Näytä koko versio sivusta : Tulossa olevat tuotteet
Moro,
Muutama kyssäri.. Kaupassa näyttää pyörivän "tulossa" -mainoksia sivun vasemmassa laidassa.
- Onko mahdollisuus nähdä kaikki, tällä hetkellä tiedossa olevat, kaupan valikoimiin tulevat tuoteet?
- Millä aikataululla protskupatukkalodjuja on tulossa valikoimiin?
Cipe
Hullu inkkari
02.10.2007, 21:09
milloin maustetut maitoproteiinit tulevat?
minkä kokoiseen pakkaukseen, mitä maksaa?
Muscle Market Info
03.10.2007, 16:04
Moro,
Muutama kyssäri.. Kaupassa näyttää pyörivän "tulossa" -mainoksia sivun vasemmassa laidassa.
- Onko mahdollisuus nähdä kaikki, tällä hetkellä tiedossa olevat, kaupan valikoimiin tulevat tuoteet?
- Millä aikataululla protskupatukkalodjuja on tulossa valikoimiin?
Cipe
Patukkalaatikot nyt kaupassa; Profx:t hyvässä alennuksessa, jos tilaa lootan. Lista uutuuksista tulossa lähiaikoina.
Georgios
05.10.2007, 16:47
Fast channelin videoissa Teemulla ja Utilla on päällään pitkähihaiset Fastin paidat. Saako noita tilattua jostakin?
Muutenkin nuita FAST-merkillä varustettuja treenivaatteita saisi olla myynnissä :thumbs:
Hardcore
06.10.2007, 22:03
Puhdasta herahydrolysaattia saisi olla kans myynnissä.
Puhdasta herahydrolysaattia saisi olla kans myynnissä.
Kannatetaan. :thumbs:
Fast channelin videoissa Teemulla ja Utilla on päällään pitkähihaiset Fastin paidat. Saako noita tilattua jostakin?
Niin, ja olisiko vielä XL-kokoisena? Paidat näyttää supersiistiltä!
Samaa mieltä :D
hulluhitsari
08.10.2007, 14:18
Muutenkin nuita FAST-merkillä varustettuja treenivaatteita saisi olla myynnissä :thumbs:
Kannatan :thumbs: , esimerkiksi noita pyyhkeitä joita fast starter kit paketti sisältää olisi hienoa jos niitä saisi erikseenkin tilattua ;)
Georgios
08.10.2007, 14:32
Eikö siellä Fastin toimistolla olla töissä maanantaina kun ei ole huomattu näitä viestejä?
Eikö siellä Fastin toimistolla olla töissä maanantaina kun ei ole huomattu näitä viestejä?
Taitaa messuväsymys painaa :)
Eikö siellä Fastin toimistolla olla töissä maanantaina kun ei ole huomattu näitä viestejä?Kuten Rekolakin tuossa huomautti, koko viikonloppu on mennyt Fitness Expossa ja itsekin pääsin reissun jälkeen vasta nyt maanantai-iltapäivällä takaisin sorvin ääreen. Hieman kärsivällisyyttä siis, kiitos.
Muscle Market Info
10.10.2007, 08:03
Kannatetaan. :thumbs:
Kun hydro hera näyttää saavan kannatusta, alamme vakavasti harkita sen pakkaamista esim. 800 g pusseihin. Hienoa saada teiltä ideoita.
Muscle Market Info
10.10.2007, 08:13
Anteeksi hitautemme, oli pari :sweat:hässäkkäpäivää. Fastin pitkähihaisia t-paitoja tulee kauppaan myyntiin lähiaikoina. Kyseinen paita on valmistettu erityismateriaalista, puuvillaa ja keinokuitua. Kestää, eikä rypisty (ns. tekninen vaate). Muutenkin kaupassa alkaa kohta tapahtua.
Saimme valmiiksi "klubilaskurin" eli systeemin joka laskee klubilaisille omat hinnat. Lyhykäisyydessään homma menee näin:
Tilatessasi tuotteita Muskelimarketista, saat alennusta tilauksen kappalemäärän perusteella. Kallein tuote on normaalihintainen ja sen jälkeen alennukset hintajärjestyksessä (halvimmassa suurin alennus):
2. tuote -5%
3. tuote -10%
4. tuote -15%
5. tuote -20%
6. tuote -25%
tästä eteenpäin kaikki tuotteet -25%. Laskuri on automaatti, joten tilauksen lopullinen hinta näkyy aina tilausta vahvistettaessa.
