Muscle Forum  
Mainokset
FAST.fi FAST TV FAST Space treenipäiväkirjat FAST News Muscle Market Bodylehti Save The Monkeys SportTube
Muscle Market

Takaisin   Muscle Forum > Treeni ja ravinto

Treeni ja ravinto Treeni, ravinto, lisäravinteet, lepo, jne.

Vastaa

Viestiketjujen työkalut Näyttötavat
Vanha 06.07.2010, 10:07   #31
Teemu S

Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti Ninnu Näytä viestit
Mutta yleisesti terveen ja nuoren ihmisen ei tarvitse niistä olla huolissaan.
Millähän tavalla Helga sut mahtaa telottaa...

http://teemus.gym-space.fi/
Teemu S on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 06.07.2010, 17:05   #32
Ninnu
luonnonlapsi

Ninnu

Ikä: 29
Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti Teemu S Näytä viestit
Jaa-a...se jää nähtäväksi. Onneks Helga on varmaan mulle armollinen ja tietää mitä asialla tarkoitin.
Mä jo ihmettelinkin, että kuka ihmeen uuvatti täällä kyselee. Tosin sähän oot muutenkin paleota -ja superfoodeja vastaan, (näin olen ymmärtänyt) niin ei kai näillä vastauksillakaan niin väliä...
Ninnu on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 06.07.2010, 18:43   #33
Helga

Helga

Ikä: 31
Lähetä MSN-viesti käyttäjälle: Helga
Oletus

Lainaa:
En mitenkään, koska en ole enää terve enkä nuori
Ois kiva kuulla onko muiden munamaakareiden kolesterolitasot mitä luokkaa..
Itsellä tosiaan karkas vissiin vähän mopo käsistä ja munia tuli päivän aikana 0-10 vähän ruokahalun ja fiiliksen mukaan. Keltuaisine päivineen tietenkin En tietenkään joka päivä syönyt kymmentä, mutta 2 kk:n aikana meni muutama kenno viikossa.. Nyt sitten on palattu entiseen muutama muna vkossa.
Helga on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 07.07.2010, 12:39   #34
Kingi

Kingi

Ikä: 32
Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti Helga Näytä viestit
En mitenkään, koska en ole enää terve enkä nuori
Ois kiva kuulla onko muiden munamaakareiden kolesterolitasot mitä luokkaa..
Itsellä tosiaan karkas vissiin vähän mopo käsistä ja munia tuli päivän aikana 0-10 vähän ruokahalun ja fiiliksen mukaan. Keltuaisine päivineen tietenkin En tietenkään joka päivä syönyt kymmentä, mutta 2 kk:n aikana meni muutama kenno viikossa.. Nyt sitten on palattu entiseen muutama muna vkossa.
Täällä nuori ja terve nuorimies hei. Täällä muna poskessa jatkuvasti he he . 4 kpl päivässä keltuaisineen nyt kahden vuoden ajan, eli hieman pitkäkestoisempi eksperimentti (muutamia päiviä kuussa ilman niiden safkaamista). Samalla aikavälillä kolesteroliarvot (kokonais-) nousivat 3.0 --> 3.6. Onhan noi nyt toki noussut, mutta ei mitenkään järkyttävästi. Ehkä kohta kyllästyn noiden syömiseen ja vaihdan johonkin muuhun aamupalaan, mutta mihin?
Kingi on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 07.07.2010, 13:27   #35
Ninnu
luonnonlapsi

Ninnu

Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti Kingi Näytä viestit
Ehkä kohta kyllästyn noiden syömiseen ja vaihdan johonkin muuhun aamupalaan, mutta mihin?
Vihersmoothieen?! Nam, nam...
Vanha 07.07.2010, 23:00   #36
Rautateemu
Hjnöpn... huhh!

Rautateemu

Ikä: 33
Oletus

Lainaa:
En tiiä. Riippuu onko niissä paljon ruotoja. Onko niissä?
Ahvenanmaana ahvenoissa ei ainakana ole kai enempää... miks tomaateissa olis?

Juoksetko sen soikeaksi potkitun jalkapallon perässä niin tiheään, etten enää ehi GB:lle? Vaihtaisi siihen oikeaan lajiin, eli futikseen sokkeriin. Sivistyneeseen älylliseen lajiin, jossa ei tuu pelikatkoja joka 5 sekunti, eikä miehet pukeudu trikoisiin ja pyllistele toisilleen.

Kyykkperseinen
Rautateemu on online-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 07.07.2010, 23:51   #37
HC82
GYMRAT

HC82

Ikä: 28
Oletus

Lukaisin kirjan "Kivikautinen ruokavalio" ja olen nyt muutaman viikon sen ohjeilla aterioinut. Kirjassa sanotaan, että hapanmaitotuotteita voi kohtuudella nauttia. Olenkin yhden välipalan koonnut maitorahkasta 250g, turkkilaisesta jukurtista 200g ja marjoista n.2dl onko tämän kaltainen välipala ok jos tarkoituksena on pitää rasvan kertyminen kurissa ja polttaakin hieman?

