
Kannattanee kysellä lähiseutusi tautointi liikkeistä hintoja , vetää pientä "kilpailutusta" liikkeiden välillä saattaa olla isojakin hintaeroja... tosin en tiedä onko tämä asia jossa kannattaa tinkiä hinnasta... :thumbs:
hieman polttelee tatuoinnin ottaminen selkään myös,iso kuva ei kyllä tule kysymykseen,ja tätä on pyöritelty pitkään mielessä!
Omamielipide on että piikkilangat ja tribaalit hauiksen ympäri on sen verran nähty et kannattaa varmaanki keksii jotain muuta (omaperästä).
Ettei sit vituta ku baarissa/rannalla/salilla tulee kymmenen samanlaista vastaan.
Omamielipide on että piikkilangat ja tribaalit hauiksen ympäri on sen verran nähty et kannattaa varmaanki keksii jotain muuta (omaperästä).
Ettei sit vituta ku baarissa/rannalla/salilla tulee kymmenen samanlaista vastaan.
sanat suusta veit!!,makunsa tietty kullakin,mutta minusta jos hyvät hanskat on saanut hiellä kasvatettua niin turha niitä peittää millään kuvalla,ikinä.
ja kannattaa todella miettiä tatskaa jos sellaisen aikoo 20weenä ottaa nahkaan,koska se on ja pysyy.
Jaraman_
10.12.2008, 12:29
olen ajatellut ottaa tatuoinnin..ihan tarkkaan en vielä tiedä minkä ja minne, mutta vaihtoehtona olisi ainakin hämähäkinverkko kyynärpäähän tai jonkinlainen piikkilanka hauiksen ympäri. Kysyisin, että venyykö tai halkeileeko tatuointi jos treenaan käsiäni, koska käteni ovat aika laihat ainakin vielä.
kiitoksia jos joku viitsii vastata.
Mikodemus
10.12.2008, 14:33
olen ajatellut ottaa tatuoinnin..ihan tarkkaan en vielä tiedä minkä ja minne, mutta vaihtoehtona olisi ainakin hämähäkinverkko kyynärpäähän tai jonkinlainen piikkilanka hauiksen ympäri. Kysyisin, että venyykö tai halkeileeko tatuointi jos treenaan käsiäni, koska käteni ovat aika laihat ainakin vielä.
Moro!
Se hämähäkinverkko kyynärpäähän on muistaakseni semmonen tatska joka otetaan jos on ollu lusimassa...korjatkaa joku jos on parempaa tietoa!
Pari päivää otat rauhas sit vaan ennen reeniä ja reeni jälkeen rasvaa kuvan päälle.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.