Muscle Market Info
10.10.2007, 08:16
Massiivisen Hulkin päällä taitaa olla XXL? Joten kokoja riittää.
Massiivisen Hulkin päällä taitaa olla XXL? Joten kokoja riittää.XXL-kokoiset FASTin T-paidat ovat juuri sopivan kokoisia, mutta nuo venyvästä matskusta tehdyt pitkähihaiset ovat jopa XXL-merkinnällä IMO aikamoisia trikoita.
Muscle Market Info
15.10.2007, 21:11
XXL-kokoiset FASTin T-paidat ovat juuri sopivan kokoisia, mutta nuo venyvästä matskusta tehdyt pitkähihaiset ovat jopa XXL-merkinnällä IMO aikamoisia trikoita.
Hulkki, sen pitkähihaisen paidan on tarkoituskin olla kehoa myötäilevä. Eikä se sinun päällä ihan trikoolta näyttänyt :) vaan tyylikkäältä.
T-paidat puolestaan ovat perinteistä mallia eli väljiä.
Lihasnippu
19.10.2007, 14:53
Onko uusia patukoihiin tulossa uutuuksia? Muita patukkavalmistajia tai nykyisiin muita makuja?
Kysyy patukoitten suurkuluttaja.
Onko uusia patukoihiin tulossa uutuuksia? Muita patukkavalmistajia tai nykyisiin muita makuja?
Kysyy patukoitten suurkuluttaja.
Hauska että kysyt, koska juuri tänään tuli myyntiin ProFX Lo Carbin kaksi uutta makua, caramel ja banaani. Ne tulevat kauppoihin heti kun tänä päivänä lähetetyt tilaukset ovat perillä. Toimistolla tehtyjen makutestien jälkeen päätös suosikkimausta oli erittäin kaksijakoinen, eli molemmille löytyi kannattajansa. :lol: Mun blogissa on vähän juttua noista, voi klikata itsensä sinne tuosta viestin lopusta löytyvästä linkistä. Ravintoarvot noissa ovat loistavat: 31g proteiinia, 16-17g hiilaria, 3.9-4.4g rasvaa.
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/kaisa_uudetlocarbit.jpg
Myös Gainomaxilla on kaksi energiapatukkaa, jotka ovat olleet nyt pari viikkoa myynnissä Func Foodin kautta. Makuina on vanilja ja vadelma. Niistä löytyy lisäinfoa täältä (http://www.gainomax.fi/energiapatukat.php).
http://www.norrmejerier.se/bilder/liten/4050.jpg http://www.norrmejerier.se/bilder/liten/4051.jpg
Lihasnippu
19.10.2007, 15:22
Yes! Patukat näyttää olevankin Muscle Marketissa jo. Onko patukoita jo saataville jostain esim ennakkoerää tai vastaavaa?
missä vika? liityin muscle clubiin jäseneksi mutta en saa niitä alennuksia näkyy edes siellä "vahvista tilaus" sivulla? ja millon niitä paitoja tulee myyntiin? toivottavasti niitä tulee pieniäkin kokoja:D
Muscle Market Info
22.10.2007, 08:15
missä vika? liityin muscle clubiin jäseneksi mutta en saa niitä alennuksia näkyy edes siellä "vahvista tilaus" sivulla? ja millon niitä paitoja tulee myyntiin? toivottavasti niitä tulee pieniäkin kokoja:D
Tuo klubi-alennuslaskuri rakennettiin alusta saakka meitä varten, ja siinä näyttää olevan vielä pieniä haasteita. Insinöörit siellä koodaavat parhaillaan sitä kuntoon. Lienee täydessä toiminnassa ihan pian. Kiitos Tupu ymmärryksestä, uusi tekniikka aina tökkii hieman aluksi.
Pitkähihaisissa Fast Sport -paidoissa pienin koko on M.
Muscle Market Info
22.10.2007, 08:30
Yes! Patukat näyttää olevankin Muscle Marketissa jo. Onko patukoita jo saataville jostain esim ennakkoerää tai vastaavaa?