Yksi asia minkä olen huomannut on, että ruokavalion aloittamisen jälkeen on usein tunne palleassa, että aivan kuin joku painaisi sormella siitä voimakkaasti? Onko tämä jotain ruuasulatukseen liittyvää? Tämä alkoi selvästi juuri silloin, kun aloitin kivikautisella
Vanha 08.07.2010, 08:07   #38
Teemu S

Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti Ninnu Näytä viestit
Tosin sähän oot muutenkin paleota -ja superfoodeja vastaan...
Kuinka paljon söit kotimaisia kasviksia, marjoja ja hedelmiä ennen kuin ”löysit” ns. superruuat ja/tai paleon?

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti Rautateemu Näytä viestit
Juoksetko sen soikeaksi potkitun jalkapallon perässä niin tiheään, etten enää ehi GB:lle?
Kyllä, urheilu vie yllättävän paljon aikaa.

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti HC82 Näytä viestit
onko tämän kaltainen välipala ok jos tarkoituksena on pitää rasvan kertyminen kurissa ja polttaakin hieman?
Yksi välipala ei lisää rasvaa, kun energian kokonaistasapaino ei ole plussalla.

http://teemus.gym-space.fi/
Teemu S on offline-tilassa   Vastaa lainaten
Vanha 08.07.2010, 11:21   #39
Ninnu
luonnonlapsi

Ninnu

Oletus

Lainaa:
Kuinka paljon söit kotimaisia kasviksia, marjoja ja hedelmiä ennen kuin ”löysit” ns. superruuat ja/tai paleon?
No, mun työkin on sellainen missä olen koko aika tekemisissä ruoan parissa, joten mulla on aina ollut aika korkea kanta siihen, että raaka-aineiden ja elintarvikkeiden pitää olla ensiluokkaisia, jopa parasta mitä saa.

Ja esimerkiksi kotimaiset kasvikset ja vihannekset on aina parempia kuin ulkomailta tuodut. Eli niitä mä olen käyttänyt aina, jo ennen paleotakin. Samoin marjat ovat semmosia, että niitä tulee kerättyä mökiltä pakkaseen aina kesän lopulla. Aika usein ne riittää yli talven, aina ei. Ja silloin kyllä turvaudun kaupan pakaste-altaaseen. Näin jo ennen paleota.
Hedelmät tietty tulee aikalailla kaikki ulkomailta, että siihen ei pahemmin pysty vaikuttamaan. No, omena tietty, mutta sekin on niin hetkellistä miten niitä täältä Suomesta kotimaisena saa.

Tietty tää kotimaisuuden suosiminen tulee mulla aika pitkälti, sekä mun työn kautta, että jo ihan pienenä opetettuna juttuna. Tosin nyt jotkut vihannekset ovat vaihtuneet luomuun, mutta ei kuitenkaan ihan kaikki. Mahdollisuuksien mukaan.
Vanha 08.07.2010, 11:38   #40
Ninnu
luonnonlapsi

Ninnu

Oletus

Lainaa:
Alkuperäisen viestin lähetti HC82 Näytä viestit
Lukaisin kirjan "Kivikautinen ruokavalio" ja olen nyt muutaman viikon sen ohjeilla aterioinut. Kirjassa sanotaan, että hapanmaitotuotteita voi kohtuudella nauttia. Olenkin yhden välipalan koonnut maitorahkasta 250g, turkkilaisesta jukurtista 200g ja marjoista n.2dl onko tämän kaltainen välipala ok jos tarkoituksena on pitää rasvan kertyminen kurissa ja polttaakin hieman?

Yksi asia minkä olen huomannut on, että ruokavalion aloittamisen jälkeen on usein tunne palleassa, että aivan kuin joku painaisi sormella siitä voimakkaasti? Onko tämä jotain ruuasulatukseen liittyvää? Tämä alkoi selvästi juuri silloin, kun aloitin kivikautisella
Toi maitotuotteiden pois jättäminen ois hyväksi siinä adaptaatiovaiheessa eli ensimmäisen 14 vrk:en aikana. Jolloin kroppa ns. puhdistetaan hiilareista.
Ja onhan tuo parin viikon ketojakso aika hirvee (ainakin omasta mielestäni), joten kaikki ei sitä tee.

Ja voi joo olla, että tuo sun tunne palleassa on aiheutunut just tästä ruokavaliomuutoksesta. Kuulostais ehkä joltain närästykseltä?! Et kantsis ehkä kuulostella, et alkaako se jonkun tietyn ruoan syömisen jälkeen. Ja jos alkaa, niin jättää tätä ruoka-ainetta sitten pois ruokavaliosta hetkeksi. Myöskin kantsis kokeilla jotain maitohappobakteerivalmistetta, uskon, että se varmaan jeesais hyvin!
Vastaa

Viestiketjujen työkalut
Näyttötavat

Kirjoitusoikeudet
Uusien ketjujen perustaminen ei ole sallittu
Viesteihin vastaaminen ei ole sallittu
Liitetiedostojen liittäminen viesteihin ei ole sallittu
Omien viestien muokkaaminen ei ole sallittu

BB-koodi on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG]-koodi on Päällä
HTML-koodi on Päällä

Foorumivalikko

Aikavyöhyke: GMT +2. Kello on nyt 21:08.