Muscle Forum  
Mainokset
FAST.fi FAST TV FAST Space treenipäiväkirjat FAST News Muscle Market Bodylehti Save The Monkeys SportTube
Muscle Market

Takaisin   Muscle Forum > Treeni ja ravinto

Treeni ja ravinto Treeni, ravinto, lisäravinteet, lepo, jne.

Vastaa

Viestiketjujen työkalut Näyttötavat
Vanha 28.01.2010, 21:11   #1
Faidra
Mmmm - Life is good! <3

Faidra

Ikä: 28
Oletus Rasvanpolton paleo-kickstart, 55 päivää

Tervehdys kaikille!

Täällä ketjussa saa ilmoittautua mukaan paleo kickstarttiin, josta kirjoitin blogissani. Lisäksi ketjussa voi kysellä kysymyksiä, tsempata toisia tai hakea itselleen tsemppiä. Minulle sopii, jos haluatte täällä vapaasti kirjoitella fiiliksiänne eri päivien kohdalla.

Jos et tiedä mistä on kyse, lue blogipostaukseni Gym-Spacen puolelta:

OSA 1: Rasvanpolton paleo-kickstart - lähde mukaan!

Ja sitten rasva tirisemään...

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent."
~ Arnold Schwarzenegger

"
Life is 10% what happens to you and 90% how you react"

"Trading an hour in the gym for an hour in the kitchen usually makes a big difference."
Faidra on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 01.02.2010, 17:42   #2
PörriHömelö

Oletus

Mulla on tänään toinen päivä menossa ja on ollut ihan hyvä päivä. Lukuunottamatta, että salilla oli voimat hukassa. Eilen oli koko päivän melko huono olo ja en saanut ruoasta kunnon kylläisyyden tunnetta.

Myös kaksi asiaa on pistänyt kaikkein eniten vastaan. Ekana kaipaan kauheasti hedelmiä Tokana on purkka. Vaikeuksia luopua jo ihan hampaiden terveyden kannalta. Tuntuu myös usein jäävän ruokailun jälkeen paha mäku suuhun, kun normaalisti olen tottunut nakkaamaan heti muutaman purkan. Joku tuolla Faidran blokissa kysyikin tuosta purkan syönnistä saako sitä syödä. En mä vaan tiedä, mut luulen et ei (koska on (keino?)makeutettu) ja siks oon varmuuden vuoks jättänyt syömättä.

Huomasin myös, että jotkin mausteseokset sisältävät sokeria ...mälsää
Esim. grillimauste, aromisuola ja greencurry.

No hevillä en silti luovuta, joten tsemppiä myös muille!
PörriHömelö on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 01.02.2010, 18:23   #3
jenna

Ikä: 22
Oletus

Mulla taas taival alkoi tänään. Olo on ollut aika erikoinen, mutta toisaalta tuntuu, että aivot toimii paremmin Mullakin on ikävä hedelmiä ja marjoja, mutta ehkäpä tämä tästä helpottuu. Vihersmoothiet vaan taitaa jäädä syömättä tämän 55 päivän aikana, ne ei vaan mene alas ilman hunajaa!

Siemenet ilmeisesti ovat sallittuja näiden 14 päivän aikana? Niin ainakin olin ymmärtävinäni...
jenna on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 02.02.2010, 10:18   #4
hazu
hazu

hazu

Ikä: 29
Oletus

On periaatteessa menossa neljäs päivä ja ihan hyvä olo paitsi että epäilen etten ole vielä ihan kunnolla noudattanut kuitenkaan kaikkea annettuja ohjeita eli olen retkahtanut yhteen magners-siideriin - mut hiilarirajoissa meni kuitenkin.

Jostain syystä hirveän vaikea keksiä mitä söisi kun esim. vihersmoothie aamulla on jätettävä pois kun ei saa marjoja eikä hunajaa käyttää ja rajoitetusti kasviksiakin oikeastaan ja sen sellaisia ja sama juttu että myös joitain hedelmiä kaipaisi jo - kookosta söin sitten kuitenkin, siinä ei paljon hiilaria ole.

Jotenkin sitä vaan pitää paljon tarkemmin miettiä jopa lounaalla että mitä saa ottaa ja mitä ei - en siis käytä eväitä silloin kun en keksi mitä syödä, mulle riittää ja tuottaa jo tuskaa miettiessä mitä söis aamiaisella ja päivällisellä Ennen lempparia oli esim. välipalana mikrokananmunaleipä juustolla tai ilman...mut ehkä tämä tästä alkaa luommistumaan ja itse asiassa painolukematkin on ihan hyvään suuntaan jo menossa ainakin vielä.

Niin ja mäkin kaipaan purkkaa, mutta sieniäkin olen syönyt eli mielestäni ne on ok.
hazu on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 02.02.2010, 15:41   #5
masteri.

