![]() |
| Mainokset |
| Muscle Market | |||
|
|
|
|||||||
| Treeni ja ravinto Treeni, ravinto, lisäravinteet, lepo, jne. |
![]() |
|
|
Viestiketjujen työkalut | Näyttötavat |
|
|
#31 | |
|
|
Lainaa:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
luonnonlapsi
Ikä: 29
|
Jaa-a...se jää nähtäväksi.
Onneks Helga on varmaan mulle armollinen ja tietää mitä asialla tarkoitin. Mä jo ihmettelinkin, että kuka ihmeen uuvatti täällä kyselee. Tosin sähän oot muutenkin paleota -ja superfoodeja vastaan, (näin olen ymmärtänyt) niin ei kai näillä vastauksillakaan niin väliä...
|
|
|
#33 |
|
En mitenkään, koska en ole enää terve enkä nuori
![]() Ois kiva kuulla onko muiden munamaakareiden kolesterolitasot mitä luokkaa.. Itsellä tosiaan karkas vissiin vähän mopo käsistä ja munia tuli päivän aikana 0-10 vähän ruokahalun ja fiiliksen mukaan. Keltuaisine päivineen tietenkin En tietenkään joka päivä syönyt kymmentä, mutta 2 kk:n aikana meni muutama kenno viikossa.. Nyt sitten on palattu entiseen muutama muna vkossa.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Ikä: 32
|
Lainaa:
. 4 kpl päivässä keltuaisineen nyt kahden vuoden ajan, eli hieman pitkäkestoisempi eksperimentti (muutamia päiviä kuussa ilman niiden safkaamista). Samalla aikavälillä kolesteroliarvot (kokonais-) nousivat 3.0 --> 3.6. Onhan noi nyt toki noussut, mutta ei mitenkään järkyttävästi. Ehkä kohta kyllästyn noiden syömiseen ja vaihdan johonkin muuhun aamupalaan, mutta mihin?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
luonnonlapsi
|
Lainaa:
Nam, nam...
|
|
|
|
#36 | |
|
Hjnöpn... huhh!
Ikä: 33
|
Lainaa:
Juoksetko sen soikeaksi potkitun jalkapallon perässä niin tiheään, etten enää ehi GB:lle? Vaihtaisi siihen oikeaan lajiin, eli futikseen sokkeriin. Sivistyneeseen älylliseen lajiin, jossa ei tuu pelikatkoja joka 5 sekunti, eikä miehet pukeudu trikoisiin ja pyllistele toisilleen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
GYMRAT
Ikä: 28
|
Lukaisin kirjan "Kivikautinen ruokavalio" ja olen nyt muutaman viikon sen ohjeilla aterioinut. Kirjassa sanotaan, että hapanmaitotuotteita voi kohtuudella nauttia. Olenkin yhden välipalan koonnut maitorahkasta 250g, turkkilaisesta jukurtista 200g ja marjoista n.2dl onko tämän kaltainen välipala ok jos tarkoituksena on pitää rasvan kertyminen kurissa ja polttaakin hieman?
Yksi asia minkä olen huomannut on, että ruokavalion aloittamisen jälkeen on usein tunne palleassa, että aivan kuin joku painaisi sormella siitä voimakkaasti? Onko tämä jotain ruuasulatukseen liittyvää? Tämä alkoi selvästi juuri silloin, kun aloitin kivikautisella
|
|
|
#38 | ||
|
|
Lainaa:
Lainaa:
Yksi välipala ei lisää rasvaa, kun energian kokonaistasapaino ei ole plussalla. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
luonnonlapsi
|
Lainaa:
Ja esimerkiksi kotimaiset kasvikset ja vihannekset on aina parempia kuin ulkomailta tuodut. Eli niitä mä olen käyttänyt aina, jo ennen paleotakin. Samoin marjat ovat semmosia, että niitä tulee kerättyä mökiltä pakkaseen aina kesän lopulla. Aika usein ne riittää yli talven, aina ei. Ja silloin kyllä turvaudun kaupan pakaste-altaaseen. Näin jo ennen paleota. Hedelmät tietty tulee aikalailla kaikki ulkomailta, että siihen ei pahemmin pysty vaikuttamaan. No, omena tietty, mutta sekin on niin hetkellistä miten niitä täältä Suomesta kotimaisena saa. Tietty tää kotimaisuuden suosiminen tulee mulla aika pitkälti, sekä mun työn kautta, että jo ihan pienenä opetettuna juttuna. Tosin nyt jotkut vihannekset ovat vaihtuneet luomuun, mutta ei kuitenkaan ihan kaikki. Mahdollisuuksien mukaan.
|
|
|
|
#40 | |
|
luonnonlapsi
|
Lainaa:
Ja onhan tuo parin viikon ketojakso aika hirvee (ainakin omasta mielestäni), joten kaikki ei sitä tee. Ja voi joo olla, että tuo sun tunne palleassa on aiheutunut just tästä ruokavaliomuutoksesta. Kuulostais ehkä joltain närästykseltä?! Et kantsis ehkä kuulostella, et alkaako se jonkun tietyn ruoan syömisen jälkeen. Ja jos alkaa, niin jättää tätä ruoka-ainetta sitten pois ruokavaliosta hetkeksi. Myöskin kantsis kokeilla jotain maitohappobakteerivalmistetta, uskon, että se varmaan jeesais hyvin!
|
|
![]() |
| Viestiketjujen työkalut | |
| Näyttötavat | |
|
|