Coucou!
Pitkästä aikaa taas, nyt onkin pitänyt kiirettä. Brysselin reissu oli erittäin, erittäin onnistunut, alle 48 tunnissa ehdimme tekemään oikeastaan kaiken mitä halusimmekin tehdä. Mulla ei ole yhtään kuvia sieltä, jotka katsoisin relevantiksi sisällöksi tähän treeniblogiin, joten jätetään reissun selostus toiseen blogiin

. Lähdimme keskiviikkona ja tulimme takaisin jo perjantaina, mutta koska Belgiassa nukuin ekana yönä alle 5 h ja toisena yönä 2 h, viikonloppu meni palautuessa reissusta. Olin aivan järjettömän väsynyt enkä siis selviytynyt lauantai-aamuna salille (niin kuin olin suunnitellut) tai minnekään muualle treenaamaan. Oh well.
Tällä viikolla alkoi taas kunnon rääkki, kävin
maanantaina tekemässä hyvän kokovartalotreenin salilla.
Tiistaina koko koulu oli lakossa (tyypillisiä ranskalaisia), enkä tainnut poistua kotoa koko päivänä, joten tein tämän HIIT-treenin kotona:
30s polvennostojuoksua
30s syväkyykkyä
30s jumping jacks
30s telemark-hyppelyä
30s burpees
1-2 min lepoa, tein kierroksen läpi 5 kertaa.
Keskiviikkona aloitin uudella saliohjelmalla, josta voisinkin sanoa pari sanaa. Pääsin tuossa pari viikkoa sitten Precision Nutrition
Lean Eating for Women -valmennusryhmään mukaan, ja otin nyt käyttöön ryhmää varten suunnitellun saliohjelman. Ryhmä on pyörinyt vasta 2 viikkoa, mutta voin jo nyt sanoa tehneeni hyvän sijoituksen

. Meillä on oma pieni foorumi, ja saadaan joka päivä jotain luettavaa, tehtäviä jne. Yksi tehtävä oli siivota oma keittiö kaikesta turhasta roskaruoasta ja ottaa ennen- ja jälkeen-kuvat. Mulla ei ollut mitään siivottavaa (jee), ja ajattelin jakaa kanssanne kuvan jääkaapistani:
Ensimmäinen treeni oli yläkropan työntäville lihaksille, ja pitkään kokovartalotreenejä tehneelle ihan tervetullut muutos.
Perjantaina kävin tekemässä yläkropan vetävien treenin ja
lauantaina lyhyen jalkatreenin. Ohjelmaan kuuluu lisäksi 1 kokovartalotreeni, 1 intervalli ja 1 venyttely/keskivartalotreeni, jotka on kaikki vielä edessä. So far so good. Nappasin kuvan ennen lauantain jalkatreeniä, salilta treeninjälkeen takaisin tullut olento ei ollut kamerakelpoinen

.
Nyt syömään, illemmalla edessä pieni intervalli sekä ahkeraa opiskelua!
Ciao!
(Kuvassa tunasalaatti höystettynä aurinkokuivatuilla tomaateilla ja
herbes de Provencella, om nom.)