Oletus

Niin aamusta oon ottanut 3 kananmunaa ja 3 viipaletta pekonia. Ja niin en nyt ole mikään ekspertti, mutta ne hiilaritkin on tarkotus ottaa kasviksista ja muusta tervellisestä, jotain niiden hiilareissa on erikoisempaa kuin esim viljassa tai joissain hedelmissä. Niin ja parsakaali on aika hyvää ainakin itelläni kun se täyttää aika hyvin. Ainoa mikä on ittelläni aiheuttanut hieman ihmetystä on tuo kerma, esim 15% kermassa on hiilaria 3,3g per 100g joten aiheuttaako tuo nautittuna keton laskemista?
masteri. on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 02.02.2010, 17:19   #6
PörriHömelö

Oletus

Blokissahan sanottiin, että saa käyttää oikeaa kermaa kahvissa/teessä. Mutta veikkaan että aina parempi, jos ei käytä. Mä oon käyttäny toisinaan ihan vähän ja aamupaino on kolmantena päivänä jo kilon alhasempi kuin normaalisti.

Lisään myös aiempaan postaukseen, että ehkä kaikkein ärsyttävintä on kun tulee esim. koulusta ja on karsee nälkä (koska kouluruoat on ihan hanurista), niin ei voi vaan syödä leipää kaapista (jonka tekemiseen menee 0,5 min.) enshätään ja sen jälkeen ruveta väsäämään jotain oikeeta ruokaa, vaan nyt pitää vaan kärsiä ja oottaa että se oikee ruoka valmistuu. Viisaampana tän vois ehkä välttää sillee, et tekis ne ruoat jo aiemmin valmiiks sinne jääkaappiin. Onneksi nyt koulussa ei ole tiedossa kuin vain puolikkaita päiviä, jolloin ei käytänössä tartte syödä kouluruokaa.
PörriHömelö on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 02.02.2010, 20:55   #7
veli-ponteva

Oletus

Tuo alku kuulostaa melko pitkälti mitä käytettiin karppaamisessa. Jota joskus olen koittanut mutta en muista oliko se alku 2 viikkoa vai 2 päivää ilman hiilihydraatteja.
Mutta sekin homma toimi ja siinä oli joku 2kk karpattiin että siin ajassa elimistöä poistaa kuona-aineita ja myrkkyjä kehosta.
veli-ponteva on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 02.02.2010, 22:26   #8
Rautateemu
pieni körmy

Rautateemu

Ikä: 33
Oletus

Mitenkä on kasvissyöjän paleo? Eli mistä roheiini, jos maitotaloustuotteita ei saa käyttää (palautusjouman herasta ei paljoa heru)? En ole kyllä itse ajatellutkaan jättää maitotaloustuotteita kokonaan pois, mutta kysyn, jos kasvinpurija innostuukin paleosta?

e: kanamunia jos voi syödä, niin reippaalla määrällä sais mukavasti roheiinia.

Kyykkperseinen
Rautateemu on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 03.02.2010, 10:57   #9
M.I.N.I
Moderaattori

M.I.N.I

Ikä: 25
Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti Rautateemu Näytä viestit
Mitenkä on kasvissyöjän paleo? Eli mistä roheiini, jos maitotaloustuotteita ei saa käyttää (palautusjouman herasta ei paljoa heru)? En ole kyllä itse ajatellutkaan jättää maitotaloustuotteita kokonaan pois, mutta kysyn, jos kasvinpurija innostuukin paleosta?

e: kanamunia jos voi syödä, niin reippaalla määrällä sais mukavasti roheiinia.
Ainakin quinoassa ja hamppuprotskussa on kaikki aminohapot....
Vanha 03.02.2010, 17:13   #10
Rautateemu
pieni körmy

Rautateemu

Ikä: 33
Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti M.I.N.I Näytä viestit
Ainakin quinoassa ja hamppuprotskussa on kaikki aminohapot....
Tässä oli kysymys myös MÄÄRÄSTÄ, eli miten saada proteiinin määrä riittäväksi. Itse pidän maitotaloustuotteet, kun en syö lihaa.

Kyykkperseinen
Rautateemu on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vastaa

Viestiketjujen työkalut
Näyttötavat

Kirjoitusoikeudet
Uusien ketjujen perustaminen ei ole sallittu
Viesteihin vastaaminen ei ole sallittu
Liitetiedostojen liittäminen viesteihin ei ole sallittu
Omien viestien muokkaaminen ei ole sallittu

BB-koodi on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG]-koodi on Päällä
HTML-koodi on Päällä

Foorumivalikko

Aikavyöhyke: GMT +2. Kello on nyt 20:00.