Lo-Carb -patukoita on saatavilla marketissa, ja kohta myös kaupoissa kautta maan. Täytyy kyllä tähän väliin hehkuttaa noita uusia makuja, AIVAN SUPERHYVÄT! Kiilaavat varmasti loucarbien kärkikaartiin.
ja millon niitä paitoja tulee myyntiin? toivottavasti niitä tulee pieniäkin kokoja:D
Mulla on tuosta pitkähihaisesta paidasta koko M. Onhan se naiselle hiukan kookas, mutta menee kuitenkin rentona treeni/lämmittelypaitana mainiosti. Helma on vähän pitkä tällaiselle 168cm tapille, mutta tungen sen aina siististi jumppahousujen sisään ja hyvältä näyttää. :)
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/kaisa_kapeapenkkiwolf.jpg
Seuraavassa erässä on ilmeisesti tulossa S-kokoa. Itse toivoisin myös XS:iä, ne olisivat varmasti naisille paras koko jos haluaa pitää yhtään tiukempaa/myötäilevämpää paitaa treenatessa. Katsotaan mitä pystytään tekemään. :)
Yksistään yhden uuden koon paitoja ei kannata painattaa, joten uutta kokoa tulee vasta kun edellinen erä olla lopussa. Siispä kannattaa tilailla nyt hyvää vauhtia, niin saadaan pienempiäkin kokoja hyllyyn.
Mainio idea olisi tuollainen treenipaita esim. treenaavalle poikaystävälle joululahjaksi... ja poikaystävä voi sitten tilata tyttöystävälleen tyttöjen koon vaikkapa ystävänpäivälahjaksi... Mun paras ystävänpäivälahja ainakin tähän asti oli v. 2005 saamani pönttö hemmetin kallista heraisolaattia (josta aina haaveilin mutten raaskinut ostaa), jonka Jonsteri ystävällisesti kiikutti mulle lahjapussissa. How cute! :lol:
Heiheihei!!! Määki tahon mustan pitkähihan,mullon valkonen L -koko ja meneehän se lenkillä mekkona ;)
Kaisaaaa, etsä viitsis, viitsisitsä? Koko S, kiitos :D
Heiheihei!!! Määki tahon mustan pitkähihan,mullon valkonen L -koko ja meneehän se lenkillä mekkona ;)
Kaisaaaa, etsä viitsis, viitsisitsä? Koko S, kiitos :D
Heips, jos luit tarkkaan viestini, huomaat ettei S-kokoja ole vielä yhtään missään:
Seuraavassa erässä on ilmeisesti tulossa S-kokoa. Itse toivoisin myös XS:iä, ne olisivat varmasti naisille paras koko jos haluaa pitää yhtään tiukempaa/myötäilevämpää paitaa treenatessa. Katsotaan mitä pystytään tekemään.
Yksistään yhden uuden koon paitoja ei kannata painattaa, joten uutta kokoa tulee vasta kun edellinen erä olla lopussa. Siispä kannattaa tilailla nyt hyvää vauhtia, niin saadaan pienempiäkin kokoja hyllyyn.
Sun pitää Mari kysyä joltain sellaiselta tota paitaa jolla on päätäntävaltaa. ;) Minen voi niitä jaella itsekseni...
Sun pitää Mari kysyä joltain sellaiselta tota paitaa jolla on päätäntävaltaa. ;) Minen voi niitä jaella itsekseni...
Niinniin et tietenkään, meinasin vaan että mun nimeni voisi laittaa tilauslistalle :)
Tuo klubi-alennuslaskuri rakennettiin alusta saakka meitä varten, ja siinä näyttää olevan vielä pieniä haasteita. Insinöörit siellä koodaavat parhaillaan sitä kuntoon. Lienee täydessä toiminnassa ihan pian. Kiitos Tupu ymmärryksestä, uusi tekniikka aina tökkii hieman aluksi.
Pitkähihaisissa Fast Sport -paidoissa pienin koko on M.
juu niihän se alussa aina tahtoo olla :) kyllähän tuo nyt toimii se laskuri :thumbs: mut ku nyt ei pääse maksaa tilauksia :D onko muilla ollu samallaisia ongelmia? vai oonko mä ainoo:o
Njääh, mää olen kanssa vonkunut noita paitoja ainakin 2 tai 3 kertaa... Mittään ennoo viä saanu :(.
Ihan sama, M tai S, saumuri soimaan vaan, kyllä siitä pukimen tekee =D !
Ja ukolle menis varmaan se Large. Pitääpä lähteä tilailemaan....again...
Girls, pistäkää mulle viestiä jos tiimimanageri :D laiskottelee... mää piiskaan sitä täällä toimistolla tai meen ite pakkaamaan teidän kamppeet kirjekuoriin (jos saan luvan). ;) Anna, viritähän se saumuri tulille, näytti olevan hyllyt niin tyhjänä että joudut joko a) verhoutumaan lakanaan, b) turvottamaan itsesi paitaan sopivaksi tai c) tuunaamaan reenipaitaa.
Miltähän noi paidat muuten näyttäis, jos niitä koristelis koko-tuunauksen lisäksi esim. Swarovski-kristalleilla... Team Bling-bling? :D
Itse en oikein pidä noiden pitkähihaisten paitojen kokomäärittelyistä, sillä XXL-kokokin on melkeinpä trikoo. Ja jos se on meikäläisen päällä pinkeä, voin vain kuvitella minkälainen kuristuspaita se on jollekin isolle tyypille kuten esim. Käyhdylle.
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/utti_treeni1.jpg
Olen muutenkin vähän kummastellut Suomesta löytyvien pitkähihaisten T-paitojen tiukkuutta, kun kaikki XXL-kootkin ovat aina jotain puuhelmipojujen klubibiletyspaitoja, eikä mistään löydy oikeasti sopivan väljiä paitoja. Kaipaisin vastaavanlaisia kokoja, kuin esimerkiksi noissa Bodybuilding.comin paidoissa:
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/utti_ykviparikp1.jpg http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/utti_yktaljahauis1.jpg
Ja tähän on turha vastata jotakin huvittavaa tyyliin "olet vain liian iso", sillä vaikka olenkin keskimääräistä pidempi, olen jopa klassikkiin aivan heinäseiväs, ja tuo pitkähihaisten T-paitojen pienuus on IMO Suomessa aivan täysi fakta. Kummallista sinänsä, sillä Suomesta kuitenkin löytyy kohtalaisen paljon oikeastikin isoja ukkoja.
Milloin nuo ProFx lo carbien uudet maut tulevat kauppoihin? Kuulostavat hyville.
Milloin nuo ProFx lo carbien uudet maut tulevat kauppoihin? Kuulostavat hyville.
Tällä viikolla ovat lähteneet jälleenmyyjille, eli kaupoissa todennäköisesti maanantaista eteenpäin.
Kiitos, Faidra, taas huomaavaisuudesta! Mä pyyhin pölyt tuosta surruttimesta, niin päästään katsomaan millasen patalapun mä teltasta väsään ;)
jaafetti
25.10.2007, 16:50
Olen muutenkin vähän kummastellut Suomesta löytyvien pitkähihaisten T-paitojen tiukkuutta, kun kaikki XXL-kootkin ovat aina jotain puuhelmipojujen klubibiletyspaitoja, eikä mistään löydy oikeasti sopivan väljiä paitoja.
Joo samaa mieltä. Tuntuu että ennen oli ainakin xl ja xxl paidat isompia kun nykyään.
Kuulin aiheesta väittämän että olisi joku EU-standardijuttu että nykyään saman kokoinen paita olisi hieman pienempi kun aikaisemmin...onko sitten totta tai tarua,mene ja tiedä...
Toi paitojen kokojen pienuus on oikeesti ongelma jos on vähääkään isomman kokonen... :(
Itselläkään ei o mitään toivoa löytää mistään dressmannista, stockkalta tai mistään muualtakaan "normaalien" ihmisten liikkeistä, sopivia pitkähihaisia (useimmiten hihattomatkin jäävät liian pieniksi..) paitoja. Tai sit jos löytyy sopiva ni se on vyötäröltä ku puoljoukkue-teltta!
Ei tietenkään Gaspissa, Powerhousessa tai muissa vastaavissa o mitään vikaa, mut ei aina viittis liikkua kaupungilla gaspin mannekkiinina...
Tulee hiukan naurettava olo ku ei vaatekaapista löydy muuta kuin em merkkejä!
Kauluspaidatkin on pakko teettää tai sit kaventaa reippaasti vyötäröltä...
Onko "isommilla/harteikkaammilla" naisilla samaa ongelmaa??
Muscle Market Info
26.10.2007, 07:59
Itse en oikein pidä noiden pitkähihaisten paitojen kokomäärittelyistä, sillä XXL-kokokin on melkeinpä trikoo. Ja jos se on meikäläisen päällä pinkeä, voin vain kuvitella minkälainen kuristuspaita se on jollekin isolle tyypille kuten esim. Käyhdylle.
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/utti_treeni1.jpg
Olen muutenkin vähän kummastellut Suomesta löytyvien pitkähihaisten T-paitojen tiukkuutta, kun kaikki XXL-kootkin ovat aina jotain puuhelmipojujen klubibiletyspaitoja, eikä mistään löydy oikeasti sopivan väljiä paitoja. Kaipaisin vastaavanlaisia kokoja, kuin esimerkiksi noissa Bodybuilding.comin paidoissa:
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/utti_ykviparikp1.jpg http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/blogikuvat/utti_yktaljahauis1.jpg
Ja tähän on turha vastata jotakin huvittavaa tyyliin "olet vain liian iso", sillä vaikka olenkin keskimääräistä pidempi, olen jopa klassikkiin aivan heinäseiväs, ja tuo pitkähihaisten T-paitojen pienuus on IMO Suomessa aivan täysi fakta. Kummallista sinänsä, sillä Suomesta kuitenkin löytyy kohtalaisen paljon oikeastikin isoja ukkoja.
Kyllä me sinulle tuollainen pitkähihainen "T-teltta" järjestetään. Tosin olemme täällä toimistolla sitä mieltä että ainakin naisten silmiä hivelet paremmin tuossa kehoa myötäilevässä paidassa:D
Muscle Market Info
26.10.2007, 09:04
Joo samaa mieltä. Tuntuu että ennen oli ainakin xl ja xxl paidat isompia kun nykyään.
Kuulin aiheesta väittämän että olisi joku EU-standardijuttu että nykyään saman kokoinen paita olisi hieman pienempi kun aikaisemmin...onko sitten totta tai tarua,mene ja tiedä...
Kauluspaitaa ostaessa olen joskus törmännyt termeihin slim ja classic (tai jotain sinnepäin). Termeillä tarkoitetaan, että slim on kapeampi malli ja toinen sitten väljempi perinteinen.
Kyllä me sinulle tuollainen pitkähihainen "T-teltta" järjestetään. Tosin olemme täällä toimistolla sitä mieltä että ainakin naisten silmiä hivelet paremmin tuossa kehoa myötäilevässä paidassa:DOli miten oli, omia silmiäni hivelen parhaiten mahdollisimman väljissä ja peittävissä vaatteissa. Jätetään se naisten silmäruokana toimiminen tuolle tiimin Jouluenkelille / Kultakutrille / Eloveenapojulle / Tähtisilmälle. ;)
Meesucky
31.10.2007, 16:15
Olenko nähnyt unta vai onko totta, että fastilta on tulossa minttusuklaan makuinen hera?
Lihasnippu
01.11.2007, 14:46
En valittais vaikka tuliskin. Mass Blastiä onkin jo minttusuklaana vedetty kurkkuun, teki gutaa:thumbs:!
Muscle Market Info
02.11.2007, 12:24
En valittais vaikka tuliskin. Mass Blastiä onkin jo minttusuklaana vedetty kurkkuun, teki gutaa:thumbs:!
Minttu-suklaa sai Mass Blastissa niin hyvän vastaaoton, että myös muihin tuotteisiin tuo maku on tulossa. Ainakin heraan ja maitoproteiiniin. Mahdollisesti myös Muscle+:aan, MASS2:een jne.. Tarkkaa ajankohtaa ei vielä ole tiedossa.
Mulla on sitte jo tuotekehittely edenny siihen vaiheeseen, että minttusuklaajäätelö Hera80:stä on mennyt pikkusiskotestistä läpi. Sekaan vielä 70% tumman suklaan hippuja, ai että oli hyvvee! Toimi myös sielunhoidossa hyvin. :) Ainut haitta oli se, että meinasin jäätyä kielestä kiinni jäätelökoneeseen kun olisin halunnut myös nuolla kulhon, koska jätski oli niin herkkua. :D
Jonsteri
02.11.2007, 13:18
Mulla on sitte jo tuotekehittely edenny siihen vaiheeseen, että minttusuklaajäätelö Hera80:stä on mennyt pikkusiskotestistä läpi. Sekaan vielä 70% tumman suklaan hippuja, ai että oli hyvvee! Toimi myös sielunhoidossa hyvin. :) Ainut haitta oli se, että meinasin jäätyä kielestä kiinni jäätelökoneeseen kun olisin halunnut myös nuolla kulhon, koska jätski oli niin herkkua. :D
Tällaisten testien painoarvo on vähintäänkin kyseenalainen. Vasta monen testikierroksen jälkeen ja suuria annosmääriä käyttäen (päiväkohtaisen varianssin eliminoimiseksi) ns. aviomiestestissä voidaan vetää suurempia linjauksia tuotteen toimivuudesta. Testiä ja tuloksia odotellaan.
Jonsteri, kyllä mä sulle teen jätskiä jos suostut mun sähköpostilla lähettämiin ehtoihin. :D Seuraavaksi vois kokeilla juhlaversiota, eli minttusuklaahera-kermajäätelöä suklaa- ja pähkinäpaloilla Satun synttäreiden kunniaksi huomenna... :kuolavana:
Paidoista vielä,
Lukeeko Fast T-paidassa selässä go big or go home, vai onko se joku hulkki-promodel josta se löytyy?
Muistaisin että sellasen oon kaverilla nähny.
Muscle Marketista (http://www.musclemarket.fi) löytyy kahdenlaisia L ja XL-koon Fast-teemapaitoja. Toisessa teemassa selässä on painatus "Go Big Or Go Home" ja toisessa ”On vaikeaa olla nöyrä kun on niin hyvä! (Muhammad Ali)”. Teemapaitoja ei ole eritelty omiksi tuotteiksi. Jos haluat tilata teema-paidan, niin tee normaali T-paitatilaus laita tilauksesi komenttikenttään maininta kumman teeman haluat.
http://www.musclemarket.fi/forum/images/other/go_big.jpg http://www.musclemarket.fi/forum/images/other/on_vaikea_olla.jpg
L-koon blankko Fast T-paita on loppu tällä hetkellä, mutta teema versioina sitäkin löytyy.
onks niitä pitkähihasia enää saatavilla?
Artemis_
27.02.2008, 15:25
onks niitä pitkähihasia enää saatavilla?
Samaa pohdiskelen. Vastausta odotellessa.
Noita lyhythihasia ilmeisesti saa sitten teemana?
Milloin vihreä tee -kapseleita on tulossa myyntiin? Minkä hintaisia tulevat olemaan?
Georgios
10.04.2008, 19:40
Uusimman Gym lehden viimeisellä sivulla näytti olevan tämmöinen:
http://xs226.xs.to/xs226/08154/fast867.jpg.xs.jpg (http://xs.to/xs.php?h=xs226&d=08154&f=fast867.jpg)
http://www.gym-tv.fi/gym-lehti/
Itsekkin odottelen tuota vihreää teetä. Tuo, että "Kevään aikana" on hiukan laaja käsite. Ei millään sais mitää vähän tarkempaa? Eli tuleeko esim. Toukokuussa?
Muscle Market Info
22.04.2008, 11:11
Itsekkin odottelen tuota vihreää teetä. Tuo, että "Kevään aikana" on hiukan laaja käsite. Ei millään sais mitää vähän tarkempaa? Eli tuleeko esim. Toukokuussa?
Alustavan aikataulun mukaan Fast Green Tea -kapselit, No Brand Green Tea -jauhe ja No Brand Tauriini jauhe tulevat myyntiin toukokuun lopussa.
Muscle Market Info
25.04.2008, 12:24
Laitan tämän infon tännekin.
Tässä hintatietoa Green Tea tuotteista:
NoBrand Green Tea jauhe 150g 13,90 (kaupan oma tuote)
Fast Green Tea 700mg kapselit 90 kpl 19,90
Kuten mainittua, molemmissa EGCG 50% eli noin 1-1,5 gramman päiväannos
riittänee normaalikäytössä. Jauhepurkki riittää siis vähintään 100:ksi päiväksi.
Hulkki voisi kertoa enemmän tämän tuotteen käytöstä, kun sitä on ottanut jo pidempään.
Hulkki voisi kertoa enemmän tämän tuotteen käytöstä, kun sitä on ottanut jo pidempään.Itse olen siis käyttänyt vihreä tee -uutejauhoa ympäri vuoden jo pari vuotta. Plussakalorikaudella tosin vain ennen treeniä; silloin about teelusikkamitallinen eli 1-1.5 grammaa. About 3 g tauriiniannoksen kanssa saan tuosta aina todella hyvät treenitehot päälle, hien virtaamaan eikä tämä vaikutus ole ainakaan meikäläisellä hävinnyt ajan myötä.
Dieetillä sitten lisäksi ensimmäisellä 2-3 aterialla about 500-750 mg eli 1/3-1/2 teelusikkamitallista lisäämään termogeneesiä, piristämään, auttamaan rasvanpoltossa, toimimaan antioksidanttina, jne.
Tuon jauheen saa sekoitettua veteen kahdella eri tavalla:
1) Sekoittamalla se etukäteen kuivana esim. herajauhoon, esim. laittamalla molemmat sheikkeriin ilman vettä, sekoittamalla, ja sitten jälkikäteen voidaan lisätä vesi.
2) Sekoittamalla se about puoleen desiin kuumaa vettä sheikkerin pohjalla. Eli nimenomaan kuumaa vettä pieni määrä sheikkeriin, vihreä tee -uutejauho sekaan, sheikkerin pyöritystä voimakkaasti ilman kantta, ja tuloksena on "herkullista" mudanruskeaa vihreä tee -uutejuomaa (jonka suosittelen vetämään ykkösellä alas) :D
Jos ei halua kikkailla edullisen jauhon kanssa, voi aina vetää tavaran ihan normikapseleina aterioiden yhteydessä (ei tyhjään vatsaan).
No Brand -sarja on saanut uuden tulokkaan, tauriinijauheen. Hinta on todellakin kilpailukykyinen 6,90 € / 200 g.
http://www.musclemarket.fi/catalog/images/nb_taurine.gif (http://www.musclemarket.fi/catalog/index.php?manufacturers_id=21)
Ostoksille mars!:thumbs:
No Brand -sarja on saanut uuden tulokkaan, tauriinijauheen. Hinta on todellakin kilpailukykyinen 6,90 € / 200 g.
Ostoksille mars!:thumbs:
Tosiaan tosiaan... Pitää tilata tuotakin tököttiä sitten samalla kun se no brandin vihreä tee uute saatas vielä kauppaan.
Alustavan aikataulun mukaan Fast Green Tea -kapselit, No Brand Green Tea -jauhe ja No Brand Tauriini jauhe tulevat myyntiin toukokuun lopussa.
Missä ne vihreät teet ny sit o... Tää ei ny menny iha nappiin kuulkaas. :warning:
Muscle Market Info
03.06.2008, 11:15
Missä ne vihreät teet ny sit o... Tää ei ny menny iha nappiin kuulkaas. :warning:
Green Tea -kapselit (FAST) tulivat varastoon äsken, ne koitetaan saada vielä tämän päivän aikana nettikauppaa. No Brand vihreäteejauhe saapui pakkaamoon tänään, joten menee pari päivää kun saadaan purkkeihin ja myöskin tänne varastoon. Pahoittelemme viivästystä, ei johtunut meistä.
Tuosta Green Teasta on muuten sen verran tuhtia tiedefaktaa rasvanpoltosta ja terveysvaikutuksista, että useampikin kaveri korkkasi täällä purkin heti kun ne saapuivat. Myöskin nivelvaivaisia tuntuu täällä toimistolla olevan kun nuo uudet JOINT+ kapselitkin tekivät heti kauppansa...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.