PDA

Näytä koko versio sivusta : Laiskan miehen "treeniä"

xark
15.09.2009, 19:09
Tuli mieleen tossa kun heittelin palloa ja tavaroita käsillä ja koitin ottaa nopeasti kiinni jne.. :D niin että kai tossa kasvaa reflexit tai jotkut kun heittelee palloa käsillä ja sellattee, kasvaako lihakset myös? jos vvaikka heittelen palloa 15min putkeen niin että en jaksa enään ja meen vetää maitoo ja jottain missä protskuu niin kai ne lihakset siitä pikku hiljaa kasvaa :PP ? tämmöstä laiskan miehen liikuntaa ja niin. parempi kun ei mitään. (kyllä mä ihan normaalistikin käyn lenkillä ja semmottee mut aattelin vaa kysyy)

btw oisko mitään tutkimusta tai jotain linkkiä netissä että kuinka nopeasti lihakset kasvaa ja niin, tai jos tietäisitte jotain faktaa? blabla :P

En ole varma kuulusko tämä tänne foorumille :confused:

Nalle puuh
15.09.2009, 19:31
Et sä peilissä mitään muutoksia huomaa palloa heittelemällä. Miksi et ala treenaamaan ihan oikeasti?

Jos sali ei kiinnosta niin miten olis kahvakuula?

Detons
15.09.2009, 21:29
Joku roti näihin ketjujen aiheisiin.

HC82
15.09.2009, 21:38
btw oisko mitään tutkimusta tai jotain linkkiä netissä että kuinka nopeasti lihakset kasvaa ja niin, tai jos tietäisitte jotain faktaa?

Se riippuu vähän siitä, että kuinka useasti heittelet niitä tavaroita ja onko se nousujohteista, esim.aloitat leivänpaahtimella ja pikkuhiljaa siirryt 32" putkitelkkariin.Toki unohtamatta maidon juontia.

Mr. J
16.09.2009, 10:30
Se riippuu vähän siitä, että kuinka useasti heittelet niitä tavaroita ja onko se nousujohteista, esim.aloitat leivänpaahtimella ja pikkuhiljaa siirryt 32" putkitelkkariin.Toki unohtamatta maidon juontia.

Kyllä HC82 on nyt asian ytimessä. Samoin vaikuttaa se, mihin ja miten korkealle esineitä heittelet. Pyri joka heittokerralla kasvattamaan joko heittämiesi esineiden painoa, esim. tennispallo->leivänpaahdin->blenderi (lasikannullinen painaa enemmän kuin leivänpaahdin)-> esperessokeitin->keittiötuoli->taulutelevisio->kuvaputkitelkkari->jne..-> piano-> flyygeli. Tai korkeutta/pituutta jolle esineitä heittelet tai toistomääriä.

Ja muista tosiaan juoda paljon maitoa. Tällä treenoohjelmalla/metodeilla et voi mennä metsään. Ja sit parin vuoden päästä lavalle kisaamaan. :thumbs:

Megamies
16.09.2009, 10:48
Voi Jeesus! :rock: (Kai tästäkin löytyy jokin tutkimus?:rock:)

pevelius
16.09.2009, 12:34
Venäläisen tutkimuksen mukaan lihaskasvuun vaaditaan vähintään 30%:n vastus.

Teoriassa siis näin: Jos pystyisit tekemään heittoliikkeen vaikka 10 kilon pallolla, niin yli 3 kilon pallolla olisi sitten mahdollista heitellä itselleen lihaksia. Ei tosin kovin paljon, koska optimaalinen vastus on sitten taas siellä 6-9 kilon tienoolla.

Oman hankaluutensa aiheuttaa tuo heittoliikkeen luonne: Siinä on varsin hankalaa testata maksimit :D

Kenties punnertaminen ja yhden jalan kyykyt toimivat paremmin...?

Tämän enempää en taida kontribuoida tähän ketjuun...

Pöösä
16.09.2009, 12:58
Ehdin.

K.A
16.09.2009, 14:54
En ole varma kuulusko tämä tänne foorumille :confused:

Kyllä nyt eksyit juuri oikeaan paikkaan kysymään apua ja ainakin minä haluan auttaa sinua.:)

Tuli mieleen tossa kun heittelin palloa ja tavaroita käsillä ja koitin ottaa nopeasti kiinni jne.. :D niin että kai tossa kasvaa reflexit tai jotkut kun heittelee palloa käsillä ja sellattee, kasvaako lihakset myös? jos vvaikka heittelen palloa 15min putkeen niin että en jaksa enään ja meen vetää maitoo ja jottain missä protskuu niin kai ne lihakset siitä pikku hiljaa kasvaa :PP ? tämmöstä laiskan miehen liikuntaa ja niin. parempi kun ei mitään. (kyllä mä ihan normaalistikin käyn lenkillä ja semmottee mut aattelin vaa kysyy)

Olen huomannut itse hyvin samansuuntaista. Palstan suurimmat kädet omistava Hulkkihan on vanha koripalloilija ja tuskin on sattumaa, että juuri kädet ovat hänen paras lihasryhmänsä (selän ohella). Tuhannet heitot koripallolla ovat varmasti muokanneet juuri Hulkin kädet hyvin vastaanottavaiseksi treenejä ajatellen. Toisin sanoen heittelemällä esineitä nyt annat itsellesi hyvät pohjat kasvattaa valtavat kädet, kuten Hulkilla. Siinä vaiheessa sitten kun alat treenaamaan painoilla räjähtävät kätesi todennäköisesti valtavaan kasvuus, mutta uskon niiden kasvavan jo pelkällä heittelyllä varsin mukavasti. Tämä (http://www.youtube.com/watch?v=4S3C4AC908w) voisi olla myös hyvä lisätreeneihin, vaikka näyttääkin ehkä tyhmältä. Ainakin Rautateemun mukaan väline on todella funktionaalinen. Jos satut olemaan 18v nuori tyttö (ulkonäöllä ei väliä), niin uskon, että Pöösä voi tarjota tähän edullisemman ratkaisun puoleen hintaan.

btw oisko mitään tutkimusta tai jotain linkkiä netissä että kuinka nopeasti lihakset kasvaa ja niin, tai jos tietäisitte jotain faktaa? blabla :P

Itse olen käyttänyt tätä (http://www.muscletech.com/products/nitrotech_hardcore/science.shtml) tietolähteenä aika paljon.:)

Rautateemu
16.09.2009, 16:15
Mutta jos tekee K.A:n tyyliin, ja syö helvetin nopeesti käsillään ilman turhia välineitä, niin sittenhän ne ainakin kasvaa.

Just:hmm: